--Notification--

logo

Edge 520 ali Polar M450 in potreba po dodatnem senzorju hitrosti

Komentarji

  • 0 |-10+10

    Ja, telefon podpira Bluetooth LE.

    Polar H7+CAD+SPD me pride okrog 120€. Wahoo senzorji so pa cenovno nekje isto, oziroma celo dražje od Polarja, sem pa na netu našel zelo malo informacij o teh senzorjih.

     

    Kako se pa kaj v praksi obnese kombinacija s senzorji in telefonom glede uporabnosti? Ali so kakšne težave z povezljivostjo? Se mi zdi, da bolj resni rekretativci ne uporabljajo pogosto te kombinacije. Ali se motim?

    Meni se zdi ta možnost bolj primerna, ker imaš eno napravo manj. Telefon itak vedno imaš s sabo in ga med vožnjo pač uporabiš kot števec, pa še cenovno ugodnje me pride. Ali pa bom na koncu vseeno kupil še števec :D ?

     

     

  • 0 |-10+10

    Obujam tole temo. Tudi sam sem si po dolgih sedmih letih zaželel zamenjati polarja cs 400 s čim novejšim in bolj sofisticiranim. Kako se kaj po teh letih na tržišču obnese M450, pri extremu ga imajo za 154€. Vidim da je potrebno dokupti še senzro za hitrost in kadenco.

  • 0 |-10+10

    ČE si se že odločil za Polarja glej še tuje spletne strani. Ga dobiš že za 120 EUR z HR...

  • 0 |-10+10
    @Ban:

    Obujam tole temo. Tudi sam sem si po dolgih sedmih letih zaželel zamenjati polarja cs 400 s čim novejšim in bolj sofisticiranim. Kako se kaj po teh letih na tržišču obnese M450, pri extremu ga imajo za 154€. Vidim da je potrebno dokupti še senzro za hitrost in kadenco.


    Imam mogoče eno butasto vprašanje:) Gledam tega PolarjaM450, se mi zdi primeren zame kot kolesarja, ki naredi cca 3.000 km letno, ne razumem pa najbolj zakaj je potrebno kupiti senzor za hitrost?? a ni to kolesarski števec, ki naj bi kazal hitrost na kolesu?

  • 0 |-10+10
    @mare77:
    @Ban:

    Obujam tole temo. Tudi sam sem si po dolgih sedmih letih zaželel zamenjati polarja cs 400 s čim novejšim in bolj sofisticiranim. Kako se kaj po teh letih na tržišču obnese M450, pri extremu ga imajo za 154€. Vidim da je potrebno dokupti še senzro za hitrost in kadenco.


    Imam mogoče eno butasto vprašanje:) Gledam tega PolarjaM450, se mi zdi primeren zame kot kolesarja, ki naredi cca 3.000 km letno, ne razumem pa najbolj zakaj je potrebno kupiti senzor za hitrost?? a ni to kolesarski števec, ki naj bi kazal hitrost na kolesu?

    Ker lahko imaš senzorje doma od prejšnjega računalnika in lahko kupiš sedaj samo računalnik, ter ga uporabljaš s prejšnjimi senzorji. :) Prvič pač moraš kupiti še senzorje.

  • 0 |-10+10
    @mare77:
    @Ban:

    Obujam tole temo. Tudi sam sem si po dolgih sedmih letih zaželel zamenjati polarja cs 400 s čim novejšim in bolj sofisticiranim. Kako se kaj po teh letih na tržišču obnese M450, pri extremu ga imajo za 154€. Vidim da je potrebno dokupti še senzro za hitrost in kadenco.


    Imam mogoče eno butasto vprašanje:) Gledam tega PolarjaM450, se mi zdi primeren zame kot kolesarja, ki naredi cca 3.000 km letno, ne razumem pa najbolj zakaj je potrebno kupiti senzor za hitrost?? a ni to kolesarski števec, ki naj bi kazal hitrost na kolesu?

    Ni butasto vprašanje......to se je verjetno vsak vprašal. Mogoče je mišljen za indoor trening? Pa če se veliko po tunelih voziš. zapečateno 

  • 0 |-10+10

    Če želiš imeti pravo trenutno  hitrost je GPS premalo. GPS je dober pri konstantni hitrosti in računanju avg hitrosti. Pri kratkotrajnih pospeških pa zgubiš realno hitrost, če nimaš senzorja hitrosti.
    Na primer, če te zanima max hitrost, ki jo razviješ na krajši distanci, šprint do prometnega znaka, drevesa, ti GPS ne bo pravilno pokazal, senzor bo. GPS bo pokazal  nižjo vrednost, ker potrebuje doloženo razdaljo, da izračuna hitrost na tej razdalji. 
    Ne vem kako bi ti števec kazal kadenco, če je števec na balanci in ni povezan z nogami, brez senzorja, ki zazna gibanje nog. Pri teku je to dosti lažje, ker ura, ki je na roki računa kadenco na osnovi gibanja rok, ki so pri pravilni tehniki teka v glavnem usklajena s koraki nog.
     

  • 0 |-10+10
    @vambomzepokazu:
    @mare77:
    @Ban:

    Obujam tole temo. Tudi sam sem si po dolgih sedmih letih zaželel zamenjati polarja cs 400 s čim novejšim in bolj sofisticiranim. Kako se kaj po teh letih na tržišču obnese M450, pri extremu ga imajo za 154€. Vidim da je potrebno dokupti še senzro za hitrost in kadenco.


    Imam mogoče eno butasto vprašanje:) Gledam tega PolarjaM450, se mi zdi primeren zame kot kolesarja, ki naredi cca 3.000 km letno, ne razumem pa najbolj zakaj je potrebno kupiti senzor za hitrost?? a ni to kolesarski števec, ki naj bi kazal hitrost na kolesu?

    Ni butasto vprašanje......to se je verjetno vsak vprašal. Mogoče je mišljen za indoor trening? Pa če se veliko po tunelih voziš. zapečateno 


    Aha, tako torej, hvala za odgovore. Se mi je zdel mal čudn, ker sedaj imam čist navaden števec Sigma za okoli 20 € in nimam nobenega senzorja hitrosti hehe.

    Ker bom letos kupil novo kolo, izbiram tudi primeren števec. Gledam tega Polarja M450, ki se mi zdi primeren zame, vendar ne potrebujem GPS in najbrž ostalih 50% funkcij. Pomembno mi je, da mi števec meri srčni utrip, da ima višinomer, itd....Imate mogoče poznavalci kakšen predlog, recimo do okoli 120 €. Letno naredim približno 3.000 km, navigacije niti ne potrebujem.
    Hvala. 

  • 0 |-10+10
    @mare77:
    @vambomzepokazu:
    @mare77:
    @Ban:

    Obujam tole temo. Tudi sam sem si po dolgih sedmih letih zaželel zamenjati polarja cs 400 s čim novejšim in bolj sofisticiranim. Kako se kaj po teh letih na tržišču obnese M450, pri extremu ga imajo za 154€. Vidim da je potrebno dokupti še senzro za hitrost in kadenco.


    Imam mogoče eno butasto vprašanje:) Gledam tega PolarjaM450, se mi zdi primeren zame kot kolesarja, ki naredi cca 3.000 km letno, ne razumem pa najbolj zakaj je potrebno kupiti senzor za hitrost?? a ni to kolesarski števec, ki naj bi kazal hitrost na kolesu?

    Ni butasto vprašanje......to se je verjetno vsak vprašal. Mogoče je mišljen za indoor trening? Pa če se veliko po tunelih voziš. zapečateno 


    Aha, tako torej, hvala za odgovore. Se mi je zdel mal čudn, ker sedaj imam čist navaden števec Sigma za okoli 20 € in nimam nobenega senzorja hitrosti hehe.

    Ker bom letos kupil novo kolo, izbiram tudi primeren števec. Gledam tega Polarja M450, ki se mi zdi primeren zame, vendar ne potrebujem GPS in najbrž ostalih 50% funkcij. Pomembno mi je, da mi števec meri srčni utrip, da ima višinomer, itd....Imate mogoče poznavalci kakšen predlog, recimo do okoli 120 €. Letno naredim približno 3.000 km, navigacije niti ne potrebujem.
    Hvala. 

    Kako pa ti sigma meri hitrost če ne prek senzorja hitrosti?presenečen

  • 0 |-10+10
    @Neejc1:
    @mare77:
    @vambomzepokazu:
    @mare77:
    @Ban:

    Obujam tole temo. Tudi sam sem si po dolgih sedmih letih zaželel zamenjati polarja cs 400 s čim novejšim in bolj sofisticiranim. Kako se kaj po teh letih na tržišču obnese M450, pri extremu ga imajo za 154€. Vidim da je potrebno dokupti še senzro za hitrost in kadenco.


    Imam mogoče eno butasto vprašanje:) Gledam tega PolarjaM450, se mi zdi primeren zame kot kolesarja, ki naredi cca 3.000 km letno, ne razumem pa najbolj zakaj je potrebno kupiti senzor za hitrost?? a ni to kolesarski števec, ki naj bi kazal hitrost na kolesu?

    Ni butasto vprašanje......to se je verjetno vsak vprašal. Mogoče je mišljen za indoor trening? Pa če se veliko po tunelih voziš. zapečateno 


    Aha, tako torej, hvala za odgovore. Se mi je zdel mal čudn, ker sedaj imam čist navaden števec Sigma za okoli 20 € in nimam nobenega senzorja hitrosti hehe.

    Ker bom letos kupil novo kolo, izbiram tudi primeren števec. Gledam tega Polarja M450, ki se mi zdi primeren zame, vendar ne potrebujem GPS in najbrž ostalih 50% funkcij. Pomembno mi je, da mi števec meri srčni utrip, da ima višinomer, itd....Imate mogoče poznavalci kakšen predlog, recimo do okoli 120 €. Letno naredim približno 3.000 km, navigacije niti ne potrebujem.
    Hvala. 

    Kako pa ti sigma meri hitrost če ne prek senzorja hitrosti?presenečen

    Seveda imaš tudi senzor hitrosti in to na prednji vilici. Brez tega in magnetka na špici... ne gre. So pa tile senzorji bolj enostavni, na pogled manjši, bolj enostavne ure se povežejo z njim preko kabla. Ampak... to potem dela in ne odpove.

     

    Novejše ure, kakor moj novi, imajo to pač drugače. Mislim, nisem ga še dajal gor, senzor pride na pesto.

  • 0 |-10+10
    @Nikita:

    Seveda imaš tudi senzor hitrosti in to na prednji vilici. Brez tega in magnetka na špici... ne gre. So pa tile senzorji bolj enostavni, na pogled manjši, bolj enostavne ure se povežejo z njim preko kabla. Ampak... to potem dela in ne odpove.

     

    Novejše ure, kakor moj novi, imajo to pač drugače. Mislim, nisem ga še dajal gor, senzor pride na pesto.

    Ja kaj pa čakaš?nasmeh  Moj je že gor in čaka na....

  • 0 |-10+10
    @eustahija:
    @Nikita:

    Seveda imaš tudi senzor hitrosti in to na prednji vilici. Brez tega in magnetka na špici... ne gre. So pa tile senzorji bolj enostavni, na pogled manjši, bolj enostavne ure se povežejo z njim preko kabla. Ampak... to potem dela in ne odpove.

     

    Novejše ure, kakor moj novi, imajo to pač drugače. Mislim, nisem ga še dajal gor, senzor pride na pesto.

    Ja kaj pa čakaš?nasmeh  Moj je že gor in čaka na....

    Saj ni panike... specialka bo krenila na cesto tam v začetku aprila. Težko prej, ker ni potrebe.

  • 0 |-10+10

    Vau. Prej pa trening na/z....?

  • 0 |-10+10
    @Neejc1:
    @mare77:
    @vambomzepokazu:
    @mare77:
    @Ban:

    Obujam tole temo. Tudi sam sem si po dolgih sedmih letih zaželel zamenjati polarja cs 400 s čim novejšim in bolj sofisticiranim. Kako se kaj po teh letih na tržišču obnese M450, pri extremu ga imajo za 154€. Vidim da je potrebno dokupti še senzro za hitrost in kadenco.


    Imam mogoče eno butasto vprašanje:) Gledam tega PolarjaM450, se mi zdi primeren zame kot kolesarja, ki naredi cca 3.000 km letno, ne razumem pa najbolj zakaj je potrebno kupiti senzor za hitrost?? a ni to kolesarski števec, ki naj bi kazal hitrost na kolesu?

    Ni butasto vprašanje......to se je verjetno vsak vprašal. Mogoče je mišljen za indoor trening? Pa če se veliko po tunelih voziš. zapečateno 


    Aha, tako torej, hvala za odgovore. Se mi je zdel mal čudn, ker sedaj imam čist navaden števec Sigma za okoli 20 € in nimam nobenega senzorja hitrosti hehe.

    Ker bom letos kupil novo kolo, izbiram tudi primeren števec. Gledam tega Polarja M450, ki se mi zdi primeren zame, vendar ne potrebujem GPS in najbrž ostalih 50% funkcij. Pomembno mi je, da mi števec meri srčni utrip, da ima višinomer, itd....Imate mogoče poznavalci kakšen predlog, recimo do okoli 120 €. Letno naredim približno 3.000 km, navigacije niti ne potrebujem.
    Hvala. 

    Kako pa ti sigma meri hitrost če ne prek senzorja hitrosti?presenečen

     Res je, sam ni mi logično, da pri tako dragem in naprednem kolesarskem števcu pa moraš posebej kupovat senzor, ki pride več kot čist OK Sigma števec skupaj z senzorjem.
     

  • 0 |-10+10
    @eustahija:

    Vau. Prej pa trening na/z....?

    Trenutno... nič. Zaradi poškodbe noge se celi teden "vlačim" do trgovine in do središča mesta (cca. pol km), potem si nogo spet "uredim" v negativnem smislu za vikend, ko je treba soditi tekmo. Tako za sedaj odpadajo daljši pohodi, drsanje... kolo zaradi bojazni, da telebnem na ledu itak odpade.

     

    Potem...? Za kolo ne rabim ravno prvenstveno mečnih mišic... in treking bo upam da v sredo zaštartal... za 50, 60 km ni panike. Tudi, da začnem trenirati uporabo nove ure, potem, mogoče že za vikend pride skupno kolesarjenje z SHadom, da mi malo bolj podrobno obrazloži, kako se prenašajo podatki, poveže naprava s telefonom... Specialka bo prišla na vrsto aprila, zato pa imam tudi en prvenstveni razlog: do aprila bom hkrati uporabljal tako Polar, kakor Gamina. In ker imam samo en tisti nosilec, ga je nesmiselno šraufati s trekinga na specialko... malodane vsak dan z enega na drugega, ker se vozim pač tako, tako... malo z enim, malo z drugim.

     

    Sicer pa... saj ne mislim umreti že jutri... za vse bo še dovolj časa. V mojih letih... neka pretirana sila niti ni priporočljiva. Vse preveč postajamo štorasti in hitro se kaj pozabi, zgodi nezgoda ali kaj tretjega, a? mežik

  • 0 |-10+10

    Ma naj me vrag, če nisi poleg edge 1000 dobil vsaj dveh nosilcev za bicikel (enega plastičnega, ki ga pritrdiš s šraufanjem, pa še vsaj enega "na gumico" poleg). Če sta dva nosilca (na gumico) poleg edge 500, jih je lahko samo sram, če je samo eden pri 1000.

  • 0 |-10+10

    @Nikita: kakšen nosilec moraš šraufat? A tistih dveh nosilčkov, ki se z gumicama namesti na balanco nisi dobil?
    Pa delo/upravljanje s števcem in telefonom se lahko doma na toplem učiš. Čimveč je treba "šariti" po nejm, da se dodobra seznaniš z raznimi možnostmi. Priporočam. mežik

  • 0 |-10+10

    @CePO so trije nosilci zraven pri 1000.

    @SODROVC ja je res, jaz že na toplem 3 dni "šarim" po njem. Nekaj najdem in nato spet pozabim kje sem to prej videl. nasmeh  Zadeve pa niso tako komplicirane in se kar hitro znajdeš in navadiš. Je pa res, da je potrebno narediti še nekaj voženj, da vidiš kaj prikazuje v naravi.

    Truplo pa mora malo preverjati kakšne razlike so v podatkih med Polarjem in Garminom. Nas bo potem razveseljeval z rezultati in ugotovitvami.presenečen

  • 0 |-10+10
    @SODROVC:

    @Nikita: kakšen nosilec moraš šraufat? A tistih dveh nosilčkov, ki se z gumicama namesti na balanco nisi dobil?
    Pa delo/upravljanje s števcem in telefonom se lahko doma na toplem učiš. Čimveč je treba "šariti" po nejm, da se dodobra seznaniš z raznimi možnostmi. Priporočam. mežik

    Poglej, ko bom jaz enkrat dal gor tisti nosilec, kateri se pritrdi z gumicami, bo na pipici in pika. Čeprav je to po svoje tudi del balance, na samo balanco ne bom nič dajal, ker bi bila tako težka in velika ura tam gori v nevarnosti, da jo nekje nasred hoste, če bom s trekingom, izgubim, a?

     

    Za telefon, števec oz. te povezave... ker nič ne vem, niti blootutha ne uporabljam, bo kar prišel en "profesor". Nenazadnje bo "predavanje" zastonj oz. bo stalo pivo ali dve, pa tudi na toplem bova... v kakšni gostilni med pavzo.

  • 0 |-10+10
    @eustahija:

    @CePO so trije nosilci zraven pri 1000.

    @SODROVC ja je res, jaz že na toplem 3 dni "šarim" po njem. Nekaj najdem in nato spet pozabim kje sem to prej videl. nasmeh  Zadeve pa niso tako komplicirane in se kar hitro znajdeš in navadiš. Je pa res, da je potrebno narediti še nekaj voženj, da vidiš kaj prikazuje v naravi.

    Truplo pa mora malo preverjati kakšne razlike so v podatkih med Polarjem in Garminom. Nas bo potem razveseljeval z rezultati in ugotovitvami.presenečen

    Razlike med urama so... katero je bolj točno, pa ne vem.

     

    Za začetek... razlika razdalje med Polarjem in Graminom je bila mislim da nekje 2%, kar se mi je zdelo preveč. Tako sem mislim da zmanjševal obseg kolesa pri Polarju in sedaj kaže dokaj podobno. Ni pa seveda nujno, da je Garmin natančnejši brez senzorja hitrosti?

     

    Razlika je bila tudi v višinskih metrih. Vedno sem trdil, da Polar laže v mojo škodo za kakšnih 10% tudi, ker meri samo višine od 5 m naprej (ali spuste). Mislim, da sem lani opravil tri vožnje, ko sem to primerjal: pri eni je bilo nekje točno 10% razlike, za eno se ne spomnim, dočim je bilo pri eni te razlike več... in sem sklepal, da je bila tura tako razgibana, malo (2 - 3 m) gore i dole, kar Polar vedno NE izmeri, Garmin pa mislim da DA, in je bila pač razlika večja.

     

    Čeprav sem to meril s telefonom in seveda samo z GPS signalom, pa je bila velika razlika v največji hitrosti (povprečje je bilo skoraj identično) pri aplikaciji Sport tracker proti Polarju. Verjeli ali ne, na spustu iz Sv. Tomaža proti Koračicam mi je namerilo 90 km/h, dočim se tam da peljati nekje med 50 in 60... in nič več, kajti malo je ovinkasto, pa tudi prednostna cesta pride z desne s strani Ormoža. Ta aplikacija Sport tracker mi je največjo hitrost pokazala tudi čudno pri sojenju, saj si tam malo merim razdaljo za neke analize. Že zadnjič je Stara Kost napisal, da glede razdalje in povprečja GPS izmeri točno, dočim so lahko velike razlike pri najvišji hitrosti. Zakaj... pa sam ne vem.

  • 0 |-10+10
    @CePO:

    Ma naj me vrag, če nisi poleg edge 1000 dobil vsaj dveh nosilcev za bicikel (enega plastičnega, ki ga pritrdiš s šraufanjem, pa še vsaj enega "na gumico" poleg). Če sta dva nosilca (na gumico) poleg edge 500, jih je lahko samo sram, če je samo eden pri 1000.

    Verjetno res... nisem tega gledal od trenutka, ko sem odprl škatlo in pogledal, kaj je v njej. In vzel ven števec ter kabel in tisti nosilec za šraufanje.

     

    Ker imam tri kolesa (eden je res samo za 300 do 400 km na leto - Colnago), bom moral en nosilec še dokupiti, dočim bom imel senzor za hitrost in kadenco... samo na prvi specialki, torej Cube-u.

  • 0 |-10+10

    Garmin brez senzorja za hitrost med vožnjo/tekom v hrib ne meri razdalje najbolje, ker meri le horizontalno razdaljo. Ko je zelo strmo, je lahko hitrost celo 0,00 km/h. Pri teku mi je to sprejemljivo, pri kolesarjenju mi pa ni.

  • 1 |-10+11
    @SODROVC:

    Garmin brez senzorja za hitrost med vožnjo/tekom v hrib ne meri razdalje najbolje, ker meri le horizontalno razdaljo. Ko je zelo strmo, je lahko hitrost celo 0,00 km/h. Pri teku mi je to sprejemljivo, pri kolesarjenju mi pa ni.

    Pa ne pozabimo, da je prikaz trenutnega naklona, če se hitrost meri preko GPS, totalka površen.

    Kar precej časa nisem mogel ugotoviti zakaj mi 1000 na primarnem kolesu kaže v redu naklon, na zimskem kolesu pa ne. Ko sem kupil dodatni senzor hitrosti za zimsko kolo tega problema ni več bilo.

    Kolikor mi je znano, števec naklon meri v razmerju z barometrom in trenutno hitrostjo. Torej če hitrost meri GPS, ki momentno ne kaže pravilno, bo popačen tudi naklon.

  • 1 |-10+11
    @Nikita:
    @CePO:

    Ma naj me vrag, če nisi poleg edge 1000 dobil vsaj dveh nosilcev za bicikel (enega plastičnega, ki ga pritrdiš s šraufanjem, pa še vsaj enega "na gumico" poleg). Če sta dva nosilca (na gumico) poleg edge 500, jih je lahko samo sram, če je samo eden pri 1000.

    Verjetno res... nisem tega gledal od trenutka, ko sem odprl škatlo in pogledal, kaj je v njej. In vzel ven števec ter kabel in tisti nosilec za šraufanje.

     

    Ker imam tri kolesa (eden je res samo za 300 do 400 km na leto - Colnago), bom moral en nosilec še dokupiti, dočim bom imel senzor za hitrost in kadenco... samo na prvi specialki, torej Cube-u.

    pri 1000 (bundle) sta dva nosilca na gumico in en podaljšan na vijak.

    za menjavo senzorja hitrosti oz razdalje iz enega kolesa na drugi porabiš 4,65 sec.

     

    pri 520 pa dobiš tole

    Including: Garmin Edge 520, Premium heart rate chest strap, speed and cadence sensor, 2 x quarter-turn bracket for handlebar or stem with rubber bands, aero bar bracket for Ø 25,4/26,0/31,8 mm, additional fixing strap, USB cable

  • 0 |-10+10
    @ari.berni:
    @Nikita:
    @CePO:

    Ma naj me vrag, če nisi poleg edge 1000 dobil vsaj dveh nosilcev za bicikel (enega plastičnega, ki ga pritrdiš s šraufanjem, pa še vsaj enega "na gumico" poleg). Če sta dva nosilca (na gumico) poleg edge 500, jih je lahko samo sram, če je samo eden pri 1000.

    Verjetno res... nisem tega gledal od trenutka, ko sem odprl škatlo in pogledal, kaj je v njej. In vzel ven števec ter kabel in tisti nosilec za šraufanje.

     

    Ker imam tri kolesa (eden je res samo za 300 do 400 km na leto - Colnago), bom moral en nosilec še dokupiti, dočim bom imel senzor za hitrost in kadenco... samo na prvi specialki, torej Cube-u.

    pri 1000 (bundle) sta dva nosilca na gumico in en podaljšan na vijak.

    za menjavo senzorja hitrosti oz razdalje iz enega kolesa na drugi porabiš 4,65 sec..........

    ... a si ti zaposlen v kateri ekipi F1 pri menjavi gum? smeh

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • Colnago

    Colnago

    Prodam kolo Colnago dream oprema Chorus 11p (kaseta več kombinacij), št. okvirja 58 (180-190) Obroči na sliki niso vključeni (ksiriyum elite so) tel 070 800-234

    Cena: 950,00 EUR
  • FELT FC, Dura Ace, karbonski Dura Ace obroči

    FELT FC, Dura Ace, karbonski Dura Ace obroči

    Prodam kolo, voženo 2 rekreativni sezoni: Felt FC 54cm okvir, komplet Shimano Dura ace 7900, 50mm karbonski Dura ace clicher obroči WH-7850 C50, karbonsko Deda M35 krmilo (oversized).

    Cena: 1.500,00 EUR
  • Hed Stinger 9

    Hed Stinger 9

    Prodam Hed Stinger 9 skupaj s tabularji. Malo vožene in zelo hitre ;)

    Cena: 750,00 EUR
  • P: trenažer Tacx Neo Smart

    P: trenažer Tacx Neo Smart

    Prodam malo rabljen trenažer Tacx Neo Smart. (slika) Nekaj značilnosti: Najbolj realističen trenažer na tržišču. Direktni pogon, vztrajnik z učinkom 125kg za realistično kolesarjenje do 2.200W ((...)

    Cena: 899,00 EUR
  • P: različni kolesarski sestavni deli

    P: različni kolesarski sestavni deli

    Prodam več različnih kosov NOVE kolesarske dodatne opreme in sestavnih delov. Navedene cene veljajo za komad, posebna cena pa za cel paket!   2x tubular TUFO HI-COMP 22mm, črn, 45€/kom 2x poltubu(...)

    Cena: Po dogovoru
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

Oglas 300x250

  • Prodajam
    Colnago
    Prodam kolo Colnago dream oprema Chorus 11p (kaseta več kombinacij), št. okvirja 58 (180-190) Obroči na sliki niso vključeni (ksiriyum elite so) tel 070 800-234
    Cena: 950,00 EUR
  • Prodajam
    FELT FC, Dura Ace, karbonski Dura Ace obroči
    Prodam kolo, voženo 2 rekreativni sezoni: Felt FC 54cm okvir, komplet Shimano Dura ace 7900, 50mm karbonski Dura ace clicher obroči WH-7850 C50, karbonsko Deda M35 krmilo (oversized).
    Cena: 1.500,00 EUR
  • Prodajam
    Hed Stinger 9
    Prodam Hed Stinger 9 skupaj s tabularji. Malo vožene in zelo hitre ;)
    Cena: 750,00 EUR
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    veriga, 8-redna
    Če komu doma leži kakšna odslužena veriga za 8 prestav (ali pa en del verige), bi se priporočil.   Med čiščenjem verige na trek kolesu sem namreč zgubil dva obročka pri zadnjem členku pred "Missi(...)
  • Podarjam
    Talno tlačilko SKS
    Podarim talno tlačilko SKS, primerno za avto in presta ventil. Potrebno zamenjati glavo. Več info na ZS  
  • Podarjam
    Podarjam
    Podarim rabljene čevlje SIDI št.43, nov poltabular Conti 20mm in malo vožen Conti 23mm.
Prikaži večplusNova objava
  • Kupim
    Volnen kolesarski dres
    Iščem star Slovenski oz. ex-Yu volnen kolesarski dres. Če pozante koga, ki ga bi bil pripravljen odstopiti/prodati ljubitelju. Vesel bom dresa od kateregakoli kluba in hvaležen vsake informacije.(...)
  • Kupim
    Cestno kolo
    Kupujem cestno kolo. Velikost L/XL (višina 186 cm) Karbon. Oprema shimano 105/ ultegra. Cena: do 1.300 EUR. Ponudbe prosim na ZS. Hvala!
  • Kupim
    K:gonilka
    Kupim gonilko. Sedaj imam SRAM FORCE 2x10, tako da bi zelel nekaj kompatibilnega. Dolzina 175mm, lahko pa tudi vec ce ima slucajno kdo. Ponudbe na pm ali artozan(@)gmail.com
Prikaži večplusNova objava

Vroče strani

Seznam vseh


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih