--Notification--

logo

Single speed kolo

Komentarji

  • 0 |-10+10

    Ha, tole je pa zanimivo. Sto let so naše stare mame, mame in mi vozili "single speed" kolesa po mestu in deželi. Hvala Bogu, da imamo internet, da se lahko vpraša, kakšni zobniki so najbolj primerni, da pripelješ futr iz trgovine čez vižmarski klanec brez brutalnosti in sestopanja s kolesa. Bom povprašal mamo, ki me je pred 50 leti vozila v vrtec spredaj na balanci, kaj je uporabljala neodločen

  • 0 |-10+10

    Standarden mestni prenos je 44 spredej in 16 zadej. Tolk ma večina, če gledaš fixie/single speed koelsa.

  • 0 |-10+10

    @_skot_, hvala!

  • 0 |-10+10

    Lahko pa pred tem probaš, kaj ti za tvojo vožnjo najbolj ustreza, in si potem priskrbiš tako razmerje. Tako sem jaz včasih križaril po barju s strogo samozapovedjo, da ne prestavljam ... sem že pozabil, koliko sem imel zadaj... v glavnem 42 spredaj zadaj pa... (pozabil ... no, ampak saj ni važno, važno je, kaj bo tebi ustrezalo).

  • 0 |-10+10

    Hočeš reči, da naj se usedem na cestaka, se zapeljem naokoli, nastavim prestavo, ki mi najbolj odgovarja in se vozim s tem brez prestavljanja, dokler ne ugotovim, ali je to to oz. ni in prestavim ter testiram dalje?

  • 0 |-10+10

    Točno tako.

     

  • 0 |-10+10
    Ne kompliciraj in furaj kar bo pač gor. Vsaj spredaj. Če je pa res kriza pa čez čas zamenjaš zadnji zobnik. 42-16 je tam nekje za 30-35 km/h udobne vožnje. Kar je hitreje je treba źe sukat ko hrček. Če si taprav dec pa itak ni kej razmišljat, natakneš 50-14 in taširoko ketno.
  • 0 |-10+10

    @Jello, ni moj namen, da bi kompliciral, saj iščem samo neko izhodišče.

     

    In rajši vas prej vprašam, ker sem prepričan, da se je že marsikdo med vami že ukvarjal s prav temi vprašanji, namesto da se na slepo vržem v nabavo zobnikov, ki bi bili čista brca v temo.

     

    Ti (42-16), @thunder_road (42 spredaj) in @_skot_ (44-16) ste mi dali odlično izhodišče, iz katerega lahko začnem nekaj gradit, potem pa, kot si rekel, kasneje menjam, če bi že moral menjat.

  • 0 |-10+10

    Kamencek,
    nisi napisal kakšna kolesa bodo gor . 26" 28" ??

    Tudi to vpliva na hitrost poganjanja/hitrost premikanja .

    Cheers

  • 0 |-10+10

    Moj fixie ima 45/16, mislim pa da je na lerlaufu isto zadaj 16 (ker je tam veriga si nočem mazati rok) na tenkih kumah 700x23. Za po Ljubljani in relacije z neprestrmimi klanci je to super razmerje, saj je najboljša vožnja pri 30 km/h, lepo se pelje med 20 in 40 (kadenca 60-110). Zelo strmim klancem in hitrim startom se izogibam, ker se bojim, da bom nategnil ali strgal verigo.

     

    Če načrtuješ bolj traktorsko kolo (široke gume, strehce, potovalne torbe ...) in/ali voziš počasneje, bi moralo biti prestavno razmerje lažje, recimo za hitrosti okoli 20-25 km/h bolj kakih 45/20. Upoštevati je namreč treba, da tisti, ki vozijo počasneje, običajno vozijo tudi z nižjo kadenco in imajo pri klancih večje težave.

     

    Ti lahko potrdim, da imajo fixieji in brezprestavci svoj čar in so poseben užitek. Ampak morajo biti kot specialke tudi ti dobri.

  • 0 |-10+10

    28'' kolesa bodo gor, @misko.pisko, poltabularji.

     

    @mark, no, saj se bom tudi jaz izogibal zelo strmim klancem, ker z vožnjo po mestu vedno najdeš alternativno pot. Kakega krajšega bom seveda zvozil, za kaj več se je pa brezveze mučit, ker se v ta namen rajši splanira tura in te se lotiš potem s cestakom :)

     

    Ne, ne maram širokih gum, strehc, potovalnih torb in podobne krame. Fixie mora biti 'čist', oljupljen vsega odvečnega. To je kolo za dušo, za lastno veselje.

     

    Imaš prav, tudi fixie mora biti sestavljen iz v redu sestavnih delov, ne pa iz krame, ki jo dobiš v Hofru.

     

    Trenutno se šele razgledujem, zbiram informacije, oblikujem želje. Nimam še ničesar nabavljenega.

     

    Kako, misliš, @mark, da bi se obnesla stara Rogova specialka? Glede okvirja sem trdno prepričan, da hočem jeklenega, pobožna želja je kakšna od italijanskih specialk, vendar ne nameravam zapravit kupe denarja samo za okvir z vilicami.

  • 0 |-10+10

    Ja, stara Rogova specialka, po moje je to nekaj najboljšega, kar lahko narediš. Jaz sem tudi hotel predelati svojo staro specialko (sicer ni Rogova), pa me je prehitela žena in mi kupila fixieja. Super za vožnjo, stvar bo dobro zgledala, pa še očuvaš en biser iz naše kolesarske zgodovine. Jaz imam na svojem fixiju zgornjo balanco, mi je všeč. Če se boš vozil po mestu pa po moje rabiš od opreme nujno en zvonec, razen če dobro žvižgaš.

  • 1 |-10+11

    @mark, madonca, kakšno super ženo imaš :)

     

    Kako to misliš, da imaš na fixiju 'zgornjo balanco'?

  • 0 |-10+10

    kamencek,
    lepo.

    jest imam za mestno vožnjo , beri v službo in nazaj, kar mal starejšga gorca (brez amortizerjev) s slick 26" gumami , da je vožnja bolj znosna/udobna.


    Ja zvonček pa tudi jest priporočam, ker vsaj polovica kolesarjev, ne zna vozit po desni strani kolesarske steze. 

    Cheers

  • 0 |-10+10

    Ma, jaz ponavadi kar lepo prosim, če se lahko umaknejo, ko se približam takim, ki se razpasejo po celi širini poti.

     

    Hihi, si predstavljata, @misko.pisko in @mark, da si v žep pospravim enega takega? :)

     

     

    image

  • 0 |-10+10

    Če se ne znaš peljat ne da bi vsem ostalim mahal, zvonil in jebal mater je problem pri tebi, ne pri ostalih.

    Težava stare rogove specialke je samo ena. To da je stara namreč. Če 3/4 delov ne zamenjaš ti bo vsak teden neki odjebal. En dan špica, drugi dan os, tretji dan vilca,...ni konca. Če furaš muslauf gre vse skupaj še toliko hitreje.

  • 0 |-10+10

    Še zanimivost, ko smo pri zvoncih in podobnem. Evo, o Contadorju in njegovi piščalki: cyclingtips.com/news/video-ta ylor-phinney-on-alberto-contad ors-pink-whistle-at-the-tour-d e-france/

  • 0 |-10+10

    @jello, če na kolesarski stezi želiš mimo, ker si hitrejši, pred teboj vozeči pa ne slišijo, da si se jim približal, pač upočasniš, potem pa zažvižgaš, ali zaprosiš, če te spustijo mimo. Vkolikor te slišijo in opazijo, pa vseeno ne reagirajo, potem je čas za plan 'B', ki je seveda malo manj prefinjen.

     

    Od Rogove specialke nameravam porabit samo okvir in vilice, vse ostalo bi zamenjal.

  • 0 |-11+11
    @Jello:

    Če se ne znaš peljat ne da bi vsem ostalim mahal, zvonil in jebal mater je problem pri tebi, ne pri ostalih.

    Težava stare rogove specialke je samo ena. To da je stara namreč. Če 3/4 delov ne zamenjaš ti bo vsak teden neki odjebal. En dan špica, drugi dan os, tretji dan vilca,...ni konca. Če furaš muslauf gre vse skupaj še toliko hitreje.

    Očitno še nikoli nisi bil v mestu s kolesom ali pa ti je varnost zadnja briga. V Ljubljani so nekatere kolesarske široke tudi samo meter. Prehitevanje kolesarja, ki po možnosti še vijuga po stezi (jasno, ker so na kolesarski še kanali, luknje, kamenje ...) je nevarno opravilo, da o vseh pešcih, ki se sprehajajo po stezi ne govorim.

     

    Rogove specialke pa očitno tudi nisi imel. To so bila še kolesa, narejena kot se šika. S 30 let staro specialko bo manj sitnosti kot z novimi kitajskimi jajci. Meni so še zračnice držale po 30 letih.

  • -1 |-12+11
    @mark:
    @Jello:

    Če se ne znaš peljat ne da bi vsem ostalim mahal, zvonil in jebal mater je problem pri tebi, ne pri ostalih.

    Težava stare rogove specialke je samo ena. To da je stara namreč. Če 3/4 delov ne zamenjaš ti bo vsak teden neki odjebal. En dan špica, drugi dan os, tretji dan vilca,...ni konca. Če furaš muslauf gre vse skupaj še toliko hitreje.

    Očitno še nikoli nisi bil v mestu s kolesom ali pa ti je varnost zadnja briga. V Ljubljani so nekatere kolesarske široke tudi samo meter. Prehitevanje kolesarja, ki po možnosti še vijuga po stezi (jasno, ker so na kolesarski še kanali, luknje, kamenje ...) je nevarno opravilo, da o vseh pešcih, ki se sprehajajo po stezi ne govorim.

     

    Rogove specialke pa očitno tudi nisi imel. To so bila še kolesa, narejena kot se šika. S 30 let staro specialko bo manj sitnosti kot z novimi kitajskimi jajci. Meni so še zračnice držale po 30 letih.


    Jaja, ni problema, imaš daljšega, tako da lahko daš zdaj s tem mir. Kljub temu si bom drznil napisat svoje izkušnje (in izkušnje nekaterih iz ljubljanske FG scene iz let ko je bil živ še muslauf.com). Fotke predelave (in nekaterih drugih ali predelnih starih ali novih kupljenih FG biciklov) so bile tukaj gor, verjetno so še vedno v original FG/SS temi.

    Edini od starih jajc iz osemdesetih, s katerim ni bilo problemov je bil original pistaš, s cro-mo cevmi, drugačno geometrijo in širšo ketno (pri tem je bilo po dveh letih treba zamenjat samo obroče, ostalo je špilalo).

    Roga res nobenega nimam več, zadnja dva sem pofleksal v fixija in prodal za simbolično ceno, ker se mi ni dalo ukvarjat z zvitimi vilicami in krivim okvirjem. Kar pa ne pomeni, da komu branim da proba tudi sam.

  • 0 |-10+10
    @mark:
    @Jello:

    Če se ne znaš peljat ne da bi vsem ostalim mahal, zvonil in jebal mater je problem pri tebi, ne pri ostalih.

    Težava stare rogove specialke je samo ena. To da je stara namreč. Če 3/4 delov ne zamenjaš ti bo vsak teden neki odjebal. En dan špica, drugi dan os, tretji dan vilca,...ni konca. Če furaš muslauf gre vse skupaj še toliko hitreje.

    Očitno še nikoli nisi bil v mestu s kolesom ali pa ti je varnost zadnja briga. V Ljubljani so nekatere kolesarske široke tudi samo meter. Prehitevanje kolesarja, ki po možnosti še vijuga po stezi (jasno, ker so na kolesarski še kanali, luknje, kamenje ...) je nevarno opravilo, da o vseh pešcih, ki se sprehajajo po stezi ne govorim.

     

    Rogove specialke pa očitno tudi nisi imel. To so bila še kolesa, narejena kot se šika. S 30 let staro specialko bo manj sitnosti kot z novimi kitajskimi jajci. Meni so še zračnice držale po 30 letih.

    #saganelbow #cavendishhead - če tega ne obvladaš ne kupuj fixija - niti 'unega z bremzo' :) so še drugi načini da zgledaš 'kul' na bajku v mestu... 

  • -1 |-11+10
    @Jello:
    @mark:
    @Jello:

    Če se ne znaš peljat ne da bi vsem ostalim mahal, zvonil in jebal mater je problem pri tebi, ne pri ostalih.

    Težava stare rogove specialke je samo ena. To da je stara namreč. Če 3/4 delov ne zamenjaš ti bo vsak teden neki odjebal. En dan špica, drugi dan os, tretji dan vilca,...ni konca. Če furaš muslauf gre vse skupaj še toliko hitreje.

    Očitno še nikoli nisi bil v mestu s kolesom ali pa ti je varnost zadnja briga. V Ljubljani so nekatere kolesarske široke tudi samo meter. Prehitevanje kolesarja, ki po možnosti še vijuga po stezi (jasno, ker so na kolesarski še kanali, luknje, kamenje ...) je nevarno opravilo, da o vseh pešcih, ki se sprehajajo po stezi ne govorim.

     

    Rogove specialke pa očitno tudi nisi imel. To so bila še kolesa, narejena kot se šika. S 30 let staro specialko bo manj sitnosti kot z novimi kitajskimi jajci. Meni so še zračnice držale po 30 letih.


    Jaja, ni problema, imaš daljšega, tako da lahko daš zdaj s tem mir. Kljub temu si bom drznil napisat svoje izkušnje (in izkušnje nekaterih iz ljubljanske FG scene iz let ko je bil živ še muslauf.com). Fotke predelave (in nekaterih drugih ali predelnih starih ali novih kupljenih FG biciklov) so bile tukaj gor, verjetno so še vedno v original FG/SS temi.

    Edini od starih jajc iz osemdesetih, s katerim ni bilo problemov je bil original pistaš, s cro-mo cevmi, drugačno geometrijo in širšo ketno (pri tem je bilo po dveh letih treba zamenjat samo obroče, ostalo je špilalo).

    Roga res nobenega nimam več, zadnja dva sem pofleksal v fixija in prodal za simbolično ceno, ker se mi ni dalo ukvarjat z zvitimi vilicami in krivim okvirjem. Kar pa ne pomeni, da komu branim da proba tudi sam.

    Če si pa tako štorast, da si zvil toliko vilic in okvirjev, je pa sploh nujno, da imaš na biciklu zvonec. Jaz sem edine vilice zvil še v nižjem razredu osnovne šole, ko se mi je zdelo zabavno zaletavanje v žično ograjo.

  • -1 |-12+11

    Glej, teorijo in pametovanje vidim da obvladaš. Zdaj pa si obriši mlekec, pejt pošvasat par starih rogov, vozi sezono ali dve in poročaj. Aja, ups, wait, žena te je prehitela. Ti smola ti.

  • 0 |-10+10
    @kamencek:

    @mark, madonca, kakšno super ženo imaš :)

     

    Kako to misliš, da imaš na fixiju 'zgornjo balanco'?

    Ja da ni taka kot na specialki. Podobna kot na gorcu samo ožja.

  • 0 |-10+10
    @Jello:

    Glej, teorijo in pametovanje vidim da obvladaš. Zdaj pa si obriši mlekec, pejt pošvasat par starih rogov, vozi sezono ali dve in poročaj. Aja, ups, wait, žena te je prehitela. Ti smola ti.

    Nič ne bom švasal (nimam švasaparata in ne znam švasati) in bom ostal pri enem fixiju. Če bom še naprej uporabljal zvonec in pamet, bi ta moral zdržati še par let.

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • Fuji Newest 1.0

    Fuji Newest 1.0

    Prodam tripla, moško kolo, ki sem ga vozila ženska, zato ženski sedež. Shimano Tiagra, aluminijast okvir, karbonske vilice. Redno servisiran Maxišport Čerin. V vseh letih prevoženih cca 3000 kilo(...)

    Cena: 452,00 EUR
  • AVID ELIXIR zavorne ploščice-obloge

    AVID ELIXIR zavorne ploščice-obloge

    Prodajam nove odlične  organske zavorne ploščice za Avid Elixir CR, Elixir R, Elixir in Sram XX, proizvajalca Clarks ( ne Kitajc). Naročil sem si žal napačne.  LJ

    Cena: 9,00 EUR
  • Prodam plašč Continental Race King 29x2.0

    Prodam plašč Continental Race King 29x2.0

    Prodam nov plašč Continental Race King 29x2.0Cena 20 EURPrevzem Ljubljana

    Cena: 20,00 EUR
  • P: gorsko kolo Kona Caldera (deore XT, Rock shox, Hayes diski)

    P: gorsko kolo Kona Caldera (deore XT, Rock shox, Hayes diski)

    rodam gorsko kolo Kona Caldera: Velikost okvirja: M Vilice: Rock Shox J4 Menjalnik: Deore XT (27 prestav) Disk zavore: Hayes nine Na kolesu je bi ravnokar narejen mali servis in je pripravljeno z(...)

    Cena: 350,00 EUR
  • FULCRUM SPEED XLR odlično ohranjeni

    FULCRUM SPEED XLR odlično ohranjeni

    Naprodaj so vrhunski obročniki v odličnem stanju,   gre za višji rang karbonski obročnikov, ki jih uporabljajo tudi Pro Tour ekipe in tudi svetovni prvak Rui Costa - jih je vozil (pro tour ekipa (...)

    Cena: 550,00 EUR
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

  • matejS je ocenil +1
    Tour de France 2017
  • kwarkje je ocenil +1
    Tour de France 2017
  • peciklist je ocenil +1
    Tour de France 2017
Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

  • Izbira tipa kolesa
  • SAVINJSKA runda
  • Tour de France 2017

Oglas 300x250

  • Prodajam
    Fuji Newest 1.0
    Prodam tripla, moško kolo, ki sem ga vozila ženska, zato ženski sedež. Shimano Tiagra, aluminijast okvir, karbonske vilice. Redno servisiran Maxišport Čerin. V vseh letih prevoženih cca 3000 kilo(...)
    Cena: 452,00 EUR
  • Prodajam
    AVID ELIXIR zavorne ploščice-obloge
    Prodajam nove odlične  organske zavorne ploščice za Avid Elixir CR, Elixir R, Elixir in Sram XX, proizvajalca Clarks ( ne Kitajc). Naročil sem si žal napačne.  LJ
    Cena: 9,00 EUR
  • Prodajam
    Prodam plašč Continental Race King 29x2.0
    Prodam nov plašč Continental Race King 29x2.0Cena 20 EURPrevzem Ljubljana
    Cena: 20,00 EUR
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    veriga, 8-redna
    Če komu doma leži kakšna odslužena veriga za 8 prestav (ali pa en del verige), bi se priporočil.   Med čiščenjem verige na trek kolesu sem namreč zgubil dva obročka pri zadnjem členku pred "Missi(...)
  • Podarjam
    Talno tlačilko SKS
    Podarim talno tlačilko SKS, primerno za avto in presta ventil. Potrebno zamenjati glavo. Več info na ZS  
  • Podarjam
    Podarjam
    Podarim rabljene čevlje SIDI št.43, nov poltabular Conti 20mm in malo vožen Conti 23mm.
Prikaži večplusNova objava
  • Kupim
    29'' wheelset
    Pozdravljeni,Kupim nov ali malo rabljen 29'' wheelset za Trail/AM:- 21 do 26mm notranje širine obroča- IS6 pritrditev rotorja- spredaj 15/100mm- zadaj 12/142mm- račna: Sram XD- material: alu ali (...)
  • Kupim
    MTB Vilico 26"
    Kupim vilico za 26" kolo z diski :) POnudbe lahko na telefon 040646188 ali email puhek1@gmail.com
  • Kupim
    Pony 2 dolgi
    Kupim okvir PONY 2 , dolgi , to je Poni z izvedenim zadnjim prtljažnikom v samem okvirju , s ćim več delov in brez koles . Takšen okvir na sliki , barva ni važna niti njena ohranjenost . (slika) (...)
Prikaži večplusNova objava


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih