--Notification--
logo

Kolesarski števec

Komentarji

  • 0 |-10+10

    Kaj je na y osi? Pa so časi na x osi (vsaj mislim, da so časi) z ene vožnje ali z različnih?
    Izraz brez navigacije - pomeni, da je gps izključen, ali da ne usmerja, zapisuje pa?
    Ne zafrkavam, res me zanima. 

  • 0 |-10+10

    Na y osi je poraba v %/h.

    Malo sem zakomliciral. Vendar se tako bolje vidi graf.

    Prvi stolpec je poraba v 20 minutah.

    V tem času je bila poraba 12,5% baterije na uro. Torej, 100/12,5=8. Baterija bi mi zdržala 8h.

    Od 20 do 40 minute je bila poraba 15%/h. 100/15=6,6. Baterija bi zdržala 6,6h.

    Itd.

    To je ena vožnja.

    Brez navigacije pomeni brez usmerjanja. Gps vključen. Progo normalno beleži. Brez segmentov, itd.

    Zakaj se je pojavila tista strmina (okoli 5 ure) pa nimam pojma.

     

     

     

  • 0 |-10+10

    na yt hje guide kako nastavit da ti optimalno kuri baterijo. Nekje 25% za 3 ure voznje z power metrom, srcni utrip, senzot kadence ter hitrosti

  • 0 |-10+10
    @tral:

    na yt hje guide kako nastavit da ti optimalno kuri baterijo. Nekje 25% za 3 ure voznje z power metrom, srcni utrip, senzot kadence ter hitrosti

    lahko daš link?

  • 0 |-10+10
  • 0 |-10+10

    Sem mislil, da je kaka nova finta. Ni pa obdelal vseh možnosti. Recimo, da je ponudil, da se GPS izven vožnje izklopi, a med vožnjo pa je imel vklopljeno kar oba GPS+GLONASS. Če se GLONASS izklopi in deluje le GPS, se da nekaj prihraniti. Za po prostih (beri: ne po gozdu) cestah, bi moral GPS zadostovati, čeprav sam uporabljam vseeno oba.

  • 0 |-10+10

    Poraba baterije včeraj: za cca. 4˙30 ure okrog 32%. Štart je bil pri -5°C, na koncu je bil kar debel plus za ta letni čas.

     

    Vklopljen samo GPS, aktivni so trije menuji, skupaj 18 podatkov. Več ali manj... sem gledal samo prvega, kjer je večina podatkov o hitrosti, porabi, čas... in nekaj drugega, kjer so podatki o vzponih. Tretjega, o srčnem utripu morda celo turo (slabih 90 km) eno trikrat.

     

    Je pa zanimiv podatek na začetku ture glede porabe baterije. Prvih 25 minut mi je kazalo 100%, nato je poraba takoj padla za 2%, dalje pa se je nekako vse izravnalo, tako da je bila poraba mislim da 1% pri okrog osmih minutah plus nekaj sekund.

  • 0 |-10+10

    se pravi, da ne izgleda tako "kritično" glede porabe?

    Na zelo dolge ture pa se vzame s seboj za vsak slučaj polnilec.

     

     

  • 0 |-10+10
    @eustahija:

    se pravi, da ne izgleda tako "kritično" glede porabe?

    Na zelo dolge ture pa se vzame s seboj za vsak slučaj polnilec.

     

     

    Saj je bilo vse obrazloženo... nova baterija je pač nova. Potem tisto, da non-stop pač ne preklapljaš in gledaš nekaj, kar niti ni tisti trenutek važno, niti ne potebuješ.

     

    Kot tretje, poslal sem ti itak vse opcije prepisane... in potrebno je pametno razporediti podatke po menujih. Moje mnenje!

     

    Se je pa Jana nekaj oglasila o neenakomerni porabi, potem nekaj vprašala... in se ustrašila, he, he... Saj ni čudo, glede na...! presenečen

     

    Kar se tiče polnilca: Presna je imel s sabo dva taka mala. Eden je bil tisti, kateri je tule že slikovno predstavljen... tak barvasti. Edini problem je lahko kabel... vsaj njemu je vedno preklopilo turo na nulo... Enega bom kupil, to ni drago in sprobal. Naj bi bil za eno polnjenje... telefona, števca... to pa že mora biti dovolj.

  • 1 |-10+11

    ti si res smotan, kabel bos kupoval? poglej v skatlo od stevca in glej glej kabel je zraven, kupi si bankbatery in filas med voznjo.. garmin 1000 nic ne izkaplja turo na 0.. to se dogaja samo pri starih modelih 

  • 1 |-10+11

    če je pa tko pa potem res ni več problem. Truplo na postanku za pivo priklopiš in je. Samo , da ne boš imel potem izgovorov, da počasi polni in je potrebno potem polniti za čas 2 ali 3 piv.smeh

  • 0 |-10+10
    @tral

    ti si res smotan, kabel bos kupoval? poglej v skatlo od stevca in glej glej kabel je zraven, kupi si bankbatery in filas med voznjo.. garmin 1000 nic ne izkaplja turo na 0.. to se dogaja samo pri starih modelih 

    Smotan si ti... In spet se začenja. Čim se oglasi budala, katera ne prebere nič! Vseene ti pomagam: napisal sem, da je kabel "lahko problem"... Vsaj pri Presni je bil.Dodani kabel pri bateriji ni nujno, da je...?Smotani... kaj te pa navsezadnje briga, če si kupim zraven eno štirinajst kablov? Jih ti plačaš?
  • 0 |-10+10

    Eno vprašanje za take telebane kot sem jest: Lahko Power Bank za polnjenje Garmina 1000 uporabljaš med vožnjo ali samo v "mirovanju"?
    Gledam tole:
    Anker Astro 

  • 0 |-10+10
    @Nikita:
    @eustahija:

    se pravi, da ne izgleda tako "kritično" glede porabe?

    Na zelo dolge ture pa se vzame s seboj za vsak slučaj polnilec.

     

     

    Saj je bilo vse obrazloženo... nova baterija je pač nova. Potem tisto, da non-stop pač ne preklapljaš in gledaš nekaj, kar niti ni tisti trenutek važno, niti ne potebuješ.

     

    Kot tretje, poslal sem ti itak vse opcije prepisane... in potrebno je pametno razporediti podatke po menujih. Moje mnenje!

     

    Se je pa Jana nekaj oglasila o neenakomerni porabi, potem nekaj vprašala... in se ustrašila, he, he... Saj ni čudo, glede na...! presenečen

     

    Kar se tiče polnilca: Presna je imel s sabo dva taka mala. Eden je bil tisti, kateri je tule že slikovno predstavljen... tak barvasti. Edini problem je lahko kabel... vsaj njemu je vedno preklopilo turo na nulo... Enega bom kupil, to ni drago in sprobal. Naj bi bil za eno polnjenje... telefona, števca... to pa že mora biti dovolj.

    Nikita, samo zate... pišem bolj počasi (ker samo tako znam)...
    Nisem se oglasila o neenakomerni porabi, ampak sem napisala, da prikazovalniki niso (vedno) linearni - da recimo padec za 5% "pri skoraj poni bateriji ne pomeni (nujno) enako energije kot padec za 5% na nekem drugem območju (recimo pri skoraj prazni). Premalo se spoznam na elektroniko, da bi vedela oziroma razumela, kako merijo zalogo energije/polnost baterij. Samo opažanja iz lastnih izkušenj, da je te podatke dobro jemati z rezervo.

    Na vprašanja ari.berniju sem pa dobila odgovore, moja napaka edino, da se nisem zahvalila - pa zdaj: Hvala za pojasnilo.
    Se pa iz njegovega grafa vidi - oziroma vsaj ocena, da ali poraba ali prikaz porabe ni enakomeren. Fajn bi bilo pri njegovih podatkih še vedeti naponjenost baterije na začetku (tu sklepam, da je bila polna, pa spet iz le omejenih lastnih izkušenj s starostjo se samopraznenje baterije povečuje) in na koncu.
    Iz grafa bi bilo lažje razbrati porabo, če ga predstavil kot raztreseni graf (da je x os (čas) linearena, poraba pa prikazana s točkami) - V xcellu se to s stolpci ne da, oziroma moraš že med meritvami poskrbeti za to. Malo, no kar dosti, poklicne deformacije...

    Pa ustrašim se marsičesa, zbadanja pač ne, ali se mi pa da, je pa druga stvar... 



    Če se držimo pravila, da pametnejši odneha, se ne smemo čuditi, da vladajo neumni. 

  • 0 |-10+10

    Lahko tudi med vožnjo.
    Jaz bi priporočal večjega, vsaj 7800mAh, večina imajo dva izhoda, lahko tudi GSM dopolniš po potrebi.
     Najboljše je polniti šele ko baterija pade pod recimo 20%.
    Vsako baterijo, pa čeprav za te litijeve naj to ne bi držalo, je dobro polniti od čim nižje  (v %) do polne napolnjenosti. 
    Niti ne vidim potrebe, zakaj bi prej polnil. 

  • 0 |-10+10

    SHad - tile pravijo, da se z bolj pogostim polnjenjem "življenska doba" litijevih baterij podaljšuje:
     batteryuniversity.com/learn/a based_batteries
     

    epth of discharge

    Discharge cycles

    Table 2: Cycle life as a function of
    depth of discharge. 
    A partial discharge reduces stress and prolongs battery life, so does a partial charge. Elevated temperature and high currents also affect cycle life.

    Note: 100% DoD is a full cycle; 10% is very brief. Cycling in mid-state-of-charge would have best longevity.
    DOD      cikli

    100%   300-500

    50%     1200-1500

    25%     2000-2500

    10%     3750-4700

    (tabela je pretipkana, ker mi je originalno razpacalo)

    Če so podatki točni, se vsaj pod 50% ne splača, jasno, če ni treba, praznit, tudi, če se upošteva, da se jih zaradi tega polni večkrat.

  • 1 |-10+11

    brez veze komplicirat z polnjenjem ker bos prej zamenjal garmina za nov model preden bos z poljnjem unicil baterijo.. no ene bo prej pobralo pred baterijo

  • -1 |-11+10
    @SHad:

    Lahko tudi med vožnjo.
    Jaz bi priporočal večjega, vsaj 7800mAh, večina imajo dva izhoda, lahko tudi GSM dopolniš po potrebi.
     Najboljše je polniti šele ko baterija pade pod recimo 20%.
    Vsako baterijo, pa čeprav za te litijeve naj to ne bi držalo, je dobro polniti od čim nižje  (v %) do polne napolnjenosti. 
    Niti ne vidim potrebe, zakaj bi prej polnil. 

    Ker sva se danes že pogovarjala po telefonu o tem, še tvoje, pa tudi od koga drugega, le, da je korekten, mnenje:

     

    Ali tale Power Bank dovolj hitro polni števec med vožnjo. Npr. števec v 8 minutah porabi 2 procenta, polnilec pa napolni samo za 1 procent? Ker se je že vse mogoče spraševalo... pa dajmo še to?

     

    Janja: v navodilih vsaj za Garmin piše... da bi se naj baterija polnila do konca in da je hin ali morda samo začne izgubljati moč po 400 polnjenjih. Vsaj glede tega potem tvoja trditev ne drži? Glede zbadanja... ne bi bilo z moje strani, pa sem mislil samo to, da si direkt izpostavila, da nekako resno vprašaš... ne zajebavaš? Torej... si se nekoga le ustrašila, he, he...

     

    Kar se tiče tistega kabla, da še enkrat pojasnim: tile polnilci itak imajo kabel zraven, ni pa izgleda nujno, da je dober, čeprav mere pašejo, kakor se temu pravi. Presna je imel tak problem... ima sicer tudi precej star model Garmina in mogoče glede tega najnovejši model ne dela problemov, kakor je napisal Tral. En polnilec bom kupil, danes sem malo pogledal... in seveda bo treba vseeno tudi za vsak slučaj sprobati... če polni med vožnjo oz. ne da vožnje na nulo? In tudi, da mislim imeti en kabel v stanovanju (torej original, kateri je bil priložen števcu), drugega pa ob polnilcu (oboje pa v torbici, da je pri roki), da to ne prenašam iz III. nadstropja v klet in obratno.

  • 0 |-10+10

    Janja sem gledal to "študijo".
    Baterije tudi primerja z mehansko napravo, z uporabo bi se naj le-ta izrabila.
    Se pravi, da je potem najboljše naprave ne uporabljati, vedno držati polno, baterija bo najdlje zdržala. 
     To je pa že nonsense.
    Jaz sem bolj stare šole, vem pa tudi, da so litijeve baterije drugačne od predhodnikov.
    Jaz bi v to teorijo verjel, če bi bila podprta z praktičnimi testiranji. 

     

  • 0 |-10+10

    Nikita powerbank ti bo zvezno polnil, seveda ne tako kot če ga polniš ugasnjenega.
     

  • 0 |-10+10

    @Nikita:

    Ali tale Power Bank dovolj hitro polni števec med vožnjo. Npr. števec v 8 minutah porabi 2 procenta, polnilec pa napolni samo za 1 procent? Ker se je že vse mogoče spraševalo... pa dajmo še to?

     

    Jz imam garmin edge 705 in ta  www.gomadic.com/garmin-edge-7 05-portable-aa-battery-extende r.html  power bank.  Je zadeva kr neuporabna, ker ne uspe polnit med samo vožnjo. Oziroma porabo ima večjo, kot ti jo power bank uspe napolnit.  Me pa zanima kaj moraš gledat pri teh power bankih, da ima hitrejše polnjenje oz. kateri je turbo polnilc.

  • 0 |-10+10
    @guki:

    @Nikita:

    Ali tale Power Bank dovolj hitro polni števec med vožnjo. Npr. števec v 8 minutah porabi 2 procenta, polnilec pa napolni samo za 1 procent? Ker se je že vse mogoče spraševalo... pa dajmo še to?

     

    Jz imam garmin edge 705 in ta  www.gomadic.com/garmin-edge-7 05-portable-aa-battery-extend e r.html  power bank.  Je zadeva kr neuporabna, ker ne uspe polnit med samo vožnjo. Oziroma porabo ima večjo, kot ti jo power bank uspe napolnit.  Me pa zanima kaj moraš gledat pri teh power bankih, da ima hitrejše polnjenje oz. kateri je turbo polnilc.

    Kakšen output je na power banku. ponavad je 5V pa od 0,8 do 2,2A. No vsaj jaz jih imam par pa so vi v tem rangu nekje.. potem pa več je A hitreje polni. Je pa fajn mal pogledat tut s kakšnim tokom polnijo priloženi polnilci pa uporabljat približno takega.

  • 0 |-10+10
    @Neejc1:
    @guki:

    @Nikita:

    Ali tale Power Bank dovolj hitro polni števec med vožnjo. Npr. števec v 8 minutah porabi 2 procenta, polnilec pa napolni samo za 1 procent? Ker se je že vse mogoče spraševalo... pa dajmo še to?

     

    Jz imam garmin edge 705 in ta  www.gomadic.com/garmin-edge-7 05-portable-aa-battery-extend e r.html  power bank.  Je zadeva kr neuporabna, ker ne uspe polnit med samo vožnjo. Oziroma porabo ima večjo, kot ti jo power bank uspe napolnit.  Me pa zanima kaj moraš gledat pri teh power bankih, da ima hitrejše polnjenje oz. kateri je turbo polnilc.

    Kakšen output je na power banku. ponavad je 5V pa od 0,8 do 2,2A. No vsaj jaz jih imam par pa so vi v tem rangu nekje.. potem pa več je A hitreje polni. Je pa fajn mal pogledat tut s kakšnim tokom polnijo priloženi polnilci pa uporabljat približno takega.

    Se opravičujem, ampak razumel sem bore malo. Malce probaj bolj podrobno napisati... za take, kateri nismo niti pod razno doma v elektroniki. Hvala!

  • 1 |-10+11

    kul

  • 0 |-10+10
    @Nikita:

    Se opravičujem, ampak razumel sem bore malo. Malce probaj bolj podrobno napisati... za take, kateri nismo niti pod razno doma v elektroniki. Hvala!

    Višji tok na izhodu - hitrejše polnjenje :)

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • Prodajam
    Kovček za kolo IRON Case
    Prodam kovček za kolo Iron Case proizvajalca Tricosports (www.tricosports.com/iron_case .html ). Dimenzije 27 x 120 x 78 cm, teža 14 kg. Za okvirje koles velikosti do 63 cm. Vanj poleg kolesa pr ...
    Cena: 260,00 EUR
  • Prodajam
    Termo kolesarske hlače Sportful Fiandre NoRain
    Prodam omenjene termo kolesarske hlače Sportful Fiandre NoRain, velikosti XL. Hlače sem kupil septembra, ter so bile nošene le nekajkrat. So mi malo pretesne, zato sem kupil enake, številko večje ...
    Cena: 70,00 EUR
  • Prodajam
    Termo kolesarske hlače DHB ASV Roubaix
    Prodam omenjene termo kolesarske hlače DHB ASV Roubaix, velikosti XL. Hlače sem kupil jeseni. Bile so nošene le nekajkrat, so v odličnem stanju, kot nove. So mi malo pretesne, ampak jih ne morem ...
    Cena: 50,00 EUR
  • Prodajam
    Power meter meriliec moči Stages shimano 105
    Prodam merilec moči Stages, dolžina 170mm. Kupljen je bil 20.9.2016 in je kot nov. Prodajam zaradi neuporabe.Paše na vse shimano cestne grupe. Cena ni zadnja, je pa že ta ugodna.
    Cena: 430,00 EUR
  • Prodajam
    okvir PINARELLO PRINCE
    Prodam karbonski okvir PINARELLO PRINCE velikost 57,5. Okvir je ORIGINALEN! Prodaja se okvir, vilica ter sedežna opora. Več info na ZS ali 031 311 675.
    Cena: 350,00 EUR
  • Prodajam
    Otroški cestni čevlji št. 38
    Prodam praktično nove cestne kolesarske čevlje Northwave kupljene lani jeseni, zdaj že premajhni.
    Cena: 50,00 EUR
  • Prodajam
    Gorsko kolo MTB specialized CAMBER 29COL
    kolo je malo voženo zato tudi razlog prodaje kupljeno je NOVO V JB CENTER NM cena novega 1850 eur servis narejen RAČUN imam zavore FORMULA C1 najnovejše prva vilica ROCKSHOX 110mm gonilka SRAMob ...
    Cena: 1.200,00 EUR
  • Prodajam
    Okvir Scott Contessa Speedster 15
    Prodam okvir Scott Contessa Speedster 15 - velikost M - 54V ceni okvir, krmilni ležaj, vilice, sedežna objemka.Specifikacije: ALU 6061 superlight, F01 Aero Tech, ženski okvir, bovdni speljani v n ...
    Cena: 200,00 EUR
  • Prodajam
    Menjalnik Shimano Ultegra FD-6703
    Prodam prednji menjalnik Shimano Ultegra FD-6703 - 3x10 grey- objemka - 34,9mmMenjalnik je odlično ohranjen.
    Cena: 25,00 EUR
  • Prodajam
    Fondriest tf3 1.2
    Prodam odlično ohranjeno kolo fondriest tf3 1.2 z opremo campagnolo centaur carbon, velikost M (za višino od 172 do 183cm). Redno servisirano. Integrirano krmilo cinelli ram2 (vrednost samo te je ...
    Cena: 1.950,00 EUR
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

  • JEKLO
  • Z GORSKIM KOLESOM PO PRLEKIJI
  • Pantaniju v spomin

Oglas 300x250

  • Prodajam
    Kovček za kolo IRON Case
    Prodam kovček za kolo Iron Case proizvajalca Tricosports (www.tricosports.com/iron_case .html ). Dimenzije 27 x 120 x 78 cm, teža 14 kg. Za okvirje koles velikosti do 63 cm. Vanj poleg kolesa pr ...
    Cena: 260,00 EUR
  • Prodajam
    Termo kolesarske hlače Sportful Fiandre NoRain
    Prodam omenjene termo kolesarske hlače Sportful Fiandre NoRain, velikosti XL. Hlače sem kupil septembra, ter so bile nošene le nekajkrat. So mi malo pretesne, zato sem kupil enake, številko večje ...
    Cena: 70,00 EUR
  • Prodajam
    Termo kolesarske hlače DHB ASV Roubaix
    Prodam omenjene termo kolesarske hlače DHB ASV Roubaix, velikosti XL. Hlače sem kupil jeseni. Bile so nošene le nekajkrat, so v odličnem stanju, kot nove. So mi malo pretesne, ampak jih ne morem ...
    Cena: 50,00 EUR
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    Podarjam
    Podarim rabljene čevlje SIDI št.43, nov poltabular Conti 20mm in malo vožen Conti 23mm.
  • Podarjam
    9 redno kaseto
    podarjam. 9 redno kaseto ultegra 12_23 odlično ohranjeno.    
  • Podarjam
    Okvir Pinarello Dogma 2
    Kolega prodaja vrhunski okvir Pinarello Dogma 2 Sky Team. Okvir je originalen, velikost 58, lepo ohranjen in malo vožen. Cena: 1000 eur.Več slik in kontakt na PM. 
Prikaži večplusNova objava
Prikaži večplusNova objava


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih