--Notification--

logo

kolesarjem prijazna mesta

Komentarji

  • 0 |-10+10



    zanimivo...

  • 0 |-10+10

    hahaha,

    kolk je Zoki plaču za to reklamo ?

    bodmo pošteni, Ljubljana nima kaj delat na tej listi.

    Kot reden uporabnik ljubljanske kolesarske infrastrukture, ne vem kje so teli ocenjevalci našli tolk pozitivnih točk. Da o voznikih ki zavijajo desno , brez preverjanja če je na njihovi desni kolesar, sploh ne zgubljam besed. sem prevečkrat delal "stoppie-ja" .

    Cheers

  • 0 |-10+10
    Napisal si točno to, kar sem imel sam v mislih....:)
  • 0 |-10+10

    Haha, kolesu prijazno mesto je samo na papirju. Se vidi, da niso v praksi sprobal :D 

  • 0 |-10+10

    Tudi sam se čudim tej uvrstitvi. Že iz smeri Rudnik proti centru sploh ni kolesarske steze razen, če zaviješ na Jurčkovo cesto, pa še bi se dalo naštevat... Pa če upoštevamo še kulturo voznika do kolesarjev ki pa je v lj porazna, ne vem kako potem pride do 8. mesta.

  • 0 |-10+10

    Hmm..., mogoče je pa v ostalih 128 mestih, ki so se uvrstila za LJ še slabše kot pravite da je v LJ. Ampak, sigurno ste prekolesarili vse in so vaše ugotovitve absolutno verodostojnekaže jezik 

  • 0 |-10+10

    Mislim, da so to bolj ocenjevali posamezne rešitve/inovacije kot pa celostno infrastrukturo...vsaj tako je videti, če namreč kažejo Bicikelj in kolesarsko pot skozi Tivoli...

  • 0 |-10+10

    Tole je naravnost smešno.

     

  • 0 |-10+10
    @um_etnik:

    Hmm..., mogoče je pa v ostalih 128 mestih, ki so se uvrstila za LJ še slabše kot pravite da je v LJ. Ampak, sigurno ste prekolesarili vse in so vaše ugotovitve absolutno verodostojnekaže jezik 

    Prekolesaril sem sigurno najmanj 10 mest, ki niso omenjena in imajo bolje urejeno infrastrukturo in so bolj prijazna kolesarjem.
  • 1 |-10+11

    Saj je fajn, da smo kritični do svojega okolja in logično je, a da smo najbolj kritični do tistega, kar najbolj poznamo. Po drugi strani pa samo kritizerstvo in zanikanje dobrih rešitev, če niso naše osebno, ne pripomore ravno k napredku. Tudi meni se je zdela preusmeritev kolesarske na Celovški mimo prakirišča v Tivoliju totalno mimo, pa sem se navadila in mi sedaj na misel ne pride se gužvat med čakajočimi na postaji.
    Verjetno mora vsak priznati, da se je tudi v Ljubljani marsikaj spremenilo. In da nas veliko vsakodnevno kolesari po mestu(ih), pa verjetno nismo vsi samomorilno nastrojeni.
    Če se samo spomnim, kakšna je bila večina mnenj na tem forumu ob uvajanju Bicikelj-a (če bi upoštevali "to stroko" in glas "te večine", ga nikoli ne bi bilo)- pa funkcinira presenetljivo dobro. Opaziti je, da ga uporablja tudi kar nekaj tujcev... 

    Ja verjamem, da je na svetu mnogo mest, ki imajo bolje urejeno, ali pa je le sobivanje bolj zasidrano v večini populacije, a iz tega videa se ne vidi, katera mesta so gledali in katere kriterije so upoštevali, da bi lahko trdili, da je "fejk". Fajn pa je videt (vsaj meni), da smo na kateri od + lestvic.

  • 0 |-10+10

    www.instagram.com/p/BXm-hU2hF 4P/

    pa morte vse kritizirat, smo Slovenclni res posebni, tujci nas pohvaljo, mi pa protestiramo :)

  • 0 |-10+10
    Točno to. Tudi v drugih mestih na lestvici ni vse idealno. Berlin se recimo meni zdi zelo primerljiv. Kopenhagen je više na lestvici, pa tam marsikaj ne štima. Kar precej ulic je kolesarjem nedosegljivih, kolesarskih stez je malo, sistem mestnih biciklov je povsem neuporaben (povsem nemogoče je dobiti 2 prosti kolesi, že eno je tombola). Tako je bilo vsaj pred 3 leti. Tudi Amsterdamu bi lahko marsikaj očital. Najhuje je to, da spodobnega kolesa ne smeš pustiti samega, ker ti ga takoj ukradejo ali pa vržejo v kanal. Najbrž so veliko točk dobili zaradi velikih garaž za kolesa, ampak parkirno mesto je še vedno težko najti. Azijskih mest ne poznam osebno, ampak prijatelji so mi govorili, da zaradi prenaseljenosti tam ni najbolj prijetno za kolesarje. Če pomislim, kako je pri nas, ko se na križišču Tivolske naenkrat zapodi 20 in več kolesarjev, v Aziji pa se jih zapodi 100.
  • 0 |-10+10

    Vse lepo in prav, ampak problem je bolj v tem, v kakšnem stanju so kolesarske steze po LJ in pa kako so narejene. Recimo robniki (klančina za zapeljati na oz. s kolesarske vedno z nepotrebnim robom, ki je ponavadi še krepko dvignjen), pokrovi za razno cestno infrastrukturo štrlijo včasih močno ven, neprestano "valovanje" stez, ko gredo le-te po kakšni ulici z dovozi (namesto, da bi bila steza tam pač na cesti) itd. Problem je bolj v tem, kakšne so te steze, ne koliko jih je.

     

    Zakaj to izpostavljam? Ker smo po naši zakonodaji kolesarji primorani voziti po stezi, tam kjer seveda je, in to ni naša izbira -- v nekaterih drugih državah pa je kolesarska steza samo opcija, ki jo kolesarji lahko izberejo, ali pa ostanejo na cesti. Ne redkokdaj, ko grem na kakšno turo, kjer moram najprej priti na drugi konec Ljubljane, se mi je že skoraj zgodilo, da sem se ravno v mestu obrnil nazaj -- ker sem zaradi teh klančkov, robnikov, obrob in kar je še štrlečega, skoraj izgubi voljo, še preden sem sploh prišel na izhodišče za turo. Je pa res, da je to zdaj nekaj drugega kot mestno kolesarjenje p opravkih, pa tudi tam izpostavljam iste težave. Pa tudi te kocke, ki so sedaj v modi po prenovah cest, ki se zapro za promet, se mi ne zdijo nekaj najbolj kolesarjem prijaznega (sploh za tiste, ki imamo ožje gume).

     

    Tako da menim, da bomo še dolgo gledali kolesarje v "full metal jacket" (= cestne kolesarje s polno opremo), kako meni nič, tebi nič vozijo po cesti, čepraj je ob njej kolesarska. Jaz se trudim in peljem po stezah, ampak s stisnjenimi zobmi! Sicer pa sem osebno itak mnenja, da kolesar sodi na cesto in da izganjanje kolesarjev na posebne steze (namesto na cesto), le slabša kolesarsko varnost: tako se kolesar navadi lažne varnosti, ki jo ponuja steza, in je zato toliko manj siguren in samozavesten na sami normalni cesti. Torej nima prakse vožnje v prometu. Pretirana "varnost" v tem pogledu lahko prinese več slabega kot dobrega. Ampak to zadnje je moje osebno (in najbrž kontroverzno) mnenje.

     

     

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • P: set verižnikov Ultegra 53/39

    P: set verižnikov Ultegra 53/39

    Živjo,prodam nov set (nerabljen, vzet iz novega kolesa) verižnikov z vijaki Ultegra 6800 53/39. BCD 110. Cena 90€ oz. po dogovoru. Prevzem Kranj ali pošta Slovenije.lp

    Cena: 90,00 EUR
  • OKVIR SCOTT ADDICT RC (NOV!) M (54)

    OKVIR SCOTT ADDICT RC (NOV!)  M (54)

    Prodam naslovni okvir,ki je popolnoma nov,s pripadajočo vilico in objemko za sedežno oporo....dobil sem ga za nagrado.Velikost 54.Več inf.  041 410 731.

    Cena: 570,00 EUR
  • Specialized allez E5

    Specialized allez E5

    Prodam cestno kolo Specialized Allez elite E5 (replica Peter Sagan)   Kolo je staro oz. voženo 4 mesece in je kot novo (manj kot 800km). Velikost kolesa je 58, oprema,shimano tiagra 2017 (2*10 pr(...)

    Cena: 650,00 EUR
  • Karbonski obroči

    Karbonski obroči

    Prodam karbonske obroče višine 50mm skupaj s tabularji continental competition...račna za shimano sram....vec info na zs....

    Cena: 480,00 EUR
  • Kaseta campagnolo corus 25-11

    Kaseta campagnolo corus 25-11

    Prodam malo vozeno kaseto

    Cena: 50,00 EUR
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

  • Lopata je ocenil +1
    Lepe kolesarke
  • Pinocio je ocenil +1
    Luči na kolesu
  • mihowc je ocenil +1
    Luči na kolesu
Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

  • Jani Brajkovič
  • MAXISPORT Čerin
  • MAXISPORT Čerin

Oglas 300x250

  • Prodajam
    P: set verižnikov Ultegra 53/39
    Živjo,prodam nov set (nerabljen, vzet iz novega kolesa) verižnikov z vijaki Ultegra 6800 53/39. BCD 110. Cena 90€ oz. po dogovoru. Prevzem Kranj ali pošta Slovenije.lp
    Cena: 90,00 EUR
  • Prodajam
    OKVIR SCOTT ADDICT RC (NOV!) M (54)
    Prodam naslovni okvir,ki je popolnoma nov,s pripadajočo vilico in objemko za sedežno oporo....dobil sem ga za nagrado.Velikost 54.Več inf.  041 410 731.
    Cena: 570,00 EUR
  • Prodajam
    Specialized allez E5
    Prodam cestno kolo Specialized Allez elite E5 (replica Peter Sagan)   Kolo je staro oz. voženo 4 mesece in je kot novo (manj kot 800km). Velikost kolesa je 58, oprema,shimano tiagra 2017 (2*10 pr(...)
    Cena: 650,00 EUR
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    Rešitve za denar težave
    Storitve za podjetja in posameznike To sporočilo je naslovljena na posameznike, pravne osebe in podjetja, se lahko zadolžujejo do 2.000€ do 10.000.000€ ali več, na zelo nizko obrestno mero, Zaslu(...)
  • Podarjam
    veriga, 8-redna
    Če komu doma leži kakšna odslužena veriga za 8 prestav (ali pa en del verige), bi se priporočil.   Med čiščenjem verige na trek kolesu sem namreč zgubil dva obročka pri zadnjem členku pred "Missi(...)
  • Podarjam
    Talno tlačilko SKS
    Podarim talno tlačilko SKS, primerno za avto in presta ventil. Potrebno zamenjati glavo. Več info na ZS  
Prikaži večplusNova objava
Prikaži večplusNova objava


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih