--Notification--

logo

Cestno kolo z disk zavorami

Komentarji

  • 0 |-10+10
    No evo!...Elektro z diski..to je naš ju3!
    (pa mi noben ne verjame) ;)
  • 0 |-10+10
    @copi:
    @icindr:
    @Pinocio:
    @copi:
    @icindrSem podobnega mnenja. Problem je v togosti..še posebaj mehki okvorji (Fuji, Specialized/sworks ipd.). Moj nasvet; absolutno diski, ampak s konkretnim okvirjem, ne na nekem “hervis kolesu” (s tem mislim kvalitetno, kar še ne pomeni visoko cenovno)
    Sicer ne vem kje si ti našel sworks okvir, da je mehak,

    Saj to lahko izjavi "poznavalec",ki sam vozi no name jajca od kolesa.kul

    Vsak dober poznavalec ti bo rekel da so za isti dnar katere druge znamke dosti boljše. Priporočil ti bo okvirje iz tovaren v Veroni, Trevisu, Padovi, Vincenzi...in manjših delavnic a-la Berk Composit. Že npr.Merida (ki je večinski lastnik znamke/podjetja specialized) ma za isto ceno veliko boljše, pa je tudi iz Carboteca kot speci.

    Tekmovalni MTBjevci so šli že stran od Specialized, ker so premehki..sam v slovenijo itak pride vse s 5letno zamudo. Cestarji in triatlonci pa kupujejo imidž, ne kvaliteto-oz.to kar se jim reče, to verjamejo...zato je tudi Berk bolj v tujini dejaven kot pa v Slo
    ne me razumet narobe - daleč od tega da so zanič, amapk niso to tako super-najboljši okvirji, kot jih nekateri poveličujejo..kot npr. Cannondale, al pa Trek-od kar ga je Giant prevzel.

    Merida ni lastnik specializeda ampak izdeluje okvirje za specialized
    Giant  ni lastnik treka ampak izdeluje okvirje za trek scott.....
    Tekmovalci zmagujejo iz specializedom ne pa hodijo stran od njega sobotna xc dirka za svetovni pokal
    Slovenci v pro touru ki so vozili že mnogo znamk prisegajo prav na te znamke prav tako tekmovalci v xc sceni pa so verjemi mi že marsikaj vozili.
    Za večino firm iz Trevisa in Vičence izdelujejo okvirje taiwanci kar jaz vem.
    Seveda tudi butični proizvajalci izdelujejo konkurenčne okvirje.
    To kar pa ti voziš oz. kar imaš na sliki ni handmade in germani ampak kitajski generik.

    Merida je 60% lastnik specija. In Trek je tudi večinsko od Gianta. V tovarnah v trevisu, veroni in vinčenci sem pa osebno skoraj vsak mesec službeno in lahko potrdim da tam okvirje delajo. Ne glejte top profije-te vozijo tiste znamke ki najbolj plačajo....bome sej tudi Berk nima denarja da bi profi ekipo sponzoriral, kljub visoki kakobosti.
    Sam ste spet rekreativni kolesaji najbolj pametni o opremi, mi ki se pa s tem ukvarjamo smo pa glupi..
  • 1 |-10+11
    @icindr:Merida je 60% lastnik specija. In Trek je tudi večinsko od Gianta. V tovarnah v trevisu, veroni in vinčenci sem pa osebno skoraj vsak mesec službeno in lahko potrdim da tam okvirje delajo. Ne glejte top profije-te vozijo tiste znamke ki najbolj plačajo....bome sej tudi Berk nima denarja da bi profi ekipo sponzoriral, kljub visoki kakobosti.
    Sam ste spet rekreativni kolesaji najbolj pametni o opremi, mi ki se pa s tem ukvarjamo smo pa glupi..

    Nisem hotel pa vendar....

     

     

    ja Merida je BILA krajši čas lastnica Spešalabajza....vendar je mel Sinyard v pogodbi tudi določbo, da lahko odkupljeni delež kupi nazaj in GA tudi je.....

     

    Trek je še vedno lastniško skor 100% od familije Burke...je pa dejstvo da Trekove okvirje dela Giant....tako kot še ogromno ostalih....

     

     

     

     

     

     

    res ne vem kako ste iz preprostega vprašanje cestaka z diski prešli na lastništvo firm....madona ste dobri....

  • 1 |-10+11
    No, jaz že dve leti vozim diske in zgornjih težav nisem imel.

    Po močnejšem zaviranju se res sliši, kot bi hodil disk zraven ploščice.
    Potem samo na kratko parkrat tapnem po zavori in disk se zravna oz. ne hodi več zraven.
    Sicer se čudno sliši, vendar funkcionira.
  • 0 |-10+10
    A u autu tut to delaš???

    (Sori...zezam!)

    Kolesarji smo res mal zadaj...
    ampak?!;)
    Uzivamo na nek "primarni" način...kdo pravi da ni ta..prav? ;)
  • 2 |-10+12
    @icindr:
    @copi:
    @icindr:
    @Pinocio:
    @copi:
    @icindrSem podobnega mnenja. Problem je v togosti..še posebaj mehki okvorji (Fuji, Specialized/sworks ipd.). Moj nasvet; absolutno diski, ampak s konkretnim okvirjem, ne na nekem “hervis kolesu” (s tem mislim kvalitetno, kar še ne pomeni visoko cenovno)
    Sicer ne vem kje si ti našel sworks okvir, da je mehak,

    Saj to lahko izjavi "poznavalec",ki sam vozi no name jajca od kolesa.kul

    Vsak dober poznavalec ti bo rekel da so za isti dnar katere druge znamke dosti boljše. Priporočil ti bo okvirje iz tovaren v Veroni, Trevisu, Padovi, Vincenzi...in manjših delavnic a-la Berk Composit. Že npr.Merida (ki je večinski lastnik znamke/podjetja specialized) ma za isto ceno veliko boljše, pa je tudi iz Carboteca kot speci.

    Tekmovalni MTBjevci so šli že stran od Specialized, ker so premehki..sam v slovenijo itak pride vse s 5letno zamudo. Cestarji in triatlonci pa kupujejo imidž, ne kvaliteto-oz.to kar se jim reče, to verjamejo...zato je tudi Berk bolj v tujini dejaven kot pa v Slo
    ne me razumet narobe - daleč od tega da so zanič, amapk niso to tako super-najboljši okvirji, kot jih nekateri poveličujejo..kot npr. Cannondale, al pa Trek-od kar ga je Giant prevzel.

    Merida ni lastnik specializeda ampak izdeluje okvirje za specialized
    Giant  ni lastnik treka ampak izdeluje okvirje za trek scott.....
    Tekmovalci zmagujejo iz specializedom ne pa hodijo stran od njega sobotna xc dirka za svetovni pokal
    Slovenci v pro touru ki so vozili že mnogo znamk prisegajo prav na te znamke prav tako tekmovalci v xc sceni pa so verjemi mi že marsikaj vozili.
    Za večino firm iz Trevisa in Vičence izdelujejo okvirje taiwanci kar jaz vem.
    Seveda tudi butični proizvajalci izdelujejo konkurenčne okvirje.
    To kar pa ti voziš oz. kar imaš na sliki ni handmade in germani ampak kitajski generik.

    Merida je 60% lastnik specija. In Trek je tudi večinsko od Gianta. V tovarnah v trevisu, veroni in vinčenci sem pa osebno skoraj vsak mesec službeno in lahko potrdim da tam okvirje delajo. Ne glejte top profije-te vozijo tiste znamke ki najbolj plačajo....bome sej tudi Berk nima denarja da bi profi ekipo sponzoriral, kljub visoki kakobosti.
    Sam ste spet rekreativni kolesaji najbolj pametni o opremi, mi ki se pa s tem ukvarjamo smo pa glupi..
    Ne bom več komentiral ker nima veze imajo pa italjani dobre lakirnice samo to še lahko dodam.Vidim ja da si majstore za vse biznis, oglikova vlakna......
  • 3 |-10+13

    Fantje, dobro kolo je tisto, ki služi namenu, ne glede na znamko, opremo, poreklo...

    Moje prvo kolo je bilo Scott Expert s Shimano Sora opremo (tripla), alu okvir. Zanj sem odštel takratnih 194.000 SIT. Če gledamo samo "fact sheet" je to čisti poden od podna, samo felne imajo cca. 2 kg. Da o Sori sploh ne govorimo. Kdo sploh vozi Sora jajca?! Poleg tega je bila to (baje) generacija Scott koles, ki je bila znana po pokanju sedežne cevi oz. spoja cevi z sedežno oporo. Ampak... Vozil sem ga dobrih 7 let, prvič sem ga peljal v hudem dežju na enem od lokalnih maratonov. Razbil sem se ene 5x, enkrat sem letel tudi čez havbo avtomobila. Razen nastavitvne menjalnika in menjave verige ter mazanja ostalega ni bilo treba. Še danes ga imam lepo spravljenega doma, vseke toliko ga postavim na sonce, malce pobrišem in razen nekaj manjših prask zgleda kot nov.

    Torej, ali je takšno kolo slabo oz. zakaj je slabo? 

  • 2 |-10+12
    Za tiste, ki nismo takšni poznavalci....katere znamke koles so v Veroni, Trevisu, Padovi, Vincenzi, da bomo vedeli, pri katerih naj ne bi bilo problemov pri disk zavorah...
  • 0 |-10+10
    @icindr:
    Sam ste spet rekreativni kolesaji najbolj pametni o opremi, mi ki se pa s tem ukvarjamo smo pa glupi.

    Čuj ti,če se ukvarjaš s prodajo teh kitajskih jajc od okvirja,ki jih voziš in še nisi vozil pravega kvalitetnega okvirja raj bod tiho,ker očitno nimaš pojma.

    Ampak človek,ki bi kupil ta Sione okvir kateri stane od 2690 € naprej mora bit res totalni kreten,da bi dal tolk denarja za en no name okvir.Lahko oni pišejo in ti,če si njihov diler kar hočete in povzdigujete vse skup v nebo,ampak pravi rekreativni kolesar,ki nekaj da nase sigurno ne bo kupil nikol tega Sionea...ker to ni to,če pod rito nimaš Specija,Treka,Scotta,Pine ,Colnagota ali kake druge priznane znamke.

    Zato se ti samo ukvarjaj naprej s tem kar počneš,ne pravi nihče,da ste glupi vi,ki se s tem ukvarjate,povem pa ti,da pravi rekreativni kolesar vseeno ni tako glup,da bo kupil tako kolo kot je ta Sione.Katerega ti lahko samo prodaš kakemu začetnemu navdušencu,kateri bo že po pol leta le tega prodajal tukaj gor na Bicikel.com ali bolhi,ko bo ugotovil,da to ni kolo s katerim bi se lahko malo postavljal.

    Kot ti s tem,ki ga prodajaš ali si ga še prodal,potem odstran oglas.

    http://www.bicikel.com/uploads/ad/img_4337.jpg

  • 0 |-10+10

    Če se kom u zdi pogledati italjanska kolesa: 
    road.cc/content/feature/22202 1-12-best-exotic-italian-road- bikes

    Kakšnega izmed predstavljenih pa še vedno izdelujejo v Italiji. ;)

  • 1 |-10+11

    Uf Bottecchia. Nostalgija. Kako sem ga gledal v izložbi in se slinil kot mulc, seveda je bilo nedosegljivo. Je bil domet Rog Maraton, pa še tle me je stalo dva meseca poletnega počitniškega dela + sem moral dat v male oglase svoj kasetar, da sem si ga končno ob pomoči staršev lahko kupil. Verjetno so bili zaposleni v Kolesarju najbolj srečni tisti dan, ko sem refošk rdečega Maratona odpeljal iz štacune in nehal dnevno firbce pasti :)

     

    A kdo ve, Čuk drži tudi Bottecchia specialke al samo mestna kolesa ?

     

     

  • 0 |-10+10

     

    @fuego:
    @enthusiast:

    Tudi sam furam diske ....

    Jaz imam kolo z diski in QR pa nič ne ribsa ko abzicam. Mogoče narobe abzicaš in preveč mečeš kolo levo desno. Poskusi delati bolj z nogami in manj z rokami. Sicer je pa logično, da se kolo pri abzicanju malce upogiba zaradi sil, ki delujejo na vilice in obroče. Razmak med rotorjem in ploščicami pa je bistveno manjši kot pri gumicah. Sicer ne vem katere zavore imaš. Jaz imam Ice tech. Cinganje se sliši recimo pri res dolgih spustih, ko se res material ogreje. Samo to ponavadi traja kako minuto dokler se spet ne ohladi. Pri TA ne bi smelo nagajat.

    Povsem mogoče. Sem tudi komaj 3 leto na kolesu z namenom več, kot samo, da skočim po kruh v campu :)Tudi nežen nisem in imam 85kg, tako da nekaj napake zagotovo nosim tudi sam.

    Izpostavljanje znamke tudi nima smisla, v bistvu takoj ko bi to naredil bi to bilo kontradiktorno mojemu prvemu prispevku. Vilico sem izpostavil samo zato, ker sem potihoma pričakoval, da se bo kdo našel, ki bi kot jaz, vozil kolo kateremu so naknadno vgradili disk zavore - seveda tovarniško.
    Se razumemo, namazali so smolo okrog vilic in gor napopali dva utora. Morda se sliši žaljivo za nekoga, ki to počne profesionalno, vendar sam postopka pri redesignu ne poznam, zato pa tudi previdno sprašujem ostale, ki imajo več izkušenj kot jaz. 

    Če se vrnema k zavoram. Tudi sam imam te Icetech od Shimana. Me tudi matra firbec, da bi si omislil DuraAce šajbo, čisto, da sprobam, če obstaja kaka razlika. 

    Mi je pa tudi zanimivo, da nihhče ni izpostavil navora pri zategovanju kolesa. Mislim, ko menjaš kolo ga zopet nastaviš na "uč" tak, da ima luft levo in desno, poizkusiš, če ne šoba se pelješ v nasprotnem primeru popustiš ali zategneš....  :)
    Kako to drugi rešujete!?

  • 3 |-10+13
    @enthusiast:

     

    ... Se razumemo, namazali so smolo okrog vilic in gor napopali dva utora. Morda se sliši žaljivo za nekoga, ki to počne profesionalno, vendar sam postopka pri redesignu ne poznam, zato pa tudi previdno sprašujem ostale, ki imajo več izkušenj kot jaz.  ... 

    Sicer nimam diskov oz. celo samovgradnje (Bog me obvaruj takih pristopov), se pa navkljub temu sprašujem, ali ni zgornje vprašanje "skrita kamera"??
    Malo fizike. Pri klasičnih bremzah je radialna sila bremzanja skoraj v samem vležajenju vilice. Okvir (trikotnik) prevzame obremenitev skora direktno. 
    Pri diskih je radialna sila precej oddaljena od ležajne podpore v vilici. To ima za posledico dodaten upogibni moment tako na vilico kot na okvir. Poleg tega je sila bremzanja večja pri diskih kot pri klasičnih bremzah: M = F x l 
    Zaradi tega se pač izdelujejo namenski okvirji z vilicami za diske! Ojačani tam, kjer je to potrebno! Če pa imaš redesign pri mojstu na koncu ulice, ja potem pa kar k njemu na posvet, ti bo še kaj po "domače" rešil!

  • 0 |-10+10
    @crni2:
    @enthusiast:

     

    ... Se razumemo, namazali so smolo okrog vilic in gor napopali dva utora. Morda se sliši žaljivo za nekoga, ki to počne profesionalno, vendar sam postopka pri redesignu ne poznam, zato pa tudi previdno sprašujem ostale, ki imajo več izkušenj kot jaz.  ... 

    Sicer nimam diskov oz. celo samovgradnje (Bog me obvaruj takih pristopov), se pa navkljub temu sprašujem, ali ni zgornje vprašanje "skrita kamera"??
    Malo fizike. Pri klasičnih bremzah je radialna sila bremzanja skoraj v samem vležajenju vilice. Okvir (trikotnik) prevzame obremenitev skora direktno. 
    Pri diskih je radialna sila precej oddaljena od ležajne podpore v vilici. To ima za posledico dodaten upogibni moment tako na vilico kot na okvir. Poleg tega je sila bremzanja večja pri diskih kot pri klasičnih bremzah: M = F x l 
    Zaradi tega se pač izdelujejo namenski okvirji z vilicami za diske! Ojačani tam, kjer je to potrebno! Če pa imaš redesign pri mojstu na koncu ulice, ja potem pa kar k njemu na posvet, ti bo še kaj po "domače" rešil!

    kul 

    A do vzvoja na aksi ne pride? Govorim, o redesignu vilice, ko je uni.dipl.ing Hans Johann Strauss predpisal dodatni laminat a mu je G. Marketing takoj zabrusil, da ga bo okoli kepe, če bo pretirano povečal maso okvirja, oziroma v tem primeru vilice. No potem sta lepila, spreminjala smer vlaken, uporabljala različna vlakna, sušila smolo na vetru... eureka, not sta zagnala debelejšo gred, jo fiksirala z navojem in roka. Petek je bil :)

    Caad 12 dobiš v obeh verzijah. Rim ali Disk. Razlika v teži pa je?

  • 0 |-10+10

    ha ha ha, fizika ti ni ravno močna stran!
    Potem daj kar axo od šajtrge, pa ne se s predelavo klasične vilice ubadat. Zmaga je naša! zlati kljun

  • 0 |-10+10
    @crni2:

    ha ha ha, fizika ti ni ravno močna stran!
    Potem daj kar axo od šajtrge, pa ne se s predelavo klasične vilice ubadat. Zmaga je naša! zlati kljun

    A ni napisal, da so to "skup zmetali" v tovarni? zarečeni kruh   Samo malo šaljivo je vse skupaj opisal, mi gre kar na smeh. smeh

  • 1 |-10+11
    We want more..more Enthusiast-mus..!!;)
  • 0 |-10+10

    Da bo sikanje bolj mono in ne toliko stereo. 

    www.bikeradar.com/news/articl e/sram-disc-brake-damper-51975 /

    Mala dušilka med naperami in rotorjem, da izniči hladilna rebra, ki se obnašajo kot akustični ojačevalec. Tudi proti cviljenju bo!

    Moten bo pa pretok zraka. Ubogi Strauss, zopet jih bo fasal. 

  • 0 |-10+10

    Tisti, ki bi radi imeli tiho kolo najbolje, da si nabavite kolo brez račne. smeh

  • 1 |-10+11
    Pravi kolesarji gonijo tudi navzdol po bregu :)
  • 0 |-10+10
    @SHad: Pravi kolesarji gonijo tudi navzdol po bregu :)

    In nikoli ne bremzajo....:)

  • 0 |-10+10
    @fuego:
    @SHad: Pravi kolesarji gonijo tudi navzdol po bregu :)

    In nikoli ne bremzajo....:)

    In končajo na urgenci,....
  • 0 |-10+10
  • 0 |-10+10

    Odlično ROFL. Diski so pa res super univerzalni, bremzajo malček bolje kot gumice, meso režejo malček slabše kot topu nož, in če nimaš vžigalic, lahko še vedno pripraviš čevape, če te zagrabi lakota.

     

    Dobr, da pipistrel ne bere tega, ker bi zahteval posebni davek za uporabnike diskov :)

  • 0 |-10+10
    @jutrotisto:

    Pazi, kam ga boš naslonil :)

    www.regionalobala.si/novica/z -divjim-kolesarjenjem-zakuril - gozd-interveniralo-150-gasilc e v-in-dva-helikopterja

    Kaj je danes 1. april? Kašne budalaštine. Saj ne morš verjet. Kako bi lahko bil disk žareč ljudje božji? Potem bi lahko gozd zakuril z motorno žago, ker bi ketna na žagi zaradi trenja povzročila iskro. Ste gledali kdaj survivorja kako težko je nardit ogenj brez vžigalic... ne me jebat..smeh smeh

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • gonilni ležaj SRAM RED GXP

    gonilni ležaj SRAM RED GXP

    Prodam gonilni ležaj SRAM RED GXP, malo rabljen brezhiben. Več info na ZS.

    Cena: Po dogovoru
  • Campagnolo Record 10v ročke

    Campagnolo Record 10v ročke

    Iščem Campagnolo Record 10 redne ergopower ročke. Gumice na ročkah ni panike, če so že malo obrabljene, bi bilo pa fino, da je vse ostalo v čim lepšem stanju.

  • Thule Chariot CX1 otroška prikolica

    Thule Chariot CX1 otroška prikolica

    Prodam odlično ohranjeno otroško prikolico Thule Chariot CX1 v oranžni barvi. Gre za najboljši model otroške prikolice na trgu. Ima vzmetenje in zavore.   Zraven pripada še :- kolesarski set :- t(...)

    Cena: 650,00 EUR
  • Frameset Cannondale Super Six, M

    Frameset Cannondale Super Six, M

    NOVO! karbonski okvir + karb. vilica   Doživljenjska garancija - Fun Sport LJ

    Cena: 770,00 EUR
  • Museew, 55, praktično nov

    Museew, 55, praktično nov

    Museew mc-4 Karbonsko, letnik 2011 Velikost Top-Tube 550mm; 174-182cm Grupa Chorus in Centaur Karbonska sedežna opora WTB Komponente FSA Compact Obroči Miche RG2 Racing A-Light, 30mm Nov s(...)

    Cena: 990,00 EUR
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

  • MihaMedica je ocenil +1
    Kako najhitreje in najlažje čez Ljubljano?
  • vl1970 je ocenil +1
    Full Suspension gravel bike!?
  • felx je ocenil +1
    Full Suspension gravel bike!?
Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

  • Biciklistika
  • Sam svoj mojster
  • Assos

Oglas 300x250

  • Prodajam
    gonilni ležaj SRAM RED GXP
    Prodam gonilni ležaj SRAM RED GXP, malo rabljen brezhiben. Več info na ZS.
    Cena: Po dogovoru
  • Prodajam
    Thule Chariot CX1 otroška prikolica
    Prodam odlično ohranjeno otroško prikolico Thule Chariot CX1 v oranžni barvi. Gre za najboljši model otroške prikolice na trgu. Ima vzmetenje in zavore.   Zraven pripada še :- kolesarski set :- t(...)
    Cena: 650,00 EUR
  • Prodajam
    Frameset Cannondale Super Six, M
    NOVO! karbonski okvir + karb. vilica   Doživljenjska garancija - Fun Sport LJ
    Cena: 770,00 EUR
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    Sedež, krmilo, galoše
    Podarim sedež fizik arione cx, karbonsko krmilo, galoše št.40.   041/505-323,Aleš
  • Podarjam
    Prijavite se za posojilo tukaj na 3%
    Ali potrebujete Finance? lahko danes izposodiš denar iz mojega podjetja po ugodni obrestni meri. naše storitve so 100% jamstvo in brez tveganja. Če se želite prijaviti, pošljite e-poštno sporočil(...)
  • Podarjam
    Rešitve za denar težave
    Storitve za podjetja in posameznike To sporočilo je naslovljena na posameznike, pravne osebe in podjetja, se lahko zadolžujejo do 2.000€ do 10.000.000€ ali več, na zelo nizko obrestno mero, Zaslu(...)
Prikaži večplusNova objava
  • Kupim
    Campagnolo Record 10v ročke
    Iščem Campagnolo Record 10 redne ergopower ročke. Gumice na ročkah ni panike, če so že malo obrabljene, bi bilo pa fino, da je vse ostalo v čim lepšem stanju.
  • Kupim
    Kupim wheelset - Campagnolo, Mavic, Fulcrum...
    Kupim brezhibne, lepo ohranjene aluminij obroče, črne. Najraje račna Shimano 11sp (tudi Campagnolo). Lahko so starejšega letnika. V poštev pridejo kakšni Mavic Ksyrium Elite, Campagnolo Zonda / S(...)
  • Kupim
    sedež Syncros
    Če se komu slučajno doma valja sedež Syncros (model 2012-2014), ga kupim !   V barvah: črna, bela, siva, oranžna, zelena, bela. Sedež naj bo nov ali rabljen, vendar lepo ohranjen. Nekaj primerov (...)
Prikaži večplusNova objava


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih