--Notification--

logo

S kolesom od Goričkega do Pirana

Komentarji

  • 0 |-10+10

    Manca,manjka ti le izkušen in v podobnih primerih iznajdljivost. Npr. črpalka posušiš pod fenom mokra oblačila, s plastiko zapreš pot vetru manj zebe, itd..

    Škoda, zdržati bi  bilo treba do konca še preostalih 85 km.

    Čestitke kakor koli se je končalo.

  • 1 |-10+11

    Čestitke.
    Pa včasih je bolje poslušati pamet, kot iti s kolesom premražen v dež...
    So še nove priložnosti.
     

  • 1 |-10+11
    Cesta vedno počaka, je potrpežljiva.
    Čestitke za doseženo.
  • 1 |-10+11

    @CKR.SI: saj vem, oz. poznam vsaj malo, kako je kolesariti po 0°c in kako se vsaj približno primerno obleči. Smo letos na brevetu "Z dolenjske na goričko in nazaj" vozili pri -4°C, najhladneje se mi je zdelo v dolini Sotle. Hladno in mrzlo, prepotena spodnja majca. Pa se kolegi niso hoteli ustaviti. Sem se pa "samoosvojil" za naslednjih +40 km, ampak sem se vsaj bolj ugodno počutil...

  • 1 |-10+11
    @fuji 990:

    Manca,manjka ti le izkušen in v podobnih primerih iznajdljivost. Npr. črpalka posušiš pod fenom mokra oblačila, s plastiko zapreš pot vetru manj zebe, itd..

    Škoda, zdržati bi  bilo treba do konca še preostalih 85 km.

    Čestitke kakor koli se je končalo.

    Kolesarim pol leta, izkušnje sem komaj začela nabirati. :)

    Ne, sem poslušala telo in neodgovorno bi bilo nadaljevati. 

  • 0 |-10+10
    @janja:

    Čestitke.
    Pa včasih je bolje poslušati pamet, kot iti s kolesom premražen v dež...
    So še nove priložnosti.
     

    Hvala! Seveda bodo.

  • 1 |-10+11
    @SODROVC:

    @CKR.SI: saj vem, oz. poznam vsaj malo, kako je kolesariti po 0°c in kako se vsaj približno primerno obleči. Smo letos na brevetu "Z dolenjske na goričko in nazaj" vozili pri -4°C, najhladneje se mi je zdelo v dolini Sotle. Hladno in mrzlo, prepotena spodnja majca. Pa se kolegi niso hoteli ustaviti. Sem se pa "samoosvojil" za naslednjih +40 km, ampak sem se vsaj bolj ugodno počutil...

    S kilometri pride tudi večja vzdržljivost. Vse to me še čaka. :)

  • 1 |-10+11
    @MancaKorelc:
    @fuji 990:

    Manca,manjka ti le izkušen in v podobnih primerih iznajdljivost. Npr. črpalka posušiš pod fenom mokra oblačila, s plastiko zapreš pot vetru manj zebe, itd..

    Škoda, zdržati bi  bilo treba do konca še preostalih 85 km.

    Čestitke kakor koli se je končalo.

    Kolesarim pol leta, izkušnje sem komaj začela nabirati. :)

    Ne, sem poslušala telo in neodgovorno bi bilo nadaljevati. 

    Pol leta sicer ni niti malo... seveda ob dobrem "trenerju". Če si čisti samouk in pobiraš razna znanja, nasvete tako "usput", pa je to po svoje zelo, zelo kratek čas za izvedbo takšne vožnje.

     

    Zadnji stavek pa ima čisto pravilno, pametno vsebino. Še bo čas, cesta bo seveda počakala. Voziti 20 ur po takih razmerah in po samo pol leta kolesarjenja... je že mali podvig.

  • 0 |-10+10
    @Nikita:
    @MancaKorelc:
    @fuji 990:

    Manca,manjka ti le izkušen in v podobnih primerih iznajdljivost. Npr. črpalka posušiš pod fenom mokra oblačila, s plastiko zapreš pot vetru manj zebe, itd..

    Škoda, zdržati bi  bilo treba do konca še preostalih 85 km.

    Čestitke kakor koli se je končalo.

    Kolesarim pol leta, izkušnje sem komaj začela nabirati. :)

    Ne, sem poslušala telo in neodgovorno bi bilo nadaljevati. 

    Pol leta sicer ni niti malo... seveda ob dobrem "trenerju". Če si čisti samouk in pobiraš razna znanja, nasvete tako "usput", pa je to po svoje zelo, zelo kratek čas za izvedbo takšne vožnje.

     

    Zadnji stavek pa ima čisto pravilno, pametno vsebino. Še bo čas, cesta bo seveda počakala. Voziti 20 ur po takih razmerah in po samo pol leta kolesarjenja... je že mali podvig.

    Nimam trenerja ... Všeč so mi izzivi in kar grem. Je pa res, da je treba za tašne ture izbrati pravo vreme. Naslednjič bo šlo v kosu. :)

  • 0 |-10+10

    Lahko malo prej najaviš.
    Bi se pridružil, pa verjetno še kdo tu gor...
     

  • 0 |-10+10
    @SHad:

    Lahko malo prej najaviš.
    Bi se pridružil, pa verjetno še kdo tu gor...
     

    Fantje so malce googlali?!mežik

  • 0 |-10+10
    @SODROVC:

    @CKR.SI: saj vem, oz. poznam vsaj malo, kako je kolesariti po 0°c in kako se vsaj približno primerno obleči. Smo letos na brevetu "Z dolenjske na goričko in nazaj" vozili pri -4°C, najhladneje se mi je zdelo v dolini Sotle. Hladno in mrzlo, prepotena spodnja majca. Pa se kolegi niso hoteli ustaviti. Sem se pa "samoosvojil" za naslednjih +40 km, ampak sem se vsaj bolj ugodno počutil...

    Ha, ta je bil pa res tapravi.

  • 0 |-10+10
    @CKR.SI:
    @SHad:

    Lahko malo prej najaviš.
    Bi se pridružil, pa verjetno še kdo tu gor...
     

    Fantje so malce googlali?!mežik

    ?
     

  • 0 |-10+10
    @MancaKorelc:
    @Nikita:
    @MancaKorelc:
    @fuji 990:

    Manca,manjka ti le izkušen in v podobnih primerih iznajdljivost. Npr. črpalka posušiš pod fenom mokra oblačila, s plastiko zapreš pot vetru manj zebe, itd..

    Škoda, zdržati bi  bilo treba do konca še preostalih 85 km.

    Čestitke kakor koli se je končalo.

    Kolesarim pol leta, izkušnje sem komaj začela nabirati. :)

    Ne, sem poslušala telo in neodgovorno bi bilo nadaljevati. 

    Pol leta sicer ni niti malo... seveda ob dobrem "trenerju". Če si čisti samouk in pobiraš razna znanja, nasvete tako "usput", pa je to po svoje zelo, zelo kratek čas za izvedbo takšne vožnje.

     

    Zadnji stavek pa ima čisto pravilno, pametno vsebino. Še bo čas, cesta bo seveda počakala. Voziti 20 ur po takih razmerah in po samo pol leta kolesarjenja... je že mali podvig.

    Nimam trenerja ... Všeč so mi izzivi in kar grem. Je pa res, da je treba za tašne ture izbrati pravo vreme. Naslednjič bo šlo v kosu. :)

    Nisem mislil trenerja v klasičnem smislu... le kakšnega prijatelja/prijateljico, katera vesta nekaj o kolesarstvu... načinu vožnje, kako se "zaleteti" v hrib, nasveti glede hitrosti vrtenja niso na zadnjem mestu, nasveti glede oblačenja in še kaj... to ve marsikateri med nami.

     

    Sam sem naučil kar veliko pajdašico... razen spustov. Tu nikakor ne gre. Pa ni neka profesionalka, saj tudi sam kaj dosti ne vem o kolesarstvu. Tiste osnove pa že... In že na cesti se vidi, ko koga srečaš, da se muči tudi s tem, da "obrne" gonilko dvakrat na minuto... tak navadno doma po turi vrže kolo čez ograjo in se ga več ne dodakne. Z malim nasvetom... pa bi ga vzljubil!

  • 2 |-10+12
    @SHad:
    @CKR.SI:
    @SHad:

    Lahko malo prej najaviš.
    Bi se pridružil, pa verjetno še kdo tu gor...
     

    Fantje so malce googlali?!mežik

    ?
     

    Hotel sem samo povedati, da se gospodični ni za bati, da bi bila na cesti (tudi izven) osamljena.kul

  • 1 |-10+11
    @CKR.SI:
    @SHad:
    @CKR.SI:
    @SHad:

    Lahko malo prej najaviš.
    Bi se pridružil, pa verjetno še kdo tu gor...
     

    Fantje so malce googlali?!mežik

    ?
     

    Hotel sem samo povedati, da se gospodični ni za bati, da bi bila na cesti (tudi izven) osamljena.kul

    @SHad je še mlad in neizkušen na tem področju? Kar se tiče namigovanja, sem mislil... mežik

  • 0 |-10+10

    Živjo!

    Najprej čestitke za podvig Manca! Verjamem, da je kar naporno tole, sploh v takem vremenu! Čeprav sedaj že veš pot kje kolesariti, vseeno prilagam zemljevid poti, ki smo jo opravili pred leti s prijatelji. Žal smo morali zaključiti pot v Izoli, ker je bila res že trda tema in ravno, ko smo se na koncu poti slikali, se je prišla za nami taka nevuhta, da bi nas napravo in razpihalo, če bi nadaljevali do Pirana :) Pot je podobna kot od @1-ej, razen, da smo mi vzeli pot preko Ormoža. 

    Si potem prevozila še drugi del poti?

    www.bikemap.net/en/user/preko lesarisi/routes/created/

    Lep pozdrav, Andraž 

  • 0 |-10+10

    kje je sedaj najboljša pot od hodoša do celja?

  • 0 |-10+10

    ridewithgps.com/routes/191655 85 - pot do Ptuja

    ridewithgps.com/routes/191656 67 - pot do Trojan

     

    Cesta je ok, brez kaksnih posebnosti.

     

    lp

  • 0 |-10+10
    @izidort:

    ridewithgps.com/routes/191655 85 - pot do Ptuja

    ridewithgps.com/routes/191656 67 - pot do Trojan

     

    Cesta je ok, brez kaksnih posebnosti.

     

    lp

    Na hitro sem  pogledal prvi del trase.

     

    Izidor, jaz tu ne bi peljal, razen, če tako hočem oz. vozim krajše razdalje.

     

    Ta pot je daljša, pot od Ormoža do Ptuja popolnoma neprimerna, deloma tudi od Ljutomera do Ormoža. To je dokaj prometna cesta, na ravnini pred Ptujem več ali manj ravna... pa divjajo preko sto na uro, veliko je tovornjakov.

     

    Predlagam, pot je krajša od Sobote do Ptuja na hitro, nekoliko površno opisano naslednje: Sobota, Dokležovje, Veržej, tam desno mimo Bunčanov, preko avtoceste in nazaj, Slaptinci, Žihlava, ... Juršinci, Ptuj. Nekje imam vse to narisamo, vkolikor zaiteresirani hoče, narišem novo traso ali jo prevozim in ker sedaj uporabljam Garmin, traso damo tudi na ta način gor. Oz. še bolje, če bom imel čas, lahko igram vodiča do Ptuja, tisto drugo traso tam do Rogaške, Štor... pa tudi lahko popravim, če po mojem mnenju ni najbolj optimalna.

     

    Sedaj grem... precej daleč proti Avstriji, zvečer spet pogledam, kaj ste se zmenili!

  • 0 |-10+10
    @izidort:

    ridewithgps.com/routes/191655 85 - pot do Ptuja

    ridewithgps.com/routes/191656 67 - pot do Trojan

     

    Cesta je ok, brez kaksnih posebnosti.

     

    lp

    Od M.Sobote do Ptuja ni potrebno delati takšnega ovinka. Veliko bližje je : Bakovci-Veržej-Boreci-Kokori či-Žihlava-Juršinci.
    Tudi od Ptuja je lepše in manj naporno preko P.Gore na Poljčane-Podplat-Š.pri Jelšah-Štore-Celje.
    Jaz vozim od Celja ob Savinji do ( do Laškega po lokalni cesti) R.Toplic in čez hrib v Hrastnik ter ob Savi do Ljubljane.

  • 0 |-10+10

    Miljon poti :) človk sprasuje in jaz sem mu dal to, kar sm jst vozil.

  • 0 |-10+10
    @izidort:

    Miljon poti :) človk sprasuje in jaz sem mu dal to, kar sm jst vozil.

    ... pa saj te nihče ne krega!

     

    Drži pa, da je ovinek pri Ormožu daljši po mojem za 20 km.

  • 0 |-10+10

    Kakšni dve leti nazaj sem v CE peljal mimo Spara naravnost, da bi peljal čez Majšperk naprej, a sem nekje zašel naprej od CE. Ima kdo pregled nad tem delom poti, ker zemljevidi so zastareli.

  • 0 |-10+10
    @galoper:

    Kakšni dve leti nazaj sem v CE peljal mimo Spara naravnost, da bi peljal čez Majšperk naprej, a sem nekje zašel naprej od CE. Ima kdo pregled nad tem delom poti, ker zemljevidi so zastareli.

    Majšperk in Celje... sta daleč narazen. Daj še neki podatek.

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • Shimano prestavno zavorni di2 set

    Shimano prestavno zavorni di2 set

    Prodam Shimano prestavno zavorni disk DI2 set skupaj z rotorji. V kompletu prestavno zavorne ročice ST-R 785, zavorne čeljusti BR-R805, rotorja. Set vzet iz kolesa, parkrat voženo.www.bike24.com/(...)

    Cena: 310,00 EUR
  • ČELADA EVADE S-WORKS

    ČELADA EVADE S-WORKS

    EVADE S-WORKSODLIČNO OHRANJENA. PRED PRODAJO BODO ZAMENJANE GOBICE.

    Cena: Po dogovoru
  • Look 695

    Look 695

    Cestno kolo Look 695Specifikacije:Okvir Look 695 XLSkupina Sram Force 22 CompactObroči Campagnolo ZondaPedala Look Keo Blade 2Krmilo Ritchey Pro EvoSedež Selle Italia Flite Kit Carbonio FlowKompl(...)

    Cena: 2.350,00 EUR
  • Triatlonski sedež Profile Design

    Triatlonski sedež Profile Design

    Prodam nerabljen triatlonski sedež znamke Profile Design - model Tri Stryke:- posebno oblikovan za triatlon oz. kronometer- zračnik v sredini sedeža- na psrednjem delu sedeža je lycra za dodano u(...)

    Cena: 60,00 EUR
  • Karbonska sedežna objemka

    Karbonska sedežna objemka

    Prodam popolnoma nerabljeno karbonsko (3K mat črna) sedežno objemko notranje dimenzije 31,8 mm za 27,2 mm sedežno oporo. Višina objemke je 16 mm, teža cca 15g.

    Cena: Po dogovoru
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

  • Assos
  • Biciklistika
  • Assos

Oglas 300x250

  • Prodajam
    Shimano prestavno zavorni di2 set
    Prodam Shimano prestavno zavorni disk DI2 set skupaj z rotorji. V kompletu prestavno zavorne ročice ST-R 785, zavorne čeljusti BR-R805, rotorja. Set vzet iz kolesa, parkrat voženo.www.bike24.com/(...)
    Cena: 310,00 EUR
  • Prodajam
    ČELADA EVADE S-WORKS
    EVADE S-WORKSODLIČNO OHRANJENA. PRED PRODAJO BODO ZAMENJANE GOBICE.
    Cena: Po dogovoru
  • Prodajam
    Look 695
    Cestno kolo Look 695Specifikacije:Okvir Look 695 XLSkupina Sram Force 22 CompactObroči Campagnolo ZondaPedala Look Keo Blade 2Krmilo Ritchey Pro EvoSedež Selle Italia Flite Kit Carbonio FlowKompl(...)
    Cena: 2.350,00 EUR
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    Prijavite se za posojilo tukaj na 3%
    Ali potrebujete Finance? lahko danes izposodiš denar iz mojega podjetja po ugodni obrestni meri. naše storitve so 100% jamstvo in brez tveganja. Če se želite prijaviti, pošljite e-poštno sporočil(...)
  • Podarjam
    Rešitve za denar težave
    Storitve za podjetja in posameznike To sporočilo je naslovljena na posameznike, pravne osebe in podjetja, se lahko zadolžujejo do 2.000€ do 10.000.000€ ali več, na zelo nizko obrestno mero, Zaslu(...)
  • Podarjam
    veriga, 8-redna
    Če komu doma leži kakšna odslužena veriga za 8 prestav (ali pa en del verige), bi se priporočil.   Med čiščenjem verige na trek kolesu sem namreč zgubil dva obročka pri zadnjem členku pred "Missi(...)
Prikaži večplusNova objava
  • Kupim
    Campagnolo Record 10v ročke
    Iščem Campagnolo Record 10 redne ergopower ročke. Gumice na ročkah ni panike, če so že malo obrabljene, bi bilo pa fino, da je vse ostalo v čim lepšem stanju.
  • Kupim
    sedež Syncros
    Če se komu slučajno doma valja sedež Syncros (model 2012-2014), ga kupim !   V barvah: črna, bela, siva, oranžna, zelena, bela. Sedež naj bo nov ali rabljen, vendar lepo ohranjen. Nekaj primerov (...)
  • Kupim
    Syncros sedež
    Če se komu slučajno doma valja sedež Syncros (model 2012-2014), ga kupim !   V barvah: črna, bela, siva, oranžna, zelena, bela. Sedež naj bo nov ali rabljen, vendar lepo ohranjen. Nekaj primerov(...)
Prikaži večplusNova objava


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih