--Notification--

logo

Sam svoj mojster

Komentarji

  • 1 |-10+11
    @bodygeometry:
    @...:

    Verjamem da je tu kar nekaj strank in upam da je večina zadovoljna z našim delom. Vedno se 100% potrudimo, čudežev ne delamo,

    Jure, tisit, ki vsaj malo poznamo biznis, vemo kako stvari potekajo in še toliko bolj cenimo tvoje/vaše delo. In taki znamo počakati, potrpeti, razumeti... ne se dat! Predober si/predobri ste, da bi se končalo zaradi *******!

    Se pridružujem napisanemu......tudi sam sem koristil njegove usluge, vse je bilo izvedeno profesionalno in na nivoju, katerega nekaj osebkov, ne bo dosegla nikoli.

  • 10 |-10+110

    Pozdravljeni,
    se javljam po daljšem času. Popravil res ne delamo več, je pa zato zdaj več časa za ustvarjanje lastnih izdelkov, in odločitev se je izkazala za veliko boljšo kot sem sploh upal. Kakorkoli, manjkajo slike v tej temi, tako da bom kar začel:

    Projekt ki ni ravno kolesarsko naravnan, je pa povsem karbonski. S strani fakultete za strojništvo, oz. od njihovih študentov smo bili kontaktirani za izdelavo in pomoč pri projektu izdelave dirkalnika.
    Moram priznati da je bil zanimiv občutek delati z vrstniki, pred kratkim sem dopolnil 24 let, in vse skupaj je bila super izkušnja, tako da zahvala fantom iz Univerze Ljubljana, le zaradi njihove dobre volje, znanja in trme se je projekt speljal! 
    Moram pa omeniti sramotno obnašanje vodstva na univerzi do tega projekta, kjer žal še vedno teorija pomeni več od prakse, osebni interesi več od študentov in novega znanja. Upam da se v prihodnje kaj spremeni, ta projekt je korak v pravo smer.

    Zadolženi smo bili za sam laminat plan in tehnologijo izdelave, vse kar je bilo karbonskega je bilo izdelano pri nas.



    image

    image
    Tudi platišča so bila narejena iz karbona

    image

    Spojlerji, ohišje, platišča in še nekateri deli ki so skriti očem, vse karbon:

    image

    image

    image

    Ekipa ki je delala na projektu, vse pohvale, super fantje
    image



    Da se vrnem h kolesarstvu, predstavili smo še nov model sedeža. Sedeže imenujemo po slovenskih besedah, vse gre v tujino, tako da se nam zdi simpatično vse izdelke poimenovati po našem jeziku

    LIST:
    image

    HLOD:
    image

    LUPINA:
    image

    Več podrobnosti pa na naši spletni strani www.berk-composites.com.

    Kar aktivni smo tudi na naši Facebook strani "Berk Composites" in pa tudi na Instagramu (berkcomposites) za vse, ki spremljate tudi tovrstne medije

    Tudi MTB protitip v izdelavi:
    image

    in pa tudi TT:
    image

    image

    Še povsem surovo, ampak v izdelavi, kot zanimivost kako je med delom,..

    Še ena slika sedeža, Hlod UD gloss:
    image

    Tudi prvih 40 parov kolesarskih čevljev je že v izdelavi,...in še nekaj novih izdelkov bomo kmalu lansirali na trg, ko bo tako daleč se bom z veseljem še kaj oglasil! Hvala za pozornost

     

  • 0 |-10+10
  • 0 |-10+10

    Bravo. Čelado dol. Posebej pa vse pohvale za slovenska poimenovanja. Precej domiselno. Glede na število proizvodov ( skupaj s projektiranjem, preizkušanjem in izdelavo)  je tvoj delovni dan dolg 48 ur.presenečen

     

  • 2 |-10+12

    Nov članek na temo integriranih kosov Berk Composites... Imajo pa popolnoma novo integrirano krmilo. Sem ga videl v živo...zdej bi ga pa kar imel kaže jezik

    image

  • 9 |-10+19

    En lep pozdrav vsem, spet je minilo že kar nekaj časa odkar sem nazadnje kaj napisal.
    Res smo razvili nov izdelek ki je lahko viden zgoraj. Počasi širimo paleto in dodajamo izdelke.

    V kratkem bomo imeli več informacij o novem izdelku, sedežna opora ki omogoča 0mm do 15mm offseta.

    image

    image

    image


    Tako da poleg sedežev dodajamo še ostale komponente.

    Tako da nudimo sedeže, integrirane sedeže s sedežno oporo, integrirano krmilo,..v kratkem pa še navadno sedežno oporo z mehanizmom za vpetje poljubnega sedeža.

    Okvirje bomo pustili povsem na butičnem nivoju. Tako odločitev smo sprejeli znotraj podjetja, namreč ne želim "v vojno" z azijskimi "monokoki". Čeprav smo izdelali kalupe za t.i. monokok okvirje, jih zaenkrat še ne nameravamo dati na trg. Bo služilo bolj za nadaljni razvoj. 
    Tako da stvari se lepo razvijajo naprej, ko bodo še nekateri ostali izdelki zreli za na trg pa vsekakor še kaj napišem. Hvala za pozornost!
    Lp
    Jure

     

  • 8 |-10+18

    Za protour smo dovolj dobri, nekoč bomo tudi za slo. trgmežik malo sarkazma upam da ne škodi!

    image

    Sicer pa, čeprav se bolj redko oglašam, imamo dela ogromno in veliko zanimivih stvari se odvija. 
    S popravili se ne ukvarjamo več, raje še enkrat omenim, se je odločitev izkazala za več kot pravilno, pa čeprav žal v škodo marsikomu. Ampak smo se proizvodno usmerili in gremo dalje, za nas veliko boljša poteza, zaključujemo tudi razvoj na nekaterih večjih projektih, kar bo kmalu opazno če nas spremljate tudi po drugih medijih. Toliko zaenkrat, hvala!
    Lp
    Jure Berk

     

  • 1 |-10+11
    Hvale vredno, lepo je slišati, da slovensko znanje žanje uspehe zunaj in doma. Verjamem pa, da je najtežje uspeti doma.
    Všečni in kvalitetni izdelki.
    Kar tako naprej.
  • 3 |-10+13

    Hvala! Se trudimo, tudi na domači sceni, čeprav ni naš trg, a vseeno kolikor lahko podpiramo določene dogodke

    image 

  • 4 |-10+14

    Da malo obudim temo, nekaj fotografij iz delavnice (photo: D. Krevs)

    Tako se začne vsako jutro:
    image 

    Ena od tehnologij ki jo uporabljamo..sicer pa delamo s prepregom, infuzijo in pa RTM - odvisno od izdelka in kaj želimo od njega.
    image 

    Tako pa izgleda surov sedež v izdelavi:
    image

    image 

  • 2 |-10+12
    Pozdravljeni!

    Najprej novica, da so nasi sedezi za slovenske stranke naprodaj pri Cerinu, Maxsisport.si, kjer si jih lahko ogledate in nekatere tudi preizkusite.

    Se enkrat pa opozorim, da popravil ze eno leto ne nudimo vec. Ce nas kdorkoli omenja v zvezi s tem gre za prazne govorice. Ker poslusam neumnosti, da naj bi nam nekdo pomagal s popravili, pa si ocitno tako le kupuje zaupanje, in ne nasedajte. Hvala
  • 0 |-10+10

    En kratek video o nastanku enega sestavnega dela sedežne opore: www.youtube.com/watch?v=wWC_u u_2fYk


    In pa kot zanimivost, po parih letih nas je Trek uspel skopirati ;)
    www.trekbikes.com/us/en_US/eq uipment/cycling-components/bik e-saddles/bontrager-carbon-xxx -saddle/p/14235/

  • 0 |-10+10

    Berk pa naj skopira in nadgradi (v boljši/nižji teži) Specializedov Power :) Pa smo na istem ;) :)

     

    Kako kaže s tistimi obroči? Se ni kakšno leto, ali celo dve nazaj govorilo da so o nastajanju?

  • 12 |-10+112

    Pozdravljeni!

     

    Res je že nekaj mesecev, kar sem se nazadje mudil na tem forumu, se bom potrudil v prihodnje to popravit. :)

    Se pa je v tem času precej zgodilo na mojem področju izdelave jeklenih koles.

     

    Aprila sem se predstavil na Bespoked sejmu, to je sejem za ročno izdelana kolesa, s tem izdelkom:

    image

    Več slik: www.flickr.com/photos/9702895 6@N04/sets/72157687924332736

     

    Kolo je bilo poslikano za BikeRadar, naredili pa so tudi tale video:

    Sejem je bila res odlična izkušnja, sploh srečanja in pogovori z ostalimi izdelovalci.

     

    Sedaj pa sem končal svoje prvo pravo dirkališčno kolo:

    image

    Več slik: www.flickr.com/photos/9702895 6@N04/sets/72157685554489463

     

    Uredil sem si tudi spletno stran: www.karussellcycles.com/

     

    Najbolj ažurno posodabljam svoj instagram, tam lahko zasledite tudi razne slike procesa izdelave: www.instagram.com/d.karuso/

     

    LP David

     

  • 2 |-10+12

    Hudo.kul

    image

    image

     

  • 1 |-10+11
    Karussel bravo!
    Berk čevlji pa udobno kot copati, bravo Berk.
  • 1 |-10+11
    hudo :)
  • 0 |-10+10

    Jaz pa imam vprašanje za Berka oziroma nekoga, ki se spozna na karbon.

    Kako je z obstojnostjo karbona (glede možnosti loma...), če imaš karbonsko kolo naprimer 10 let shranjeno v kleti in ga ne uporabljaš. Gre se za kolo v alu-karbon kombinaciji.

  • 0 |-10+10

    Ce je kolo na neki normalni temperaturi je enak kot dan ko je odsel iz tovarne

  • 0 |-10+10

    Hvala!
    Za kombinacijo alu/karbon ni tako enostavno - če je spoj med karbonom in alu neprimerno pritrjen, torej da se karbon in alu neposredno dotikata, to tvori galvanski člen, in alu počasi razpada. To se preprečuje s slojem steklene tkanine (na spoju alu/karbon), če pa gre za direktno lepljenje pa s časom zagotovo propada ta spoj. Zelo očitno je to na nekaterih kolesih ki so še bolj izpostavljeni slani vodi ali močnim čistilom, velikokrat začne odstopati barva, ali še huje, popusti sam spoj. Seveda odvisno od okvirja (če je primerno narejen)

  • 7 |-10+17

    Nekaj delavniških slik zadnjega obdobja :)

     

    Pred:

    image

     

    Po:

    image

     

    Pred:

    image

     

    Po:

    image

     

    LP David

  • 0 |-10+10

    lepo in veliko uspeha v bodocenasmeh

  • 0 |-10+10

    Noro lepo!

  • 15 |-10+115

    Pozdravljeni!

     

    Za začetek leta predstavljam kolo, ki v kratkem začenja štirimesečno pot po Afriki, od Kaira do Cape Town-a, skupno 12000km.

    Nekaj glavnih stvari je jermenski pogon v kombinaciji z Rohloff pestom, spredaj dinamo pesto z USB polnenjem na "top capu", vzmetena vilica, mehanske disk zavore (BB7), tubeless, Jones-H bar, vse skupaj na po meri izdelanem Karussell step-through ("ženskem") okvirju saj ima kolesar težave s kolki in težko dvigne nogo čez sedež pri klasičnem kolesu...

     

    image

     

    image

     

    image

     

    Leto 2018 bo zame prelomno saj sem se odločil za izdelovanje koles in njihovih delov, kot svojo primarno dejavnost! :) Kmalu pokažem nove izdelke in kreacije, do takrat pa lep pozdrav.

     

    Veliko varnih km, lepih razgledov ter čimanj defektov in težkih dni v 2018!

  • 0 |-10+10

    karuso, te spremljam in le pogumno naprej! Bravo!

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • Čelada MET

    Čelada MET

    Prodam novo čelado MET. Nikoli nošena, vel. 54-61. Inf. 041 597-767

    Cena: 20,00 EUR
  • Opora krmila;EASTON;

    Opora krmila;EASTON;

    Prodam oporo krmila dolžine 10 cm. Aluminij.Cev vilice 1-1/8" 28.6mm. Krmilo 25.4mm.

    Cena: 15,00 EUR
  • GAERNE

    GAERNE

    Prodam čevlje;GAERNE; št. 44. Mob. 041 597767

    Cena: 40,00 EUR
  • obroči Shimano WH-RS330

    obroči Shimano WH-RS330

    Prodam obroče Shimano WH-RS330 !   Obroči so novi, sneti z novega kolesa.   Tip: Clincher Račna: Shimano Road 8-/9-/10-/11-speed Višina: 30mm Napere: 16/21   Alternativa obročem kot so Mavic Cosm(...)

    Cena: 150,00 EUR
  • gonilka Shimano FC-RS500 52/36T

    gonilka Shimano FC-RS500 52/36T

    Prodam gonilko Shimano FC-RS500 52/36T !   Gonilka je nova, sneta z novega kolesa. Dolžina 172,5 mm.   Cena 70 EUR ali po dogovoru.

    Cena: 70,00 EUR
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

  • ZigaK je ocenil +1
    Lepe kolesarke
  • matjaz1 je ocenil +1
    Črna gora s kolesom
  • SODROVC je ocenil +1
    Črna gora s kolesom
Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

Oglas 300x250

  • Prodajam
    Čelada MET
    Prodam novo čelado MET. Nikoli nošena, vel. 54-61. Inf. 041 597-767
    Cena: 20,00 EUR
  • Prodajam
    Opora krmila;EASTON;
    Prodam oporo krmila dolžine 10 cm. Aluminij.Cev vilice 1-1/8" 28.6mm. Krmilo 25.4mm.
    Cena: 15,00 EUR
  • Prodajam
    GAERNE
    Prodam čevlje;GAERNE; št. 44. Mob. 041 597767
    Cena: 40,00 EUR
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    Prijavite se za posojilo tukaj na 3%
    Ali potrebujete Finance? lahko danes izposodiš denar iz mojega podjetja po ugodni obrestni meri. naše storitve so 100% jamstvo in brez tveganja. Če se želite prijaviti, pošljite e-poštno sporočil(...)
  • Podarjam
    Rešitve za denar težave
    Storitve za podjetja in posameznike To sporočilo je naslovljena na posameznike, pravne osebe in podjetja, se lahko zadolžujejo do 2.000€ do 10.000.000€ ali več, na zelo nizko obrestno mero, Zaslu(...)
  • Podarjam
    veriga, 8-redna
    Če komu doma leži kakšna odslužena veriga za 8 prestav (ali pa en del verige), bi se priporočil.   Med čiščenjem verige na trek kolesu sem namreč zgubil dva obročka pri zadnjem členku pred "Missi(...)
Prikaži večplusNova objava
Prikaži večplusNova objava


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih