Autosaved at 100a a00ada

Naključen izdelek

Kolesarski dres BC črn

40 € Redna cena:
35 € BC naročnik

Treking vs. Gorsko kolo

Komentarji

  • 0 |-10+10
    Je res da je gorsko kolo bolj primerno za lezt v klanec ( asfalt) kot pa treking? Ne vem, men se to ne zdi logično. Treking ma tanše gumice, lažji je kot gorsko kolo,...................
  • 0 |-10+10
    skrivnost je v prestavnih razmerjih, ne v kolesih..
    na trekingih imaš ponavadi spredaj večje verižnike (28-38-48 ), medtem ko pa na gorskih (22-32-44), odzadaj pa so kasete iste..
    če boš pobrskal po bicikel.comu boš nekje našel ene enačbe, kako se ta razmerja izračunajo in lahko primerjajo..

    Jaz sem še vedno zagovornik gorskih koles, trekingi so nek kompromis med cestnim in gorskim; ne nudijo pa prednosti nobenega - so pa verjetno prijetni za rekreativne ture..
  • 0 |-10+10
    Jaz imam vsa tri kolesa (Scalpela, Colnaga in treking Wheller) in za v klanec je najslabši treking.
    Trekingi imajo geometrijo, ki omogoča lagodno turistično vožnjo (dolgotrajno), pri kateri sediš dokaj pokonci. Zaradi tega ne moreš tak pritisnit v klanec kot pri cestnem ali gorcu, kjer geometrija omogoča bolj agresiven položaj.
    To je moje osebno mnenje ki se nanaša na treking kolo WHELLER 4600. Je pa to kolo bilo best buy, kupil sem rabljenega pred 4 leti za 50ksit, vsako leto naredim na njem servis(zamenjam bovdne, zajle, nastavim zavore in menjalnike) in kolo dela ko noro. Nobenih stroškov (na scalpelu letni servis amortizerjev 60eur), pa še zelo trpežno je, saj prevozim z njim vsaj 1/3 po takšnem ali drugačnem makadamu. Letno delam z njim 1000 do 2000 službenih k, (turistično vodenje)\":mrgreen:\"

    www.helia.si
  • 1 |-10+11
    Razlika je se v gumah. Treking imajo 28", gorci 26". Kar se tudi pozna pri prenosu.
    Treking je kompromis. Kompromisi so praviloma slabi. Vzemi specialko za asfalt in kratek utrjen makadam, hollanda za v mesto, gorca za vse ostalo. Pa seveda, ce hoces, lahko za gorca kupis gladke gume, da ne ropotas po asfaltu in tako postanes konkurencen trekingu \";)\"
  • 0 |-10+10
    hvala

    Sicer mam in treking in gorca ( v bistvu je fotrov, sam ga nč ne nuca), bo treba še specialko kupt \":D\" \":D\" \":D\" . Me je sem zainimal ker v bistvu ni razlike pri hitrosti, vsaj pri meni - mogoče sam pa samo lev, hehe. Sem pa že par folka videl kako so z gorci švigali mimo mene na klancih, res pa je da so verjetno bili tudi dost bolj pripravljeni.

    Sicer je specialka že nekaj cajta moja velka želja, sam to stane, niti na pamet mi pa ne pride da bi kupil specialko za 100 jurijev, ker je to navaden šit
  • 0 |-10+10
    mogoče se ne tiče tolk teme ampak dons ko sm na en hrib lezu, zaslišm nek zvok ... kot da bi mi šel tank nasprot... pol pa vidm, da je en ata na gorcu k se spušča dol...
  • 0 |-10+10
    juventino je napisal:
    Je res da je gorsko kolo bolj primerno za lezt v klanec ( asfalt) kot pa treking? Ne vem, men se to ne zdi logično. Treking ma tanše gumice, lažji je kot gorsko kolo,...................
    To pa ne vem če je res ,saj imam bivšega šefa ki je v penziji in on ima treka ! ko greva recimo na jezersko moram kar pošten opritiskati .kolesi ima pa tako veliki pa tudi prestavno razmerje ima dobro , da je hiter v klanec k hudič.Pol je pa še žilav kot konj \":lol:\"
  • 0 |-10+10
    No jaz pa sem letos prešaltal na treking in moram rečt da je občutna razlika pri hitrosti po ravnem in po klancu navzdol v prid trekinga v klanec pa nisem opazil razlik.
  • 0 |-10+10
    Točno se ve za kaj služi MTB in za kaj treking...primerjave niso relevantne.
  • 0 |-10+10
    ROTOR je napisal:
    Točno se ve za kaj služi MTB in za kaj treking...primerjave niso relevantne.

    samo veliko ljudi si kupi MTB, potem gredo pa največ na Jezersko, v Kamniško Bistrico.... \":|\"
  • 0 |-10+10
    Večina, ali vsaj veliko jih (nas) dela napako pri nakupu.
    Itak pa večina po letu ali dveh ugotovi kako in kaj in temu primerno kupi kolo \":lol:\"
  • 0 |-10+10
    Tako na splošno si pod treking kolesom vsak predstavlja kolo v rangu 400 EUR. Neroden okvir z visoko balanca, zelo pokončna drža, slabe predstave (21, redko 24), slaba prednja vilica (Nex), slabe gume - samo za asfalt, pa še kaj slabega bi se našlo \":cry:\" .

    Vendar, imamo tudi treking kolesa ranga 800 EUR. Odličen - gorski okvir z nizko balanco, odlične predstave (27 XT), zelo dobra vilica (Ncx), super gume - tako za asfalt in za makedam, pa še kaj dobrega bi se našlo \":D\" .

    Konkretno imam v mislih Scotta Sportsterja P2 (P1) \"\"
  • 0 |-10+10
    ja to kar si opisal dejansko tudi je treking, no vsaj do zdaj je bil. To na sliki pa je spet nekaj vmes med mtb in trekingom, se pravi da naredi malo zmede, tako kot so mnogi naredili na drugih področjih.
    Na pravem trekingu mora bit visoka belanca, saj je namenjen bolj na izi kruzanju. Če jaz dam mojemu fotru tega "trekinga" na sliki, me po 1 uri uporabe pomoje ubije, ker bi ga križ bolel
  • 0 |-10+10
    Sam vozim gorca, ki si ga občasno na hitro predelam v treking varianto (menjam kolesa z slick gumami 1,35 cole). Pred tem sem si na gorcu že zamenjal sprednje zobnike v varianto 48, 36, 26. Kolo mi dela ko šus in se lahko vozim zelo hitro (tudi po utrjenem makadamu) al pa po največjem blatu.
  • 0 |-10+10
    Slavomir je napisal:
    ...Vendar, imamo tudi treking kolesa ranga 800 EUR. Odličen - gorski okvir z nizko balanco, odlične predstave (27 XT), zelo dobra vilica (Ncx), super gume - tako za asfalt in za makedam, pa še kaj dobrega bi se našlo \":D\" .

    Konkretno imam v mislih Scotta Sportsterja P2 (P1) \"\"


    scotti mi gredo zadnje case na zzivce s temi zadnjimi menjalniki XT in ostalo opremo 2 ranga nižje.

    Potem pa nekateri samo zadnji menjalnik gledajo in recejo: " glej ima odlične prestave".

    Za odlične prestave se smatra, da je recimo XT menjalnika, XT gonilka, XT kaseta, XT veriga, kar je najbolj pomembno so sifterji, torej XT prestavne ročice itd. Od sifterja je odvisna natancnost prestavljanja!!!


    konkrektno za Scott 07 Sportster P2.

    Vilice: Suntour NCX-D LO,lock-out Susp. fork 1 1/8, 50mm travel, integr. 700C
    Zadnji menjalnik: Shimano Deore XT RD-M761 27 Speed
    Prednji menjalnik: Shimano Deore FD-M531 31.8mm
    Prestavno zavorne ročke: Shimano Deore SL-M511 Rapidfire plus w/gear indicator
    Zavore: Avid SD 3 w cartridge pads
    Gonilka, zobniki: Shimano FC-M 470 48/38/28T w-chainguard
    Nosilec krmila: Rocket Stem Eco Scott 40mm adjustable NVO
    Pedala: Wellgo 998 S
    Sedežna podpora: Scott Comp 26.8mm
    Sedež: Scott Sportster
    Prednje pesto: Scott SCO 31
    Zadnje pesto: Shimano Deore FH-M530
    Veriga: Shimano CN-HG 53
    Kaseta: Shimano HG-50-9 11-32T
    Napere: CN 2.0 mm silver stainless
    Obroči: Alex SUB 700C 32H black anodized cnc
    Pnevmatike: Continental Double Fighter 2 700x37C
    Teža: 12,4 kg
  • 0 |-10+10
    Čadež je napisal:
    mogoče se ne tiče tolk teme ampak dons ko sm na en hrib lezu, zaslišm nek zvok ... kot da bi mi šel tank nasprot... pol pa vidm, da je en ata na gorcu k se spušča dol...


    \":lol:\" \":lol:\" \":lol:\" Poznam to ja \":roll:\" .

    PS.: Ce imas namen kamorkoli, kadarkoli it nekam brez skrbi, potem je treking vsekakor prava izbira \"8)\" .
    Ce pa si malo bolj picajzlast in imas nekoliko vec pod palcem, pa si lahko privoscis tudi gorca in specialko. Ne bo mi pa eden pameti solil sam specialka al pa sam gorc, ceprov vem da je uzitek po asfaltu s specialko. Ne mors pa it kamorkol z njo, ker poznam kolikokrat poka guma kolegom tudi na asfaltu. Z gorcm po asfaltu sm pa zmeri dušo spustu. Zaenkrat je treking zakon zame \":D\"
  • 0 |-10+10
    pismo

    sm se enkrat furu s frendom po strmem vzponu. in oba imel 6 km/h. on ( ima gorca) je lagano obračal pedala, jest pa sm se muču kot zmešan da sm držu teh prekletih 6 km/h s trekingom

    in pol se sprašujem - pa kako za vraga naj jest pridem s specialko na vrh težkega vzpona. tm je verjetn še težje kot na trekingu,
  • 1 |-10+11
    men se tut zdi najbolsa vaiante to kar je ze ZZYZX opisov. gorc z dvema setoma gum.ok, bol bi blo imet specialko, sam je tkole mck cnej \":)\"
  • 0 |-10+10
    Jaz specialke še nikoli nisem vozil. Zato imam eno vprašanje za tiste, ki imajo dva kolesa. Jaz imam gorca GT avalanche 1.0, gume dokaj gladke širina1,9. Zanima me, kakšni bi bili moji časi, če bi z enako kondicijo in enakim naporom naslednje relacije vozil s specialko? Npr: Celje - Celjska koča (asfalt) 32 min, Zreče - Rogla (asfalt) 1:15, Prebold - Mrzlica (asfalt+makadam) 1:25, Celje - Mozirje (asfalt) 1:15.
  • 0 |-10+10
    od oka, v uri dobis 1 minuto na 2kg teze manj
  • 0 |-10+10
    _BraneK je napisal:
    od oka, v uri dobis 1 minuto na 2kg teze manj


    Kolk pa je priblična razlika v teži med povprečnim gorcem in povprečno specialko? Res nimam občutka. A je to 2 kg, ali je to 5 kg? Niti za svoj GT ne vem, koliko je težak.
  • 0 |-10+10
    lahek treking je okrog 13kg brez navlake(če ima vilico z vzmetenjem) sicer malo manj

    najlažje specjalke so okrog 6kg, sicer pa nekje okrog 8-10kg

    se pravi okrog 5kg razlike - 2,5min
  • 0 |-10+10
    Trekking za 1000 Eur je cca 12/12,5 Kg.
    Specialka za 1000 Eur je cca 9/9,5kg.
    Torej dobre 3 kile.
    LD
  • 0 |-10+10
    s trekingom tudi na mtb dirke ne moreš- tudi če so po nezahtevni podlagi, ker niso s pravili dolvoljeni
  • 0 |-10+10
    Jaz sem letos presedljal iz gorca na specjalko in morem reči, da mi niti malo ni žal. Pozna se, predvsem pri prestavnih razmerjih in uporu. Ogromno pridobiš po ravnini, kjer se tudi precej manj utrudiš. V klanec navzgor, pa ni takšne razlike. Menim, da se kilogrami ne poznajo toliko, kot razlika v uporu in prestavnim razmerjem obeh koles.

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • Prodajam
    DT Swiss XR1540
    Prodam omenjene obroče deklarirane teže 1540 gramov, sestavljene z legendarnimi pesti DT 240's, vožene manj kot 1000km po asfaltu. Obroči so naprodaj brez kasete ter rotorjev. Poleg so gume Bontr ...
    Cena: 280,00 EUR
  • Prodajam
    Di2 kabli
    Prodam dva kabla Shimano EW-SD50 za Di2, dolžine 70cm. Cena 15€ po komadu. www.bike24.com/1.php?content= 8;navigation=1;menu=1000,4,167 ;product=24697 
    Cena: 15,00 EUR
  • Prodajam
    zavorne gumice lightweight
    Prodam nove zavorne gumice za karbonske obroče lightweight (shimano)www.bike24.com/1.php?content= 8;navigation=1;product=27408;p age=1;menu=1000,4,170;mid=401; pgc=0 
    Cena: 35,00 EUR
  • Prodajam
    tubular TUFO elite pulse
    Prodam nov, nerabljen tubular TUFO elite pulse. www.bike-components.de/en/TUF O/Elite-Pulse-Schlauchreifen-p 36689/
    Cena: 50,00 EUR
  • Prodajam
    tubular tufo elite jet 160
    Prodam tubular TUFO elite jet 160. Tubular je nov, nerabljen.www.bike-components.de/en/TUF O/Elite-Jet-160G-Schlauchreife n-p36698/ 
    Cena: 50,00 EUR
  • Prodajam
    Wilier Cento1 SRAM RED Fulcrum R1
    Prodam cestno kolo Wilier Cento1, barve ekipe Radenska 2011 velikosti L. Oprema na kolesu je v celoti SRAM RED, obroči pa so Fulcrum R1. Lepo ohranjen.
    Cena: Po dogovoru
  • Prodajam
    Fizik Arione R1
    Omenjeni sedež prodamcca 1500 km, ohranjen(slika)
    Cena: 60,00 EUR
  • Prodajam
    Scott Addict RC DA 7900
    Prodam dirkalno cestno kolo specialko Scott Addict RC!Velikost 56Grupa Shimano Dura Ace 7900 compactKomponente Ritchey WCSSedez Selle Italia Slr Kit Carbonio FlowKolo je bilo kupljeno konec 2012. ...
    Cena: 1.399,00 EUR
  • Prodajam
    deli za cestna kolesa
    na voljo nova/malo rabljena fun zbirka (slika) komponent: - sedeži, novi in rabljeni, ca. 80x - sedežne 40x + krmilne opore 40x - gonilke 30x - karbonska (tudi tt) krmila, 15x - alu krmila ...
    Cena: 33,00 EUR
  • Prodajam
    Karbonska vilica Battaglin
    Kapitalna vilica Battaglin by Cime za specialko komplet karbonska s težo le 370g std. vrat ca. 28mm, dolžine 240mm  
    Cena: 100,00 EUR
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

  • Gorsko kolo za 1000€
  • Savinjsko-šaleška runda
  • prošnja-čevlji

Oglas 300x250

  • Prodajam
    DT Swiss XR1540
    Prodam omenjene obroče deklarirane teže 1540 gramov, sestavljene z legendarnimi pesti DT 240's, vožene manj kot 1000km po asfaltu. Obroči so naprodaj brez kasete ter rotorjev. Poleg so gume Bontr ...
    Cena: 280,00 EUR
  • Prodajam
    Di2 kabli
    Prodam dva kabla Shimano EW-SD50 za Di2, dolžine 70cm. Cena 15€ po komadu. www.bike24.com/1.php?content= 8;navigation=1;menu=1000,4,167 ;product=24697 
    Cena: 15,00 EUR
  • Prodajam
    zavorne gumice lightweight
    Prodam nove zavorne gumice za karbonske obroče lightweight (shimano)www.bike24.com/1.php?content= 8;navigation=1;product=27408;p age=1;menu=1000,4,170;mid=401; pgc=0 
    Cena: 35,00 EUR
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    UKRADENO KOLO CARRERA
     V nedeljo 21. 4.  je bilo v Slovenski bistrici  ukradeno cestno unikatno karbonsko kolo CARRERA, številka okvirja 59, z opremo ultegra,deset redna, ter dura ace gonilko, obroči mavic Aksium. Kol ...
  • Podarjam
    kolesarki čevlji
    Ob nakupu kolesa: www.bolha.com/rekreacija-spor t/kolesarstvo/kolesa/cestna-ko lesa/cestno-kolo-27-prestav-12 79104044.html PODARIM kolesarske čevlje Shimano RO76, voženi/nošeni cca 500 km, št ...
  • Podarjam
    UKRADENO KOLO MERIDA CROSS
    Včeraj zvečer, 29.9.2014, so mi med 19:00 in 20:00 v Ljubljani na Tržaški ukradli kolo, Merido CROSSWAY TFS 500-D. Star je 2 leti in pol, ima nekaj opreme (tačka, torbica, rogove z orodjem). Kdor ...
Prikaži večplusNova objava
Prikaži večplusNova objava
V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih