--Notification--

logo

NOVO, ZANIMIVO, HIGH-TECH, VREDNO OGLEDA, itd...

Komentarji

  • 1 |-10+11
    @FMK:

    video k mojem postu- na koncu se vidi staljena sredica...:

    www.tour-magazin.de/service/s o_testet_tour/video-praxistes t -scheibenbremsen/a30097.html

     

    2014!!!!

  • 0 |-10+10
    @jeti:
    @FMK:

    video k mojem postu- na koncu se vidi staljena sredica...:

    www.tour-magazin.de/service/s o_testet_tour/video-praxistes t -scheibenbremsen/a30097.html

     

    2014!!!!

    Soon to be 2017.



    uploaded




  • 0 |-10+10

    sorry vsem prizadetim. res je post zelo zelo star- celi dve leti. v tem času se je zgodilo mnogo kvantnih preskokov v tehnologiji zaviranja z diski. obljubim, ne bom več pisal o tako prastarih tehnoloških dognanjih. lp

  • 0 |-10+10

    v 2014 so bli diski še leseni

  • 0 |-10+10
    FKK, pazi drugič!
  • 0 |-10+10
    @FMK:

    sorry vsem prizadetim. res je post zelo zelo star- celi dve leti. v tem času se je zgodilo mnogo kvantnih preskokov v tehnologiji zaviranja z diski. obljubim, ne bom več pisal o tako prastarih tehnoloških dognanjih. lp

    Sej ne da ima v ruzaku 20kil kamna, na gruštu pa še utež za katero "pozabi" povedat kolk vaga. In iz takega testa naj bi vlekli zaključke? :)
  • 0 |-10+10

    Ne moreš testirati kolesa s človekom, ki ima 60 kg, saj to ni merodajno. Merodajno je s "človekom" težkim 110 kg oz. s toliko težkim, kot je najvišja dovoljena obremenitev kolesa. Zato tudi verjetno uteži na kolesu...

  • 4 |-10+14

    Ob nepravilni uporabi se vsaka stvar lahko uniči. brez problema. Če bi en šoferđija s polno naloženim šleparjem po klancu navzdol vzdrževal primerno hitrost samo z zavorami bi kar hitro končal v prepadu. Pa zato še nisem nikogar slišal, da je treba te zavorne sisteme menjati ali prepovedati ali ne vem kaj...

     

    Tak kot oni znajo uporabljat vozilo, ki se mu reče tovornjak, bomo menda biciklisti znali uporabljati vozilo, ki se mu reče bicikel.

     

    Kaj prestavnega sistema se ne da uničit na 1-2-3, pa dosečt, da ti zadnji menjalnik vrže med šprikle, pa se zaradi tega razbiješ kot kanta? Bojo obroči zdržali, če se na polno peljem preko 15 cm visokega betonskega robnika? Od kod ideja, da so zavore namenjena zlorabljanju?

     

    Mislim... keri argumenti.

     

    Vsak material ima svoje prednosti in slabosti, pa seveda tudi omejitve. Če se giblješ znotraj teh okvirjev, nima kaj bit. Če pa se ne, pač tvegaj in prevzami odgovornost.

  • 0 |-10+10

    Tovornjakar lahko dodatno bremza z motorjem, kolesar pa s peto...

  • 0 |-10+10

    Tovoranjakar ZNA UPORABLJATI svoj stroj...

  • 0 |-10+10
    @kolesarrr:

    Ne moreš testirati kolesa s človekom, ki ima 60 kg, saj to ni merodajno. Merodajno je s "človekom" težkim 110 kg oz. s toliko težkim, kot je najvišja dovoljena obremenitev kolesa. Zato tudi verjetno uteži na kolesu...

    ok, človek je imel 100kil z utežmi v nahrbrtniku + uteži na kolesu za katere ne povejo koliko jih je bilo, ampak glede na kišto, ki je bila filana s peskom bi rekel, da vsaj še ene 30kil zraven. 

  • 0 |-10+10
    @FMK:

    video k mojem postu- na koncu se vidi staljena sredica...:

    www.tour-magazin.de/service/s o_testet_tour/video-praxistes t -scheibenbremsen/a30097.html

     

    hahaha, tak bo moj naslednji bidon. smehsmehsmeh

  • 0 |-10+10

    to ni bidon, je swat box ;)

  • 1 |-10+11

  • 0 |-10+10
  • 0 |-10+10
  • 0 |-10+10

  • 0 |-10+10

  • 0 |-10+10
    @tomyboy2:

    gonilka lepša kot pa nova DA :)

  • 1 |-10+11
  • 0 |-10+10
    @paraplegicar:

    vsi tanovi okvirji imajo kable di2 lepo skrite da jih prakticno ne vidis. Recimo Vias ima speljane kable skozi fajfo direkt v okvir. 

    zato ker ima tako speljane pa navadne (Vbrake) zavore ne delajo :D  plus in minus :D 
     

  • 0 |-10+10
    @FAUSTO:
    @biemsi: Poante ni v wireless-u, v elektroniki, v diskih itd itd. Ja to je cena razvoja. Nekomu pase eno drugemu drugp, spet tretji mora imat vse top sit, hi-end itd itd. Mene wireless in elektronika toliko ne motita kot recimo diski s cistega estetskega vidika... Ampak tako pac je. Naredi pa E-tap kolo zelo "cisto"...
    Kako se obnse v praksi bi pa tudi rad zvedel. No morda nam Fausto lahko kaj zaupa...

    A nisem že stokrat pisal o eTapu?

    Vozil sem ga skoraj celo sezono in ugotavljam, da je vse ostalo pač zgodovina. Ok, vem, da bodo tudi ostali sledili brez žic, kar samo pove, da je to pač prihodnost. Ker bolj spdam med ljubitelje vizualne lepote, kot pa tehničnih dovršenosti, sta me najprej najbolj pritegnili zavorno prestavni ročici! Zame najlepši izdelek v zgodovini kolesarstva. Ne drugi najlepši:) Ok. tretji. Najlepši vseh časov so Campine delata čeljusti, na drugem mestu je pa Concor:) Na tretjem pa eTap ročici, vsekakor. No, zdaj sem zabredel v razmišljanja.

    Če pa skupino eTap pogledaš skupaj z menjalnikoma, ki sta druga najpomembnejša igralca v tej igri, je pa druga zgodba. Nič več tiste pletenične zanke na koncu medverižne cevi!!?? Če to ni krasno!! Najgrše kar je na specialki je ravno ta zanka. To je bil zame vedno najgrši detajl, ki se ga pač ni dalo ogniti. Pred tem so bili edino košarice z usnjenim paščkom grše ali šimanovi prestavni pletenici pred fajfo...

    eTap je oblikovno tako lep izdelek, da se človek sploh ne sprašuje o tehničnem delovanju. Moja prva vožnja z njim je bila enako krasna kot zadnja. Sem pač ljubitelj električnih menjačev. To pogruntavščino inačim z avtometskim menjalnikom v avtu. Zakaj bi imel mehanskega?

    Delovanje eTapa je brezhibno. Gumbič oz. stikalce na ročici je tako hitro, da na začetku kolesar dobi očutek, da zadnji menjalnik zamuja. Vse ostalo pa je tako kot pri Di2, vse je tekoče in hitro. Polnil sem ju dvakrat v celi sezoni. Nemogoče je, da bi šel na cesto s prazno baterijo, ker signalizirata porabo baterije. Če povem naravnost, letos sploh nisem vedel, da imam menjalnika na kolesu. Samo predtavljam si dan, ko ne bom več pisal v dvojini. Sram se namreč pripravlja samo na zadnji menjalnik, pokopal naj bi prednjega...za vedno.

     

    Ne dolgo nazaj ali pred kratkim ali par dni nazaj ali prejšnji mesec:) sem ob sebi imel Campo EPS, najbolji model in še Di2 najjači model in še eTap. Ker sem celo sezono vozil eTAP sem izkoristil priložnost, da bi naravnost doživel razliko. Campa mi je pri srcu zaradi tradicije, Dura Ace zato, ker so prvi šli v elektriko serijsko, eTap zato, ker nima žic. Zmagal bi seveda Sram! Zakaj? Ker nima žic, jasno! In zaradi najlepših ročic! Kateri najbolje deluje? Zaradi stikala na ročici bi prvo mesto dal zopet eTapu. Campin je grozen, Shimanov je kul.

    Zaradi neposrečene menjave zobnikov oz. neprilagojenih obročev, se ni dalo stoodstotno nastaviti zadnjega menjalnika, zato mi je na sredinskem zobniku veriga ružila. Sem imel občutek, da je to Sramova rak rana lahkega zobnika, vendar tokrat ni bil krivec. Kriva je bila namestitev zobnika na obročnikovo regljo. Ko sem to ugotovil in mi je serviser popravil je vse skupaj neslišno. To je bil tudi edini problem v celem letu.

     

    Torej, priporočam predvsem zaradi brezžičenja:) in izgleda.

     

    plus: brezžičevje

    minus: ni bil odkrit

    ocena: 5

     

     

     

    Fausto Brezžični

    Fausto sam mim grede ko si napisal da minusa nisi odkril na eTap sistemu ti lahko jst povem dva :D 

    prvo stvar ki jo pogresam je da lahko kaj nastavljas v sistemu kako etube pri shimano prav tako za odkrivanje napak. (ps. beri da delam na DI2 in eTap kolesih 400dni na leto kot mehanik in sem bil tudi na obeh usposabljanjih)
     druga stvar je baterija je se tako nedodelana da se je ze veckrat zlomila in to vejo vsi in Sram trenutno razvija boljso baterijo ampak trenutno se ni informacije.

    LP
     

  • -1 |-11+10
    @lukapav:

    Tovoranjakar ZNA UPORABLJATI svoj stroj...

    Tak kot pravi kolesar bicikl,ostali pa sprašujejo bedarije tukaj na bicikel.com.

  • 1 |-10+11

    Lep ta...Cannondale Synapse 2018.kaže jezik

    image

    image

    image

    image

  • 0 |-10+10

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • Specialized epic ht pro wc

    Specialized epic ht pro wc

    Kolo je bilo kupljeno 12/2016, vozeno na 2 mtb maratonih in na par treningih(cca.600km). Oprema je sram x0 eagle, obroci pa so karbonski roval control in tubless ready. Vec info na zs.

    Cena: 3.300,00 EUR
  • Prodam FOCUS VARIADO EXPERT

    Prodam FOCUS VARIADO EXPERT

    (slika) (slika) (slika) Prodam cestno kolo znamke Focus, model Variado Expert.   velikost: 54 cm oprema: Shimano Ultegra 6600 gonilka FSA gossamer 50/34   Kolo je letnik 2007, na sezono vož(...)

    Cena: 400,00 EUR
  • NUJNO Okvir Scott Solace 10

    NUJNO Okvir Scott Solace 10

    Prodam nov okvir z vilicami in lezaji. Velikost M.Razlog prodaje je napacno kupljena velikost.www.bike24.com/1.php?content= 8;product=101138;menu=1000,4,3 4;mid%5B930%5D=1  

    Cena: 1.000,00 EUR
  • SRAM x1 veriga (NOVO)

    SRAM x1 veriga (NOVO)

    Prodam novo in zapakirano sram x1 verigo za 11 redne sisteme, lahko cesta ali mtb. Nova 30eur extrem vital, prodam za 20eur.

    Cena: 20,00 EUR
  • SRAM XX1 (41-10 11 redna) kaseta

    SRAM XX1 (41-10 11 redna) kaseta

    Prodam zelo malo voženo kaseto SRAM XX1 42-10 (11 redna)....bila je na rezervnem wheelsetu. Cena noe 250eur iz nemčije, redna cena 380eur, prodam za 120eur.

    Cena: 120,00 EUR
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

  • Nežidersko jezero • Dunaj • Bratislava
  • 2017 UCI Road World Championships - Bergen (NOR)
  • Kaj je bila danes za ena dirka

Oglas 300x250

  • Prodajam
    Specialized epic ht pro wc
    Kolo je bilo kupljeno 12/2016, vozeno na 2 mtb maratonih in na par treningih(cca.600km). Oprema je sram x0 eagle, obroci pa so karbonski roval control in tubless ready. Vec info na zs.
    Cena: 3.300,00 EUR
  • Prodajam
    Prodam FOCUS VARIADO EXPERT
    (slika) (slika) (slika) Prodam cestno kolo znamke Focus, model Variado Expert.   velikost: 54 cm oprema: Shimano Ultegra 6600 gonilka FSA gossamer 50/34   Kolo je letnik 2007, na sezono vož(...)
    Cena: 400,00 EUR
  • Prodajam
    NUJNO Okvir Scott Solace 10
    Prodam nov okvir z vilicami in lezaji. Velikost M.Razlog prodaje je napacno kupljena velikost.www.bike24.com/1.php?content= 8;product=101138;menu=1000,4,3 4;mid%5B930%5D=1  
    Cena: 1.000,00 EUR
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    DMT cestni čevlji
    Podarim dobro ohranjene čevlje za cestno kolo, št.43, z rdečimi Look Keo blokerji ter malce dodelano peto, podlat karbon. Prevzem lasten v Mengšu oz. po dogovoru
  • Podarjam
    Rešitve za denar težave
    Storitve za podjetja in posameznike To sporočilo je naslovljena na posameznike, pravne osebe in podjetja, se lahko zadolžujejo do 2.000€ do 10.000.000€ ali več, na zelo nizko obrestno mero, Zaslu(...)
  • Podarjam
    veriga, 8-redna
    Če komu doma leži kakšna odslužena veriga za 8 prestav (ali pa en del verige), bi se priporočil.   Med čiščenjem verige na trek kolesu sem namreč zgubil dva obročka pri zadnjem členku pred "Missi(...)
Prikaži večplusNova objava
  • Kupim
    Obroče fulcrum ali campagnolo
    Kupim lepo ohranjene obroče campagnolo eurus,zonda,shamal ali fulcrum r3,r1,zero. Obroči naj bodo ohranjeni in brezhibni pa za neko normalno ceno brez pretiravanja. Ponudbe na zs. Hvala (...)
  • Kupim
    MTB Hardtail 29er velikost 21" (XL)
    Kupim-iščem karbonski MTB hardtail 29er v velikosti 21" (xl), s ceno do okrog 1000eur.
  • Kupim
    specialized tamarc
    kupim specialized tamarc v barvnih kombinaciji kot je na spodnjih sliki Velikost ovkvirja 58. Lahko je tudi sl5 z podobno barvno kombinacijo.
Prikaži večplusNova objava


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih