--Notification--
logo

Maraton Franja 2017

Komentarji

  • 3 |-10+13

    Ne razumem kako lahko tisti, ki se jim mudi v cilj motijo ostale na njihovem izletu?!mežikJaz sem na srečo že v tistih letih, da me, če tudi grem peljat na rezultat tisti daleč pred menoj prav nič ne zanimajo. Poizkušam biti hitrejši od vrstnikov, ki imajo enak namen z menoj.smehOnih kolesarjev, ki jih ni tam med nami pa resnično ne pogrešam, še manj pa ogrožam na kakršen koli način.kul
    Znam pa se seveda tudi bolj umirjeno voziti. Vendar to počnem samo takrat, kadar vem, da bo težko narediti soliden rezultat.zarečeni kruh

  • 0 |-10+10
    Skupni start bi se moral zgoditi ze pred leti. Tisto kar je bilo ni bilo nobeni stvari podobno. Odprta voznja od starta zgleda na prvo oko nevarnejsa, ki v resnici ni. Hitro se naredi selekcija in nastanejo luknje ter oblikujejo grupe tekmovalcev podobnih zmogljivosti, kot na Alpah. Vsak naj vozi po svojih zmoznostih in naj se ne preceni. Pazi nase in stiri okrog sebe, zato je popolnoma vseeno ali jih je 100 ali 1000. Nikol nisem razumel tistih ki za vsako ceno iscejo vsako luknjo po 100 m na vrhniski klanec pa nikamor ne morjo.
  • 0 |-10+10
    @CKR
    Ker se cenim...si pozabil :)
  • 2 |-10+12
    Ko takole poslušam tu na forumu, kako ste nekateri na pol oziroma tričetrt "profiči" na kolesu, bi vas dal takole pred startom vsake dirke ali maratona na valje s črto,..na sprednjem valju seve.
    Vsak bi naredil nekaj vaj na valjih. Tisti, ki bi odstopal 10cm (levo in desno skupaj 10cm) na valjih bi ga posadil popolnoma v zadnjo vrsto.
    Zakaj,... Zato ker jih polovica "švenka" po cesti že, če vzame bodon iz košarice ali ko bodon vrača kaj šele, da bi spremljal s pogledom ostale v skupini.
  • 0 |-10+10
    @Raptile: Maraton franja je maraton pri kateri je cilj da vsak varno po svojih zmoznostih pripelje do cilja eni so pac dirkalci eni pa rekreativci. S tem da je vecina slednjih zato je biu ta maraton tudi zasnovan!

    Zdaj tole lahk da ni točno ampak maraton je bil tud odgovor Ljubljane na štejerski pohorski maraton dolg 150 km in se je pred Franjo že vozil. Zato tud tistih 5km več , da bo držalo.
    To bolj po spominu . 

  • 0 |-10+10
    @bluesky: Skupni start bi se moral zgoditi ze pred leti. Tisto kar je bilo ni bilo nobeni stvari podobno. Odprta voznja od starta zgleda na prvo oko nevarnejsa, ki v resnici ni. Hitro se naredi selekcija in nastanejo luknje ter oblikujejo grupe tekmovalcev podobnih zmogljivosti, kot na Alpah. Vsak naj vozi po svojih zmoznostih in naj se ne preceni. Pazi nase in stiri okrog sebe, zato je popolnoma vseeno ali jih je 100 ali 1000. Nikol nisem razumel tistih ki za vsako ceno iscejo vsako luknjo po 100 m na vrhniski klanec pa nikamor ne morjo.

    Saj v osnovi je to isto kot prejšnja leta.Od štarta v BTC je sicer odprta vožnja - vendar do uradnega štarta ne smeš prehiteti prejšnje skupine in boš moral počakati svojo grupo na Brezivici ali na Kozarjah da se bo skupaj štartalo v razmaku 5 minut.Tako piše v navodilih.Kot je napisal @bluesky ni točno:do uradnega štarta se ne bojo naredile selekcije ker bo med baterijami vozilo ki bodo preprečila da bi peljal prehitro.

     

    Štart maratona bodo potekal na sledeč način:

     

    Prva baterija (do 34 let) bo imela štart ob 10.40. Naslednja baterija bo štartala cca 3 min za prvo s potrebnim spremstvom. Naslednji štarti baterij bodo sledili na enak način do zadnje baterije. Tako bo prišlo praktično de raztegnjenega konvoja v 4 delih do Ceste na ključ kjer bo sledil uradni štart pri Peklenku oziroma gasilskem domu Kozarje. Tam bo prva baterija tekoče nadaljevala dirko naprej. Ostale baterije bodo štartale s 5 minutnim razmakom med kategorijami. To pomeni da udeleženec ne sme prehitevati spremstva, ki je nameščeno med posameznimi baterijami. Udeleženec, ki bo štartal v napačni oziroma predhodni bateriji glede na njegovo starost bo avtomatično diskvalificiran.

     

     



     

  • 0 |-10+10

    Razpis je res nekoliko zmeden. Bo moral Miškulin povedati, kako naj si to razlagamo. Najprej piše: Start je odprt od startne črte v BTC-ju, zaprte vožnje ni!.

    Potem pa, da je kontrolna točka na Brezovici, kjer je uradni start maratona. Če ne bo zaprte vožnje, bodo (jaz bom moral na mali maraton) na Brezovico prikolesarili v več skupinah, v ogromnih časovnih presledkih, ne vem kako bo torej izgledal ta uradni start in kdaj bodo začeli meriti čas, saj ni nikjer predvideno (tako kot je bilo prejšna leta), da bi se na Brezovici ustavili in ponovno startali po kategorijah, v časovnih razmikih. Tudi v BTCju je nekje napisano, da se bo startalo skupaj in bodo spredaj le VIP, prvih 200 od lani in Schneekoppe, drugje pa, da bodo tekmovalci razporejeni po starostnih skupinah in bo tisti, ki bo startal prej, diskvalificiran. Kaj bo recimo s tistim iz kategorije F, ki je bil uvrščen med prvih 200, ali bo diskvalificiran, če bo starlal v skupini spredaj, ki je razrvirana za prvih 200 lanske Franje?

    Očitno je organizatorje Franje zmedlo to, da se Franja šteje za pokalno tekmo in sami ne vedo, kako bi to izpeljali. Prav zato bi bilo nujno, da bi imeli tekmovalci z licencami, ki bodo tekmovali za pokal, ločen start od začetka v BTCju in bi tekmovali do cilja v BTCju. Za ostale bi se lahko naredilo tako kot je bilo do zdaj, vožnja do Brezovice in tam start po skupinah.

    Kar se tiče odprte vožnje od BTCja, pa čez njo nergajo najbrž tisti, ki niso bili prav dostikrat na Franji. Ravno zaradi zaprte vožnje pride še bolj do prerivanja in padcev. Nazadnje, ko sem bil na franji so padali že po enem ali dveh kilometrih, ravno zato, ker so se nekateri v gneči, ki je pri zaprti vožnji še večja, želeli na silo preriniti v ospredje, spredaj pa so zaradi neenakomerne vožnje spremstva ali zaradi ovir na cesti zavirali.

  • 0 |-10+10

     

    MARATON FRANJA BTC CITy 2017


    Potek maratona Franja – POZOR ODPRT START IZ BTC-ja

     

    Maraton se prične ob 09.00 uri. Vsi udeleženci morajo zapeljati preko kontrolne štartne preproge.

     

    Start je odprt od startne črte v BTC-ju, zaprte vožnje ni!.

     

    Vsi udeleženci morajo voziti v času maratona po cestno prometnih predpisih.

     

    V času maratona bo vse udeležence, ki za vodilnim tekmovalcem ne bodo zaostajali več kot 60 min, varovala MOBILNA ZAPORA CESTE. Vozilo organizatorja, ki ga bo spremljalo policijsko vozilo, bo vse udeležence z zaostankom več kot 60 minut za vodilnim tekmovalcem, opozorilo z zvočnim signalom. Ti udeleženci bodo zunaj mobilne zapore ceste, zato bodo morali strogo spoštovati cestno-prometne predpise in voziti po desnem prometnem pasu, na trasi pa bodo srečevali vozila udeležencev v prometu.

     

    Maraton se bo zaključil s podelitvami priznanj za najboljše, od 16:30 dalje na startno/ciljnem prostoru v BTC Cityju.

  • 0 |-10+10
    @ken: @CKR
    Ker se cenim...si pozabil :)

    To itak, vendar se dnevno trudim, da me tudi še kdo drug. mežik

  • 0 |-10+10
    @Milk-:

    Razpis je res nekoliko zmeden. Bo moral Miškulin povedati, kako naj si to razlagamo. Najprej piše: Start je odprt od startne črte v BTC-ju, zaprte vožnje ni!.

    Potem pa, da je kontrolna točka na Brezovici, kjer je uradni start maratona. Če ne bo zaprte vožnje, bodo (jaz bom moral na mali maraton) na Brezovico prikolesarili v več skupinah, v ogromnih časovnih presledkih, ne vem kako bo torej izgledal ta uradni start in kdaj bodo začeli meriti čas, saj ni nikjer predvideno (tako kot je bilo prejšna leta), da bi se na Brezovici ustavili in ponovno startali po kategorijah, v časovnih razmikih. Tudi v BTCju je nekje napisano, da se bo startalo skupaj in bodo spredaj le VIP, prvih 200 od lani in Schneekoppe, drugje pa, da bodo tekmovalci razporejeni po starostnih skupinah in bo tisti, ki bo startal prej, diskvalificiran. Kaj bo recimo s tistim iz kategorije F, ki je bil uvrščen med prvih 200, ali bo diskvalificiran, če bo starlal v skupini spredaj, ki je razrvirana za prvih 200 lanske Franje?

    Očitno je organizatorje Franje zmedlo to, da se Franja šteje za pokalno tekmo in sami ne vedo, kako bi to izpeljali. Prav zato bi bilo nujno, da bi imeli tekmovalci z licencami, ki bodo tekmovali za pokal, ločen start od začetka v BTCju in bi tekmovali do cilja v BTCju. Za ostale bi se lahko naredilo tako kot je bilo do zdaj, vožnja do Brezovice in tam start po skupinah.

    Kar se tiče odprte vožnje od BTCja, pa čez njo nergajo najbrž tisti, ki niso bili prav dostikrat na Franji. Ravno zaradi zaprte vožnje pride še bolj do prerivanja in padcev. Nazadnje, ko sem bil na franji so padali že po enem ali dveh kilometrih, ravno zato, ker so se nekateri v gneči, ki je pri zaprti vožnji še večja, želeli na silo preriniti v ospredje, spredaj pa so zaradi neenakomerne vožnje spremstva ali zaradi ovir na cesti zavirali.

    Ja tako kot na dirki na Vršič

  • 0 |-10+10

    Jaz imam občutek, da je do zmede prišlo, ker so organizatorji površno popravili spletne strani, ker tako, kot je napisano, pač ne gre skupaj (odprta vožnja od starta za vse in 4 boksi in štarti po starostnih skupinah v 9 boksih in razmaku na Brezovci). Takih površnih objav je bilo vedno polno vsako leto. Recimo angleška stran za razliko od slovenske in italijanske piše, da se vozi v zaprti skupini. Možno je, da bo dolga trasa s skupinskim štartom, kratka pa po  starosti. (Pri kratki nisem nikjer zasledil skupinskega štarta.)

     

    Sicer jaz menim, da je večina kolesarjev pametnih, in se bo postavilo v skupino, primerno svoji pripravljenosti. Upam da cena zaradi kar precej takih manj pametnih ne bo prevelika. Kot na vsakem maratonu jih bo veliko štartalo prehitro za svojo pripravljenost, ampak dokler se držijo grupe se je držijo, ko pa odpadejo, pač odpadejo. Najboljši se itak poznajo med seboj in bodo pazili eden na drugega, najbrž pa bodo že kmalu navili tempo, da ne bi obtičali v gneči počasnih na vrhniškem klancu. Tisti malo slabši morajo tudi nekje pridobiti izkušnje in to je možno samo na dirkah. Ne moremo reči, da naj vsi, ki niso bili nekaj let v klubskem pogonu pa samo gonijo sobno kolo. Se mi tudi zdi, da na Franji več zgage delajo klubski tekmovalci kot povprečen rekreativec. Tudi padcev je na profesionalnih dirkah sorezmerno več kot na Franji.

     

    Jaz bom šel lepo od zadaj, našel kakšno bolj počasno skupinico, ki se mi bo zdela varna, če pa take ne bo, pa bom sam vozil po levi strani ali pa bil cel cajt na furngi.

  • 0 |-10+10

    Največ padcev je v zaprti vožnji, ko se rinejo naprej. Upam, da bo elita navila na polno prve km in bo nastala močno raztegnjena kolona tko kot na Alpah al pa v Grosuplju, pa ne bo nobenega problema
     

  • 0 |-10+10

    Še uradna razlaga:

     

    1. ODPRT START - BTC CITY - KRISTALNA PALAČA (brez zaprte vožnje)

    156km - start 9:00 vsi skupaj !!! 97km - start 10:40 vsi skupaj !!!

    startni boksi:
    VIP/

    najboljših 200 s Franje 2016/

    AA Tour + licence KZS/

    pokal Schneekoppe

    Po prvi objavi o skupinskem startu iz BTC-ja je bilo mnogo takšnih in drugačnih odzivov. Dejstvo je, da bodo v prvih vrstah izkušeni amaterski kolesarji, ki so vajenih takih startov. Skupina se bo tako čez mestne ulice bolj raztegnila.

    Vsem, ki na Franjo pridete predvsem zaradi druženja in rekreacije, priporočamo start v ozadju.

    www.franja.org

     

  • 2 |-10+12
    @Therion:

    Še uradna razlaga:

     

    1. ODPRT START - BTC CITY - KRISTALNA PALAČA (brez zaprte vožnje)

    156km - start 9:00 vsi skupaj !!! 97km - start 10:40 vsi skupaj !!!

    startni boksi:
    VIP/

    najboljših 200 s Franje 2016/

    AA Tour + licence KZS/

    pokal Schneekoppe

    Po prvi objavi o skupinskem startu iz BTC-ja je bilo mnogo takšnih in drugačnih odzivov. Dejstvo je, da bodo v prvih vrstah izkušeni amaterski kolesarji, ki so vajenih takih startov. Skupina se bo tako čez mestne ulice bolj raztegnila.

    Vsem, ki na Franjo pridete predvsem zaradi druženja in rekreacije, priporočamo start v ozadju.

    www.franja.org

    sej sem vedu....  spet strici iz ozadja mežik

  • 0 |-10+10

    Kje pa bo šla trasa čez Ljubljano? Kot običajno? 
    To bo pa "mesarsko klanje" po LJ. Bolj nevarne odločitve pa še ne.

    Tako kot je bilo pred leti je bilo OK. Mala Franja uradni leteči start na koncu Dobrove. 

  • 0 |-10+10

    Še bolje, start in cilj Dobrova, ne bi bilo potrebno pol Ljubljane zapreti kaže jezik

  • 0 |-10+10

    Ja, na spletnih straneh pa so še vedno boksi po starostnih kategorijah (9) in štarti v razmaku 3 minut. Piše tudi: »Ostale baterije bodo na Brezovici štartale s 5 minutnim razmakom med kategorijami. To pomeni, da udeleženec ne sme prehitevati spremstva, ki je nameščeno med posameznimi baterijami.«.

     

    In ne gre za pozabljeno stran, saj so letnice prirejene letošnjemu maratonu.

     

    Na strani v angleškem jeziku pa še vedno piše, da se bo do Brezovice vozilo v zaprti in kontrolirani skupini, na italijanski pa je spet malo drugače. 

     

    Saj podobne šlamparije pri tem organizatorju smo mi že vajeni in se ponavlja vsako leto, se mi pa tujci malo smilijo.

     

  • 0 |-10+10
    Meni pa se smilijo tisti ..ki Plačajo..in Grejo..in Padejo :)
  • 0 |-10+10

    Ne vem, zakaj si je organizatorjem tekem tako težko vzeti nekaj minut časa za pripravo razpisa.

    Če se glede na prejšna leta toliko spremeni, potem se ne obnavlja prejšnih razpisov ampak se napiše popolnoma nov razpis, s podatki, ki veljajo za tekmo v tem letu. Napisati pa je seveda treba vse pomembne podatke, da je vsakomur vse jasno in ni možnih več različnih razlag, kako naj bi bila tekma izvedena. Mislim, da je pisanje razpisa napram ostalemu delu, ki je potrebno za izvedbo tekme, kot kaplja v morje, izgleda pa, kot da je to težje, zahtevnejše in dražje od vsega ostalega...

  • 0 |-10+10
    @ken: Meni pa se smilijo tisti ..ki Plačajo..in Grejo..in Padejo :)

    V Raphi

  • 0 |-10+10
    @Anquetil.J:
    @ken: Meni pa se smilijo tisti ..ki Plačajo..in Grejo..in Padejo :)

    V Raphi

    V nedeljo se nosjo ta gmašne cote, a ne. smeh

  • 0 |-10+10

    Sem slišal da bo letos doping kontrola. Me prav zanima koliko vas bo imelo tisti dan neodložive obveznosti ali pa bo tistin dan zbolel

  • 0 |-10+10

    Kolk "daleronov" lahko vzameš , za vsak slučaj , da ne stakneš kak virus ? zarečeni kruhkulmežik .

    Pa da ne "napihaš" .  zarečeni kruhkulmežik 



     Cheers


     

  • 0 |-10+10

    Kr prvih 100 k so itak VIP naj vsem kri vzamejo pa da vidmo junake kaže jezik

  • 0 |-10+10

    MARATON FRANJA BTC CITY 2017   Kolesarji bodo razporejeni v startne bokse:  
    1.boks  VIP (maksimalno 100)
    2.boks  lanskih prvih 200 (156km ali 97km)
    3.boks  Alpe Adria Tour, Schneekoppe pokal in licence KZS
    4.boks  ostali
    Število prijav: 183



    Triglav Maraton Franja 97km  

    Kolesarji bodo razporejeni v startne bokse:  
    1.boks  VIP (maksimalno 100)
    2.boks  lanskih prvih 200 (156km ali 97km)
    3.boks  Alpe Adria Tour, Schneekoppe pokal in licence KZS
    4.boks  ostali
    Število prijav: 135   
    Če se prav spomnim, je bilo lani tak čas že več kot 1000 prijavljeni. Letos pa ne bo nobene gužve in tudi denarja ne. 

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • Prodajam
    ~~P: Specialized S-WORKS 6 Road~~
    Prodam nekajkarat (max 20) rabljene kolesarske čevlje Specialized S-WORKS 6. Čevlji so številka 45. Na podplatu imajo nekaj znakov uporabe, na vrhu pa so... ne bom pisal, da so kot novi, ker niso ...
    Cena: 250,00 EUR
  • Prodajam
    Super Record EPS upgrade kit
    Kit za nadgradnjo mehanske skupine opreme Campagnolo Super Record EPS vsebuje: Campagnolo Super Record EPS zadnji menjalnik Campagnolo Super Record EPS sprednji menjalnik Campagnolo Super Record ...
    Cena: 1.550,00 EUR
  • Prodajam
    kolesarske ženske čevlje BMT
    Prodam MTB ženske kolesarske čevlje BMT Marathon. Čevlji so izredno malo nošeni, številka 38. Ogled v LJ, več info na ZS.(slika)  
    Cena: Po dogovoru
  • Prodajam
    Orodje za stiskanje šalic Unior
    Prodam orodje za stiskanje šalic krmilnega ležaja, primerno tudi za različne tipe gonilnih ležajev. Ostale info na zs www.factorystore.si/unior-oro dje-za-stiskanje-salic-krmilne ga-lezaja ...
    Cena: 60,00 EUR
  • Prodajam
    Cestno krmilo FSA Plasma compact
    Prodaja se rabljeno karbonsko cestno krmilo z integrirano fajfo. Krmilo je rabljeno, vidni so normalni znaki uporabe in traku, ampak brezhibna, brez poškodb. Širina je 44cm, dolžina fajfe je 110m ...
    Cena: 90,00 EUR
  • Prodajam
    EURUS 2-wayfit obročniki
    prodajam rabljene obročnike Campagnolo Eurus 2-wayfit...račna je Shimano..odlični, trpežni, lahki, neuničljivi.....prodajam zaradi nakupa drugih.gor je kaseta ultegra 10-redna, lahko prodam skupa ...
    Cena: 390,00 EUR
  • Prodajam
    P:cestno kolo Scott CR1 Carbon Shimano 5800 11, velikost L.
    P:cestno kolo Scott CR1 Carbon Shimano 5800 11, velikost L. Kolo z 0km. Račun, garancija 2017 na okvir in ostale komponente. (slika) Specifikacije: -okvir Scott CR1 Carbon HMF, velikost L -pre ...
    Cena: 1.690,00 EUR
  • Prodajam
    P:set obročev Ritchey Apex WCS Carbon 38mm Tubular
    P:set obročev Ritchey Apex WCS Carbon 38mm Tubular, račna Shimano 9/10 speed.Obroči so kot novi, z njimi ni bilo prevoženo realno več kot 1.000km. Uporabljeni samo na nekaj trijatlon tekmah.Na ob ...
    Cena: 600,00 EUR
  • Prodajam
    P:set obročev Xentis-Solist ONE 42 Tubular, Shimano 9/10/11
    P:set obročev Xentis-PanchoWheels Solist ONE 42 UD Carbon Tubular, račna Shimano 9/10/11 speed. (slika) Obroč izdelan pri podjetju Xentis Austria, z njihovo patentirano zavorno površino in dož ...
    Cena: 1.000,00 EUR
  • Prodajam
    P: cestno kolo Look 695 SR I-Pack, velikost XL
    P: cestno kolo Look 695 SR I-Pack, velikost XL (slika) (slika) Odlično ohranjeno, kupljeno decembra 2014, prevoženo vsega ca. 2.000km, garancija na okvir do leta 2019. -okvir Look 695 SR XL ...
    Cena: 2.800,00 EUR
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

  • SAVINJSKA runda
  • SAVINJSKA runda
  • IZBIRA TUBULARJA

Oglas 300x250

  • Prodajam
    ~~P: Specialized S-WORKS 6 Road~~
    Prodam nekajkarat (max 20) rabljene kolesarske čevlje Specialized S-WORKS 6. Čevlji so številka 45. Na podplatu imajo nekaj znakov uporabe, na vrhu pa so... ne bom pisal, da so kot novi, ker niso ...
    Cena: 250,00 EUR
  • Prodajam
    Super Record EPS upgrade kit
    Kit za nadgradnjo mehanske skupine opreme Campagnolo Super Record EPS vsebuje: Campagnolo Super Record EPS zadnji menjalnik Campagnolo Super Record EPS sprednji menjalnik Campagnolo Super Record ...
    Cena: 1.550,00 EUR
  • Prodajam
    kolesarske ženske čevlje BMT
    Prodam MTB ženske kolesarske čevlje BMT Marathon. Čevlji so izredno malo nošeni, številka 38. Ogled v LJ, več info na ZS.(slika)  
    Cena: Po dogovoru
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    Talno tlačilko SKS
    Podarim talno tlačilko SKS, primerno za avto in presta ventil. Potrebno zamenjati glavo. Več info na ZS  
  • Podarjam
    Podarjam
    Podarim rabljene čevlje SIDI št.43, nov poltabular Conti 20mm in malo vožen Conti 23mm.
  • Podarjam
    9 redno kaseto
    podarjam. 9 redno kaseto ultegra 12_23 odlično ohranjeno.    
Prikaži večplusNova objava
Prikaži večplusNova objava


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih