--Notification--

logo

Disc vs v-brake specialka

Komentarji

  • 0 |-10+10
    @fuego:
    @TIF:

    Diski so samo če se voziš dosti v dežju in v hribe za spuste,.. po ravnini se tako ali tako skoraj ne bremza,...

    Ja itak, da za v hribe... kdo pa kolesari samo po ravnini.. ponavadi nardim vsaj 60km višincev na sezono...

    Drago kul

  • 0 |-10+10
    @fuego:
    @TIF:

    Diski so samo če se voziš dosti v dežju in v hribe za spuste,.. po ravnini se tako ali tako skoraj ne bremza,...

    Ja itak, da za v hribe... kdo pa kolesari samo po ravnini.. ponavadi nardim vsaj 60km višincev na sezono...

    No torej imaš odgovor. Če boš vozil konstantno s karbonskimi obroči, pol je priporočljivo (čeprav ne verjamem da boš), če pa dosti voziš dežju pa še bolj. Kupi in se odloči za diske...
  • 0 |-10+10
    @TIF:
    @fuego:
    @TIF:

    Diski so samo če se voziš dosti v dežju in v hribe za spuste,.. po ravnini se tako ali tako skoraj ne bremza,...

    Ja itak, da za v hribe... kdo pa kolesari samo po ravnini.. ponavadi nardim vsaj 60km višincev na sezono...

    No torej imaš odgovor. Če boš vozil konstantno s karbonskimi obroči, pol je priporočljivo (čeprav ne verjamem da boš), če pa dosti voziš dežju pa še bolj. Kupi in se odloči za diske...

    Ne rabim jaz odgovora, ker že vozim kolo z diski...:)

  • 0 |-10+10
    @fuego
    @TIF:
    @fuego:
    @TIF:

    Diski so samo če se voziš dosti v dežju in v hribe za spuste,.. po ravnini se tako ali tako skoraj ne bremza,...

    Ja itak, da za v hribe... kdo pa kolesari samo po ravnini.. ponavadi nardim vsaj 60km višincev na sezono...

    No torej imaš odgovor. Če boš vozil konstantno s karbonskimi obroči, pol je priporočljivo (čeprav ne verjamem da boš), če pa dosti voziš dežju pa še bolj. Kupi in se odloči za diske...

    Ne rabim jaz odgovora, ker že vozim kolo z diski...:)

    Ti raj povej kaksna je teza tvojga novega kolesa?
  • 0 |-10+10
    @biser:
    @fuego
    @TIF:
    @fuego:
    @TIF:

    Diski so samo če se voziš dosti v dežju in v hribe za spuste,.. po ravnini se tako ali tako skoraj ne bremza,...

    Ja itak, da za v hribe... kdo pa kolesari samo po ravnini.. ponavadi nardim vsaj 60km višincev na sezono...

    No torej imaš odgovor. Če boš vozil konstantno s karbonskimi obroči, pol je priporočljivo (čeprav ne verjamem da boš), če pa dosti voziš dežju pa še bolj. Kupi in se odloči za diske...

    Ne rabim jaz odgovora, ker že vozim kolo z diski...:)

    Ti raj povej kaksna je teza tvojga novega kolesa?

    7.3 kg... kaže jezikmežik

  • 0 |-10+10

    Lahek ravno ni.

     

  • 0 |-10+10
    Težo na kolesih gledate v gramih, težo na svojih telesih pa v kilogramih.
    Predragi v kolesarstvu kilograme morate s sebe spraviti ne pa gramov s koles.
  • 1 |-10+11
    @biser:
    @fuego
    @TIF:
    @fuego:
    @TIF:

    Diski so samo če se voziš dosti v dežju in v hribe za spuste,.. po ravnini se tako ali tako skoraj ne bremza,...

    Ja itak, da za v hribe... kdo pa kolesari samo po ravnini.. ponavadi nardim vsaj 60km višincev na sezono...

    No torej imaš odgovor. Če boš vozil konstantno s karbonskimi obroči, pol je priporočljivo (čeprav ne verjamem da boš), če pa dosti voziš dežju pa še bolj. Kupi in se odloči za diske...

    Ne rabim jaz odgovora, ker že vozim kolo z diski...:)

    Ti raj povej kaksna je teza tvojga novega kolesa?

    Biser ti maš prelahek bicikl, zato pa ne leti na spustih...:)

  • 0 |-10+10
    @SlowEddy: Težo na kolesih gledate v gramih, težo na svojih telesih pa v kilogramih.
    Predragi v kolesarstvu kilograme morate s sebe spraviti ne pa gramov s koles.

    To seveda ni čisto res!mežikNe glede na lastno težo, vsak od nas loči med težkimi in lahkimi čevlji.smeh

  • 0 |-10+10
    @fuego:
    @biser:
    Ti raj povej kaksna je teza tvojga novega kolesa?

    Biser ti maš prelahek bicikl, zato pa ne leti na spustih...:)

    zapečatenokul

  • 0 |-10+10

    Road Bike Of The Year Winner


  • 0 |-10+10

    Ti izbori so itak marketing in donirani $. Kar pa ne spremeni dejstva, da so diski boljši od klasike, ampak še vedno pa niso nujno potrebni za nas rekreače. Še dolga leta bomo čisto dobro shajali s klasiko.

     

    Ko pa bom kupoval novo cestno kolo (tam okoli 2027), pa verjetno tistih z V-zavorami sploh več ne bo in bodo diski tudi na cestaku. Na fitnes kolesu so pa že diski.

  • 0 |-10+10
    @bécane:

    Ti izbori so itak marketing in donirani $. Kar pa ne spremeni dejstva, da so diski boljši od klasike, ampak še vedno pa niso nujno potrebni za nas rekreače. Še dolga leta bomo čisto dobro shajali s klasiko.

     

    Ko pa bom kupoval novo cestno kolo (tam okoli 2027), pa verjetno tistih z V-zavorami sploh več ne bo in bodo diski tudi na cestaku. Na fitnes kolesu so pa že diski.

    sej cestna kolesa že sedaj nimajo v-zavor....zapečateno

  • 0 |-10+10

    v brake zavor nebo vec cez par let.. tako kot pocasi nebo vec mehanskih menjalnikov

  • 0 |-10+10
    @pionirmtb:
    @bécane:

    Ti izbori so itak marketing in donirani $. Kar pa ne spremeni dejstva, da so diski boljši od klasike, ampak še vedno pa niso nujno potrebni za nas rekreače. Še dolga leta bomo čisto dobro shajali s klasiko.

     

    Ko pa bom kupoval novo cestno kolo (tam okoli 2027), pa verjetno tistih z V-zavorami sploh več ne bo in bodo diski tudi na cestaku. Na fitnes kolesu so pa že diski.

    sej cestna kolesa že sedaj nimajo v-zavor....zapečateno

    Ko sem lani nabavljal cestaka, pri mojih željah ni bilo lahko priti do diskov. Italijani niso tako hitri kot Ameri nasmeh

  • 0 |-10+10

    Danes na Paris - Roubaix je bilo kar nekaj specialk z diski....

  • 0 |-10+10

    Tudi moja Roubaix jih imakaže jezik

  • 2 |-10+12

    Bil sem skeptik. Celo razoćaran po prvih nekaj vožnjah. A po 1500 km vožnje z diski lahko rečem, da so... super. Mi je muka pomisliti, da se v kevdru praši precej dražje karbonsko kolo brez diskov. Morda sem ga letos peljal 2x, 3x, vse ostalo pa sem preživel na cenejšem, težjem (9kg), ampak neprimerno udobnejšem in s hidravličnimi diski opremljenim enduranceu. Vzamem nazaj vse, kar sem govoril pred tem.

     

     

  • 0 |-10+10
    Si prepričan, da na novem cestnem kolesu bolj uživaš v vožnji zaradi diskov, kot pa da si pri prvem nabavil neprimerno kolo, pa čeprav je dražje? Ali morda samo honeymoon obdobje :-)
  • 2 |-10+12
    @eustahija:

    Tudi moja Roubaix jih imakaže jezik

    Pa verjetno še amortizer spredaj?

    Sicer je pa čisto odvisno kaj voziš... Kdor vozi večinoma ravnine potem je aero kolo sigurno pametna odločitev. Za nas, ki pa vozimo ponavadi gor - dol in večinoma po stranskih cestah je pa pomembno, da drža ni preveč agresivna, imamo dovolj prestavnih razmerij in to je endurance kolo. V bistvu rekreači še tega ne rabmo bi lahko imeli mal boljše cross kolo oz. treking. Samo kaj, ko specialka izgleda precej bolj športno. Ko se vsedem na gorca se vedno sprašujem zakaj se matram s kolesom brez vzmetenja, ker na gorcu se počutim kot da bi sedel v fotelju..... Kar se pa zavor tiče...delajo tako navadne kot disc...ne razumem zakaj toliko negodovanja zaradi diskov. Samo zaradi estetike, ker kolo izgleda manj ˝profesionalno˝. Jaz tiste pol kile dodatne teže sploh ne opazim. Moj gorc tehta 14Kg pa me ne moti....Pač porabiš mal več watt-ov-:) Samo nekateri samo iščejo dlako v jajcu. Sam nisem imel namena kupovat kolesa z diski, vendar ker so že bili gor me to ni odvrnilo od nakupa. Kolo se super vozi pa še ni tistega grdega sivega roba na obročnikih...:)

  • 0 |-10+10
    @bécane: Si prepričan, da na novem cestnem kolesu bolj uživaš v vožnji zaradi diskov, kot pa da si pri prvem nabavil neprimerno kolo, pa čeprav je dražje? Ali morda samo honeymoon obdobje :-)

     

    Uživam zaradi diskov in endurance geometrije. In 28mm gum. Najbrž je tudi malo honeymoona, itak, ampak po 1500km bi že moral z veseljem presesti nazaj na tarmaca, pa me kar neki ne vleče...:) Res je poseben filing, ko se spuščaš po strmih rajdah in ti ni treba prav nič misliti, kako boš bremzal.

  • 0 |-10+10
    @fuego:
    @eustahija:

    Tudi moja Roubaix jih imakaže jezik

    Pa verjetno še amortizer spredaj?

    Sicer je pa čisto odvisno kaj voziš... Kdor vozi večinoma ravnine potem je aero kolo sigurno pametna odločitev. Za nas, ki pa vozimo ponavadi gor - dol in večinoma po stranskih cestah je pa pomembno, da drža ni preveč agresivna, imamo dovolj prestavnih razmerij in to je endurance kolo. V bistvu rekreači še tega ne rabmo bi lahko imeli mal boljše cross kolo oz. treking. Samo kaj, ko specialka izgleda precej bolj športno. Ko se vsedem na gorca se vedno sprašujem zakaj se matram s kolesom brez vzmetenja, ker na gorcu se počutim kot da bi sedel v fotelju..... Kar se pa zavor tiče...delajo tako navadne kot disc...ne razumem zakaj toliko negodovanja zaradi diskov. Samo zaradi estetike, ker kolo izgleda manj ˝profesionalno˝. Jaz tiste pol kile dodatne teže sploh ne opazim. Moj gorc tehta 14Kg pa me ne moti....Pač porabiš mal več watt-ov-:) Samo nekateri samo iščejo dlako v jajcu. Sam nisem imel namena kupovat kolesa z diski, vendar ker so že bili gor me to ni odvrnilo od nakupa. Kolo se super vozi pa še ni tistega grdega sivega roba na obročnikih...:)

    Tudi jaz ga sploh nisem planiral. Že v aprilu je zmanjkalo moje številke in sem nato vzel tega z diski. Po dveh letih mi  ni žal. Morda so stroški malo večji. Sem pa ravno prejšnji teden menjal prvi rotor, ker sem ga dobro "zbrusil"kul.

  • 1 |-10+11

    Naslov Bikeradarja pa zmaga:

     

    Could disc brake guards be the solution (to a problem that may not exist)?  :)

     

    Članek:

     

    www.bikeradar.com/road/news/a rticle/donchisciotte-disc-brak e-guard-first-look-47261/

     

    P.s. no, to je pa res grdo!

  • 0 |-10+10

    Še dodatno bodo folk obiral krik Najbr kompozitni ne bodo ok, ker karbon pa le zniža težo nasmeh

     

    www.bikeradar.com/road/news/a rticle/disc-brake-safety-cover s-49685/

     

  • 0 |-10+10

    Mi je čist vseeno, ker si tega ne bom namontiral...

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • Sedežna opora Fizik Cryano R1

    Sedežna opora Fizik Cryano R1

    Prodam malo rabljeno sedežno oporo Fizik Cryano R1 27,2 x 330 mm.www.fizik.com/eu_en/men/compo nents/seatposts/cyrano-seatpos t-r1.html 

    Cena: 50,00 EUR
  • Mtb obroči 26col DtSwiss xr30

    Mtb obroči 26col DtSwiss xr30

    Prodam mtb obroče 26col DtSwiss xr30. V uporabi 2 sezoni.

    Cena: 65,00 EUR
  • Kolesarski čevlji Scott Road Pro

    Kolesarski čevlji Scott Road Pro

    Prodam nove čevlje Scott Road Pro, številka 43. Model 2015. www.bike24.com/p2108513.html

    Cena: 65,00 EUR
  • Okvir Specialized Stumpjumper HT 29 S-WORKS

    Okvir Specialized Stumpjumper HT 29 S-WORKS

    prodaja se okvir Specialized Stumpjumper HT S-WORKS karbon letnik 2016-L velikost-z vilico RockShox RS-1 w/BrainFade -vožen samo eno sezono, lepo ohranjenLahko samo okvir brez vilice......Podatki(...)

    Cena: 1.900,00 EUR
  • Scott Solace 15 disc

    Scott Solace 15 disc

    Prodam karbonsko cestno kolo Scott Solace 15 disc ! Kupljen oktober 2016. Kot nov, prevoženih 500 km v letu 2016. Letošnje leto (2017) nevoženo. Račun in garancija (5 let).Prodam zaradi neustrezn(...)

    Cena: 1.750,00 EUR
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

  • ESTEMP je ocenil +1
    MAXISPORT Čerin
  • TEX je ocenil +1
    Jani Brajkovič
  • morison je ocenil +1
    Jani Brajkovič
Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

  • Jani Brajkovič
  • Slovenski nogomet
  • Slovenski nogomet

Oglas 300x250

Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    Rešitve za denar težave
    Storitve za podjetja in posameznike To sporočilo je naslovljena na posameznike, pravne osebe in podjetja, se lahko zadolžujejo do 2.000€ do 10.000.000€ ali več, na zelo nizko obrestno mero, Zaslu(...)
  • Podarjam
    veriga, 8-redna
    Če komu doma leži kakšna odslužena veriga za 8 prestav (ali pa en del verige), bi se priporočil.   Med čiščenjem verige na trek kolesu sem namreč zgubil dva obročka pri zadnjem členku pred "Missi(...)
  • Podarjam
    Talno tlačilko SKS
    Podarim talno tlačilko SKS, primerno za avto in presta ventil. Potrebno zamenjati glavo. Več info na ZS  
Prikaži večplusNova objava
Prikaži večplusNova objava


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih