--Notification--

logo

Vaše najbolj extremne ture!

Komentarji

  • 0 |-10+10
    @rs1975:

    Ni ravno ekstremna, je pa zanimiva zaradi višincev. Šel h kolegu v ZG in se potem 6 ur vozila po Sljemenu. 107 km in 3100m višincev.

    Kako to misliš, da ni extremna? Za tako kratko razdaljo in s toliko vm bi že lahko rekel, da spada v to kategorijo. mežik

  • 0 |-10+10
    @Milk-:
    @jemcek:

    Ne extremno naporna, zato pa (meni) extremno lepa enodnevna (za MTB): 

    Lj Šentvid - Sv.jakob - Tošč - Pasja Ravan - Hotavlje - Blegoš - Smučišče Cerkno - Porezen - Petrovo Brdo - Lajnar - Ratitovec - Sv.Mohor - Planica - Šk. Loka. 

    Cca 160km, 5000+ vm. Trasa je veliko odsekov pobrala iz opisov tur na mtbture.com, zato je bilo kjer je le mogoče izbrana čimbolj mtb varijanta. Minimalno asvalta, relativno velik % singlc, vključno s parimi dobrimi spusti. Če štartaš ob zori se ob normalnem tempu in pavzah še ujame zvečer pizzo v Puštalu.

    Je pa res, da odkar smo to 2x prevozili je minilo že 10 let, tako da za večino poti ne vem v kakšnem stanju so. 

    Ne vem, kako si šel iz Jakoba na Tošč in kaj smatraš pod "Tošč", čez vrh Tošča se prav gotovo nisi peljal! Mislim, da tega res nebi zmogel nihče.

     

    Ko sem že pri pisanju, naj omenim, da sem malo popravil in skrajšal krog, ki sem ga opisal. Nova varjanta, ki jo nameravam prevoziti, čim bo vreme (in kondicija) dopuščalo, je dolga manj kot 150 km in bo vsebovala "samo" 11 klancev. Ostali so klanci ,ki so neposredno ob poti ali največ kak kilometer stran, črtal pa sem tri klance, do katerih se je potrebno peljati nekaj kilometrov iz kroga in se vračati. Črtani klanci so: Sv. Ožbolt, Sv. Andrej in Golo brdo.

    V trasi ostanejo torej klanci: Toško čelo, Topol, Gonte, Hom, Suša, Križna gora, Jošt, Šmarjetna gora, Mengeška koča, Dobeno, in Rašica. Skupna razdalja klancev je približno 35,7 km, višinska razlika 3210 m, povprečni naklon vseh skupaj pa je 9%. Dober intervalni trening, ki pa ga ne smeš opraviti kak dan pred tekmo, saj bo zahteval vsaj nekaj dni regeneracije.

    Trasa je šla: Sv. Jakob - Topol - pod Grmado - mimo Gont - Mali Tošč - Tošč - Sv.Jedert... Sem pa res pozabil napisat, da te to vrha Tošča čaka ene 20 minut nošenja. Ampak lep spust na drugo stran tisto nošenje odtehta.  To je bilo med drugim tudi edino nošenje na celotni turi. Glede na to, kaj eni zvozijo pa čist možno, da se najde kak model, ki zvozi tudi tisti odsek. :)

  • 0 |-10+10
    @jemcek:
    @Milk-:
    @jemcek:

    Ne extremno naporna, zato pa (meni) extremno lepa enodnevna (za MTB): 

    Lj Šentvid - Sv.jakob - Tošč - Pasja Ravan - Hotavlje - Blegoš - Smučišče Cerkno - Porezen - Petrovo Brdo - Lajnar - Ratitovec - Sv.Mohor - Planica - Šk. Loka. 

    Cca 160km, 5000+ vm. Trasa je veliko odsekov pobrala iz opisov tur na mtbture.com, zato je bilo kjer je le mogoče izbrana čimbolj mtb varijanta. Minimalno asvalta, relativno velik % singlc, vključno s parimi dobrimi spusti. Če štartaš ob zori se ob normalnem tempu in pavzah še ujame zvečer pizzo v Puštalu.

    Je pa res, da odkar smo to 2x prevozili je minilo že 10 let, tako da za večino poti ne vem v kakšnem stanju so. 

    Ne vem, kako si šel iz Jakoba na Tošč in kaj smatraš pod "Tošč", čez vrh Tošča se prav gotovo nisi peljal! Mislim, da tega res nebi zmogel nihče.

     

    Ko sem že pri pisanju, naj omenim, da sem malo popravil in skrajšal krog, ki sem ga opisal. Nova varjanta, ki jo nameravam prevoziti, čim bo vreme (in kondicija) dopuščalo, je dolga manj kot 150 km in bo vsebovala "samo" 11 klancev. Ostali so klanci ,ki so neposredno ob poti ali največ kak kilometer stran, črtal pa sem tri klance, do katerih se je potrebno peljati nekaj kilometrov iz kroga in se vračati. Črtani klanci so: Sv. Ožbolt, Sv. Andrej in Golo brdo.

    V trasi ostanejo torej klanci: Toško čelo, Topol, Gonte, Hom, Suša, Križna gora, Jošt, Šmarjetna gora, Mengeška koča, Dobeno, in Rašica. Skupna razdalja klancev je približno 35,7 km, višinska razlika 3210 m, povprečni naklon vseh skupaj pa je 9%. Dober intervalni trening, ki pa ga ne smeš opraviti kak dan pred tekmo, saj bo zahteval vsaj nekaj dni regeneracije.

    Trasa je šla: Sv. Jakob - Topol - pod Grmado - mimo Gont - Mali Tošč - Tošč - Sv.Jedert... Sem pa res pozabil napisat, da te to vrha Tošča čaka ene 20 minut nošenja. Ampak lep spust na drugo stran tisto nošenje odtehta.  To je bilo med drugim tudi edino nošenje na celotni turi. Glede na to, kaj eni zvozijo pa čist možno, da se najde kak model, ki zvozi tudi tisti odsek. :)

    Pokvaril si mu praznike!presenečen

  • 0 |-10+10
    @ckr.si.:

    Trasa je šla: Sv. Jakob - Topol - pod Grmado - mimo Gont - Mali Tošč - Tošč - Sv.Jedert... Sem pa res pozabil napisat, da te to vrha Tošča čaka ene 20 minut nošenja. Ampak lep spust na drugo stran tisto nošenje odtehta.  To je bilo med drugim tudi edino nošenje na celotni turi. Glede na to, kaj eni zvozijo pa čist možno, da se najde kak model, ki zvozi tudi tisti odsek. :)

    Pokvaril si mu praznike!presenečen

    Ne vem zakaj!

     

    Če smatraš za nošenje le to, da moraš s kolesom na rami premagati nakaj sto metrov ali celo več, mogoče. Prepričan sem, da si tudi na marsikaterem delu trase moral stopiti s kolesa in ga nesti, še posebno, če imaš tako kolo, da si se lahko z njim peljal od vrha Tošča do Jedrt navzdol. Vem kar za nekaj delov na tej trasi, tudi pred zadnjim vzponom na vrhu Tošča, kjer se je peljati navzgor, ne da bi stopil s kolesa, resnično nemogoče in z gotovostjo lahko trdim, da se na zemlji še ni rodil junak, ki bi mu to lahko uspelo! V kolikor boš trdil drugače, bom upravičeno lahko podvomil tudi v resničnost vsega ostalega, kar si napisal. Če pa si res prepričan, da to zmoreš, bi bil pa rad zraven, ko boš ta podvig ponovil, da se na lastne oči prepričam, da za nekatere ne veljajo zakoni fizike.

  • 1 |-10+11
    @SODROVC:
    @rs1975:

    Ni ravno ekstremna, je pa zanimiva zaradi višincev. Šel h kolegu v ZG in se potem 6 ur vozila po Sljemenu. 107 km in 3100m višincev.

    Kako to misliš, da ni extremna? Za tako kratko razdaljo in s toliko vm bi že lahko rekel, da spada v to kategorijo. mežik

    Zanimivo je to, da po odpeljani turi sploh nisem bil pretirano utrujen, zato jo ne smatran kot extremno. Na splošno mi klanci kot je Sljeme zelo odgovarjajo - dolgi in ne pretirano strmi.

    Dam pa za primerjavo brevet, katerega sem vozil prejšnji teden v Čakovcu skozi SLO in AUT. Vse skupaj le dobrih 1500m na 220km, na koncu pa popolnoma zgonjen. Res je, da je bil več kot polovico trase veter v prsa, samo zdelali so me pa hupserji po AUT...nagubano čelo 

  • 0 |-10+10
    @Milk-:

     Vem kar za nekaj delov na tej trasi, tudi pred zadnjim vzponom na vrhu Tošča, kjer se je peljati navzgor, ne da bi stopil s kolesa, resnično nemogoče in z gotovostjo lahko trdim, da se na zemlji še ni rodil junak, ki bi mu to lahko uspelo! V kolikor boš trdil drugače, bom upravičeno lahko podvomil tudi v resničnost vsega ostalega, kar si napisal. Če pa si res prepričan, da to zmoreš, bi bil pa rad zraven, ko boš ta podvig ponovil, da se na lastne oči prepričam, da za nekatere ne veljajo zakoni fizike.


    Jaz sem že videl, kje so nekateri peljali, pa naj bo to navzdol ali navzgor, pa bi tega, kaj je mogoče in kaj ne, vzdržal. :) Tudi za Zvoh so trdili, da ni prevozen...

  • 0 |-10+10
    @SODROVC:


    Jaz sem že videl, kje so nekateri peljali, pa naj bo to navzdol ali navzgor, pa bi tega, kaj je mogoče in kaj ne, vzdržal. :) Tudi za Zvoh so trdili, da ni prevozen...

    Ne moreš primerjati Tošča in Zvoha. To je kot bi primerjal Triglav z Rožnikom. Očitno ne veš o kakšni poti in strmini govorimo. Zvoh pa je prevozen! Če nebi bilo po koncu tlakovcev, ko je kakih 50 metrov še dokaj strmo, toliko kamenja in kanalov, da moraš imeti malo sreče, da prideš skozi, bi lahko rekel, da je dokaj lahko prevozen. Res da moraš malo bolj pritisniti na pedala, toda vsaj po tlakovcih se da prav elegantno peljati.

  • 0 |-10+10
    Milk kdaj si nazadnje zvozil Zvoh?
  • 0 |-10+10
    @Anquetil.J: Milk kdaj si nazadnje zvozil Zvoh?

    Pred nekaj leti. Letos pa je na prednostni listi in bom šel po možnosti tudi večkrat. Zadnja leta, odkar hodim na pokalne tekme, sem precej zanemaril svojo priljubljeno disciplino "uphillextreme". Da bom zvozil Zvoh, tako kot pred leti, bom moral pred tem opraviti kar nekaj takih treningov.

    Zadnji del, ko zmanjka tlakovcev se iz leta v leto spreminja. Včasih je še kar urejen in se zlahka najde pot med ovirami, včasih pa je malo težje. Nekateri imajo težave že na tlakovcih, za kar me pa zaenkrat še ne skrbi, da jih nebi zvozil.

  • 0 |-10+10
    @Milk-:
    @Anquetil.J: Milk kdaj si nazadnje zvozil Zvoh?

    Pred nekaj leti. Letos pa je na prednostni listi in bom šel po možnosti tudi večkrat. Zadnja leta, odkar hodim na pokalne tekme, sem precej zanemaril svojo priljubljeno disciplino "uphillextreme". Da bom zvozil Zvoh, tako kot pred leti, bom moral pred tem opraviti kar nekaj takih treningov.

    Zadnji del, ko zmanjka tlakovcev se iz leta v leto spreminja. Včasih je še kar urejen in se zlahka najde pot med ovirami, včasih pa je malo težje. Nekateri imajo težave že na tlakovcih, za kar me pa zaenkrat še ne skrbi, da jih nebi zvozil.

    Jaz, ki se na te reči ne spoznam bi rad vedel kaj pomeni "uphillextreme". Zelo bom vesel, če mi pojasniš in se ti že v naprej zahvaljujem.

  • 0 |-10+10
    @Milk-:
    @SODROVC:


    Jaz sem že videl, kje so nekateri peljali, pa naj bo to navzdol ali navzgor, pa bi tega, kaj je mogoče in kaj ne, vzdržal. :) Tudi za Zvoh so trdili, da ni prevozen...

    Ne moreš primerjati Tošča in Zvoha. To je kot bi primerjal Triglav z Rožnikom. Očitno ne veš o kakšni poti in strmini govorimo. Zvoh pa je prevozen! Če nebi bilo po koncu tlakovcev, ko je kakih 50 metrov še dokaj strmo, toliko kamenja in kanalov, da moraš imeti malo sreče, da prideš skozi, bi lahko rekel, da je dokaj lahko prevozen. Res da moraš malo bolj pritisniti na pedala, toda vsaj po tlakovcih se da prav elegantno peljati.

    res je, ne poznam. Sem pa v tujini prevozil nekaj vzponov, za katere so celo nekateri Beljgijci in Itakijani trdili, da se jih ne da. Enkrat sem enemu mlajšemu Nemcu iz iz gondole opisoval, kje in kako sem prevozil zahteven vzpon iz Reitmatta do trdnjave Alte Burg, pa mi je rekel, da so oni že pred srednjim delom (24 % naklon, solidna planinska pot), kolesa potiskali v klanec. Kasneje je zri, strm kolovoz, kjer je pomembno tudi ravnotežje. Poleg velike mišične moči, seveda. Kadenca okoli 30 °/min., ali pa tudi manj...  Ja, včsih smo bili "žvali". :)
    Nikoli več s XC hardtail kolesom! Smrtno nevarno, ker je spust strm, kolovoz pa... pa stmine, da se sploh ne ustaviš več. XC ima premalo hoda, preozko balanco in nima skoraj nič od tistega, kar se od kolesa za tak spust potrebuje. Ustaviti se pa itak ni dalo in mislim, da se lahko zahvalim veliki sreči pa tudi "never say die attitude", da se nisem prepustil obupu in da sem vztajal do trenutka, ko me je postavilo počez in sem bočno oddrsel nekaj metrov, potem pa pri znižani hitrosti umiril wobbing. Tisti način, ko malo popustiš zavore, ni deloval, prehud spust za ultra lahek okvir.

  • 1 |-10+11

    Ne samo, da je na Tošču povprečna strmina v zadnjih nekaj sto metrih preko 30%, kar bi bilo še mogoče zvoziti, poleg tega je dokaj ozka pot, z ostrimi, kratkimi ovinki, koreninami in skalami.

     

    Uphilextrem je nasprotje Downhillextrema. Seveda ni tako enostavno. Trasa, narejena za spust, za vzpon ni ravno primerna, strmina pa je podobna. To zaenkrat še ni uveljavljena disciplina. Že kar nekaj let razmišljam, da bi jo uvedel in skušal promovirati, toda bojim se, da nebi doživela prav velike popularnosti, saj večina smatra, da je gorsko kolesarjenje le to, da te žičnica ali avto pripelje na vrh nekega hriba in se potem po speljani progi prav besno spustiš v dolino. To zame sploh ni gorsko kolesarjenje. Pravo gorsko kolesarjenje je vožnja s kolesom po hribu navzgor, po možnosti brez sestopanja ali pa le izjemoma, če se na poti pojavi kaka ovira. Tudi relacijsko kolesarjenje po hribih, gor in dol, spada zraven, izkjučno spusti, pa so že druga disciplina, ki se le izvaja z gorskemu kolesu podobno napravo!

    Moje gorsko kolo je težko 9kg in nima nikakršnega vzmetenja, tudi vilice so trde, karbonske. Za spust s hriba navzdol poiščem urejeno makedamsko ali asfaltirano pot, če pa se moram vračati po isti poti, potem se po "Uphillextreme" trasi navzdol, ne upam peljati in grem zaradi prevelike strmine raje peš. Za tako kolesarjenje poiščem strme, tehnično nezahtevne trase. Težko prevozna mora biti predvsem zaradi strmine in ne zaradi slabe podlage, čeprav je težko najti pot, kjer nebi bilo vsaj nekaj korenin in kamnov. Važno je, da niso ovire previsoke ali pa se da najti pot med njimi. Povprečna strmina mora biti vsaj nad 20%, če upoštevamo, da je težko najti progo z enakomerno strmino in da se vmes lahko tudi nekoliko poravna. Najbolje je, da so strmi deli proge nekje med 25 in 35%, kratki deli pa so lahko tudi do polovice (do 50%). Če je podlaga čvrsta in gladka, je strmina lahko večja, pri nekoliko slabši podlagi pa sodijo v to kategorijo tudi trase z nekolko nižjim naklonom. Dolžina proge je ob večjem naklonu lahko tudi le nekaj sto metrov, lahko pa so to le nekaj sto meterski odseki na daljši relaciji. Idealna trasa bi bila naprimer smučišče v Stanežičah, če bi se traso nekoliko uredilo. Predvsem so problematični prečni kanali. Tudi RTC Krvavec bi lahko, poleg Downhill prog, v svojo ponudbo uvrstil še Uphillextreme progo. Če bi očistili in nekoliko uredili podlago, bi proga lahko potekala od plaže, direktno po smučišču, z zavojem v desno, da bi se izognili najhujši strmini na levi strani, do vrha Zvoha. Za marsikaterega dobrega gorskega kolesarja bi bil to zelo dober izziv!

    I

  • 6 |-10+16
    @Milk-:Pravo gorsko kolesarjenje je vožnja s kolesom po hribu navzgor, po možnosti brez sestopanja ali pa le izjemoma, če se na poti pojavi kaka ovira.

    No, tukaj moraš priznat, da si preveč enostranski z razmišljanjem oz. vidiš zadevo samo s tvoje perspektive. In lahko ti brez ovinkarjenja in kar naravnost povem, da se prokleto fajn motiš. Dejstvo je, da če si prilezel na hrib, se moraš tudi dol z njega spustit .

    In če sam tega nisi sposoben, to še ne pomeni, da to ne spada v gorsko kolesarjenje.

    Pravi gorski kolesar se zna in vzpenjat in spuščat. Bolj zahtevni kot so tako vzponi kot spusti, boljši oz bolj vsestranski gorski kolesar si.

    Moje mnenje --> če obvladaš samo eno ... nisi kot gorski kolesar vreden pol kozarca tople vode.

    Pa to nisem napisal z namenom, da bi koga užalil, da smo si na jasnem.

     

    Btw. Fantje in dekleta, ki zvozijo točno to kar si ti napisal (takih ni malo!), se po taki stezi, ki so jo prepeljali navzgor nebi nikdar spustili po njej še navzdol. Dejstvo: kar je vozno navzgor je za dol grede preveč dolgočasno mežik.

    Mogoče še en podatek .. vsi ti fantje in punce večinoma vozijo bajke +15kg z 160mm hoda ..

     

    Še en naš filmček, kjer je posnet vzpon po tvojih merilih. Mislim da je v cca 550vm povprečen naklon cca 25% (video od 0:50 - 2:30). In ja .. vmes so tudi odseki s 30cm štengami in koreninami .. Eden od 'nastopajočih'  to zadevo odpelje brez sestopa in počitka!

    Video --> C.O.W.S.

     

     

    Tukaj je še en funny promo video :)

    www.facebook.com/bunnyhoptrib e/videos/944159805620857/?pnre f=story

  • 0 |-10+10

    glede na to kolk se model muci bi reku da je sfural tistih 10m za posnetek pol pa stopu dol

  • 2 |-10+12

    Nisem napisal da to zmoremo vsi. Eni smo se pač ustavljali na 50-100m in lovili sapo in dali malo pavze pekočim nogam. Enim pa tega ni potrebno. Nikjer pa nisem napisal da je bilo lahko oz kolko je to težko mežik.

    Vsekakor pa se izogibam besedam aka ''extremno'' ...

    Ker kar je za nekoga res težko, je lahko za drugega ''mala malica''. Nismo vsi enako močni v nogah in pljučih, pa tudi ne tehnično podkovani .. Vsi spusti ki bi jih Milk- označil za ''extremne/nemogoče'' bi zvozla vsaka ''baba'' iz naše grupe smeh

    Pomembno je da se vsi vsaj malo pomatramo, tako za gor kot za dol.

  • 5 |-10+15

    Jao...nenehna prerekanja kdo ma daljšega...eni se hvalijo kolk km so prekolesarl, eni kolk procentne vzpone so prefural in s kakšnimi prenosi, tretji, kje vse se spuščajo...tole kolesarjenje je ratal očitno samo še pumpanje ega. A se nikol ne vsedete na kolo samo zato, da nekam greste in uživate v naravi?

  • 1 |-10+11
    @depresija, hudo!!! Lepo ste odfurali navzgor in navzdol.

    Glede na videno knafelčevo markacijo pa upam, da se NE najde kak "digitalni pisarniški inšpektor" z idejo o globi... :D
  • 0 |-10+10
    @fuego:

    Jao...nenehna prerekanja kdo ma daljšega...eni se hvalijo kolk km so prekolesarl, eni kolk procentne vzpone so prefural in s kakšnimi prenosi, tretji, kje vse se spuščajo...tole kolesarjenje je ratal očitno samo še pumpanje ega. A se nikol ne vsedete na kolo samo zato, da nekam greste in uživate v naravi?

    Nikoli!smeh To je odgovor na vaše vprašanje.kul

    Za uživanje v potovanjih so avtomobili ali za tiste, ki jih ni strah letenja letala. Morda tudi ladje?mežik 

  • 0 |-10+10

    Že pred časom smo se vozili na nočne ture, pa sem videl eno mladenko, ki je vozila v nekatere klance s tako lahkoto, da je vmes še komt govorila. Nekateri pa so močno lovili sapo ali pa že celo pešačili. Težko verjet, ampak tak je "lajf" :)
    Kako pa eni lovijo ravnotežje med vožnjo navzgor (glej filmček), to je pa že mojstrstvo, vsaj zame. 

  • 0 |-10+10

    @SODROVC:

    Že pred časom smo se vozili na nočne ture, pa sem videl eno mladenko, ki je vozila v nekatere klance s tako lahkoto, da je vmes še komt govorila. Nekateri pa so močno lovili sapo ali pa že celo pešačili. Težko verjet, ampak tak je "lajf" :)
    Kako pa eni lovijo ravnotežje med vožnjo navzgor (glej filmček), to je pa že mojstrstvo, vsaj zame. 

    Tudi mladenke niso več kot so bile v moji mladosti.smeh
    Kriva je prehrana, predvidevam.zarečeni kruh

  • 0 |-10+10
    @SODROVC:

    Že pred časom smo se vozili na nočne ture, pa sem videl eno mladenko, ki je vozila v nekatere klance s tako lahkoto, da je vmes še komt govorila. Nekateri pa so močno lovili sapo ali pa že celo pešačili. Težko verjet, ampak tak je "lajf" :)
    Kako pa eni lovijo ravnotežje med vožnjo navzgor (glej filmček), to je pa že mojstrstvo, vsaj zame. 

    Seveda, če je bila mladenka vi pa starci z jezikom do podna..:)

  • 1 |-10+11

    Pri ženskah je itak tako, da je funkcija govorjenja čisto ločena od funkcije dihanja smeh.

  • 0 |-10+10

    Res je pojem extremno relativen. Sigurno je kar nekaj kolesarjev, ki bi vzpone, na katere jaz komaj prilezem, obvladali z lahkoto in še več je takih, ki bi se jim to zdelo nemogoče in nebi prišli daleč od vznožja. Pri svojih ocenah imam v mislih zmožnosti kolesarja, ki sodi v zgornjo polovico povprečja. Ugotovil sem, da se da tudi vzpone lažje prepeljati z vzmetenjem, če je slaba podlaga, toda taka kolesa so precej težja in precej dobro je treba obvladati tehniko. Brez fedrov tudi kolesar iz videa, najbrž nebi mogel tako skakati čez ovire in se obračati na mestu. Vsaka čast takim, ki to zmorejo in to so zelo dobri gorski kolesarji. Ko sem govoril, česa ne smatram kot gorsko kolesarjenje, sem imel v mislih predvsem tiste, ki se podobno opremljeni, kot vesoljci, z žičnico ali avtom peljejo do vrha hriba (se pravi, da navzgor ne kolesarijo) in se spuščajo s kolesom v dolino.

    Ker sam na gorskem kolesu nimam nikakršnega vzmetenja, moram trase prilagoditi temu. Obstajajo različne možnosti vzpenjanja v klanec. Lahko je trasa predvsem tehnično zahtevna, lahko pa je zahtevna predvsem zaradi velikega naklona. To, čemur jaz pravim "Uphillextrem", je tasa, ki ima dokaj čvrsto in gadko podlago, ima pa tak naklon (vsaj na nekaterih delih), kjer je teža kolesa lahko že odločilnega pomena. Težava je v tem, da je take terene zelo težko najti. Še posebno v zadnjih letih (po žledu) so poti neočiščene ali pa so ob čiščenju razrite s težko mehanizacijo. Tega pa ne pišemo zato, da bi se šli, kdo zmore več ampak, da bi drug od drugega dobili navdih in da bi opisali proge, ki so zelo zahtevne, da bi se na njih preizkusil še kdo drug. Dobra proga je bila pred leti, preden so jo uničili s tirnim sankališčem, direktno navzgor, po najstmejši šmučarski progi na Stražo (Bled). Tudi na drugih smučiščih bi se dalo najti take trase ali pa jih v ta namen urediti. Za tista smučišča, ki tržijo tudi poletno sezono, bi bila to dobra dopolnitev turistične ponudbe.

  • 1 |-10+11
    @fuego:

    Jao...nenehna prerekanja kdo ma daljšega...eni se hvalijo kolk km so prekolesarl, eni kolk procentne vzpone so prefural in s kakšnimi prenosi, tretji, kje vse se spuščajo...tole kolesarjenje je ratal očitno samo še pumpanje ega. A se nikol ne vsedete na kolo samo zato, da nekam greste in uživate v naravi?

    Odlicno vprasanje mežik

  • 2 |-10+12

    Ni bilo ekstremno....bilo pa super in nepozabno! Končno po skoraj enem letu uspel nekaj skupaj "zmetat". Čaka pa še veliko lepih prelazov.... nasmeh

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • Pedala Shimano 105 PD-5800

    Pedala Shimano 105 PD-5800

    Pedala Shimano 105 PD-5800 so nova in ne rabljena.

    Cena: 70,00 EUR
  • OKVIR SCOTT ADDICT RC

    OKVIR SCOTT ADDICT RC

    Novi okvirji Addict RC z garancijo. Na zalogi vse velikosti. Za mehansko ali Di2 grupo.  HMX karbon

    Cena: 450,00 EUR
  • Okvir Specialized Venge 2016

    Okvir Specialized Venge 2016

    Novi okvirji. Velikosti 52, 54, 56 in 58.

    Cena: 1.650,00 EUR
  • Sidi ERGO 3 carbon, vel. 44

    Sidi ERGO 3 carbon, vel. 44

    Prodam zelo malo rabljene, kot nove cestne kolesarske čevlje Sidi ERGO 3 carbon, vel. 44. So belo črne barve, kot na sliki.

    Cena: 150,00 EUR
  • SIDI Laser carbon cestni kol. čevlji št. 43

    SIDI Laser carbon cestni kol. čevlji št. 43

    Prodam zelo malo rabljene, popolnoma brezhibne, kot nove cestne kolesarske čevlje Sidi LASER, s karbonskim podplatom, vel. 43. So bele barve, kot na sliki. Cena novih v trgovini je 249 EUR.

    Cena: 130,00 EUR
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

  • MihaMedica je ocenil +1
    DP cestno Kranj 2017
  • grega12 je ocenil +1
    Kineziološki trakovi
  • grega12 je ocenil +1
    Kineziološki trakovi
Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

Oglas 300x250

Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    veriga, 8-redna
    Če komu doma leži kakšna odslužena veriga za 8 prestav (ali pa en del verige), bi se priporočil.   Med čiščenjem verige na trek kolesu sem namreč zgubil dva obročka pri zadnjem členku pred "Missi(...)
  • Podarjam
    Talno tlačilko SKS
    Podarim talno tlačilko SKS, primerno za avto in presta ventil. Potrebno zamenjati glavo. Več info na ZS  
  • Podarjam
    Podarjam
    Podarim rabljene čevlje SIDI št.43, nov poltabular Conti 20mm in malo vožen Conti 23mm.
Prikaži večplusNova objava
  • Kupim
    Volnen kolesarski dres
    Iščem star Slovenski oz. ex-Yu volnen kolesarski dres. Če pozante koga, ki ga bi bil pripravljen odstopiti/prodati ljubitelju. Vesel bom dresa od kateregakoli kluba in hvaležen vsake informacije.(...)
  • Kupim
    Cestno kolo
    Kupujem cestno kolo. Velikost L/XL (višina 186 cm) Karbon. Oprema shimano 105/ ultegra. Cena: do 1.300 EUR. Ponudbe prosim na ZS. Hvala!
  • Kupim
    Shimano/Sram prestavno zavorne ročke za cestno kolo
    Kupim prestavno zavorne ročke za cestno kolo Sram ali Shimano 105/Ultegra. Ni pomembno 10/11s.
Prikaži večplusNova objava


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih