--Notification--

logo

Psihiči na naših cestah!!!!

Komentarji

  • 0 |-10+10

    V dveh dneh ko sem bil na kolesu se skoraj 2x pristal na havbi nasproti vozečega voznika in 1x voznice, ko sta prehiteva kolono pred seboj, jaz pa nasproti. Očitno tale vročina slabo vpliva na slabovidnsot voznikov.

  • 0 |-10+10

    Vrocina slabo vpliva na vecino ljudi, vozniki avtomobilov niso izvzeti. Pa tudi kolesarji, priznajmo, na kolesih nismo v vrocini enako zbrani kot sicer.

     

    Zato pamet v glavo, na glavo pa celado. In sekunde ter rekorde se lovi v hladnejsih dneh! ;)

  • 0 |-10+10

    Danes sem se spet prepričal, da so največji psihiči kolesarji. Ko sem danes zavijal na glavno cesto,  je šla po njej ena kolesarka čez rdečo po levi koolesarski, drug kolesar čez rdečo po desni kolesarski, tretji se je peljal po pločniku. Aja, jaz sem se peljal s kolesom, ne po kolesarski, ampak kar tam, kjer je za avtomobile, ker je tudi v moji smeri za kolesa že bila rdeča luč.

  • 0 |-10+10
    @SODROVC:

    @Fausto, dej link do bloga. Prosim. smeh

    Kaj se ne oglasiš

     

     

    '

  • 1 |-10+11
    @Maratonac:
    @SODROVC:

    @Fausto, dej link do bloga. Prosim. smeh

    Kaj se ne oglasiš

     

     

    '

    Plači brezo bijela, i ja ču sa tobom,otišla je "Danijela"nije rekla zbogom.  mežik

  • 0 |-10+10

    Danes spet srečanje s spsihopatom v avtu. Ko sem na križišču prečkal cestiče na prehodu za pešce, me je zagledal idiot, ki se je približeval iz nasprotne smeri. Prestavil je navzdol, pohodil gas do koca in me hotel zbiti (morda pa samo prestrašiti). Očitno mu ni uspelo, tudi sam pa se je nekako rešil, da ni zletel iz ovinka. Potem, ko je stal na križišču in sem mu z grimasami kazal, kaj si mislim o njegovi pameti, mi je pa skozi okno tulil, da naj se držim predpisov. Kako v razburjenju narobe reagiramo. Še zdaj mi je žal, da mu nisem zabil zob v želodec ali pa vsaj zapisal njegovo registrsko številko.

  • 0 |-10+10

    Letos veliko psihičev v avtih, pa hvala bogu, tudi veliko sreče. Nekaj dogodkov pa vseeno lahko izpostavim.
    Spomladi, skupina petih kolesarjev (strogo drug za drugim) iz Lj proti Dobrovi nas prehiti osebni avto cca 200 m pred bencinsko v Dobrovi. Ravno v rahlem desnem ovinku, ki ga deloma zastira grmovje. Bil sem prvi v koloni in še preden me prehiti zaslišim, da je nekoga zadel, ki pa k sreči ni padel. Mimo mene pa, ne pretiravam, manj kot 10 cm. Ko mu pomaham in primerno pospremim z sočnimi besedami, se tip na bencinski ustavi. Seveda vsi pričakujemo opravičilo, on pa da ima poškodovano ogledalo in bo poklical policijo. Po prihodu na veliko razočaranje policja ne ukrepa, ne glede na to, da je spremijal izjave glede mesta in načina prehitevanja in nenazadnje tudi kako smo mi vozili.
    Naslednjič konec junija sam s kozo v dolini Mirne proti Buzetu. Zjutraj, malo prometa in dobra vidljivost napovedujejo prijeten trening. No pa ga pokvari voznica športne limuzine, ki prehiteva nasproti vozečo kolono zeeelooo na široko, seveda z telefonom na ušesih. V izogib neprijetnemu srečanju zabremzam na polno in se umaknem čimbolj na rob.
    In upam, da zadnjič letos, v nedeljo v dolini Soče tečem od Kmetije Jelinčič proti Trenti. Ker je cesta vijugasta tečem vedno na strani Soče. Prometa že zjutraj kolikor češ, z vseh vetrov. Najbolj uvidevni in jih je bilo kar nekaj so vedno počakali na primerno mesto za varno prehitevanje. Ko tečem zadnji tempo tek nazaj proti Jelinčiču na tisti moment prazni cesti in ravnem odseku me obvozi pacient, pa res pacient na ne več kot 15 cm. Na prazni cesti.
    Kaj nekateri želijo dokazati mi ni čisto jasno, jasna pa je skupna točka vseh treh in sicer LJ registracija, nagubano čelo.

  • 0 |-10+10


    In upam, da zadnjič letos, v nedeljo v dolini Soče tečem od Kmetije Jelinčič proti Trenti. Ker je cesta vijugasta tečem vedno na strani Soče. Prometa že zjutraj kolikor češ, z vseh vetrov. Najbolj uvidevni in jih je bilo kar nekaj so vedno počakali na primerno mesto za varno prehitevanje. Ko tečem zadnji tempo tek nazaj proti Jelinčiču na tisti moment prazni cesti in ravnem odseku me obvozi pacient, pa res pacient na ne več kot 15 cm. Na prazni cesti.
    Kaj nekateri želijo dokazati mi ni čisto jasno, jasna pa je skupna točka vseh treh in sicer LJ registracija, nagubano čelo.

    Ja saj vem kaj si mislil povedati. Resnica je sledeča:
    Ta prvi psihič je bil Franček s Hurjula, ta druga je bla una s Kamnka, ta tretji pa kakšn Rajbnčan al pa Trbovc.
    Bučko.

  • 0 |-10+10
    @kovit:


    In upam, da zadnjič letos, v nedeljo v dolini Soče tečem od Kmetije Jelinčič proti Trenti. Ker je cesta vijugasta tečem vedno na strani Soče. Prometa že zjutraj kolikor češ, z vseh vetrov. Najbolj uvidevni in jih je bilo kar nekaj so vedno počakali na primerno mesto za varno prehitevanje. Ko tečem zadnji tempo tek nazaj proti Jelinčiču na tisti moment prazni cesti in ravnem odseku me obvozi pacient, pa res pacient na ne več kot 15 cm. Na prazni cesti.
    Kaj nekateri želijo dokazati mi ni čisto jasno, jasna pa je skupna točka vseh treh in sicer LJ registracija, nagubano čelo.

    Ja saj vem kaj si mislil povedati. Resnica je sledeča:
    Ta prvi psihič je bil Franček s Hurjula, ta druga je bla una s Kamnka, ta tretji pa kakšn Rajbnčan al pa Trbovc.
    Bučko.

    Morda, vendar so vsi imeli LJ registracije (LJ grb).


    Zagotovo ni prišlo do pomote, tudi sam sem iz LJ.

  • 0 |-10+10

    Prejšnji petek zvečer sem vozil v okolici ZG in lahko vam zagotovim, da se tamkajšnja izpostavljenost kolesarja avtomobilistu tretira v popolnoma drugem vesolju! Če ne verjamete, se pojdite en krog zapeljat naokoli - oz. raje ne! Če bi živel na Hrvaškem, bi se verjetno odpovedal specialki. Raje živ nabijam žogo, kot ...

    Če imate voljo, si poglejte malo statsistiko nesreč v EU:

    ec.europa.eu/transport/road_s afety/sites/roadsafety/files/p df/statistics/dacota/bfs2016_c yclists.pdf

    ec.europa.eu/transport/road_s afety/sites/roadsafety/files/2 015_transport_mode_except_cars .pdf

    ec.europa.eu/transport/road_s afety/specialist/statistics_en#  

     

    A ni zanimivo, da se ne uzakoni prepoved prodaje oz. (časovno) omeji uporaba avtomobila nad 130 km/h, saj razen v Nemčiji, nikjer drugje nimajo no-speed-limit AC. Aja, no na Hrvaškem tudi manjša naselja spadajo v no-speed-limit  krik

  • 0 |-10+10
    @crni2:

    Prejšnji petek zvečer sem vozil v okolici ZG in lahko vam zagotovim, da se tamkajšnja izpostavljenost kolesarja avtomobilistu tretira v popolnoma drugem vesolju! Če ne verjamete, se pojdite en krog zapeljat naokoli - oz. raje ne! Če bi živel na Hrvaškem, bi se verjetno odpovedal specialki. Raje živ nabijam žogo, kot ...

    Če imate voljo, si poglejte malo statsistiko nesreč v EU:

    ec.europa.eu/transport/road_s afety/sites/roadsafety/files/ p df/statistics/dacota/bfs2016_ c yclists.pdf

    ec.europa.eu/transport/road_s afety/sites/roadsafety/files/ 2 015_transport_mode_except_car s .pdf

    ec.europa.eu/transport/road_s afety/specialist/statistics_e n#  

     

    A ni zanimivo, da se ne uzakoni prepoved prodaje oz. (časovno) omeji uporaba avtomobila nad 130 km/h, saj razen v Nemčiji, nikjer drugje nimajo no-speed-limit AC. Aja, no na Hrvaškem tudi manjša naselja spadajo v no-speed-limit  krik

    To sem jaz predlagal na predlagaj vladi, pa se je veliki večini zdel predlog idiotski.

  • 0 |-10+10

    hm, malo prebiram in se čudim. @ crni2. si si prebral kaj si napisal? torej po tvoje prepoved  (namesto avto in 130 km/k vstavi poljubno stvar) reši vse. torej z manjšo hitrostjo ne moreš ogrožat nikogar ali kaj? vedno boš našel kakšnega pacijenta z avtom s kolesom z motorjem itd, ki bo nardil problem. najboljše kar vse prepovedat... vedno in povsod je človek tisti, ki naredi problem.

  • 0 |-10+10

    Seveda omejitev hitrosti ne reši vsega, do smrtnih primerov prihaja tudi na dvorišču, ko "parkiran" avto povozi lastnika. Je pa neprilagojena (običajno prevelika) hitrost eden največjih vzrokov za poškodbe. Domača statistika:
    www.policija.si/index.php/sta tistika/prometna-varnost 
    Res je, človek z nespametnim ravnanjem naredi problem. Še spomnite začetka mariborske vstaje pred pare leti? Radarji, postavljeni mimo ustreznega postopka. Pa se nihče ni vprašal, zakaj hudiča par tisoč voznikov/mesec vozi prehitro! In potem človek s svojim ravnanjem povzroči ... o tem je bilo že več komentarjev na tem forumu, marsikateri tudi čez mejo (ali pač ne?).
    Največjo hitrost je potrebno upoštevati s širšega vidika. Npr. v Avstriji ne ponoči na odsekih AC mimo naselij omejitev 80 km/h. Zaradi hrupa. Nekatere države EU znižujejo hitrosti zaradi boljše kakovosti zraka - večja hitrost, večja poraba goriva, večje onesnaževanje. In potem se človek vpraša, kakšna bi bila poraba goriva, če bi bili avtomobili projektirani na max 130 km/h oz. za namen prehitevanja krajši čas tudi več, in ne za 200+. Danes je skoraj nemogoče kupiti avto, ki ne gre vsaj 160, običajno pa še precej več.
    Ja, nakladam tja v tri dni. Problem nesreč se lahko učinkovito zmanjša samo s stalno in postreno kontrolo. Kazni res ni treba dvigovat, ker kaj če ti visoka kazen, če ni nadzora na cesti. Sicer pa, sami sebi si odgovorite, ali bolj upoštevate omejitve, ko se zapeljete čez mejo v Avstrijo. Ni šans, da ne bi vsakih par deset km naletel na radar v grmovju!

  • 0 |-10+10
    @pride:
    @kovit:


    In upam, da zadnjič letos, v nedeljo v dolini Soče tečem od Kmetije Jelinčič proti Trenti. Ker je cesta vijugasta tečem vedno na strani Soče. Prometa že zjutraj kolikor češ, z vseh vetrov. Najbolj uvidevni in jih je bilo kar nekaj so vedno počakali na primerno mesto za varno prehitevanje. Ko tečem zadnji tempo tek nazaj proti Jelinčiču na tisti moment prazni cesti in ravnem odseku me obvozi pacient, pa res pacient na ne več kot 15 cm. Na prazni cesti.
    Kaj nekateri želijo dokazati mi ni čisto jasno, jasna pa je skupna točka vseh treh in sicer LJ registracija, nagubano čelo.

    Ja saj vem kaj si mislil povedati. Resnica je sledeča:
    Ta prvi psihič je bil Franček s Hurjula, ta druga je bla una s Kamnka, ta tretji pa kakšn Rajbnčan al pa Trbovc.
    Bučko.

    Morda, vendar so vsi imeli LJ registracije (LJ grb).


    Zagotovo ni prišlo do pomote, tudi sam sem iz LJ.

    To ti je isto kot, če bi enačil prebivalca Slovenije z Slovencem.

  • 0 |-10+10
    @crni2:

    ... ker kaj če ti visoka kazen, če ni nadzora na cesti. Sicer pa, sami sebi si odgovorite, ali bolj upoštevate omejitve, ko se zapeljete čez mejo v Avstrijo. Ni šans, da ne bi vsakih par deset km naletel na radar v grmovju!

    V tujini so radarji nameščeni tako, da se ve, da so nameščeni. Jih ni treba skrivati v grmovju. V CH pa je to še bolj ostro zastavljeno in tam se le malokdo upa voziti prehitro, So kazni na % od prihodka. Pri nas tega ne bojo nikoli uvedli. Zakaj ne, naj si vsak po svoje razlaga. Po moje je pa tako, da predpisi niso za vse enaki...

  • 0 |-10+10
    @SODROVC:
    @crni2:

    ... ker kaj če ti visoka kazen, če ni nadzora na cesti. Sicer pa, sami sebi si odgovorite, ali bolj upoštevate omejitve, ko se zapeljete čez mejo v Avstrijo. Ni šans, da ne bi vsakih par deset km naletel na radar v grmovju! So kazni na % od prihodka. Pri nas tega ne bojo nikoli uvedli. Zakaj ne, naj si vsak po svoje razlaga. Po moje je pa tako, da predpisi niso za vse enaki...

    Zato ker bi po tem ključu največje kazni za isti prekršek pri nas plačevali lastniki avtomobilov nižjega srednjega razreda.mežik
    Kar se tiče varnosti in nevarnosti...na biciklih je še nekako, motoristi so še veliko večji reveži.
    Ravno sem danes sodelavca vprašal koliko km je naredil letos s svojim 350 kg težkim mopedom. 1500 je s cmokom v grlu odgovoril...familija pa žena...več ne gre veš. In kako naj potem reveži obvladajo konje?

  • 0 |-10+10

    To ti je isto kot, če bi enačil prebivalca Slovenije z Slovencem.

    @nanisimi ni mi čisto jasno kaj si želel povedati.

    Kot sem že omenil dopuščam možnost, da vozniki niso iz LJ, morda so tudi vozili najet, sposojen avto... Ampak zbode pa to, da v Trenti LJ registracija še od slovenskih ni najbolj pogosta ter ob tem, da je tujih znatno več, ravno voznik z LJ registracijo izziva nesrečo. Isto lahko trdim za dogodek v dolini Mirne.

  • 0 |-10+10
    @pride:

    To ti je isto kot, če bi enačil prebivalca Slovenije z Slovencem.

    @nanisimi ni mi čisto jasno kaj si želel povedati.

    Kot sem že omenil dopuščam možnost, da vozniki niso iz LJ, morda so tudi vozili najet, sposojen avto... Ampak zbode pa to, da v Trenti LJ registracija še od slovenskih ni najbolj pogosta ter ob tem, da je tujih znatno več, ravno voznik z LJ registracijo izziva nesrečo. Isto lahko trdim za dogodek v dolini Mirne.

    Kaj pa tista o voznikih s CE tablicami, da so najslabši vozniki?

  • 0 |-10+10
    @pride:



    Kot sem že omenil dopuščam možnost, da vozniki niso iz LJ, morda so tudi vozili najet, sposojen avto... Ampak zbode pa to, da v Trenti LJ registracija še od slovenskih ni najbolj pogosta ter ob tem, da je tujih znatno več, ravno voznik z LJ registracijo izziva nesrečo. Isto lahko trdim za dogodek v dolini Mirne.

    Roko na srce, v Trenti si ti pluval na karbid...mežik

  • 0 |-10+10
    @kovit:
    @pride:



    Kot sem že omenil dopuščam možnost, da vozniki niso iz LJ, morda so tudi vozili najet, sposojen avto... Ampak zbode pa to, da v Trenti LJ registracija še od slovenskih ni najbolj pogosta ter ob tem, da je tujih znatno več, ravno voznik z LJ registracijo izziva nesrečo. Isto lahko trdim za dogodek v dolini Mirne.

    Roko na srce, v Trenti si ti pluval na karbid...mežik

    Kot tekač ali komentator?

  • 0 |-10+10
    @pride:
    @kovit:
    @pride:



    Kot sem že omenil dopuščam možnost, da vozniki niso iz LJ, morda so tudi vozili najet, sposojen avto... Ampak zbode pa to, da v Trenti LJ registracija še od slovenskih ni najbolj pogosta ter ob tem, da je tujih znatno več, ravno voznik z LJ registracijo izziva nesrečo. Isto lahko trdim za dogodek v dolini Mirne.

    Roko na srce, v Trenti si ti pluval na karbid...mežik

    Kot tekač ali komentator?

    Kot tekač.

  • 0 |-10+10
    @pride:

    To ti je isto kot, če bi enačil prebivalca Slovenije z Slovencem.

    @nanisimi ni mi čisto jasno kaj si želel povedati.

    Kot sem že omenil dopuščam možnost, da vozniki niso iz LJ, morda so tudi vozili najet, sposojen avto... Ampak zbode pa to, da v Trenti LJ registracija še od slovenskih ni najbolj pogosta ter ob tem, da je tujih znatno več, ravno voznik z LJ registracijo izziva nesrečo. Isto lahko trdim za dogodek v dolini Mirne.

    Si že spodaj sam odgovoril na vprašanje. mežik

  • 0 |-10+10
    @pride:
    @kovit:
    @pride:



    Kot sem že omenil dopuščam možnost, da vozniki niso iz LJ, morda so tudi vozili najet, sposojen avto... Ampak zbode pa to, da v Trenti LJ registracija še od slovenskih ni najbolj pogosta ter ob tem, da je tujih znatno več, ravno voznik z LJ registracijo izziva nesrečo. Isto lahko trdim za dogodek v dolini Mirne.

    Roko na srce, v Trenti si ti pluval na karbid...mežik

    Kot tekač ali komentator?

    @kovit:
    @pride:
    @kovit:
    @pride:



    Kot sem že omenil dopuščam možnost, da vozniki niso iz LJ, morda so tudi vozili najet, sposojen avto... Ampak zbode pa to, da v Trenti LJ registracija še od slovenskih ni najbolj pogosta ter ob tem, da je tujih znatno več, ravno voznik z LJ registracijo izziva nesrečo. Isto lahko trdim za dogodek v dolini Mirne.

    Roko na srce, v Trenti si ti pluval na karbid...mežik

    Kot tekač ali komentator?

    Kot tekač.

    Ja upam, da ne no. Na relaciji Soča-Trenta (pa tudi nižje) letno pretečem kar nekaj km in razen preteklo nedeljo še nisem nikogar zmotil. Ne glede na promet. So pa na cesti sprehajalci psov, pohodniki, kolesarji, motoristi, traktoristi in vozniki avomobilov, avtodomov, avtobusov,... ni da ni.

  • 3 |-10+13

    Zelo nerad vozim po prometnih cestah, kjer vozniki prehitevajo na cm natančno od mojega komolca in sploh ne razmišljajo, da je možno, da kolesarja malo zanese v levo. Voznikom (sam sem šofer že 40 let) manjka v odnosu do kolesark in kolesarjev človeška uvidevnost, strpnost, navsezadnje je obvladovanje kolesa precej zahtevnejša stvar od sedenja za volanom in tiščanja z nogo na gas. Premalo se naredi za kolesarske steze, poti, ki bi tudi razbremenile prometne ceste od kolesarskih navdušencev. Za primer ki je opisan zgoraj pa vsaj po mojem bi lahko pomaga mini kamera na čeladi kolesarja, ki bi vse lepo posnela, oziroma, bi se verjetno še marsikateri prepotentnež zamisli nad možnostjo, da si bo množica ljudi lahko ogledala video posnetek nekaj ur kasneje na spletu, kako je nespodobno norel na cesti. Po mojem bi že slepa kamera na čeladi naredila svoje za strah psihičev.

  • 3 |-10+13

    Tudi jaz se v avtu do kolesarjev obnašam tako, kot da so traktor. Premikajo se počasneje kot jaz, imajo pravico biti na cesti in zasesti pas. Prehitim pač vljudno tako, da grem na drug pas, ne v ovinek, na mestu, kjer je vidljivost dobra, brez nasproti vozečega prometa. Se ne bojim, da mi bo sredinska črta prerezala gume ali da me bodo takrat ulovili na radar, ker se peljem 5 km nad omejitvijo. (Osebno sovražim, da me nekdo prehiteva in se potem vozi vzporedno z mano tako dolgo da ... da se kaj? Me nagleda?) In potem še pogledam lepo v vzvratno ogledalo, da vidim, da se kolesar cel in zdrav lepo pelje naprej. Saj tako se uči tudi v avtošoli. Če ni ok mesta, potem pač ne prehitevaš. Ne trobiš, tuliš, mahaš, izsiljuješ, blendaš ... Kot ne greš prehitevat priklopnika, ker se tebi mudi in sta se znašla na isti špuri. Samo da če ima zadeva par deset ton, je vozniku težje tuliti, naj se skine dol s ceste.

     

    S skupinami kolesarjev pa nimam izkušenj, to pa priznam. To bi znala biti nočna mora sploh pri vožnji v kake zavite klance na Pokljuki.

     

    Švica je itak zanimiva. Ne samo kazni, tudi kak zapor zaradi prekoračene hitrosti te hitro doleti. In če pogosto prehitro voziš, dobiš še psihološko testiranje, ali si sploh primeren za volan. Je pa tudi kultura precej drugačna, oznake za kolesarske in "kolesarske" so drugačne ... Vsaj kolikor sem jaz videla, se pešcem recimo zelo lepo ustavlja v bližini prehodov. Izgubljenim tujcem se ne trobi, blenda itd., s tujimi tablicami so ljudje v Švici po mojih izkušnjah celo bolj potrpežljivi. Ker pač štekajo, aha en izgubljen. Ne vem, če je vse v denarju. V Ljubljani pešcem samo avtošole ustavljajo, ker veš, da te fliknejo zaradi tega na izpitu takoj. Jaz sem enkrat enega pešca ogrozila, ker sem mu ustavila pa me je šel drug avto prehitevat, ko je bil pešec  že na prehodu. Kako mahanje, trkanje je pa sploh stalnica. Si glup, če pešcu v nalivu ustavljaš. K sreči malo vozim. V Lendavi je pa recimo čisto druga scena. Imaš en osamljen avto sredi ničesar, ki ustavi pešcu.

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • Specialized epic ht pro wc

    Specialized epic ht pro wc

    Kolo je bilo kupljeno 12/2016, vozeno na 2 mtb maratonih in na par treningih(cca.600km). Oprema je sram x0 eagle, obroci pa so karbonski roval control in tubless ready. Vec info na zs.

    Cena: 3.300,00 EUR
  • Prodam FOCUS VARIADO EXPERT

    Prodam FOCUS VARIADO EXPERT

    (slika) (slika) (slika) Prodam cestno kolo znamke Focus, model Variado Expert.   velikost: 54 cm oprema: Shimano Ultegra 6600 gonilka FSA gossamer 50/34   Kolo je letnik 2007, na sezono vož(...)

    Cena: 400,00 EUR
  • NUJNO Okvir Scott Solace 10

    NUJNO Okvir Scott Solace 10

    Prodam nov okvir z vilicami in lezaji. Velikost M.Razlog prodaje je napacno kupljena velikost.www.bike24.com/1.php?content= 8;product=101138;menu=1000,4,3 4;mid%5B930%5D=1  

    Cena: 1.000,00 EUR
  • SRAM x1 veriga (NOVO)

    SRAM x1 veriga (NOVO)

    Prodam novo in zapakirano sram x1 verigo za 11 redne sisteme, lahko cesta ali mtb. Nova 30eur extrem vital, prodam za 20eur.

    Cena: 20,00 EUR
  • SRAM XX1 (41-10 11 redna) kaseta

    SRAM XX1 (41-10 11 redna) kaseta

    Prodam zelo malo voženo kaseto SRAM XX1 42-10 (11 redna)....bila je na rezervnem wheelsetu. Cena noe 250eur iz nemčije, redna cena 380eur, prodam za 120eur.

    Cena: 120,00 EUR
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

  • Nežidersko jezero • Dunaj • Bratislava
  • 2017 UCI Road World Championships - Bergen (NOR)
  • Kaj je bila danes za ena dirka

Oglas 300x250

  • Prodajam
    Specialized epic ht pro wc
    Kolo je bilo kupljeno 12/2016, vozeno na 2 mtb maratonih in na par treningih(cca.600km). Oprema je sram x0 eagle, obroci pa so karbonski roval control in tubless ready. Vec info na zs.
    Cena: 3.300,00 EUR
  • Prodajam
    Prodam FOCUS VARIADO EXPERT
    (slika) (slika) (slika) Prodam cestno kolo znamke Focus, model Variado Expert.   velikost: 54 cm oprema: Shimano Ultegra 6600 gonilka FSA gossamer 50/34   Kolo je letnik 2007, na sezono vož(...)
    Cena: 400,00 EUR
  • Prodajam
    NUJNO Okvir Scott Solace 10
    Prodam nov okvir z vilicami in lezaji. Velikost M.Razlog prodaje je napacno kupljena velikost.www.bike24.com/1.php?content= 8;product=101138;menu=1000,4,3 4;mid%5B930%5D=1  
    Cena: 1.000,00 EUR
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    DMT cestni čevlji
    Podarim dobro ohranjene čevlje za cestno kolo, št.43, z rdečimi Look Keo blokerji ter malce dodelano peto, podlat karbon. Prevzem lasten v Mengšu oz. po dogovoru
  • Podarjam
    Rešitve za denar težave
    Storitve za podjetja in posameznike To sporočilo je naslovljena na posameznike, pravne osebe in podjetja, se lahko zadolžujejo do 2.000€ do 10.000.000€ ali več, na zelo nizko obrestno mero, Zaslu(...)
  • Podarjam
    veriga, 8-redna
    Če komu doma leži kakšna odslužena veriga za 8 prestav (ali pa en del verige), bi se priporočil.   Med čiščenjem verige na trek kolesu sem namreč zgubil dva obročka pri zadnjem členku pred "Missi(...)
Prikaži večplusNova objava
  • Kupim
    Obroče fulcrum ali campagnolo
    Kupim lepo ohranjene obroče campagnolo eurus,zonda,shamal ali fulcrum r3,r1,zero. Obroči naj bodo ohranjeni in brezhibni pa za neko normalno ceno brez pretiravanja. Ponudbe na zs. Hvala (...)
  • Kupim
    MTB Hardtail 29er velikost 21" (XL)
    Kupim-iščem karbonski MTB hardtail 29er v velikosti 21" (xl), s ceno do okrog 1000eur.
  • Kupim
    specialized tamarc
    kupim specialized tamarc v barvnih kombinaciji kot je na spodnjih sliki Velikost ovkvirja 58. Lahko je tudi sl5 z podobno barvno kombinacijo.
Prikaži večplusNova objava


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih