--Notification--

logo

Dirka po Sloveniji: Kronometer, "Maraton Alpe" in pet dni

25. mednarodna kolesarska dirka Po Sloveniji bo potekala od 13. do 17. junija. Danes so predstavili starte in cilje petih etap.
Dirka po Sloveniji: Kronometer, "Maraton Alpe" in pet dni
Direktor dirke po Sloveniji Bogdan Fink. (foto: Sportida)

Ob srebrnem jubileju so se organizatorji dirke, Kolesarski klub Adria Mobil, skupaj s partnerji in pokrovitelji dirke lotili organizacije tega športnega dogodka s še večjimi ambicijami kot doslej in so se tudi z njegovo predstavitvijo in promocijo poprijeli že dva meseca pred samim dogodkom.

»Dejstvo je namreč, da je bila lanskoletna izkušnja s prenosom dirke preko Eurposporta in Televizije Slovenije zelo dobra in odziv izjemen, zato je interes za letošnjo zeleno petljo še toliko večji, « - opozarja tudi direktor dirke, Bogdan Fink. Prav zaradi tega bo tudi letošnji prenos na obeh televizijskih kanalih zagotovljen, s to novostjo, da bo Eurosport neposredno prenašal tri dni dirke na ES1 in dva dni na ES2, nacionalna televizija pa bo dirko prenašala na svojem prvem programu.

Letošnja dirka Po Sloveniji - s posebnim, srebrnim leskom – bo prav zaradi tega leska potekala kar pet dni, s startom v Lendavi in tradicionalnim zaključkom v Novem mestu, kolesarska karavana pa bo obiskala tudi Mursko Soboto, Maribor, Rogaško Slatino, Slovenske Konjice, Celje, Ljubljano, Kamnik in Trebnje. Na skupno 664 kilometrov dolgo traso se lahko odpravi največ 25 ekip, skupno 175 kolesarjev. Doslej pa se je prijavilo 21 ekip iz 16 držav Evrope, Amerike, Bližnjega Vzhoda in Južne Afrike. Med njimi je tudi 7 ekip serije World Tour.

V karavani bodo tudi kolesarji, ki krojijo sam svetovni vrh, po pričakovanjih pa bodo posamezne ekipe v maju določile kdo bo dirkah v Sloveniji. »Znova pričakujem izjemen boj za osvojitev zelene majice vodilnega in imenitnega pokala – replike 5200 let starega kolesa z ljubljanskega barja, ob 25. jubileju dirke pa se veselim dejstva, da bom znova tudi sam na štartu te dirke, na kateri bom, sicer tokrat v barvah nizozemske ekipe LottoNL Jumbo, branil naslov prvaka iz leta 2015, ko sem zmago prikolesaril KK Adrii Mobil, « - je na novinarski konferenci povedal tudi posebni gost, Primož Roglič, med drugim tudi nedavni zmagovalec dirke svetovne serije po Baskiji.

Roglič je namreč, poleg Luke Mezgeca (avstralska ekipa Mitchelton –Scott), Mateja Mohoriča (Bahrain –Merida) in Janija Brajkoviča (KK Adria Mobil), tudi ambasador 25. dirke Po Sloveniji, z nalogo, da dvigne zanimanje za dirko in privabi k spremljanju še več navijačev. Seveda pa si vsi želimo slišati tudi kako bodo to dirko sami izkusili. Sicer tako Primož Roglič kot Bogdan Fink ocenjujeta, da bo letošnja trasa izjemno zahtevna, z najtežja četrto etapo med Ljubljano in Kamnikom, ter, da tokratno dirko ne bodo odločali zgolj hribolazci ali sprinterji, pač pa kolesarji, ki bodo kos celotni razgibanosti proge, vključno z vožnjo na čas.

Tej prvini na čas bo sicer namenjena zadnja etapa letošnje zelene pentlje med Trebnjem in Novim mestom, najhitrejšega na kronometru pa bo odločila trasa dolga 24 kilometrov. Dodajmo še, da bo vzporedno z bojem kolesarskih matadorjev letos potekal tudi »promocijski boj « za najboljšega gostitelja 25. dirke Po Sloveniji, ki bo znova minevala v znamenju slogana Fight for Green/Boj za zeleno. Posebna žirija bo naj gostitelja med občinami razglasila po koncu dirke. Tako kot kolesarji se bodo tudi občine potegovale za poseben pokal – repliko 5200 let starega kolesa z napisom Naj gostitelj 2018.

Komentarji

  • 0 |-10+10
    @majas:
    @MihaMedica: Kje so pa profili etap??? Pa ne no, spet moram napisati: katastrofa!! leta 2018 smo Bogdan Fink halo....nikjer profilov in zemljevidov, te stvari se drugače lahko naredi kar s telefonom gospod Fink, le 5 minut časa si je treba vzeti. Ne razumem, da 1mio? naberete in potem pozabite na najpomembejše podatke o etapah...In upam, da ne bo spet režiserka tista gospa iz Španije kot lani, ki nima pomjma o kolesarstvu in so kadri iz zraka samo slike pokrajine, kolesarje pa bog ne daj malo pozoomirat, sploh zadnjih 5km, da ne govorim o tem, da ja zamudila dva ciljna šprinta, ker so ji bili bolj zanimivi padci kolesarjev v ozadju..

    Dobra stvar je, da bo trasa tokrat vsaj nekoliko bolj razgibana in bo morebiti pokazala najlepše dele Slovenije.
    Kar pa se tiče prenosa, pa Miha ni tako enostavno.
    Ne krivit gospe režiserke za vse. Tukaj je veliko faktorejv:
    - STO je najbrž dala ''ukaz'' koliko posnetkov krajine in kje, gospa mora pokazati. Lahko da je bilo potrebno pokazati določen del krajine... (sponzorjem prenosa ni osnovna motivacija dirka, ampak promocija Slovenije, torej je dirka sekundarnega pomena pri prenosu)
    - lahko se je zgodilo, da jev ključnih trenutkih dirke zmanjkal signal od najbolj zanimivh kamer ali pa so te iz nevem katerega razloga bile jalove - nimam pojma kdo je izvajal prenos in kdo so bili snemalci in kolikokrat so že delali prenos kolesarske dirke (delati prenos kolesarske dirke je tehnično izjmeno zahtevna stvar, sploh kadar je teren razgiban,... in pri nas še telefon ne lovi v vsaki vasi, prenos 25 slikic na sekundo, še težje)
    - bi bilo pa res bolje, če bi dirko pri nas režiral kdo, ki slovenijo pozna in je ljubtelj kolesarstva ali nemara celo sam kolesar. Tako bi lažje določil kje kaj kazati in koliko... Je pa res, da Eurosport ne bo tvegal z režiserjem, ki ni preizkušen, ker imajo preveč za zgubit. Expert iz tega področja kot pomočnik preverjenemu režiserju, bi nemara lahko bil v interesu Slovenije...

    Jaz se dirke zelo veselim in upam, da bomo zmogli podpreti kolesarje tudi ob progi, ne samo ob tv-jih.
    Pri sosedih je to super stvar, čeprav sem prepričana, da so veliko manj kolesarska nacija kot mi.



    V Sloveniji pač ni veliko režiserjev, ki kolesarijo, se spoznajo na kolesarstvo, in snemanje s helikopterja.
  • 0 |-10+10
    Največji problem lankega prenosa je bil ker je bila trasa določena prej kot se je vedelo da sploh bo prenos.Tako je bila trasa za prenos precej nezanimiva.
  • 1 |-10+11

    @ mihamedica, težko rečem zakaj je tako. subjektivno- mislim, da je en mesec vseeno dovolj za navijače in ostale, da poiščejo ustrezno mesto za navijanje in vidijo končno traso (zapore cest, obnove na cestiščih ipd. mogoče tudi kaj vplivajo na to...).

  • 1 |-10+11
    @mv
    ne, ampak sem navijač in gledalec kolesarskih dirk že več kot 30 let. Dirka po Sloveniji je javna prireditev in porabnik proračunskega denarja, zato sem mnenja, da imam pravico izreči javno kritiko organizatorju. Ne skrivam se za nadimkom, kot večina tukaj, ampak to povem z imenom in priimkom!

    @majas
    napačno si me razumela, absolutno sem za to, da se med prenosom kaže panoramske posnetke, naše lepe pokrajine in kraje. Ampak vseeno, pa se mora režiser, zadnjih 5km posvetiti predvsem dirki in razpletu etape, drugače naj STO kupi predvajanje na National Geographicu, ne pa na Eurosportu! In ciljne šprinte so zamudili zaradi pretiranega posvečanja padcem in napačnega preklapljanja stacionarnih kamer. Nad tem se velikokrat razburjajo tudi komentatotrji na Eurosportu, predvsem najbolj priljubljeni Carlton Kirby, ki rad okrca režiserje in ekipe, ki delajo prenose in tudi pove, da Eurosport nima nič s tem..
  • 1 |-10+11

    No, na zadnjem svetovnem prvenstvu je zmanjkal cel zadnji kilometer prenosa dirke, tako da pritoževanje nad panoramskim posnetki na dirki po SLO po mojem ni ravno produktivno. Konec koncev je naša država za kolesarjenje zelo vabljiva, to pa je v končni fazi tudi tisto, čemur služi sama dirka - promociji. Pa tudi ciljni šprint v centru LJ je bil glede na vremenske razmere takrat (kdor se psomni ve, da se je nekaj minut pred zaključkom etape močno ulilo) kar spodobno pokrit. 

  • 0 |-10+10
    @Perhan:
    @majas:
    @MihaMedica: Kje so pa profili etap??? Pa ne no, spet moram napisati: katastrofa!! leta 2018 smo Bogdan Fink halo....nikjer profilov in zemljevidov, te stvari se drugače lahko naredi kar s telefonom gospod Fink, le 5 minut časa si je treba vzeti. Ne razumem, da 1mio? naberete in potem pozabite na najpomembejše podatke o etapah...In upam, da ne bo spet režiserka tista gospa iz Španije kot lani, ki nima pomjma o kolesarstvu in so kadri iz zraka samo slike pokrajine, kolesarje pa bog ne daj malo pozoomirat, sploh zadnjih 5km, da ne govorim o tem, da ja zamudila dva ciljna šprinta, ker so ji bili bolj zanimivi padci kolesarjev v ozadju..

    Dobra stvar je, da bo trasa tokrat vsaj nekoliko bolj razgibana in bo morebiti pokazala najlepše dele Slovenije.
    Kar pa se tiče prenosa, pa Miha ni tako enostavno.
    Ne krivit gospe režiserke za vse. Tukaj je veliko faktorejv:
    - STO je najbrž dala ''ukaz'' koliko posnetkov krajine in kje, gospa mora pokazati. Lahko da je bilo potrebno pokazati določen del krajine... (sponzorjem prenosa ni osnovna motivacija dirka, ampak promocija Slovenije, torej je dirka sekundarnega pomena pri prenosu)
    - lahko se je zgodilo, da jev ključnih trenutkih dirke zmanjkal signal od najbolj zanimivh kamer ali pa so te iz nevem katerega razloga bile jalove - nimam pojma kdo je izvajal prenos in kdo so bili snemalci in kolikokrat so že delali prenos kolesarske dirke (delati prenos kolesarske dirke je tehnično izjmeno zahtevna stvar, sploh kadar je teren razgiban,... in pri nas še telefon ne lovi v vsaki vasi, prenos 25 slikic na sekundo, še težje)
    - bi bilo pa res bolje, če bi dirko pri nas režiral kdo, ki slovenijo pozna in je ljubtelj kolesarstva ali nemara celo sam kolesar. Tako bi lažje določil kje kaj kazati in koliko... Je pa res, da Eurosport ne bo tvegal z režiserjem, ki ni preizkušen, ker imajo preveč za zgubit. Expert iz tega področja kot pomočnik preverjenemu režiserju, bi nemara lahko bil v interesu Slovenije...

    Jaz se dirke zelo veselim in upam, da bomo zmogli podpreti kolesarje tudi ob progi, ne samo ob tv-jih.
    Pri sosedih je to super stvar, čeprav sem prepričana, da so veliko manj kolesarska nacija kot mi.



    V Sloveniji pač ni veliko režiserjev, ki kolesarijo, se spoznajo na kolesarstvo, in snemanje s helikopterja.

    ni jih veliko, so pa!

  • 0 |-10+10
    youtu.be/H5kM2OUC_2M

    Lanska zadnja etapa, poglejte si zadnje 3km prenosa in videli boste, kaj je to neprofesionalna režija, pa ne rabiš imeti filmske akademije zato. Tričetrine časa je helikopter shot, ki je zoom absolutno predaleč in se ne vidi številk, od panorame, pa se vidi samo prva drevesa ob cesti in potem prve hiše in bloke ob cesti. Posnetki z motorjev so zmedeni, saj moto ekipa sploh ne ve kaj bi snemala in kader zmedeno hitro potuje od prvega kolesarja nazaj... Zadnji kilometer je biser kiksa, od 4ih stacionarnih kamer samo prva ujame akcijo prvih kolesarjev, ostale zgrešijo bistvo oz. zadnja prekolpi 5m do cilja ravno da ujame cilj, ampak ob vsej zmedi gledalec sploh ne more dojeti kaj se dogaja..
  • 1 |-10+11
    @MihaMedica: youtu.be/H5kM2OUC_2M

    Lanska zadnja etapa, poglejte si zadnje 3km prenosa in videli boste, kaj je to neprofesionalna režija, pa ne rabiš imeti filmske akademije zato. Tričetrine časa je helikopter shot, ki je zoom absolutno predaleč in se ne vidi številk, od panorame, pa se vidi samo prva drevesa ob cesti in potem prve hiše in bloke ob cesti. Posnetki z motorjev so zmedeni, saj moto ekipa sploh ne ve kaj bi snemala in kader zmedeno hitro potuje od prvega kolesarja nazaj... Zadnji kilometer je biser kiksa, od 4ih stacionarnih kamer samo prva ujame akcijo prvih kolesarjev, ostale zgrešijo bistvo oz. zadnja prekolpi 5m do cilja ravno da ujame cilj, ampak ob vsej zmedi gledalec sploh ne more dojeti kaj se dogaja..

    Javi se za režiserja? 

  • 2 |-10+12
    @MihaMedica: youtu.be/H5kM2OUC_2M

    Lanska zadnja etapa, poglejte si zadnje 3km prenosa in videli boste, kaj je to neprofesionalna režija, pa ne rabiš imeti filmske akademije zato. Tričetrine časa je helikopter shot, ki je zoom absolutno predaleč in se ne vidi številk, od panorame, pa se vidi samo prva drevesa ob cesti in potem prve hiše in bloke ob cesti. Posnetki z motorjev so zmedeni, saj moto ekipa sploh ne ve kaj bi snemala in kader zmedeno hitro potuje od prvega kolesarja nazaj... Zadnji kilometer je biser kiksa, od 4ih stacionarnih kamer samo prva ujame akcijo prvih kolesarjev, ostale zgrešijo bistvo oz. zadnja prekolpi 5m do cilja ravno da ujame cilj, ampak ob vsej zmedi gledalec sploh ne more dojeti kaj se dogaja..

    Saj to sem ti napisala, da je zelo mogoče to, da režiserka ni imela česa bolj pametnega za vmontirat, ker ji snemalci niso ponudili dovolj dobrega materiala. Izbor izvedbene ekipe prenosa je namreč skoraj bolj pomemben kot izkušen režiser. Lahko si Spilberg, pa na mestu kjer ti snemalci ne ponudijo dobrih posnetkov ne moreš narediti nič. Lahko kričiš v intercom kar želiš, pa ne moreš spremenit dela snemalca. Lahko tudi da motoristi niso znali ali upali peljat tako, da bi snemalci lahko opravili svoje delo dobro. Ne vemo. 
    Popolnoma te razumem, ker gledalca zanima vedno samo outcome. Nikoli kako se je kaj izvedlo in na kak način. 
    Prenos kolesarske dirke je v primerjavi z nogometom ali smučanjem ali skoki .... ali slovensko popevko, Emo,.. veliko bolj zahtevna stvar. 

    Kar te želim prositi je, da sodiš stvari na katere se spoznaš. 
    Snemalec je pa danes tako lahko vsak. Važno je da si poceni, par posnetkov s kontra lightom, veliko kičastih posnetkov in nobene vsebine. 

    Se strinjam, da razkazovanje krajine ni del zadnjih 3 kilometrov dirke, četudi je prenos namenjen promociji in dirka ni elitna. Eurosport ni National Geographic. Ljudje v osnovi Eurosport gledajo zaradi športa.


  • 3 |-10+13

    Moramo se zavedati, da je bila dirka po Sloveniji lani prvič v neposrednem prenosu. Lahko smo ponosni, da je zadevo lahko gledalo veliko gledalcev po celem svetu. Upam, da tole ne primerjate z TdF ali Girom, ker tisto je čisto drug svet in seveda več kot sto letna tradicija, pa še proračun je astronomski napram našemu. Če bo letos glede režije in snemalcev že 10% bolje pa bomo z leti gledali že zelo dobro zadevo. Jaz sem bil z vsem zadovoljen, ker pač ne kritiziram zadev v katerih sam pojma nimam. Dejmo vsi skupaj malce pozitive pa bo vseeno lažje. Sicer pa, če bi kdo vprašal ali bomo prilezli kdaj na Eurosport... kaj bi odgovorili?

  • 0 |-10+10

    www.youtube.com/watch?v=cpNm2 DsH7fM

    Ker smo ravno tu debatirali o režiserjih in produkcijskih ekipah...

    Današnja 2. etapa Tour of Croatia.
    Pogledal sem si zadnjih 5km in vse OK dokler ne pride zadnji kilometer...takrat se prične zmeda. Motorist sploh ne ve kam bi se postavil pred Mohoriča ali za njem, pa čeprav so zasledovalci samo kak meter zadaj, potem stacionarna kamera na mostičku par sekund snema samo asfalt in zamudi prehod prvih kolesarjev...potem sledijo dva ali trije hitri preklopi stacoinarnih kamer in helikopterja od daleč, da gledalec sploh nima časa zanati kdo je ujel in prehitel Mohoriča...nato cca 300m pred ciljem stacionarna kamera končno ujame prve kolesarje, a kaj ko potem režiser obdrži kader na tem ovinku mučnih 10 sekund, da lahko gledamo naslednjih 50 kolesarjev(do cilja samo 300m!!!)...potem končno zadnji dve stacoinarni kameri pokažeta prihod prvega in najbljižjih zasledovalcev v cilj...In treba je poudariti, da je imela snemalna ekipa prej generalko, saj so kolesarji 2x prekolesarili zaključni krog!!

  • 1 |-10+11
    @MihaMedica:

    www.youtube.com/watch?v=cpNm2 DsH7fM

    Ker smo ravno tu debatirali o režiserjih in produkcijskih ekipah...

    Današnja 2. etapa Tour of Croatia.
    Pogledal sem si zadnjih 5km in vse OK dokler ne pride zadnji kilometer...takrat se prične zmeda. Motorist sploh ne ve kam bi se postavil pred Mohoriča ali za njem, pa čeprav so zasledovalci samo kak meter zadaj, potem stacionarna kamera na mostičku par sekund snema samo asfalt in zamudi prehod prvih kolesarjev...potem sledijo dva ali trije hitri preklopi stacoinarnih kamer in helikopterja od daleč, da gledalec sploh nima časa zanati kdo je ujel in prehitel Mohoriča...nato cca 300m pred ciljem stacionarna kamera končno ujame prve kolesarje, a kaj ko potem režiser obdrži kader na tem ovinku mučnih 10 sekund, da lahko gledamo naslednjih 50 kolesarjev(do cilja samo 300m!!!)...potem končno zadnji dve stacoinarni kameri pokažeta prihod prvega in najbljižjih zasledovalcev v cilj...In treba je poudariti, da je imela snemalna ekipa prej generalko, saj so kolesarji 2x prekolesarili zaključni krog!!

    Nič, najbolje, da ti prevzameš organiziranje dirk in režijo prenosov kolesarskih dirk potem bo gotovo tako kot mora biti.
  • 0 |-10+10
    @copi:
    @MihaMedica:

    www.youtube.com/watch?v=cpNm2 DsH7fM

    Ker smo ravno tu debatirali o režiserjih in produkcijskih ekipah...

    Današnja 2. etapa Tour of Croatia.
    Pogledal sem si zadnjih 5km in vse OK dokler ne pride zadnji kilometer...takrat se prične zmeda. Motorist sploh ne ve kam bi se postavil pred Mohoriča ali za njem, pa čeprav so zasledovalci samo kak meter zadaj, potem stacionarna kamera na mostičku par sekund snema samo asfalt in zamudi prehod prvih kolesarjev...potem sledijo dva ali trije hitri preklopi stacoinarnih kamer in helikopterja od daleč, da gledalec sploh nima časa zanati kdo je ujel in prehitel Mohoriča...nato cca 300m pred ciljem stacionarna kamera končno ujame prve kolesarje, a kaj ko potem režiser obdrži kader na tem ovinku mučnih 10 sekund, da lahko gledamo naslednjih 50 kolesarjev(do cilja samo 300m!!!)...potem končno zadnji dve stacoinarni kameri pokažeta prihod prvega in najbljižjih zasledovalcev v cilj...In treba je poudariti, da je imela snemalna ekipa prej generalko, saj so kolesarji 2x prekolesarili zaključni krog!!

    Nič, najbolje, da ti prevzameš organiziranje dirk in režijo prenosov kolesarskih dirk potem bo gotovo tako kot mora biti.

    Razvajeni smo od prenosov klasik in Toura. Samo zmaga pa tista mal pred ciljem, ko taljan leži na pločniku. Fotr s cuckom in teta v belem ga pa skoraj pohodita nasmehnasmeh 

  • 0 |-10+10
    @sixsl:

    Moramo se zavedati, da je bila dirka po Sloveniji lani prvič v neposrednem prenosu. Lahko smo ponosni, da je zadevo lahko gledalo veliko gledalcev po celem svetu. Upam, da tole ne primerjate z TdF ali Girom, ker tisto je čisto drug svet in seveda več kot sto letna tradicija, pa še proračun je astronomski napram našemu. Če bo letos glede režije in snemalcev že 10% bolje pa bomo z leti gledali že zelo dobro zadevo. Jaz sem bil z vsem zadovoljen, ker pač ne kritiziram zadev v katerih sam pojma nimam. Dejmo vsi skupaj malce pozitive pa bo vseeno lažje. Sicer pa, če bi kdo vprašal ali bomo prilezli kdaj na Eurosport... kaj bi odgovorili?

    Tudi meni je fajn, da je dirka na ojrošportu. Samo teh terminov žal ne gleda nihče v Evropi, še manj pa po svetu. Na Eurošportu smo zato ker plačamo, ne zato ker bi gledalci želeli gledat našo dirko. No vseeno mi je pa dosti boljša kot Hrvaška.

  • 0 |-10+10
    @MihaMedica: @mv
    ne, ampak sem navijač in gledalec kolesarskih dirk že več kot 30 let. Dirka po Sloveniji je javna prireditev in porabnik proračunskega denarja, zato sem mnenja, da imam pravico izreči javno kritiko organizatorju. Ne skrivam se za nadimkom, kot večina tukaj, ampak to povem z imenom in priimkom!

    @majas
    napačno si me razumela, absolutno sem za to, da se med prenosom kaže panoramske posnetke, naše lepe pokrajine in kraje. Ampak vseeno, pa se mora režiser, zadnjih 5km posvetiti predvsem dirki in razpletu etape, drugače naj STO kupi predvajanje na National Geographicu, ne pa na Eurosportu! In ciljne šprinte so zamudili zaradi pretiranega posvečanja padcem in napačnega preklapljanja stacionarnih kamer. Nad tem se velikokrat razburjajo tudi komentatotrji na Eurosportu, predvsem najbolj priljubljeni Carlton Kirby, ki rad okrca režiserje in ekipe, ki delajo prenose in tudi pove, da Eurosport nima nič s tem..

    Miha, Miha..  Torej naj bi pri tebi izrazoslovje postavili v poseben osebni kontekst in na bi organizatorji dirk, izvajalci prenosov in vsi, ki jih kot gledalec s tradicijo krritiziraš, izraze, kot je Katastrofa, razumeli nekako kot Srednje dobro in potrebno izboljšav?  Uporabljaš pač močne izraze, zato pa kasneje toliko pojasnjuješ.  Zaključujem s tem iz SSKJ: "Iskanje po Slovarju slovenskega knjižnega jezika. Zadetkov ni bilo: nadimek."

  • 2 |-10+12
    Lahko si še tako zatiskamo oči, ampak ima @MihaM.. prav. Prenosi v zaključku etape so slabi. Lahko rečemo, bolje nekaj kot nič, ampak to ni vodilo napredka.
    Tudi sam si želim boljšo sliko v zaključku.
  • 0 |-10+10
    @-BLAŽ-:

    Tudi meni je fajn, da je dirka na ojrošportu. Samo teh terminov žal ne gleda nihče v Evropi, še manj pa po svetu. Na Eurošportu smo zato ker plačamo, ne zato ker bi gledalci želeli gledat našo dirko. No vseeno mi je pa dosti boljša kot Hrvaška.

    Se strinjam, da je prenos plačan, a vseeno me zanima, kateri so pa takoimenovani gledani termini?

    Danes je Hrvaška  4-5h, 15.30-17.30 in  21-22h
    Alpe pa 3-4h, 8.30-10.30, 13-14, 14-15.30, 20-21h, 23.30-

    Večerne ponovitve so oboje v 
    en.wikipedia.org/wiki/Prime_t ime

  • 0 |-10+10
    Lani so plačali 300.000eur za 4 prenose med 13.30 in 15.00 uro, brez ponovitev... prav veliko ljudi verjetno niso dosegli..
    Glede na to, da bodo letos plačali 590.000eur domnevam, da bo kasnejši termin in tudi ponovitve..
  • 1 |-10+11

    EUSP aranžmajev je več in seveda gre pri končni vsebini in ceni tudi za pogajanja.  Praviloma pa ne gre zgolj za prenos prireditve/tekme same, temveč tudi za zakup oglasnega prostora.  Saj se spomnite oglasov za Hrvaško, Gruzijo, Azerbejdžan, Turčijo, Srbijo, Romunijo idr med prenosi različnih (ne le kolesarskih) prireditev?

    Dokaz več, da je tematiko najprej potrebno dobro (s)poznati, nato premisliti in komentiranje utemeljiti.  Pomagajo torej izkušnje; iz organiziranja prireditev, dodatno pa še iz zakupa medijskega prostora, produkcije signala in izvedbe prenosov.  Verjetno se večina strinja, da takih, ki to poznajo celovito, v Sloveniji ni veliko.  Ostali imamo mnenja, ki ne morejo biti in niso celovita.  Pravica do izražanja mnenja pa še ne pomeni tudi strokovnosti (ter tehtnosti podanih komentarjev). Seveda pa je konstruktivna kritika (usposobljenih zanjo) načeloma dobrodošla povsod in res sposobni se iz konstruktivnih kritik naučijo veliko.

  • 1 |-10+11


    Mogoče bi bil zaključek na ta način še lepši...?mežik
    Seveda pa je konstruktivna kritika (usposobljenih zanjo) načeloma dobrodošla povsod, in res, sposobni se iz konstruktivnih kritik naučijo veliko.

  • 0 |-10+10
    @mv:

    EUSP aranžmajev je več in seveda gre pri končni vsebini in ceni tudi za pogajanja.  Praviloma pa ne gre zgolj za prenos prireditve/tekme same, temveč tudi za zakup oglasnega prostora.  Saj se spomnite oglasov za Hrvaško, Gruzijo, Azerbejdžan, Turčijo, Srbijo, Romunijo idr med prenosi različnih (ne le kolesarskih) prireditev?

    Dokaz več, da je tematiko najprej potrebno dobro (s)poznati, nato premisliti in komentiranje utemeljiti.  Pomagajo torej izkušnje; iz organiziranja prireditev, dodatno pa še iz zakupa medijskega prostora, produkcije signala in izvedbe prenosov.  Verjetno se večina strinja, da takih, ki to poznajo celovito, v Sloveniji ni veliko.  Ostali imamo mnenja, ki ne morejo biti in niso celovita.  Pravica do izražanja mnenja pa še ne pomeni tudi strokovnosti (ter tehtnosti podanih komentarjev). Seveda pa je konstruktivna kritika (usposobljenih zanjo) načeloma dobrodošla povsod in res sposobni se iz konstruktivnih kritik naučijo veliko.

    MV,

    za tovrstne analize, strategije,... poznamo marketinške agencije, medijske planerje, medijske stratege in nenazadnje uredniki na televizijah o tem vedo skoraj vse... in teh je veliko. (op. strokovnjakov na tem področju)

    Jaz sem vesela, da je Medica izrazil tako mnenje kot ga je, ker dejstvo je, da se slaba kvaliteta opazi! In še imamo možnosti, da stvari izboljšamo. Že pred letošnjim vnovičnim prenosom. 

    Torej, vsi resursi za vrhunski prenos Dirke po Sloveniji so, a potrebno jim je nametini čas in predvsem denar. In k sodelovanju povabiti še koga, ki ni le kolesarski strokovnjak.


  • 2 |-10+12

    Te dni sem gledal Tour de Croatie. Meni je bila dirka všeč, prenos tudi. Še nikoli nisem vsak dan toliko lepega slišal o naših kolesarjih in o načinu dela naših strokovnjakov z mladimi pri nas. Očitno njihovi reporterji poznajo našo kolesarsko sceno bolje, kot T.K.. Še dobro, da je pri nas strokovni sokomentator M. H.. 

  • 3 |-10+13
    Tudi meni je bila dirka všeč, res ni bilo vse popolno, tudi konkurenca je bila kakršna je pač bila, ampak bilo je zanimivo ...
    Pohvala pa tudi hrvaškim organizatorjem, tukaj mislim predvsem na tv reporterje in tudi Miholjeviča, ki je alfa in omega te dirke o izrečenih besedah o slovencih, vidi se da tisti, ki za to živijo niso obremenjeni s politiko in odnosi in Miholjevič je včeraj lepo poudaril, da si s slovenci (Finkom) pomagajo in izmenjujejo mnenja ....
  • 0 |-10+10

    @majas: s tem pa se ne polemizira.

  • 1 |-10+11

    Dirka po Hrvaški je glede na četrto inkarnacijo v tej obliki zgledno organizirana, trase same po sebi so odlične, vendar gledano v celoti kot dirka neposrečene. Druga etapa - šprint glavnine v uličicah Zadra, med nešteto robniki, pločniki, parkiranimi avti, zoženji, stebri, zlizanimi tlakovci.... Drugo leto zapored je prišlo do padca in obakrat kar vodilnega kolesarja. Ne bi me čudilo, če bi prišlo še do večjega masakra med temi zidovi.... Kaj bi šele bilo, če bi bil dež v Zadru... Tretja etapa - gigantski vzpon na Biokovo. Spredaj se vozijo 2-4 kolesarji, deseti kolesar zaostane 4 minute, dvajseti 8 minut, razlike v skupnem večje kot po treh tednih Toura... Pretežka etapa in prekmalu v dirki za enotedensko dirko. Za obračunat skupno so tu takoalitako imeli še etapo z Učko. Drugače pa so dirko po mojem zaznamovali Bardiani - vsepovsod jih je bilo polno, 2. etapni zmagi, druga, tretja mesta... tudi lani so imeli dve zmagi, pred Girom pa dopinški škandal...

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody
  • Canyon endurace CF SLX 8.0 DI2 DIsc

    Canyon endurace CF SLX 8.0 DI2 DIsc

    Prodam skoraj novo kolo Canyon Endurace CF SLX 8.0 DI2 Disc. Kolo velikosti L, rdeče barve. Seveda priložen račun, garancija, embalaža,..Kupcu podarim rezervni nosilec menjalnika, canyon nosilec (...)

    Cena: Po dogovoru
  • Prodam gonilko 172,5 , 50/34 Campagnolo Athena Aluminij

    Prodam gonilko 172,5 , 50/34 Campagnolo Athena Aluminij

    Prodam gonilko Campagnolo Athena AluminijPower torque system, 11-speed dolžina gonilke 172,5 zobnika compact 50/34 Aluminij Rabljena, zelo dobro ohranjena , prevoženo cca 15.000km. Veriga redno m(...)

    Cena: 80,00 EUR
  • Sedež Fizik arione 00

    Sedež Fizik arione 00

    (slika) (slika) (slika) Prodam NOV sedež fizik arione 00 (replika) s karbonsko školjko, zelo lahek in kvaliteten. Črne barve. www.bolha.com/rekreacija-spor t/kolesarstvo/kolesarska-oprem a(...)

    Cena: Po dogovoru
  • kronometer TT tratlon belanca ročke

    kronometer TT tratlon belanca ročke

    Prodajam zelo malo rabljeno karbonsko (526 gramov) balanco / krmilo namenjeno vožnji na čas (kronometer), triatlonu.Širina belance je 42cm, dolžina podaljškov (lenke) je 33cm (lahko se skrajšajo)(...)

    Cena: 80,00 EUR
  • Kolesarski čevlji, Šprintarice NALINI TORPEDINE

    Kolesarski čevlji, Šprintarice NALINI TORPEDINE

    NALINI TORPEDINE rabljene 3x. Kupil napačno številko oz. imam preširoko nogo. Številka 43. Nove so bile 160€NALINI TORPEDINE ROAD SHOES HIGHLIGHTS:UPPER: 1.6 mm seamless microfiber material HEEL:(...)

    Cena: 80,00 EUR
Prikaži večplusNova objava

Zadnji pluski

  • Nikita je ocenil +1
    DOS 2018
  • SODROVC je ocenil +1
    slab dan za kolesarje
  • morison je ocenil +1
    DOS 2018
Prikaži več

Najboljši komentarji v obdobju

  • DOS 2018
  • DOS 2018
  • DOS 2018

Oglas 300x250

  • Prodajam
    Canyon endurace CF SLX 8.0 DI2 DIsc
    Prodam skoraj novo kolo Canyon Endurace CF SLX 8.0 DI2 Disc. Kolo velikosti L, rdeče barve. Seveda priložen račun, garancija, embalaža,..Kupcu podarim rezervni nosilec menjalnika, canyon nosilec (...)
    Cena: Po dogovoru
  • Prodajam
    Prodam gonilko 172,5 , 50/34 Campagnolo Athena Aluminij
    Prodam gonilko Campagnolo Athena AluminijPower torque system, 11-speed dolžina gonilke 172,5 zobnika compact 50/34 Aluminij Rabljena, zelo dobro ohranjena , prevoženo cca 15.000km. Veriga redno m(...)
    Cena: 80,00 EUR
  • Prodajam
    Sedež Fizik arione 00
    (slika) (slika) (slika) Prodam NOV sedež fizik arione 00 (replika) s karbonsko školjko, zelo lahek in kvaliteten. Črne barve. www.bolha.com/rekreacija-spor t/kolesarstvo/kolesarska-oprem a(...)
    Cena: Po dogovoru
Prikaži večplusNova objava
  • Podarjam
    Prijavite se za posojilo tukaj na 3%
    Ali potrebujete Finance? lahko danes izposodiš denar iz mojega podjetja po ugodni obrestni meri. naše storitve so 100% jamstvo in brez tveganja. Če se želite prijaviti, pošljite e-poštno sporočil(...)
  • Podarjam
    Rešitve za denar težave
    Storitve za podjetja in posameznike To sporočilo je naslovljena na posameznike, pravne osebe in podjetja, se lahko zadolžujejo do 2.000€ do 10.000.000€ ali več, na zelo nizko obrestno mero, Zaslu(...)
  • Podarjam
    veriga, 8-redna
    Če komu doma leži kakšna odslužena veriga za 8 prestav (ali pa en del verige), bi se priporočil.   Med čiščenjem verige na trek kolesu sem namreč zgubil dva obročka pri zadnjem členku pred "Missi(...)
Prikaži večplusNova objava
  • Kupim
    MERILEC KADENCE za RS800cx
    Kupim merilec kadence W.I.N.D za uro POLAR RS800CX
  • Kupim
    Fajfo 120 mm
    Kupim fajfo 120 mm za krmilo 25 mm premera.
  • Kupim
    sedež Syncros
    Če se komu slučajno doma valja sedež Syncros (model 2012-2014), ga kupim !   V barvah: črna, bela, siva, oranžna, zelena, bela. Sedež naj bo nov ali rabljen, vendar lepo ohranjen. Nekaj primerov (...)
Prikaži večplusNova objava


V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.  
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih