--Notification--
logo

Kolesarji pozivajo UCI naj (spet) prepove uporabo disk zavor

Zveza profesionalnih kolesarjev (CPA) je pozvala Mednarodno kolesarsko zvezo naj spet prepove uporabo disk zavor.
Kolesarji pozivajo UCI naj (spet) prepove uporabo disk zavor
Disk zavore v cestnem kolesarstvu. Očitno bo še zelo pestro. (foto: sirotti, vir: cyclingnews.com)

Glavni predlog pri vsem skupaj pa je, da UCI disk zavore v prihodnosti uvede šele potem, ko bodo lahko vsi kolesarji naenkrat preizkušali te zavore.

Zveza kolesarjev je pismo na UCI poslala v nedeljo, vsebino pa so razkrili pri cyclingnews.com. V pismu so izrazili skrb, da je trenutno v glavnini prevelika razlika v zaviralnih lastnosti različnih zavor. Glede na podatke CPA naj bi bilo kar okrog 600 kolesarjev proti uporabi disk zavor. Predlani in lani so jih nekateri že uporabljali. Potem so preizkusno dobo prekinili, zdaj pa so spet dovolili uporabo disk zavor.

Nenazadnje sta do zmag z disk zavorami letos prišla že Tom Boonen in Marcel Kittel. Njune disk zavore so nekoliko manj ostre, diski so nekoliko bolj zavarovani. Pri CPA so zdaj sporočili, da UCI znova izvaja pritisk za uporabo disk zavor in da ne upošteva njihovega mnenja. Ena izmed rešitev, ki jo predlaga CPA je, da bi vsi kolesarji naenkrat uporabljali disk zavore. Torej, da bi vse ekipe vse svoje kolesarje opremile s takimi kolesi.

Seveda pa tak predlog predstavlja ogromno težavo. Nekateri proizvajalci koles v ponudbi sploh še nimajo disk zavor. Potem so tukaj še dirke. Na World Tour dirkah nastopa tudi nekaj Prokontinentalnih ekip, na manjših dirkah pa se tudi številne kontinentalne ekipe merijo z World Tour ekipami. Vsekakor bi za kontinentalne ekipe taka investicija pomenila ogromen zalogaj, če ne celo prevelikega.

Komentarji

  • 0 |-10+10

    Moj predlog za Uci bi bil naj začnejo z uvajanjem teh diskov pri dečkih naprej in tako bodo ti mladci s tem dirkali od začetka imeli bodo prave občutke in tudi način vožnje primerne za vožnjo z diski.Ampak problem je v tem ,da oni niso na TV-ju....

  • 0 |-10+10
    @Lopata:

    Še dve leti nazaj si noben specialkar niti ni upal reči, kaj šele namigniti na kakršno koli primerjavo z gorskim kolesarstvom. To je bilo tako prepovedano, kot spanje s prijateljevo ženo. Še več, upam si reči, da so bili gorski kolesarji v očeh specialkarjev malce drugačni, "posebni"...  Danes pa seveda vsi veselo s prstom kažejo na gorske kolesarje češ, če oni vozijo diske, zakaj nebi mi... Seveda, zakaj pa ne? Ali bomo potem tudi uvedli polne čelade, tako kot jih imajo fantje na spustih? To pa ja potrebujemo, saj če oni drvijo po klancu navzdol s 60km/h in jih nosijo, ni razloga, da jih nebi tudi mi, ki prav tako drvimo s 60km/h in več. 

    Skratka, če pojasnim bolj plastično...

    Primerjate Land Rover Discovery z Mercedez Benz GT AMG. Ja, oba imata 4 kolesa, motor spredaj pa vrata. Mogoče sta še celo oba iste barve in obema se reče avto, ampak tu se pa vsa podobnost konča.  

    Polne čelade imajo samo na DH...In pa spust med drevjem, skalami, koreninami  je verjetno nevarnejši od spusta po cesti se ti ne zdi. Še Sagan, ki je odličen spustaš in mojster obvladovanja kolesa ima probleme na XC dirkah. Oprema XC kolesarja pa se ne razlikuje od specialkarja.

  • 0 |-10+10
    @Lopata:

    Primerjate Land Rover Discovery z Mercedez Benz GT AMG. Ja, oba imata 4 kolesa, motor spredaj pa vrata. Mogoče sta še celo oba iste barve in obema se reče avto, ampak tu se pa vsa podobnost konča.  

    Oba imata disk zavore...kul

  • 1 |-10+11

     Zakaj ja in zakaj ne? Ali je kolo z diski grše kot kolo s klasičnimi zavorami? Kje so prednosti in kje so slabosti? Ali so diski nevarni? Teža kolesa.......

     

    Nikoli zaključena zgodba. Edino čas bo pokazal kako bo šel (ne)razvoj  naprej. Jaz sem se že navadil nanje in tudi kolesa z diski mi ne izgledajo grda.  

  • 2 |-10+12
    @Boss:


    Včeraj smo imeli zanimiv pogovor s Primožem Čerinom (celoten pogovoor v prihajajoči reviji Bicikel), primer spusta:
    8 kolesarjev, prek 60 km/h, eden ima diske in vodi skupino. Kje bo zaviral? Tik pred ovinkom, ostali pa s preveliko hitrostjo v ovinek. Obratno, kolesar z diski je v sredini ali zadnji. Prvi kolesar bo zaviral kar nekaj metrov prej, kolesar z diski izkoristi hitrost in prvemu preseka linijo.

    Dejansko ni tako enostavno in eno je naše amatersko kolesarjenje, drugo pa dirka profesionalnih kolesarjev.


    Tole je je pa čisto strel v temo.

    Hočeš rečt, da imajo vsi kolesarji (tudi profiči) enako znanje in "cojones" pri spustu ??

    Tisti, bolj "boječi", bojo prej bremzal (diski gor/dol), tudi če so v skupini, pogumnejši, tudi z več znanja, pač kasneje. Itak mora vsak kolesar zaviranje pred ovinkom prilagoditi SVOJIM zavoram in SVOJEM znanju. Potem je tukaj še faktor "pogleda" . Če vidiš, da ima kolesar pred teboj diske, avtomatsko pomeni da bo lahko zaviral kasneje in močneje, ni treba bit genij da se to naučiš, veš IN upoštevaš med vožnjo/spustom. 

    Tako da ta teorija, da bo peloton bolj varen če bodo vsi imeli obročne zavore, ne pije vode.


    O stilih/lepoti specialk z ali brez diskov , ne bi razpravljal. Meni osebno, so prav lepe z diski.


    Cheers.
     

  • 2 |-10+12

    Ah dejte družba no...te razlike v zaviranju so pa res za lase privlečene! Razlike so že danes in to krepke, brez diskov!
    Najprej, kot je že predhodnik ugotovil, v jajcih! Potem v znanju. Nato pa v proizvajalcih. Dejstvo je, da je karbon za zaviranje zelo problematičen, predvsem na dolgih strmih spustih. In ko je mokro? No kaj? Medtem ko nekateri dokaj normalno zavirajo, lahko tebi ob stisku zavore tebi samo mal bol glasno šumi, pelješ se pa enako hitro...nekaterim pa že v suhem tako!
    Verjamem, da še kdo pozna nočno moro, ko ti na klanc uidejo dahauski atleti, potem pa na spustu pri veliki brzini opletajo čez celo cesto...pa nima nihče diskov! In da, so levaki tudi med profiji. Mi je nekdo razlagal, da imaš vmes modele, ki se bojijo balanco spustit, da bi bidon iz avta prejeli...prej izjema kot pravilo, a tako je!

    P.s. sicer pa zmaga tisti, ki manj zavira in več poganja!

  • 0 |-10+10
    @Bugo:

     

    In v svetu Telebajskov, so diski pač samo plus. 

     

    Res je, plus na računu, da bo lahko še več biciklov dražjih kot avto.

  • 0 |-10+10

    @IZO, se strinjam s tabo, amapk, ko so feltne mokre, meni en k.urc primejo zavore, odkar sem zamenjal zavorne gumice, čeprav so ravno tako Ultegra. Za v dež je le dobro, če so gumice za dež. mežik

  • 0 |-10+10

    Ko Telebajsek uporablja specialko z diski, so vsi razlogi proti diskom dejansko kretenizem.

    S tem mislim na do zdej obravnavane razloge:

     

    1) večja teža -- uau, ziher bo čas na Vršič bistveno hitrejši zaradi par gramov?

    2) nevarnost -- se res kolo z diski ne bo kupilo zato ker v Pelotonu padajo kot po tekočem traku?

    3) stroški vzdrževanja -- ne ga lomt no...

     

    Edina dva (zame sprejemljiva) argumenta proti diskom sta:

    1) estetika -- stvar okusa

    2) pomanjkanje financ za nakup 

     

    Telebajsek je v normalen svetu ( IZVEN PELOTONA) zagotovo na boljšem z uporabo diskov. Z ničimer pa na slabšem...

     

    LP 

     

     

     

  • 0 |-10+10
    @IZO:



    P.s. sicer pa zmaga tisti, ki manj zavira in več poganja!

    Tako je. In zakaj bi bremzal ... že brez ne gre nikamor.

  • 0 |-10+10
    @misko.pisko:
    @Boss:


    Včeraj smo imeli zanimiv pogovor s Primožem Čerinom (celoten pogovoor v prihajajoči reviji Bicikel), primer spusta:
    8 kolesarjev, prek 60 km/h, eden ima diske in vodi skupino. Kje bo zaviral? Tik pred ovinkom, ostali pa s preveliko hitrostjo v ovinek. Obratno, kolesar z diski je v sredini ali zadnji. Prvi kolesar bo zaviral kar nekaj metrov prej, kolesar z diski izkoristi hitrost in prvemu preseka linijo.

    Dejansko ni tako enostavno in eno je naše amatersko kolesarjenje, drugo pa dirka profesionalnih kolesarjev.


    Tole je je pa čisto strel v temo.

    Hočeš rečt, da imajo vsi kolesarji (tudi profiči) enako znanje in "cojones" pri spustu ??

    Tisti, bolj "boječi", bojo prej bremzal (diski gor/dol), tudi če so v skupini, pogumnejši, tudi z več znanja, pač kasneje. Itak mora vsak kolesar zaviranje pred ovinkom prilagoditi SVOJIM zavoram in SVOJEM znanju. Potem je tukaj še faktor "pogleda" . Če vidiš, da ima kolesar pred teboj diske, avtomatsko pomeni da bo lahko zaviral kasneje in močneje, ni treba bit genij da se to naučiš, veš IN upoštevaš med vožnjo/spustom. 

    Tako da ta teorija, da bo peloton bolj varen če bodo vsi imeli obročne zavore, ne pije vode.


    O stilih/lepoti specialk z ali brez diskov , ne bi razpravljal. Meni osebno, so prav lepe z diski.


    Cheers.
     


    Strel v temo bi bil, ko bi bilo to moje osebno razmišljanje brez osnove, kar se dogaja v praksi. Potem je tukaj še faktor, da bodo letos tudi ekipe, ki bodo dale svojim kolesarjem "iz danes na jutri" (kratek čas), da menjajo kolesa z disk zavoram.
    Kako je zdaj vse skupaj stresno za ekipe in mehanike (predvsem v ekipah, ki kombinirajo) je tudi dodatna zgodba.

    Nesporno je, da bodo disk zavore v prihodnje boljše, lažje, zaščitene, ...

  • 1 |-10+11
    @Boss:


    Nesporno je, da bodo disk zavore v prihodnje boljše, lažje, zaščitene, ...

    No, to že ves čas ponavljam: evolucije se ne da ustavit in tradicionalisti so cokla napredka! :)

  • 0 |-10+10
    @SODROVC:

    @IZO, se strinjam s tabo, amapk, ko so feltne mokre, meni en k.urc primejo zavore, odkar sem zamenjal zavorne gumice, čeprav so ravno tako Ultegra. Za v dež je le dobro, če so gumice za dež. mežik

    probaj z black prince od swisstopa ce imas karbon, tiste corima so samo za samomor delat

  • 0 |-10+10

    Fantje ne uporabljat clipless pedal, ker je lahko nevarno:

    www.youtube.com/watch?v=lWCD5 fhfdns 

  • 0 |-10+10
    @IZO:
    @Boss:


    Nesporno je, da bodo disk zavore v prihodnje boljše, lažje, zaščitene, ...

    No, to že ves čas ponavljam: evolucije se ne da ustavit in tradicionalisti so cokla napredka! :)

    ja vedno z evolucijo pride tudi do nezaželenih odklonov...mežik

  • 0 |-10+10
  • 0 |-10+10
    @fuego:

    Fantje ne uporabljat clipless pedal, ker je lahko nevarno:

    www.youtube.com/watch?v=lWCD5 fhfdns 

    A nisi videl diskov. Sigurno je padel zaradi njih.

  • 0 |-10+10

    Meni tudi diski ne potegnejo, samo pri sebi vem, da če bo šlo v to smer bom tudi sam imel pri naslednjem kolesu diske. Psi lajajo....

     

  • 0 |-10+10

    Fantje lahk tu debatiramo samo dejstvo je, da nimamo proste izbire ampak kupujemo kar industrija ponuja. In razvoj bo šel v prid diskom to je dejstvo...tega se ne da ustavit.

  • 0 |-10+10


    Hvala bogu.

    Lp

    Dokler ne probate diskov na spcijalki na kakšnih hitrih in zavitih spustih, ne bluzite lepo prosim.

    Hvala
  • 1 |-10+11

    Varnost je na prvem mestu in v sedanji obliki so diski precej nevarni. Da ne bomo več filozofirali, zavrtite obroč s 50km/h in ga z roko ustavite, a bo šlo? Vam potegne? Cestno kolo je pridobilo zelo nevaren element, zakaj že, da se bomo lahko hitreje spuščali? Z diski v sedanji obliki lahko precej več izgubimo, kot dobimo. Na cestnem kolesu bo moral biti disk povsem zaščiten s kakšnim pokrovom ipd. Slednji pa za seboj potegne še daljši čas menjave obroča, skratka v sedanji obliki ne bodo uspeli.

  • 1 |-10+11

    Mah, kaj pa vem no...pa če bi karton na floh prislonil, se tudi ne bi nič zgodilo:

    www.velonews.com/2017/02/vide o/video-can-disc-rotors-actual ly-cut_431182
     

  • 0 |-11+11
  • 3 |-10+13
    Zaradi mene imajo lahko diske, motorje, rakete... važno, da bom lahko na klasiki čez 10 let gumice, ležaj pa špice za zamenjat dobil in šel lepo na vsakodnevno vožnjo čez drn in strn :-)
  • 2 |-10+12
    @KAVITATOR+: kavitec.blogspot.si/2016/05/d isk-zvore-na-cestnih-kolesih- k onec.html?m=1

    Na nepotrebno s,,,e še več nepotrebnega sr,,,a,zapečateno

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • Prodajam
    Sedež Selle Italia Max Flite Gel flow
    Prodam nov sedež Selle italia Max Flite gel flow 2016.Povezava:www.extremevital.com/sl/koles -gel-flow-2016-p-1564.htmlSedež je bil enkrat preizkušen,vendar mi ne ustreza-preširok.Cena 80€.Konta ...
    Cena: 75,00 EUR
  • Prodajam
    Shimano 105 Rd-5700 short cage
    Prodajam Shimano 105 zadnji menjalnik, z njim prevoženih 1000km.   Odlično ohranjen, črn,kratka kletka.   Kontakt na ZS    
    Cena: 15,00 EUR
  • Prodajam
    P: Campagnolo Shamal ultra
    Prodajam zelo dobro ohranjena kolesa Campagnolo Shamal ultra-clincher. Kolesa imajo Shimano račno, ter nove konuse. Nikoli udarjena ali zvita.   Vse ostale informacije na ZS.
    Cena: 380,00 EUR
  • Prodajam
    nosilec bidona ELITE CARBON
    Prodam karbonski nosilec bidona ELITE PATAO CARBON 2kos. Cena po dogovoru. Več info na ZS ali 031 311 675.
    Cena: Po dogovoru
  • Prodajam
    okvir PINARELLO PRINCE
    Prodam karbonski okvir PINARELLO PRINCE velikost 57,5. Okvir je ORIGINALEN! Prodaja se okvir, vilica ter sedežna opora. Več info na ZS ali 031 311 675.
    Cena: 350,00 EUR
  • Prodajam
    Wheelset 38 t u shape
    Prodam nove wheelsete visina 38 sirina 25 ,peste bitex,napere cx Ray teza 1180g Qr-ti
    Cena: 620,00 EUR
  • Prodajam
    Specialized Crux S-works, okvir 52
    Nov okvir. Krmilni in BB ležaj v ceni.   www.specialized.com/us/en/bik es/archive/2014/crux/sworks-c r ux-frameset  
    Cena: 1.350,00 EUR
  • Prodajam
    Fondriest tf3 1.2
    Prodam odlično ohranjeno kolo fondriest tf3 1.2 z opremo campagnolo centaur carbon, velikost M (za višino od 172 do 183cm). Redno servisirano. Integrirano krmilo cinelli ram2 (vrednost samo te je ...
    Cena: 1.950,00 EUR
  • Prodajam
    Fulcrum zero 2016 možna menjava
    (slika) Prodam skoraj nove obroče fulcrum zero letnik 2016 kupljene konec aprila z gumami veloflex. Račna campagnolo ali shimano... Račun + garancija www.wiggle.com/fulcrum-racing -zero-c17-cl ...
    Cena: Po dogovoru
  • Prodajam
    krono Felt B12, L
    Crono/TT FELT B12, 2011 Velikost L/57; 180-192cm Prevoženih do 2500km Grupa Ultegra 6700, gonilka Dura Ace ima 15000km Obroči Felt TTR Aero by Zipp - 1450€ ... ali drugi Brezhibno, vse kot novo! ...
    Cena: 1.450,00 EUR
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

  • Ernesto je ocenil +1
    Vprašljiv karbon ali dober aluminij
  • Neejc1 je ocenil +1
    Sagan, Van Avermaet in Vanmarcke kršili pravilo
  • erilen je ocenil +1
    Pantaniju v spomin
Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

  • Lepa tura
  • 2017 Po Kokošeče tikve, pa ešče malo okoule
  • Vprašljiv karbon ali dober aluminij

Oglas 300x250

  • Prodajam
    Sedež Selle Italia Max Flite Gel flow
    Prodam nov sedež Selle italia Max Flite gel flow 2016.Povezava:www.extremevital.com/sl/koles -gel-flow-2016-p-1564.htmlSedež je bil enkrat preizkušen,vendar mi ne ustreza-preširok.Cena 80€.Konta ...
    Cena: 75,00 EUR
  • Prodajam
    Shimano 105 Rd-5700 short cage
    Prodajam Shimano 105 zadnji menjalnik, z njim prevoženih 1000km.   Odlično ohranjen, črn,kratka kletka.   Kontakt na ZS    
    Cena: 15,00 EUR
  • Prodajam
    P: Campagnolo Shamal ultra
    Prodajam zelo dobro ohranjena kolesa Campagnolo Shamal ultra-clincher. Kolesa imajo Shimano račno, ter nove konuse. Nikoli udarjena ali zvita.   Vse ostale informacije na ZS.
    Cena: 380,00 EUR
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    Talno tlačilko SKS
    Podarim talno tlačilko SKS, primerno za avto in presta ventil. Potrebno zamenjati glavo. Več info na ZS  
  • Podarjam
    Podarjam
    Podarim rabljene čevlje SIDI št.43, nov poltabular Conti 20mm in malo vožen Conti 23mm.
  • Podarjam
    9 redno kaseto
    podarjam. 9 redno kaseto ultegra 12_23 odlično ohranjeno.    
Prikaži večplusNova objava
Prikaži večplusNova objava

Vroče strani

Seznam vseh


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih