--Notification--

logo

Psihiči na naših cestah!!!!

Komentarji

  • 0 |-10+10

    Seveda omejitev hitrosti ne reši vsega, do smrtnih primerov prihaja tudi na dvorišču, ko "parkiran" avto povozi lastnika. Je pa neprilagojena (običajno prevelika) hitrost eden največjih vzrokov za poškodbe. Domača statistika:
    www.policija.si/index.php/sta tistika/prometna-varnost 
    Res je, človek z nespametnim ravnanjem naredi problem. Še spomnite začetka mariborske vstaje pred pare leti? Radarji, postavljeni mimo ustreznega postopka. Pa se nihče ni vprašal, zakaj hudiča par tisoč voznikov/mesec vozi prehitro! In potem človek s svojim ravnanjem povzroči ... o tem je bilo že več komentarjev na tem forumu, marsikateri tudi čez mejo (ali pač ne?).
    Največjo hitrost je potrebno upoštevati s širšega vidika. Npr. v Avstriji ne ponoči na odsekih AC mimo naselij omejitev 80 km/h. Zaradi hrupa. Nekatere države EU znižujejo hitrosti zaradi boljše kakovosti zraka - večja hitrost, večja poraba goriva, večje onesnaževanje. In potem se človek vpraša, kakšna bi bila poraba goriva, če bi bili avtomobili projektirani na max 130 km/h oz. za namen prehitevanja krajši čas tudi več, in ne za 200+. Danes je skoraj nemogoče kupiti avto, ki ne gre vsaj 160, običajno pa še precej več.
    Ja, nakladam tja v tri dni. Problem nesreč se lahko učinkovito zmanjša samo s stalno in postreno kontrolo. Kazni res ni treba dvigovat, ker kaj če ti visoka kazen, če ni nadzora na cesti. Sicer pa, sami sebi si odgovorite, ali bolj upoštevate omejitve, ko se zapeljete čez mejo v Avstrijo. Ni šans, da ne bi vsakih par deset km naletel na radar v grmovju!

  • 0 |-10+10
    @pride:
    @kovit:


    In upam, da zadnjič letos, v nedeljo v dolini Soče tečem od Kmetije Jelinčič proti Trenti. Ker je cesta vijugasta tečem vedno na strani Soče. Prometa že zjutraj kolikor češ, z vseh vetrov. Najbolj uvidevni in jih je bilo kar nekaj so vedno počakali na primerno mesto za varno prehitevanje. Ko tečem zadnji tempo tek nazaj proti Jelinčiču na tisti moment prazni cesti in ravnem odseku me obvozi pacient, pa res pacient na ne več kot 15 cm. Na prazni cesti.
    Kaj nekateri želijo dokazati mi ni čisto jasno, jasna pa je skupna točka vseh treh in sicer LJ registracija, nagubano čelo.

    Ja saj vem kaj si mislil povedati. Resnica je sledeča:
    Ta prvi psihič je bil Franček s Hurjula, ta druga je bla una s Kamnka, ta tretji pa kakšn Rajbnčan al pa Trbovc.
    Bučko.

    Morda, vendar so vsi imeli LJ registracije (LJ grb).


    Zagotovo ni prišlo do pomote, tudi sam sem iz LJ.

    To ti je isto kot, če bi enačil prebivalca Slovenije z Slovencem.

  • 0 |-10+10
    @crni2:

    ... ker kaj če ti visoka kazen, če ni nadzora na cesti. Sicer pa, sami sebi si odgovorite, ali bolj upoštevate omejitve, ko se zapeljete čez mejo v Avstrijo. Ni šans, da ne bi vsakih par deset km naletel na radar v grmovju!

    V tujini so radarji nameščeni tako, da se ve, da so nameščeni. Jih ni treba skrivati v grmovju. V CH pa je to še bolj ostro zastavljeno in tam se le malokdo upa voziti prehitro, So kazni na % od prihodka. Pri nas tega ne bojo nikoli uvedli. Zakaj ne, naj si vsak po svoje razlaga. Po moje je pa tako, da predpisi niso za vse enaki...

  • 0 |-10+10
    @SODROVC:
    @crni2:

    ... ker kaj če ti visoka kazen, če ni nadzora na cesti. Sicer pa, sami sebi si odgovorite, ali bolj upoštevate omejitve, ko se zapeljete čez mejo v Avstrijo. Ni šans, da ne bi vsakih par deset km naletel na radar v grmovju! So kazni na % od prihodka. Pri nas tega ne bojo nikoli uvedli. Zakaj ne, naj si vsak po svoje razlaga. Po moje je pa tako, da predpisi niso za vse enaki...

    Zato ker bi po tem ključu največje kazni za isti prekršek pri nas plačevali lastniki avtomobilov nižjega srednjega razreda.mežik
    Kar se tiče varnosti in nevarnosti...na biciklih je še nekako, motoristi so še veliko večji reveži.
    Ravno sem danes sodelavca vprašal koliko km je naredil letos s svojim 350 kg težkim mopedom. 1500 je s cmokom v grlu odgovoril...familija pa žena...več ne gre veš. In kako naj potem reveži obvladajo konje?

  • 0 |-10+10

    To ti je isto kot, če bi enačil prebivalca Slovenije z Slovencem.

    @nanisimi ni mi čisto jasno kaj si želel povedati.

    Kot sem že omenil dopuščam možnost, da vozniki niso iz LJ, morda so tudi vozili najet, sposojen avto... Ampak zbode pa to, da v Trenti LJ registracija še od slovenskih ni najbolj pogosta ter ob tem, da je tujih znatno več, ravno voznik z LJ registracijo izziva nesrečo. Isto lahko trdim za dogodek v dolini Mirne.

  • 0 |-10+10
    @pride:

    To ti je isto kot, če bi enačil prebivalca Slovenije z Slovencem.

    @nanisimi ni mi čisto jasno kaj si želel povedati.

    Kot sem že omenil dopuščam možnost, da vozniki niso iz LJ, morda so tudi vozili najet, sposojen avto... Ampak zbode pa to, da v Trenti LJ registracija še od slovenskih ni najbolj pogosta ter ob tem, da je tujih znatno več, ravno voznik z LJ registracijo izziva nesrečo. Isto lahko trdim za dogodek v dolini Mirne.

    Kaj pa tista o voznikih s CE tablicami, da so najslabši vozniki?

  • 0 |-10+10
    @pride:



    Kot sem že omenil dopuščam možnost, da vozniki niso iz LJ, morda so tudi vozili najet, sposojen avto... Ampak zbode pa to, da v Trenti LJ registracija še od slovenskih ni najbolj pogosta ter ob tem, da je tujih znatno več, ravno voznik z LJ registracijo izziva nesrečo. Isto lahko trdim za dogodek v dolini Mirne.

    Roko na srce, v Trenti si ti pluval na karbid...mežik

  • 0 |-10+10
    @kovit:
    @pride:



    Kot sem že omenil dopuščam možnost, da vozniki niso iz LJ, morda so tudi vozili najet, sposojen avto... Ampak zbode pa to, da v Trenti LJ registracija še od slovenskih ni najbolj pogosta ter ob tem, da je tujih znatno več, ravno voznik z LJ registracijo izziva nesrečo. Isto lahko trdim za dogodek v dolini Mirne.

    Roko na srce, v Trenti si ti pluval na karbid...mežik

    Kot tekač ali komentator?

  • 0 |-10+10
    @pride:
    @kovit:
    @pride:



    Kot sem že omenil dopuščam možnost, da vozniki niso iz LJ, morda so tudi vozili najet, sposojen avto... Ampak zbode pa to, da v Trenti LJ registracija še od slovenskih ni najbolj pogosta ter ob tem, da je tujih znatno več, ravno voznik z LJ registracijo izziva nesrečo. Isto lahko trdim za dogodek v dolini Mirne.

    Roko na srce, v Trenti si ti pluval na karbid...mežik

    Kot tekač ali komentator?

    Kot tekač.

  • 0 |-10+10
    @pride:

    To ti je isto kot, če bi enačil prebivalca Slovenije z Slovencem.

    @nanisimi ni mi čisto jasno kaj si želel povedati.

    Kot sem že omenil dopuščam možnost, da vozniki niso iz LJ, morda so tudi vozili najet, sposojen avto... Ampak zbode pa to, da v Trenti LJ registracija še od slovenskih ni najbolj pogosta ter ob tem, da je tujih znatno več, ravno voznik z LJ registracijo izziva nesrečo. Isto lahko trdim za dogodek v dolini Mirne.

    Si že spodaj sam odgovoril na vprašanje. mežik

  • 0 |-10+10
    @pride:
    @kovit:
    @pride:



    Kot sem že omenil dopuščam možnost, da vozniki niso iz LJ, morda so tudi vozili najet, sposojen avto... Ampak zbode pa to, da v Trenti LJ registracija še od slovenskih ni najbolj pogosta ter ob tem, da je tujih znatno več, ravno voznik z LJ registracijo izziva nesrečo. Isto lahko trdim za dogodek v dolini Mirne.

    Roko na srce, v Trenti si ti pluval na karbid...mežik

    Kot tekač ali komentator?

    @kovit:
    @pride:
    @kovit:
    @pride:



    Kot sem že omenil dopuščam možnost, da vozniki niso iz LJ, morda so tudi vozili najet, sposojen avto... Ampak zbode pa to, da v Trenti LJ registracija še od slovenskih ni najbolj pogosta ter ob tem, da je tujih znatno več, ravno voznik z LJ registracijo izziva nesrečo. Isto lahko trdim za dogodek v dolini Mirne.

    Roko na srce, v Trenti si ti pluval na karbid...mežik

    Kot tekač ali komentator?

    Kot tekač.

    Ja upam, da ne no. Na relaciji Soča-Trenta (pa tudi nižje) letno pretečem kar nekaj km in razen preteklo nedeljo še nisem nikogar zmotil. Ne glede na promet. So pa na cesti sprehajalci psov, pohodniki, kolesarji, motoristi, traktoristi in vozniki avomobilov, avtodomov, avtobusov,... ni da ni.

  • 3 |-10+13

    Zelo nerad vozim po prometnih cestah, kjer vozniki prehitevajo na cm natančno od mojega komolca in sploh ne razmišljajo, da je možno, da kolesarja malo zanese v levo. Voznikom (sam sem šofer že 40 let) manjka v odnosu do kolesark in kolesarjev človeška uvidevnost, strpnost, navsezadnje je obvladovanje kolesa precej zahtevnejša stvar od sedenja za volanom in tiščanja z nogo na gas. Premalo se naredi za kolesarske steze, poti, ki bi tudi razbremenile prometne ceste od kolesarskih navdušencev. Za primer ki je opisan zgoraj pa vsaj po mojem bi lahko pomaga mini kamera na čeladi kolesarja, ki bi vse lepo posnela, oziroma, bi se verjetno še marsikateri prepotentnež zamisli nad možnostjo, da si bo množica ljudi lahko ogledala video posnetek nekaj ur kasneje na spletu, kako je nespodobno norel na cesti. Po mojem bi že slepa kamera na čeladi naredila svoje za strah psihičev.

  • 4 |-10+14

    Tudi jaz se v avtu do kolesarjev obnašam tako, kot da so traktor. Premikajo se počasneje kot jaz, imajo pravico biti na cesti in zasesti pas. Prehitim pač vljudno tako, da grem na drug pas, ne v ovinek, na mestu, kjer je vidljivost dobra, brez nasproti vozečega prometa. Se ne bojim, da mi bo sredinska črta prerezala gume ali da me bodo takrat ulovili na radar, ker se peljem 5 km nad omejitvijo. (Osebno sovražim, da me nekdo prehiteva in se potem vozi vzporedno z mano tako dolgo da ... da se kaj? Me nagleda?) In potem še pogledam lepo v vzvratno ogledalo, da vidim, da se kolesar cel in zdrav lepo pelje naprej. Saj tako se uči tudi v avtošoli. Če ni ok mesta, potem pač ne prehitevaš. Ne trobiš, tuliš, mahaš, izsiljuješ, blendaš ... Kot ne greš prehitevat priklopnika, ker se tebi mudi in sta se znašla na isti špuri. Samo da če ima zadeva par deset ton, je vozniku težje tuliti, naj se skine dol s ceste.

     

    S skupinami kolesarjev pa nimam izkušenj, to pa priznam. To bi znala biti nočna mora sploh pri vožnji v kake zavite klance na Pokljuki.

     

    Švica je itak zanimiva. Ne samo kazni, tudi kak zapor zaradi prekoračene hitrosti te hitro doleti. In če pogosto prehitro voziš, dobiš še psihološko testiranje, ali si sploh primeren za volan. Je pa tudi kultura precej drugačna, oznake za kolesarske in "kolesarske" so drugačne ... Vsaj kolikor sem jaz videla, se pešcem recimo zelo lepo ustavlja v bližini prehodov. Izgubljenim tujcem se ne trobi, blenda itd., s tujimi tablicami so ljudje v Švici po mojih izkušnjah celo bolj potrpežljivi. Ker pač štekajo, aha en izgubljen. Ne vem, če je vse v denarju. V Ljubljani pešcem samo avtošole ustavljajo, ker veš, da te fliknejo zaradi tega na izpitu takoj. Jaz sem enkrat enega pešca ogrozila, ker sem mu ustavila pa me je šel drug avto prehitevat, ko je bil pešec  že na prehodu. Kako mahanje, trkanje je pa sploh stalnica. Si glup, če pešcu v nalivu ustavljaš. K sreči malo vozim. V Lendavi je pa recimo čisto druga scena. Imaš en osamljen avto sredi ničesar, ki ustavi pešcu.

  • 2 |-10+12

    ena predpraznična :)

  • 6 |-10+16

    Moram reči, da nimam problemov z avtomobilisti. Nekako se oboji obrajtamo. Samo včasih mi živce pobere, ko mi pridejo za rit, vozijo za mano in ne prehitijo, čeprav je prostora za cel šleper mimo spravit, potem pa ko se osvoboti promet, zavije povsem na levi pas in pri tem pozabi šaltat v nižjo, nakar samo zaslišiš motor na 300 obratih MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, voznik v paniki nabije ves plin in motor se seveda upre KLENKLENKLENK, nato me uspe prehiteti nekako z 0,5 km/h hitreje od mene. Do sem se še smejim, potem pa nekje na horizontu zagledaš nasproti vozeč avto in čeprav je še cel kilometer prostora, naš panični voznik sunkovito zavije na moj pas.

    Zmeraj.

    Ampak sem tudi tega že navajen, tako da predvidim tudi to in ni bilo še nikoli resnega incidenta.

    Res pa je, da je moj prijatelj, ki je poklicni gasilec, v zadnjem letu že dva kolesarja špohtlal izpod kamijona, ko ga je pozavgalo med kolesa.

     

    Največja panika pa so mi traktoristi. Ima 870 konj, kolesa velika kot moja bajta, leti 60 km/h in se ti takle zalepi za rit. Kaj čem... 60 km/h lahko samo en določen čas držim, potem pa adijo pljuča, pogledam nazaj in samo vidim vse zeleno in F E N D T  napis vse bliže. Pa če bi bil samo traktor. Zadaj mu visi in se gunca na vse strani cela pizdarija enega žičevja in palic in štang od obračalke za seno in če me to žvajzne bom ražnjič.

     

    Tolk za dons...

     

    Srečnga pa zdrauga pa dobr vozte pa ne se u kej zahaklat pa čimveč kilometrov in čim manj padcev.

     

  • 0 |-10+10

    Ha, to je pa post leta 2017 nasmeh

  • 1 |-10+11
    @EasyMucy:

     

    Največja panika pa so mi traktoristi. Ima 870 konj, kolesa velika kot moja bajta, leti 60 km/h in se ti takle zalepi za rit. Kaj čem... 60 km/h lahko samo en določen čas držim, potem pa adijo pljuča, pogledam nazaj in samo vidim vse zeleno in F E N D T  napis vse bliže. 

     

    O ti fak. Meni grejo tudi najbolj na k*** taki ki skačejo iz zaveterja. Kera umetnost pa je pelat traktor 60 v ajnšlicu???

  • -1 |-11+10
    Največ psihičev za volanom se pa vidi v najlepšem mestu na svetu predvsem tisti z registrskimi tabicami lj,največ jih sedi v velikih mestnih terencih in imajo mobitele na ušesih.Izjemno obvladajo mestno vožnji po najlepšem mestu, strpnost in "zadrga" so jim povsem tuja, ko pa se zapeljejo na periferijo jih pa te izjemne motorične sposobnosti zapustijo.Prav neverjetni so.
  • 1 |-10+11
    Haha prav smesno mi je ko berem te poste o slabih voznikih.
    V vseh regijah jih je dovolj...nikoli nam na kolesu ne bo dolcas glede psihicev v avtih
    Ce bi se vsak pogledal v ogledalo....
  • 0 |-10+10
    @copi: Največ psihičev za volanom se pa vidi v najlepšem mestu na svetu predvsem tisti z registrskimi tabicami lj,največ jih sedi v velikih mestnih terencih in imajo mobitele na ušesih.Izjemno obvladajo mestno vožnji po najlepšem mestu, strpnost in "zadrga" so jim povsem tuja, ko pa se zapeljejo na periferijo jih pa te izjemne motorične sposobnosti zapustijo.Prav neverjetni so.

    Najleše mesto je rezervirano in dimenzionirano za LJ registracije. Vsaka druga registracija je tu nekako moteča, neestetska...Preprosto pustite svoje kmečke konjičke z blatnimi gumami na parkiriščih pred Lj, tako kot si sezujete čevlje ko pridete v tujo hišo, pa ne bo problemov.poljub

  • 1 |-10+11
    @kovit vsi so dobrodosli v nasi"hisi"samo predpisov naj se drzijo...karkoli ze vozimo!!
  • 0 |-10+10
    @kovit
    @copi: Največ psihičev za volanom se pa vidi v najlepšem mestu na svetu predvsem tisti z registrskimi tabicami lj,največ jih sedi v velikih mestnih terencih in imajo mobitele na ušesih.Izjemno obvladajo mestno vožnji po najlepšem mestu, strpnost in "zadrga" so jim povsem tuja, ko pa se zapeljejo na periferijo jih pa te izjemne motorične sposobnosti zapustijo.Prav neverjetni so.

    Najleše mesto je rezervirano in dimenzionirano za LJ registracije. Vsaka druga registracija je tu nekako moteča, neestetska...Preprosto pustite svoje kmečke konjičke z blatnimi gumami na parkiriščih pred Lj, tako kot si sezujete čevlje ko pridete v tujo hišo, pa ne bo problemov.poljub

    Vi pa med petkom od 12h naprej pa do ponedeljka preprosto raje obiščite btc kot pa, da so vas polne vse blatne, luknjaste in ozke ceste po vsej Sloveniji saj morda veš tudi na periferiji obstajajo predpisi,ki si jih je potrebno držati.Se pa opravičujem vsem tistim ljubljančanom,ki vidijo dalje od svojega nosu in sem jih morda užalil.

  • 0 |-11+11
    Tele zgodbe kdo je Ljubljančan in kdo ne so prav bose.
    Pravih Ljubljančanov sploh ni veliko.
    Še ne tako dolgo nazaj (teh tako imenovanih Ljubljančanov) so njihove mame, očetje, babice ali pa dedki živeli na vaseh in obdelovali zemljo.
    Kako že pravijo takim kvazi ljudem, aja saj res JARA GOSPODA.
  • 0 |-10+10

    Jap, stara mama mi je govorila, kako je hodila po mleko na Vič, so bili hlevi in krave še tam okoli leta 1965 in to znotraj današnje obvoznice. Enako v Šiški, pa še kje.

     

    Ja, moja rodbina je iz centra, tudi sam živim v centru Lj, cca 500m od Lj tržnice in se imam za seljaka, ker pač nisem iz Mestnega trga v zadregi

     

    A je kakšen "pravi" Ljubljančan med nami ?

  • 0 |-10+10
    @bécane:

    Jap, stara mama mi je govorila, kako je hodila po mleko na Vič, so bili hlevi in krave še tam okoli leta 1965 in to znotraj današnje obvoznice. Enako v Šiški, pa še kje.

     

    Ja, moja rodbina je iz centra, tudi sam živim v centru Lj, cca 500m od Lj tržnice in se imam za seljaka, ker pač nisem iz Mestnega trga v zadregi

     

    A je kakšen "pravi" Ljubljančan med nami ?

    Ja..ne  smehsmehsmeh

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • Shimano prestavno zavorni di2 set

    Shimano prestavno zavorni di2 set

    Prodam Shimano prestavno zavorni disk DI2 set skupaj z rotorji. V kompletu prestavno zavorne ročice ST-R 785, zavorne čeljusti BR-R805, rotorja. Set vzet iz kolesa, parkrat voženo.www.bike24.com/(...)

    Cena: 310,00 EUR
  • ČELADA EVADE S-WORKS

    ČELADA EVADE S-WORKS

    EVADE S-WORKSODLIČNO OHRANJENA. PRED PRODAJO BODO ZAMENJANE GOBICE.

    Cena: Po dogovoru
  • Look 695

    Look 695

    Cestno kolo Look 695Specifikacije:Okvir Look 695 XLSkupina Sram Force 22 CompactObroči Campagnolo ZondaPedala Look Keo Blade 2Krmilo Ritchey Pro EvoSedež Selle Italia Flite Kit Carbonio FlowKompl(...)

    Cena: 2.350,00 EUR
  • Triatlonski sedež Profile Design

    Triatlonski sedež Profile Design

    Prodam nerabljen triatlonski sedež znamke Profile Design - model Tri Stryke:- posebno oblikovan za triatlon oz. kronometer- zračnik v sredini sedeža- na psrednjem delu sedeža je lycra za dodano u(...)

    Cena: 60,00 EUR
  • Karbonska sedežna objemka

    Karbonska sedežna objemka

    Prodam popolnoma nerabljeno karbonsko (3K mat črna) sedežno objemko notranje dimenzije 31,8 mm za 27,2 mm sedežno oporo. Višina objemke je 16 mm, teža cca 15g.

    Cena: Po dogovoru
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

  • Assos
  • Biciklistika
  • Assos

Oglas 300x250

  • Prodajam
    Shimano prestavno zavorni di2 set
    Prodam Shimano prestavno zavorni disk DI2 set skupaj z rotorji. V kompletu prestavno zavorne ročice ST-R 785, zavorne čeljusti BR-R805, rotorja. Set vzet iz kolesa, parkrat voženo.www.bike24.com/(...)
    Cena: 310,00 EUR
  • Prodajam
    ČELADA EVADE S-WORKS
    EVADE S-WORKSODLIČNO OHRANJENA. PRED PRODAJO BODO ZAMENJANE GOBICE.
    Cena: Po dogovoru
  • Prodajam
    Look 695
    Cestno kolo Look 695Specifikacije:Okvir Look 695 XLSkupina Sram Force 22 CompactObroči Campagnolo ZondaPedala Look Keo Blade 2Krmilo Ritchey Pro EvoSedež Selle Italia Flite Kit Carbonio FlowKompl(...)
    Cena: 2.350,00 EUR
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    Prijavite se za posojilo tukaj na 3%
    Ali potrebujete Finance? lahko danes izposodiš denar iz mojega podjetja po ugodni obrestni meri. naše storitve so 100% jamstvo in brez tveganja. Če se želite prijaviti, pošljite e-poštno sporočil(...)
  • Podarjam
    Rešitve za denar težave
    Storitve za podjetja in posameznike To sporočilo je naslovljena na posameznike, pravne osebe in podjetja, se lahko zadolžujejo do 2.000€ do 10.000.000€ ali več, na zelo nizko obrestno mero, Zaslu(...)
  • Podarjam
    veriga, 8-redna
    Če komu doma leži kakšna odslužena veriga za 8 prestav (ali pa en del verige), bi se priporočil.   Med čiščenjem verige na trek kolesu sem namreč zgubil dva obročka pri zadnjem členku pred "Missi(...)
Prikaži večplusNova objava
  • Kupim
    Campagnolo Record 10v ročke
    Iščem Campagnolo Record 10 redne ergopower ročke. Gumice na ročkah ni panike, če so že malo obrabljene, bi bilo pa fino, da je vse ostalo v čim lepšem stanju.
  • Kupim
    sedež Syncros
    Če se komu slučajno doma valja sedež Syncros (model 2012-2014), ga kupim !   V barvah: črna, bela, siva, oranžna, zelena, bela. Sedež naj bo nov ali rabljen, vendar lepo ohranjen. Nekaj primerov (...)
  • Kupim
    Syncros sedež
    Če se komu slučajno doma valja sedež Syncros (model 2012-2014), ga kupim !   V barvah: črna, bela, siva, oranžna, zelena, bela. Sedež naj bo nov ali rabljen, vendar lepo ohranjen. Nekaj primerov(...)
Prikaži večplusNova objava


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih