Autosaved at 100a a00ada

Naključen izdelek

Vetrovka brezrokavnik

65 € Redna cena:
55 € BC naročnik

prehrana pred in med turo

Tagi: prehrana

Komentarji

  • 0 |-10+10
    Vprašal, bi vas kaj vi jeste pred in med turo. Sam vozim mtb. Imam, problem z prehrano. Zjutraj pač ne morem jesti, Se, mi zgodi, da na kakšni turi , nimam časa ali ne utegnem kaj pojesti.Sem imel že probleme z krči.
    Pa ne me sedaj skenslst kao bedna vprašanja. Čti je vprašanje bedno pač ne odgovoriš.



































































    zg odi, da ne utegnem ,če nas je več na turi
  • 0 |-10+10
    a samo jaz vidim en ogromen presledek v tvojem postu?

    v glavnem, krči so bolj znak na pomanjkanje mineralov. Pij neko izotonično pijačo.
    Prehrana. Pred treningom vedno ogljikovi hidrati.
    Med treningom - do 50 km ponavadi le pijača. Od 50 do 100km par frutabel. Nad 100 pa že kak sendvič.
  • 0 |-10+10
    http://www.bicikel.com/sl/ forum/?thread_id=4325

    >
    StaraKost je napisal:
    Če trening(maraton, vožnja, tek, pohod, …) traja do 90 min potem hrana niti ni tako nujna, čeprav je tudi takrat priporočljiva, če imamo polne glikogenske rezerve in imamo dovolj tekočine na razpolago.

    V primeru vožnje Ljubljana - Poreč in povprečni hitrosti od 25 km/h je stvar popolnoma drugačna. Saj to je "od oka" kakšnih 170-180 km. To razdaljo navadni rekreativec ne vozi vsak dan in je sigurno pametno paziti, da ne ostanemo "brez bencina".

    Zdaj pa malo enostavne osnovnošolske matematike.
    Naredimo zelo grobi izračun potrebne energije na osnovi nekaj predpostavk.
    Predpostavke:
    Polne glikogenske rezerve povprečno trenirane osebe imajo med 1300 do 1600 kcal, odvisno od mišične mase. Dobro trenirani med 1600 –2000kcal.

    Pri zmerni obremenitvi od 70-75%MSU poravljamo energijo približno tako:
    50% ali nekaj več iz glikogena in 50% ali nekaj manj iz maščob (nekaj % energije se porabi iz beljakovin, to bomo zanemarili).

    Pri takšni obremenitvi in povprečni teži od 75 kg porabimo okoli 600-650 kcal/h za vožnjo.

    Potreben čas vožnje: 170 km : 25 km/h = 6,8 ure zaokrožili bomo na 7 ur

    Potrebna energija: 600 * 7 = 4.200 kcal do 650 * 7 = 4.500 kcal

    Potrebna energija iz glikogena: 4200 kcal * 50% = 2.100kcal do 4.500 * 50% = 2.250 kcal

    Zaradi lažjega izračuna vzamimo približno srednje vrednosti in recimo, da potrebujemo okoli 2.200 kcal iz glikogena . Na razpolago ga imamo okoli 1.500 kcal

    Torej, če mislimo “normalno” končati vožnjo, moramo med vožnjo pojesti vsaj 700 kcal iz OH, da pridemo na cilj s “praznim tankom”.

    700 kcal iz čistih OH(skupnih kcal je več, ker retka živila imajo samo OH) je približno 7-8 povprečno velikih banan ali približno toliko frutabel ali še kakšna več.

    Normalno bi morali pojesti še dosti več, da pridemo na cilj s ohranjenimi mišicami. Torej pridemo na pravilen nasvet od OTTA : “Eno banano na vsako uro,….. + paket fig”

    Če pojemo premalo OH, potem se vklopi “rezervni” vir energije beljakovine. In se začne tisto, kar najmanj želimo. RAZGRADNJA LASTNIH MIŠIC, KI JIH PORABLJAMO ZA ENERGIJO. Ne mislite valjda, da ko porabite ves glikogen kurite samo maščobeč

    Upam, da zdaj veste, vsi tisti, ki mislite, da ni potrebno jesti med aktivnostjo, kaj vam se dogaja in zakaj vaš napredek ni takšen kot bi lahko bil. Tu se ne gre za 5 sek, tu se gre za škodo, ki jo delate lastnemu telesu. Stroški za nekaj banan ali frutabel je zanemarljiv.

    Vsi tisti, ki resno trenirate bi morali med vožnjo ali bilo katero dolgotrajno aktivnostjo pojesti okoli 60g OH/uro kar znese 60g*4kcal/1g = 240kcal/uro iz OH(skupnih kcal dosti več) in piti en bidon/uro(odvisno od temperature manj ali več), če mislite napredivati. Drugače že med samim treningom uničite tisto, kar ste s treningom mislili pridobiti.

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

  • presna je ocenil +1
    Lepa tura
  • presna je ocenil +1
    Lepa tura
  • Cmru je ocenil +1
    Otroci, služba, obveznosti ... Kako najti čas za trening?
Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

Oglas 300x250

Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    UKRADENO KOLO MERIDA CROSS
    Včeraj zvečer, 29.9.2014, so mi med 19:00 in 20:00 v Ljubljani na Tržaški ukradli kolo, Merido CROSSWAY TFS 500-D. Star je 2 leti in pol, ima nekaj opreme (tačka, torbica, rogove z orodjem). Kdor ...
  • Podarjam
    Obroče zonda
    Prodam obroče Campagnolo Zonda. Prvi obroč je poškodovan, zadnji pa odličen. Račna campagnolo.Cena 120 eur. Več na PM.  
  • Podarjam
    kolesarki čevlji
    Ob nakupu kolesa: www.bolha.com/rekreacija-spor t/kolesarstvo/kolesa/cestna-ko lesa/cestno-kolo-27-prestav-12 79104044.html PODARIM kolesarske čevlje Shimano RO76, voženi/nošeni cca 500 km, št ...
Prikaži večplusNova objava
Prikaži večplusNova objava

Anketa

Kolo med dopustom
št. glasov: 356

- pustim doma. [79]
- najamem kjer se to da. [4]
- je reden del prtljage. [217]
- moram pustiti doma. [56]
Arhiv anket
V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih