--Notification--
logo

Canyon ultimate

Komentarji

  • 0 |-10+10

    Klasično za dobo interneta, "znalci" učijo strkovnjaka jok

  • 0 |-10+10
    @Anquetil.J: BG čist resno za razkorak 80 cm, kolk priporočaš višino sedeža?Me zanima, saj več glav več ve in skoz se učimo.Hvala
    Uroš Prevc

    Uroš, me veseli, da nisi eden od tistih, ki se skriva...
    Kot sem zgoraj napisal - če niso blokeji res zelo zgrešeno postavljeni in/ali ni sedež ekstremno "za osjo" ter je normalno postavljen, bi si na pamet upal iti do 5mm preko 73cm.

  • 0 |-10+10

    Preden bo kdo delal povezave - zakaj imam osebno takšno višino na 82cm razkorak, tule pa predlagam (precej) nižje.
    Preko foruma ne moreš poznati človeka in mu na pamet predlagati višine, ki je njegova mejna.
    Jaz osebno pa delam spodnji del obrata s precej privzdignjeno peto (tako mi je naravno oz. sem to delal že prej, na nižjem sedežu). Kvadricepsi so mi precej slabši del nog. Vsaka povečana aktivnost kvadricepsov mi preveč obremeni poškodovano koleno.

    Aja, pa v razmislek - en slavni boksar je v preteklosti dejal, da ima roka oz. udarec največjo moč tik pred iztegom. Enaka zgodba je z nogo... zakaj bi potem gonili s konkretno pokrčeno nogo?

  • 0 |-10+10

    Niko, vse lepo in prav. Stojis za svojim, poveš nekaj smiselnih.. vsak je individualen.. pol pa rečeš, da bi si upal na pamet toliko in toliko in tukaj vsa tvoja "kredibilnost" pade v vodo. kaj ce pa urošove telesne karateristike tega ne omogočajo.. 

    so pa si v tej stroki mnenja različna, tudi sam sem zagovornik nekoliko višje postavljenega sedeža, kot ga je običajno opaziti.. ampak se mi zdi vseeno tvojo zagovarjanje preveč ekstremno. ne predstavljam si poganjati z 2 centimetra višjim sedežom, pri kadenci 110 npr. je pa res da imajo gorski kolesarji ponavadi višje postavljen sedež.. nižja kadenca in bolj na moč..  
    moj razkorak je 86cm, sedež imam nastavljen na 75,9cm. peto izrazito dvigam.
    bom probal!

    Da pa si na tapeti, pa malo logicno.. saj ti tvoje storitve tudi računaš.. tudi jaz, dam kdaj kakšen nasvet, ampak mu zato ne izdam računa..  

  • 0 |-10+10
    Glej, sprejmem vsako razmišljanje, kot rečeno sedaj sem na 69,5 cm pri razkoraku 80cm.
    Čist v razmislek Cav ima pri 175 cm in mislim, da enakem razkoraku višino sedeža 68cm.
  • 1 |-10+11

    Posploševanje pri BF in svetovanje na daljavo, itd. je blago rečeno jalovo početje, kot je to opisal bodygeometry.
    Sam sem prebral kar nekaj strokovne literature na to temo in se tudi sproti kolikor mi čas dopušča izobražujem glede BF, saj me to osebno zelo zanima in lahko v vsem potrdit kar piše body geometry + vedeti moramo, da se navadni rekreativci ne moremo enačiti z Elite tekmovalci ter njihovimi nastavitvami...oni delajo sistematično, tako da dosežejo lahko na kolesu čim večjo moč, fleksibilnost, itd. kar nekdo že ko sedi 8h v službi precej tega izgubi.

    Z različnimi višinami sedeža ter pomikom le tega lahko tudi dosežemo večjo oz. manjšo aktivacij določenih mišic, razbremenitev oz. obremenitev (do določene mere, saj pretiravanje lahko povzroči še večje težave na nasprotni strani) posameznih sklepov, itd.
    Skratka, zakaj ima določeni tekmovalec ob enakem razkoraku kot XY različno visok sedež je plod dolgoletnih in sprotnih testiranj ne pa upoštevanje raznih Lemondovih itd. formul.

    Res pa je, da Lemondova formula na primer postavi lahko zelo dobro osnovo za nadaljnje nastavitve za kolesarje z "standartnimi" telesnimi merami. 

  • 0 |-10+10

    gregor12345, kot sem napisal, si napisano višino upam dati brez skrbi, brez da poznam uporabnika, itd., v kolikor določene osnove štimajo. Če "osnove" niso poštimane, prezri sporočilo. Je pa to neko izhodisšče in niti približno dokončna nastavitev.

     

    Me pa zanima, ko ti sebi (upam, da ne nastavljaš sam sebe, ker je to nemogoče!!) oz. nekomu nekaj nastaviš, katere telesne lastnosti uporabnika so ti najpomembnejše?

     

    @Anquetil.J: Glej, sprejmem vsako razmišljanje, kot rečeno sedaj sem na 69,5 cm pri razkoraku 80cm.
    Čist v razmislek Cav ima pri 175 cm in mislim, da enakem razkoraku višino sedeža 68cm.

    Uroš, iz prve roke, saj sem delal z ljudmi, ki so vrsto let delali s Cav-om. On je kreten (milo rečeno povedano), kakorkoli obrneš.

    Bil je sposoben zamenjati 3 velikosti okvirjev v roku 14 dni, zahtevati popolnoma različne velikosti okvirjev z različnimi velikostmi komponent znotraj ene večdnevne dirke, si je spremenil pozicijo, nastavljeno na fittingu, še preden je prvo vožnjo naredil, itd.
    Cav ni referenca za nič, verjemi.

  • 0 |-10+10

    Pred časom mi je tudi nekdo iz Adrije omenil, da so se poslužili spešlajzd BF in kasneje kolesa večinoma prestavili nazaj. Če je kdo iz tam pa naj pove če je res in kako je s tem, če seveda sme glede na sponzorja.

  • 0 |-10+10

    Jaz sem z Adrio (2 tekmovalca) delal slabih 6 let nazaj - takrat je bil problem, da sta bila oba na premajhnem kolesu. Spremembe, ki smo jih naredili, in sta oba rekla, da so zelo pozitivne, veliko večja moč, boljše počutje, na splošno prijetnejši občutek na kolesu, itd., nebi šle skozi pri šefu ekipe in bi lahko zapustila ekipo. :)
    Govorim o gor obrnjenih fajfah, itd.
    (to je bilo tudi v tiskani reviji bicikel, na slikah je bil Tigran, ker so rekli, da ne smejo promovirati enega slovenskega fitterja, če imamo še druge)
    Delal sem tudi s posamičnimi primeri, ki so imeli težave in jih v Adrii niso znali rešiti in jih je Dejko poslal meni.
    Z Adrio kot ekpo jaz nisem delal in nevem kdo je, če kdo je. Je pa ogromno tega na rekla-kazala, veliko se samo slika za promocijo, realnost je drugačna (tudi med "nami"), itd.

  • 0 |-10+10

    sam tale tema je pa rs postala precej smotana.....

     

     

    ...... vedno bolj in bolj izgleda, da se mora @bodygeometry nekako zagovarjat zakaj ima prav in zakaj dela dobro...

     

     

    ..... kr neki ....

     

     

    @ken

    bi se pa strinjal glede podaljševanja karbo vilc....

  • 0 |-10+10

    Drugače pa imate na canyonovi strani opcijo cheta 24 ur na dan s njihovimi zaposlenimi...

     

    Preprosto lahko tam vse vprašate, verjetno lahko še malo podebatirate njihov  kolkulator s osebjem... Za pravo številko okvirja najbrž že bo :)

     

    Potem greš pa še k Nikotu na BF in je to to :)... (oz. če so taki dvomi še pred nakupom)...

     

    Za kolo 3500€ ni panike dat, se bo pa zataknilo s tistmimi nekaj dodatnimi evri za BF? :) :)

     

     

  • 0 |-10+10

    Temo smo že (malo?) zafurali, pa vendar...
    Jaz nimam občutka, da se branim, le poizkušam argumentirati svoje pisanje (kar nekaterim ne gre ravno, meni upam da, malo bolje).
    Ko grem brat vse, res izgleda, kot da vsi mene napadajo, jaz pa se branim. :)

     

    Hec je pa v tem, da če ti danes pišeš o prehrani drugače, kot so pisali 30 let nazaj, veliko veš.
    Če pišeš o treningu drugače kot 30 let nazaj, spet veliko veš.
    Če pišeš o oblačenju, materialih, komponentah drugače, kot 30 let, tudi takrat veliko veš.

    A če pa pišeš o nastavitvah kolesa drugače, kot so pisali 30 let nazaj, si pa nevednež, budala, nimaš pojma, itd. A sem samo jaz čuden, ali tukaj res nekaj ne štima?!

    Če skoraj citiram enega od naših cestnih veljakov: "Mene so 30-39 let (ne spomnem se točne cifre) nastavili tako in od takrat jaz nastavljam ljudi tako in noben nima problemov, bo tudi za njega ali tebe vredu!" To mi je v njegovi trgovini, na 4 oči, napol v dretju zabrusil, malo po tem pa skoraj odlaufal iz svoje trgovine in zaloputnil vrata za sabo. Zakaj? Zato ker je njegova stranka, kateri so vse po naročilu in predhodnih meritvah naročili, želela, da zamenja precej stvari na kolesu (kar je bil tudi dogovor pred nakupom  v primeru, da kaj ne ustreza), saj se v njegovi poziciji z njegovim sestavom brez hudih bolečin ni mogel peljati 50km, z mojimi se je pa lahko veliko več, z večjim užitkom. Problem je bil, ker je bila integreirana belanca popolnoma neprimerna, sedežna opora ni bila ok, sedež je bil konkretno preozek. Čakaj malo, kaj so potem merili v tistih 2 urah pred naročilom kolesa?!

     

    Ja, mogoče lahko po starem ali sam sebi kolo nastaviš tako, da ni problemov. Pa ali veš, da ne more biti bolje? Oz. tako je, da večina ljudi na fittingu reče, da ni problemov, ko pa jim povem, kaj vse je za mene problem, se pa spisek začne polniti. Večino "težav" povezujemo s tem, da je (cestno) kolesarjenje pač garanje in da tako mora biti, da se moraš navaditi, da ne delaš dovolj kilometrov, itd. Ni res!
    To velja za profije, dobre rekreativce oz. tiste, ki veliko ur preživijo na kolesu, itd., takšni, se marsičesa navadijo, se prilagodijo.
    Fitting je dobra stvar za tiste, ki se neudobno počutijo na kolesu, ki imajo zdravstvene težave, ki niso tako zelo redni koelsarji, ki nimajo časa ali volje veliko časa posvetiti športu, ko pa gredo, pa gredo kot se zagre, itd. Fitting je dobra stvar za vsakogar v bistvu! Hec je samo, kdo to prej spozna, da potrebuje... in profiji so med zandjimi, verjemite, ki to spoznajo (ali rabijo), čeprav imajo ZELO slabe pozicije, veliko njih (pod slabe mislim kako imajo prilagojena kolesa svojim telesnim lastnostim).

  • 1 |-10+11
    @bodygeometry:

    gregor12345, kot sem napisal, si napisano višino upam dati brez skrbi, brez da poznam uporabnika, itd., v kolikor določene osnove štimajo. Če "osnove" niso poštimane, prezri sporočilo. Je pa to neko izhodisšče in niti približno dokončna nastavitev.

    Me pa zanima, ko ti sebi (upam, da ne nastavljaš sam sebe, ker je to nemogoče!!) oz. nekomu nekaj nastaviš, katere telesne lastnosti uporabnika so ti najpomembnejše?

    No sej.. potem pa v štartu napiši tako!

    Torej, dolžina razkoraka.. razmerje golen/stegno, položaj medenice.. koliko ima oseba elevacije v peti, gibljivost v zadnji loži, koliko ima razvite stabilizatorje trupa.. q factor, stanje v ramenskem obroči. na grobo.. velik faktor so tudi poškodbe (kot v tvojem primeru), človeka je potrebno pač vrečt na mizo in ga pogledat. ne pravim, da to počnem... se mi pa zdi pomembno

    se pa strinjam, da je nastavljanje dolgotrajen proces, v kolikor katera stvar manjka.. nekdo, ki ni gibljiv bo pri visokem sedežu trpel, treba nastavit nižje in delat na fleksibilnosti in potem spet nastavljat.. ali če ima šibke stabilizatorje, ga bo samo premetavalo na sedežu.. treba začet nižje in delat na moči.. 

    večina profijev ki imajo orenk pozicije (ala Hansen) so zelo gibljivi, in seveda močni v trupu.

    pravi bike fitter mora imeti široko bazo znanja iz funkcionalne anatomije. tvoje ocenjevanje na podlagi razkoraka, pa se mi zdi neodgovorno. lahko bi vsaj pripisal, glede na to, da se profesionalno ukvarjaš z nastavivami, da če bo kdo to počel, je na lastno odgovornost in da ne priporočaš brez strokovnega posveta ali seanse v živo.. (to je tisto, kar me moti pri tebi, glede na to da si profesionalec(plačljiv) v tem!)

    po drugi strani je pa fajn, da zapiha svež veter, nekdo bo morda ujel svojo pozicijo in bo kolesaril z večjim užitkom.. upam pa da ne bo preveč negativnih posledic. 

    Bi blo pa fajn odpret novo temo glede tega.. oz. pisat v kako staro, ker je vedno vroča tema.. in da so informacije na kupu.. za dobro slo kolesarstva!  

  • 0 |-10+10

    Velikokrat me kritizirajo, da naredimo veliko oz. preveč zastonj, da se ne cenim, itd.
    In ker sem tak človek, potem tudi napišem (preveč), v afektu, itd.

    Se strinjam s tabo, da bi moral bolj na široko naredit opis zakaj, kdaj, kako... hvala za kritiko!

  • 0 |-10+10

    Nikoli nisem podal (javno) mnenja na storitve Bike fitinga, katere nudi Niko...

     

    Takole bom rekel:

    -cena je visoka/niska relativno... to se mora vsak odločit. Dodal bom še tole: Sam nimam  spet tako dragega kolesa, mi je pa vseeno blo smiselno investirati v BF(razne bolečine, katere nisem znal odpravit in malo manj veselja do kolesa)...

     

    -Na začetku sem tudi sam dvomil, če je dejansko kaj na tem, ali le "nateg €"

    -ko sem bil na BF, se takoj vidi profesionalni odnos in znanje, izkušnje (govorim za Nikota)

    -nastanejo še nekateri drugi stroški (menjava fajfe, sedeža)

    -Sam fiting je minil brez posebnosti, pač merjenje, dostikrat na kolo, dol, malo ležiš, delaš počepe....(traja pa več kot uro, mogoč tudi dve?)

    -najprej se zdi, da se zelo malo na kolesu spremeni (če gledaš le na kolo)... (zic 2cm gor, malo naprej, balanca spejser nižje...)

    -Sprobaš prvih par furc in ti je takoj jasno, zakaj se splača investirati!!

    -takoj je bilo opazno:- nič več bolečin v ramenih, zgornjem križu, vratu, kompolcih.. noge so se hitreje vrtete in nekako neoviran gib postal...

    -Na začetku se mi je zdel le sedež(specialized power) nekoliko smešne oblike (vizualno) in ZELO ZELO TRDI. Ko sem se po nekaj furah na sedež navadil se mi zdi idealen- kot da je za mene narejen! Pred tem sem vedno čutil pritisk na mednožje(posebej ko sm šel nisko v balanco)

    - dolgoročno sem dobil  potrdilo, da je bila dobra naložba. Tudi pri furcah nad 100km ni nobenih bolečin, razen če me kondicija izda. Kolesarjenje je res bistveno večji užitek

    -Na momente se zdi, ko da sem celo hitrejši, ampak to mislim, da sem bol natreniral letos... (mi od začetka števec ni potrdil)...

    -niko ima opcijo popravkov.. tusi sam sem to izkoristil... najprej sem še ostal na prvotnem sedežu.. me je pa Niko že v naprej opozoril, da se bodo te težave verjetno pojavile, če ne zamenjam sedeža (oz da naj sprobam...)

     

    Seveda.. za zaključek lahko samo še povem, da sem pred tem že bil na nekem shimanovem fitningu (40€) in je bil pa res stran vržen denar. Zmerile so se le moje mere in prenesle na moj kolo, brez da sm sam stopil nanj.... Zbral sem si še opcijo, ali bom tekmovalec, penzijonist, ali rekreativec :) :) :) in vse je program naredil :) brez možnosti popravkov

     

    No... dejanski zaključek je tak, da bom tudi letos šel k Nikotu.. čez kak mesec, dva , tri se oglasim (če me seveda sprejmeš ) haha

     

    Je pa tudi tako, da imamo ljudje različne karakterje, eni se pač ne "zaštekajo", .. vseeno pa je treba kakovostno opravljeno delo cenit! (pa ne da je blo s našim odnosom kaj narobe- da ne bo pomote) :)

     

    Iz tega izhaja moje mnenje, da se je brez veze tu nekaj o teoriji kregat :) Tudi če te to res veseli in dejansko osnove znaš, se sam tako ali tako ne boš moral nastavit ;)

     

  • 1 |-10+11
    Kaj ima veze cena kolesa pri BF..??Kje si ti? Jaz vidim na kolesu kolesarja..ki kolesari..ja kolesari..na fixiju ali pa se zvira na s-worksu... :)
    Priznam pa da me slednji vse manj "kolesarsko" zanimajo...
    :)
    BF pomaga "večini" novodobnih kolesarjev, ki nikoli ne bodo znali kolesarit..pravega kolesarja, pa četudi ima 80, vidiš na kilometer daleč..
    Kolo je instrument, zato brez Posluha ne gre..slednjega pa ne kupiš...
    ampak ga podeduješ!

    Toliko na kratko in preprosto :)

    BG opravlja (po svojih močeh) koristno delo ..me veseli
  • 0 |-10+10

    bf naj bi bil optimalna nastavitev za posameznika

  • 0 |-10+10

    @ken,  verjetno se te res vidi na kilometer daleč :)

     

    Praviš, če ne boli in nisi v neki agresivni drži (podobni profi kolesarju), potem to pač nisi :)

    Verjetno si po tej logiki (v bilokaterem športu) še nikoli nobeden ni zjebal sklepov, kit... :)

    Posluh podedujejo pa očitno spet le nekateri- ala jim veera ;)

     

    No.. pač, če imaš kolo za 500€, bo ti verjetno težje dati za bf 100€... v smislu.. če imaš kolo za 3,4,5000€ se niti ne bo tolko poznalo :)

     

    Pa vsakemu svoje ;)

  • 0 |-10+10
    Nisva midva na isti valovni dolzini..:)
  • 0 |-10+10

    verjetno ne, al sm te pa narobe razumel.... kakorkoli :)

    Važno da se navija relativno varno, na zdrav način... potem pa kolko komu da :)

  • 0 |-10+10

    Canyon je res "podrt" zadaj v primerjavi z Addcitom oz. Izalcom. Primerjal sem geometrijo okvirjev:

    - zdajšnji Scott Addict (velikost M)
    top tube (55 cm), 
    top of seat tube (54 cm), 
    seat angle (73,3 stopinj),
    steam length (sedanja) 11 cm,

    - zelo podoben Focus Izalco Max (velikost M)
    top tube (54,9 cm), 
    top of seat tube (54 cm), 
    seat angle (73 stopinj),

    - Canyon Ultimate CF SLX (velikost S)
    top tube (54,4 cm)
    top of seat tube (49,2 cm), 
    seat angle (73,5 stopinj),
    steam length: 9 cm

    - Canyon Ultimate CF SLX (velikost M)
     top tube (55,6 cm)
    top of seat tube (52,2 cm), 
    seat angle (73,5 stopinj),
    steam length: 10 cm

    Najbolj bode v oči razmerje v dolžini med horizontalno in vertikalno cevjo. Addict in Izalco imata zelo podobno geometrijo. Seat tube je pri Canyonu še pri velikosti L "samo" 55,2 cm, M (52,2). Pri S (49,2). Dolžina te cevi je pri zdajšnjem addictu in Focusu občutno daljša. Dolžina top tube pri Canyonu, glede na posamezno velikost v primerjavi z ostalima daljša. Pri velikosti S podobna kot pri ostalih dveh pri M. Pri canyonu več sedežne opore zunaj, pri enaki višini sedeža. Pri večji velikosti si pa preveč stegnjen (daljša top tube). Na zdajšnjem Addictu je občutek tak da bi bila lahko fajfa krajša. Zdajšnji seštevek tot tube (55 cm), fajfa 11 cm - 66 cm. Canyon S (top tube - 54,4, fajfa 9)- 63,4 cm, oz. daljša.

  • 1 |-10+11
    A vam nikol ne rata slabo od vseh teh stevilk....
  • 0 |-10+10

    bluesky, na S in 83 razkorak ti bo opora konkretno prekratka. To pišem v teh postih... Ni vse v teh številkah. Pa pozabil si reach krmila, kjer je hitro lahko 15-25mm razlike. Oblika krmila, kje so še potem vozne lastnosti bicikla, predvsem na spustih, če je le ta premajhen, z dolgo fajfo, sedežno oporo max. ven, itd.

  • 0 |-10+10
    @ken: Nisva midva na isti valovni dolzini..:)

    mislim da je bolj dimenzija...kot pa dolžina...

  • 1 |-10+11

    Ziv;

    lani sem kupil Canyona Ultimate CF SL. V visino merim 176, inseam imam 82. Kupil sem okvir S. Prav tako kot ti mi ni bilo enostavno se odlocit ali kupim M ali S. Odlocil sem se za S. Zakaj? Nasel sem mere svojega prejsnega okviraj (Wilier Evasion) in jih primerjal. Canyon-ov okvir je bil v vecini mer malo vecji (fajfa in crank pa krajsa). Sedez imam sedaj na visini 720 (moznosti imas med 704-804 torej je se veliko lufta). Mogoce je res malo bolj potisnjen nazaj, vendar je se dovolj prostora, da si prilagodis pozicjo kolena. Z njim sem naredil ze kar nekaj kilometrov in je res top kolo, zelo togo, odzivno in ravno pravsnje velikosti. Vozim brez vsakih bolecin tudi daljse ture (na wilierju sem imel cisto trd vrat po nekaj urah). Btw tudi na Canyonu imas, da je S okvir za velikost kolesarja med 172 in 178. Lahko recem samo go for Canyon kul.

    Lp; 

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • Prodajam
    NOVE kolesarske rokavice - top kvaliteta
    Prodam popolnoma nove kolesarske rokavice priznanih blagovnih znamk. Top kvaliteta! -Žolna aero rokavice SLO reprezentanca, M velikost, 15eur -Northwave kratke rokavice, M velikost, 10eur -Rosti ...
    Cena: Po dogovoru
  • Prodajam
    NOVI kolesarski dresi, top kvaliteta! (castelli, Rost
    Prodam popolnoma nove kolesarske drese priznanih proizvajalce. No voljo so:Castelli: -Body kolesarski dres cyclocross speedsuit, 3/4 rokav, rohlo podložen na notranji strani, 70eur -Kratki rokav ...
    Cena: Po dogovoru
  • Prodajam
    P: MET čelada
    ZdravoProdajam novo kolesarsko čelado kolesarsko čelado MET cameleonte exe. Je bele barve, velikosti L (58-61cm), tehta 280g. Ima tudi odstranjiv vizir. Gre za čelado ki je v osnovi namenjena urb ...
    Cena: 20,00 EUR
  • Prodajam
    S works sl 4
    Prodam kolo S worksPrvi lastnik (vsi papirji)Oprema:Okvir: S Works Tarmac SL 4, velikost 56Grupa: Campagnolo chorus 11, 50-34, 11-25Krmilo in krmilna opora: 3t ergonova team carbon, arx team carb ...
    Cena: 2.400,00 EUR
  • Prodajam
    P: Nova pedala Look Keo Blade 2 Ti Titanium 20Nm
    P: Nova pedala Look Keo Blade 2 Ti Titanium 20Nm Pedala niso bila nikoli vožena ali montirana. (slika) (slika) (slika) (slika) -ohišje: ogljikova vlakna -os: Titanium -vzmet: 20Nm -bloke ...
    Cena: 160,00 EUR
  • Prodajam
    P: Nov cestni okvir Look 695 Light Flag Edition FRANCE, velikost L(55)
    P: Nov cestni okvir Look 695 Light Flag Edition FRANCE, velikost L(55)     (slika) Set vključuje: -okvir: Look 695 Light L(55) -sedežna opora: E-post -krmilna opora: Aero-stem -gonilka: ZED 2   ...
    Cena: 2.300,00 EUR
  • Prodajam
    P: Nov cestni okvir Look 576 AERO, velikost L(55)
    P: Nov cestni okvir Look 576 AERO, velikost L(55) (slika) (slika) Set vključuje: -okvir: Look 576 AERO L(56) -sedežna opora: E-post -vilica -krmilni ležajGarancija na okvir! (slika) (slik ...
    Cena: 1.000,00 EUR
  • Prodajam
    P: cestno kolo Look 695 SR I-Pack, velikost XL(58)
    P: cestno kolo Look 695 SR I-Pack, velikost XL(58) (slika) (slika) Odlično ohranjeno, kupljeno decembra 2014, garancija na okvir do leta 2019. Zaradi pomanjkanja časa in neuporabe ima kolo ...
    Cena: 2.900,00 EUR
  • Prodajam
    P: cestno kolo Look 675, velikost M(54)
    P: cestno kolo Look 675, velikost M(54), odlično ohranjeno. (slika) (slika) Oprema: -Dura Ace 7900 -gonilka 53/39 -zadnji verižnik 12-27 -obroči Fulcrum Red Wind 50 XLR USB(keramični ležaji) ...
    Cena: 2.800,00 EUR
  • Prodajam
    P: NOV set obročev Clincher Fulcrum RED WIND 50mm
    P: NOV set obročev Clincher Fulcrum RED WIND 50mm, račna Shimano 9/10/11, demontiran iz novega kolesa Teža (par): 1.755g   (slika) V setu priloženo: -hitra zapenjalca Fulcrum -distančnik (10 sp ...
    Cena: 700,00 EUR
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

  • Na tekmi.si
  • Obroči
  • Obroči

Oglas 300x250

  • Prodajam
    NOVE kolesarske rokavice - top kvaliteta
    Prodam popolnoma nove kolesarske rokavice priznanih blagovnih znamk. Top kvaliteta! -Žolna aero rokavice SLO reprezentanca, M velikost, 15eur -Northwave kratke rokavice, M velikost, 10eur -Rosti ...
    Cena: Po dogovoru
  • Prodajam
    NOVI kolesarski dresi, top kvaliteta! (castelli, Rost
    Prodam popolnoma nove kolesarske drese priznanih proizvajalce. No voljo so:Castelli: -Body kolesarski dres cyclocross speedsuit, 3/4 rokav, rohlo podložen na notranji strani, 70eur -Kratki rokav ...
    Cena: Po dogovoru
  • Prodajam
    P: MET čelada
    ZdravoProdajam novo kolesarsko čelado kolesarsko čelado MET cameleonte exe. Je bele barve, velikosti L (58-61cm), tehta 280g. Ima tudi odstranjiv vizir. Gre za čelado ki je v osnovi namenjena urb ...
    Cena: 20,00 EUR
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    Podarjam
    Podarim rabljene čevlje SIDI št.43, nov poltabular Conti 20mm in malo vožen Conti 23mm.
  • Podarjam
    9 redno kaseto
    podarjam. 9 redno kaseto ultegra 12_23 odlično ohranjeno.    
  • Podarjam
    Okvir Pinarello Dogma 2
    Kolega prodaja vrhunski okvir Pinarello Dogma 2 Sky Team. Okvir je originalen, velikost 58, lepo ohranjen in malo vožen. Cena: 1000 eur.Več slik in kontakt na PM. 
Prikaži večplusNova objava
Prikaži večplusNova objava

Vroče strani

Seznam vseh


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih