- Prikaži po rubrikah:
Kolumne
Na obisku
Novice in obvestila
Preizkusili smo
Trenirati?
Ture in izleti
Zanimivosti
Pokaži vse
Od pačenja do vrhunstva?!?
Nabor športov, ki jih Lucu obvlada, je sicer fascinanten, saj pokriva vse od košarke, do tenisa, ameriškega nogometa in celo kolesarstva. Glede na to, da o ameriškem nogometu v Evropi nihče nima pojma, se jaz nagibam k temu, da Jaka Lucu veliko časa nameni prevajanju člankov z interneta. V njegovih tabloidnih člankih lahko preberemo, kaj si je Tainta mislil leta 1978, ko je kot osemleten deček prvič stopil na nogometno igrišče in podobne neumnosti. Če Lucu ne bi pisal o kolesarstvu, ga sploh ne bi pogruntal, saj o ostalih športih, ki jih pokriva, nimam pojma. Tako pa mi je kristalno jasno, da piše oslarije, s katerimi dela kolesarstvu škodo.
Ampak pojdimo nazaj k Vitu Divcu, novinarju, ki v Delu med drugim žal pokriva tudi kolesarstvo. Njegovo pisanje (tako kot tudi Lucujevo) bi mi bilo zanimivo samo v primeru, da o kolesarstvu ne bi imel pojma! Ko zjutraj sedivši na straniščni školjki prebiram Divčeve umotvore, nikoli nimam težav z izločanjem ogromnih količin, ki najbolje ponazarjajo moje mnenje o zapisanih subjektivnih oslarijah o besniški želvi ali zaobljenih ritkah kolesark, ki so mu na svetovnem prvenstvu v Veroni dvigovale pritisk, ta pa bržkone še kaj drugega.
Če si je Divac vsaj približno na jasnem glede cestnega kolesarstva, pa tega ne moremo trditi za mountain bike, o katerem, razen zaljubljenosti v “prvo damo Blažo Klemenčič” nima pojma. Od pačenja do vrhunstva je bil včerajšnji naslov Divčevega prispevka o finalu svetovnega pokala v Mariboru. Takole je zapisal dobri stari VD:
"Finale svetovnega pokala v gorskem kolesarstvu na mariborskem Pohorju je pokazal ves “blišč in bedo” kolesarskega cirkusa, v katerem gre za zmes adrenalinskega užitka, akrobatske spretnosti, kolesarskega znanja in zanesenjaštva, vse skupaj pa je na meji kulta kolesa in vsega, kar sodi zraven. Tako kot v vsakem športu posebne kulture lahko ločimo tudi gorsko-kolesarske “freake” na veseljake, ki se zgolj “pačijo” ter sebi in drugim v zabavo igrajo klovne na dveh kolesih, ter one, ki svoje delo opravljajo na vrhunski ravni." Delo, Ponedeljek, 17. septembra 2007, str. 13
Za VD-ja so torej tekmovalci iz obeh gravitacijskih disciplin veseljaki in klovni, ki se pačijo in ob tem častijo kult kolesa, krosisti pa so profesionalci, ki trenirajo na vrhunski ravni.
Divac se je s tem spustil na nivo pijančkov, ki iz bufeta pod Pohorjem opazujejo bicikle, ki izgledajo kot motorji in pametujejo, da bi se s tem pa še oni spustili dol po progi. Nihče od njih, tako kot Divac, še ni stal na s skalami posejanem pobočju, ki je takom strmo, da še peš komaj dol prideš!
Divčevo omalovaževanje športa, kjer so bolj kot velika jajca pomembni eksplozivnost, moč in predvsem preudarnost, je sramotno in obsojanja vredno! Šov pač sodi zraven, tako kot sodi tudi poleg košarke, kjer v NBA gledamo fante, ki se po opičje obešajo na koše in polnijo vrstice rumenega tiska.
Tekmovalci v krosu so praviloma skoraj tako dolgočasni, kot cestaši, zato je bil Julien Absalon, ki se je skozi cilj pripeljal s steklenico piva v roki že skoraj bad guy.
Še sreča, da imamo spustaše, ki naredijo šov! Ko so v Mariboru podeljevali medalje krosistom, smo ob zdolgočasenih nasmeških skoraj zaspali, dekleta pa so komaj uspela odpreti penino. Ob podelitvi najboljšim 4krosistom smo uživali ob zvokih Kid Rocka, Limp Bizkit in ostalih razbijačev, lovili smo med publiko leteče majice in očala in se nasploh tako zabavali, da mi je bilo kar žal, ker sem moral domov.
Dolgočasnih športnikov imam polno kapo!
Divac v svojem članku 4krosa in downhilla ni omenil niti z besedo. Škoda je besed za klovne, kajne?
Da nima pojma, pa je dokazal s primerjavo olimpijskega krosa in klasičnega cestnega kronometra. Kros ni samo enkrat daljši, ampak tudi bistveno bolj razgiban1, da o delu celega telesa sploh ne govorim.
Ob težavah z zaprtjem toplo priporočam branje Divčevih člankov!
CHEF
Ogled članka skupaj z slikami
Komentarji
FAUSTO, 19.09.2007
Če človk bere vse tole polej ugotovi, da je vse narobe med "kolesarskimi" novinarji, na KZS in še med tekmovalci in rekrativci....skratka povsod...ccccccc
Boss, 19.09.2007
Fausto gledaš kdaj poročila?
No tako hudo še ni, tam je res vse narobe. O tem kar se pa piše drži. KZS ne deluje v interesu kolesarstva, poročila novinarjev o SP iz Maribora niso v dobrobit gorskega kolesarstva, da so sedaj še rekreativci pozitivni nimam besed.
Res cccccccccccccccccc,...
No tako hudo še ni, tam je res vse narobe. O tem kar se pa piše drži. KZS ne deluje v interesu kolesarstva, poročila novinarjev o SP iz Maribora niso v dobrobit gorskega kolesarstva, da so sedaj še rekreativci pozitivni nimam besed.
Res cccccccccccccccccc,...
jeri, 19.09.2007
Bravo Chef!
FAUSTO, 19.09.2007
Boss, to, kar pišejo novinarji je pač njihovo videnje, mnenje, komentar ali karkoli že in po njihovo je že tako res...lahko spremenimo na tej strani, da pač pišemo tako kot "to" vidimo mi, kajne!?
Se mi zdi, da so bolj organizatorji krivi za to, kako je dogodek pač predstavljen. Na vseh koncih pač ne smeš šparat...in ov takih dogodkih se špara lih na promociji le-tega...na Gorenjskem koncu ni nihče vedel, da se kaj takega sploh dogaja tam nekje...
Za rekreače je pa normalno, da se enkrat mora nekaj zvedeti...saj od njih vse izvira...
To, kar Chef piše in napada nekoga, ki podaja svoje mnenje pa tudi ni normalno za moje pojme...ki jih je bolj malo...pa vseeno...če je Nergač mora svoj vzdevek pač opravičiti, če bi pisal lepo bi ne bil Nergač....zakaj pa ne piše o spektaklu na dveh kolesih? Zato, ker je negativec in tudi ni dobro za kolesarstvo. Bolje je nič pisati kot kolesarja pljuvati...ker pač morajo biti zaščiteni kot "Kočevski medvedje".
Pravzaprav mi ne gre na smeh.
KZS je ustanova, ki mora obstajati in ker pravijo, da je kolesarstvo zajeban šport se z njim ubadajo tudi zajebani ljudje
Ni pa rečeno, da se morajo zamenjati, če se nekdo ne drži pravil...razen v primeru, da se tudi oni ne držijo pravil in ker se jih niso so pač nekateri razpuščeni...vse OK?
Sploh bi se pa nas ne smeli dotikati tisti, ki mislijo slabo kolesarstvu...naj tupijo po svoje mi bomo pa po svoje in verjamem, da bomo pozitivci zmagali...nekoč.
Nergačev spis pa ni za tako resno stran kot je ta...naj ga serje na tistem njegovem blogu...ker pa ga nihče tam ne bere se mora promovirat tudi tle, kane?
Štutgart se bliža in mi mamo tako močno reprezentanco kot še nikoli in je bolje o tem razmišlati in debatirati.
Se mi zdi, da so bolj organizatorji krivi za to, kako je dogodek pač predstavljen. Na vseh koncih pač ne smeš šparat...in ov takih dogodkih se špara lih na promociji le-tega...na Gorenjskem koncu ni nihče vedel, da se kaj takega sploh dogaja tam nekje...
Za rekreače je pa normalno, da se enkrat mora nekaj zvedeti...saj od njih vse izvira...
To, kar Chef piše in napada nekoga, ki podaja svoje mnenje pa tudi ni normalno za moje pojme...ki jih je bolj malo...pa vseeno...če je Nergač mora svoj vzdevek pač opravičiti, če bi pisal lepo bi ne bil Nergač....zakaj pa ne piše o spektaklu na dveh kolesih? Zato, ker je negativec in tudi ni dobro za kolesarstvo. Bolje je nič pisati kot kolesarja pljuvati...ker pač morajo biti zaščiteni kot "Kočevski medvedje".
Pravzaprav mi ne gre na smeh.
KZS je ustanova, ki mora obstajati in ker pravijo, da je kolesarstvo zajeban šport se z njim ubadajo tudi zajebani ljudje
Ni pa rečeno, da se morajo zamenjati, če se nekdo ne drži pravil...razen v primeru, da se tudi oni ne držijo pravil in ker se jih niso so pač nekateri razpuščeni...vse OK?
Sploh bi se pa nas ne smeli dotikati tisti, ki mislijo slabo kolesarstvu...naj tupijo po svoje mi bomo pa po svoje in verjamem, da bomo pozitivci zmagali...nekoč.
Nergačev spis pa ni za tako resno stran kot je ta...naj ga serje na tistem njegovem blogu...ker pa ga nihče tam ne bere se mora promovirat tudi tle, kane?
Štutgart se bliža in mi mamo tako močno reprezentanco kot še nikoli in je bolje o tem razmišlati in debatirati.
CHEF, 19.09.2007
Fausto, ej, ne me razočarat!
Poglej, če bi Divac to pisal v nekakšno kolumno, bi še nekako razumel. OK, tip nima pojma in izraža svoje napačno mnenje v delu časopisa, ki je namenjen mnenjem.
Ampak to je bilo poročilo z dirke! POROČILO, Fausto! In kaj je neznalec zvedel iz tega sporočila? Nič novega, samo to, kar je že sam vedel - da so spustaši klovni, pijančki, lenuhi itd.
O spektaklu sem pa pisal, in to na svojem nergaškem blogu:
Ženske, ki imajo kolo raje kot štedilnik
in
Klavnica na štartu moških
In jaz bi bil zelo rad vsaj kar se tiče kolesarstva pozitiven. Ampak ob tem, kar se dogaja, sem težko, lahko sem pa še naprej optimističen.
Me pa zanima, kako bi odreagiral, če bi, recimo avtoriteta MTB kolesarstva Andrej Dekleva na tako omalovažujoč način pisal v Delu o cestaših! Napisal bi recimo, da so vsi dopingirani goljufivci, ki so za denar pripravljeni storiti vse.
Vidiš, FAUSTO, šlo bi za stereotipe, ki bi bili škodljivi. In najbrž bi si mislil svoje, ko bi prebral tak članek. No, mene pa prizadene, ko nekdo take svinjarije piše o meni ljubem športu.
Mogoče pa tudi ti misliš, da so spustaši opice, krosisti pa na cesti neuspeli kolesarji. Če je tako, potem sem res razočaran.
Sicer ti pa že cel dan pišem pismo za kolesarske epistole
Bom dokončal.
Poglej, če bi Divac to pisal v nekakšno kolumno, bi še nekako razumel. OK, tip nima pojma in izraža svoje napačno mnenje v delu časopisa, ki je namenjen mnenjem.
Ampak to je bilo poročilo z dirke! POROČILO, Fausto! In kaj je neznalec zvedel iz tega sporočila? Nič novega, samo to, kar je že sam vedel - da so spustaši klovni, pijančki, lenuhi itd.
O spektaklu sem pa pisal, in to na svojem nergaškem blogu:
Ženske, ki imajo kolo raje kot štedilnik
in
Klavnica na štartu moških
In jaz bi bil zelo rad vsaj kar se tiče kolesarstva pozitiven. Ampak ob tem, kar se dogaja, sem težko, lahko sem pa še naprej optimističen.
Me pa zanima, kako bi odreagiral, če bi, recimo avtoriteta MTB kolesarstva Andrej Dekleva na tako omalovažujoč način pisal v Delu o cestaših! Napisal bi recimo, da so vsi dopingirani goljufivci, ki so za denar pripravljeni storiti vse.
Vidiš, FAUSTO, šlo bi za stereotipe, ki bi bili škodljivi. In najbrž bi si mislil svoje, ko bi prebral tak članek. No, mene pa prizadene, ko nekdo take svinjarije piše o meni ljubem športu.
Mogoče pa tudi ti misliš, da so spustaši opice, krosisti pa na cesti neuspeli kolesarji. Če je tako, potem sem res razočaran.
Sicer ti pa že cel dan pišem pismo za kolesarske epistole
FAUSTO, 19.09.2007
Dej že napiš 
Sem veliki ljubitelj "težke mehanizacije" vendar sem še večji ljubitelj cestašev.
Hotel sem samo napisat, da si se preveč razburil zaradi Divca...skratka.
Jest sem tud iz hišce zlezel, ko sem začasa Toura vsak dan kupoval Ekipo. Lahko bi bil krasen športni dnevnik...pa kaj, ko je urednik vosu...itd,itd...
Aja še to..ko boš bral Lucujeve članke boš lahko komentiral....ne samo prvi odstavek...ves članek...tud tisti, ki piše o golfu in ragbiju....
Sem veliki ljubitelj "težke mehanizacije" vendar sem še večji ljubitelj cestašev.
Hotel sem samo napisat, da si se preveč razburil zaradi Divca...skratka.
Jest sem tud iz hišce zlezel, ko sem začasa Toura vsak dan kupoval Ekipo. Lahko bi bil krasen športni dnevnik...pa kaj, ko je urednik vosu...itd,itd...
Aja še to..ko boš bral Lucujeve članke boš lahko komentiral....ne samo prvi odstavek...ves članek...tud tisti, ki piše o golfu in ragbiju....
Boss, 19.09.2007
Fausto bo potrebno, da se zapelješ še z mtb-jem, predvsem pa da prideš pogledat drugo leto svetovni pokal v Mariboru.
Če bo sreča in razum organizatorja bodo zopet vse tri discipline in kolesarski spektakel.
Kot kolesar po duši boš videl, da ima vse skupaj najmanj toliko za ponudit kot Tour, le da se ta prireditev odvija v Sloveniji. In da je to največji kolesarski dogodek v Sloveniji.
Potem sem prepričan, da boš drugače gledal na to kaj in kako pišejo mediji.
Če bo imel AndrejD še kaj zraven, bom rezerviral VIP karto zate.
Če bo sreča in razum organizatorja bodo zopet vse tri discipline in kolesarski spektakel.
Kot kolesar po duši boš videl, da ima vse skupaj najmanj toliko za ponudit kot Tour, le da se ta prireditev odvija v Sloveniji. In da je to največji kolesarski dogodek v Sloveniji.
Potem sem prepričan, da boš drugače gledal na to kaj in kako pišejo mediji.
Če bo imel AndrejD še kaj zraven, bom rezerviral VIP karto zate.
FAUSTO, 19.09.2007
Sej sem to že videl v Avstriji.
Jaz to čisto razumem, da je to kolesarski praznik. Pomembno je, da to povemo tudi drugim!!
RD, 19.09.2007
Se strinjam s CHEFOM. Divac naj kar piše svoj subjektivni pogled, a naj ga zapiše v zato ustrznem novinarskem žanru - KOMENTAR. Ne pa da svoje poglede ponuja v žanru, ki se mu reče POROČILO. Poročilo naj bi odgovarjalo na štiri klasične novinarske k-je (kaj, kje, kdo, kaj).Fakti torej in ne refleksija. Gre torej za čisto manipulacijo!
Lahko se smejim, odpovem naročnino na DELO, ....., Polet bom pač bral v kafiću ....
Lahko se smejim, odpovem naročnino na DELO, ....., Polet bom pač bral v kafiću ....
Grampy, 20.09.2007
Nisem si mislil, da sem sposoben izdaviti tole: Bravo, FAUSTO!
AMPAK: delaš pa CHEFU krivico, saj je (na blogu) super opisal mariborsko dogajanje!
AMPAK: delaš pa CHEFU krivico, saj je (na blogu) super opisal mariborsko dogajanje!
mm, 20.09.2007
Chef - Fausto 3:0
CHEF, 20.09.2007
Faustovo mnenje bi bilo kredibilno, če z Delom ne bi imel nobenih stikov.
mm, 20.09.2007
Chef, kaj ti misliš, a zares tako mislijo, a se "prodajajo"?
jemcek, 20.09.2007
mm, pa ti povej, tudi zate so edino zveličavni cestni profiji!
meni je žalostno, da g.Vito enači downhilaše s klovni. po njegovem so torej vsi Freestyle športi cirkus klovnov, pravi športniki pa le tisti, ki so sposobni kar nahjhitreje prevoziti Vršič in podobno.
meni je žalostno, da g.Vito enači downhilaše s klovni. po njegovem so torej vsi Freestyle športi cirkus klovnov, pravi športniki pa le tisti, ki so sposobni kar nahjhitreje prevoziti Vršič in podobno.
CHEF, 20.09.2007
@mm: prepošteni fantje so, da bi se prodajali. Ampak vpletenost v neko organizacijo slej ko prej povzroči, da ponotranjimo vse vzorce... da torej začnemo misliti tako, kot večina v organizaciji.
Vsak mulo pride ves navdušen v slabo firmo, ampak ko sčasoma ugotovi, da je brezveze delat, ko ostali zabušavajo, bo postal on isti.
Jebat ga, tako je. Če bi jaz z Lucujem skupaj kofe pil, bi mi bil mogoče tudi všeč. Lahko da je fajn dečko. Ampak piše pa take neumnosti (kot tudi danes), da bi mu pri priči prepovedal pisati vsaj uvodnike.
Kaj, vraga, je hotel povedat, jebelacesta! Stavki pa taki, da me srat stisne. Dobro, da sem spet na sekretu bral, ja.
Vsak mulo pride ves navdušen v slabo firmo, ampak ko sčasoma ugotovi, da je brezveze delat, ko ostali zabušavajo, bo postal on isti.
Jebat ga, tako je. Če bi jaz z Lucujem skupaj kofe pil, bi mi bil mogoče tudi všeč. Lahko da je fajn dečko. Ampak piše pa take neumnosti (kot tudi danes), da bi mu pri priči prepovedal pisati vsaj uvodnike.
Kaj, vraga, je hotel povedat, jebelacesta! Stavki pa taki, da me srat stisne. Dobro, da sem spet na sekretu bral, ja.
RD, 20.09.2007
Upam da je g. Divac prebral današnja odlična prispevka Gregorja Šketa v Poletu!
AndrejD, 20.09.2007
@ RD: Šket se je danes res izkazal.
@ Fausto: Kdor na Gorenjskem ali kje drugje v Sloveniji ni vedel za svetovni pokal v Mariboru, živi pod kamnom oziroma ga tako malo zanima, da tako ali tako ne bi prišel 150 km daleč.
in še: jaz Divcu zamerim, da: 1. komentira nekaj, česar sploh ni videl, saj je bil samo na XCju; 2. izraža svoje subjektivno mnenje v poročilu, kot je že ugotovil Chef. Pa ga sicer ravno tako spoštujem kot Lucuja, ki ga poznam več kot 20 let, ampak njegove športne članke pa težko berem.
@ Fausto: Kdor na Gorenjskem ali kje drugje v Sloveniji ni vedel za svetovni pokal v Mariboru, živi pod kamnom oziroma ga tako malo zanima, da tako ali tako ne bi prišel 150 km daleč.
in še: jaz Divcu zamerim, da: 1. komentira nekaj, česar sploh ni videl, saj je bil samo na XCju; 2. izraža svoje subjektivno mnenje v poročilu, kot je že ugotovil Chef. Pa ga sicer ravno tako spoštujem kot Lucuja, ki ga poznam več kot 20 let, ampak njegove športne članke pa težko berem.
Roki, 21.09.2007
Ej.....kako smo nekateri užaljeni
)) jaz se popolnoma strinjam z njim... beda in blišč.....
Smešno mi je bilo kako so raznovrstni tekmovalci....kot prvo in peto ligaši.....Pa vsi tekmujejo v svetovnem pokalu
)))
Ej spust je trajal v povprečju cca 3 minute....razlike pa so bile v povprečju nekje med 30sekund in eno minuto....A si zna kdo predstavljati, da bi v smuku povprečen tekmovalec zaostal 30 in več sekund....????? Pa gre za enako ekstremno zadevo... To pove vse....
In ko sem videl tekmovalca, ki si je ob prihodu v cilj prižgal cigareto, pa punco s pivom v roki, ko je čakala, da bo zajahala bika itd....
No ja.....meni je bilo super. Predvsem zato, ker mi je cirkus nekoliko bolj všeč kot pa sama tekmovanja-hi, hi
Smešno mi je bilo kako so raznovrstni tekmovalci....kot prvo in peto ligaši.....Pa vsi tekmujejo v svetovnem pokalu
Ej spust je trajal v povprečju cca 3 minute....razlike pa so bile v povprečju nekje med 30sekund in eno minuto....A si zna kdo predstavljati, da bi v smuku povprečen tekmovalec zaostal 30 in več sekund....????? Pa gre za enako ekstremno zadevo... To pove vse....
In ko sem videl tekmovalca, ki si je ob prihodu v cilj prižgal cigareto, pa punco s pivom v roki, ko je čakala, da bo zajahala bika itd....
No ja.....meni je bilo super. Predvsem zato, ker mi je cirkus nekoliko bolj všeč kot pa sama tekmovanja-hi, hi
RD, 21.09.2007
@AndrejD: sem te dni v Delu pričakoval tvoj ˝ofišl˝ odgovor na Divčev zapis. Verejtno si presodil, da je nesmiselno odgovarjati, da že sam molk pove, da na tak žaljiv zapis sploh ni vredno replyati ...
veteran, 21.09.2007
Roki, popolnoma se strinjam s tabo.
Kar se Divca tiče in njegovih komentarjev , se popolnoma strinjam z njim. Divac spremlja in komentira kolesarstvo več kot dvajset let, tudi neposredno in od blizu in prepričan sem, da ve kaj je kolesarstvo. Da gleda na neke novodobe in alternativne kolesarje tako kot gleda je povsem razumljivo. IN ZAKAJ NEBI SMEL IMETI IN PA IZRAZIT SVOJEGA VIDENJA?
Kar se Divca tiče in njegovih komentarjev , se popolnoma strinjam z njim. Divac spremlja in komentira kolesarstvo več kot dvajset let, tudi neposredno in od blizu in prepričan sem, da ve kaj je kolesarstvo. Da gleda na neke novodobe in alternativne kolesarje tako kot gleda je povsem razumljivo. IN ZAKAJ NEBI SMEL IMETI IN PA IZRAZIT SVOJEGA VIDENJA?
jemcek, 22.09.2007
zato, ker me kot naročnika Dela na PRVI ŠPORTNI strani prav mal briga, kakšno je njegovo videnje in osebno mnenje o spustaših in ali jih mara ai ne . zanima pa me, kdo je zmagal in kako so se odrezali naši. in to naj napiše na prvo stran. in to, da je 23.000 gledalcev uživalo v tekmi! svoja mnjenja pa naj piše v kolumno, placa ima ogromno.
da pa 20 let spremlja kolesarstvo pa samo potrjuje dejstvo, da ga je (morda) čas povozu in če se se ne misli razvijat naprej, naj prepusti mesto mlajšim. pa kaj, a vi eni res mislite, da tak šport k ga poznate zdaj, da bo čez 50 let še zmer isto???
da pa 20 let spremlja kolesarstvo pa samo potrjuje dejstvo, da ga je (morda) čas povozu in če se se ne misli razvijat naprej, naj prepusti mesto mlajšim. pa kaj, a vi eni res mislite, da tak šport k ga poznate zdaj, da bo čez 50 let še zmer isto???
AndrejD, 22.09.2007
@ Roki: v spustu je 80 finalistov v 15 sekundah, iz čisto fizikalnih razlogov pa zaostanki niso primerljivi s smukom, zato je tvoja primerjava neumestna. Da, na koncu štartne liste se najde nekaj rokerjev, ki nimajo najmanjše možnosti za uvrstitev v finale, ti tudi kaj skadijo. Smo pa tudi v krosu videli olimpijskega in svetovnega prvaka s pivom v roki (med dirko) in procentualno veliko večje zaostanke kot v spustu, tako da ...
@ RD: Z Vitom sva to rešila po telefonu :-)
@ veteran: Ne razumeš razlike med poročilom s tekmovanja in komentarjem, ki se že po novinarskem kodeksu ne smeta mešati.
@ RD: Z Vitom sva to rešila po telefonu :-)
@ veteran: Ne razumeš razlike med poročilom s tekmovanja in komentarjem, ki se že po novinarskem kodeksu ne smeta mešati.
CHEF, 22.09.2007
Divčeve neumnosti je danes odlično demantiral 4krosist Žiga Knez, ki je dokazal, da z MTB biciklom na sto metrov kot za šalo opravi tudi s cestnimi kolesarji.
Madona, kako je fant šprintal! Sem mislil, da bo balanco polomu!
Madona, kako je fant šprintal! Sem mislil, da bo balanco polomu!
RD, 23.09.2007
@AndrejD: upam, da je g. Vito uvidel, da ni imel prav. Lahko, da je imel le slab dan. Se zgodi vsakumor ....
@veteran: več o novinaskih žanrih najdeš v -- Košir, M.: Nastavki za teorijo novinarskih vrst. Ljubljana, DZS.
@veteran: več o novinaskih žanrih najdeš v -- Košir, M.: Nastavki za teorijo novinarskih vrst. Ljubljana, DZS.
Domov


natisni
pošlji

Tudi tako lahko razumeš njegov članek.
Kar je tiče kronometra, je to dirka/etapa kjer dirkaš s časom, XC pa dirkaš za uvrstitev z ostalimi tekmovalci in čas ni pomemben.