--Notification--

logo

Cannondale CAAD12 Ultegra

Komentarji

  • 0 |-10+10
    @-BLAŽ-:
    @Nofrus:

    Iz teme "nakup kolesa v avstriji" selim debato v to.

    V trgovini Rider_Pro sem najdel kolo, kateri bi mi bil zanimiv CAAD12-a. 
    Nastane problem, da je št. manjši kot sem ga imel namen vzeti, a po geometriji sodeč je zelo majhna razlika med velikostjo 58 (kateri je na zalogi) in 60, katerega bi jaz vzel, v kolikor bi bil.
    Popust je korekten, oprema je stopnjo slabša (105), vendar me ne moti.

    Za nadaljevanje bi vas prosil za pomoč, ker kolesa v nobeni trgovini fizično ni bilo, sedel sem na 56 (CAAD12) pa me je presenetila velikost (ker me je dokaj raztegnila), sam sem velikosti 192 cm, pa ne vem če se da prilagoditi na mojo velikost?

    Do naslednje velikosti je ogromno 63, zato menim da bi za mene bil taprav 60, vendar ker nimam izbora je to to. Moj t
    reking bicikel je velikosti 60 in mi je ulit, enako velja za fitnes kolo (tudi ta je bil 60 velikost), povnovzmetenga gorca imam velikosti XL.

    Probal sem Trek EMONDA S5 2017 velikost 60, pa mi je bil na komot (vem da je drugačna drža, itd..).

    Želel bi dobiti / izvedeti za še kakšno mnenje, iti v nabavo 58 ali ne, trgovina mi ni pred vrati, da ga grem probati. 



     

    192cm in caad 12 v številki 58 no go. Sem se poglobil v cifre in je razlika med 58 in 60 konkretna in nikakor ne zanemarljiva. Sem imel pri 189cm ene pol leta po geometriji praktično identično kolo in si nikdar več ne želim voziti bajka s head tubom 17,5cm in top tubom 575. To je premajhno in pika, se tudi slabo pelje. Če nimaš občutka kaj prinesejo te milimetri pri vožnji je bolje, da cifer sploh ne gledaš.

     

    kljub temu, da sem ti predlagal 58....bi pa tule se bolj pogreznil v gnoj....vzel svoje besede nazaj...in raje poslušal in upošteval Blaža...verjemi!!

  • 0 |-10+10

    Če ima top tube res samo 575 potem bo pri 192cm kolo res kratko, ga ne rešiš niti s 130mm fajfo!!
    Sam imam 189 in velikost kolesa 58 pod 580 top tubum sploh ne gledam več :)

  • 0 |-10+10

    580 TT sem imel na prejšnjem kolesu pri višini 182cm, vozil sem se brez bolečin, ampak sem šel pri zdajšnjem na 565. 580 je res malo malo za vas velikane.

  • 0 |-10+10

    @deci, thx mežik hvala na korektnosti, lepo je brati da se čuti spoštovanje do forumašev, "kapo dol" bi se lahko reklo.

    Tud sam sem se malo posvetoval, žal tudi če ga ne probam je premajhno, vozim za trening/užitek/utrip, ne mislim se ..ebavati s štelom ali velikostjo le tega...

    Ko pridobim, kaj novega za prežvekovati (kolo) tipkam...res pa da sem svež na forumu oz. bil sem bolj na Tabli zaradi gorca, zdej me je pot vrgla na cesto še s kolesom, tako da imam še kr neki vaših objav "feed back"-ov za prebrati, pa da vidim kaj so še alternative za vzeti do takrat bom pa žulil to kar imam na razpolago z nasmeškom na obrazu kul

  • 0 |-10+10
    glejte reach, ne pa top tube
  • 0 |-10+10
    Glede na to, da bo to tvoja prva specjalka (po napisanem sodeč) in tvojih vprašanjih, a si prepričan da želiš imet CAAD? Če ravno nimaš nekih hudih tekmovalnih ambicij, poglej še za kakšnim Synapsom... ;-)
    CAAD je hudičevo tog in tekmovalno raztegnjen... :-) In seveda odličen.
  • 0 |-10+10

    @kenz76
    V bistvu je zadeva pri meni sledeča, ne vem kdaj sem pričel voziti kolo, skratka vozim od malega, vedno bil na gorcu (polnovzmeten, in trdaku), vedno sem imel komplet širokih gum in ozkih gum (vsake na svojih obročih), v tem času sem imel še staro desetko in petko, kateri sem tudi vozil, ne s tolkšnim v veseljem kot MTB, ampak vseeno. No čez čas sem si vmislil fitnes kolo, ter zaradi družinske potrebe še treking.
    Skratka kolo je bilo vedno pri men, kolo je meni dopolnjeval treninge. Če se vrnem nazaj, nazaj na desetko (Se teh koles še kdo spomne?), meni je bil na komot (nič na njem od tehnologije, samo tvoje noge in gas, da ne govorim o kakšnih zic gelih, itd...ha ha k se tega spomnim).

    Zdej pa nazaj na odg., ne daje se mi denarja za top kolo, ker gre v zrak z EUR lahko je dražje k avto!!!
    Če ne morem imeti top okvir iz karbona (zaradi omejenega budgeta), imam lahko top alu. okvir, kar pa se mi zdi da je CAAD12 (saj je bil ocenjen v l. 2016 za best bike (je pa tudi moj okvirni budet) - www.youtube.com/watch?v=XTCs_ -OQlBU).
    Sem kar prilagodljiv tip, ne sikeram se, da ne bi naredil 120 km v dnevu (v nekaj urah enega dne) z MTB ali treking kolesom, zakaj s tolikšno napredno tehnologijo ne bi mogel voziti moderno specijalko.
    Kupujem pa tovrstno kolo še iz enega razloga, čez teden nimam prav dosti časa za kolesarski trening (redko sem v zadnjih 7 letih, imel čas za kruzat okoli, kar pri trekingu ali MTB potrebuješ, čas seveda), rad naredim krog dolžine ure in pol do dveh na polno, brez postanka.

    V kolikor bom imel več časa za biti na kolesu, mi pa lahko vi svetujete ali bom lahko izdržal na CAAD12-u?
    Seveda Synapsa ne poznam, sem še vedno odprt za smernice, sedaj približno veste za kaj bi večino uporabljal kolo (ne izključujem tudi možnost, da imam namen opraviti kakšno turo 200 km).


  • 0 |-10+10

    Zakaj bi za MTB potreboval več časa kot za specialko? Tega ne zastopim...1,5h je 1,5h pa kakorkol obrneš..razen, če se ti gre za nabijanje kilometrov. V 1,5h lahko z MTB-jem po hribiš narediš več kot s svalkanjem s specialko po ravnini. 
    Kar se pa Synapse-a tiče pa lahko podam informacijo, ker ga vozim. Okvir ima bolj udobno geometrijo napram CAAD-u ali Supersix-u. Poleg tega ima več prostora med vilicama in lahko namontiraš širše gume kar tudi pripomore k mehkejši vožnji. Še vedno ne bo tako udobno kot na MTB-ju, ker je vseeno specialka, je pa vožnja po naših zjebanih cestah lepša. Pa to udobje se pozna precej na daljših vožnjah, kjer bi bil na race geometriji bolj utrujen. Sta pa CAAD in Supersix bolj odzivna, če misliš hodit na tekme.

  • 0 |-10+10
    Če ne misliš tekmovat, potem sigurno razmisli v smeri Synapsa... Vsaj poskusi ga. Je iz iste hiše, z isto top tehnologijo. :)
    In lahko je tudi čisto prava tekmovalna specjalka, s pravim pristopom.
    Je pa menda precej bolj udoben kot caad in glede na napisano tvojo bogato kolesarsko zgodovino, ti bo Synapse bolj pisan na kožo. :)
    Vsaj pogledat ga pojdi... ;-)
  • 0 |-10+10

    Konstruktivno, super, thx.

    @fuego - glede MTB, rad sem hribolazil, pa če si vzamem na dan uro in pol časa mi preprosto zmanjka, zakaj? V eno smer do hriba (od doma) rabim cca. 20-25 min (kar pomeni krat dve-(2) je že šlo 50 min, če seveda vse na timing delaš), se pravi za hrib ti ostane bore malo...
    Pri cestnem kolesu štartam od doma, in je polna ura in pol, vse šteje kul Pa na nobene tekme nimam namena it, jaz se nimam sebi za dokazovati, žal rad samo brcam v pedala kot en del rekreacije v lajfu.

    @kenz76 & fuego - thx preverim Synapse (vendar me tu cena baše, raje imam alu okvir z boljšo opremo kot dražje kolo za cca 25%, kar pa ni tako malo), tu bom mal trmast pa vseeno probal zadevo, če bom imel kej več sreče z velikostjo, da se lahko res proba bicikel (v kolikor zadaneta, se selim spet v drugo temo, čeprav mi ni do višanja budget).

    Do sedaj sem imel kar nekaj koles, pa po znamkah (in potrošniški pravici), sem bil zelo zadovoljen s Cannondale-i, zato je tudi nagnjenost k tej znamki v cestnem segmentu, vendar na hitro sem preletel par review-ov, pa vidim da je v tem cenovnem segmentu prava vojna ponudb, tudi drugih znamk. Skoraj mi je všeč, da ni pričetek sezone, pa mi ni potrebno takoj izbrati kolo!




  • 0 |-10+10

    caad12 je absolutno race kolo, našpičen okvir, ki te nagne na glavo, tog, odziven, vendar zaradi tega neudoben. Kot npr. rally citroën C3 wrc. Z njim lahko podiraš rekorde po cestah, pospešuješ, se hitreje voziš po ovinkih, ampak za ceno udobja. Za običajno, lahko tudi hitro in dinamično vožnjo je dovolj navadni C3.

  • 0 |-10+10

    Nofrus: Dokler se ne boš vsedel na tako kolo in naredil kak krog ne boš vedel o čem govorimo. Kaj ti bo Ultegra, če se na kolesu ne boš dobro počutil. Tako 105-ka, kot Ultegra obe dobro delata....

  • 0 |-10+10
    Napaka..caad12 je za alu kolesa zelo udobno kolo...največ udobja so pridobili z zadnjim trikotnikom in ozko podsedezno oporo. Vilice so trde
  • 0 |-10+10
    @ken: Napaka..caad12 je za alu kolesa zelo udobno kolo...največ udobja so pridobili z zadnjim trikotnikom in ozko podsedezno oporo. Vilice so trde

    morda je relativno udoben za alu race kolesa v smislu tresljajev, pobiranja vibracij, še vedno pa ima agresivno geometrijo

  • 0 |-10+10
    @ken: Napaka..caad12 je za alu kolesa zelo udobno kolo...največ udobja so pridobili z zadnjim trikotnikom in ozko podsedezno oporo. Vilice so trde

    se strinjam...in tudi cevi na zadnjem trikotniku so ultra tanke....

  • 0 |-10+10
    @lone_rider:
    @ken: Napaka..caad12 je za alu kolesa zelo udobno kolo...največ udobja so pridobili z zadnjim trikotnikom in ozko podsedezno oporo. Vilice so trde

    morda je relativno udoben za alu race kolesa v smislu tresljajev, pobiranja vibracij, še vedno pa ima agresivno geometrijo

    agresivna geometrija pa ni enako neudobni vožnji....

     

    ....pač je geometrija prilagojena za dirkača :)

  • 0 |-10+10

    in po cem se gleda udobnost med voznjo?

  • 0 |-10+10
    @lone_rider:

    caad12 je absolutno race kolo, našpičen okvir, ki te nagne na glavo, tog, odziven, vendar zaradi tega neudoben. Kot npr. rally citroën C3 wrc. Z njim lahko podiraš rekorde po cestah, pospešuješ, se hitreje voziš po ovinkih, ampak za ceno udobja. Za običajno, lahko tudi hitro in dinamično vožnjo je dovolj navadni C3.

    V kolikor bi lahko na caad ali supersix namestil 28mm plašče, bi bil to najbolj udobno kolo, ki sem ga kadarkoli vozil. Torej race geometrija ni nujno neudobna...

  • 0 |-10+10
    @mastif:
    @lone_rider:

    caad12 je absolutno race kolo, našpičen okvir, ki te nagne na glavo, tog, odziven, vendar zaradi tega neudoben. Kot npr. rally citroën C3 wrc. Z njim lahko podiraš rekorde po cestah, pospešuješ, se hitreje voziš po ovinkih, ampak za ceno udobja. Za običajno, lahko tudi hitro in dinamično vožnjo je dovolj navadni C3.

    V kolikor bi lahko na caad ali supersix namestil 28mm plašče, bi bil to najbolj udobno kolo, ki sem ga kadarkoli vozil. Torej race geometrija ni nujno neudobna...

    lahko...CAAD12 ima do 28c clearenca....

  • 0 |-10+10
    @lone_rider:
    @ken: Napaka..caad12 je za alu kolesa zelo udobno kolo...največ udobja so pridobili z zadnjim trikotnikom in ozko podsedezno oporo. Vilice so trde

    morda je relativno udoben za alu race kolesa v smislu tresljajev, pobiranja vibracij, še vedno pa ima agresivno geometrijo

    Se pa zato na spustih v ovinkih super obnese. Kdor ima sam več koles, ki se po karakteristikah malo razlikujejo, to lahko sam ugotovi.  

  • 0 |-10+10

    Seveda, če je pa v prvi vrsti namenjen dirkanju na kriterijih, kjer se non stop ostro zavija, močno zavira in na polno pospešuje.

  • 0 |-10+10
    @SODROVC:
    @lone_rider:
    @ken: Napaka..caad12 je za alu kolesa zelo udobno kolo...največ udobja so pridobili z zadnjim trikotnikom in ozko podsedezno oporo. Vilice so trde

    morda je relativno udoben za alu race kolesa v smislu tresljajev, pobiranja vibracij, še vedno pa ima agresivno geometrijo

    Se pa zato na spustih v ovinkih super obnese. Kdor ima sam več koles, ki se po karakteristikah malo razlikujejo, to lahko sam ugotovi.  

    Ma kaj pa vem to s spuščanjem...marsikje, kjer so zelo ostri ovinki in zjeban asfalt sem se z 29 colarjem hitreje spuščal kot s specialko.

  • 0 |-10+10
    @fuego:
    @SODROVC:
    @lone_rider:
    @ken: Napaka..caad12 je za alu kolesa zelo udobno kolo...največ udobja so pridobili z zadnjim trikotnikom in ozko podsedezno oporo. Vilice so trde

    morda je relativno udoben za alu race kolesa v smislu tresljajev, pobiranja vibracij, še vedno pa ima agresivno geometrijo

    Se pa zato na spustih v ovinkih super obnese. Kdor ima sam več koles, ki se po karakteristikah malo razlikujejo, to lahko sam ugotovi.  

    Ma kaj pa vem to s spuščanjem...marsikje, kjer so zelo ostri ovinki in zjeban asfalt sem se z 29 colarjem hitreje spuščal kot s specialko.

    Tu je govora o specjalkah. Čudno, da se s specjalkami ne fura DH, a? No, sej so/smo se, pa so pol nardil mtb kolesa. Je treba enkrat probat unga Specialezed-a z zertz vstavki, pa it na dober, zavit asfaltni spust, pa potem tu gor mal opisat občutke, ko se ti kolo zvija in upira it v hitre zavoje...

  • 0 |-10+10
    @SODROVC:
    @fuego:
    @SODROVC:
    @lone_rider:
    @ken: Napaka..caad12 je za alu kolesa zelo udobno kolo...največ udobja so pridobili z zadnjim trikotnikom in ozko podsedezno oporo. Vilice so trde

    morda je relativno udoben za alu race kolesa v smislu tresljajev, pobiranja vibracij, še vedno pa ima agresivno geometrijo

    Se pa zato na spustih v ovinkih super obnese. Kdor ima sam več koles, ki se po karakteristikah malo razlikujejo, to lahko sam ugotovi.  

    Ma kaj pa vem to s spuščanjem...marsikje, kjer so zelo ostri ovinki in zjeban asfalt sem se z 29 colarjem hitreje spuščal kot s specialko.

    Tu je govora o specjalkah. Čudno, da se s specjalkami ne fura DH, a? No, sej so/smo se, pa so pol nardil mtb kolesa. Je treba enkrat probat unga Specialezed-a z zertz vstavki, pa it na dober, zavit asfaltni spust, pa potem tu gor mal opisat občutke, ko se ti kolo zvija in upira it v hitre zavoje...

    Pravim, da boste nardil znanstveno fantastiko s teh koles...ta se bolj zvija, ta ima elektriko se lepše šalta, ta je trši kar se pozna pri šprintih...madona taka kolesa vozite pa nobenega ni med prvimi na kaki tekmi...Kdor se zna pelat se bo pelal..ti ne pomaga super kolo.
    Pa ne govorim o DH ampak o asafltu, ista trasa...
    Sicer pa nekateri se tut s ciklotom peljejo tam, kjer se nekateri še z gorcem ne...

  • 1 |-10+11

    @fuegao: jaz ne delam nobene fantastike iz koles ali kolesarjenja. Kar se tekem tiče, sem svoje dosegel, sedaj rad delam daljše in dolge ture. Na slednjih šele ugotoviš, kakšno kolo je udobno. Do 100 km je pa vseeno, seveda mislim na spodobna kolesa, ne nujno zelo draga. Kar se pa elektrike tiče, pa pravijo, da je nekaj najboljšega, kar se da doplačati/kupiti. :) ".. in zapestja ti bojo hvaležna". V tem stilu...

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • Scott Spark RC 900 WC, PRO, COMP

    Scott Spark RC 900 WC, PRO, COMP

    Na zalogi modeli 2018,  WC, PRO in Comp

    Cena: Po dogovoru
  • Cannondale Synapse Carbon Ultegra 3

    Cannondale Synapse Carbon Ultegra 3

    Na prodaj je cestno kolo Cannondale Synapse Carbon. Kupljeno Avgusta 2016 v ExtremeVitalu. Okvir je velikosti L (56) , vsa oprema je Ultegra 6800. Gonilka Cannondale Hallowgram Si 50/34, veriznik(...)

    Cena: 1.550,00 EUR
  • obroči FULCRUM RACING 7 LG

    obroči FULCRUM RACING 7 LG

    Prodam odlično ohranjeme obroče FULCRUM RACING 7 LG, račna shimano/sram gume vittoria. Obroči so odlično ohranjeni zavorna površina kot nova. Več info na ZS ali 031 311 675

    Cena: Po dogovoru
  • karbonsko integrirano krmilo MOST TALON

    karbonsko integrirano krmilo MOST TALON

    Prodam karbonsko integrirano krmilo MOST TALON (Pinarello), širine 42cm dolžine 13cm. Krmilo je nepoškodovano kot novo!Več info na ZS ali 031 311 675

    Cena: Po dogovoru
  • Giant TCR Advanced SL

    Giant TCR Advanced SL

    Prodam kolo Giant TCR Advanced SL, vel. okvirja M". Kolo je staro 1 leto, prevoženo 5k km. Oprema kombinacija Dura ace 9000 in Ultegra 6800, obroči karbonski HED Stinger 6 (tubular). Kolo je kot (...)

    Cena: Po dogovoru
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

  • nanisimi je ocenil +1
    MAXISPORT Čerin
  • nanisimi je ocenil +1
    MAXISPORT Čerin
  • matjaz1 je ocenil +1
    MAXISPORT Čerin
Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

  • Jani Brajkovič
  • Luči na kolesu
  • Luči na kolesu

Oglas 300x250

  • Prodajam
    Scott Spark RC 900 WC, PRO, COMP
    Na zalogi modeli 2018,  WC, PRO in Comp
    Cena: Po dogovoru
  • Prodajam
    Cannondale Synapse Carbon Ultegra 3
    Na prodaj je cestno kolo Cannondale Synapse Carbon. Kupljeno Avgusta 2016 v ExtremeVitalu. Okvir je velikosti L (56) , vsa oprema je Ultegra 6800. Gonilka Cannondale Hallowgram Si 50/34, veriznik(...)
    Cena: 1.550,00 EUR
  • Prodajam
    obroči FULCRUM RACING 7 LG
    Prodam odlično ohranjeme obroče FULCRUM RACING 7 LG, račna shimano/sram gume vittoria. Obroči so odlično ohranjeni zavorna površina kot nova. Več info na ZS ali 031 311 675
    Cena: Po dogovoru
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    Rešitve za denar težave
    Storitve za podjetja in posameznike To sporočilo je naslovljena na posameznike, pravne osebe in podjetja, se lahko zadolžujejo do 2.000€ do 10.000.000€ ali več, na zelo nizko obrestno mero, Zaslu(...)
  • Podarjam
    veriga, 8-redna
    Če komu doma leži kakšna odslužena veriga za 8 prestav (ali pa en del verige), bi se priporočil.   Med čiščenjem verige na trek kolesu sem namreč zgubil dva obročka pri zadnjem členku pred "Missi(...)
  • Podarjam
    Talno tlačilko SKS
    Podarim talno tlačilko SKS, primerno za avto in presta ventil. Potrebno zamenjati glavo. Več info na ZS  
Prikaži večplusNova objava
Prikaži večplusNova objava


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih