--Notification--

logo

Single speed kolo

Komentarji

  • 0 |-10+10

    @_skot_, hvala!

  • 0 |-10+10

    Lahko pa pred tem probaš, kaj ti za tvojo vožnjo najbolj ustreza, in si potem priskrbiš tako razmerje. Tako sem jaz včasih križaril po barju s strogo samozapovedjo, da ne prestavljam ... sem že pozabil, koliko sem imel zadaj... v glavnem 42 spredaj zadaj pa... (pozabil ... no, ampak saj ni važno, važno je, kaj bo tebi ustrezalo).

  • 0 |-10+10

    Hočeš reči, da naj se usedem na cestaka, se zapeljem naokoli, nastavim prestavo, ki mi najbolj odgovarja in se vozim s tem brez prestavljanja, dokler ne ugotovim, ali je to to oz. ni in prestavim ter testiram dalje?

  • 0 |-10+10

    Točno tako.

     

  • 0 |-10+10
    Ne kompliciraj in furaj kar bo pač gor. Vsaj spredaj. Če je pa res kriza pa čez čas zamenjaš zadnji zobnik. 42-16 je tam nekje za 30-35 km/h udobne vožnje. Kar je hitreje je treba źe sukat ko hrček. Če si taprav dec pa itak ni kej razmišljat, natakneš 50-14 in taširoko ketno.
  • 0 |-10+10

    @Jello, ni moj namen, da bi kompliciral, saj iščem samo neko izhodišče.

     

    In rajši vas prej vprašam, ker sem prepričan, da se je že marsikdo med vami že ukvarjal s prav temi vprašanji, namesto da se na slepo vržem v nabavo zobnikov, ki bi bili čista brca v temo.

     

    Ti (42-16), @thunder_road (42 spredaj) in @_skot_ (44-16) ste mi dali odlično izhodišče, iz katerega lahko začnem nekaj gradit, potem pa, kot si rekel, kasneje menjam, če bi že moral menjat.

  • 0 |-10+10

    Kamencek,
    nisi napisal kakšna kolesa bodo gor . 26" 28" ??

    Tudi to vpliva na hitrost poganjanja/hitrost premikanja .

    Cheers

  • 0 |-10+10

    Moj fixie ima 45/16, mislim pa da je na lerlaufu isto zadaj 16 (ker je tam veriga si nočem mazati rok) na tenkih kumah 700x23. Za po Ljubljani in relacije z neprestrmimi klanci je to super razmerje, saj je najboljša vožnja pri 30 km/h, lepo se pelje med 20 in 40 (kadenca 60-110). Zelo strmim klancem in hitrim startom se izogibam, ker se bojim, da bom nategnil ali strgal verigo.

     

    Če načrtuješ bolj traktorsko kolo (široke gume, strehce, potovalne torbe ...) in/ali voziš počasneje, bi moralo biti prestavno razmerje lažje, recimo za hitrosti okoli 20-25 km/h bolj kakih 45/20. Upoštevati je namreč treba, da tisti, ki vozijo počasneje, običajno vozijo tudi z nižjo kadenco in imajo pri klancih večje težave.

     

    Ti lahko potrdim, da imajo fixieji in brezprestavci svoj čar in so poseben užitek. Ampak morajo biti kot specialke tudi ti dobri.

  • 0 |-10+10

    28'' kolesa bodo gor, @misko.pisko, poltabularji.

     

    @mark, no, saj se bom tudi jaz izogibal zelo strmim klancem, ker z vožnjo po mestu vedno najdeš alternativno pot. Kakega krajšega bom seveda zvozil, za kaj več se je pa brezveze mučit, ker se v ta namen rajši splanira tura in te se lotiš potem s cestakom :)

     

    Ne, ne maram širokih gum, strehc, potovalnih torb in podobne krame. Fixie mora biti 'čist', oljupljen vsega odvečnega. To je kolo za dušo, za lastno veselje.

     

    Imaš prav, tudi fixie mora biti sestavljen iz v redu sestavnih delov, ne pa iz krame, ki jo dobiš v Hofru.

     

    Trenutno se šele razgledujem, zbiram informacije, oblikujem želje. Nimam še ničesar nabavljenega.

     

    Kako, misliš, @mark, da bi se obnesla stara Rogova specialka? Glede okvirja sem trdno prepričan, da hočem jeklenega, pobožna želja je kakšna od italijanskih specialk, vendar ne nameravam zapravit kupe denarja samo za okvir z vilicami.

  • 0 |-10+10

    Ja, stara Rogova specialka, po moje je to nekaj najboljšega, kar lahko narediš. Jaz sem tudi hotel predelati svojo staro specialko (sicer ni Rogova), pa me je prehitela žena in mi kupila fixieja. Super za vožnjo, stvar bo dobro zgledala, pa še očuvaš en biser iz naše kolesarske zgodovine. Jaz imam na svojem fixiju zgornjo balanco, mi je všeč. Če se boš vozil po mestu pa po moje rabiš od opreme nujno en zvonec, razen če dobro žvižgaš.

  • 1 |-10+11

    @mark, madonca, kakšno super ženo imaš :)

     

    Kako to misliš, da imaš na fixiju 'zgornjo balanco'?

  • 0 |-10+10

    kamencek,
    lepo.

    jest imam za mestno vožnjo , beri v službo in nazaj, kar mal starejšga gorca (brez amortizerjev) s slick 26" gumami , da je vožnja bolj znosna/udobna.


    Ja zvonček pa tudi jest priporočam, ker vsaj polovica kolesarjev, ne zna vozit po desni strani kolesarske steze. 

    Cheers

  • 0 |-10+10

    Ma, jaz ponavadi kar lepo prosim, če se lahko umaknejo, ko se približam takim, ki se razpasejo po celi širini poti.

     

    Hihi, si predstavljata, @misko.pisko in @mark, da si v žep pospravim enega takega? :)

     

     

    image

  • 0 |-10+10

    Če se ne znaš peljat ne da bi vsem ostalim mahal, zvonil in jebal mater je problem pri tebi, ne pri ostalih.

    Težava stare rogove specialke je samo ena. To da je stara namreč. Če 3/4 delov ne zamenjaš ti bo vsak teden neki odjebal. En dan špica, drugi dan os, tretji dan vilca,...ni konca. Če furaš muslauf gre vse skupaj še toliko hitreje.

  • 0 |-10+10

    Še zanimivost, ko smo pri zvoncih in podobnem. Evo, o Contadorju in njegovi piščalki: cyclingtips.com/news/video-ta ylor-phinney-on-alberto-contad ors-pink-whistle-at-the-tour-d e-france/

  • 0 |-10+10

    @jello, če na kolesarski stezi želiš mimo, ker si hitrejši, pred teboj vozeči pa ne slišijo, da si se jim približal, pač upočasniš, potem pa zažvižgaš, ali zaprosiš, če te spustijo mimo. Vkolikor te slišijo in opazijo, pa vseeno ne reagirajo, potem je čas za plan 'B', ki je seveda malo manj prefinjen.

     

    Od Rogove specialke nameravam porabit samo okvir in vilice, vse ostalo bi zamenjal.

  • 0 |-11+11
    @Jello:

    Če se ne znaš peljat ne da bi vsem ostalim mahal, zvonil in jebal mater je problem pri tebi, ne pri ostalih.

    Težava stare rogove specialke je samo ena. To da je stara namreč. Če 3/4 delov ne zamenjaš ti bo vsak teden neki odjebal. En dan špica, drugi dan os, tretji dan vilca,...ni konca. Če furaš muslauf gre vse skupaj še toliko hitreje.

    Očitno še nikoli nisi bil v mestu s kolesom ali pa ti je varnost zadnja briga. V Ljubljani so nekatere kolesarske široke tudi samo meter. Prehitevanje kolesarja, ki po možnosti še vijuga po stezi (jasno, ker so na kolesarski še kanali, luknje, kamenje ...) je nevarno opravilo, da o vseh pešcih, ki se sprehajajo po stezi ne govorim.

     

    Rogove specialke pa očitno tudi nisi imel. To so bila še kolesa, narejena kot se šika. S 30 let staro specialko bo manj sitnosti kot z novimi kitajskimi jajci. Meni so še zračnice držale po 30 letih.

  • -1 |-12+11
    @mark:
    @Jello:

    Če se ne znaš peljat ne da bi vsem ostalim mahal, zvonil in jebal mater je problem pri tebi, ne pri ostalih.

    Težava stare rogove specialke je samo ena. To da je stara namreč. Če 3/4 delov ne zamenjaš ti bo vsak teden neki odjebal. En dan špica, drugi dan os, tretji dan vilca,...ni konca. Če furaš muslauf gre vse skupaj še toliko hitreje.

    Očitno še nikoli nisi bil v mestu s kolesom ali pa ti je varnost zadnja briga. V Ljubljani so nekatere kolesarske široke tudi samo meter. Prehitevanje kolesarja, ki po možnosti še vijuga po stezi (jasno, ker so na kolesarski še kanali, luknje, kamenje ...) je nevarno opravilo, da o vseh pešcih, ki se sprehajajo po stezi ne govorim.

     

    Rogove specialke pa očitno tudi nisi imel. To so bila še kolesa, narejena kot se šika. S 30 let staro specialko bo manj sitnosti kot z novimi kitajskimi jajci. Meni so še zračnice držale po 30 letih.


    Jaja, ni problema, imaš daljšega, tako da lahko daš zdaj s tem mir. Kljub temu si bom drznil napisat svoje izkušnje (in izkušnje nekaterih iz ljubljanske FG scene iz let ko je bil živ še muslauf.com). Fotke predelave (in nekaterih drugih ali predelnih starih ali novih kupljenih FG biciklov) so bile tukaj gor, verjetno so še vedno v original FG/SS temi.

    Edini od starih jajc iz osemdesetih, s katerim ni bilo problemov je bil original pistaš, s cro-mo cevmi, drugačno geometrijo in širšo ketno (pri tem je bilo po dveh letih treba zamenjat samo obroče, ostalo je špilalo).

    Roga res nobenega nimam več, zadnja dva sem pofleksal v fixija in prodal za simbolično ceno, ker se mi ni dalo ukvarjat z zvitimi vilicami in krivim okvirjem. Kar pa ne pomeni, da komu branim da proba tudi sam.

  • -1 |-11+10
    @mark:
    @Jello:

    Če se ne znaš peljat ne da bi vsem ostalim mahal, zvonil in jebal mater je problem pri tebi, ne pri ostalih.

    Težava stare rogove specialke je samo ena. To da je stara namreč. Če 3/4 delov ne zamenjaš ti bo vsak teden neki odjebal. En dan špica, drugi dan os, tretji dan vilca,...ni konca. Če furaš muslauf gre vse skupaj še toliko hitreje.

    Očitno še nikoli nisi bil v mestu s kolesom ali pa ti je varnost zadnja briga. V Ljubljani so nekatere kolesarske široke tudi samo meter. Prehitevanje kolesarja, ki po možnosti še vijuga po stezi (jasno, ker so na kolesarski še kanali, luknje, kamenje ...) je nevarno opravilo, da o vseh pešcih, ki se sprehajajo po stezi ne govorim.

     

    Rogove specialke pa očitno tudi nisi imel. To so bila še kolesa, narejena kot se šika. S 30 let staro specialko bo manj sitnosti kot z novimi kitajskimi jajci. Meni so še zračnice držale po 30 letih.

    #saganelbow #cavendishhead - če tega ne obvladaš ne kupuj fixija - niti 'unega z bremzo' :) so še drugi načini da zgledaš 'kul' na bajku v mestu... 

  • -1 |-11+10
    @Jello:
    @mark:
    @Jello:

    Če se ne znaš peljat ne da bi vsem ostalim mahal, zvonil in jebal mater je problem pri tebi, ne pri ostalih.

    Težava stare rogove specialke je samo ena. To da je stara namreč. Če 3/4 delov ne zamenjaš ti bo vsak teden neki odjebal. En dan špica, drugi dan os, tretji dan vilca,...ni konca. Če furaš muslauf gre vse skupaj še toliko hitreje.

    Očitno še nikoli nisi bil v mestu s kolesom ali pa ti je varnost zadnja briga. V Ljubljani so nekatere kolesarske široke tudi samo meter. Prehitevanje kolesarja, ki po možnosti še vijuga po stezi (jasno, ker so na kolesarski še kanali, luknje, kamenje ...) je nevarno opravilo, da o vseh pešcih, ki se sprehajajo po stezi ne govorim.

     

    Rogove specialke pa očitno tudi nisi imel. To so bila še kolesa, narejena kot se šika. S 30 let staro specialko bo manj sitnosti kot z novimi kitajskimi jajci. Meni so še zračnice držale po 30 letih.


    Jaja, ni problema, imaš daljšega, tako da lahko daš zdaj s tem mir. Kljub temu si bom drznil napisat svoje izkušnje (in izkušnje nekaterih iz ljubljanske FG scene iz let ko je bil živ še muslauf.com). Fotke predelave (in nekaterih drugih ali predelnih starih ali novih kupljenih FG biciklov) so bile tukaj gor, verjetno so še vedno v original FG/SS temi.

    Edini od starih jajc iz osemdesetih, s katerim ni bilo problemov je bil original pistaš, s cro-mo cevmi, drugačno geometrijo in širšo ketno (pri tem je bilo po dveh letih treba zamenjat samo obroče, ostalo je špilalo).

    Roga res nobenega nimam več, zadnja dva sem pofleksal v fixija in prodal za simbolično ceno, ker se mi ni dalo ukvarjat z zvitimi vilicami in krivim okvirjem. Kar pa ne pomeni, da komu branim da proba tudi sam.

    Če si pa tako štorast, da si zvil toliko vilic in okvirjev, je pa sploh nujno, da imaš na biciklu zvonec. Jaz sem edine vilice zvil še v nižjem razredu osnovne šole, ko se mi je zdelo zabavno zaletavanje v žično ograjo.

  • -1 |-12+11

    Glej, teorijo in pametovanje vidim da obvladaš. Zdaj pa si obriši mlekec, pejt pošvasat par starih rogov, vozi sezono ali dve in poročaj. Aja, ups, wait, žena te je prehitela. Ti smola ti.

  • 0 |-10+10
    @kamencek:

    @mark, madonca, kakšno super ženo imaš :)

     

    Kako to misliš, da imaš na fixiju 'zgornjo balanco'?

    Ja da ni taka kot na specialki. Podobna kot na gorcu samo ožja.

  • 0 |-10+10
    @Jello:

    Glej, teorijo in pametovanje vidim da obvladaš. Zdaj pa si obriši mlekec, pejt pošvasat par starih rogov, vozi sezono ali dve in poročaj. Aja, ups, wait, žena te je prehitela. Ti smola ti.

    Nič ne bom švasal (nimam švasaparata in ne znam švasati) in bom ostal pri enem fixiju. Če bom še naprej uporabljal zvonec in pamet, bi ta moral zdržati še par let.

  • 0 |-10+10

    Morda kdo ve, kakšen je premer sedežne opore pri Rogovih specialkah?

  • 0 |-10+10

    Odvisno iz katerih cevi je. Verjetno je 27.0, lahko pa tudi 27.2 ali 26.8.

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • BAHRAIN MERIDA WINDSTOPPER JAKNA

    BAHRAIN MERIDA WINDSTOPPER JAKNA

    Naprodaj je omenjeno, v odličnem stanjuznamka : SPORTFULvelikost: L cena na spletu : 149 eur www.bobshop.com/en/sportful/b ahrain-merida-thermal-jacket- 2 017/  sem iz Nm / po pošti dosegljiv(...)

    Cena: 80,00 EUR
  • Gonilka Ultegra 6800 nova leva

    Gonilka Ultegra 6800 nova leva

    Zapakirana Ultegra 6800, leva gonilka ,172,5 , nova, sem iz Ljubljane

    Cena: 50,00 EUR
  • Za kolesarje nad 100 kg, klinčer obroči

    Za kolesarje nad 100 kg, klinčer obroči

    GIPIEMME poltubular klinčer obroči za močnejše kolesarje skupaj s Conti plašči in 10 redno Ultegro 11 28, imel sem jih he rezervo, na valarjih narejenih 500 km.

    Cena: 125,00 EUR
  • Shimano,Ultegra 6800, verižnik 34

    Shimano,Ultegra 6800, verižnik 34

    Čakal na Rotor Qring, narejenih 80 km na valarjih, nov verižnik, sem iz Ljubljane

    Cena: 25,00 EUR
  • PLAŠČ SCHWALBE INSIDER TRAINER

    PLAŠČ SCHWALBE INSIDER TRAINER

    Prodajam nov, še zapakiran plašč za uporabo na trenažerju schwalbe insider 26x1,35 (MTB). Prevzem je možen v okolici Domžal ali Ljubljane. Telefon: 068 180 463

    Cena: 15,00 EUR
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

  • Aero vsestransko cestno kolo
  • Iščemo dostavljavce s kolesom!
  • Iščemo dostavljavce s kolesom!

Oglas 300x250

  • Prodajam
    BAHRAIN MERIDA WINDSTOPPER JAKNA
    Naprodaj je omenjeno, v odličnem stanjuznamka : SPORTFULvelikost: L cena na spletu : 149 eur www.bobshop.com/en/sportful/b ahrain-merida-thermal-jacket- 2 017/  sem iz Nm / po pošti dosegljiv(...)
    Cena: 80,00 EUR
  • Prodajam
    Gonilka Ultegra 6800 nova leva
    Zapakirana Ultegra 6800, leva gonilka ,172,5 , nova, sem iz Ljubljane
    Cena: 50,00 EUR
  • Prodajam
    Za kolesarje nad 100 kg, klinčer obroči
    GIPIEMME poltubular klinčer obroči za močnejše kolesarje skupaj s Conti plašči in 10 redno Ultegro 11 28, imel sem jih he rezervo, na valarjih narejenih 500 km.
    Cena: 125,00 EUR
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    Rešitve za denar težave
    Storitve za podjetja in posameznike To sporočilo je naslovljena na posameznike, pravne osebe in podjetja, se lahko zadolžujejo do 2.000€ do 10.000.000€ ali več, na zelo nizko obrestno mero, Zaslu(...)
  • Podarjam
    veriga, 8-redna
    Če komu doma leži kakšna odslužena veriga za 8 prestav (ali pa en del verige), bi se priporočil.   Med čiščenjem verige na trek kolesu sem namreč zgubil dva obročka pri zadnjem členku pred "Missi(...)
  • Podarjam
    Talno tlačilko SKS
    Podarim talno tlačilko SKS, primerno za avto in presta ventil. Potrebno zamenjati glavo. Več info na ZS  
Prikaži večplusNova objava
  • Kupim
    kupim 11 redno grupo
    Kupim 11 redno grupo za cestno kolo. Ponudbe na ZS ali 031 311 675.
  • Kupim
    cestno krmilo Syncros
    Kupim alu cestno krmilo Syncros širine 42 cm.   Krmilo naj bo s kolesa Scott Foil letnik 2013 - 2015, z napisi v rdeči, beli ali sivi (črni) barvi.
  • Kupim
    Cannondale starejše, brez vzmetenja
    Zdravo,Moj dobri stari Rog ga razpada :( zato iščem starejše cannondale kolo, brez vzmetenja. Visok sem 182, okvir naj bo primerne velikosti.moj mail: sampejmo@gmail.comLP,M
Prikaži večplusNova objava


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih