--Notification--

logo

slab dan za kolesarje

Komentarji

  • 0 |-10+10
    ja, žalostno .tak dirkač, umre na kolesu in to v kolesarski deželi.
  • 0 |-10+10

    zgleda pa,da se je že nalezel nekaterih kolesarskih navad...baje je prevozil stop znak ne da bi se prepričal,če je to varno,šofer pa ni imel nobene možnosti,da bi trk preprečil...

    sicer pa,naj počiva v miru tam zgoraj...

  • 0 |-10+10

    sploh v italiji vozijo kolesarji preko stop znakov in rdecih luci

  • 0 |-10+10
  • 0 |-10+10
  • 0 |-10+10

    Kolesar zapeljal na nasprotno polovico ceste in trčil v avtomobil, ki je vozil nasproti.

  • 3 |-10+13

    Mene pa nekaj zanima. Kera budala je pred dnevi v Preddvoru skoraj čelno treščil v Forda maxa? Namreč bil je na specialki, in  je po zaslugi  moje ostal cel. On pa z polnim gasom po njeni strani.......Mu je mahala kaj dela, verjetno je  samo oddirjal dalje. A je res vredno brezglavo iti v ovinke. Še dobro da je moja vozila zelo počasi...... Ljudje hitrost lahko tudi ubija če nimaš v glavi vse pošlihtano krik

  • 0 |-10+10

    slavko1, podobno srečanje sem imel jaz v soboto v Trsteniku, ki je zelo blizu Preddvora, ko je idi*t v nekem črnem avtu šel tik pred mano z veliko hitrostjo na ravnini prehitevat drug avto, jaz pa po svojem pasu letim 40 proti njemu. Preklet bedak, če bi ga dobil...
    Na koncu je orenk izrinil tisti avto, ki ga je prehiteval, da se je umaknil na svoj pas, prehitevani avto pa je verjetno zabremzal, da me je rešil.  Sem že začel zavijati v travnik, ampak taki hitri manevri se ne končajo dobro.

  • 0 |-10+10
    Prijavo pa na policijo
  • 0 |-10+10

    Če bi kdo rad zaslužil z odškodninami od metanja čez avtomobile, je idealno križišče Vilharjeve in Topniške. Tam praktično nihče ne ustavi kolearju, tako tisti, ki zavijajo desno iz Topniške na Šmartinsko, kot tisti, ki zavijajo levo po Šmartinki. Ne vem zakaj ravno tam. Včeraj me je recimo grobo izsilil en rešilec. Voznik je govoril po telefonu. Najbrž je dobival navodilo, naj ne vozi prazen, ker se ne splača in naj hitro naloži enega kolesarja.

  • 0 |-10+10
    Da še jaz malo vklopim v debato...

    Mark... poznam to krizisce, zivim v neposredni blizini, dostikrat sem kot kolesar tam, še veckrat kot voznik kombija...

    To krizisce je eno navadno s.anje, kar se tice varnosti kolesarjev...
    Da te malo popravim, ne zavija se iz topniske na smartinko, ker se smartinka zacne ze pri baru Druga Pomoc, torej se smartinka nadaljuje pod podvozom in desno proti kolinski. Topniska se pa zacne/konca pri kriziscu.

    Torej, zakaj je nevarno za kolesarje iz smeri smartinke, ki nadaljujejo proti topniski in sekajo smartinko... jeba so mrtvi koti, kol.steza je absolutno prevec odmaknjena od cestisca, vmes je še BUS postajalisce. In dejansko ga ne vidis v ogledalu, potrebno je obrniti glavo... v kombiju se tega ne da. Oz.da se, ampak vidis pleh☺. Potem so tu še kolesarji, ki prihajajo s smeri kolinske (te so sploh v mrtvem kotu, poleg tega so hitri po klancu navzdol).

    Potem je tu še dejstvo, da je ogromno ljudi, zaradi BUS postaje, ogromno se jih pelje s kolesom kontra, lih tok je klancka, da marsikateremu butcu v avtu to predstavlja še eno oviro vec, plus ljudje, ki zavijajo s topniske levo na smartinko (bognedaj, da imajo te zeljo potem cez 100m zaviti desno pred kolinsko, potem je kaos itak popoln).

    Skratka... verjamem, da se mimogrede zgodi, da spregledas kolesarja (lazje kot kolesar spregleda avto, bodimo iskreni)- sploh za bebce, ki telefonirajo.

    Ampak... kolesarji pa tudi, vsaj vecina, v trenutku ko se prizge zelena, nizek start pred avto, ki je še malo prej imel zel.puscico za desno in s tem prosto pot.... ko je pa rdeca, pa dejmo še malo potegnit...

    Ampak resitev je preprosta, zelena puscica za avte desno bi se morala nadaljevati v rdeco za avte, sledila bi zelena za kolesarje in pesce in sele nato s5 zelena za avte za desno in naravnost... s tem se doseze, da kolesar in pesec stopita na cesto takrat ko imata samo ona zeleno. Lepa primera: krizisce zaloske in njegoseve ter krizisce poljanjske in roske...

    Plus ogledalo, ki bi avtomobilistom kazalo na kolesarsko stezo ( kot na stezi od gospodarca proti centru , za tiste ki zavijajo proti centru in ne na tivolsko).

    Plus strpnost in malo samoohranitvenega nagona s strani kolesarjev in reden nadzor kolesarjev , ki se peljejo v kontra smer...

    Zgolj v vednost vsem kolesarjem, ki srecajo kombi , ki zavija desno... ne vidi vas. Zato... ocesni kontakt z voznikom ni odvec..

  • 0 |-10+10

    V bodoče bo potrebno dvakrat premislit, ko se na cesti razburjaš nad kakšnim "voznikom". neodločen

    www.rtvslo.si/crna-kronika/tu di-po-sestih-strelih-v-pnevmat iko-se-ni-ustavil/426789

    Danes je na naši cesti polno taki, ki so zreli za "odstrel".

  • 0 |-10+10
    @tomyboy2:

    V bodoče bo potrebno dvakrat premislit, ko se na cesti razburjaš nad kakšnim "voznikom". neodločen

    www.rtvslo.si/crna-kronika/tu di-po-sestih-strelih-v-pnevma t iko-se-ni-ustavil/426789

    Danes je na naši cesti polno taki, ki so zreli za "odstrel".

    Bil sem priča dogodku, ko je voznik namenoma prevrnil kolesarja.

  • 0 |-10+10
  • 0 |-10+10
    @Nejc1986: Da še jaz malo vklopim v debato...

    Mark... poznam to krizisce, zivim v neposredni blizini, dostikrat sem kot kolesar tam, še veckrat kot voznik kombija...

    To krizisce je eno navadno s.anje, kar se tice varnosti kolesarjev...
    Da te malo popravim, ne zavija se iz topniske na smartinko, ker se smartinka zacne ze pri baru Druga Pomoc, torej se smartinka nadaljuje pod podvozom in desno proti kolinski. Topniska se pa zacne/konca pri kriziscu.

    Torej, zakaj je nevarno za kolesarje iz smeri smartinke, ki nadaljujejo proti topniski in sekajo smartinko... jeba so mrtvi koti, kol.steza je absolutno prevec odmaknjena od cestisca, vmes je še BUS postajalisce. In dejansko ga ne vidis v ogledalu, potrebno je obrniti glavo... v kombiju se tega ne da. Oz.da se, ampak vidis pleh☺. Potem so tu še kolesarji, ki prihajajo s smeri kolinske (te so sploh v mrtvem kotu, poleg tega so hitri po klancu navzdol).

    Potem je tu še dejstvo, da je ogromno ljudi, zaradi BUS postaje, ogromno se jih pelje s kolesom kontra, lih tok je klancka, da marsikateremu butcu v avtu to predstavlja še eno oviro vec, plus ljudje, ki zavijajo s topniske levo na smartinko (bognedaj, da imajo te zeljo potem cez 100m zaviti desno pred kolinsko, potem je kaos itak popoln).

    Skratka... verjamem, da se mimogrede zgodi, da spregledas kolesarja (lazje kot kolesar spregleda avto, bodimo iskreni)- sploh za bebce, ki telefonirajo.

    Ampak... kolesarji pa tudi, vsaj vecina, v trenutku ko se prizge zelena, nizek start pred avto, ki je še malo prej imel zel.puscico za desno in s tem prosto pot.... ko je pa rdeca, pa dejmo še malo potegnit...

    Ampak resitev je preprosta, zelena puscica za avte desno bi se morala nadaljevati v rdeco za avte, sledila bi zelena za kolesarje in pesce in sele nato s5 zelena za avte za desno in naravnost... s tem se doseze, da kolesar in pesec stopita na cesto takrat ko imata samo ona zeleno. Lepa primera: krizisce zaloske in njegoseve ter krizisce poljanjske in roske...

    Plus ogledalo, ki bi avtomobilistom kazalo na kolesarsko stezo ( kot na stezi od gospodarca proti centru , za tiste ki zavijajo proti centru in ne na tivolsko).

    Plus strpnost in malo samoohranitvenega nagona s strani kolesarjev in reden nadzor kolesarjev , ki se peljejo v kontra smer...

    Zgolj v vednost vsem kolesarjem, ki srecajo kombi , ki zavija desno... ne vidi vas. Zato... ocesni kontakt z voznikom ni odvec..

    Sem se zmotil, v resnici sem mislil tiste, ki zavijajo desno iz Vilharjeve na Šmartinko (in ne Topniške). Torej druga stran križišča, kjer ni zelene puščice, križišče pa relativno pregledno. Bog ne daj, da bi po klanci pripeljal s kolesom z malo večjo hitrostjo navzdol. Samomor.

  • 1 |-10+11

    V soboto je motorist z objestno voznjo sklatil kolesarja na cesti Zavodnje-Sleme (okolica Velenja).

    Kolesarju, ki je hudo poskodovan zelim cimprejsnje okrevanje in hitro ter popolno celjenje ran!

    Motoristu, ki pa je s kraja nesrece zelel pobegnit in je po 500m tudi sam koncal v jarku pa sporocam: Sreco imas, da nisi naletel name!!!

    Res ne vem do koliko nesrec se mora priti, da bodo motoristi/krosisti/4-kolesci docakali kako konkretno policijsko akcijo in da bodo nekaj le-teh "norcev" poslali sedet!

  • 1 |-10+11

    Pri nas je na cestah marsikdaj res hudo, kar se tiče prehitevalnih odmikov. Kako pa s prehitevalnimi hitrostmi? Te dni sem se vozil pa Deželi naši, pa po Naši Lijepi, po Madžarski, Slovaški, Avstriji in spet Madžarski (skupaj ~ 1280 km). 
    Daleč najvišje prehitavalne hitrosti (prekoračitve omjitev so bile kar konkretne) so bile na Madžarskem. Naj omenim, da so tudi ceste večinoma v dokaj slabem stanju. Vsled vseh teh dejavnikov sem zelo pogosto pogledoval nazaj, se odmikal skrajno levo, pri vsem tem pa upal, da me bojo vsi "falili". 
    Vedno bolj se mi zdi, da se bom moral spet lotiti MTB kolesarjenja...

  • 1 |-10+11
    @SODROVC:

    Pri nas je na cestah marsikdaj res hudo, kar se tiče prehitevalnih odmikov. Kako pa s prehitevalnimi hitrostmi? Te dni sem se vozil pa Deželi naši, pa po Naši Lijepi, po Madžarski, Slovaški, Avstriji in spet Madžarski (skupaj ~ 1280 km). 
    Daleč najvišje prehitavalne hitrosti (prekoračitve omjitev so bile kar konkretne) so bile na Madžarskem. Naj omenim, da so tudi ceste večinoma v dokaj slabem stanju. Vsled vseh teh dejavnikov sem zelo pogosto pogledoval nazaj, se odmikal skrajno levo, pri vsem tem pa upal, da me bojo vsi "falili". 
    Vedno bolj se mi zdi, da se bom moral spet lotiti MTB kolesarjenja...

    ..., se odmikal skrajno levo, ... dobr, da si preživel.

  • 0 |-10+10
    @alpinms:
    @SODROVC:

    Pri nas je na cestah marsikdaj res hudo, kar se tiče prehitevalnih odmikov. Kako pa s prehitevalnimi hitrostmi? Te dni sem se vozil pa Deželi naši, pa po Naši Lijepi, po Madžarski, Slovaški, Avstriji in spet Madžarski (skupaj ~ 1280 km). 
    Daleč najvišje prehitavalne hitrosti (prekoračitve omjitev so bile kar konkretne) so bile na Madžarskem. Naj omenim, da so tudi ceste večinoma v dokaj slabem stanju. Vsled vseh teh dejavnikov sem zelo pogosto pogledoval nazaj, se odmikal skrajno levo, pri vsem tem pa upal, da me bojo vsi "falili". 
    Vedno bolj se mi zdi, da se bom moral spet lotiti MTB kolesarjenja...

    ..., se odmikal skrajno levo, ... dobr, da si preživel.

    nasmeh Imaš prav. Če bi se res umikal na levo, ne bi pisal neumnosti. mežik

  • 0 |-10+10
    @SODROVC:

    Pri nas je na cestah marsikdaj res hudo, kar se tiče prehitevalnih odmikov. Kako pa s prehitevalnimi hitrostmi? Te dni sem se vozil pa Deželi naši, pa po Naši Lijepi, po Madžarski, Slovaški, Avstriji in spet Madžarski (skupaj ~ 1280 km). 
    Daleč najvišje prehitavalne hitrosti (prekoračitve omjitev so bile kar konkretne) so bile na Madžarskem. Naj omenim, da so tudi ceste večinoma v dokaj slabem stanju. Vsled vseh teh dejavnikov sem zelo pogosto pogledoval nazaj, se odmikal skrajno levo, pri vsem tem pa upal, da me bojo vsi "falili". 
    Vedno bolj se mi zdi, da se bom moral spet lotiti MTB kolesarjenja...

    Siva eminenca vožnje ali splet okoliščin

  • 2 |-10+12

    Čeprav ni ravno to tema, ampak...
    Ker smo tudi mi vozniki avtomobilov in poznamo take, ki nas ne marajo, se pritožujejo nad tistimi s slušalkami... 
    Med nami so tudi gluhi kolesarji. Ni jih veliko, a jih je več, kot si mislite. PREMISLITE.

    Če so bili prikrakjšani za sluh, jih ne prikrajšajmo za kolo!

    www.theguardian.com/environme nt/bike-blog/2016/apr/15/im-de af-but-it-doesnt-stop-me-cycli ng

  • 0 |-10+10

    Lahko je bit gluh na oba ušesa , zaheban je bit pa gluh na enega ! Takim na misel ne pade , da si edino uho obremenijo s slušalkami telefona al pa mobija! K dam jaz aparat na levega in ga navijem do daske ,  slišim vaš govor na 20m avte pa na 200m !

  • 0 |-10+10
    @ligaya:

    slavko1, podobno srečanje sem imel jaz v soboto v Trsteniku, ki je zelo blizu Preddvora, ko je idi*t v nekem črnem avtu šel tik pred mano z veliko hitrostjo na ravnini prehitevat drug avto, jaz pa po svojem pasu letim 40 proti njemu. Preklet bedak, če bi ga dobil...
    Na koncu je orenk izrinil tisti avto, ki ga je prehiteval, da se je umaknil na svoj pas, prehitevani avto pa je verjetno zabremzal, da me je rešil.  Sem že začel zavijati v travnik, ampak taki hitri manevri se ne končajo dobro.

    Verjetno veš , da so  na tem odseku pred 2 letoma podrli dirkalca do smrti , na isto varianto !

  • 0 |-10+10
    @fuji 990:
    @SODROVC:

    Pri nas je na cestah marsikdaj res hudo, kar se tiče prehitevalnih odmikov. Kako pa s prehitevalnimi hitrostmi? Te dni sem se vozil pa Deželi naši, pa po Naši Lijepi, po Madžarski, Slovaški, Avstriji in spet Madžarski (skupaj ~ 1280 km). 
    Daleč najvišje prehitavalne hitrosti (prekoračitve omjitev so bile kar konkretne) so bile na Madžarskem. Naj omenim, da so tudi ceste večinoma v dokaj slabem stanju. Vsled vseh teh dejavnikov sem zelo pogosto pogledoval nazaj, se odmikal skrajno levo, pri vsem tem pa upal, da me bojo vsi "falili". 
    Vedno bolj se mi zdi, da se bom moral spet lotiti MTB kolesarjenja...

    Siva eminenca vožnje ali splet okoliščin

    O čem ti to oz. kaj s tem misliš? Sem bolj počasen glede teh namigov...

  • 0 |-10+10

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • Scott Pro, S

    Scott Pro, S

    Velikost S/52; 162-174cm Grupa Shimano 105/Ultegra: 2x9r Obroči Shimano sistemski! Kolo je poservisirano in brezhibno!Ž Novi bovdni, zajle, gume! Možen Bike Fitting, čevlji, čelada, dresi... (...)

    Cena: 390,00 EUR
  • Specialized Allez, 44, za dečka, deklico

    Specialized Allez, 44, za dečka, deklico

    26-colske gume Praktično novo kolesce(slika) Kupljeno 2016 z max. popustom za 639€, dokazilo račun Velikost 44; 130-150cm Oprema Shimano 2x8r Sedež Specialized Body Geometry Možen Bike Fitting, (...)

    Cena: 490,00 EUR
  • Cestno kolo Pinarello Paris

    Cestno kolo Pinarello Paris

    Prodam lepo ohranjeno karbonsko cestno kolo Pinarello Paris. Velikost okvirja je 54. Oprema na kolesu je Campagnolo Chorus 10s z izjemo gonilke, ki je Campagnolo Veloce; karbonska krmilna opora M(...)

    Cena: 900,00 EUR
  • Kvalitetni obroči

    Kvalitetni obroči

    TUBULAR: - Zipp Zedtech! 606 (808+404=1480g) Titan peste, 2500km, kapitalni in kot novi, r. cena 4400USD+dajatve 1350€ komplet s Conti Competition! - UGODNO! - Bontrager XXX-LITE, karbonski, 28mm(...)

    Cena: 1.350,00 EUR
  • TT/Crono Specialized Transition Pro, M

    TT/Crono Specialized Transition Pro, M

    TT/krono Specialized Transition Pro 2013, kupljeno v JB  NM, prevoženih 3000km Velikost M: 174-182cm Grupa SRAM Red Gonilka Sram Red 53/39/172,5mm Menjalne ročke, karbonske, kot nove Zavorne ročk(...)

    Cena: 2.200,00 EUR
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

  • copi je ocenil +1
    Nasveti za izgubo nepotrebne mišične mase
  • copi je ocenil +1
    Nasveti za izgubo nepotrebne mišične mase
  • StaraKost je ocenil +1
    Nasveti za izgubo nepotrebne mišične mase
Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

  • Nasveti za izgubo nepotrebne mišične mase
  • Lepa tura
  • Nasveti za izgubo nepotrebne mišične mase

Oglas 300x250

  • Prodajam
    Scott Pro, S
    Velikost S/52; 162-174cm Grupa Shimano 105/Ultegra: 2x9r Obroči Shimano sistemski! Kolo je poservisirano in brezhibno!Ž Novi bovdni, zajle, gume! Možen Bike Fitting, čevlji, čelada, dresi... (...)
    Cena: 390,00 EUR
  • Prodajam
    Specialized Allez, 44, za dečka, deklico
    26-colske gume Praktično novo kolesce(slika) Kupljeno 2016 z max. popustom za 639€, dokazilo račun Velikost 44; 130-150cm Oprema Shimano 2x8r Sedež Specialized Body Geometry Možen Bike Fitting, (...)
    Cena: 490,00 EUR
  • Prodajam
    Cestno kolo Pinarello Paris
    Prodam lepo ohranjeno karbonsko cestno kolo Pinarello Paris. Velikost okvirja je 54. Oprema na kolesu je Campagnolo Chorus 10s z izjemo gonilke, ki je Campagnolo Veloce; karbonska krmilna opora M(...)
    Cena: 900,00 EUR
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    Rešitve za denar težave
    Storitve za podjetja in posameznike To sporočilo je naslovljena na posameznike, pravne osebe in podjetja, se lahko zadolžujejo do 2.000€ do 10.000.000€ ali več, na zelo nizko obrestno mero, Zaslu(...)
  • Podarjam
    veriga, 8-redna
    Če komu doma leži kakšna odslužena veriga za 8 prestav (ali pa en del verige), bi se priporočil.   Med čiščenjem verige na trek kolesu sem namreč zgubil dva obročka pri zadnjem členku pred "Missi(...)
  • Podarjam
    Talno tlačilko SKS
    Podarim talno tlačilko SKS, primerno za avto in presta ventil. Potrebno zamenjati glavo. Več info na ZS  
Prikaži večplusNova objava
Prikaži večplusNova objava

Vroče strani

Seznam vseh


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih