--Notification--

logo

Specialized Tarmac Expert 2017

Komentarji

  • 0 |-10+10

    Vidim, da si poznavelec BMCja. Kaksno mnenje/izkusnje imas glede njihovih GF modelov (vs Canyon Endurance)?

  • 0 |-10+10
    @matejS:

    Vidim, da si poznavelec BMCja. Kaksno mnenje/izkusnje imas glede njihovih GF modelov (vs Canyon Endurance)?

    Zacel sem z Racemachine in kasneje presedlal na Teamachine. Pri obeh je geometrija enaka le materiali uporabljeni pri okvirjih razlicni in s tem obnasanje ampak jaz med obema nisem videl velike razlike, se najvec v tezi.
    Granfondo pa ne poznam toliko, glede pa na vse njihove modele in kvaliteto,teh koles ne dvomim da se kaj slabse izkaze na svojem terenu. Tu bo lahko kdo ki si ga lasti kaj vec napisal ali pa kaksen review preberi ali preglej. Mislim da je bil na BikeRadar kako leto nazaj med 100 kolesi ce se ne motim izbran za najboljsega. Ce se ne motim se tudi eden dokaj ugoden na bolhi prodja pa kot je ze +ankar povedal se da na katerih spletnih straneh dobiti dokaj ugodne zadeve, pa tudi nas domac bike-ek ima nekja BMC jev dokaj ugodno.
  • 0 |-10+10
    @matejS:

    Vidim, da si poznavelec BMCja. Kaksno mnenje/izkusnje imas glede njihovih GF modelov (vs Canyon Endurance)?

    Ne me držati za besedo, ampak pred leti so pri Canyonu bili razvojniki BMC-a kot del razvojne ekipe (seveda proti "plačilu" - denar ali kot procenti prodaje, nevem).
    Velika verjetnost je, da so si ta kolesa precej "podobna"...

  • 0 |-10+10
    @bodygeometry:
    @matejS:

    Vidim, da si poznavelec BMCja. Kaksno mnenje/izkusnje imas glede njihovih GF modelov (vs Canyon Endurance)?

    Ne me držati za besedo, ampak pred leti so pri Canyonu bili razvojniki BMC-a kot del razvojne ekipe (seveda proti "plačilu" - denar ali kot procenti prodaje, nevem).
    Velika verjetnost je, da so si ta kolesa precej "podobna"...

    Cisto mogoce, saj je razvoj dokaj draga zadeva v primerjavi s kopiranjem. Ha ha kdo bi si le mislil, da se bo se v kolesarstvu zacelo dogajat kar je v avtomobilski industrij ze stalnica. No in sedaj se mi malo verjetneje zdi, da sta si tudi njihova kronota zelo podobna.
    No mislim da je BMC ravno z Impecom brcnil v veliko temo, saj so prav za ta model postavili tovarno ali poseben obrat v Švici in celo nek super HiTech stroj za izdelavo cevi iz karbona z nacinom pletenja le za Impeca nabavili...a je zal to njihov zelo slabo prodajani model.
    Se pa prav na mojem in podobnih modelih ki so v naravnem karbonu in le lakirani lepo vidi uporabo razlicnih nacinov obdelave karbona za razlicne namene. Na mestih kjer je potrebna togost je viden UD karbon kjer rabi "flexibilnost" materiala pa njihov Wave FLex carbon.
  • 0 |-10+10

    Kadar koli se pogovarjam z ljudmi, ki se spoznajo na karbonska kolesa, vsi odsvetujejo Specialized (razen če ni S-Works)... Specialized je zelo dober v marketingu in prodaja večinoma ime,.. Preveri še LaPierre Xelius, tam dobiš pro okvir za dosti boljšo ceno, ali Orbeo ORCA (išči okvir OMR), v trgovini ti bodo dali dobre popuste, tudi pro okvir, ali nova merida scultura, ki jo bo vozil Nibali,.. tudi pro okvir (CF4), v A2U prodajajo po dobri ceni Wilierje cento (tudi pro okvir)... Če investiraš v karbosnki okvir investiraj v najvišji rang ne v marketing,.. znamke kot so specialized in pinarelo so največji "rip-off" na trgu,... Tudi Binchi Oltre XR1 je dober nakup, v trgovini so mi ponudli dober popust,.. idi po trgovinah in malo probaj različna kolesa..

  • 0 |-10+10
    @+ankar:
    @biemsi: Tarmac ni slabo kolo, ampak bi sam za 3.000 gledal raje kaj drugega. Niso edini ampak za moje pojme so Speciji kar malo precenjeni napram ostali. Sam sem si Tarmaca lastil in presaltal na BMC...drugi svet in niti ne pomislim vec na Specija.

    V Nemčiji so BMC kolesa 2016 sedaj -30%.
    Z ultegro namesto 4.299€, sedaj 2.995€. Govorimo seveda o Teammachine SLR 01 (okvir 790g).
    In res je drugi svet, se strinjam s tabo biemsi. Sam nisem mogel verjeti razliki, ko sem prvič stopil na pedala, napram moji prejšnji znamki. 

     

    Na tej strani imaš -50%

    BMC Teammachine SLR02 Dura Ace Modell 2015 BMC Switzerland 2.111,00 € *    4.199,00 € * (49,73% gespart)

    inkl. MwSt. Bei einem durchgestrichenen Preis handelt es sich um den ehemaligen Verkaufspreis.

     Versandkostenfreie Lieferung inDeutschland, Österreich und Frankreich

     Sofort versandfertig, Lieferzeit 3 bis 4 Werktage nach Zahlungseingang.

    link www.linkradquadrat.de/sondera ngebote/205/bmc-teammachine-sl r02-dura-ace-modell-2015?numbe r=219676
     

  • 1 |-10+11

    BMC Roadmachine RM02 smo prejšnji teden vozili na Kanarcih. Imel je opremo Shimano 105 ( z diski).....razen tega da je kolo težko, sem bil z njim extra zadovoljen. 

     

    Če ga pa primerjam s Tarmacom.... ne gre =)

  • 0 |-10+10

    tudi jaz preizkusil BMC na kanarcih. Odličen kolo, vendar pa dosti manj odziven kot tarmac

  • 1 |-10+11

    BMC Roadmachine RM02 NI isto kolo kot Tarmac. 
    Tarmaca lahko primerjaš z  BMC Teammachine SLR

  • 0 |-10+10

    Tele Tarmace kupujejo očitno manjši kolesarji... na bolhi se prodaja enih 10 Tarmacov vsi M številka...:)

  • 0 |-10+10
    @Extra:

    BMC Roadmachine RM02 NI isto kolo kot Tarmac. 
    Tarmaca lahko primerjaš z  BMC Teammachine SLR

    s-works (karbon 11r) lahko primerjaš z Teammachine ali (merida karbon okvir CF4-glej slika spodaj),... Tarmac pro, do tarmac tourch oz. comp, ima karbon 10r okvir, kar je nižja stopnja, primerjava z RM02 in Tarmac SL4 pa ima najcenejši karbon 9r in se primerja z RM03,..

    Merida je trenuten delni lastnik Specilaized (49%) in zanj dela okvirje... Merida ima ves razvoj v Nemčiji Specialized pa v Ameriki in ta boljši okvirji so delani na Tajvanu, cenejši pa na Kitajskem... 



    Merida Scultura bike  

    Scultura in Reacto, ki jo vozi Nibali...

    Merida Reacto

  • 0 |-10+10
    No, ko ste ze ravno pri taki tudi zame zanimivi temi, kako pa se obnesejo ORBEA kolesa? Gledam orbea orca m20i team, z omr carbonom. Na spletu o teh kolesih govorijo samo dobre stvari, kako je pa v realnosti?
  • 0 |-10+10
    omr, 11r, 9r, cv, etc. Da dol padeš :-)
  • 0 |-10+10

    Kaj pa scottov HMF karbon?

  • 0 |-10+10

    No in zdaj mene zanima kolk ljudi občuti razliko med karbonom oz. kdo sploh potrebuje ultra tog okvir? Govorim za telebajske ne za profije....

  • 1 |-10+11

    @fuego: Jaz vozim karbonca, TREK Madone 5.2 OCLV 120 (OCLV je oznaka, s katero TREK označuje karbonska kolesa, izdelana izključno v ZDA) in vem, da je bolj udobno kolo, kot pa alu TREK 1500SLR, ki je zelo trdo za vozit.
    Kar se lateralne togosti tiče, karbonca a še nisem uspel spraviti iz "tira", in to mi je všeč. Še v nobenem šprintu se mi ni začel upirati/zvijati/vibrirati.
    Nikoli nobenih težav pri močnem zaviranju. Zakaj to govorim? Ker imam včasih zadaj torbo apidura polno opreme in običajno se to pozna med zaviranjem ali v vožnji v ovinkih. Pri jeklenki se to pozna, je pač veliko stvari drugačnih. 

    Kdor še ni probou voziti dobrega karbonskega kolesa, bi moral vsaj enkrat poizkusiti, da bi vedel, o čem je tu sploh govora. 

    Pred časom sen napisal, da se okvir zvija kot "čigumi", a sem bil v zmoti. Vzrok so bila kolesa. Ko sem dal nazaj originalne Bontragerjeve, je bilo spet vse OK. Pa tudi FC R4 se odlično obnesejo v konbinaciji s tem okvirjem.

  • 1 |-10+11
    @fuego:

    Tele Tarmace kupujejo očitno manjši kolesarji... na bolhi se prodaja enih 10 Tarmacov vsi M številka...:)

    L in XL so pretežki... smeh smeh smeh 

  • 0 |-10+10
    @big.G: No, ko ste ze ravno pri taki tudi zame zanimivi temi, kako pa se obnesejo ORBEA kolesa? Gledam orbea orca m20i team, z omr carbonom. Na spletu o teh kolesih govorijo samo dobre stvari, kako je pa v realnosti?

    Z Orbeo ne moreš falit, top kolo... OMR pa je najvišja kvaliteta okvirja pri Orbei (pod tem je OMP in nato OME)...

  • 1 |-10+11
    @fuego:

    No in zdaj mene zanima kolk ljudi občuti razliko med karbonom oz. kdo sploh potrebuje ultra tog okvir? Govorim za telebajske ne za profije....

    Razlika je ogromna že v samem komfortu,.. Okvir je lahko sestavjen iz različnih vrst vlaken,.. lahko ga naredijo zelo trdega, kar je dobro za šprint itd... je zelo stresen za vozit ali zelo mehkega, ki ga je zelo dobro vozit na daljše ture počasi, vendar slab za "performance",..  Ko se pogovarjamo o top okvirjih, pomeni da ima lastnost obeh. Lahko ga voziš cel dan brez, da bi ti povzročal stres na telo, požira vibracije, se upogiba kjer se mora, ko pa moraš vložit ogromno moči, pa se bo vsa moč pretvorla v hitrost itd.. Tak okvir je zelo težko naredit, zato so tudi dražji. Sami procesi izdelave je dosti daljši. Taki okvirji so tudi dosti lažji... Okvir je srce kolesa in je najpomembnejša komponenta. Vsaka znamka pa ima povdarek na svojih točkah....

  • 0 |-10+10

    TIF - brez zamere

    @TIF:
    @fuego:

    No in zdaj mene zanima kolk ljudi občuti razliko med karbonom oz. kdo sploh potrebuje ultra tog okvir? Govorim za telebajske ne za profije....

    Razlika je ogromna že v samem komfortu,.. Okvir je lahko sestavjen iz različnih vrst vlaken,.. lahko ga naredijo zelo trdega, kar je dobro za šprint itd... je zelo stresen za vozit ali zelo mehkega, ki ga je zelo dobro vozit na daljše ture počasi, vendar slab za "performance",..  Ko se pogovarjamo o top okvirjih, pomeni da ima lastnost obeh. Lahko ga voziš cel dan brez, da bi ti povzročal stres na telo, požira vibracije, se upogiba kjer se mora, ko pa moraš vložit ogromno moči, pa se bo vsa moč pretvorla v hitrost itd.. Tak okvir je zelo težko naredit, zato so tudi dražji. Sami procesi izdelave je dosti daljši. Taki okvirji so tudi dosti lažji... Okvir je srce kolesa in je najpomembnejša komponenta. Vsaka znamka pa ima povdarek na svojih točkah....

    a tole je razaga komercialista/prodajalca oziroma ne pove/razloži nič razen razlage za ceno.   

  • 1 |-11+12
    @SODROVC:

    Kdor še ni probou voziti dobrega karbonskega kolesa, bi moral vsaj enkrat poizkusiti, da bi vedel, o čem je tu sploh govora. 

    +1

  • 0 |-10+10

    Ja, in tudi telebajski čutimo razliko mežik Lani sem menjal - prejšnjega (karbon) sem imel 10 let, vožen tudi med profiji in kot telebajsek čutim razliko med prejšnjim in zdajšnjim.

     

    SODROVC je lepo napisal, poizkusite* in potem komentirajte.

    *ne en krog okoli trgovine!

  • 1 |-10+11
    @janja:

    TIF - brez zamere

    @TIF:
    @fuego:

    No in zdaj mene zanima kolk ljudi občuti razliko med karbonom oz. kdo sploh potrebuje ultra tog okvir? Govorim za telebajske ne za profije....

    Razlika je ogromna že v samem komfortu,.. Okvir je lahko sestavjen iz različnih vrst vlaken,.. lahko ga naredijo zelo trdega, kar je dobro za šprint itd... je zelo stresen za vozit ali zelo mehkega, ki ga je zelo dobro vozit na daljše ture počasi, vendar slab za "performance",..  Ko se pogovarjamo o top okvirjih, pomeni da ima lastnost obeh. Lahko ga voziš cel dan brez, da bi ti povzročal stres na telo, požira vibracije, se upogiba kjer se mora, ko pa moraš vložit ogromno moči, pa se bo vsa moč pretvorla v hitrost itd.. Tak okvir je zelo težko naredit, zato so tudi dražji. Sami procesi izdelave je dosti daljši. Taki okvirji so tudi dosti lažji... Okvir je srce kolesa in je najpomembnejša komponenta. Vsaka znamka pa ima povdarek na svojih točkah....

    a tole je razaga komercialista/prodajalca oziroma ne pove/razloži nič razen razlage za ceno.   

    nisem zameril ;),.. tudi nisem prodajalec itd... ampak če tega ne razumeš, kar sem napisal, potem raje kupi aluminij...

  • 0 |-10+10
    @janja:

    TIF - brez zamere

    @TIF:
    @fuego:

    No in zdaj mene zanima kolk ljudi občuti razliko med karbonom oz. kdo sploh potrebuje ultra tog okvir? Govorim za telebajske ne za profije....

    Razlika je ogromna že v samem komfortu,.. Okvir je lahko sestavjen iz različnih vrst vlaken,.. lahko ga naredijo zelo trdega, kar je dobro za šprint itd... je zelo stresen za vozit ali zelo mehkega, ki ga je zelo dobro vozit na daljše ture počasi, vendar slab za "performance",..  Ko se pogovarjamo o top okvirjih, pomeni da ima lastnost obeh. Lahko ga voziš cel dan brez, da bi ti povzročal stres na telo, požira vibracije, se upogiba kjer se mora, ko pa moraš vložit ogromno moči, pa se bo vsa moč pretvorla v hitrost itd.. Tak okvir je zelo težko naredit, zato so tudi dražji. Sami procesi izdelave je dosti daljši. Taki okvirji so tudi dosti lažji... Okvir je srce kolesa in je najpomembnejša komponenta. Vsaka znamka pa ima povdarek na svojih točkah....

    a tole je razaga komercialista/prodajalca oziroma ne pove/razloži nič razen razlage za ceno.   

    Tole je opis, kako in za kaj - za kakšen namen so izdelani karbonski okvirji. In da služijo svojemu namenu tako, kot je treba. Če pa je to (in vsekakor je) povezano s časom, kvaliteto materijalov in kvaliteto/ceno same tehnologije, pa je to tudi osnova za ceno okvirja.
     
    Zadnjič je bila na TV SLO oddaja o izdelavi bambusovih koles v eni afriški državi. Bambus, poliesterska masa in blago iz jute. Tehnologija? Mizerija. Škodljivo zdravju in okolju. Ampak v Nemčiji grejo za med, ker je "BIO". Ni in ne more biti bio, ker ima (že omenjene) škodljive vplive.
    Drugače se pa vozi menda bajno.  

  • 3 |-10+13

    Včasih je bilo bolj enostavno...vsedel si se na kolo in se peljal do daske...danes pa samo oprema, oprema, oprema.....

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • P: Valji Elite Arion

    P: Valji Elite Arion

    Prodam valje elite Arion, izredno malo rabljene in posledično lepo ohranjene. Cena je zadnja.Vec informacij na 041/765-371, na zs zelo redko odgovarjam.

    Cena: 100,00 EUR
  • karbonski nosilec bidona

    karbonski nosilec bidona

    (slika) Prodam karbonski nosilec za bidon (1kom).Cena 15€ oz. po dogovoru.

    Cena: Po dogovoru
  • Obroči Zipp 404 Firecrest Tubular

    Obroči Zipp 404 Firecrest Tubular

    Prodam obroče Zipp 404 Firecrest Tubular. Več o obročih: zipp.com/wheels/404-firecrest ---tubular/Obroči so stari 3 leta in so odlično ohranjeni.Na obročih so nameščeni tabularji Continental Comp(...)

    Cena: 1.200,00 EUR
  • Kolesarski dres / majica

    Kolesarski dres / majica

    Prodam kolesarski dres profesionalnega kluba Vacansoleil, odlično ohranjen, dolga zadrga, v velikosti L. Prodajam ga zaradi tega, ker ga ne nosim.www.bolha.com/rekreacija-spor t/kolesarstvo/kole(...)

    Cena: 12,00 EUR
  • Zračnica Continental Race 28 ( 700C ), 80mm ventil

    Zračnica Continental Race 28 ( 700C ), 80mm ventil

    Prodam 3 nove in zapakirane zračnice Continental, 80mm dolg Presta ventil. Cena posamezne zračnice je 5 €. Možen prevzem v Kočevju oz.po dogovoru ali po pošti.

    Cena: 5,00 EUR
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

  • pingo25 je ocenil +1
    bike fitting
  • HP je ocenil +1
    Lepe kolesarke
  • ESTEMP je ocenil +1
    MAXISPORT Čerin
Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

  • Luči na kolesu
  • MAXISPORT Čerin
  • Luči na kolesu

Oglas 300x250

  • Prodajam
    P: Valji Elite Arion
    Prodam valje elite Arion, izredno malo rabljene in posledično lepo ohranjene. Cena je zadnja.Vec informacij na 041/765-371, na zs zelo redko odgovarjam.
    Cena: 100,00 EUR
  • Prodajam
    karbonski nosilec bidona
    (slika) Prodam karbonski nosilec za bidon (1kom).Cena 15€ oz. po dogovoru.
    Cena: Po dogovoru
  • Prodajam
    Obroči Zipp 404 Firecrest Tubular
    Prodam obroče Zipp 404 Firecrest Tubular. Več o obročih: zipp.com/wheels/404-firecrest ---tubular/Obroči so stari 3 leta in so odlično ohranjeni.Na obročih so nameščeni tabularji Continental Comp(...)
    Cena: 1.200,00 EUR
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    Rešitve za denar težave
    Storitve za podjetja in posameznike To sporočilo je naslovljena na posameznike, pravne osebe in podjetja, se lahko zadolžujejo do 2.000€ do 10.000.000€ ali več, na zelo nizko obrestno mero, Zaslu(...)
  • Podarjam
    veriga, 8-redna
    Če komu doma leži kakšna odslužena veriga za 8 prestav (ali pa en del verige), bi se priporočil.   Med čiščenjem verige na trek kolesu sem namreč zgubil dva obročka pri zadnjem členku pred "Missi(...)
  • Podarjam
    Talno tlačilko SKS
    Podarim talno tlačilko SKS, primerno za avto in presta ventil. Potrebno zamenjati glavo. Več info na ZS  
Prikaži večplusNova objava
Prikaži večplusNova objava


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih