Zdravje in treningi
01.05.2023
Kolesarjenje BIH, Crna Gora
Ob 17:30, daks
ola je napisal: |
ze dolgo nazaj sem si prepisal neke stvari iz lancove knjige vrjetno ti bo pomagalo http://lulek.lu.funpic.de/vzponi.htm lp |
mat je napisal: | ||
[/url]http://lulek.lu.funpic.de/vzponi.htm[url] |
CHEF je napisal: |
D.anna: zadela si žebljico na glavico! Rekreativci naj se samo vozijo, pa bo! Čim začneš razmišljat o laktatih, procentih in podobnih neumnostih, si samo še bolj obremenjen in na koncu ne narediš nič za užitek. |
CHEF je napisal: |
Tale link je po mojem brezveze. Mislim, 78-83% MSU! 1.) Zase nimam pojma, kje imam MSU. Včasih sem ga imel na 196 (pri Miliću, kar je itak edino regularno), lani pa sem ga nekje nabil kao 201 po pulzmetru. 2.) Kaj sploh določa ta meja 78-83%?!?!? Odvisna je od posameznikove pripravljenosti, jasno. 3.) Stvar je smešna za popizdit! Na linku je pa opisana samo vožnja v območju nad laktatnim pragom, kar je sicer pomembno, ampak po mojih izkušnjah najlažje za natrenirat. In po mojih izkušnjah gre povprečni rekreativec itak vedno do daske, pa do kjer pride, pač pride. Zakaj bi delal nekakšne gorske šprinte, mi pa sploh ni jasno, razen, če misli dirkat in pokrivat skoke. Ampak to se dela na koncu. Kot je dvince pravilno napisal, zelo pomembni so tudi intervali nad anaerobnim pragom! Različno dolgi... od minute pa tudi do 8 minut, kolikor pač vzdržiš. To so intervali! Za višanje laktatnega praga pa so po mojem bolj pomembne čimdaljše ponovitve. Jaz to počnem recimo na dolgih turah, ko grem čez tri, štiri prelaze, pa vse nad laktatnim pragom, jasno. Ne vem zakaj bi se vozil gor pa dol po klancu kot kakšen idiot, če lahko to natreniram tudi na kakšni lepi turi. Tudi ne vem kje je trening za moč? Težka šajba in gas! Kot da je kolesarstvo samo gledanje na pulzmeter, moč pa ni pomembna! Če je tole res iz Armstronga, potem se lahko samo smejem, kako tip nateguje folk. |
blaz je napisal: |
princip treninga, ki bi mi ustrezal je tudi, kot je Chef omenil čez prelaze oz. klance do 40min ampak dosti nižje po pulzu kaj pa vem 160-180pač kako si spočit in pripravljen |
CHEF je napisal: | ||
PREKLET USRAN FORUM, DA SE NE DA NORMALNO DELAT Z NJIM! Blaž. očitno res ne ločiš med laktatnim in anaerobnim pragom. Laktatni prag imaš, na pamet govorim, na vrednosti recimo 165. To je tam, kjer telo ne more več delovat zgolj aerobno, zato se začne v mišicah sproščat mlečna kislina, ergo, laktat. Bolj ko se matraš, več laktata se tvori in vedno bolj pečejo mišice. Zato je smotrno laktatni prag dvigniti čim višje, da ga torej čim kasneje dosežeš! Ko si pa že enkrat tam, pa moraš natrenirat, da te vožnja v tem območju ne bo zjebala prehitro. Meni to sploh ne dela več problemov in lahko takole gonim juhuhu časa, z vsemi pa ni tako. Zato pa pravim, da je to fino delat na dolge klance, ko enkrat vzdržiš! Vsaj za cestno kolesarjenje, kajne. No, na neki točki pride do tako visoke koncentracije laktata 4 mmol/l krvi, da delaš samo še anaerobno. No, to je pa anaerobni prag. Tega pa zelo malo časa vzdržiš, lahko pa čas v katerem ga lahko držiš, kar pošteno podaljšaš! No, to je pa recimo na pulzu 180! In to se dela z intervali! |
KAVITATOR+ je napisal: |
če hočeš hitrej v klanc bit nabav Ultra Hyperion al pa kake Ventux Lightweight feltne,geštel Litespeed Ghisalio pa lahk še mal LEW feltne pogledaš |
sernk je napisal: |
Da vam še jest mal pamet posolim v glavneem je treba kgaj na položn klanc z težko šajbo recmo na Rašico pa greš gor ene 6 pa enkat stoje enkat sede pol pa bi mogl jet lako pol k bi pohodu na klac skratka če uporabš use bi mogu kr lepo letet |
če poznate kakšno pametno sistematično pot? Drugače sem visok 176 cm in imam okoli 66 kg (če to kaj pomaga pri odgovoru).
Že vnaprej hvala za odgovore