--Notification--

logo

Single speed kolo

Komentarji

  • 0 |-10+10

    @_skot_, hvala!

  • 0 |-10+10

    Lahko pa pred tem probaš, kaj ti za tvojo vožnjo najbolj ustreza, in si potem priskrbiš tako razmerje. Tako sem jaz včasih križaril po barju s strogo samozapovedjo, da ne prestavljam ... sem že pozabil, koliko sem imel zadaj... v glavnem 42 spredaj zadaj pa... (pozabil ... no, ampak saj ni važno, važno je, kaj bo tebi ustrezalo).

  • 0 |-10+10

    Hočeš reči, da naj se usedem na cestaka, se zapeljem naokoli, nastavim prestavo, ki mi najbolj odgovarja in se vozim s tem brez prestavljanja, dokler ne ugotovim, ali je to to oz. ni in prestavim ter testiram dalje?

  • 0 |-10+10

    Točno tako.

     

  • 0 |-10+10
    Ne kompliciraj in furaj kar bo pač gor. Vsaj spredaj. Če je pa res kriza pa čez čas zamenjaš zadnji zobnik. 42-16 je tam nekje za 30-35 km/h udobne vožnje. Kar je hitreje je treba źe sukat ko hrček. Če si taprav dec pa itak ni kej razmišljat, natakneš 50-14 in taširoko ketno.
  • 0 |-10+10

    @Jello, ni moj namen, da bi kompliciral, saj iščem samo neko izhodišče.

     

    In rajši vas prej vprašam, ker sem prepričan, da se je že marsikdo med vami že ukvarjal s prav temi vprašanji, namesto da se na slepo vržem v nabavo zobnikov, ki bi bili čista brca v temo.

     

    Ti (42-16), @thunder_road (42 spredaj) in @_skot_ (44-16) ste mi dali odlično izhodišče, iz katerega lahko začnem nekaj gradit, potem pa, kot si rekel, kasneje menjam, če bi že moral menjat.

  • 0 |-10+10

    Kamencek,
    nisi napisal kakšna kolesa bodo gor . 26" 28" ??

    Tudi to vpliva na hitrost poganjanja/hitrost premikanja .

    Cheers

  • 0 |-10+10

    Moj fixie ima 45/16, mislim pa da je na lerlaufu isto zadaj 16 (ker je tam veriga si nočem mazati rok) na tenkih kumah 700x23. Za po Ljubljani in relacije z neprestrmimi klanci je to super razmerje, saj je najboljša vožnja pri 30 km/h, lepo se pelje med 20 in 40 (kadenca 60-110). Zelo strmim klancem in hitrim startom se izogibam, ker se bojim, da bom nategnil ali strgal verigo.

     

    Če načrtuješ bolj traktorsko kolo (široke gume, strehce, potovalne torbe ...) in/ali voziš počasneje, bi moralo biti prestavno razmerje lažje, recimo za hitrosti okoli 20-25 km/h bolj kakih 45/20. Upoštevati je namreč treba, da tisti, ki vozijo počasneje, običajno vozijo tudi z nižjo kadenco in imajo pri klancih večje težave.

     

    Ti lahko potrdim, da imajo fixieji in brezprestavci svoj čar in so poseben užitek. Ampak morajo biti kot specialke tudi ti dobri.

  • 0 |-10+10

    28'' kolesa bodo gor, @misko.pisko, poltabularji.

     

    @mark, no, saj se bom tudi jaz izogibal zelo strmim klancem, ker z vožnjo po mestu vedno najdeš alternativno pot. Kakega krajšega bom seveda zvozil, za kaj več se je pa brezveze mučit, ker se v ta namen rajši splanira tura in te se lotiš potem s cestakom :)

     

    Ne, ne maram širokih gum, strehc, potovalnih torb in podobne krame. Fixie mora biti 'čist', oljupljen vsega odvečnega. To je kolo za dušo, za lastno veselje.

     

    Imaš prav, tudi fixie mora biti sestavljen iz v redu sestavnih delov, ne pa iz krame, ki jo dobiš v Hofru.

     

    Trenutno se šele razgledujem, zbiram informacije, oblikujem želje. Nimam še ničesar nabavljenega.

     

    Kako, misliš, @mark, da bi se obnesla stara Rogova specialka? Glede okvirja sem trdno prepričan, da hočem jeklenega, pobožna želja je kakšna od italijanskih specialk, vendar ne nameravam zapravit kupe denarja samo za okvir z vilicami.

  • 0 |-10+10

    Ja, stara Rogova specialka, po moje je to nekaj najboljšega, kar lahko narediš. Jaz sem tudi hotel predelati svojo staro specialko (sicer ni Rogova), pa me je prehitela žena in mi kupila fixieja. Super za vožnjo, stvar bo dobro zgledala, pa še očuvaš en biser iz naše kolesarske zgodovine. Jaz imam na svojem fixiju zgornjo balanco, mi je všeč. Če se boš vozil po mestu pa po moje rabiš od opreme nujno en zvonec, razen če dobro žvižgaš.

  • 1 |-10+11

    @mark, madonca, kakšno super ženo imaš :)

     

    Kako to misliš, da imaš na fixiju 'zgornjo balanco'?

  • 0 |-10+10

    kamencek,
    lepo.

    jest imam za mestno vožnjo , beri v službo in nazaj, kar mal starejšga gorca (brez amortizerjev) s slick 26" gumami , da je vožnja bolj znosna/udobna.


    Ja zvonček pa tudi jest priporočam, ker vsaj polovica kolesarjev, ne zna vozit po desni strani kolesarske steze. 

    Cheers

  • 0 |-10+10

    Ma, jaz ponavadi kar lepo prosim, če se lahko umaknejo, ko se približam takim, ki se razpasejo po celi širini poti.

     

    Hihi, si predstavljata, @misko.pisko in @mark, da si v žep pospravim enega takega? :)

     

     

    image

  • 0 |-10+10

    Če se ne znaš peljat ne da bi vsem ostalim mahal, zvonil in jebal mater je problem pri tebi, ne pri ostalih.

    Težava stare rogove specialke je samo ena. To da je stara namreč. Če 3/4 delov ne zamenjaš ti bo vsak teden neki odjebal. En dan špica, drugi dan os, tretji dan vilca,...ni konca. Če furaš muslauf gre vse skupaj še toliko hitreje.

  • 0 |-10+10

    Še zanimivost, ko smo pri zvoncih in podobnem. Evo, o Contadorju in njegovi piščalki: cyclingtips.com/news/video-ta ylor-phinney-on-alberto-contad ors-pink-whistle-at-the-tour-d e-france/

  • 0 |-10+10

    @jello, če na kolesarski stezi želiš mimo, ker si hitrejši, pred teboj vozeči pa ne slišijo, da si se jim približal, pač upočasniš, potem pa zažvižgaš, ali zaprosiš, če te spustijo mimo. Vkolikor te slišijo in opazijo, pa vseeno ne reagirajo, potem je čas za plan 'B', ki je seveda malo manj prefinjen.

     

    Od Rogove specialke nameravam porabit samo okvir in vilice, vse ostalo bi zamenjal.

  • 0 |-11+11
    @Jello:

    Če se ne znaš peljat ne da bi vsem ostalim mahal, zvonil in jebal mater je problem pri tebi, ne pri ostalih.

    Težava stare rogove specialke je samo ena. To da je stara namreč. Če 3/4 delov ne zamenjaš ti bo vsak teden neki odjebal. En dan špica, drugi dan os, tretji dan vilca,...ni konca. Če furaš muslauf gre vse skupaj še toliko hitreje.

    Očitno še nikoli nisi bil v mestu s kolesom ali pa ti je varnost zadnja briga. V Ljubljani so nekatere kolesarske široke tudi samo meter. Prehitevanje kolesarja, ki po možnosti še vijuga po stezi (jasno, ker so na kolesarski še kanali, luknje, kamenje ...) je nevarno opravilo, da o vseh pešcih, ki se sprehajajo po stezi ne govorim.

     

    Rogove specialke pa očitno tudi nisi imel. To so bila še kolesa, narejena kot se šika. S 30 let staro specialko bo manj sitnosti kot z novimi kitajskimi jajci. Meni so še zračnice držale po 30 letih.

  • -1 |-12+11
    @mark:
    @Jello:

    Če se ne znaš peljat ne da bi vsem ostalim mahal, zvonil in jebal mater je problem pri tebi, ne pri ostalih.

    Težava stare rogove specialke je samo ena. To da je stara namreč. Če 3/4 delov ne zamenjaš ti bo vsak teden neki odjebal. En dan špica, drugi dan os, tretji dan vilca,...ni konca. Če furaš muslauf gre vse skupaj še toliko hitreje.

    Očitno še nikoli nisi bil v mestu s kolesom ali pa ti je varnost zadnja briga. V Ljubljani so nekatere kolesarske široke tudi samo meter. Prehitevanje kolesarja, ki po možnosti še vijuga po stezi (jasno, ker so na kolesarski še kanali, luknje, kamenje ...) je nevarno opravilo, da o vseh pešcih, ki se sprehajajo po stezi ne govorim.

     

    Rogove specialke pa očitno tudi nisi imel. To so bila še kolesa, narejena kot se šika. S 30 let staro specialko bo manj sitnosti kot z novimi kitajskimi jajci. Meni so še zračnice držale po 30 letih.


    Jaja, ni problema, imaš daljšega, tako da lahko daš zdaj s tem mir. Kljub temu si bom drznil napisat svoje izkušnje (in izkušnje nekaterih iz ljubljanske FG scene iz let ko je bil živ še muslauf.com). Fotke predelave (in nekaterih drugih ali predelnih starih ali novih kupljenih FG biciklov) so bile tukaj gor, verjetno so še vedno v original FG/SS temi.

    Edini od starih jajc iz osemdesetih, s katerim ni bilo problemov je bil original pistaš, s cro-mo cevmi, drugačno geometrijo in širšo ketno (pri tem je bilo po dveh letih treba zamenjat samo obroče, ostalo je špilalo).

    Roga res nobenega nimam več, zadnja dva sem pofleksal v fixija in prodal za simbolično ceno, ker se mi ni dalo ukvarjat z zvitimi vilicami in krivim okvirjem. Kar pa ne pomeni, da komu branim da proba tudi sam.

  • -1 |-11+10
    @mark:
    @Jello:

    Če se ne znaš peljat ne da bi vsem ostalim mahal, zvonil in jebal mater je problem pri tebi, ne pri ostalih.

    Težava stare rogove specialke je samo ena. To da je stara namreč. Če 3/4 delov ne zamenjaš ti bo vsak teden neki odjebal. En dan špica, drugi dan os, tretji dan vilca,...ni konca. Če furaš muslauf gre vse skupaj še toliko hitreje.

    Očitno še nikoli nisi bil v mestu s kolesom ali pa ti je varnost zadnja briga. V Ljubljani so nekatere kolesarske široke tudi samo meter. Prehitevanje kolesarja, ki po možnosti še vijuga po stezi (jasno, ker so na kolesarski še kanali, luknje, kamenje ...) je nevarno opravilo, da o vseh pešcih, ki se sprehajajo po stezi ne govorim.

     

    Rogove specialke pa očitno tudi nisi imel. To so bila še kolesa, narejena kot se šika. S 30 let staro specialko bo manj sitnosti kot z novimi kitajskimi jajci. Meni so še zračnice držale po 30 letih.

    #saganelbow #cavendishhead - če tega ne obvladaš ne kupuj fixija - niti 'unega z bremzo' :) so še drugi načini da zgledaš 'kul' na bajku v mestu... 

  • -1 |-11+10
    @Jello:
    @mark:
    @Jello:

    Če se ne znaš peljat ne da bi vsem ostalim mahal, zvonil in jebal mater je problem pri tebi, ne pri ostalih.

    Težava stare rogove specialke je samo ena. To da je stara namreč. Če 3/4 delov ne zamenjaš ti bo vsak teden neki odjebal. En dan špica, drugi dan os, tretji dan vilca,...ni konca. Če furaš muslauf gre vse skupaj še toliko hitreje.

    Očitno še nikoli nisi bil v mestu s kolesom ali pa ti je varnost zadnja briga. V Ljubljani so nekatere kolesarske široke tudi samo meter. Prehitevanje kolesarja, ki po možnosti še vijuga po stezi (jasno, ker so na kolesarski še kanali, luknje, kamenje ...) je nevarno opravilo, da o vseh pešcih, ki se sprehajajo po stezi ne govorim.

     

    Rogove specialke pa očitno tudi nisi imel. To so bila še kolesa, narejena kot se šika. S 30 let staro specialko bo manj sitnosti kot z novimi kitajskimi jajci. Meni so še zračnice držale po 30 letih.


    Jaja, ni problema, imaš daljšega, tako da lahko daš zdaj s tem mir. Kljub temu si bom drznil napisat svoje izkušnje (in izkušnje nekaterih iz ljubljanske FG scene iz let ko je bil živ še muslauf.com). Fotke predelave (in nekaterih drugih ali predelnih starih ali novih kupljenih FG biciklov) so bile tukaj gor, verjetno so še vedno v original FG/SS temi.

    Edini od starih jajc iz osemdesetih, s katerim ni bilo problemov je bil original pistaš, s cro-mo cevmi, drugačno geometrijo in širšo ketno (pri tem je bilo po dveh letih treba zamenjat samo obroče, ostalo je špilalo).

    Roga res nobenega nimam več, zadnja dva sem pofleksal v fixija in prodal za simbolično ceno, ker se mi ni dalo ukvarjat z zvitimi vilicami in krivim okvirjem. Kar pa ne pomeni, da komu branim da proba tudi sam.

    Če si pa tako štorast, da si zvil toliko vilic in okvirjev, je pa sploh nujno, da imaš na biciklu zvonec. Jaz sem edine vilice zvil še v nižjem razredu osnovne šole, ko se mi je zdelo zabavno zaletavanje v žično ograjo.

  • -1 |-12+11

    Glej, teorijo in pametovanje vidim da obvladaš. Zdaj pa si obriši mlekec, pejt pošvasat par starih rogov, vozi sezono ali dve in poročaj. Aja, ups, wait, žena te je prehitela. Ti smola ti.

  • 0 |-10+10
    @kamencek:

    @mark, madonca, kakšno super ženo imaš :)

     

    Kako to misliš, da imaš na fixiju 'zgornjo balanco'?

    Ja da ni taka kot na specialki. Podobna kot na gorcu samo ožja.

  • 0 |-10+10
    @Jello:

    Glej, teorijo in pametovanje vidim da obvladaš. Zdaj pa si obriši mlekec, pejt pošvasat par starih rogov, vozi sezono ali dve in poročaj. Aja, ups, wait, žena te je prehitela. Ti smola ti.

    Nič ne bom švasal (nimam švasaparata in ne znam švasati) in bom ostal pri enem fixiju. Če bom še naprej uporabljal zvonec in pamet, bi ta moral zdržati še par let.

  • 0 |-10+10

    Morda kdo ve, kakšen je premer sedežne opore pri Rogovih specialkah?

  • 0 |-10+10

    Odvisno iz katerih cevi je. Verjetno je 27.0, lahko pa tudi 27.2 ali 26.8.

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • Sidi Shot

    Sidi Shot

      Prodam omenjene Čevlje, velikost 46, kupljene aprila. Prodajam ker so mi malenkost preveliki. Brez praske, barva črno bela.(slika)

    Cena: 220,00 EUR
  • Shimano Ultegra di2 6870 disc grupa

    Shimano Ultegra di2 6870 disc grupa

    Prodam omenjeno grupo. V komplet spada2 x Zavorno prestavne ročiceSprednji menjalnikZadnji menjalnik, dolga kletka (GS)2 x Zavorne čeljustiVsi kabli in baterijaPolnilecTL-EW02 ConnectorGrupa je š(...)

    Cena: 800,00 EUR
  • KOLESARSKA BUNDA PUHOVKA VINI FANTINI DE ROSA MASS

    KOLESARSKA BUNDA PUHOVKA VINI FANTINI DE ROSA MASS

    Naprodaj je enkrat rabljena bunda/puhovka pofesionalne kolesarske ekipe Vini Fantini povezava:www.nippovinifantini.com/ je v odličnem stanju brez znakov uporabe velikost S ( za cca 169-174 cm ) t(...)

    Cena: Po dogovoru
  • Scott Solace 15 disc

    Scott Solace 15 disc

    Prodam karbonsko cestno kolo Scott Solace 15 disc ! Kupljen oktober 2016. Kot nov, prevoženih 500 km v letu 2016. Letošnje leto (2017) nevoženo. Račun in garancija (5 let).Prodam zaradi neustrezn(...)

    Cena: 1.800,00 EUR
  • Krmilna opora PRO Vibe 7s

    Krmilna opora PRO Vibe 7s

    Prodam krmilno oporo PRO Vibe 7s !   Opora je malo rabljena (3 mesece). Prodajam, ker mi žal ne ustreza dolžina.   Material: ALU 7050 Za premer krmila: 31,8 mm Za krmilno cev premera: 1 1/8 Kot: (...)

    Cena: 20,00 EUR
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

Oglas 300x250

  • Prodajam
    Sidi Shot
      Prodam omenjene Čevlje, velikost 46, kupljene aprila. Prodajam ker so mi malenkost preveliki. Brez praske, barva črno bela.(slika)
    Cena: 220,00 EUR
  • Prodajam
    Shimano Ultegra di2 6870 disc grupa
    Prodam omenjeno grupo. V komplet spada2 x Zavorno prestavne ročiceSprednji menjalnikZadnji menjalnik, dolga kletka (GS)2 x Zavorne čeljustiVsi kabli in baterijaPolnilecTL-EW02 ConnectorGrupa je š(...)
    Cena: 800,00 EUR
  • Prodajam
    KOLESARSKA BUNDA PUHOVKA VINI FANTINI DE ROSA MASS
    Naprodaj je enkrat rabljena bunda/puhovka pofesionalne kolesarske ekipe Vini Fantini povezava:www.nippovinifantini.com/ je v odličnem stanju brez znakov uporabe velikost S ( za cca 169-174 cm ) t(...)
    Cena: Po dogovoru
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    DMT cestni čevlji
    Podarim dobro ohranjene čevlje za cestno kolo, št.43, z rdečimi Look Keo blokerji ter malce dodelano peto, podlat karbon. Prevzem lasten v Mengšu oz. po dogovoru
  • Podarjam
    Rešitve za denar težave
    Storitve za podjetja in posameznike To sporočilo je naslovljena na posameznike, pravne osebe in podjetja, se lahko zadolžujejo do 2.000€ do 10.000.000€ ali več, na zelo nizko obrestno mero, Zaslu(...)
  • Podarjam
    veriga, 8-redna
    Če komu doma leži kakšna odslužena veriga za 8 prestav (ali pa en del verige), bi se priporočil.   Med čiščenjem verige na trek kolesu sem namreč zgubil dva obročka pri zadnjem členku pred "Missi(...)
Prikaži večplusNova objava
  • Kupim
    MTB Hardtail 29er velikost 21" (XL)
    Kupim-iščem karbonski MTB hardtail 29er v velikosti 21" (xl), s ceno do okrog 1000eur.
  • Kupim
    Obroče fulcrum ali campagnolo
    Kupim lepo ohranjene obroče campagnolo eurus,zonda,shamal ali fulcrum r3,r1,zero. Obroči naj bodo ohranjeni in brezhibni pa za neko normalno ceno brez pretiravanja. Ponudbe na zs. Hvala (...)
  • Kupim
    specialized tamarc
    kupim specialized tamarc v barvnih kombinaciji kot je na spodnjih sliki Velikost ovkvirja 58. Lahko je tudi sl5 z podobno barvno kombinacijo.
Prikaži večplusNova objava


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih