--Notification--

logo

Svetovanje pri nakupu novega cestnega kolesa

Komentarji

  • 0 |-10+10

    Te teze o neuničljivosti karbona so tolko resnične kot je sam Jeti, Karbon poka, to nekateri precej dobro vemo. Lahko gre samo za mikropoškodbe, ki se potem povečujejo ali pa za ornk faile. Lep primer so tudi zavorne površine karbonskih obročev, ki se znajo fejst zdrsat - do te mere, da postane obroč povsem neuporaben..

  • -1 |-11+10
    @grega12:
    @IZO:
    @bécane:

    A ni tko, da te karbonc lahko preživi ob neki normalni uporabi ? Alu in jeklo sta verjetno bolj vprašljiva ?

     

    Proizvajalci in prodajalci se najbrž ne strinjajo, ker ti želijo prodati vsako leto novo barvo kaže jezik

    Karbon se popravi, vse ostalo pa v redkih primerih! nasmeh

    Ja valda ja...Kok koles iz titana, alMg al pa iz Crmo4 si pa že popravu? Mogoče kerga iz karbona???

    Iz alu zlitin toliko, kot jih ti niti videl v življenju nisi...in če kaj obvladam, je to delo z aluminijem. Tudi krom molibden napoka, nič bat. Popravljal jih pa nisem veliko, ker jih tudi ni (več) veliko, falabogi...Kako se popravlja karbon, no to pa samo stoj in glej, kaj se da vse zrihtat. Vdolbine v alu okvirju ne boš nikoli popravil, razen s hobukom kita, recimo. Medtem ko to pri karbonu ni noben problem, če majster obvlada. Pojdi do Kastelica, mogoče ti pokaže kaj se da, pa potem pametuj...


    Aja titan...to vozijo samo overlouded posebneži, ki okvir brez finančnega problema zamenjajo, ko je samo umazan...ne, nisem popravljal! :)

  • 0 |-10+10
    @IZO:  Aja titan...to vozijo samo overlouded posebneži, ki okvir brez finančnega problema zamenjajo, ko je samo umazan...ne, nisem popravljal! :)

    Dej ti to men mal bolj natančno razloži, nisem čist dojev.
    Pred leti je kolega, odličen tekmovalec v PSLO, vozil titan kolo. Ne vem, katere firme. Bogataš ni lih bil, no.  Močan je bil, ni pa bil pretežak.

  • 0 |-10+10

    Sam ne poznam nikogar bi tekmoval v PSLO s takim kolesom in v bistvu niti nikogar ne poznam, ke bi se vozil s takim kolesom. Razen na kronometru, pa še to ravninskem.
    Cena titana proti cromo je ulala in oba skup proti karbonu nista konkurenčna, kar se dirkanja tiče. Pa saj ne vem, a je treba to sploh govorit?

  • 0 |-10+10

    Boštjan Slak je tekmoval z njim. In bil je res dober temovalec. Cene jeklenih braze-fillet koles pa res držijo ceno.
    V Sloveniji je bil danes sestavljen prvi in edini Litespeed T6, 105 grupa. Oversized okrogle cevi, (nikjer nobena sploščena), endurance, sloping geometrija. Vozil ga bo kolesarski ultramaratonec. Po moje že ve, zakaj.
    PS: so pa pred Božičem že znižanja, pa se splača kaj ogledati in kupiti. Popustne kode, znižane cene transporta ipd.
    Ampak dons se tudi v titan razredu vedno bolj uveljavljajo t.i.m. policilindrične in tapered cevi. Kar pa se mi nekako ne dopade.

  • 0 |-10+10

    Slak je kar ga jaz poznam vozil samo kronometer s takim kolesom. Pa on je še danes dober, večino s ponijem nažge! Ampak to je on!
    Za take kot sem jaz pa velja pravilo: slabši kot si, boljši mora bit material. No železnina ne sodi med dober material. Govoriva o dirkah.

  • 0 |-10+10

    Lej, vem da je vozil titan, sva bila v isti kategoriji. Kolk časa, je pa že druga stvar. ;)
    Slabši napram komu? Napram mlajšim bomo vedno, in po 60.  bo to z vsakim letom eksponentno. Katastrofa, a ne? presenečen
    Če ne greš s hudimi kolesarji, je jeklo fajn zadeva. Karbon tudi. Aluminij je pa zame že pretrd. Pa ravno alu kolo, ki ga imam,
    ima zame najboljšo geometrijo. 

  • 1 |-10+11

    IZO? Ne bom si meril kurca s tabo! Tista izjava: "kot jih ti niti videl v življenju nisi" ti je malo ušla a ne? Hudiča, saj niti ne veš s kom govoriš pa pametuješ...

  • 1 |-10+11

    izo- cenik titan okvirjev za "bogataše". ne vem no. videl sem že dražje okvirje iz drugih materialov...

    shop.vannicholas.com/en/produ cts/titanium-frames

  • 0 |-10+10

    Seveda so dragi tisti okvirji, v katere je vloženo veliko dela za tanjšanje sten cevi, pa z idelavo taper cevi itd. 6Al4V so pa še bolj zahtevne cevi za obdelavo. Je res treba malo pogledat, pa potem počakat na "SALE". zarečeni kruh

  • 0 |-10+10
    @grega12:

    IZO? Ne bom si meril kurca s tabo! Tista izjava: "kot jih ti niti videl v življenju nisi" ti je malo ušla a ne? Hudiča, saj niti ne veš s kom govoriš pa pametuješ...

    Ok, dopuščam možnost, da si jih...če si v Elan bike delal  :)

    FMK, sori! Zame je to huronsko drago, če primerjam s karbonom in price/performance. Itak sem pa primerjal z ostalo železnino, ki pa v bistvu sploh ni konkurenčna karbonu. Preberi še enkrat napisano. In še enkrat, govorim o dirkanju. Pa tudi če ne, zame nima noben drug material nobene prednosti pred karbonom. In na koncu vsega je poanta gornjih postov, da ima karbon ob osnovnih prednostih še najboljše izglede za popravilo. Čemu bi sploh kaj drugega kupoval, kot karbon? Razen, če hočeš bit poseben? Pa ne mi s kakšnimi kitajci spet utujat in njihovim čipšit karbonom...

  • 0 |-10+10
    IZO, saj nima smisla, ves ne?
    Prevec jih je ...
    ;)
  • 0 |-10+10

    Pa, Kitajci so že nehal delat "čipšit" karbon, se jim ni splačalo. Tudi titan okvirje delajo dobre, so pa dragi v EU zato, ker je EU uvedla protidampinške carinske ukrepe.
    Drugač pa ja, karbon je za tekmovalce zakon. No, pa nekja zelo dobrih alu okvirjev se tudi dobi za dirkalna kolesa.

  • 0 |-10+10
    Alu okvirji so prevzeli trg ker so bili precej cenejši za izdelavo kot jekleni..karbon je še cenejši.
    So pa celo sranje ko odsluzijo svojemu namenu. Ekologija
  • 0 |-10+10

    IZO, nisem rekel da so poceni, niso pa izključno za bogataše, ker kot sem napisal imaš dražje tudi druge okvirje. ta izraz bogataš je relativen. jaz tudi vozim avto v svojem razredu kjer pač segnem, jebiga.

  • 0 |-10+10
    @ken: Alu okvirji so prevzeli trg ker so bili precej cenejši za izdelavo kot jekleni..karbon je še cenejši.
    So pa celo sranje ko odsluzijo svojemu namenu. Ekologija
    Ja ekologija...to je tudi zelo zelo pomembno
  • 2 |-10+12

    SODROVC, titan je draga kovina sama po sebi in je seveda za uporabo zlit z drugimi materiali! Je zahteven za predelavo in obdelavo, kar mu samo še dviguje ceno. Poguglaj za kaj se gre...hint: Akrapovič ;)

    FMK, se strinjam. Posplošujem, v praksi pa menim, da velja kar sem napisal! 

    Maj_ex, upanje umre zadnje in ni jih preveč, le teh par ima največ časa...smeh

  • 0 |-10+10

    IZO, cene so visoke zaradi vloženega dela. In ura dela je na Daljnem Vzhodu precej nižja, kot npr. v EU in v ZDA. Zato pa so uvedene antidampinški carinski ukrepi/dajatve na titan okvirje s tistega konca. 
    Varjenje je zahtevno, ampak spet ne tako hudo. Se je pač potrebno držati potrbnih zakonitosti. O varjenju kar nekaj vem... ;)

  • 0 |-10+10

    Letos bo moj karbonc imel 10 rojstni dan, zaenkrat gre fajn, razen prask nima poškodb itak pa ga ne obremenjujem bogvekaj, sem le povprečen rekreativec. Zanima me kako je kaj s staranjem karbona?

  • 0 |-10+10

    Lahko ga imaš do konca lajfa, pa še za tabo ga bodo lahko vozil.

  • 0 |-10+10

    Upam, da nisi mislil, da jih imam že 72 smeh

  • 0 |-10+10

    Itak, da ne. Prej ga menjaš, ker se naveličaš barve v zadregi

     

    Nekaj zanimivih informacij: cyclingtips.com/2015/08/what- is-the-lifespan-of-a-carbon-fr ame/

     

  • 0 |-10+10
    @SODROVC:

    IZO, cene so visoke zaradi vloženega dela. In ura dela je na Daljnem Vzhodu precej nižja, kot npr. v EU in v ZDA. Zato pa so uvedene antidampinški carinski ukrepi/dajatve na titan okvirje s tistega konca. 
    Varjenje je zahtevno, ampak spet ne tako hudo. Se je pač potrebno držati potrbnih zakonitosti. O varjenju kar nekaj vem... ;)

    Ja, to se pa strinjam. Ampak razlika še vedno staja, saj se načeloma vse proizvaja izven EU. 
    Itak pa je vse SVINJSKO precenjeno, kar se kolesarskih komponent tiče...

  • 0 |-10+10

    Problem karbona niso karbonska vlakna, ampak smole oz. veziva!!

  • 0 |-10+10

    Če slučajno še ne poznate, tale možak je odgovoril na zelo pogosta vprašanja glede karbona: www.youtube.com/channel/UCY9J UMYI54lLOHpb_zbIedQ 

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • Ghost Lector ebs race carbon, M velikost

    Ghost Lector ebs race carbon, M velikost

    Prodam specialko kupljeno avgusta 2014. Oprema nadgrajena v sram red. Gonilka ultegra 50/34, obroči shimano rs. Info na zs ali mobi 070//495--990

    Cena: 1.200,00 EUR
  • GIANT XTC1, 26" - poceni prodam!

    GIANT XTC1, 26" - poceni prodam!

    GIANT XTC1, velikost XL/20"; 178-188cm Praktično novo - brez sledi uporabe r. cena 1450€ - dokazilo račun Okvir ALU XXSL Fluid Kvalitetna oprema: Rock Shox Reba - motion control Shimano SLX, XT (...)

    Cena: 700,00 EUR
  • S-Works Stumpjumper, XXL

    S-Works Stumpjumper, XXL

    redna cena 5600€ Kapitalen 29-er  XXL/23": 185-200cm Top alu frameset, baje lažji od karbonskega... Vilice RS Reba Grupa 1x11r: Sram X1, zavore Eliksir 7 SL Lahki obroči Miche 960 Karbonska gonil(...)

    Cena: 1.500,00 EUR
  • Buy Real/Fake Passports,Drivers license,ID cards,Birth certificate,Visa etc..

    Buy Real/Fake Passports,Drivers license,ID cards,Birth certificate,Visa etc..

    Buy Real/Fake Passports,Drivers license,ID cards,Birth certificate,Visa etc.. Are you trying to change your nationality ? do you need work papers ? do you want to travel ? do you need papers you (...)

    Cena: Po dogovoru
  • gonilka Shimano FC-RS500 52/36T

    gonilka Shimano FC-RS500 52/36T

    Prodam gonilko Shimano FC-RS500 52/36T !   Gonilka je nova, sneta z novega kolesa.

    Cena: 70,00 EUR
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

  • CEironman je ocenil +1
    9. BIKE FESTIVAL PORTOROŽ
  • ZigaK je ocenil +1
    Lepe kolesarke
  • matjaz1 je ocenil +1
    Črna gora s kolesom
Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

  • Lepa tura
  • Doping in ergogena sredstva
  • Doping in ergogena sredstva

Oglas 300x250

  • Prodajam
    Ghost Lector ebs race carbon, M velikost
    Prodam specialko kupljeno avgusta 2014. Oprema nadgrajena v sram red. Gonilka ultegra 50/34, obroči shimano rs. Info na zs ali mobi 070//495--990
    Cena: 1.200,00 EUR
  • Prodajam
    GIANT XTC1, 26" - poceni prodam!
    GIANT XTC1, velikost XL/20"; 178-188cm Praktično novo - brez sledi uporabe r. cena 1450€ - dokazilo račun Okvir ALU XXSL Fluid Kvalitetna oprema: Rock Shox Reba - motion control Shimano SLX, XT (...)
    Cena: 700,00 EUR
  • Prodajam
    S-Works Stumpjumper, XXL
    redna cena 5600€ Kapitalen 29-er  XXL/23": 185-200cm Top alu frameset, baje lažji od karbonskega... Vilice RS Reba Grupa 1x11r: Sram X1, zavore Eliksir 7 SL Lahki obroči Miche 960 Karbonska gonil(...)
    Cena: 1.500,00 EUR
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    Prijavite se za posojilo tukaj na 3%
    Ali potrebujete Finance? lahko danes izposodiš denar iz mojega podjetja po ugodni obrestni meri. naše storitve so 100% jamstvo in brez tveganja. Če se želite prijaviti, pošljite e-poštno sporočil(...)
  • Podarjam
    Rešitve za denar težave
    Storitve za podjetja in posameznike To sporočilo je naslovljena na posameznike, pravne osebe in podjetja, se lahko zadolžujejo do 2.000€ do 10.000.000€ ali več, na zelo nizko obrestno mero, Zaslu(...)
  • Podarjam
    veriga, 8-redna
    Če komu doma leži kakšna odslužena veriga za 8 prestav (ali pa en del verige), bi se priporočil.   Med čiščenjem verige na trek kolesu sem namreč zgubil dva obročka pri zadnjem členku pred "Missi(...)
Prikaži večplusNova objava
Prikaži večplusNova objava

Vroče strani

Seznam vseh


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih