--Notification--

logo

2017 Po Kokošeče tikve, pa ešče malo okoule

Komentarji

  • 0 |-10+10
  • 3 |-10+13

    Današnja tura:

     

    Pridih Orbanlanda

     

    Prišibam v Gornji Senik in se ustavim v eni gostilnici... namenoma točno tam, saj nas je lastnik te gostilne pred nekaj dnevi častil s "palinko" na tistem pohodu. Pa zaprto. Se ustavim pri drugi, zaklenjeno. Nekje v središču vasi (se pa vleče v dolžino vsaj eno tri kilometre) vse polno zastav, tudi slovenska. Madona, saj imajo izgleda neki praznik, ampak, da bi bile gostilne zaradi tega zaprte?

     

    Se ustavim pri tretji, zunaj nekaj Porabcev, odprto. Malo vseeno povprašam, kako in kaj... pa samo pravijo tako po njihovem "amadža", da je pač ponedeljek. Grem notri, naročim, plačam z evri, natakarica mi zračuna točno 1 eur. Pivo čisto v redu.

     

    Ni dolgo trajalo, na drugem koncu gostilne začnejo peti kot zmešani: "Mi Slovenci vina ne prodamo, saj ga piti tudi sami znamo..."! V solidni slovenščini... zunaj spet povprašam, da mi kokažejo tri avte, tablice pa NM. Domačinom še razložim, od kod so pevci, kajti razumeli jih ravno niso, meni pa po svoje vseeno ni bilo jasno, kaj so počeli tu kakor se pravi, bogu za hrbtom, he, he...

  • 0 |-10+10

    Današnja tura je bila kar hitra za moje sposobnosti... na sedemindvajset povprečja sem dvignil. Pred dvema mesecema... sem lažjo progo prevozil tam okoli petindvajset.

     

    In se prvič peljal tudi preko enega hriba v Magland... sicer nič posebnega, je pa lahko solidna bližnjica, če se bo potrebovalo.

     

    Tudi dobro... da sem imel malo sile na kolesu, he, he... Kot prvo so se danes na Giru vzpenjali po Stelviu, kasneje pa je bilo še pravo neurje. Vseeno je bolje... pod streho.

  • 0 |-10+10
    @Nikita:

    Današnja tura je bila kar hitra za moje sposobnosti... na sedemindvajset povprečja sem dvignil. Pred dvema mesecema... sem lažjo progo prevozil tam okoli petindvajset.

     

    In se prvič peljal tudi preko enega hriba v Magland... sicer nič posebnega, je pa lahko solidna bližnjica, če se bo potrebovalo.

     

    Tudi dobro... da sem imel malo sile na kolesu, he, he... Kot prvo so se danes na Giru vzpenjali po Stelviu, kasneje pa je bilo še pravo neurje. Vseeno je bolje... pod streho.

    Kje  si  se  to  vozil???Jaz  sem  danes  spremljal  Giro  in  podoživljal  lanski  vzpon  na  Stelvio  iz Bormia.

  • 1 |-10+11
    @morison:
    @Nikita:

    Današnja tura je bila kar hitra za moje sposobnosti... na sedemindvajset povprečja sem dvignil. Pred dvema mesecema... sem lažjo progo prevozil tam okoli petindvajset.

     

    In se prvič peljal tudi preko enega hriba v Magland... sicer nič posebnega, je pa lahko solidna bližnjica, če se bo potrebovalo.

     

    Tudi dobro... da sem imel malo sile na kolesu, he, he... Kot prvo so se danes na Giru vzpenjali po Stelviu, kasneje pa je bilo še pravo neurje. Vseeno je bolje... pod streho.

    Kje  si  se  to  vozil???Jaz  sem  danes  spremljal  Giro  in  podoživljal  lanski  vzpon  na  Stelvio  iz Bormia.

    Lepo pri Korovcih preko, pa pod hribom proti glavni cesti, vizavi Klocha sem bil gor, Sv. Ana, Waltra, dol do Jamma, gor na hrib pri Kapfensteinu, sprint do Fehringa, Brunn, proti Jennersdorfu in tam pri eni vasici preko hriba do Maglanda. Nato samo do Jennersdorfa in domov preko Sotine.

     

    Simpl kot srpsko pasuljće bez ili sa rebarcima! Sicer pa:

     

    Povezava do ture za Jimeka

     

    Evo, only for you! kul

  • 0 |-10+10
    @Nikita:
    @morison:
    @Nikita:

    Današnja tura je bila kar hitra za moje sposobnosti... na sedemindvajset povprečja sem dvignil. Pred dvema mesecema... sem lažjo progo prevozil tam okoli petindvajset.

     

    In se prvič peljal tudi preko enega hriba v Magland... sicer nič posebnega, je pa lahko solidna bližnjica, če se bo potrebovalo.

     

    Tudi dobro... da sem imel malo sile na kolesu, he, he... Kot prvo so se danes na Giru vzpenjali po Stelviu, kasneje pa je bilo še pravo neurje. Vseeno je bolje... pod streho.

    Kje  si  se  to  vozil???Jaz  sem  danes  spremljal  Giro  in  podoživljal  lanski  vzpon  na  Stelvio  iz Bormia.

    Lepo pri Korovcih preko, pa pod hribom proti glavni cesti, vizavi Klocha sem bil gor, Sv. Ana, Waltra, dol do Jamma, gor na hrib pri Kapfensteinu, sprint do Fehringa, Brunn, proti Jennersdorfu in tam pri eni vasici preko hriba do Maglanda. Nato samo do Jennersdorfa in domov preko Sotine.

     

    Simpl kot srpsko pasuljće bez ili sa rebarcima! Sicer pa:

     

    Povezava do ture za Jimeka

     

    Evo, only for you! kul

    Že  te  razmim, pa  hvala  za  podroben  opis.mežik

  • 0 |-10+10

    Nikita tu:
    forums.garmin.com/showthread. php?354308-Garmin-Connect-not- recording-correct-cadence-data

    v zadnjem postu je mogoče odgovor za napačni prikaz povprečne in max kadence...

  • 0 |-10+10



    uploaded


    Slike so dobre, evo ena z pogledom iz Kruplivnika na Straden Kogel (center slike) in skrajno levo na beli križ.


  • 1 |-10+11

    Danes sem imel ene vrste generalko za verjetno sobotno turo do Rogaške, preko Boča do Poljčan in domov...

     

    Do Jennersdorfa in malce v hribe standardno, nato pa proti Güssingu. Do tja je bilo nekih 70 km, razen zadnjega kilometra pa je cesta zelo, zelo lepa. Končno zagledam to mesto in se kar zgrozim, kako mi lahko navigacija tako pomagaja, kajti zagledam:

    Povezana slika

    Kaj pa delam v Riegersburgu? Saj ta je na Štajerskem in nekih 30 km zahodneje? Po prvem šoku in nato navdušenju, občudovanju vseeno vem, da je to mestece kar mala kopija (ali obratno) Riegersburga. Prav tako grad na strmi skali, okoli pa mesto, voda tu, voda tam pred mestom. Bo treba... malo bolj podrobno prej ali slej prevoziti okoli.

     

    Dalje je navigacija "vodila" brez težav če izvzamem, da me je tu in tam hotela zapeljati na kakšno kolesarsko, na kakšno makadamsko cestico ob asfaltni. Prvi postanek pri 82 km v čudoviti vasici Kukmirn, kjer so praktično vse hiše ob cesti obnovljene stare. Nekih modernih, novejših ni. Od Brunna dalje je kar precej pihalo... kontra.

     

    Domov po standardni poti preko Jennersdorfa do Sotine.

     

    Še trasa oz. trening za sobotno vožnjo do Boča.

     

    Obisk Güssinga

  • 4 |-10+14

    Seveda je bilo potrebno vstati zelo, zelo zgodaj. Ob štirih. Malo po peti zjutraj sem bil že na kolesu, kilometri so se vrstili tako nekako ne hitro, pa tudi ne najpočasneje. Vreme oblačno, celo malce hladno.

     

    Za razliko od lani sem si zadal, da bom imel en postanek in nič več. In to po stotki v Poljčanah. Vse hribe do Boča sem vozil počasi, brez nekega velikega naprezanja. Da ostane več moči... za Boč. Do tja brez problemov, tudi "zalutal" nisem, kakor lani s Foejem. Na tej cesti za Boč nisem bil vsaj deset, če že ne več let. V začetku dokaj strmo, stalno nad deset procentov, na enem ovinku mi je pokazalo celo preko dvajset. Kakor koli... če sem pred petnajstimi leti peljal gor s tako in tako hitrostjo, sedaj več ne gre. Vseeno prilezem gor... se spustim, tudi ne brezglavo, v Poljčanah lepo en krajši postanek (na trgu je bilo veliko kolesarjev, saj so imeli neko prireditev). Do Ptuja brez problemov, nato pa ob izhodu iz Ptuja proti Podvincem naenkrat levo in desno veliko kolesarjev. Čisto pozabil sem... da je bil Poli maraton. Nekje pred Jurišinci me ujame večja skupina in takoj sem uvidel, da imam vlečno službo... do Gomile. Spravim se lepo odzadaj, predzadnja je bila ena kolesarka, tako da sem imel čudoviti orientir, he, he...

     

    In to je skoraj vse, doma sem bil malce po eni... kajti mudilo se mi je na soboško Kopakabano... če že ne vejo odpreti kopališča.

     

    Vseeno za eno dva tedna ne svetujem, da se vozite proti Ptuju, kajti v Podvincih je po celotni širini v razdalji cca. 700 m makadam... pač popravljajo cesto. Ker je bil včeraj dež, je moje kolo namesto belo sedaj rumeno in polno peska. Tja sem malce še šaril okoli Dragotincev in lej ga zlomka, tudi tam je kakšnih sto metrov na celi širini prekopana cesta.

     

    Še trasa, hitrost je bila tako, tako, že po povprečnem bitju srčeka se vidi... da se nisem ravno naprezal. Čemu bi se pa?

     

    Sobota - Boč - Poljčane - Sobota

     

    Naslednjo soboto... podobna razdalja, tokrat ga bom probal malo po Hrvaški, do Varaždina in nazaj, seveda bo neki krog. Da ne bo dolgočasno.

  • 0 |-10+10

    Do sedaj sem mislil, da imamo v Soboto verjetno najbolj bedaste rešitve, kar se tiče kolesarjenja v prometu.

     

    Na Ptuju... verjetno vodijo v Evropi. Ko sem zavijal proti mostu, sem zaradi ljubega miru zavil na kolesarsko stezo. Ta se je končala tik pred mostom po nekih 20 m vožnje. Sedaj pa problem: stezo so prekinili, a nikakor nisem več mogel na cesto, kajti ustvavljati se, dati kolo na cesto in se nato spakirati nanj na tej prometni cesti je več, kakor samomorilsko dejanje. Tako sem se peljal preko mostu po peš zoni vse do Term, kajti nikjer, nikjer ne moreš dol. Robnik je enostavno... previsok. Pa še kakšna cvetka bi se našla.

  • 0 |-10+10

    Če koga zanima, ste vabljeni v Lendavo na skupinske cestne kolesarske ture ob petkih - štart 16.30 h pri Vienni, Lendava. Sta dve skupini: D - hitra in R - rekreativna.
    Rekreativne ture so v dolžini okoli 50-60 km oziroma 2.5 ure. Zadnje čase so aktualne trase po međimurski vinski cesti (osebna izkaznica!), kjer se nabere kar nekaj višincev.

    Minuli petek nas je bilo kar 15 udeležencev. 
    Tedenska vabila so na fejsbuku - "Kolesarski Klub Lendava" 
    Se mogoče vidimo... 

  • 0 |-10+10

    Danes pa je slab dan za kolesarje? Čim sem pomilil nos iz bloka... in se zapeljal do vrtca sem opazil, da že malce rosi... in nisem hotel izzivati sreče. Nenazadnje imam prevoženih okrog osem tisoč, vreme bo morda v redu popoldan, čeprav ni neke večje verjetnosti.

     

    In na koncu koncev, za jutri zgodaj zjutraj planiram tam blizu dvestotice po Hrvaški in tudi malo spočiti se je treba.

  • 0 |-10+10

    Pa ka si ti ja nor? Pa jaz tolko naredim skoraj v dveh sezonahv zadregi

  • 0 |-10+10
    @eustahija:

    Pa ka si ti ja nor? Pa jaz tolko naredim skoraj v dveh sezonahv zadregi

    A to misliš dvesto kilometrov zarečeni kruh

     

  • 2 |-10+12

    Še mali potopis planirane vožnje po delu Hrvaške.

     

    Če nekdo vstane ob 03˙45, si vse uredi in krene skozi vrata pred peto, nato pa se mora vrniti, ker začne deževati se lahko že kaže slab dan, kakor pravimo. Nič, vrnil sem se in poležaval slabe pol ure, dež je ponehal. Ko začnem voziti, ponovno dežuje in me malce pere do Moravskih Toplic. Dalje... grem na rizik in izkaže se, da potem dežja več ni bilo. Edino močan severno-vzhodnjak...

     

    Po 35 km prečkam mejo pri Murskem Središću, obrnem proti Madžarski, veter pomaga. Vasice se lepo nizajo, navigacija dela, kakor je potrebno. Nato pa šok, ko moram na eno stransko cesto: pridem do makadama, nekako se vidi, da je cesta široka, šoder na novo nasipan in verjetno se bo delal asfalt. V glavnem, malo se peljem, kontra pripelje tovornjak in mi že od daleč žmiga z lučmi.

     

    "Nemoj dalje, bit češ sav prašan!"

     

    Ker me to ni pretirano skrbelo... rajši vprašam:

     

    "Dokle je ovakav put?"

     

    "Pa jedno osam kilometara... do Kotoribe!" odvrne v značilnem medžimurskem naglasu.

     

    Ejej... treba je obrniti, potem sledim tablam za Donjo Dubravo, po določenem času vidim, da sem spet na progi, le da navigacija stalno javlja... da na njej nisem. Vseeno se peljem, mimo Kotoribe... in skoraj pri Donji Dubravi spoznam... da se peljem kontra. Ni čudno, da tega po svoje nisem opazil, kajti vidim slabo in med vožnjo ne preklapljam na manjši zemljevid, kjer bi točno vse videl.

     

    Neke večje izgube časa ni bilo, obrnem in se peljem mimo akumulacijskega jezera, žal sem bil na napačni strani, ker na drugi ni v bližini ceste. Tule preko 15 m visokega nasipa pač nisem videl ne jezera, ne kakšnih lepot, ker se je cesta kar precej kilometrov vila samo ob nasipu.

     

    Ko sem prišel na cesto Koprivnica - Varaždin sem šele videl, kako pametno Hrvati delajo kolesarske steze. Normalna cesta, na vsaki strani pa samo s črto ločena kolesarska steza širine kakšen meter in pol. Tudi dalje, od Varaždina do Nedelišća enako... Skozi Varaždin se drugje ni dalo, promet zelo gost, malo sem se lovil po cesti, malo po "tratoarjih", enako tudi v Čakovcu.

     

    Na planirani daljši postanek zaradi malice v Štrigovi sem prišel vseeno tako na oko skoraj uro prepozno... Kljub vsemu so še vse stregli, le natakarica mi je na koncu šla pošteno na živce, ker je ni bilo kar precej časa na koncu, ko je bilo potrebno plačati.

     

    Do Sobote oz. Soboškega jezera je bila vožnja kar prijetna, tam pa za konec eno pivo. Vsega skupaj na tej razdalji 192 km sem pojedel eno banano, pojedel en sendvič in malico, spil dva bidona pijače in dve pivi.

     

    Ko se je povprečna približana tridesetici se mi je ravno zgodil tisti makadam, nazaj grede pa proti vetru tudi ni šlo hitreje od na koncu 27,5 km/h. Višincev za 705 m, kar tudi ni veliko, itak sta se dve tretjini tega nabrali na vzponu proti Železni gori in od Štrigove proti Banfiju.

     

    Še bližnjica do trase:

     

    Tokrat malo po Hrvaški

     

    Kam drugi teden? Vleče me na Madžarsko, vendar tja brez vodiča ne grem. Tiste terene poznam še najslabše, ceste so tudi bolj tako, tako... o jeziku nimam pojma, za Madžare pa je tudi  znano, da ravno naj ne bi obvladali v nekem večjem povprečju tujih jezikov.

     

    Morda se javi kakšen prostovoljec iz Lendave? Edino... vstati bo moral zgodaj, zelo zgodaj!

  • 3 |-10+13

    Včeraj sem bil malce za spremembo ponovno na pohodu. Čudoviti pohod z imenom Srečanje treh dežel na Tromejniku je potekal v začetku v dokaj vetrovnem vremeu, sčasoma pa je ta ponehal in je sonce kar žgalo zgoraj na stičišču treh meja.

     

    Nekaj fotografij:

    uploaded

    Za nas je bil štart pri čudoviti gostilni, ene vrste kmečkem turizmu z imenom Rak v Gornjih Slavečih. Gostilma ima čudoviti notranji dekor iz lesa, izgleda lepo domače, nič industrijsko.

    uploaded

    Krajši postanek zaradi okrepčila na stari cesti, katera je pred kakšnimi štiridesetimi in nekaj leti vodila na mejni prehod Kuzma. Šele potem sta se naredili dve novi cesti, kateri vodita preko meje.

    uploaded

    Pohodniki so zavili proti Matjaševcem, smo nad Samidrašem, vidi se tabla z opozorilom, da smo v bližini državne meje. Večino poti smo hodili tik ob meji, jo vmes prestopili in se ponovno vrnili.

    uploaded

    Gasilska v zajčji luknji, kakor smo poimenovali ta bunker.

    uploaded

    Do sem vodi celo asfaltna cesta, vendar zanjo nisem vedel, čeprav se tu prekmurski kolesarji veliko vozimo... dokaj blizu.

    uploaded

    Veselo proti Tromeji.

    uploaded

    "Šefica" sporoča, da bomo malce zamudili, "šef na desni pa je bil itak stalno dobre volje.

    uploaded

    Sem zaide tudi veliko kolesarjev, potke so urejene, na splošno je zelo, zelo lepo v teh gozdovih.

    uploaded

    Avstrijski ansambel na Tromejniku.

    uploaded

    Kuža je kar hrabro premagal zadnjo vzpetino tik pred tromejo.

    uploaded

    Gori nismo bili ne prvi in ne zadnji, prostor se je počasi polnil.

    uploaded

    Še en pogled na spomenik oz. obleležje, katero označuje stičišče treh meja.

    uploaded

    Sam spomenik s slovensko zastavo v ozadju.

    uploaded

    Tudi mi smo imeli "ansambel" oz. bolje duet.

     

    Toliko, hitro se bo spet našel kakšen podoben pohod. Na Goričkem je tega zelo, zelo veliko, delujejo razna turistična in športna društva.

  • 2 |-10+12

    Vseeno sem se včeraj »ojunačil« in se podal v sosednjo deželo sam. Nenazadnje sem se tam že tudi vozil, tako da vse ni bilo neznanka.

     

    Po »strogem« urniku je bilo vstajanje ob štirh zjutraj, pozneje sem ugotovil, da je to vseeno za četrt ure prepozno. Malo po peti sem bil že na kolesu. Po začetnem ogrevanju je proti Dolgi vasi šlo kar solidno, neke večje hitrosti nisem navijal, saj me je vseeno čakala dolga pot. Pre meje brez problemov, nihče nič ne straži.

     

    Prispem do tiste hitre ceste, katera je po mojem tako na oko na pol avtocesta. Vidim table, Zalalövö okrog 30 km, Körmend 50 km. Seveda je ta cesta povezava proti največjemu madžarskemu mestu na tem območju, torej Szombathelyu in temu priimeren je bil promet, predvsem kamionski. Nekako sem dobil občutek… da imajo vsi poljski tovornjaki svoja vozila kar sfrizirana. Če te potem nekdo še prehiteva s tako nekaj desettonsko »mrlino« na meter, meter in pol, je občutek podoben temu, kot bi se hotel »usrati«, pa nisi na primernem mestu. Pri mestecu Zalalövö najprej nisem ubogal navigacije in se podal po tej hitri cesti mimo. Pa pridem do mesta, kjer sem vseeno videl… da naj kolesarji, traktoristi… tu ne bi vozili. Ravno je bil odcep za to mestece, zavijem, se pljem eno tri kilometre po naselju in na koncu koncev ponovno pridem… do te hitre ceste. Od zadnjič, ko sem bil tu, so Madžari naredili pač obvoznico in popolnoma obnovili testo, kajti prej od tega mesteca proti severu je bila samo navadna, dokaj luknjasta cesta.

     

    Če ne bi bilo tega prometa, bi bila vožnja na taki cesti nekaj enkratnega. Vseeno dokaj hitro prispem do precej večjega mesta Körmend, katero je meni znano tudi po tem, da ima eno močnejših košarkarsih moštev v državi, en čas je bil trener mislim da tudi Zoran Martić. Kar nekaj časa sem potreboval za pot skozi mesto in šele nekje na sredini opazil… da so na drugi strani ceste zgradili lepo kolesarsko dvopasno stezo, katera se verjetno vije skozi celotno mesto od središča proti zahodu. Žal preko ni šlo, promet je bil pregost. Malce zavijem proti severu, se izognem glavni cesti in hitro prispem do avstrijske meje.

     

    Od tam dalje… ni bilo nekega večjega prometa, ceste, kakor se za Avstrijo spodobijo, že od daleč zagledam grad v Güssingu.

     

    Do sem sem malce pil, pojedel eno banano in zamudil s sendvičem za celih 30 km, tudi za kakšno mrzlo pijačo si nisem vzel časa, kar je pozneje »prišlo za mano«, kakor se temu pravi. V Güssingu se lepo izognem središču, se ustavim v Billi in pojedem ta nesrečni sendvič in popijem eno hladno pivo. Pa sem pozneje doma ugotovil… da bi bila veliko boljša koka kola. Dobro… se učimo, si lahko temu povemo.

     

    Pred Jennersdorfom se zadnji trenutek primislim… in zavijem ponovno na Madžarsko, v »našem« Gornjem Seniku popijem še eno hladno točeno in hitro prispem do meje. Vmes »pade« še ena banana, zadnji sendvič pa si prihranim za zadnji postanek na soboški »Copacabani«, katera je zadnji čas kar moje popoldansko domovanje.

     

    Vsega skupaj se je nabralo nekaj čez 200 km, neke utrujenosti nisem čutil, proga ni imela nekega omembe vrednega vzpona. Edini, nekoliko strmejši je bil od Gornjega Senika proti Martinju. Povprečna hitrost zame solidna, za več bi se bilo brez veze naprezati. Nekaj deset minut gor, ali dol. Edino popoldan sem na jezeru moral spiti dve kokti, kajti, kot sem že omenil, je zadeva »prišla za mano«.

     

    Kam drugi teden? Verjetno malce na Koroško, proti Poljčanam, Konjicam, pa do Dravograda in nekje pred Mariborom zaviti mimo mesta. Morda že prej… malce v Avstrijo.

     

    Še link do proge, seveda pa za opis potopisa manjkako fotografije. Marsikaj bi se dalo narediti, a s telefonom jaz pač ne slikam, ker potem s temi fotografijami ne vem kaj početi.

     

    Po jutranji svežini in poznejši vročini skozi Körmend, Güssing in Monošter

  • 1 |-10+11

    Na isti vroč dan sem se odpravil po Sloveniji do prelaza Radel-Radelpass in nazaj po Avstrijski strani.
    Na poti po slo sem zavil še v Avstrijo na lepo vinsko panoramsko cesto pri kraju Schlossberg.
    Nazaj grede sem šel še prek Eichberga velikega vinorodnega področja po moje večjega od Jeruzalema, od tam so tudi slike, nazaj domov.

    connect.garmin.com/modern/act ivity/1816267771



    uploaded


    Moderen klopotec :)





    uploaded


    Strme gorice...



    uploaded


    Klopotec pojasnitev :)


  • 0 |-10+10

    Torej... si me kar spomnil na morebitni prehod meje... za naslednjo soboto?

  • 0 |-10+10

    Shad, malce sem pogledal tvojo turo, izgleda zanimivo. Morda bom probal v soboto nekaj podobnega, vsekakor je bilo pametno se izogniti Mariboru, vidim tudi, da si vmes prešel na desni breg Drave in še se najde. Ker ti je itak spust nekoliko slabša vrlina tudi ni nekega minusa, ker si izgleda izpustil tisti spust, kjer se da brez nekega večjega "zaletavanja" peljati preko 90 km/h.

     

    Če sem dobro videl... si štartal šele ob pol devetih? Sam sem imel ta čas že kakšnih 80 km za sabo in občutek, da do konca... he, he, ni več veliko!

  • 0 |-10+10

    Ja trasa je sklikana več ali manj na pamet na bikemap.net
    Pa tudi Radelpass še nisem vozil.

    Računal sem nekje na 10 v.m. na 1km. 
    To razmerje tudi že lep čas probam voziti.

    Lahko greš pri Schlossbergu direktno na Eichberg. S tem ti tudi padejo višinci pri Radelpassu.
    Po moje na okoli 1.500 v.m.
    Lepi kraji, nekako Klock in Jeruzalem združeno :)

    Drugi teden razmišljam o Schockl pri Grazu.
    www.bikemap.net/en/route/4066 015-schlockl/
    Samo še ne vem ali bom sploh šel, vseeno je 250km in polna kapa višincev.


  • 0 |-10+10

    Tale brzinski spust kot praviš res nisem vozil, spusti na tej trasi so večinoma precej zaprti.

  • 0 |-10+10

    Norca, hehe. Naložita si še Relive, da bosta imela še bolj nazorno prezentacijo vožnje.

  • 0 |-10+10

    Prvič čujem brzić.
    Bom probal.

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • Scott CR1 Team

    Scott CR1 Team

    Prodam odlično ohranjeno karbonsko cestno kolo Scott CR1 Team, velikost 54 (M, za 172 - 181 cm), groupset Shimano Ultegra. Kolo je voženo dve sezoni, prevoženih ima 4.000km. Oprema: Okvir: CR1 Te(...)

    Cena: 1.100,00 EUR
  • Cestno kolo TREK Emonda SL8 komplet Dura Ace

    Cestno kolo TREK Emonda SL8 komplet Dura Ace

    Prodam odlicno SKORAJ NIC VOZENO, zelo dobro ohranjeno in redno servisirano cestno kolo TREK Emonda z opremo Dura Ace 9000. Kolo je kupljeno v septembru 2015. KOT NOVO! Velikost okvirj je 54cm in(...)

    Cena: 2.000,00 EUR
  • BMC Roadracer SL01

    BMC Roadracer SL01

    Prodam BMC Roadracer, model SL01/ Ultegra-Compact, rdeče-črne barve, velikost 51 (tt: 535mm, za velikosti 165 - 175cm) Vsa oprema stock (DT-Swiss obroči).   Sem prvi lastnik, letnik 2012. 5000km.(...)

    Cena: 1.700,00 EUR
  • Crono/TT čeladi Rudi Project

    Crono/TT čeladi Rudi Project

    Kratka z vizirjem, nošena 3x, torej nova! 140€ in Wingspan Limited Edition, belo-rdeča 1x nošena, torej nova - 140€   Lp ptt lahko gratis?    

    Cena: 140,00 EUR
  • Fuji TransonicSL 2016

    Fuji TransonicSL 2016

    Prodam karbonsko kolo Fuji Transonic SL 2016, velikost 58.  Grupa je Sram red 22 z dura ace zavorami. Prodaje se z original oporo krmila Oval 777SL in sedežem Oval 900 Nakup možen brez obročev al(...)

    Cena: Po dogovoru
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

  • DP cestno Kranj 2017
  • DP cestno Kranj 2017
  • Cestno kolo Rose

Oglas 300x250

  • Prodajam
    Scott CR1 Team
    Prodam odlično ohranjeno karbonsko cestno kolo Scott CR1 Team, velikost 54 (M, za 172 - 181 cm), groupset Shimano Ultegra. Kolo je voženo dve sezoni, prevoženih ima 4.000km. Oprema: Okvir: CR1 Te(...)
    Cena: 1.100,00 EUR
  • Prodajam
    Cestno kolo TREK Emonda SL8 komplet Dura Ace
    Prodam odlicno SKORAJ NIC VOZENO, zelo dobro ohranjeno in redno servisirano cestno kolo TREK Emonda z opremo Dura Ace 9000. Kolo je kupljeno v septembru 2015. KOT NOVO! Velikost okvirj je 54cm in(...)
    Cena: 2.000,00 EUR
  • Prodajam
    BMC Roadracer SL01
    Prodam BMC Roadracer, model SL01/ Ultegra-Compact, rdeče-črne barve, velikost 51 (tt: 535mm, za velikosti 165 - 175cm) Vsa oprema stock (DT-Swiss obroči).   Sem prvi lastnik, letnik 2012. 5000km.(...)
    Cena: 1.700,00 EUR
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    veriga, 8-redna
    Če komu doma leži kakšna odslužena veriga za 8 prestav (ali pa en del verige), bi se priporočil.   Med čiščenjem verige na trek kolesu sem namreč zgubil dva obročka pri zadnjem členku pred "Missi(...)
  • Podarjam
    Talno tlačilko SKS
    Podarim talno tlačilko SKS, primerno za avto in presta ventil. Potrebno zamenjati glavo. Več info na ZS  
  • Podarjam
    Podarjam
    Podarim rabljene čevlje SIDI št.43, nov poltabular Conti 20mm in malo vožen Conti 23mm.
Prikaži večplusNova objava
  • Kupim
    Sestavitev cestnega kolesa
    Iščem nekoga iz Celja ali okolice za ugodno sestavo kolesa.   Potrebna je namestitev opreme na okvir in ureditev nastavitev. Gre za 11 redno Shimano 105.    
  • Kupim
    Volnen kolesarski dres
    Iščem star Slovenski oz. ex-Yu volnen kolesarski dres. Če pozante koga, ki ga bi bil pripravljen odstopiti/prodati ljubitelju. Vesel bom dresa od kateregakoli kluba in hvaležen vsake informacije.(...)
  • Kupim
    Cestno kolo
    Kupujem cestno kolo. Velikost L/XL (višina 186 cm) Karbon. Oprema shimano 105/ ultegra. Cena: do 1.300 EUR. Ponudbe prosim na ZS. Hvala!
Prikaži večplusNova objava


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih