--Notification--
logo

S kolesom od Goričkega do Pirana

Komentarji

  • 0 |-10+10

    Manca,manjka ti le izkušen in v podobnih primerih iznajdljivost. Npr. črpalka posušiš pod fenom mokra oblačila, s plastiko zapreš pot vetru manj zebe, itd..

    Škoda, zdržati bi  bilo treba do konca še preostalih 85 km.

    Čestitke kakor koli se je končalo.

  • 1 |-10+11

    Čestitke.
    Pa včasih je bolje poslušati pamet, kot iti s kolesom premražen v dež...
    So še nove priložnosti.
     

  • 1 |-10+11
    Cesta vedno počaka, je potrpežljiva.
    Čestitke za doseženo.
  • 1 |-10+11

    @CKR.SI: saj vem, oz. poznam vsaj malo, kako je kolesariti po 0°c in kako se vsaj približno primerno obleči. Smo letos na brevetu "Z dolenjske na goričko in nazaj" vozili pri -4°C, najhladneje se mi je zdelo v dolini Sotle. Hladno in mrzlo, prepotena spodnja majca. Pa se kolegi niso hoteli ustaviti. Sem se pa "samoosvojil" za naslednjih +40 km, ampak sem se vsaj bolj ugodno počutil...

  • 1 |-10+11
    @fuji 990:

    Manca,manjka ti le izkušen in v podobnih primerih iznajdljivost. Npr. črpalka posušiš pod fenom mokra oblačila, s plastiko zapreš pot vetru manj zebe, itd..

    Škoda, zdržati bi  bilo treba do konca še preostalih 85 km.

    Čestitke kakor koli se je končalo.

    Kolesarim pol leta, izkušnje sem komaj začela nabirati. :)

    Ne, sem poslušala telo in neodgovorno bi bilo nadaljevati. 

  • 0 |-10+10
    @janja:

    Čestitke.
    Pa včasih je bolje poslušati pamet, kot iti s kolesom premražen v dež...
    So še nove priložnosti.
     

    Hvala! Seveda bodo.

  • 1 |-10+11
    @SODROVC:

    @CKR.SI: saj vem, oz. poznam vsaj malo, kako je kolesariti po 0°c in kako se vsaj približno primerno obleči. Smo letos na brevetu "Z dolenjske na goričko in nazaj" vozili pri -4°C, najhladneje se mi je zdelo v dolini Sotle. Hladno in mrzlo, prepotena spodnja majca. Pa se kolegi niso hoteli ustaviti. Sem se pa "samoosvojil" za naslednjih +40 km, ampak sem se vsaj bolj ugodno počutil...

    S kilometri pride tudi večja vzdržljivost. Vse to me še čaka. :)

  • 1 |-10+11
    @MancaKorelc:
    @fuji 990:

    Manca,manjka ti le izkušen in v podobnih primerih iznajdljivost. Npr. črpalka posušiš pod fenom mokra oblačila, s plastiko zapreš pot vetru manj zebe, itd..

    Škoda, zdržati bi  bilo treba do konca še preostalih 85 km.

    Čestitke kakor koli se je končalo.

    Kolesarim pol leta, izkušnje sem komaj začela nabirati. :)

    Ne, sem poslušala telo in neodgovorno bi bilo nadaljevati. 

    Pol leta sicer ni niti malo... seveda ob dobrem "trenerju". Če si čisti samouk in pobiraš razna znanja, nasvete tako "usput", pa je to po svoje zelo, zelo kratek čas za izvedbo takšne vožnje.

     

    Zadnji stavek pa ima čisto pravilno, pametno vsebino. Še bo čas, cesta bo seveda počakala. Voziti 20 ur po takih razmerah in po samo pol leta kolesarjenja... je že mali podvig.

  • 0 |-10+10
    @Nikita:
    @MancaKorelc:
    @fuji 990:

    Manca,manjka ti le izkušen in v podobnih primerih iznajdljivost. Npr. črpalka posušiš pod fenom mokra oblačila, s plastiko zapreš pot vetru manj zebe, itd..

    Škoda, zdržati bi  bilo treba do konca še preostalih 85 km.

    Čestitke kakor koli se je končalo.

    Kolesarim pol leta, izkušnje sem komaj začela nabirati. :)

    Ne, sem poslušala telo in neodgovorno bi bilo nadaljevati. 

    Pol leta sicer ni niti malo... seveda ob dobrem "trenerju". Če si čisti samouk in pobiraš razna znanja, nasvete tako "usput", pa je to po svoje zelo, zelo kratek čas za izvedbo takšne vožnje.

     

    Zadnji stavek pa ima čisto pravilno, pametno vsebino. Še bo čas, cesta bo seveda počakala. Voziti 20 ur po takih razmerah in po samo pol leta kolesarjenja... je že mali podvig.

    Nimam trenerja ... Všeč so mi izzivi in kar grem. Je pa res, da je treba za tašne ture izbrati pravo vreme. Naslednjič bo šlo v kosu. :)

  • 0 |-10+10

    Lahko malo prej najaviš.
    Bi se pridružil, pa verjetno še kdo tu gor...
     

  • 0 |-10+10
    @SHad:

    Lahko malo prej najaviš.
    Bi se pridružil, pa verjetno še kdo tu gor...
     

    Fantje so malce googlali?!mežik

  • 0 |-10+10
    @SODROVC:

    @CKR.SI: saj vem, oz. poznam vsaj malo, kako je kolesariti po 0°c in kako se vsaj približno primerno obleči. Smo letos na brevetu "Z dolenjske na goričko in nazaj" vozili pri -4°C, najhladneje se mi je zdelo v dolini Sotle. Hladno in mrzlo, prepotena spodnja majca. Pa se kolegi niso hoteli ustaviti. Sem se pa "samoosvojil" za naslednjih +40 km, ampak sem se vsaj bolj ugodno počutil...

    Ha, ta je bil pa res tapravi.

  • 0 |-10+10
    @CKR.SI:
    @SHad:

    Lahko malo prej najaviš.
    Bi se pridružil, pa verjetno še kdo tu gor...
     

    Fantje so malce googlali?!mežik

    ?
     

  • 0 |-10+10
    @MancaKorelc:
    @Nikita:
    @MancaKorelc:
    @fuji 990:

    Manca,manjka ti le izkušen in v podobnih primerih iznajdljivost. Npr. črpalka posušiš pod fenom mokra oblačila, s plastiko zapreš pot vetru manj zebe, itd..

    Škoda, zdržati bi  bilo treba do konca še preostalih 85 km.

    Čestitke kakor koli se je končalo.

    Kolesarim pol leta, izkušnje sem komaj začela nabirati. :)

    Ne, sem poslušala telo in neodgovorno bi bilo nadaljevati. 

    Pol leta sicer ni niti malo... seveda ob dobrem "trenerju". Če si čisti samouk in pobiraš razna znanja, nasvete tako "usput", pa je to po svoje zelo, zelo kratek čas za izvedbo takšne vožnje.

     

    Zadnji stavek pa ima čisto pravilno, pametno vsebino. Še bo čas, cesta bo seveda počakala. Voziti 20 ur po takih razmerah in po samo pol leta kolesarjenja... je že mali podvig.

    Nimam trenerja ... Všeč so mi izzivi in kar grem. Je pa res, da je treba za tašne ture izbrati pravo vreme. Naslednjič bo šlo v kosu. :)

    Nisem mislil trenerja v klasičnem smislu... le kakšnega prijatelja/prijateljico, katera vesta nekaj o kolesarstvu... načinu vožnje, kako se "zaleteti" v hrib, nasveti glede hitrosti vrtenja niso na zadnjem mestu, nasveti glede oblačenja in še kaj... to ve marsikateri med nami.

     

    Sam sem naučil kar veliko pajdašico... razen spustov. Tu nikakor ne gre. Pa ni neka profesionalka, saj tudi sam kaj dosti ne vem o kolesarstvu. Tiste osnove pa že... In že na cesti se vidi, ko koga srečaš, da se muči tudi s tem, da "obrne" gonilko dvakrat na minuto... tak navadno doma po turi vrže kolo čez ograjo in se ga več ne dodakne. Z malim nasvetom... pa bi ga vzljubil!

  • 2 |-10+12
    @SHad:
    @CKR.SI:
    @SHad:

    Lahko malo prej najaviš.
    Bi se pridružil, pa verjetno še kdo tu gor...
     

    Fantje so malce googlali?!mežik

    ?
     

    Hotel sem samo povedati, da se gospodični ni za bati, da bi bila na cesti (tudi izven) osamljena.kul

  • 1 |-10+11
    @CKR.SI:
    @SHad:
    @CKR.SI:
    @SHad:

    Lahko malo prej najaviš.
    Bi se pridružil, pa verjetno še kdo tu gor...
     

    Fantje so malce googlali?!mežik

    ?
     

    Hotel sem samo povedati, da se gospodični ni za bati, da bi bila na cesti (tudi izven) osamljena.kul

    @SHad je še mlad in neizkušen na tem področju? Kar se tiče namigovanja, sem mislil... mežik

  • 0 |-10+10

    Živjo!

    Najprej čestitke za podvig Manca! Verjamem, da je kar naporno tole, sploh v takem vremenu! Čeprav sedaj že veš pot kje kolesariti, vseeno prilagam zemljevid poti, ki smo jo opravili pred leti s prijatelji. Žal smo morali zaključiti pot v Izoli, ker je bila res že trda tema in ravno, ko smo se na koncu poti slikali, se je prišla za nami taka nevuhta, da bi nas napravo in razpihalo, če bi nadaljevali do Pirana :) Pot je podobna kot od @1-ej, razen, da smo mi vzeli pot preko Ormoža. 

    Si potem prevozila še drugi del poti?

    www.bikemap.net/en/user/preko lesarisi/routes/created/

    Lep pozdrav, Andraž 

  • 0 |-10+10

    kje je sedaj najboljša pot od hodoša do celja?

  • 0 |-10+10

    ridewithgps.com/routes/191655 85 - pot do Ptuja

    ridewithgps.com/routes/191656 67 - pot do Trojan

     

    Cesta je ok, brez kaksnih posebnosti.

     

    lp

  • 0 |-10+10
    @izidort:

    ridewithgps.com/routes/191655 85 - pot do Ptuja

    ridewithgps.com/routes/191656 67 - pot do Trojan

     

    Cesta je ok, brez kaksnih posebnosti.

     

    lp

    Na hitro sem  pogledal prvi del trase.

     

    Izidor, jaz tu ne bi peljal, razen, če tako hočem oz. vozim krajše razdalje.

     

    Ta pot je daljša, pot od Ormoža do Ptuja popolnoma neprimerna, deloma tudi od Ljutomera do Ormoža. To je dokaj prometna cesta, na ravnini pred Ptujem več ali manj ravna... pa divjajo preko sto na uro, veliko je tovornjakov.

     

    Predlagam, pot je krajša od Sobote do Ptuja na hitro, nekoliko površno opisano naslednje: Sobota, Dokležovje, Veržej, tam desno mimo Bunčanov, preko avtoceste in nazaj, Slaptinci, Žihlava, ... Juršinci, Ptuj. Nekje imam vse to narisamo, vkolikor zaiteresirani hoče, narišem novo traso ali jo prevozim in ker sedaj uporabljam Garmin, traso damo tudi na ta način gor. Oz. še bolje, če bom imel čas, lahko igram vodiča do Ptuja, tisto drugo traso tam do Rogaške, Štor... pa tudi lahko popravim, če po mojem mnenju ni najbolj optimalna.

     

    Sedaj grem... precej daleč proti Avstriji, zvečer spet pogledam, kaj ste se zmenili!

  • 0 |-10+10
    @izidort:

    ridewithgps.com/routes/191655 85 - pot do Ptuja

    ridewithgps.com/routes/191656 67 - pot do Trojan

     

    Cesta je ok, brez kaksnih posebnosti.

     

    lp

    Od M.Sobote do Ptuja ni potrebno delati takšnega ovinka. Veliko bližje je : Bakovci-Veržej-Boreci-Kokori či-Žihlava-Juršinci.
    Tudi od Ptuja je lepše in manj naporno preko P.Gore na Poljčane-Podplat-Š.pri Jelšah-Štore-Celje.
    Jaz vozim od Celja ob Savinji do ( do Laškega po lokalni cesti) R.Toplic in čez hrib v Hrastnik ter ob Savi do Ljubljane.

  • 0 |-10+10

    Miljon poti :) človk sprasuje in jaz sem mu dal to, kar sm jst vozil.

  • 0 |-10+10
    @izidort:

    Miljon poti :) človk sprasuje in jaz sem mu dal to, kar sm jst vozil.

    ... pa saj te nihče ne krega!

     

    Drži pa, da je ovinek pri Ormožu daljši po mojem za 20 km.

  • 0 |-10+10

    Kakšni dve leti nazaj sem v CE peljal mimo Spara naravnost, da bi peljal čez Majšperk naprej, a sem nekje zašel naprej od CE. Ima kdo pregled nad tem delom poti, ker zemljevidi so zastareli.

  • 0 |-10+10
    @galoper:

    Kakšni dve leti nazaj sem v CE peljal mimo Spara naravnost, da bi peljal čez Majšperk naprej, a sem nekje zašel naprej od CE. Ima kdo pregled nad tem delom poti, ker zemljevidi so zastareli.

    Majšperk in Celje... sta daleč narazen. Daj še neki podatek.

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • Prodajam
    sedeži fizik, syncros
    Syncross RR 1.0 (wide standard) www.bike24.com/1.php?content=8;product=109910;menu=1000,4 ,37;page=1 100 € NOV     syncross RP 1.0 carbon (wide standard) 100 € NOV   fizik volta R1 www.bike24.co ...
    Cena: Po dogovoru
  • Prodajam
    Otroški cestni čevlji št. 38
    Prodam praktično nove cestne kolesarske čevlje Northwave kupljene lani jeseni, zdaj že premajhni.
    Cena: 40,00 EUR
  • Prodajam
    Scott cevlji ROAD RC 2017
    scott road RC 2017 www.bike24.com/1.php?content=8;product=208004;menu=1000,18 ,154;page=2 barva: rumeno-črnavelikost: 43,5  (slika)
    Cena: 150,00 EUR
  • Prodajam
    POWER METER STAGES DURA-ACE
    Prodam power meter stages dura-ace dolžina je 175 mm 
    Cena: 500,00 EUR
  • Prodajam
    Kolesarska čelada Las Victory Limited - (53-59cm)
    Več na bolhi :)www.bolha.com/rekreacija-spor t/kolesarstvo/kolesarska-oprem a/celade-ostala-zascitna-oprem a/kolesarska-celada-las-victor y-limited-53-59cm--1316881992. html
    Cena: 60,00 EUR
  • Prodajam
    Integrirano karbonsko krmilo cinelli ram 2
    Prodam, Več tukaj: www.bolha.com/rekreacija-spor t/kolesarstvo/kolesarska-oprem a/ostala-kolesarska-oprema/int egrirano-karbonsko-krmilo-cine lli-ram-2-1317708540.html?aclc t=1491848504 & ...
    Cena: 120,00 EUR
  • Prodajam
    Fondriest tf3 1.2
    Prodam odlično ohranjeno kolo fondriest tf3 1.2 z opremo campagnolo centaur carbon, velikost M (za višino od 172 do 185cm). Redno servisirano. Obroči fulcrum zero letnik 2016.
    Cena: 1.650,00 EUR
  • Prodajam
    Pinarello Surprise
    Prodam cestno kolo Pinarello Surprise, letnik 1999,okvir - 53, odlično ohranjen, oprema campagnolo chorus - 9 redni.Gsm; 040458466Marko 
    Cena: Po dogovoru
  • Prodajam
    Trek domane 5.2 WSD
    Trek domane 5.2 WSD, številka 50, izredno lepo ohranjen in malo vožen. Letnik 2013, dodatno nadgrajen na DI2. Ostala oprema standardna (link)archive.trekbikes.com/us/en/2 013/Trek/domane_5_2_wsd ...
    Cena: Po dogovoru
  • Prodajam
    Cannondale Caadx
    Ciklokros kolo Caadx ultegra, redno vzdrževano, idealno zimsko, cx, gravel kolo...Oprema ultegra 6800 11 redna, obroči Maddux CX 2.0 Disc, gonilka FSA Gossamer Cross, BB30, 46/34 (poleg priložim ...
    Cena: Po dogovoru
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

  • Fausto.....
  • Iz Ljubljane proti Štajerski
  • Ženska Velo runda (začasno ime)

Oglas 300x250

  • Prodajam
    sedeži fizik, syncros
    Syncross RR 1.0 (wide standard) www.bike24.com/1.php?content=8;product=109910;menu=1000,4 ,37;page=1 100 € NOV     syncross RP 1.0 carbon (wide standard) 100 € NOV   fizik volta R1 www.bike24.co ...
    Cena: Po dogovoru
  • Prodajam
    Otroški cestni čevlji št. 38
    Prodam praktično nove cestne kolesarske čevlje Northwave kupljene lani jeseni, zdaj že premajhni.
    Cena: 40,00 EUR
  • Prodajam
    Scott cevlji ROAD RC 2017
    scott road RC 2017 www.bike24.com/1.php?content=8;product=208004;menu=1000,18 ,154;page=2 barva: rumeno-črnavelikost: 43,5  (slika)
    Cena: 150,00 EUR
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    Talno tlačilko SKS
    Podarim talno tlačilko SKS, primerno za avto in presta ventil. Potrebno zamenjati glavo. Več info na ZS  
  • Podarjam
    Podarjam
    Podarim rabljene čevlje SIDI št.43, nov poltabular Conti 20mm in malo vožen Conti 23mm.
  • Podarjam
    9 redno kaseto
    podarjam. 9 redno kaseto ultegra 12_23 odlično ohranjeno.    
Prikaži večplusNova objava
Prikaži večplusNova objava

Vroče strani

Seznam vseh


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih