--Notification--

logo

Kolo z Ultegra Di2

Komentarji

  • 0 |-10+10
    @bécane: Sem na tisti strani, ki verjamemo, da se je treba "popolnega" obrata naučiti, ne pa nastaviti kolesa, da je peta avtomatsko gor. Kot povsod, bližnjic ni. To me spominja na une naivneže, ki se učijo tujih jezikov tako da spijo, seveda plačajo bogastvo za tak tečaj, in mislijo, da bodo v treh mesecih obvladali tuji jezik :-)
    ja pismo ej vseen bos bolj prtiskal kot vlekel pedala
    sem parkrat probal tudi sam da bi z eno nogo potiskal z drugo pa istocasno vlekel in me je hitro minilo vse
    in to ne pride samo od tega kako zasukas podplat med pedaliranjem
  • 0 |-10+10
    @gorann3:
    @bécane: Sem na tisti strani, ki verjamemo, da se je treba "popolnega" obrata naučiti, ne pa nastaviti kolesa, da je peta avtomatsko gor. Kot povsod, bližnjic ni. To me spominja na une naivneže, ki se učijo tujih jezikov tako da spijo, seveda plačajo bogastvo za tak tečaj, in mislijo, da bodo v treh mesecih obvladali tuji jezik :-)
    ja pismo ej vseen bos bolj prtiskal kot vlekel pedala
    sem parkrat probal tudi sam da bi z eno nogo potiskal z drugo pa istocasno vlekel in me je hitro minilo vse
    in to ne pride samo od tega kako zasukas podplat med pedaliranjem

    Probaj kdaj gonit kolo brez spd pedal pa boš kaj hitro videl, da je težko gonit, če pritiskaš samo dol.....
    Sicer smo pa odjadrali stran od prvotne teme... 

  • 0 |-10+10
    pa ce niste sigurni koliko dvignit sedez je najlazji nacin da pete das na pedala in vrtis nazaj, noga pa mora bit do konca stegnjena v najnizjem polozaju pedalapa tolk glej da se boki ne premikajoto je neka osnovamislim da vas jenkr nekj ki imate prenizk nastavljen sedez :)
    pa tudi vecina kolesarjev prtiska bolj z eno nogo kot drugo kar je normalno
  • 0 |-10+10
    @fuego:
    @gorann3:
    @bécane: Sem na tisti strani, ki verjamemo, da se je treba "popolnega" obrata naučiti, ne pa nastaviti kolesa, da je peta avtomatsko gor. Kot povsod, bližnjic ni. To me spominja na une naivneže, ki se učijo tujih jezikov tako da spijo, seveda plačajo bogastvo za tak tečaj, in mislijo, da bodo v treh mesecih obvladali tuji jezik :-)
    ja pismo ej vseen bos bolj prtiskal kot vlekel pedala
    sem parkrat probal tudi sam da bi z eno nogo potiskal z drugo pa istocasno vlekel in me je hitro minilo vse
    in to ne pride samo od tega kako zasukas podplat med pedaliranjem

    Probaj kdaj gonit kolo brez spd pedal pa boš kaj hitro videl, da je težko gonit, če pritiskaš samo dol.....
    Sicer smo pa odjadrali stran od prvotne teme... 

    ja kako pa mislis da smo vcasih vozil kolesa, pac prtiskal si z vsako nogo posebej pa je slo
    tukaj pri zapetih cevljih ti pac druga noga avtomatsk vlece pedal in si olajsas vrtenje
    ni pa to zdj da si porazdelis krog 50% na levo in 50% na desno nogo
    vsaj pr vecini kolesarjev je tako razen ce trenirajo ta nacin in jim pride v podzavest
  • 1 |-10+11
    @gorann3: pa ce niste sigurni koliko dvignit sedez je najlazji nacin da pete das na pedala in vrtis nazaj, noga pa mora bit do konca stegnjena v najnizjem polozaju pedalapa tolk glej da se boki ne premikajoto je neka osnovamislim da vas jenkr nekj ki imate prenizk nastavljen sedez :)
    pa tudi vecina kolesarjev prtiska bolj z eno nogo kot drugo kar je normalno

    To je to, zdrava kmečka pamet. Stegnjena noga s peto v najnižjem položaju, zakrito sprednje pesto ko si na dropih, ipd. S takim pristopom ne bo poškodb, denarce za bike fitting pa raje za kaj drugega ponucat kaže jezik Seveda tukaj mislim nas rekreače, tekmovalci, ki jim je pomemben vsak watt pa valjda tudi bike fitting.

  • 0 |-10+10
    @bécane:
    @gorann3: pa ce niste sigurni koliko dvignit sedez je najlazji nacin da pete das na pedala in vrtis nazaj, noga pa mora bit do konca stegnjena v najnizjem polozaju pedalapa tolk glej da se boki ne premikajoto je neka osnovamislim da vas jenkr nekj ki imate prenizk nastavljen sedez :)
    pa tudi vecina kolesarjev prtiska bolj z eno nogo kot drugo kar je normalno

    To je to, zdrava kmečka pamet. Stegnjena noga s peto v najnižjem položaju, zakrito sprednje pesto ko si na dropih, ipd. S takim pristopom ne bo poškodb, denarce za bike fitting pa raje za kaj drugega ponucat kaže jezik Seveda tukaj mislim nas rekreače, tekmovalci, ki jim je pomemben vsak watt pa valjda tudi bike fitting.

    S takim pristopom sem jaz imel bolečine v kolenu in niti evra mi ni žal, ki sem ga dal za nastavitev kolesa. Zdaj je kolesarjenje užitek in ne več muka. 

  • 0 |-10+10
    @gorann3:
    @fuego:
    @gorann3:
    @bécane: Sem na tisti strani, ki verjamemo, da se je treba "popolnega" obrata naučiti, ne pa nastaviti kolesa, da je peta avtomatsko gor. Kot povsod, bližnjic ni. To me spominja na une naivneže, ki se učijo tujih jezikov tako da spijo, seveda plačajo bogastvo za tak tečaj, in mislijo, da bodo v treh mesecih obvladali tuji jezik :-)
    ja pismo ej vseen bos bolj prtiskal kot vlekel pedala
    sem parkrat probal tudi sam da bi z eno nogo potiskal z drugo pa istocasno vlekel in me je hitro minilo vse
    in to ne pride samo od tega kako zasukas podplat med pedaliranjem

    Probaj kdaj gonit kolo brez spd pedal pa boš kaj hitro videl, da je težko gonit, če pritiskaš samo dol.....
    Sicer smo pa odjadrali stran od prvotne teme... 

    ja kako pa mislis da smo vcasih vozil kolesa, pac prtiskal si z vsako nogo posebej pa je slo
    tukaj pri zapetih cevljih ti pac druga noga avtomatsk vlece pedal in si olajsas vrtenje
    ni pa to zdj da si porazdelis krog 50% na levo in 50% na desno nogo
    vsaj pr vecini kolesarjev je tako razen ce trenirajo ta nacin in jim pride v podzavest

    Zdaj ne vem za katere čase govoriš, samo v 80-ih sem kot otrok mel specialko in so ble na pedalih košarice. 

  • 1 |-10+11

    Da ne boste izumljali tople vode in na dolgo filozofirali, noben kolesar ni sposoben narediti popolnega kolesarskega obrata. Še tako dober profi kolesar se lahko temu samo in zgolj približa. Spodaj primer dobre kolesarske tehnike, ki pa še vedno generira izgube, ki se kažejo kot vdolbine na sredini elipse.

     
    In pa še primer slabe kolesarske tehnike...

    Rezultat iskanja slik za watt bike pedaling technique 
     

  • 0 |-10+10
    @Noe:
    @bécane:
    @gorann3: pa ce niste sigurni koliko dvignit sedez je najlazji nacin da pete das na pedala in vrtis nazaj, noga pa mora bit do konca stegnjena v najnizjem polozaju pedalapa tolk glej da se boki ne premikajoto je neka osnovamislim da vas jenkr nekj ki imate prenizk nastavljen sedez :)
    pa tudi vecina kolesarjev prtiska bolj z eno nogo kot drugo kar je normalno

    To je to, zdrava kmečka pamet. Stegnjena noga s peto v najnižjem položaju, zakrito sprednje pesto ko si na dropih, ipd. S takim pristopom ne bo poškodb, denarce za bike fitting pa raje za kaj drugega ponucat kaže jezik Seveda tukaj mislim nas rekreače, tekmovalci, ki jim je pomemben vsak watt pa valjda tudi bike fitting.

    S takim pristopom sem jaz imel bolečine v kolenu in niti evra mi ni žal, ki sem ga dal za nastavitev kolesa. Zdaj je kolesarjenje užitek in ne več muka. 

    to je za visino sedeza, bolecine pa treba opdravit potem na druge nacine, sedez naprej ali nazaj je dosti pomemben, blokeji pa sploh

    potem so pa popravki po milimetrih

    ko najdes polozaj, ki ti ustreza je to to, ni pa to isto kot fitting, tudi sam sem bil na fitingu in vem kaj mislis


    @becane
    ce si fit in gibcen in zdrav potem je to res tko kot pravis, sam kolk vas je takih mogoce :)

    problem na specialki so vpeti cevlji in zarad tega moras potem tudi vse ostalo prilagodit temu, ce pa nisi zapet se pa tako ali tako sam postavis v optimalni polozaj in niso tako pomembne te stvari 

  • 0 |-10+10
    @fuego:
    @gorann3:
    @fuego:
    @gorann3:

    Zdaj ne vem za katere čase govoriš, samo v 80-ih sem kot otrok mel specialko in so ble na pedalih košarice. 

    nasplosno govorim, niso samo specialke kolesa, tudi na trekingu te marsikdo prehiti pa lahko vleces pedala in potiskas na vse mozne nacine :)
     

  • 0 |-10+10
    @gorann3:
    @fuego:
    @gorann3:
    @fuego:
    @gorann3:

    Zdaj ne vem za katere čase govoriš, samo v 80-ih sem kot otrok mel specialko in so ble na pedalih košarice. 

    nasplosno govorim, niso samo specialke kolesa, tudi na trekingu te marsikdo prehiti pa lahko vleces pedala in potiskas na vse mozne nacine :)
     

    Tisti, ki ponavadi gonijo trekinge in gorce brez SPD-jev jih že na kilometer vidiš, ker vozijo vedno z težkimi obrati saj je nemogoče razvit visoko kadenco brez vpetja. Določenih tehnično zahtevnih odsekov se z MTB-jem brez SPD-jev sploh ne da odvozit...

  • 0 |-10+10

    v ekstrme res ni treba iti zdaj, poanta je cisto drugje

    ce ne bi spd bil boljsi sistem ga ne bi bilo, ne rabis pa vpetja, da bi bil hiter kolesar nasmeh

  • 1 |-10+11
    @gorann3:

    v ekstrme res ni treba iti zdaj, poanta je cisto drugje

    ce ne bi spd bil boljsi sistem ga ne bi bilo, ne rabis pa vpetja, da bi bil hiter kolesar nasmeh

    Ko so mi ene 16 nazaj hoteli prodat SPD pedala jih niti pod razno nisem hotel met. Sedaj pa si ne predstavljam, da bi vozil kolo brez njih, razen če grem v mesto in za fijakanje na morju. Kako bi kaj izgledalo abzicanje v breg brez SPD-jev pa da ti noga zdrsne s pedala. Pa še poanta je, da imaš nogo točno na istem mestu, ne da kar naprej iščeš pozicijo. Še downhillerji so prešaltal iz flat-ov na spd.....
    Specialke si pa sploh ne znam predstavljat, da bi jo vozil z flat-i.... 

  • 0 |-10+10

    flat + košarica nasmeh

  • 0 |-10+10

    Zdravo!
    Na kolesu imam Ultegro 6800 Di2. Če imam spredaj na velikem zobniku (52), ter zadaj na velikem ali drugem (28,26) mi spredaj veriga pada iz velikega zobnika na malega. Včasih po 100m, včasih po par km, ponavadi pri večji kadenci. Vem da se veriga naj nebi nikoli tako križala pa vseeno, je normalno da pade dol iz zobnika? Ko sem sam me še ne moti tako zelo, če vozimo v skupini pa je nevarno ker naenkrat izgubim pedala pod nogami. :D

  • 0 |-10+10
    @Neejc1:

    Zdravo!
    Na kolesu imam Ultegro 6800 Di2. Če imam spredaj na velikem zobniku (52), ter zadaj na velikem ali drugem (28,26) mi spredaj veriga pada iz velikega zobnika na malega. Včasih po 100m, včasih po par km, ponavadi pri večji kadenci. Vem da se veriga naj nebi nikoli tako križala pa vseeno, je normalno da pade dol iz zobnika? Ko sem sam me še ne moti tako zelo, če vozimo v skupini pa je nevarno ker naenkrat izgubim pedala pod nogami. :D

    Ne ni normalno.
  • 0 |-10+10

     Ni normalno in menjalnik je slabo nastavljen oz omejen. Ampak tudi tako nesmes vozit ker bos unicil ketno ter zobnike 

  • 0 |-10+10

    Vzrok za tak problem se vedno išče v nastavitvah, kar pa ni nujno vedno res. Marsikdaj se zgodi, da je problem v chain line-u. Če imaš recimo gonilko drugega proizvajalca se lahko zgodi, da je pozicija prednjega verižnika glede na zadnji zobnik preveč levo ali desno.  To potem povzroča v določenem položaju padanje verige iz velikega verižnika ali pa dotikanje verige in velike šajbe kadar se vozi mali zobnik spredaj. Je pa lahko vzrok slabega chine line-a tudi »češki« okvir.

  • 1 |-10+11
    @-BLAŽ-:

    »češki« okvir.

    Sorry, da smetim, ampak moram. Zanimivo, da je ta izraz še vedno v uporabi. Ne leti na tebe osebno, ampak na splošno.
    Res me zanima s čim so si ga Čehi prislužili. Nek razlog je že verjetno moral biti, čeprav so Čehi industrijska nacija in se lahko pohvalijo z velikimi dosežki.
    V čem smo mi boljši od njih, da tako lahkotno uporabljamo ta izraz? Imamo mogoče Slovenci kompleks večvrednosti? Ponavadi je ravno obratno in verjamemo, da se nam godi krivica.

  • 0 |-10+10

    škoda 1000MB

  • 0 |-10+10
    Problem tukaj najverjetneje ni v nastavitvah. Moznosti je več nekaj ni vredu z verigo, lahko je kakšna poškodba zoba na zobniku, zračnost v gonilnem lezaju oz. nepravilno privita gonilka v sredino, zelo mehak okvir.....
  • 0 |-10+10

    Okvir je Canyon Aeroad 2017 letnik, tak da glih mehak nebi smeu bit, oprema je vsa originalna, tak da tut tuki mislim da ni problem. Zobi na zobniku tut vi zgledajo vredu. Bom probal še mal z nastavitvami menjalnika, čeprav veliko bol navzgor negre, ker potem bi že veriga drsala v tem položaju ko je prekrižana..

  • 0 |-10+10
    @Neejc1:

    Okvir je Canyon Aeroad 2017 letnik, tak da glih mehak nebi smeu bit, oprema je vsa originalna, tak da tut tuki mislim da ni problem. Zobi na zobniku tut vi zgledajo vredu. Bom probal še mal z nastavitvami menjalnika, čeprav veliko bol navzgor negre, ker potem bi že veriga drsala v tem položaju ko je prekrižana..

    Če ti veriga nikjer ne drsa po menjalniku nimajo nastavitve nobene veze s padanjem verige z verižnika. Malo moreš vedeti kaj tikaš, da ne boš še bolj zbrkljal.
  • 0 |-10+10
    @Sergej_Pomurje:
    @-BLAŽ-:

    »češki« okvir.

    Sorry, da smetim, ampak moram. Zanimivo, da je ta izraz še vedno v uporabi. Ne leti na tebe osebno, ampak na splošno.
    Res me zanima s čim so si ga Čehi prislužili. Nek razlog je že verjetno moral biti, čeprav so Čehi industrijska nacija in se lahko pohvalijo z velikimi dosežki.
    V čem smo mi boljši od njih, da tako lahkotno uporabljamo ta izraz? Imamo mogoče Slovenci kompleks večvrednosti? Ponavadi je ravno obratno in verjamemo, da se nam godi krivica.

    Saj imaš prav. Včasih se je tako reklo, pa je bilo verjetno že takrat neupravičeno. Zakaj ne vem, mogoče zato, ker smo leta osemdeset mislili, da je yugo boljši kot škoda nasmeh

  • 0 |-10+10
    @-BLAŽ-:
    @Sergej_Pomurje:
    @-BLAŽ-:

    »češki« okvir.

    Sorry, da smetim, ampak moram. Zanimivo, da je ta izraz še vedno v uporabi. Ne leti na tebe osebno, ampak na splošno.
    Res me zanima s čim so si ga Čehi prislužili. Nek razlog je že verjetno moral biti, čeprav so Čehi industrijska nacija in se lahko pohvalijo z velikimi dosežki.
    V čem smo mi boljši od njih, da tako lahkotno uporabljamo ta izraz? Imamo mogoče Slovenci kompleks večvrednosti? Ponavadi je ravno obratno in verjamemo, da se nam godi krivica.

    Saj imaš prav. Včasih se je tako reklo, pa je bilo verjetno že takrat neupravičeno. Zakaj ne vem, mogoče zato, ker smo leta osemdeset mislili, da je yugo boljši kot škoda nasmeh

    Takrat je bila stoenka zakon za proletariat. kul

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • FSA omega compact

    FSA omega compact

    Prodam gonilko FSA omega double z prenosi 34-50, dolžina gonilke je 172,5 mm. Primerna je za BB30/PF30. Rabljena 4 mesece. Ima znake uporabe, zobniki so kot novi. Prodajam zaradi prehoda na shima(...)

    Cena: 40,00 EUR
  • Obroči Specialized Axis 2.0

    Obroči Specialized Axis 2.0

    Prodam Specialized Axis 2.0 set obročev, vzetih iz novega kolesa, račna shimano   prevzem možen v mb 051 372 784 David cena 100€

    Cena: 100,00 EUR
  • Ženski kolesarski čevlji-Shimano

    Ženski kolesarski čevlji-Shimano

    Prodam ženske kolesarske čevlje Shimano SPD-SL številka 41. Čevlji so nenošeni, ker smo kupili premajhne. Ogled možen na relaciji Mislinja-Velenje-Celje

    Cena: 80,00 EUR
  • TRENAŽER+GUMA+OBROČ+KASETA

    TRENAŽER+GUMA+OBROČ+KASETA

    VSE SKUPAJ 120€ guma je nova, obroč je nov, kaseta Sh10r, trenažer ne zavira...  

    Cena: 120,00 EUR
  • GIANT XTC1, 26"

    GIANT XTC1, 26"

    GIANT XTC1, velikost XL/20"; 178-188cm Praktično novo - brez sledi uporabe r. cena 1450€ - dokazilo račun Okvir ALU XXSL Fluid Kvalitetna oprema: Rock Shox Reba - motion control Shimano SLX, XT (...)

    Cena: 725,00 EUR
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

  • StaraKost je ocenil +1
    Forum bicikel.com
  • bine1 je ocenil +1
    Forum bicikel.com
  • SODROVC je ocenil +1
    Forum bicikel.com
Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

  • Jani Brajkovič
  • Jani Brajkovič
  • Lepa tura

Oglas 300x250

  • Prodajam
    FSA omega compact
    Prodam gonilko FSA omega double z prenosi 34-50, dolžina gonilke je 172,5 mm. Primerna je za BB30/PF30. Rabljena 4 mesece. Ima znake uporabe, zobniki so kot novi. Prodajam zaradi prehoda na shima(...)
    Cena: 40,00 EUR
  • Prodajam
    Obroči Specialized Axis 2.0
    Prodam Specialized Axis 2.0 set obročev, vzetih iz novega kolesa, račna shimano   prevzem možen v mb 051 372 784 David cena 100€
    Cena: 100,00 EUR
  • Prodajam
    Ženski kolesarski čevlji-Shimano
    Prodam ženske kolesarske čevlje Shimano SPD-SL številka 41. Čevlji so nenošeni, ker smo kupili premajhne. Ogled možen na relaciji Mislinja-Velenje-Celje
    Cena: 80,00 EUR
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    P: absoluteBLACK verižniki, ovalni
    absoluteBLACK, oval, 52-36, za Ultegra 6800 ali Dura-Ace 9000.Voženi 500km. Prodajam ker nimam več cestnega kolesa. (slika)
  • Podarjam
    Prijavite se za posojilo tukaj na 3%
    Ali potrebujete Finance? lahko danes izposodiš denar iz mojega podjetja po ugodni obrestni meri. naše storitve so 100% jamstvo in brez tveganja. Če se želite prijaviti, pošljite e-poštno sporočil(...)
  • Podarjam
    Rešitve za denar težave
    Storitve za podjetja in posameznike To sporočilo je naslovljena na posameznike, pravne osebe in podjetja, se lahko zadolžujejo do 2.000€ do 10.000.000€ ali več, na zelo nizko obrestno mero, Zaslu(...)
Prikaži večplusNova objava
Prikaži večplusNova objava

Vroče strani

Seznam vseh


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih