--Notification--

logo

Single speed kolo

Komentarji

  • 0 |-10+10

    @_skot_, hvala!

  • 0 |-10+10

    Lahko pa pred tem probaš, kaj ti za tvojo vožnjo najbolj ustreza, in si potem priskrbiš tako razmerje. Tako sem jaz včasih križaril po barju s strogo samozapovedjo, da ne prestavljam ... sem že pozabil, koliko sem imel zadaj... v glavnem 42 spredaj zadaj pa... (pozabil ... no, ampak saj ni važno, važno je, kaj bo tebi ustrezalo).

  • 0 |-10+10

    Hočeš reči, da naj se usedem na cestaka, se zapeljem naokoli, nastavim prestavo, ki mi najbolj odgovarja in se vozim s tem brez prestavljanja, dokler ne ugotovim, ali je to to oz. ni in prestavim ter testiram dalje?

  • 0 |-10+10

    Točno tako.

     

  • 0 |-10+10
    Ne kompliciraj in furaj kar bo pač gor. Vsaj spredaj. Če je pa res kriza pa čez čas zamenjaš zadnji zobnik. 42-16 je tam nekje za 30-35 km/h udobne vožnje. Kar je hitreje je treba źe sukat ko hrček. Če si taprav dec pa itak ni kej razmišljat, natakneš 50-14 in taširoko ketno.
  • 0 |-10+10

    @Jello, ni moj namen, da bi kompliciral, saj iščem samo neko izhodišče.

     

    In rajši vas prej vprašam, ker sem prepričan, da se je že marsikdo med vami že ukvarjal s prav temi vprašanji, namesto da se na slepo vržem v nabavo zobnikov, ki bi bili čista brca v temo.

     

    Ti (42-16), @thunder_road (42 spredaj) in @_skot_ (44-16) ste mi dali odlično izhodišče, iz katerega lahko začnem nekaj gradit, potem pa, kot si rekel, kasneje menjam, če bi že moral menjat.

  • 0 |-10+10

    Kamencek,
    nisi napisal kakšna kolesa bodo gor . 26" 28" ??

    Tudi to vpliva na hitrost poganjanja/hitrost premikanja .

    Cheers

  • 0 |-10+10

    Moj fixie ima 45/16, mislim pa da je na lerlaufu isto zadaj 16 (ker je tam veriga si nočem mazati rok) na tenkih kumah 700x23. Za po Ljubljani in relacije z neprestrmimi klanci je to super razmerje, saj je najboljša vožnja pri 30 km/h, lepo se pelje med 20 in 40 (kadenca 60-110). Zelo strmim klancem in hitrim startom se izogibam, ker se bojim, da bom nategnil ali strgal verigo.

     

    Če načrtuješ bolj traktorsko kolo (široke gume, strehce, potovalne torbe ...) in/ali voziš počasneje, bi moralo biti prestavno razmerje lažje, recimo za hitrosti okoli 20-25 km/h bolj kakih 45/20. Upoštevati je namreč treba, da tisti, ki vozijo počasneje, običajno vozijo tudi z nižjo kadenco in imajo pri klancih večje težave.

     

    Ti lahko potrdim, da imajo fixieji in brezprestavci svoj čar in so poseben užitek. Ampak morajo biti kot specialke tudi ti dobri.

  • 0 |-10+10

    28'' kolesa bodo gor, @misko.pisko, poltabularji.

     

    @mark, no, saj se bom tudi jaz izogibal zelo strmim klancem, ker z vožnjo po mestu vedno najdeš alternativno pot. Kakega krajšega bom seveda zvozil, za kaj več se je pa brezveze mučit, ker se v ta namen rajši splanira tura in te se lotiš potem s cestakom :)

     

    Ne, ne maram širokih gum, strehc, potovalnih torb in podobne krame. Fixie mora biti 'čist', oljupljen vsega odvečnega. To je kolo za dušo, za lastno veselje.

     

    Imaš prav, tudi fixie mora biti sestavljen iz v redu sestavnih delov, ne pa iz krame, ki jo dobiš v Hofru.

     

    Trenutno se šele razgledujem, zbiram informacije, oblikujem želje. Nimam še ničesar nabavljenega.

     

    Kako, misliš, @mark, da bi se obnesla stara Rogova specialka? Glede okvirja sem trdno prepričan, da hočem jeklenega, pobožna želja je kakšna od italijanskih specialk, vendar ne nameravam zapravit kupe denarja samo za okvir z vilicami.

  • 0 |-10+10

    Ja, stara Rogova specialka, po moje je to nekaj najboljšega, kar lahko narediš. Jaz sem tudi hotel predelati svojo staro specialko (sicer ni Rogova), pa me je prehitela žena in mi kupila fixieja. Super za vožnjo, stvar bo dobro zgledala, pa še očuvaš en biser iz naše kolesarske zgodovine. Jaz imam na svojem fixiju zgornjo balanco, mi je všeč. Če se boš vozil po mestu pa po moje rabiš od opreme nujno en zvonec, razen če dobro žvižgaš.

  • 1 |-10+11

    @mark, madonca, kakšno super ženo imaš :)

     

    Kako to misliš, da imaš na fixiju 'zgornjo balanco'?

  • 0 |-10+10

    kamencek,
    lepo.

    jest imam za mestno vožnjo , beri v službo in nazaj, kar mal starejšga gorca (brez amortizerjev) s slick 26" gumami , da je vožnja bolj znosna/udobna.


    Ja zvonček pa tudi jest priporočam, ker vsaj polovica kolesarjev, ne zna vozit po desni strani kolesarske steze. 

    Cheers

  • 0 |-10+10

    Ma, jaz ponavadi kar lepo prosim, če se lahko umaknejo, ko se približam takim, ki se razpasejo po celi širini poti.

     

    Hihi, si predstavljata, @misko.pisko in @mark, da si v žep pospravim enega takega? :)

     

     

    image

  • 0 |-10+10

    Če se ne znaš peljat ne da bi vsem ostalim mahal, zvonil in jebal mater je problem pri tebi, ne pri ostalih.

    Težava stare rogove specialke je samo ena. To da je stara namreč. Če 3/4 delov ne zamenjaš ti bo vsak teden neki odjebal. En dan špica, drugi dan os, tretji dan vilca,...ni konca. Če furaš muslauf gre vse skupaj še toliko hitreje.

  • 0 |-10+10

    Še zanimivost, ko smo pri zvoncih in podobnem. Evo, o Contadorju in njegovi piščalki: cyclingtips.com/news/video-ta ylor-phinney-on-alberto-contad ors-pink-whistle-at-the-tour-d e-france/

  • 0 |-10+10

    @jello, če na kolesarski stezi želiš mimo, ker si hitrejši, pred teboj vozeči pa ne slišijo, da si se jim približal, pač upočasniš, potem pa zažvižgaš, ali zaprosiš, če te spustijo mimo. Vkolikor te slišijo in opazijo, pa vseeno ne reagirajo, potem je čas za plan 'B', ki je seveda malo manj prefinjen.

     

    Od Rogove specialke nameravam porabit samo okvir in vilice, vse ostalo bi zamenjal.

  • 0 |-11+11
    @Jello:

    Če se ne znaš peljat ne da bi vsem ostalim mahal, zvonil in jebal mater je problem pri tebi, ne pri ostalih.

    Težava stare rogove specialke je samo ena. To da je stara namreč. Če 3/4 delov ne zamenjaš ti bo vsak teden neki odjebal. En dan špica, drugi dan os, tretji dan vilca,...ni konca. Če furaš muslauf gre vse skupaj še toliko hitreje.

    Očitno še nikoli nisi bil v mestu s kolesom ali pa ti je varnost zadnja briga. V Ljubljani so nekatere kolesarske široke tudi samo meter. Prehitevanje kolesarja, ki po možnosti še vijuga po stezi (jasno, ker so na kolesarski še kanali, luknje, kamenje ...) je nevarno opravilo, da o vseh pešcih, ki se sprehajajo po stezi ne govorim.

     

    Rogove specialke pa očitno tudi nisi imel. To so bila še kolesa, narejena kot se šika. S 30 let staro specialko bo manj sitnosti kot z novimi kitajskimi jajci. Meni so še zračnice držale po 30 letih.

  • -1 |-12+11
    @mark:
    @Jello:

    Če se ne znaš peljat ne da bi vsem ostalim mahal, zvonil in jebal mater je problem pri tebi, ne pri ostalih.

    Težava stare rogove specialke je samo ena. To da je stara namreč. Če 3/4 delov ne zamenjaš ti bo vsak teden neki odjebal. En dan špica, drugi dan os, tretji dan vilca,...ni konca. Če furaš muslauf gre vse skupaj še toliko hitreje.

    Očitno še nikoli nisi bil v mestu s kolesom ali pa ti je varnost zadnja briga. V Ljubljani so nekatere kolesarske široke tudi samo meter. Prehitevanje kolesarja, ki po možnosti še vijuga po stezi (jasno, ker so na kolesarski še kanali, luknje, kamenje ...) je nevarno opravilo, da o vseh pešcih, ki se sprehajajo po stezi ne govorim.

     

    Rogove specialke pa očitno tudi nisi imel. To so bila še kolesa, narejena kot se šika. S 30 let staro specialko bo manj sitnosti kot z novimi kitajskimi jajci. Meni so še zračnice držale po 30 letih.


    Jaja, ni problema, imaš daljšega, tako da lahko daš zdaj s tem mir. Kljub temu si bom drznil napisat svoje izkušnje (in izkušnje nekaterih iz ljubljanske FG scene iz let ko je bil živ še muslauf.com). Fotke predelave (in nekaterih drugih ali predelnih starih ali novih kupljenih FG biciklov) so bile tukaj gor, verjetno so še vedno v original FG/SS temi.

    Edini od starih jajc iz osemdesetih, s katerim ni bilo problemov je bil original pistaš, s cro-mo cevmi, drugačno geometrijo in širšo ketno (pri tem je bilo po dveh letih treba zamenjat samo obroče, ostalo je špilalo).

    Roga res nobenega nimam več, zadnja dva sem pofleksal v fixija in prodal za simbolično ceno, ker se mi ni dalo ukvarjat z zvitimi vilicami in krivim okvirjem. Kar pa ne pomeni, da komu branim da proba tudi sam.

  • -1 |-11+10
    @mark:
    @Jello:

    Če se ne znaš peljat ne da bi vsem ostalim mahal, zvonil in jebal mater je problem pri tebi, ne pri ostalih.

    Težava stare rogove specialke je samo ena. To da je stara namreč. Če 3/4 delov ne zamenjaš ti bo vsak teden neki odjebal. En dan špica, drugi dan os, tretji dan vilca,...ni konca. Če furaš muslauf gre vse skupaj še toliko hitreje.

    Očitno še nikoli nisi bil v mestu s kolesom ali pa ti je varnost zadnja briga. V Ljubljani so nekatere kolesarske široke tudi samo meter. Prehitevanje kolesarja, ki po možnosti še vijuga po stezi (jasno, ker so na kolesarski še kanali, luknje, kamenje ...) je nevarno opravilo, da o vseh pešcih, ki se sprehajajo po stezi ne govorim.

     

    Rogove specialke pa očitno tudi nisi imel. To so bila še kolesa, narejena kot se šika. S 30 let staro specialko bo manj sitnosti kot z novimi kitajskimi jajci. Meni so še zračnice držale po 30 letih.

    #saganelbow #cavendishhead - če tega ne obvladaš ne kupuj fixija - niti 'unega z bremzo' :) so še drugi načini da zgledaš 'kul' na bajku v mestu... 

  • -1 |-11+10
    @Jello:
    @mark:
    @Jello:

    Če se ne znaš peljat ne da bi vsem ostalim mahal, zvonil in jebal mater je problem pri tebi, ne pri ostalih.

    Težava stare rogove specialke je samo ena. To da je stara namreč. Če 3/4 delov ne zamenjaš ti bo vsak teden neki odjebal. En dan špica, drugi dan os, tretji dan vilca,...ni konca. Če furaš muslauf gre vse skupaj še toliko hitreje.

    Očitno še nikoli nisi bil v mestu s kolesom ali pa ti je varnost zadnja briga. V Ljubljani so nekatere kolesarske široke tudi samo meter. Prehitevanje kolesarja, ki po možnosti še vijuga po stezi (jasno, ker so na kolesarski še kanali, luknje, kamenje ...) je nevarno opravilo, da o vseh pešcih, ki se sprehajajo po stezi ne govorim.

     

    Rogove specialke pa očitno tudi nisi imel. To so bila še kolesa, narejena kot se šika. S 30 let staro specialko bo manj sitnosti kot z novimi kitajskimi jajci. Meni so še zračnice držale po 30 letih.


    Jaja, ni problema, imaš daljšega, tako da lahko daš zdaj s tem mir. Kljub temu si bom drznil napisat svoje izkušnje (in izkušnje nekaterih iz ljubljanske FG scene iz let ko je bil živ še muslauf.com). Fotke predelave (in nekaterih drugih ali predelnih starih ali novih kupljenih FG biciklov) so bile tukaj gor, verjetno so še vedno v original FG/SS temi.

    Edini od starih jajc iz osemdesetih, s katerim ni bilo problemov je bil original pistaš, s cro-mo cevmi, drugačno geometrijo in širšo ketno (pri tem je bilo po dveh letih treba zamenjat samo obroče, ostalo je špilalo).

    Roga res nobenega nimam več, zadnja dva sem pofleksal v fixija in prodal za simbolično ceno, ker se mi ni dalo ukvarjat z zvitimi vilicami in krivim okvirjem. Kar pa ne pomeni, da komu branim da proba tudi sam.

    Če si pa tako štorast, da si zvil toliko vilic in okvirjev, je pa sploh nujno, da imaš na biciklu zvonec. Jaz sem edine vilice zvil še v nižjem razredu osnovne šole, ko se mi je zdelo zabavno zaletavanje v žično ograjo.

  • -1 |-12+11

    Glej, teorijo in pametovanje vidim da obvladaš. Zdaj pa si obriši mlekec, pejt pošvasat par starih rogov, vozi sezono ali dve in poročaj. Aja, ups, wait, žena te je prehitela. Ti smola ti.

  • 0 |-10+10
    @kamencek:

    @mark, madonca, kakšno super ženo imaš :)

     

    Kako to misliš, da imaš na fixiju 'zgornjo balanco'?

    Ja da ni taka kot na specialki. Podobna kot na gorcu samo ožja.

  • 0 |-10+10
    @Jello:

    Glej, teorijo in pametovanje vidim da obvladaš. Zdaj pa si obriši mlekec, pejt pošvasat par starih rogov, vozi sezono ali dve in poročaj. Aja, ups, wait, žena te je prehitela. Ti smola ti.

    Nič ne bom švasal (nimam švasaparata in ne znam švasati) in bom ostal pri enem fixiju. Če bom še naprej uporabljal zvonec in pamet, bi ta moral zdržati še par let.

  • 0 |-10+10

    Morda kdo ve, kakšen je premer sedežne opore pri Rogovih specialkah?

  • 0 |-10+10

    Odvisno iz katerih cevi je. Verjetno je 27.0, lahko pa tudi 27.2 ali 26.8.

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • vredestein gume

    vredestein gume

    Prodajam gume za cestno kolo VREDESTEIN FORTEZZA SENSO ALL WEATHER superlite.  

    Cena: 40,00 EUR
  • Kolesarski sedež Selle Italia Flite Gel Flow Ti316

    Kolesarski sedež Selle Italia Flite Gel Flow Ti316

    Prodam srednje ohranjen sedež Selle Italia Flite, teža 240g, dimenzije 280x130.Možen prevzem v Kočevju oz.po dogovoru ( LJ, NM ) ali po pošti.

    Cena: 25,00 EUR
  • Obroči GIANT PR-2

    Obroči GIANT PR-2

    Prodam obroče za cestno kolo ( set koles, wheelset ) Giant PR-2, letnik 2016 ( račun ), spredaj 24, zadaj 28 špic ( SAPIM Race ). Obroči so zelo dobro ohranjeni in niso dosti voženi, imajo 1500km(...)

    Cena: 130,00 EUR
  • TESTNO KOLO FOCUS MARES CX ULTEGRA

    TESTNO KOLO FOCUS MARES CX ULTEGRA

    PRODAM CAYOCLROSS FOCUS MARES CX ULTEGRA 2017 VELIKOST XL (182-188) PREVOŽENIH 1000 KMPREDNJI IN ZADNJI MENJALNIK SHIMANO ULTEGRAGONOLKA SHIMANO ULTEGRA 46-36 175MMZADNJA KASETA: SHIMANO ULTEGRA (...)

    Cena: 2.100,00 EUR
  • Gonilka FSA Gossamer PRO ABS BB386EVO

    Gonilka FSA Gossamer PRO ABS BB386EVO

    Prodajam gonilko FSA Gossamer PRO ABS BB386EVO, kompakt (50x34),dolžina gonilke 172,5mm rabljeno 2 meseca, večinoma na trenažerju. Skoraj brez sledi obrabe. Prodaja se izključno zaradi nakupa pow(...)

    Cena: 100,00 EUR
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

  • StaraKost je ocenil +1
    Katero športno uro?
  • kawasaki je ocenil +1
    Katero športno uro?
  • copi je ocenil +1
    Menjava Shimano blokejev
Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

  • Vreme Ljubljana
  • Menjava Shimano blokejev
  • Vreme Ljubljana

Oglas 300x250

  • Prodajam
    vredestein gume
    Prodajam gume za cestno kolo VREDESTEIN FORTEZZA SENSO ALL WEATHER superlite.  
    Cena: 40,00 EUR
  • Prodajam
    Kolesarski sedež Selle Italia Flite Gel Flow Ti316
    Prodam srednje ohranjen sedež Selle Italia Flite, teža 240g, dimenzije 280x130.Možen prevzem v Kočevju oz.po dogovoru ( LJ, NM ) ali po pošti.
    Cena: 25,00 EUR
  • Prodajam
    Obroči GIANT PR-2
    Prodam obroče za cestno kolo ( set koles, wheelset ) Giant PR-2, letnik 2016 ( račun ), spredaj 24, zadaj 28 špic ( SAPIM Race ). Obroči so zelo dobro ohranjeni in niso dosti voženi, imajo 1500km(...)
    Cena: 130,00 EUR
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    P: absoluteBLACK verižniki, ovalni
    absoluteBLACK, oval, 52-36, za Ultegra 6800 ali Dura-Ace 9000.Voženi 500km. Prodajam ker nimam več cestnega kolesa. (slika)
  • Podarjam
    Prijavite se za posojilo tukaj na 3%
    Ali potrebujete Finance? lahko danes izposodiš denar iz mojega podjetja po ugodni obrestni meri. naše storitve so 100% jamstvo in brez tveganja. Če se želite prijaviti, pošljite e-poštno sporočil(...)
  • Podarjam
    Rešitve za denar težave
    Storitve za podjetja in posameznike To sporočilo je naslovljena na posameznike, pravne osebe in podjetja, se lahko zadolžujejo do 2.000€ do 10.000.000€ ali več, na zelo nizko obrestno mero, Zaslu(...)
Prikaži večplusNova objava
Prikaži večplusNova objava


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih