--Notification--

logo

Tour de France 2017

Komentarji

  • 0 |-10+10

    Primož Roglič je spisal (odkolesaril) novo svetlo stran v našem športu.


    www.facebook.com/milan48/post s/1742541092426124

  • 0 |-11+11

    Danes sem sicer mel plan iz LJ v GO čez Vršič ampak potem, ko sem prebral članek od Rogličeve punce, kjer piše, da sta bila maja na dopustu med Galibier-jem in Izoard-om 
    www.polet.si/kolumna/moj-fant -bo-nastopil-na-tour-de-france  
    sem se odločil, čez Petrovo brdo, da bom doma pred peto, ker sem nanjušil, da Rogla nekaj pripravlja...
    IN NI MI ŽAL!!!
    Eni tle pa iščete vejice in pike...Pustite kolo, ni to za vas...raje drgnte Toporišiča!!! 

  • 0 |-10+10

    Se da kje videt posnetek včerejšnje etape, s slovenskima komentatorjema? :)

     

  • 0 |-10+10
    @Ich:

    Se da kje videt posnetek včerejšnje etape, s slovenskima komentatorjema? :)

     

    Ne vem, koliko časa gre - ampak gre z www.t-2.net/tv2go?gclid=EAIaI QobChMI88KH_6uY1QIVA58bCh0CqAw uEAAYASABEgKgYPD_BwE
     

  • 1 |-10+11
    @bobo:

    Danes sem sicer mel plan iz LJ v GO čez Vršič ampak potem, ko sem prebral članek od Rogličeve punce, kjer piše, da sta bila maja na dopustu med Galibier-jem in Izoard-om 
    www.polet.si/kolumna/moj-fant -bo-nastopil-na-tour-de-franc e  
    sem se odločil, čez Petrovo brdo, da bom doma pred peto, ker sem nanjušil, da Rogla nekaj pripravlja...
    IN NI MI ŽAL!!!
    Eni tle pa iščete vejice in pike...Pustite kolo, ni to za vas...raje drgnte Toporišiča!!! 

    Odločilno si vplival na njegovo zmago...

  • 0 |-10+10
    @Ich:

    Se da kje videt posnetek včerejšnje etape, s slovenskima komentatorjema? :)

     

    Na vsakem televizorju s časovnim zamikom.

  • 0 |-10+10
    @fuego:

    Toooo Primož...piše se zgodovina slovenskega kolesarstva....

    Kje so zdej tisti, ki so še 7 dni nazaj šimfal, ker je 2x padel?

    Slovenci smo fenomen...pri vsakem športu med najboljšimi....

    Upam da bo v bodoče Lora njegov PR... :)
    Grozna dikcija ..ni to njegova domena :)
  • 1 |-10+11
    @ken: Upam da bo v bodoče Lora njegov PR... :)

    Dobra ideja...če ga baba čaka v cilju, se mu neverjetno mudi...smeh

  • 0 |-10+10
    A teb se ni mudil..pri njegovih letih? ;)
  • 0 |-10+10
    @janezblond:
    @bobo:

    Danes sem sicer mel plan iz LJ v GO čez Vršič ampak potem, ko sem prebral članek od Rogličeve punce, kjer piše, da sta bila maja na dopustu med Galibier-jem in Izoard-om 
    www.polet.si/kolumna/moj-fant -bo-nastopil-na-tour-de-franc e  
    sem se odločil, čez Petrovo brdo, da bom doma pred peto, ker sem nanjušil, da Rogla nekaj pripravlja...
    IN NI MI ŽAL!!!
    Eni tle pa iščete vejice in pike...Pustite kolo, ni to za vas...raje drgnte Toporišiča!!! 

    Odločilno si vplival na njegovo zmago...

    OK glede na to, da si blond obstaja možnost, da si narobe razumel nasmeh. Povedat sem hotel, da je odločilno vplivala Lora in to name s svojim člankom...potem pa še Primož...IN STA MI POLEPŠALA DAN!!!
    Na žalost pa obstaja tudi druga možnost, namreč, da sem te s komentarjem kakorkoli prizadel in je tvoj odgovor cinična provokacija iz maščevanja...V tem primeru se ti opravičujem in te prosim, da pozabiš na vse skupaj!

  • 1 |-10+11
    @ken: A teb se ni mudil..pri njegovih letih? ;)

    Meni se še sedaj... ;)

     

    A se že kaj ve, kdo bo danes drugi? :)

     

  • 0 |-10+10
    Škoda za Primoža!! Kolikor sem jaz videl situacijo, se je Primož taktično šparal do klanca, kjer je hotel vse prehitet...tam je imel pa nesrečni defekt... (lahko se motim :-) ) Vseeno BRAVO PRIMOŽ!!!
  • 0 |-10+10

    Uradno in kot je sam Primož povedal, ga je izdal zadnji menjalnik, ki ni prestavljal.

  • 1 |-10+11
    treba na zajle nazaj
  • 2 |-10+12

    Kot je bilo v prenosu rečeno, da je kriva elektronika. Sedaj vemo, da zadnji menjalnik ali povezava do njega...

    Elektronika ni nič kriva, to dela kot pribito.

    Kriva je žal človeška roka, mehanik, ki je deval skupaj kolo in ni dobro preveril glavno kolo našega šampijona.

    Kompleten Di2 sistem bi se moral na glavnem in rezervnem kolesu, ki se lako bori za etapno zmago, preveriti 3x, ne samo enkrat. neodločen  Posebaj pa TT, ki se je uporabljal samo v prvi etapi.

    Možno, da je šlo kaj narobe zaradi prve dežne etape, čeprav se je TT po dežni etapi sigurno "podrl" v celoti. 

  • 0 |-10+10
    Škoda za Primoža, da se mu je to zgodilo.
    Letos je bilo veliko podobnih težav na TdF.
    Bilo bi zanimivo vedeti, če so se podobne okvare dogajale, ko so še prevladovale klasične prestave. Glede na izkušnje z elektroniko pa si kar težko predstavljam, kako bo Di2 ali Eps deloval po kakih 8 ali 10 letih uporabe.
    Za profije, ki imajo vse podporo na razpolago je normalno, da ga uporabljajo, za amaterja pa bi bilo še malo za počakat, da se stvari preizkusijo na daljše časovno obdobje.
  • 0 |-10+10
    @tomyboy2:

    Kot je bilo v prenosu rečeno, da je kriva elektronika. Sedaj vemo, da zadnji menjalnik ali povezava do njega...

    Elektronika ni nič kriva, to dela kot pribito.

    Kriva je žal človeška roka, mehanik, ki je deval skupaj kolo in ni dobro preveril glavno kolo našega šampijona.

    Kompleten Di2 sistem bi se moral na glavnem in rezervnem kolesu, ki se lako bori za etapno zmago, preveriti 3x, ne samo enkrat. neodločen  Posebaj pa TT, ki se je uporabljal samo v prvi etapi.

    Možno, da je šlo kaj narobe zaradi prve dežne etape, čeprav se je TT po dežni etapi sigurno "podrl" v celoti. 

    Nebo držalo.Tukaj je zatajila elektronika.

    Zakaj

    1.Primož je si je ogledal traso z tt kolesom

    2.Ogreval se je na trenažerju precej več časa kot traja krono sam

    3.Na samem začetku je menjalnik deloval kasneje pa mrk.

    Če bi mehanik kaj zaj... menjanik nebi deloval niti prej.

     

  • 1 |-10+11
    Ja zdaj imajo elektronko za zgovarjat....drugače se pa gonilko odšravfa
  • 2 |-10+12
    @velikomalo:

    Nebo držalo.Tukaj je zatajila elektronika.

    Zakaj

    1.Primož je si je ogledal traso z tt kolesom

    2.Ogreval se je na trenažerju precej več časa kot traja krono sam

    3.Na samem začetku je menjalnik deloval kasneje pa mrk.

    Če bi mehanik kaj zaj... menjanik nebi deloval niti prej.

     

    Seveda je lahko ravno v tistem trenutku, po štartu, zatajila ena od komponent.

    Samo je tukaj še veliko drugih faktorjev, ki precej bolj bremenijo mehanika, kot pa feler ene od komponent v sistemu Di2.

     

    Prvi scenarij je sama kompleksna napeljava v TT-ju.

    Lahko dela vse brez problema in ravno v najpomembnejšem trenutku vse skupaj zataji, da se je kje v sistemu od ročk do menjalnika, snel kakšen kabl.

    Malo verjetno, ampak vseeno.

     

    Drugi scenarij.

    Ali je bil pred etapo montiran čisto novi menjalnik, baterija in Junction Box ali je ostalo vse v kolesu vožen po dežju ali še v kakšni tekmi prej?

    Lahko je seveda prišlo ravno v tistem trenutku do okvare ene od teh komponent ali pa še bolj neverjetno, ročke.

    Seveda je odpoved rabljenih ProTour komponent dosti višja. Pri rekreativci je ta procent mogoče 2-5%.

    Sem prepričan, da ni vozil z čisto novim menjalnikom ali baterijo, kar bi lahko pred takšno etapo mehanik hitro zamenjal. Po možnosti tudi Junction box, če ni kje posebaj zatlačen.

    Da odpove takole nova Di2 komponenta je pa ravno 0.01%. mežik

    Tisti, ki je bil odgovoran za TT favorita, bi moral dan prej spati z njim (z kolesom seveda) in naslednji dan "drkat" gor dol po kolesu, da ja dela. Pa tudi, če bi ostali v ekipi vozili kar na specijalkah, ker ni bilo časa pripravit drugih TT-jev..... zapečateno

    Kar je bilo je bilo, žal.

  • 0 |-10+10
    @tjurij: Glede na izkušnje z elektroniko pa si kar težko predstavljam, kako bo Di2 ali Eps deloval po kakih 8 ali 10 letih uporabe.

    Lahko prideš pogledat, kako deluje 8 let stari Dura Ace Di2 7970 prve generacije, še z zunanjo napeljavo in zunanjo baterijo.

    Voda in sol, mu po 40.000km še nista prišla do živega. kaže jezikmežik

  • 0 |-10+10
    Več ali manj kako je ena grupa boljša ali slabša od druge kako ena ne dela druga pa ne NAKLADANJE.V veliki večini primerov gre,če nekaj ne dela ali odpove za človeški faktor ali pa šlamastiko mehanikov. Ni peoblem ne v elektroniki in ne v zajli.
  • 0 |-10+10
    @tomyboy2:
    @tjurij: Glede na izkušnje z elektroniko pa si kar težko predstavljam, kako bo Di2 ali Eps deloval po kakih 8 ali 10 letih uporabe.

    Lahko prideš pogledat, kako deluje 8 let stari Dura Ace Di2 7970 prve generacije, še z zunanjo napeljavo in zunanjo baterijo.

    Voda in sol, mu po 40.000km še nista prišla do živega. kaže jezikmežik

    Verjamem da dela. Meni je tudi prenosnik po 10 letih dobro delal, drugim pa takoj po izteku garancije odpove. Popravilo v večini primerov ni smiselno.

    Pri klasičnih prestavah, ki so mi odlično delovale tudi po 15 letih, je bilo vzdrževanje in popravilo enostavno (ceneno).
    Koliko pa bi stalo popravilo starejših električnih prestav?
  • 0 |-10+10

    Noben pa ni pomislil na kak hek-atak, veste, tam kjer so čipi tam je majka za ene. Glede na to da si včasih žeblje metal na Turu, ne bom presenečen če čez par let preberem da je šlo za kaj takega.  

    Enako za "čistokrvnost" Fruma... ponavadi traja 5-10 let da se zve resnica. Danes pa na šampanjec. 





  • 0 |-10+10

    Jaz sem tudi pomislil na to, da so mu shekali komande.

  • 0 |-10+10
    @Lopata:
    @fuego:

    Kaj to fura Froome zaena italijanska jajca, da se kar naprej kvari? :)

    Pa je vseeno nadoknadil minuto...vsa čast. Me pa grozno moti obnašanje francoskih navijačev...Nobenega spoštovanja do rumene majice...Zelo nešportno in kaj takega od ene nacije s tako zgodovino ne bi pričakoval.
    Rogla pa vsa čast...če jim ne bi Molema pobegnil bi imel lepe šanse za etapno zmago... Vseeno odličen rezultat glede na to, da je novinec in še ne zna taktizirat.

    Froome vozi italijanski okvir, vse ostale komponente z izjemo sedeža in traka za krmilo pa so od Shimana, ki je japonski. Ker se okvir/sedež/trak za krmilo do sedaj ni pokvaril je edini zaključek, da se kvarijo japonske komponente. Jajca pač. Sicer pa vemo kaj pravijo, Shimano je za ribiče;)

    www.bicikel.com/novice/17256/ shimanovi_kolesarji_dobili_vse _majice_in_vse_etape.html

    smeh 

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • Krmilo in krmilna opora PRO Vibe 7s

    Krmilo in krmilna opora PRO Vibe 7s

    Prodam krmilo in krmilno oporo PRO Vibe 7s !   Komplet je malo rabljen (3 mesece). Prodajam, ker mi žal ne ustreza širina krmila.   Krmilo PRO Vibe 7s kompakt Material: Alu 7050 Širina: 40 cm (c-(...)

    Cena: 25,00 EUR
  • Scott Spark 900RC HMX 29 - Sram XX1

    Scott Spark 900RC HMX 29 - Sram XX1

    (slika) Naprodaj dobro ohranjeno kolo Scott Spark 900RC carbon kupljeno leta 2015. Okvir je velikosti L, idealen za kolesarja velikosti med 175cm in 185cm. Pred kratkim so bili pri pooblaščenem s(...)

    Cena: 2.250,00 EUR
  • Shimano,Ultegra 6800, verižnik 34

    Shimano,Ultegra 6800, verižnik 34

    Čakal na Rotor Qring, narejenih 80 km na valarjih, nov verižnik, sem iz Ljubljane

    Cena: 25,00 EUR
  • Za kolesarje nad 100 kg, klinčer obroči

    Za kolesarje nad 100 kg, klinčer obroči

    GIPIEMME poltubular klinčer obroči za močnejše kolesarje skupaj s Conti plašči in 10 redno Ultegro 11 28, imel sem jih he rezervo, na valarjih narejenih 500 km.

    Cena: 125,00 EUR
  • Sigma+srčni utrip

    Sigma+srčni utrip

    MERILEC SRČNEGA UTRIPA s KADENCO, SIGMA 1606 L, VSI SENZORJI, MAGNETI, ROČNA URA, NOVE BATERIJE, uporabljeno 5x

    Cena: 65,00 EUR
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

  • Tour de France 2017
  • Tour de France 2017
  • Zavorne gumice za karbonska in Alu kolesa

Oglas 300x250

  • Prodajam
    Krmilo in krmilna opora PRO Vibe 7s
    Prodam krmilo in krmilno oporo PRO Vibe 7s !   Komplet je malo rabljen (3 mesece). Prodajam, ker mi žal ne ustreza širina krmila.   Krmilo PRO Vibe 7s kompakt Material: Alu 7050 Širina: 40 cm (c-(...)
    Cena: 25,00 EUR
  • Prodajam
    Scott Spark 900RC HMX 29 - Sram XX1
    (slika) Naprodaj dobro ohranjeno kolo Scott Spark 900RC carbon kupljeno leta 2015. Okvir je velikosti L, idealen za kolesarja velikosti med 175cm in 185cm. Pred kratkim so bili pri pooblaščenem s(...)
    Cena: 2.250,00 EUR
  • Prodajam
    Shimano,Ultegra 6800, verižnik 34
    Čakal na Rotor Qring, narejenih 80 km na valarjih, nov verižnik, sem iz Ljubljane
    Cena: 25,00 EUR
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    veriga, 8-redna
    Če komu doma leži kakšna odslužena veriga za 8 prestav (ali pa en del verige), bi se priporočil.   Med čiščenjem verige na trek kolesu sem namreč zgubil dva obročka pri zadnjem členku pred "Missi(...)
  • Podarjam
    Talno tlačilko SKS
    Podarim talno tlačilko SKS, primerno za avto in presta ventil. Potrebno zamenjati glavo. Več info na ZS  
  • Podarjam
    Podarjam
    Podarim rabljene čevlje SIDI št.43, nov poltabular Conti 20mm in malo vožen Conti 23mm.
Prikaži večplusNova objava
Prikaži večplusNova objava

Vroče strani

Seznam vseh


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih