DOS EXTREME 2008

Domov > Forum > DOS EXTREME 2008

DOS EXTREME 2008

SORTIRAJ PO:
Zverček 29.10.2007 15:34
Pozdravljeni športni prijatelji!

Najprej še enkrat zahvala vsem, ki ste v maju letos s svojim nesebičnim delom pripomogli k temu, da je premierna predstava DOS EXTREME 2007 uspela v celoti!

Čas teče in priprave na drugo izvedbo dirke se počasi začenjajo.

Morda ste že opazili - v prenovi je spletna stran www.dos-extreme.si .

Pripravljamo krajši propagandni film, s posnetki z letošnje dirke.

Napisal sem knjigo, z naslovom DOS EXTREME - slovenski RAAM - še iščem založnika, vseeno pa načrtujem, da bo izšla v kratkem. V knjigi sem predstavil dirko bolj podrobno, predvsem pa sem skušal v nji nameniti vsaj delček pozornosti vsem, ki so na dirki sodelovali - tudi Vam.

Skratka - delo se pričenja.

Posebnih novosti na naslednji dirki ne bo.

Le deloma bomo spremenili potek proge (Prekmurje), kar pomeni, da bo daljša za cca. 50 - 100 km.

Start ostaja ob 21.00 uri. Nekoliko bomo (tudi zaradi daljše proge) podaljšali časovni limit, ki je lani znašal 63 ur.

Tudi letos bodo nastopali le posamezniki - že zdaj je interes precejšen. Zagotovo se bo dirke udeležili velika večina lanskih tekmovalcev. Tudi vsi tujci so že potrdili sodelovanje, s tem, da Rob Kish skuša na tekmo privabiti še kakšnega Američana. Nekaj bo novih (Švicarji, Avstrijci, Nemci..). Skratka, že sedaj se dogaja.

Novost bo tudi ta, da načrtujemo, da bodo spremljevalna vozila opremljena s sledilnimi GPS napravami, ki bodo omogočile, da bo na spletni strani vsak trenutek točno prikazana pozicija tekmovalca (sprem. vozila), kar bo omogočilo bolj točno spremljanje poteka dirke tudi obiskovalcem spletne strani. dogovori v tej smeri že potekajo.

Večina časovnih kontrol bo na istih lokacijah kot letos, nekaj bo manjših korektur.

Kaj pa Vi?

Že po letošnji dirki sem Vas pozval, da mi sporočite Vaše vtise, mnenja in predloge... Nekaj odziva je bilo in Vaše pripombe bomo skušali upoštevati.

Od Vas pa ta trenutek pričakujem le eno - predlogi, komentarji....

Zaenkrat naj bo dovolj.

Vsem skupaj lep pozdrav in vse najboljše!
CAMPY 29.10.2007 15:37
Že vidim, da bo TRUPLO zelo zadovoljen z traso:lol: ;) Bom vsekakor med gledalci :D
Zverček 29.10.2007 15:38
[Najbrž bo. Pa še kakšen. Od navijačev.

Tekmovalci, vsaj nekateri, pa malo manj. Se mi zdi.
CAMPY 29.10.2007 15:43
Mislim, da bi znal Strasser močno ogrozit favorite :arrow: :!: Seveda, če bo prijavljen? Nisem mogel verjet letos: Na TS 6 je stopil iz kolesa kot bi imel za sabo samo par prevoženih kilometrov 8O
Zverček 29.10.2007 15:45
Nekateri favoriti (ne vsi), si želijo močnejše konkurence. Verjamem, da jo bodo tudi dobili. Malce je še prehitro govoriti, pa vendarle se obeta več močnih tekmovalcev. In, še več tistih, ki se bodo borili sami s seboj. Skratka, osebno pričakujem še mnogo boljšo predstavo, kot na minuli tekmi.
Mad_one 29.10.2007 16:01
Zverček je napisal:
Novost bo tudi ta, da načrtujemo, da bodo spremljevalna vozila opremljena s sledilnimi GPS napravami, ki bodo omogočile, da bo na spletni strani vsak trenutek točno prikazana pozicija tekmovalca (sprem. vozila), kar bo omogočilo bolj točno spremljanje poteka dirke tudi obiskovalcem spletne strani.

8) To bi bil sicer moj predlog, pa ste me organizatorji prav prijetno prehiteli .... :idea:

Turistične variante pa (tudi) letos (še) ne bo? :? :cry:
Čez par let bom pa verjetno že prestar za take hece .... :ups: :mrgreen:
Zverček 29.10.2007 16:53
Tvoja "kritika" me je po letošnjem DOS-u toliko zadela, da sem jo celo uvrstil v svojo knjigo!

Trudimo se, res. Že zdaj. In, upam, da bo šlo še mnogo bolje, kot lani.

Odtod tudi dejstvo, da se "turizma" letos še ne gremo. Dejstvo je, da si moramo najprej zgraditi trdne temelje (beri: utrditi pozicijo, ki naši dirki gre), da se lahko potem še bolj posvetimo spremljajočim aktivnostim - tudi rekreacijski varianti.

Nisem pa še popolnoma odpovedal - če bo le dovolj časa, se morda že letos odločimo za testno rekreativno vožnjo (z nekaterimi izbranci)? Kdo ve? Čas je še...
blazz85 29.10.2007 19:11
mene pa zanima kakšni so približni stroški tekmovalca in kakšna je štartnina? da vidim če se da tolk keša nabrat :mrgreen:
Mad_one 29.10.2007 20:13
Zverček je napisal:
Nisem pa še popolnoma odpovedal - če bo le dovolj časa, se morda že letos odločimo za testno rekreativno vožnjo (z nekaterimi izbranci)? Kdo ve? Čas je še...

No, upanje torej ostaja ... ampak moraš dost zgodej povedat, da bo tut kondicije kej .... ;) Sej ne bom preveč zameru, če ne bo turizma.
Bom pa lohka spet za Ajdo navijou ... :!: 8)
TG 29.10.2007 20:50
@zwercek : upam da bo zanimivo branje :mrgreen:

@blaz85 : stroški prijave , 2-3 prijatelji ki te spremljajo z vozilom, nakup nekaterih malenkosti , celoten podvig te bo stal med 400 in 500€. Začni šparat :)
DJZIZI 29.10.2007 23:38
TG je napisal:
@zwercek : upam da bo zanimivo branje :mrgreen:

@blaz85 : stroški prijave , 2-3 prijatelji ki te spremljajo z vozilom, nakup nekaterih malenkosti , celoten podvig te bo stal med 400 in 500€. Začni šparat :)


x 5 do 10 :roll:

Pa tudi dosti bolj strogo naj bo letos-kaj se tiče držanja pravil dirke- :roll:
DusanK 29.10.2007 23:42
Lepo in fajn, da že zdaj mislite na priprave.
Vsekakor si zagotovite dober server z res dobro povezavo, saj zna biti internetna stran zelo zelo zelo in še enkrat zelo noro obiskana, ker bo sledenje praktično v živo. Ne smete si privoščiti nedelovanje ali počasno delovanja strani zaradi večjega obiska.
Tudi kakšen foto album v živo s trase bi bil zanimiv za nas gledalce.
Veliko sreče in dobre volje pri organizaciji. ;)
Mad_one 30.10.2007 07:39
Drži ... :!: :!: :!:
Truplo 30.10.2007 08:10
DJZIZI je napisal:
TG je napisal:
@zwercek : upam da bo zanimivo branje :mrgreen:

@blaz85 : stroški prijave , 2-3 prijatelji ki te spremljajo z vozilom, nakup nekaterih malenkosti , celoten podvig te bo stal med 400 in 500€. Začni šparat :)


x 5 do 10 :roll:

Pa tudi dosti bolj strogo naj bo letos-kaj se tiče držanja pravil dirke- :roll:


Po mojem to stane precej več: moraš imeti dve ekipi, ki te spremljata, saj se morata izmenjevati. Torej en kombi in en dodatni avto, morda dva. Potem moraš ekipi omogočiti, da nekje v pavzi prespi, saj ne moreš pričakovati, da bodo tri dni pokonci. Potem hrana, dodatno kolo.........?????????? Jaz računam eno eur 7.000,00! Se motim?
Zverček 30.10.2007 08:47
Stroški?
Prijava 200 EUR. Gorivo za 1 avto = 100 EUR (okroglo). Nekaj hrane in pijače. Kolo valjda vsak malce bolj resen kolesar že ima (upam)? Opremo tudi. Ekipa? Valjda ne bodo člani spali po hotelih?

Skratka - nekateri so s progo gladko zmogli tudi z enim samim vozilom in s skromno spremljevalno ekipo (Avstrijc Strasser...). Odvisno je torej vse od tega, koliko je možnosti oz. kako globok je žep. Sigurno je bolje imeti močno posadko in več vozil, če pa ne gre, se da tudi relativno skromno opraviti s preizkušnjo.

Pa še drobcen nasvet... Manj časa, ko si na progi, manj je stroškov... In manj časa za spanje.

Jure Robič je bil "varčen". Na progi je trpel le 38 ur. V nasprotju z Ajdo in še nekaterimi, ki so trpeli kar 24 ur več... Skratka, splača se potrpeti in pohiteti!
CAMPY 30.10.2007 08:55
Zverček je napisal:
Stroški?
Prijava 200 EUR. Gorivo za 1 avto = 100 EUR (okroglo). Nekaj hrane in pijače. Kolo valjda vsak malce bolj resen kolesar že ima (upam)? Opremo tudi. Ekipa? Valjda ne bodo člani spali po hotelih?

Skratka - nekateri so s progo gladko zmogli tudi z enim samim vozilom in s skromno spremljevalno ekipo (Avstrijc Strasser...). Odvisno je torej vse od tega, koliko je možnosti oz. kako globok je žep. Sigurno je bolje imeti močno posadko in več vozil, če pa ne gre, se da tudi relativno skromno opraviti s preizkušnjo.

Pa še drobcen nasvet... Manj časa, ko si na progi, manj je stroškov... In manj časa za spanje.

Jure Robič je bil "varčen". Na progi je trpel le 38 ur. V nasprotju z Ajdo in še nekaterimi, ki so trpeli kar 24 ur več... Skratka, splača se potrpeti in pohiteti!


Strasser ni imel ravno "skromnega" spremstva. HYMERJEV wohnwagen z vsem "drinn und drann" mislim, da za 6 oseb, če se prav spominjam? Pa dobra stara Disco glasba je nabijala iz zvočnika :D
blazz85 30.10.2007 09:04
Zverček je napisal:
Stroški?
Prijava 200 EUR. Gorivo za 1 avto = 100 EUR (okroglo). Nekaj hrane in pijače. Kolo valjda vsak malce bolj resen kolesar že ima (upam)? Opremo tudi. Ekipa? Valjda ne bodo člani spali po hotelih?

Skratka - nekateri so s progo gladko zmogli tudi z enim samim vozilom in s skromno spremljevalno ekipo (Avstrijc Strasser...). Odvisno je torej vse od tega, koliko je možnosti oz. kako globok je žep. Sigurno je bolje imeti močno posadko in več vozil, če pa ne gre, se da tudi relativno skromno opraviti s preizkušnjo.

Pa še drobcen nasvet... Manj časa, ko si na progi, manj je stroškov... In manj časa za spanje.

Jure Robič je bil "varčen". Na progi je trpel le 38 ur. V nasprotju z Ajdo in še nekaterimi, ki so trpeli kar 24 ur več... Skratka, splača se potrpeti in pohiteti!


no ta odgovor mi je že bolj všeč :)
denar bi že nabral...najbolj me skrbi fax.
drugače bi pa ful šel :ups:
heros 30.10.2007 09:54
Zverček je napisal:


Pa še drobcen nasvet... Manj časa, ko si na progi, manj je stroškov...


... iz tega sledi - bolj treniraš, ceneje te pride! :mrgreen:
jeti 01.11.2007 16:22
robič je imel tudi dobro muzko, stari dobri turbo folk ;) .
ja preglednost dirke bi morala biti veliko bolj dodelana kot to leto.
stroški pa lahko varirajo odvisno od želja, verjetno lahko zzz in perčič kaj bolj detalneje povesta o tem.
-BLAŽ- 04.11.2007 22:34
Datum DOS-a 2008 je pa dosti nesrečno izbran.
Na isti datum pride tudi svetovni pokal mtb v Mariboru, kar sigurno pomeni manjšo pozornost medijev. Dodatno tudi zato, ker se iz Maribora obeta TV prenos. Sigurno bo tudi kakšen navijač manj ob progi. Mislim, da bi morali organizatorji še malo razmisliti okoli datuma.
Truplo 05.11.2007 08:20
-BLAŽ- je napisal:
Datum DOS-a 2008 je pa dosti nesrečno izbran.
Na isti datum pride tudi svetovni pokal mtb v Mariboru, kar sigurno pomeni manjšo pozornost medijev. Dodatno tudi zato, ker se iz Maribora obeta TV prenos. Sigurno bo tudi kakšen navijač manj ob progi. Mislim, da bi morali organizatorji še malo razmisliti okoli datuma.


Vprašanje je, če se da. Verjetno organizatorji že imajo načrt, zakaj štartajo maja. Verjetno bi bilo bolje, ko je daljši dan, ampak....
heros 05.11.2007 09:38
res škoda da se taki dogodki prekrivajo.
Urednik 05.11.2007 09:40
Svetovni pokal se ne more prestavljat ker je termin postavljen pol leta naprej.

Če je možno da se DOS zamakne za teden dni prej ali kasneje ali vsaj kak dan bi bilo smieslno za vse.
Zverček 05.11.2007 19:34
DOS EXTREME 2008 definitivno starta 8. maja ob 21.00. Brez premikov, vsaj načrtovanih ne. Vedno lahko vmes poseže višja sila, upam pa, da temu ne bo tako.

OK, morda se nekateri športni dogodki tudi prekrivajo, kar je škoda, ampak, žal je že tako. Kdor bo racionalen, se bo že znal organizirati tako, da ne bo prikrajšan ne za eno, ne za drugo.

DOS EXTREME, da spomnim, šteje za evropsko prvenstvo (bojda spet), hkrati tudi za svetovni pokal in je nekaterim tekmovalcem zadnja preizkušnja pred RAAM-om.

Skratka, tako pač je. Verjamem pa, da bodo ljubitelji športa prišli na svoj račun tu in tam. Za vsakega je mesto na tem svetu, po drugi strani pa vsak (beri: organizator) išče svoj prostor pod soncem, svoj ugled, ga utrjuje... Kdove, morda bo pa kdaj res drugače?
darwin 05.11.2007 20:38
Škoda, jaz bi takoj prestavu DOS še za kakšen mesec, da bi imeli tekmovalci dalj časa za priprave, kajti zimski dnevi so zelooooooo kratki.
MarkoEx 05.11.2007 21:15
darwin je napisal:
Škoda, jaz bi takoj prestavu DOS še za kakšen mesec, da bi imeli tekmovalci dalj časa za priprave, kajti zimski dnevi so zelooooooo kratki.


Se strinjam...
joozz1 06.11.2007 08:17
Zanimivo temo, ste načeli- stroški DOS-a :lol:

Koliko stane 300 evrov ali 7.000 evrov. :?:

Naprej se bom pustil, da ograjam organizatorja glede dveh stvari tack za GPS in nevarna proga pri Marezigah in Šentilju ter nerazumna pot po glavni cesti proti Črenjševcem, kjer je nešteto poti odličnih za kolesarit samo malo se je treba razgledat po zemljevidu. 8O

Priprava na DOS sem rekel, da bom opisal. Ker sem sam sodeloval kot del ekipe bom to napisal iz prve roke.
Po določenem delu trase sem se peljal dvakrat, da sem si ogledal pot. :P
Dvakrat sem na določenem delu spremljal trening.
Dva sestanka z celotno ekipo za razdelitev nalog.
Dve tiskovni konferenci. :idea: :idea:

Pa pojdimo na dirko.
Ekipa je štela devet članov, v pogonu so bili trije avtomobili. Eno je bilo sledno dva pa za vohunjenje in pomoč slednemu.
Razdelitev vlog v ekipi: štirje šoferji, dva navigatorja, dva za prehrano tekmovalca, računalničar za internet novice. Kaj taka številna ekipa potrebuje: kar nekaj sendvičev, pizz, coca cole, pa palačinke, rižev narastek ter seveda male in velike potrebe ( WC ). Pa, da lahko gre del ekipe na počitek -ker sta dve noči v igri. Varnost je na prvem mestu. :mrgreen:

Za tekmovalca pa kar nekaj kosov različnih dresov za dan noč mrzlo dež, rezervno kolo, nove gume in zračnice na vse kole, radijske povezave, ozvočenje na avtomobilu, nalepke na avtu, rotacijske luči in še kaj. Nato prehrana tekmovalca za 40 ur – verjemite spisek je zelo dolg in vrhunski dodatki so peklensko dragi. :x

Koliko smo že zapravili. Verjemite z DOS-om je kar nekaj stroškov, vendar ker je to lastno dokazovanje vzdržljivosti, se vsi ti stroški, ki jih ima tekmovalec pozabijo oz. jih financira pozabijo ostanejo le žulji na tazadnji in dlaneh, dve neprespani noči in užitek na ciljni črti. :( :o

Sem pa zelo vesel, da je organizator vložil dosti truda v GPS navigacijo in spremembo dela trase v Prekmurju. :twisted:

Se vidimo na DOS-u :P

Torej vsi stroški od nabave opreme za tekmovalca, vsa goriva za vozila, hrana za spremljevalce in prehrana za tekmovalca, najem vozil itd… od 3.000 do 4.000 evrov.(Odvisno koliko si iznajdljiv in koliko prijateljev imaš, ki ti lahko pomagajo. ) :!: :?: :idea:


Sedaj pa hitro sponzorje lovit!

Glede datuma prireditve tu pa imajo organizatorji glavno besedo, bi pa lahko bil DOS štirinajst dni kasneje. :(
Truplo 06.11.2007 09:17
:D Za nas Obmurce je najbolj razveseljivo, da se je trasa podaljšala in to tako, da bo potekala po Goričkem. Kje točno se bomo odločili ta mesec, variant je nekaj, ne bo ravno pretežko, pa tudi ravno nikakor ne bo, ker je Goričko dokaj valovito, če še kdo ne ve. Gradnja avtoceste poteka solidno, v soboto sem se vozil malo s kolesom tam in sem prepričan, da bodo nadvožnjaki urejeni, tako, da bo možno solidno prečkati avtocesto pri Turnišču in še kje. Stremim k temu, da se bo peljalo zelo malo ali skoraj nič po cesti, kjer je sedaj toliko teh nesrečnih tovornjakov. Če traso speljemo tako, da pridemo na to cesto v Črenšovcih, potem se bo po tej cesti peljalo kvečjemu tristo metrov in niti metra več.

Glede na urnik bo spet tako, da bodo trije, štirje najhitrejši šibali mimo ponoči, a ostali pa bodo "vidni" po dnevu. Lani je bilo malo nerodno, ker je lil dež in predvsem, ker je bilo obveščanje slabo. Za prvo prireditev razumljivo in opravičljivo, za nasledno pa se to mora izboljšati.
Zverček 06.11.2007 10:21
Spoštovani "joozz1 "! Govoriš pač kot eden tistih, ki se je dirke udeležil z namenom zmage, za vsako ceno. Odtod tudi trije avti in vse tisto, kar si naštel. Se pravi, da zadeve vrhunsko poznaš, tako, kot tvoj varovanec, ki ima hkrati tudi vrhunske zahteve.

Kar je seveda prav. Je pa hkrati treba povedati, da se da dirko prevoziti tudi mnogo bolj racionalno - česar morda v tvoji ekipi niste vajeni. Hočem povedati, da je vse mogoče. Čudovito je, da če imaš možnosti (beri: dovolj sponzorjev), se vrhunsko pripraviš. Če temu pač ni tako, moraš biti mnogo bolj skromen in včasih tudi tvegati. Npr. brez rezervnega bicikla, pa še brez česa... Žal je pač tako - kot nismo vsi ljudje enaki, tudi pogojev nimajo vsi enakih.

Morda je čar vsega tudi v tem. Kar se proge tiče, bo doživela nekatere spremembe - kaj bistvenega pa ne. Tudi ne v Marezigah in Šentilju. Proga je, kakršna je. Več ljudi (tekmovalcev) vprašaš, več je različnih mnenj, zato pa tudi nima smisla poskušati ustreči željam. Jasno je, da si vsi želimo, da se dirka uspešno začne in varno konča. Nekaj te odgovornosti pa je tudi v tekmovalcih in spremljevalcih.

Na opisanih odsekih lani (maja letos) ni bilo padcev... Se pa spominjam nekaterih padcev na ravninah, pred semaforji itd... Kar kaže na to, da previdnost nikoli in nikjer ni odveč.

Kar se vsega ostalega tiče... Se pač še učimo. Nekateri imate več tozadevnih izkušenj (kot uporabniki storitev), nekateri pač malo manj, četudi smo v vlogi tistih, ki vam skušajo čimbolj ustreči.

V upanju, da bomo dobre stvari znali zadržati in slabše in slabe odpraviti, vsem lep pozdrav.
pionirmtb 06.11.2007 10:26
pa posvetite se bolj tistim,.ki ne upoštevajo prometnih predpisov(semaforji,zapornice),naj bo kazen,predpisi pač veljajo za vse enakoooooooooo.
1 2 3 ... 52
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI