--Notification--

logo

Prestave oz. prestavno razmerje?

Komentarji

  • 0 |-10+10
    @lone_rider:

    Lahek prenos sam po sebi. V pravi klanec pa je itak tud najlažji prenos pretežek. Tudi ob 34/32 bi na Golte verjetno šaltal še v eno lažjo, če bi jo imel. Ko je težko, je težko. Profiju pri 39/23, meni pri 34/27, nekomu pa pri 34/32.

    Golte zadnji del je 1km, povprečni naklon 14%, Vrečer je na dirki po Sloveniji gonu ta del z 70 kadenco, avg speed 12,6kmh. To bi lahko bil prenos 34-25...Me zanima s kakšno kadenco bi gor gonu povprečn rekreativc?Letos je Plank gonu gor z 80 kadenco 12,4kmh...Kakšen prenos je imel?

  • 0 |-10+10

    Namesto enega zadnjega kolesa imam raje 2. Eno s kaseto 12-25, drugo z 11-28. 
    Navzdol ga navrtim do 135-138 obratov, navzor pa kakor kdaj, tudi samo 45, pa tudi manj. Odvisno od dolžine prevožene poti, od naklona klanca in teže opreme.
    30 zob moj karbonc ne pokriva. Bi moral menjati zadnji menjalnik. Potem pa morda še ročki, ker novi niso kompatibilni s prestavnimi ročkami.

  • 0 |-10+10
    @fuego:
    @lone_rider:

    Lahek prenos sam po sebi. V pravi klanec pa je itak tud najlažji prenos pretežek. Tudi ob 34/32 bi na Golte verjetno šaltal še v eno lažjo, če bi jo imel. Ko je težko, je težko. Profiju pri 39/23, meni pri 34/27, nekomu pa pri 34/32.

    Golte zadnji del je 1km, povprečni naklon 14%, Vrečer je na dirki po Sloveniji gonu ta del z 70 kadenco, avg speed 12,6kmh. To bi lahko bil prenos 34-25...Me zanima s kakšno kadenco bi gor gonu povprečn rekreativc?Letos je Plank gonu gor z 80 kadenco 12,4kmh...Kakšen prenos je imel?

    Jaz sem na tem klancu poganjal 34/25 in to je zadostovalo za drugo mesto v kategoriji.mežik
    Seveda pa moramo povedati, da sem oldtimer.smeh

  • 0 |-10+10
    @ckr.si.:
    @fuego:
    @lone_rider:

    Lahek prenos sam po sebi. V pravi klanec pa je itak tud najlažji prenos pretežek. Tudi ob 34/32 bi na Golte verjetno šaltal še v eno lažjo, če bi jo imel. Ko je težko, je težko. Profiju pri 39/23, meni pri 34/27, nekomu pa pri 34/32.

    Golte zadnji del je 1km, povprečni naklon 14%, Vrečer je na dirki po Sloveniji gonu ta del z 70 kadenco, avg speed 12,6kmh. To bi lahko bil prenos 34-25...Me zanima s kakšno kadenco bi gor gonu povprečn rekreativc?Letos je Plank gonu gor z 80 kadenco 12,4kmh...Kakšen prenos je imel?

    Jaz sem na tem klancu poganjal 34/25 in to je zadostovalo za drugo mesto v kategoriji.mežik
    Seveda pa moramo povedati, da sem oldtimer.smeh

    Ko se enkrat vržejo konkretni podatki na plano pa nobenega oglašanja več..:)
    Jaz sem ta klanec pred leti vozil z 34/26 kadenca okol 50..letos z 10kg več in z 32-ko zadaj pa kadenca okol 55. Sem pa takrat bil hitrejši s pulzom na maxu in sem se komaj privlekel gor, letos pa počasnejši a pulz dosti nižji..Se pravi, če voziš za užitek se ne rabiš matrat s težkimi prenosi. Drugo so pa tekme, ampak za te sem pa itak prestar. Tekmuje se pri 20-ih. :) Pa še večino teh hribolazcev so grinte...Cav se lani sploh ni potrudil prit gor...

  • 0 |-10+10

    Imam kolo Giant TCR Advanced 1 ( www.giant-bicycles.com/si/tcr -advanced-1-2016 ). Na kolesu je kaseta 11-28 in me zanima ali bi ta 11-32 bila kompatibilna s kolesom?                                    ( www.freestyle.si/artikel/1280 1923/veri%C5%BDnik-ultegra-cs- 6800-11pr-11-32z)

  • 0 |-10+10

    S 30spredaj in 28 zadaj prideš lahko skoraj kamorkoli. Na asfaltu, seveda. Tripla rules! No, dokler se ketna med prestavljanjem na srednji verižnik ne zagozdi v največji verižnik. Takrat je pa štala. :)

  • 0 |-10+10
    @matorek:

    Imam kolo Giant TCR Advanced 1 ( www.giant-bicycles.com/si/tcr -advanced-1-2016 ). Na kolesu je kaseta 11-28 in me zanima ali bi ta 11-32 bila kompatibilna s kolesom?                                    ( www.freestyle.si/artikel/1280 1923/veri%C5%BDnik-ultegra-cs - 6800-11pr-11-32z)

    Tole sem nekje zasledil:
    Please note: The cassette with the sprocket ratio 11-32 is only compatible to Shimano rear derailleurs with medium or long cage! 

    Mislim, da bi bila tudi kratka kletka na zadjem menjalniku čisto OK.....vsaj na moji specijalki je tako. 

  • 0 |-10+10
    @SODROVC:

    S 30spredaj in 28 zadaj prideš lahko skoraj kamorkoli. Na asfaltu, seveda. Tripla rules! No, dokler se ketna med prestavljanjem na srednji verižnik ne zagozdi v največji verižnik. Takrat je pa štala. :)

    Ja 30/28 , tukaj pa gre potem za 34/28

  • 0 |-10+10

    Če so oni s kasetami nad 25 softiči, kaj bom potem jaz, če si kupim pomožni motorček za v klance?

  • 0 |-10+10
    Kaj pa to, ko sem eno leto gonil vse žive klance misleč da furam kompaktna in zadaj 28ko.

    V soboto pa na Grossglockner gledam spredaj kolega kako "z lahkoto" vrti pedala na kompaktu in na kadenci visji od moje v enaki prestavi..in začnem tuhtati, da tu nekaj ne štima...nakar danes ugotovim, da imam spredaj semi-kompakt 52/36.

    Poanta: Ne sekirajte se glede zobnikov in prestavnih razmerij...gonite,uživajte in presenečeni boste kaj vse zmorete.

    Če jaz grinta čist kamot pridem čez 20% Klanc z semi-kompakt in 28ko zadaj, pa nisem niti kaj ekstra hud rekreativec, potem se da.

    Ceprav priznam, da bi bilo tudi meni ljubše na Edelweisspitz goniti na kadenci 60+.

    Ampak brez malo trpljenja pač ni užitka a ne?!
  • 1 |-10+11

    @mark: odvisno, koliko let imaš. Sicer se mi pa zdi zelo zanimivo, zakaj stari ati vsi silijo v najbolj strme klance, in to večkrat na dan. A ni lepše it s kolesom kam na izlet. Mislim na malo daljšo turo, ne pa vedno v isti klanc. To meji že na obsedenost oz. je že. Po ravnem se sploh ne znajo več hitro peljati, v klance pa vedno počasneje. Ampak, važno je, da imajo veliko žigov na koncu sezone...
    Hecno je pa to, da si kupijo el. kolesa, pa to počnejo...

  • 0 |-10+10

    Če želimo na vzponu peljati z neko solidno kadenco, potem je potrebno upoštevati,
    da starejši in težji za zelo strme vzpone večinoma potrebujejo tudi vse do npr 34/32,
    mlajši in lažji načeloma pač ne. 
    Tu je še razlika med spoloma.

    Primerjajmo 60 letnega 100-kg rekreativca s 25 letnih 60-kg lahkim 'gamsom'.  
    Načeloma 'potrebujeta' različna prestavna razmerja in tudi načeloma različno hitra bosta v klanec.
    Na ravnini pa najbrž kljub razlliki v letih mladec vedno ne bo boljši.

    PS
    To, da so si nekateri 'starci' pred 10 in več leti kupovali gorce za cestne klance je bedarija in nesposobnost hitrejšega prilagajanja proizvajalcev/trgovcev cestnih koles zahtevam in razmeram na trgu.
    Še celo dandanes sem v prebral članek 'strokovnaka' - bivšega kolesarja, ki vehementno razlaga, kako je za 'slabšega' rekreativca povsem dovolj dobro aluminijasto kolo z npr Tiagro grupo ter da deluje enako kot DA, ipd...
    Nekateri pa 'slabše' specialkarje še vedno pošiljate na gorca - halo!!! 

  • 0 |-10+10

    Enako težka, en 50-letnik in en 60 letnik. Slednji je vedno eno prestavo v minusu. ;), tako, za 3 zobe na zobniku. 

  • 2 |-10+12
    @SODROVC:

    @mark: odvisno, koliko let imaš. Sicer se mi pa zdi zelo zanimivo, zakaj stari ati vsi silijo v najbolj strme klance, in to večkrat na dan. A ni lepše it s kolesom kam na izlet. Mislim na malo daljšo turo, ne pa vedno v isti klanc. To meji že na obsedenost oz. je že. Po ravnem se sploh ne znajo več hitro peljati, v klance pa vedno počasneje. Ampak, važno je, da imajo veliko žigov na koncu sezone...
    Hecno je pa to, da si kupijo el. kolesa, pa to počnejo...

    u jeb...v zadregi a ti mene morda poznaš. Si me opisal skor u nulo... Pa če so mi všeč klanci..smeh

  • 0 |-10+10

    Mi smo te dni tudirinili v klance. tam, po Velebitu. Meni je to bolj zanimivo, kot pa nabirati žige. Še Vuelto raje gledam, kot pa da peljem dvakrat na dan v isti klanec... ;)

  • 0 |-10+10

    Veliko vas je zadevo itak zadelo v nulo, kakor temu pravimo.

     

    Predvsem, če opišem sebe: še vedno v večino klancev ali pa na vse lahko peljem s 34/28, 24/25... Tudi z nenemogočo kadenco.

     

    Vendar... pri šestdesetih letih po nepotrebnem izčrpavati telo je nesmiselno. Tudi, ker bom z leti počasnejši tako v klanec, kakor po ravnem, pa treniral po sedem ur na dan. Leta naredijo svoje.

     

    Tako res rajši vozim počasneje po ravnem, pa v klance velikokrat z 34/32, čeprav bi šlo s težjim prenosom. Kaj bistveno niti ne povečam kadence, ker se mi tako milo rečeno v žargonu "jebe na kubik". Moja povprečna kadenca se na takih turah vrti nekje med 69 in 72, čeprav "teorija" mislim da pravi, da je "normalna" tam nekje 80?

     

    In vmes... imam čas, da si tudi ogledam kakšen kader za fotgrafiranje in še kaj. Torej imam vsako turo tudi po svoje izlet in na veliko tudi uživam. Moja povprečna hitrost se giblje v velikem razponu, pač kakšne volje sem, od 25 pa do 28, tudi blizu 30 sem že imel... in domov prišel prav tako dovolj svež. Nekaj teh zadev sem opisal tudi na temi o pomurskem kolesarstvu oz. kolesarjenju po "kokošeče glavej". Bo nekdo rekel... sedem ur na kolesu pri temperaturi blizu 35 stopinj je izčrpavanje... mogoče tudi, ampak jaz sem užival..., kajti nisem se gnal niti po ravnem, niti v klanec, prestavna razmerja so bila moji tehniki vožnje primerna.

  • 1 |-10+11

    A toliko si "švoh"nasmeh. Jeb...proti mene si še vedno "profič"kul. Nič za to. Važno je le to, da poskušamo uživati na kolesu. Jaz to zagotovo poskušam.

     

    @sodrovc ne peljem 2 x na dan v isti klanec. Če pa v tednu rata 2 x na isti klanec je pa tudi vsakič drugače ( enkrat težje, drugič pa lažje) he he..

  • 0 |-10+10

    Imam eno vprašanje glede izbora kolesa za zahteven makadamski klanec (1150 višincev, naklon 10-20%). Na voljo imam 14kg polnovzmetenca (najmanjši prenos 24/36 na 29 kolesih) in 10kg ciklokros kolo (najmanjši prenos 34/30). 

    CX v klance leti, tu pa je težava, ker bo treba vozit večino klanca z nižjo kadenco, kot bi bila optimalna. MTB po drugi strani bo imel več izgub na račun teže... 

    Noge bodo prenesle oboje, iščem pa varianto z manj izgubami (šel bom na polno)...

  • 0 |-10+10

    Če si sposoben odvrtet oboje in boš šel na polno, potem ni dileme, CX. Pa tudi če te npr. preseka in za par sekund dol stopiš, pa zadihaš, ne boš toliko izgubil, kot boš pridobil.

    Rogljič na svetovnem je menjal kronometrco za cestaka :) 

    Problem zna biti mogoče oprijem, če je makadam grd, neutrjen, zna CX kopat, se ugrezat. 

  • 0 |-10+10
    @felx:

    Imam eno vprašanje glede izbora kolesa za zahteven makadamski klanec (1150 višincev, naklon 10-20%). Na voljo imam 14kg polnovzmetenca (najmanjši prenos 24/36 na 29 kolesih) in 10kg ciklokros kolo (najmanjši prenos 34/30). 

    CX v klance leti, tu pa je težava, ker bo treba vozit večino klanca z nižjo kadenco, kot bi bila optimalna. MTB po drugi strani bo imel več izgub na račun teže... 

    Noge bodo prenesle oboje, iščem pa varianto z manj izgubami (šel bom na polno)...

    Dostikrat se pojavijo prošnje za mnenja, na katere je resnično težko dati odgovor (če zanemarimo filozofiranje izven teme vprašanja u 3pm, kar je sicer glavna značilnost tega foruma), še težje pa se je vživeti v razmišljanje osebe, ki sprašuje.

    Moje razmišljanje:

    - pojdi z vsakim kolesom 1x ali večkrat gor, pa boš dobil odgovor. Simpl, a ne?

    - kaj res pričakuješ od neznancev, ki ne poznajo tvojih zmogljivosti, ti pa ne njihovih strokovnih kompetenc, da boš dobil PRAVI ODGOVOR, ki bo pisan na tvojo kožo ???

    Moje pisanje se sicer lahko bere kot odgovor na večino vprašanj, ko nekdo sprašuje s katero opremo bo boljši. Lažje dobiti odgovor na spletnih straneh, kot pa sprobat obe opciji (seveda če je to možno), a ne! To, da se vrtite okoli sekund, ne pa okoli lastnih kg.... je pa bilo že velikokrat omenjeno.

  • 0 |-10+10

    crni: bom malo bolj opredelil :)

    Težava je pač, da sem last minute človek in nimam več časa, da bi odpeljal za probo s CX, ker je proga v Avstriji. Z mtb sem šel že 3x in vem, da bo s CX na meji užitnega. Pomagal bi mi komentar nekoga, ki je bil v podobni situaciji. Posledic pa v nobenem primeru ne bo drugih, kot malenkost slabši čas ;)

    S tvojim razmišljanjem se sicer povsem strinjam, na mnenja bom itak gledal kot na pogovor s sodelavci ob kavi :D Vseeno pa se z zadostno mero cenzure tudi tukaj na forumu najde obilo uporabnih informacij. 

    Če mlatim prazno slamo, pa dajte kak minus...

  • 0 |-10+10

    Crni, najboljš da potem kar zapremo internet ....  :)

    Evo, ena primerjava za občutek, primerov nimam veliko, ker z gorcem ne delam istih vzponov kot s cestakom, ampak krvavec je vzpon, ki je malo bolj konkreten in sem vozil z obema.

    Gorc Specialized Enduro 26 alu, 18+ kg, 18/16 cm hoda, coil spredaj in zadaj, 1300g posamezna DH guma .... - čas ura 40 minut, specialka Giant TCR Advanced, dobrih 8 kg, pod 55 minut. Rider cca. 88-90 kg. Obakrat je bilo kar precej na tempo, mogoče s specialko mal bolj, ampak to so minuta gor dol. 

    Seveda je ta moj primer res mal bolj ekstremen zaradi specifikacije gorca ampak za občutek ....  :) . Skratka, če si rekel, da greš na polno, pa da lahko obrneš prenos, potem ni dileme. Zdej, a bo to užitek, kakšen in kako, to je pa drugo vprašanje. .... :)

  • 0 |-10+10

    Hm ja, ideja res ni slaba, bi vsaj ljudje malo več uporabljali možgane in ne instant rešitve. 
    Pa malo raztegnimo možgane ... torej felx (oz. kdorkoli od nas) dobi na vprašanje odgovor, ne ve(m) pa, ali je mnenje izrazil nekdo, ki:
    - daje prednost MTB ker ima +90 kg in lažje preživi z več vrtljaji;
    - je "včeraj" kupil CX ker je na tem forumu prebral da je to "in", pa se še ne zna voziti z njim in ima boljši občutek še vedno na MTB;
    - obvlada vožnjo po makadamu tudi s CX in je tu dober, in ga svetuje;
    - je lani opravil veliko kilometraže in je dirjal z MTB gor, letos pa ima malo km in je bila ista tura s CX umiranje na obroke;
    - sploh ni kolesar, pa si je našel smisel življenja v pametovanju na spletnih straneh 
    - ...
    Skratka obelix, tvoj primer je dokaj dorečen. Vsi poznamo Kravec po asfaltu, tu igramo odprti poker. Felx pa je napovedal še bolj spoštljiv klanec, ne vemo pa kvaliteto makadama, koliko je udarnih valov/lukenj/peska ... Kaj naj se sploh tu svetuje? Meni je filozofija jasna, če greš tako daleč samo da se srečaš s tem klancem, potem je v bistvu vseeno katero kolo, greš do daske, na vrhu se potrepljaš po rami, na mizo vržeš kot presna hitre in počasne cukre in to je to. In npr. ob letu osorej ponoviš vajo z drugim kolesom, malo primerjaš lastno splošno pripravljenost in potegneš zaključek. Vedno pa se imaš OK. 
    Mnenja, svetovanja ostalih neznancev, pa jebi ga, dokler ni bilo interneta, se niso postavljala neumna vprašanja javnosti in dobivali zavajujoči, nestrokovni, izkrivljeni, naivni ... dogovori. Takle 'mamo, sami smo to zakuhali.

  • 0 |-10+10
    @obelix:

    Crni, najboljš da potem kar zapremo internet ....  :)

    Evo, ena primerjava za občutek, primerov nimam veliko, ker z gorcem ne delam istih vzponov kot s cestakom, ampak krvavec je vzpon, ki je malo bolj konkreten in sem vozil z obema.

    Gorc Specialized Enduro 26 alu, 18+ kg, 18/16 cm hoda, coil spredaj in zadaj, 1300g posamezna DH guma .... - čas ura 40 minut, specialka Giant TCR Advanced, dobrih 8 kg, pod 55 minut. Rider cca. 88-90 kg. Obakrat je bilo kar precej na tempo, mogoče s specialko mal bolj, ampak to so minuta gor dol. 

    Seveda je ta moj primer res mal bolj ekstremen zaradi specifikacije gorca ampak za občutek ....  :) . Skratka, če si rekel, da greš na polno, pa da lahko obrneš prenos, potem ni dileme. Zdej, a bo to užitek, kakšen in kako, to je pa drugo vprašanje. .... :)

    Tole pa res ne razumem od kod taka razlika...res da gre za 11km klanec  pa vendar...jaz sem npr. na Celjsko kočo ( 6km) s specialko samo 2-3 minuti hitrejši kot z 29 colarjem...

  • 0 |-10+10

    Hvala vsem za komentarje. Zbral sem pogum in letos odvozil na CX. Razlike je bilo v dobri uri za 4-5 minut. Kot pravi Fuego - na klancih kot je celjska koča, kjer je naklon blažji, je razlika večja. Tukaj pa je zaradi opasne strmine razlika manjša, ker je več izgub zaradi nizke kadence (se bolj iztrošiš), pa še kratek odsek sem odpešačil, ker res ni šlo. 

    Crni: za resno debato sem res dal premalo podatkov. CX in mtb vozim že leta, ampak se res nikoli še nisem srečal s tako specifičnim problemom in sem rabil malo spodbude. Glavni razlog za moje vprašanje je bil ta, da sem si imel namen sposodit 10kg hardtaila, ki bi bil superioren obema mojima, a je v zadnjih dneh splavalo po vodi (ker je bil datum fiksiran, nisem mogel prej odvozit). 

    Zaključek za koga, ki bo morda kdaj v podobni dilemi: se splača poskusiti s CX! 

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • Set za električno kolo

    Set za električno kolo

      Prodam popolnoma nov, nerabljen set za električno kolo oz. elektrifikacijo kolesa, s katerim lahko skoraj vsako kolo preprosto predelate v električno. Set je kakovostne izdelave in vsebuje tudi(...)

    Cena: 470,00 EUR
  • Specialized allez E5

    Specialized allez E5

    Prodam cestno kolo Specialized Allez elite E5 (barve Peter Sagan) Kolo je staro oz. voženo 5 mesece in je kot novo (manj kot 800km). Velikost kolesa je 58, oprema,shimano tiagra 2017 (2*10 presta(...)

    Cena: 600,00 EUR
  • cestno krmilo Syncros

    cestno krmilo Syncros

    Kupim alu cestno krmilo Syncros, kompakt oblike in širine 42 cm!   Krmilo naj bo s kolesa Scott Foil letnik 2013 - 2015, z napisi v rdeči, beli ali sivi (črni) barvi.

  • cestni kolesarski čevlji Mavic Zxellium

    cestni kolesarski čevlji Mavic Zxellium

    Prodam cestne kolesarske čevlje Mavic Zxellium ! Čevlji so lepo ohranjeni, nepoškodovani. Nosim običajno obutev št. 44-45. EU 45 1/3, UK 10.5, US 11 Energy Full Carbon outsole Ergo Lite upper TPU(...)

    Cena: 30,00 EUR
  • Cestno kolo Scott Addict RC

    Cestno kolo Scott Addict RC

    Prodam odlično ohranjeno cestno kolo Scott Addict RC, letnik 2013, 1.lastnik, velikost 56 ( L ). Oprema je Shimano Ultegra 10 redna.Več na :www.bolha.com/rekreacija-spor t/kolesarstvo/kolesa/ces(...)

    Cena: 880,00 EUR
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

  • Iščemo dostavljavce s kolesom!
  • Aero vsestransko cestno kolo
  • 27,5" ali 29"

Oglas 300x250

  • Prodajam
    Set za električno kolo
      Prodam popolnoma nov, nerabljen set za električno kolo oz. elektrifikacijo kolesa, s katerim lahko skoraj vsako kolo preprosto predelate v električno. Set je kakovostne izdelave in vsebuje tudi(...)
    Cena: 470,00 EUR
  • Prodajam
    Specialized allez E5
    Prodam cestno kolo Specialized Allez elite E5 (barve Peter Sagan) Kolo je staro oz. voženo 5 mesece in je kot novo (manj kot 800km). Velikost kolesa je 58, oprema,shimano tiagra 2017 (2*10 presta(...)
    Cena: 600,00 EUR
  • Prodajam
    cestni kolesarski čevlji Mavic Zxellium
    Prodam cestne kolesarske čevlje Mavic Zxellium ! Čevlji so lepo ohranjeni, nepoškodovani. Nosim običajno obutev št. 44-45. EU 45 1/3, UK 10.5, US 11 Energy Full Carbon outsole Ergo Lite upper TPU(...)
    Cena: 30,00 EUR
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    Rešitve za denar težave
    Storitve za podjetja in posameznike To sporočilo je naslovljena na posameznike, pravne osebe in podjetja, se lahko zadolžujejo do 2.000€ do 10.000.000€ ali več, na zelo nizko obrestno mero, Zaslu(...)
  • Podarjam
    veriga, 8-redna
    Če komu doma leži kakšna odslužena veriga za 8 prestav (ali pa en del verige), bi se priporočil.   Med čiščenjem verige na trek kolesu sem namreč zgubil dva obročka pri zadnjem členku pred "Missi(...)
  • Podarjam
    Talno tlačilko SKS
    Podarim talno tlačilko SKS, primerno za avto in presta ventil. Potrebno zamenjati glavo. Več info na ZS  
Prikaži večplusNova objava
  • Kupim
    cestno krmilo Syncros
    Kupim alu cestno krmilo Syncros, kompakt oblike in širine 42 cm!   Krmilo naj bo s kolesa Scott Foil letnik 2013 - 2015, z napisi v rdeči, beli ali sivi (črni) barvi.
  • Kupim
    kupim 11 redno grupo
    Kupim 11 redno grupo za cestno kolo. Ponudbe na ZS ali 031 311 675.
  • Kupim
    Cannondale starejše, brez vzmetenja
    Zdravo,Moj dobri stari Rog ga razpada :( zato iščem starejše cannondale kolo, brez vzmetenja. Visok sem 182, okvir naj bo primerne velikosti.moj mail: sampejmo@gmail.comLP,M
Prikaži večplusNova objava


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih