--Notification--

logo

slab dan za kolesarje

Komentarji

  • 0 |-10+10

    Kot si napisal je tudi pri meni in me prav nič ne moti, če se kolesar pelje čez prehod, če počaka, da je prosto ali pa gre skupaj s pešci ali mu avto ustavi Pritisk mi dvigne takrat, ko se kolesar, -ka pripelje in tebi nič kar lepo čez  ...

  • 1 |-10+11

    Tudi meni je že kak idiot priletel skoraj pod avto, ker ne samo da je vozil po pločniku in prehodu za pešce, ampak tudi v napačno smer, od koder ga res ne bi nikoli pričakoval. Tem norim kolesarjem, ki vozijo v napačno smer bodisi po kolesarski stezi ali pločniku, bi morali samo kazni dajat, dokler se ne nabere toliko, da morajo prodati kolo, da plačajo kazen. Ko se vozim po mestu se itak počutim kot Peter Segan, komolce ven pa da vidimo kdo upa na 10cm pridt. Sploh ko kolesar pride po kolesarski v napačno smer. Edinokrat ko sem se zaletel s kolesom je bilo prav v mestno kolesarko, ki je pripeljala v popolnoma nepregleden ovinek po (zelo ozki) kolesarski stezi s hitrostjo tam cca 20km/h, jz pa v pravilno smer s podobno hitrostjo. Sm se na srečo uspel ujeti(še danes ne vem kako točno)  in ostati na kolesu, zenska pa je  s kolesom odletela v samofor in se nato odkotalila na celovško cesto. Če bi takrat kakšen avto pripeljal, je danes ne bi bilo več na tem svetu. In potem se ženska še začne dreti name, kot da sm jz kriv. Na srečo je uspela izreči le par besed preden sem popizdil in  se tako zdru nanjo, da je samo tiho objokana odšla.

    Ampak mislim da če boš z avtom zbil kolesarja, ko se ta pelje čez prehod za pešče, boš skoraj vedno kriv. Evo iz sodne prakse iz leta 2015.

    Op. št. (9): V zvezi s tem pa opozorilo tudi na določbo drugega odstavka 45. člena Zakona o pravilih cestnega prometa (Uradni list RS, št. 109/2010, s kasnejšimi spremembami; ZprCP), v skladu s katero mora voznik, ki se približuje križišču, prehodu ceste čez železniško progo, prehodu za pešce, kolesarski stezi, prehodu za kolesarje ali drugi prometni površini, voziti posebno previdno. Voziti sme s takšno hitrostjo, da lahko varno ustavi in pusti mimo vozila in druge udeležence cestnega prometa, ki imajo na križišču prednost, da lahko varno ustavi pred prehodom za pešce, pred prehodom ceste čez železniško progo oziroma, da lahko vozilo ustavi. Prehod za pešce torej za voznika pomeni, da mora biti pripravljen (če bi z vožnjo preko njega ogrožal pešce in kolesarje) v vsakem trenutku pred njim ustaviti. Pri tem torej ne pešec, ki stopa po prehodu ali vstopa nanj, niti kolesar (pa čeprav postopa v nasprotju s prvim odstavkom 93. člena ZPrCP) zanj ne moreta predstavljati nepričakovane ovire.
    www.sodnapraksa.si/?q=id:2015 081111386742 &database%5BSOVS%5D=SOVS &database%5BIESP%5D=IESP &database%5BVDSS%5D=VDSS &database%5BUPRS%5D=UPRS &_submit=i%C5%A1%C4%8Di &page=0 &id=2015081111386742

    Meni osebno se zdijo bolj problematična križišča, kjer fizično ločena kolesarska steza poteka v smeri vožnje cestišča, potem pa cestišče prednostno zavija desno, kolesarska steza pa nadaljuje naravnost. Kolesar pa je prepričan, da ima prednost ker se vozi po kolesarski stezi(in jo v vseh drugih primerih tudi ima po 58. členu), ampak v tem primeru pa kolesar nima prednosti (59.člen zprcp) ampak tega seveda ne ve. In piči čez, kot da ima prednost. Je pa tako da itak v Sloveniji prednost izsiljujejo vsi, od tovornjakov pa do avtomobilov. Pojdite enkrat ob štirih s kolesom čez krožišče žale, pa boste videli koliko ljudi vam bo dejansko dalo prednost(ki jo v skladu z zprcp tudi imate). Problem v Sloveniji je itak katastrofalno razumevanje CPP, kolesarjem neprilagojena infrastruktura in vozniki, ki imajo vsi po vrsti božji kompleks.

  • 2 |-10+12
    Kot kolesar, ko sem na cesti vedno pričakujem nemogoče situacije in sem v glavnem pripravljen na možne "paciente"... kot voznik avtomobila pa enako od kolesarjev in pešcev, ker najbolj me je pa strah, da bi zbil kolesarja ali pešča kljub njegovi krivdi.... počasi in po pameti!
  • 0 |-10+10
    @bécane:

    Kot si napisal je tudi pri meni in me prav nič ne moti, če se kolesar pelje čez prehod, če počaka, da je prosto ali pa gre skupaj s pešci ali mu avto ustavi Pritisk mi dvigne takrat, ko se kolesar, -ka pripelje in tebi nič kar lepo čez  ...

    Predvidevam da je v tej temi govora o 95% kolesarjev v mestu Lj, ker sem ze tus sam dozivljal podobne scene, ampak le v Lj, drugod imajo dnevno mestni kolesarji malce bolj normalne mozgane in se zavedajo, da so ranljivi. V Lj pa zgleda, da se vedno mislijo, da so pristni lublancani nekaj vec, kot neka malomescanska kasta in da imajo prednost se pred bogom. Potem pa rata stala, v vseh primerih pa je krivec ze vnaprje dolocen.
    Ja, pa ob svojih voznjah tudi opazam, da kr veliko kolesarjev pozabi doma pustit tistega egota in se na cesti obnasajo temu primerno, kontra predpisom; tud ce je rdeca in prazno krizisce, ti luc na semaforju prepoveduje voznjo skozi..vsaj tk pravi zakon...in zdrava pamet

  • 2 |-10+12
    Ošti predvidevam da nisi iz Lj. in si vwliko v Ljubljani ko toliko ves o nas....
  • 5 |-10+15
    @oschti:
    @bécane:

    Kot si napisal je tudi pri meni in me prav nič ne moti, če se kolesar pelje čez prehod, če počaka, da je prosto ali pa gre skupaj s pešci ali mu avto ustavi Pritisk mi dvigne takrat, ko se kolesar, -ka pripelje in tebi nič kar lepo čez  ...

    Predvidevam da je v tej temi govora o 95% kolesarjev v mestu Lj, ker sem ze tus sam dozivljal podobne scene, ampak le v Lj, drugod imajo dnevno mestni kolesarji malce bolj normalne mozgane in se zavedajo, da so ranljivi. V Lj pa zgleda, da se vedno mislijo, da so pristni lublancani nekaj vec, kot neka malomescanska kasta in da imajo prednost se pred bogom. Potem pa rata stala, v vseh primerih pa je krivec ze vnaprje dolocen.
    Ja, pa ob svojih voznjah tudi opazam, da kr veliko kolesarjev pozabi doma pustit tistega egota in se na cesti obnasajo temu primerno, kontra predpisom; tud ce je rdeca in prazno krizisce, ti luc na semaforju prepoveduje voznjo skozi..vsaj tk pravi zakon...in zdrava pamet

    No ti si mi pa dal mislit. Vedno sem se spraševal kako smo lahko pristni lublančani tako nespretni udeleženci v prometu.
    Aha...50 % lublanskih biciklistov je štajerskega vaškega študentaraja, ki pred prihodom v naše lepo mesto, še nikoli ni videlo kolesarske steze...
    Še več je takih avtomobilistov, ki se pripeljejo vsakodnevno skozi trojane in drugih vukojebin in tukaj delajo gužvo. Ni čudno da drugje nimate problemov.
    A ne kako je lepo če se slovenčki obmetavamo s takimi stereotipi? 

  • 2 |-10+12
    @ oscti.....tud ce je rdeca in prazno krizisce, ti luc na semaforju prepoveduje voznjo skozi..vsaj tk pravi zakon...in ..

    Ta je..najboljša!

    ..Zakon in Pamet..no go! ;)

    V Rdečo... pa NE..itak!
  • -1 |-11+10
    @mito1: Ošti predvidevam da nisi iz Lj. in si vwliko v Ljubljani ko toliko ves o nas....

    Res je. V Lj. sem živel cca.5 let in spoznal navade pristnih meščanov, a ne mečem vseh vas v isti koš. A ko pa berem članke tule, se m ipa zdi, da se stanje slabša napram letom ko sem bil tam. Tudi kot voznik sem izkusil vzvišenost kolesarjev napram voznikom, češ:"Js mam prednost, ne ti". K sreči sem zmeren voznik, v nasprotenm primeru bi jih pa bilo veliko na havbi avta. Noben ni niti glave obrnil, da se prepriča, ali je varno peljati čez zebre, ki sekajo cestišče. No, in takrat so se govorice o vzvišenih malomeščanih pokazale za resnične.

    @ken: ja, če je rdeča je rdeča, ane. no go kul

  • 0 |-10+10

    Rdeča v zadregiv zadregizarečeni kruh

  • 2 |-10+12

    Ker ima pretežni del odraslih kolesarjev tudi opravljen izpit za vožnjo motornih vozil predlagam samokritičen razmislek o samih sebi kot šoferjih; npr. kdo/kdaj/kako pri vožnji avta (sploh) uporablja smernike (blinkerje/žmigavce)?



  • 1 |-10+11

    no sej vsi ki nismo iz lj vemo kako so lj polni sebe sploh tisti v avtih. Ce je le mozno se izogibam voznje s kolesom po barju in okolici. Pac to zabar nebo razumel ker mu je taka voznja in obnasanje v prometu nekaj normalnega da prezivi med norci. Pa ne recem da so vsi isti

  • 3 |-10+13

    Kolesaril sem že marsikje po Evropi, pa je povsod približno enako in trdim, da ja procentualno več idiotov z balanco v roki, kot za volanom! Žal!

  • 4 |-10+14

    Pa mlade mamice z vozički, v katerih so njihovi "najdražji"... brez pogledat levo-desno, potisnejo voziček na prehod za pešce. Češ, pa povozi, če si upaš! Jaz s svojima otrokoma nisem tako ravnal, nikoli ju nisem tako izpostavljal sano zato, da bi si priboril prehod preko ceste. 

  • 0 |-10+10
    @IZO:

    Kolesaril sem že marsikje po Evropi, pa je povsod približno enako in trdim, da ja procentualno več idiotov z balanco v roki, kot za volanom! Žal!

    tole je pa laz. pojdi v austrijo, svico pa bos videl kaj je kultura

  • 1 |-10+11

    Po moje ni ta problem samo v Ljubljani...tudi pri nas v Celju je treba pazit na avtomobiliste, druge kolesarje, ki se vozijo kontra, pešce...Zato pa prav uživam, ko se peljem z MTB-jem med njive, travnike in ni nobenega hupanja in izsiljevanja in vedno sem slabe volje, ko se vračam proti domu in moram čez par križišč in kar naenkrat spet hrup , izsiljevanje...MTB je zakon.

  • 0 |-10+10
    @pek123:
    @IZO:

    Kolesaril sem že marsikje po Evropi, pa je povsod približno enako in trdim, da ja procentualno več idiotov z balanco v roki, kot za volanom! Žal!

    tole je pa laz. pojdi v austrijo, svico pa bos videl kaj je kultura

    Kam pa v Avstrijo in Švico? Sam prašam, da vidim, če kje mogoče še nisem bil...

  • 0 |-10+10

    Tudi drugod so tujci v prometu, ne samo pri nas. Tudi v Švici so "naši", pa vsi Balkanci, pa Portugalci in Italjani. Pa od drugod jih je tudi polno. Tako, da se preveč zanašat na to, da so vsi boljši vozniki, kot so Ljubljančani ali/oz. Slovenci.
    Je pa tako, da so v Sloveniji vozniki, ki so pri nas delali CPP in "navozili" dovolj ur v AŠ, da so opravili vozniški izpit.
    Potem so pa na cesti vozniki iz bivših republik Jugoslavije, ki pri nas samo odvozijo z zakonom določeno št. ur v AŠ, potem pa na izpit. Večinoma se jim izide, ampak še zdaleč niso s prometnimi predpisi, znaki in talnimi oznakami in signalizacijo tako seznanjeni, kot so tisti, ki opravijo CPP v Slovenskih AŠ. Tako je pač stanje. Govorim pa iz prve roke, iz lastnih izkušenj. 

  • 0 |-10+10
    @pek123 norcev je povsod dovolj tudi tam od kjer si ti,je pa sedaj veliko bolje kot pred nekaj leti glede varnosti v prometu gledano s strani kolesarja v ljubljani z okolico..pa se vedno najde se kak izivalec nesrece.Pa ni ti treba biti nesramen ker izpades zlo podoben norcu.
    @kovit je lepo razlozil v cem je problem prometa v Lj.
  • 0 |-10+10
    @fuego:

    Po moje ni ta problem samo v Ljubljani...tudi pri nas v Celju je treba pazit na avtomobiliste, druge kolesarje, ki se vozijo kontra, pešce...Zato pa prav uživam, ko se peljem z MTB-jem med njive, travnike in ni nobenega hupanja in izsiljevanja in vedno sem slabe volje, ko se vračam proti domu in moram čez par križišč in kar naenkrat spet hrup , izsiljevanje...MTB je zakon.

    Brez zamere prosim, samo tako kot se vozi(avtomobilisti) v Celju, česa takšnega pa nisem videl še nikjer. Zadnja leta se res pogosto tja vozim, saj ima moja draga tam starše in to je res poseben nivo. Pa sploh ni važno a pridem čez Trojane ali pa mimo Laškega, ampak vsa čast celjskim kolesarjem, da ste sploh še živi, glede na to kako se tam vozijo avtomobilisti. Se pa raje vozim po ljubljanskem barju kot po cesti med Žalcem in Celjem. O dogodkih tam proti Ljubečni pa sploh raje ne bi...

  • 2 |-10+12
    @mark_b93:
    @fuego:

    Po moje ni ta problem samo v Ljubljani...tudi pri nas v Celju je treba pazit na avtomobiliste, druge kolesarje, ki se vozijo kontra, pešce...Zato pa prav uživam, ko se peljem z MTB-jem med njive, travnike in ni nobenega hupanja in izsiljevanja in vedno sem slabe volje, ko se vračam proti domu in moram čez par križišč in kar naenkrat spet hrup , izsiljevanje...MTB je zakon.

    Brez zamere prosim, samo tako kot se vozi(avtomobilisti) v Celju, česa takšnega pa nisem videl še nikjer. Zadnja leta se res pogosto tja vozim, saj ima moja draga tam starše in to je res poseben nivo. Pa sploh ni važno a pridem čez Trojane ali pa mimo Laškega, ampak vsa čast celjskim kolesarjem, da ste sploh še živi, glede na to kako se tam vozijo avtomobilisti. Se pa raje vozim po ljubljanskem barju kot po cesti med Žalcem in Celjem. O dogodkih tam proti Ljubečni pa sploh raje ne bi...

    Malokdaj sem v Ljubljani, zato z Ljubljano nimam izkušenj. V Celju pa res čedalje bolj opažam vožnjo skozi rdečo luč, na prehodu za pešce me je zadnjič ena baba skoraj zbila, ko mi je izsilila prednost..Proti Laškem je živa katastrofa...kolk se pa tam prehiteva v škarje...tja se po glavni s kolesom ne vozim, grem raje čez on 21% klanc po levem bregu...Ljudem se čedalje bolj mudi, telefonirajo med vožnjo...ni čudno, da je tolk prometnih oz. da jih ni še več...Očitno ljudem vožnja predstavlja samo izgubo časa med točko A in B....

  • 0 |-10+10

    Namesto ločevalnih črt na cesti, bo po novem potrebo uvesti ločevačne zidove, kot ponekod na avtocestah, kjer je delo na cesti, ampak še takrat se bodo našli junaki, ki bodo šli prehitevat v škarje smeh

  • 0 |-10+10

    Čedalje več kolesarim po gozdovih...so korenine še vseen manj nevarne kot, če te zbije avto...

  • 0 |-10+10
    @mv:

    Ker ima pretežni del odraslih kolesarjev tudi opravljen izpit za vožnjo motornih vozil predlagam samokritičen razmislek o samih sebi kot šoferjih; npr. kdo/kdaj/kako pri vožnji avta (sploh) uporablja smernike (blinkerje/žmigavce)?



    Jaz vedno. Sem stara šola šoferjev . Izpit naredil na fičku. Mi gredo pa tudi meni MOČNOOOO na živce vsi, ki ne prižgejo žmigavca ko je treba. Najraje bi jim potrgal žmigavce saj jih ne rabijo.

  • 1 |-10+11
    @boyan64:
    @mv:

    Ker ima pretežni del odraslih kolesarjev tudi opravljen izpit za vožnjo motornih vozil predlagam samokritičen razmislek o samih sebi kot šoferjih; npr. kdo/kdaj/kako pri vožnji avta (sploh) uporablja smernike (blinkerje/žmigavce)?



    Jaz vedno. Sem stara šola šoferjev . Izpit naredil na fičku. Mi gredo pa tudi meni MOČNOOOO na živce vsi, ki ne prižgejo žmigavca ko je treba. Najraje bi jim potrgal žmigavce saj jih ne rabijo.

    Opažam, da BMW očitno ne vgrajuje več žmigavce....:)

  • 0 |-10+10
    @mark_b93:
    @fuego:

    Po moje ni ta problem samo v Ljubljani...tudi pri nas v Celju je treba pazit na avtomobiliste, druge kolesarje, ki se vozijo kontra, pešce...Zato pa prav uživam, ko se peljem z MTB-jem med njive, travnike in ni nobenega hupanja in izsiljevanja in vedno sem slabe volje, ko se vračam proti domu in moram čez par križišč in kar naenkrat spet hrup , izsiljevanje...MTB je zakon.

    Brez zamere prosim, samo tako kot se vozi(avtomobilisti) v Celju, česa takšnega pa nisem videl še nikjer. Zadnja leta se res pogosto tja vozim, saj ima moja draga tam starše in to je res poseben nivo. Pa sploh ni važno a pridem čez Trojane ali pa mimo Laškega, ampak vsa čast celjskim kolesarjem, da ste sploh še živi, glede na to kako se tam vozijo avtomobilisti. Se pa raje vozim po ljubljanskem barju kot po cesti med Žalcem in Celjem. O dogodkih tam proti Ljubečni pa sploh raje ne bi...

    Dobro napisano, 100% se strinjam.

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • Specialized epic ht pro wc mozna menjava za cestno kolo

    Specialized epic ht pro wc mozna menjava za cestno kolo

    Kolo je bilo kupljeno 12/2016, vozeno na 2 mtb maratonih in na par treningih(cca.600km). Oprema je sram x0 eagle, obroci pa so karbonski roval control in tubless ready. Prodam zaradi nakupa cestn(...)

    Cena: 2.200,00 EUR
  • grupa SHIMANO 6800 11redna

    grupa SHIMANO 6800 11redna

    Prodam NOVO kompletno grupo SHIMANO 6800 11 redna, demontirano iz novega kolesa. Več info na ZS ali 031 311 675.

    Cena: 550,00 EUR
  • Kolesarski sedež Bontrager Montrose Comp

    Kolesarski sedež Bontrager Montrose Comp

    Prodam kolesarski sedež Bontrager Montrose Comp, vzet z novega kolesa. Več na: www.evanscycles.com/bontrager -montrose-comp-road-saddle-EV2 22811  

    Cena: 30,00 EUR
  • MTB čevlji Northwave lizzard 43

    MTB čevlji Northwave lizzard 43

    Prodam lepo ohranjene gorsko kolesarske čevlje Northwave lizzard, številka 43, skupaj z spd blokeji.    

    Cena: 30,00 EUR
  • Fizik Antares R3 K:ium 2017 Large

    Fizik Antares R3 K:ium 2017 Large

    Prodam kolesarski sedež Fizik Antares R3 K:ium 2017 Large v črni barvi z belimi napisi. Mere sedeža so 274 x 152 mm (10 mm širši sedež od standardne verzije), teža približno 205 gramov, K:ium nos(...)

    Cena: 100,00 EUR
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

  • Biciklistika
  • Katere led luci
  • Katere led luci

Oglas 300x250

  • Prodajam
    Specialized epic ht pro wc mozna menjava za cestno kolo
    Kolo je bilo kupljeno 12/2016, vozeno na 2 mtb maratonih in na par treningih(cca.600km). Oprema je sram x0 eagle, obroci pa so karbonski roval control in tubless ready. Prodam zaradi nakupa cestn(...)
    Cena: 2.200,00 EUR
  • Prodajam
    grupa SHIMANO 6800 11redna
    Prodam NOVO kompletno grupo SHIMANO 6800 11 redna, demontirano iz novega kolesa. Več info na ZS ali 031 311 675.
    Cena: 550,00 EUR
  • Prodajam
    Kolesarski sedež Bontrager Montrose Comp
    Prodam kolesarski sedež Bontrager Montrose Comp, vzet z novega kolesa. Več na: www.evanscycles.com/bontrager -montrose-comp-road-saddle-EV2 22811  
    Cena: 30,00 EUR
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    Prijavite se za posojilo tukaj na 3%
    Ali potrebujete Finance? lahko danes izposodiš denar iz mojega podjetja po ugodni obrestni meri. naše storitve so 100% jamstvo in brez tveganja. Če se želite prijaviti, pošljite e-poštno sporočil(...)
  • Podarjam
    Rešitve za denar težave
    Storitve za podjetja in posameznike To sporočilo je naslovljena na posameznike, pravne osebe in podjetja, se lahko zadolžujejo do 2.000€ do 10.000.000€ ali več, na zelo nizko obrestno mero, Zaslu(...)
  • Podarjam
    veriga, 8-redna
    Če komu doma leži kakšna odslužena veriga za 8 prestav (ali pa en del verige), bi se priporočil.   Med čiščenjem verige na trek kolesu sem namreč zgubil dva obročka pri zadnjem členku pred "Missi(...)
Prikaži večplusNova objava
Prikaži večplusNova objava


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih