Specilke za "povprečne" kolesarje

Domov > Forum > Specilke za "povprečne" kolesarje

Specilke za "povprečne" kolesarje

SORTIRAJ PO:
tris 29.11.2007 01:32
Upam de ne bom preveč naložil in da ne bo preraslo v kak spor....

Najprej profil kolkor toliko resnega povprečnega kolesarja(moje subjektivno mnenje), ki vozi specijalko:
-2000-5000km(kar ni malo!) / sezono,
-cena novega kolesa recimo od 800-2000€(največkrat odvisno od zmožnosti , pa tudi želja, priporočil,...),
-vozi v glavni sezoni, v lepem vremenu,
-recimo 1x / sezono na Vršič ali pa Franja,
-ne tekmuje
- fura ker mu je to "fajn"

Koles v omenjenem cenovnem rangu je mnogo od ALU, do raznih kombinacij(ALU-KArbon), pa tudi dobre karbonce se dobi...razne grupe....ostala oprema...

Sedaj pa vzemimo, da bi različna kolesa "zamaskirali" da noben ne bi vedel kaj vozi(ne znamke ne, materialov,...nič), isto velja za grupo(npr., SORA,XENON,Mirage,105, Veloce, Ultegra,...) brez oznak....katero razliko bi rekreativec najbolj občutil ?

Je to morda oprema(recimo SORA vs ULTEGRA,....no ja to bi verjetno občutil), geometrija, material okvirja, material vilic, obroči, ...bi morda čutil razliko 1kg v plus ali minus ???...morda sama nastavitev kolesa(zic, krmilo,....vse optimalno nastavljeno)
Razumem, da en vrhunski kolesar ali pa nadpovprečen rekreativec čuti, da se okvir zvija in je kot "čigumi", ali pa, da vidi, da ima boljši /slabši čas in ve da je za to kriv bicikel,.....da vidi razliko pri spustih......ampak zanima me za "povprečne" kolesarje ki jih je velika večina.

Sprašujem zato ker večkrat slišim ali berem ko kdo reče "ta bicikel je ful boljši kot oni drugi", "ta se lepše pelje", "s tem imam občutek kot da me sam vleče v klanec" :roll: , "ta ful bolje pobira vibracije"....... , razlika v ceni med bicikloma pa je recimo od 200 do max 400€ .
Ali so dejansko take razlike ali pa je največkrat le placebo efekt?
Kaj je v omenjenem razredu koles tisto "kar najbolj šteje" in se tudi dejansko čuti razlika.
:roll:
Hans Schnellauf 29.11.2007 01:58
tris je napisal:
Upam de ne bom preveč naložil in da ne bo preraslo v kak spor....

Najprej profil kolkor toliko resnega povprečnega kolesarja(moje subjektivno mnenje), ki vozi specijalko:
-2000-5000km(kar ni malo!) / sezono,
-cena novega kolesa recimo od 800-2000€(največkrat odvisno od zmožnosti , pa tudi želja, priporočil,...),
-vozi v glavni sezoni, v lepem vremenu,
-recimo 1x / sezono na Vršič ali pa Franja,
-ne tekmuje
- fura ker mu je to "fajn"

Koles v omenjenem cenovnem rangu je mnogo od ALU, do raznih kombinacij(ALU-KArbon), pa tudi dobre karbonce se dobi...razne grupe....ostala oprema...

Sedaj pa vzemimo, da bi različna kolesa "zamaskirali" da noben ne bi vedel kaj vozi(ne znamke ne, materialov,...nič), isto velja za grupo(npr., SORA,XENON,Mirage,105, Veloce, Ultegra,...) brez oznak....katero razliko bi rekreativec najbolj občutil ?

Je to morda oprema(recimo SORA vs ULTEGRA,....no ja to bi verjetno občutil), geometrija, material okvirja, material vilic, obroči, ...bi morda čutil razliko 1kg v plus ali minus ???...morda sama nastavitev kolesa(zic, krmilo,....vse optimalno nastavljeno)
Razumem, da en vrhunski kolesar ali pa nadpovprečen rekreativec čuti, da se okvir zvija in je kot "čigumi", ali pa, da vidi, da ima boljši /slabši čas in ve da je za to kriv bicikel,.....da vidi razliko pri spustih......ampak zanima me za "povprečne" kolesarje ki jih je velika večina.

Sprašujem zato ker večkrat slišim ali berem ko kdo reče "ta bicikel je ful boljši kot oni drugi", "ta se lepše pelje", "s tem imam občutek kot da me sam vleče v klanec" :roll: , "ta ful bolje pobira vibracije"....... , razlika v ceni med bicikloma pa je recimo od 200 do max 400€ .
Ali so dejansko take razlike ali pa je največkrat le placebo efekt?
Kaj je v omenjenem razredu koles tisto "kar najbolj šteje" in se tudi dejansko čuti razlika.
:roll:


Saj odgovor si si dal ze sam :P
Skoraj vsakemu je najbolj pomembno, kaj pise na kolesu.
Js osebno se bi dosti slabse pocutil na kolesu xy znamke, ceprav bi lahko bil popolnoma enake kvalitete kot "Brand". Smo ljudje pac necimrni...

Pa se pomoc ostalim (tudi sam sem pogledal kaj to pomeni :ups: )
PLACEBO EFEKT: če nekomu daš tableto, ki nič ne vsebuje in mu rečeš, da je zdravilo, on to verjame in se pogosto odzove, kot da je resnično zaužil zdravilo - temu se reče placebo efekt
Lumen 29.11.2007 08:18
V 10 letih sem vozil dva cestaka: "zvenečega" alu Gianta TCR s tistimi značilnimi širokimi špicami, sedaj pa malo manj "zvenečega" alu - karbon Simplona LUMEN. Oba Ultegra.
Razlika je tako velika, da jo lahko opazi že občasni rekreativec.
Je že mogoče res, da je bil Giant model 1999, Simplon pa 2005, ampak takšnega zvijanja kot sem ga doživljal na Giantu, ne doživiš na vsakem kolesu. Na vzponih mi je magnetek za hitrost stalno tolkel po Polarjevem senzorju (če si stopil na pedale), isto na slabi cesti po ravnem in spustu. Z njim sem samo enkrat šel na Franjo, pa imel skoraj celi spust od Kladji do Škofje Loke prste med šicami in popravljel senzor. Na spustih pri hitrostih večjih od 60km/h pa sem že bremzal, ker mi je v drugače okvir začelo po dolžini tako tresti, da sem imel občutek, da me bo "konj" vrgel iz sedla.
Pri Simplonu z Mavic Equipe pa so stvari skoraj take kot pri profijih, ko lahko pri 80km/h voziš spuste z eno roko, z drugo pa ješ. Ultegra pa je v obeh primerih delovala isto (9 in 10 redna).

Torej razlika v materijalih se je v teh letih zelo izboljšala.
Kaj naj kupi rekreativec? Glede nato, da sem vozil samo ultegro, glede opreme težko svetujem, mislim pa, da neke velike v razlike ne bo čutil in bi tako 105 lahko bila dovolj na enako kvalitetnem okvirju kot so ultegra ali dura-ace ipd. Večji poudarek naj se da na obroče. V primeru, pa da je rekreativec bolj težkokategornik, pa mislim, da je vseeno bolje dati nekaj več € za boljšo opremo oz. okvir.
Razlike v ceni med alu-karbon in karbon okvirji pa so tako velike (tudi 1000€ ali več), da mislim, da je bolje kupit alu-karbon kot pa karbon pri isti znamki. Pri cenah koles več kot 1500€ mislim, da pri alu-karbon ne fališ nič kar kupiš, pri karbonu pa je vseeno bolje dati malo (beri: dosti) več.
Najbolj idealno bi pa bilo, če bi imel možnost probati vsa koles, ki so v igri za nakup in se potem odločiti.
lonelyrider 29.11.2007 08:24
..kako se ne bi zvijal, ko si pa imel najslabši možen karbon 8)
Lumen 29.11.2007 08:37
lonelyrider je napisal:
..kako se ne bi zvijal, ko si pa imel najslabši možen karbon 8)

Kakšen karbon? Razen če misliš na vilico. TCR je bil alu. Vilica je bila zelo močna, saj brez pošodb preživela direkten nalet v "škarpo" pri 50 km/h.
lonelyrider 29.11.2007 08:42
..pardon.. ..slabo sem prebral.. ...mislil sem TCT karbon
Višnjan 29.11.2007 08:58
Lumen je napisal:
lonelyrider je napisal:
..kako se ne bi zvijal, ko si pa imel najslabši možen karbon 8)

Kakšen karbon? Razen če misliš na vilico. TCR je bil alu. Vilica je bila zelo močna, saj brez pošodb preživela direkten nalet v "škarpo" pri 50 km/h.


50 km/h v škarpo 8O vilica pa ravna ha....dost si naložu za dons.
Lumen 29.11.2007 09:03
Višnjan je napisal:
Lumen je napisal:
lonelyrider je napisal:
..kako se ne bi zvijal, ko si pa imel najslabši možen karbon 8)

Kakšen karbon? Razen če misliš na vilico. TCR je bil alu. Vilica je bila zelo močna, saj brez pošodb preživela direkten nalet v "škarpo" pri 50 km/h.


50 km/h v škarpo 8O vilica pa ravna ha....dost si naložu za dons.

Jaz sem sem se tudi čudo. Edina dobra stvar, ki je bila na tem kolesu (poleg ultegre).
ZigaK 29.11.2007 10:17
Simplon je zelo znana in cenjena znamka.
honda2 29.11.2007 10:24
Včasih sem vozil specialko, sedaj furam mtb.

Pa menim, da med specialkami gotovo ni takih razlik kot pri MTB biciklih, kjer so ogromne razlike med XC, AM-Enduro ali Freeride, DH kolesi.
Na AM kolesu so najpomembnejsi deli sistem vzmetenja, amortizerji in zavore.
Za opremo skoraj ne vem, kaj vozim, ker mi je povsem ravno, vse prestave dosti dobro delajo.
Ni pa vseeno, kako primejo bremze in kako se amortizer odziva na zaviranje in kakšen stik ima s podlago.

Če pogledam mojo staro specialko in današnje, roko na srce velikih razlik ni. Sigurno imajo novejše boljše materiale za okvir.
Pri specialkah se ukvarjajo z razvojem taksnih stvari kot so visokoprofilne feltne za rekreativce. Verjetno res nimajo kej razvijat, potem pa grejo v banalnosti.
Na MTB kolesu je razvoj vzmetenja, amortizerjev, hidravlicnih zavor neverjeten. 5 let staro kolo je ze tako zastarelo, da je za odpad.

Kar sem hotel povedat...pri specialkah se nimas kej dosti obremenjevat. V istem cenovnem razredu so vse zelo podobne po tehnologiji in sposobnostih.
Lumen 29.11.2007 10:38
honda2 je napisal:
Včasih sem vozil specialko, sedaj furam mtb.

Pa menim, da med specialkami gotovo ni takih razlik kot pri MTB biciklih, kjer so ogromne razlike med XC, AM-Enduro ali Freeride, DH kolesi.
Na AM kolesu so najpomembnejsi deli sistem vzmetenja, amortizerji in zavore.
Za opremo skoraj ne vem, kaj vozim, ker mi je povsem ravno, vse prestave dosti dobro delajo.
Ni pa vseeno, kako primejo bremze in kako se amortizer odziva na zaviranje in kakšen stik ima s podlago.

Če pogledam mojo staro specialko in današnje, roko na srce velikih razlik ni. Sigurno imajo novejše boljše materiale za okvir.
Pri specialkah se ukvarjajo z razvojem taksnih stvari kot so visokoprofilne feltne za rekreativce. Verjetno res nimajo kej razvijat, potem pa grejo v banalnosti.
Na MTB kolesu je razvoj vzmetenja, amortizerjev, hidravlicnih zavor neverjeten. 5 let staro kolo je ze tako zastarelo, da je za odpad.

Kar sem hotel povedat...pri specialkah se nimas kej dosti obremenjevat. V istem cenovnem razredu so vse zelo podobne po tehnologiji in sposobnostih.


Točno tako!!
chico 29.11.2007 10:39
Težko dat objektivno oceno, če nisi vozil prav veliko različnih koles.

Mislim si, da se pet let star alu bolj zvija kot takat, ko je bil nov.

Razlika po moje obstaja predvsem pri občutku, pa tudi v hitrosti. Težko pa rečeš: sedaj bom pa kupil najboljše kolo in bom za 5 km/h hitrejši.

Vodljivost, togost, teža, udobnost, položaj vse to se do neke mere opazi. Včasih se zdi boljše, včasih samo drugače.

To je na nek način podobno kot pri avtomobilih. Vožnja z istim avtom enkrat s slabimi drugič z dobrimi gumami je čisto nekaj drugega. Tudi se čuti razlika me jugotom ali pa recimo cliotom. Ali pa škodo ali pa golfom al pa celo mercedesom. Čeprav se da z vsakim peljat dovolj hitro.
StaraKost 29.11.2007 11:07
Avtomobile in specijalko ne moreš promerjati, ker je preveč "sklopov", ki vplivajo na vožnjo, tako kot pri "MTB".

Strinjam se z Hondo, da je oprema = oprema neglede na katerem okvirju je in ali je shimano ali campa, največja razlika je v okvirju in feltnah, če gume kot manjši strošek zanemarimo.
eta 29.11.2007 15:13
Omenil si, da se je tako zvijal okvir, da se ti je prestavljal semzor za hitrost!!! Potem pa dodajas, da ima Giant tako trde vilice!!! Tebi se je verjetno zvijalo kolo, saj udarjanje spic v senzor hitrosti ponavadi povzroci prevec mehko kolo, ki se veliiko bolj zvija kakor vilice kolesa. To je tudi lahko povzrocalo nemirnost pri velikih hitrostih, saj se pri vecji hitrosti pojavlja vecja resonanca. Verjetnho si dal na Simplona tudi druga kolesa!
Sama geometrija in pa materijali okvirja dolocajo njegove vozne sposobnosti, kakor tudi tvoj nacin voznje in moc, ki jo prenasas na gonilko (okvir in kolo). Vozil sem kar nekaj koles in presenecen sem bil, da mi je bili kolo iz kombinacije Alu in karbon celo bolj vsec kot samo karbon (moje mnenje in ne navajam proizvajalcev).
Kar se pa tice opreme je pa vse odvisno od tega koliko bos vozil in kaj bos vozil. Nova 105 ne zaostaja veliko od DA samo, da ne bo tako dolgo vzdrzala (obraba). Tako bos prej zamenjal zobnike, verigo, BB a ce delas 3000 do 5000km letno bo drzala leto do tri. Primerjas stroske menjave delov in ceno novih komponent napram ceni nove DA in si po mojem na petih letih na istem. Slabse od 105 za te kilometre mislim, da ni pametno.
Ce pa denar ni ovira pa je vsekakor lepse peljat dobro firmo in opremo saj ti podzavestno daje obcutek hitrosti oz. vsaj sposobnosti.
danijelsan 29.11.2007 16:01
Mogoče je lumn mislo zadnji trikotnik in mu je magnet od kadence tolkel po senzorju?
Drugače je alu okvir vredu razen v hrib pri veliki obremenitvi zvija desno zadnjo vilico čist malo ven(komaj opaziš). Pri šprintu sede pa mi sprednjo kolo nevem nekako poskakuje levo desno to pa nevem al je okvir al geometrija...
one too many 29.11.2007 17:49
Sam eno vprašanje:
Je DA res bolj vzdržljiv kot 105?
Jst mislm da glede na to da je delan za profije ni glih pomembno koliko časa zdrži. Seveda je bolj tog, sam to niti nujno ne pomeni dolgotrajne vzdržljivosti.
eta 29.11.2007 18:29
one too many je napisal:
Sam eno vprašanje:
Je DA res bolj vzdržljiv kot 105?
Jst mislm da glede na to da je delan za profije ni glih pomembno koliko časa zdrži. Seveda je bolj tog, sam to niti nujno ne pomeni dolgotrajne vzdržljivosti.


DA je lazji in tudi konstrukcijsko bolj dovrsen kot 105. Ce se ne motim je bila lani v Tour-u primerjava ravno teh dveh in so naredili vzdolzni razrez BB(gonilnega lezaja), kjer se je lepo videlo kako precizno je tesnjen DA in precej manj 105. So pa tudi delali test med novo Tiagro in staro prvo serijo 7700 DA in so ugotovili, da je se vedno lazja in bolj vzdrzljiva, da pa Tiagra ne zaostaja po natancnosti pretikanja za njo.

Za DA uporabljajo veliko boljse materijale, ki so lazji in vzdrzljivejsi.
danijelsan 29.11.2007 18:45
one too many je napisal:
Sam eno vprašanje:
Je DA res bolj vzdržljiv kot 105?
Jst mislm da glede na to da je delan za profije ni glih pomembno koliko časa zdrži. Seveda je bolj tog, sam to niti nujno ne pomeni dolgotrajne vzdržljivosti.


105 je vzdržlivejša od DA, sora pa je neuničljiva...
franklin 04.12.2007 09:18
Pozdravljeni bajkeri

vidim, da je tematika odprta za povprečnega kolesarja..Glede na to, da nameravam drugo leto z mtb-ja presedlat na specialko, bi vas vprašal par stvari..saj sem čisto nov na cestnem področju..

v planu imam spomladanski nakup specialke v rangu 1000-1400 Eur.

- ali naj dam prednost opremi ali znamki okvirja? (trenutno me zanima Ghost Race 6000T z opremo Ultegra, znamka pa ni tako znana pri cestnih kolesih, bolj mtb)

- kako velika je razlika med 105 in Ultegra? Ali bom kot povprečen rekreativec imel kaj več koristi od Ultegre? Ali pa gre bolj za šminko? za tistih par gramov razlike mi je itak vseeno..

- Compact ali Tripla? Bojim se, da z compact ne bom dosegal enake hitrosti kot z triplo..sem nekaj preračunaval ta prestavna razmerja, ampak - teorija in praksa?

- Campagnolo Veloce? ali je to razred soroden 105? Ne bom vprašal kaj je boljše Campagnolo ali Shimano, ker bo potem spet "vojna" 8)

- širina balance? ali proizvajalci ponavadi dajejo na manjše okvirje, manjše širine balanc? ali pa to ni neko pravilo.. nisem glih po nekih standardnih merah - bolj "buldog kot gazela".. :lol:

- za mojo težo (75 kg) verjetno ne rabim nekših ekstra močnih koles, ali? Kaj bi mi priporočali v tem rangu?
Na tistem Ghostu so Mavic Ksyrium Equipe - je to dobro?

- je kdo od vas že montiral tiste triatlonske nastavke na specialko? ko se tak gor vležeš, kot takrat ko dirkajo za kronometer..

O.k. če se še kaj spomnim, bom vprašal..

Hvala na odgovorih..
Truplo 04.12.2007 09:30
Kolikor jaz vem, je Campa solidno dražja od Shimana, vendar bolj razširjena in se tudi lažje vzdržuje.

V to se razumem ravno toliko, kakor v kitajsko slovnico, pa vendar: če že hočeš kolikor toliko kolesariti, si omisli kolo za cca. eur 2.000,00. To je po mojem spodnja meja cene solidnega kolesa za kolesarja, ki bo vseeno nekaj več kolesaril, na nekem višjem nivoju, za kar si ti nedvomno sposoben, kolikor vem.

Ostali te bodo seveda "zbombandirali" s podatki, tako, da boš sigurno kupil in užival na dobrem kolesu!
_BraneK 04.12.2007 11:22
Compact, vedno! S tem si zivljenje poenostavis za 33%. Ce ti manjka moci za 20% klanec pa dodaj zadaj en velik zob, npr. od Miche.
franklin 04.12.2007 12:42
Hvala na odgovorih..bom še malo razmislil..in šparal malo več.. 8)
tris 04.12.2007 20:19
@Truplo
Praviš min2000€ za povprečnega rekreativca(od katerih jih ima roko na srce večina mnogo manj kot 3000km/letno).
Ali govoriš na pamet ali podprto z dejstvi, izkušnjami.....mislim, kaj npr.dobiš več za + 2000 €v primerjavi z 1500 €......ime, boljšo grupo(npr.DA povprečen rekreativec nima kaj rabit to je dejstvo), karbonski okvir, ....morda samo boljši feeeling , ali pa......le podaljšek svojega t..... :twisted:
JA, dobiš boljši bicikl TO JE DEJSTVO , ampak a res začetnik specialkar res rabi bicikl za 2000€ ?Mislim da ne.

...ne me narobe razumet.....če nekdo sprašuje po nekem cenovnem rangu (npr. 1000-1400€ ) ne sprašuje kar tako, pač pa z razlogom sicer bi si že ubodel enga Princa npr. , ki se mu je težko upret(če maš dnar , sicer pa zlo komot :lol: ).

Treba je tud vedet da VEČINA rekreativnih kolesarjev ne bo dala kar tako 2000€ za bicikl, saj večina počne še kaj drugega kot pa se vozi z biciklom npr.Smuča, gre na morje, ......in vse to stane,.... za vse stvari pač ni dovolj €, da bi imel za vso živo opremo "srednjega razreda" ....in delaš kompomise......

Če pa € ni problem , potem seveda "go-for-it".....in jaz rečem ne za 2000€, pač pa za minimum 5000€........verjemite, če ne drugega, večina vam ga bo zavidala , al pa tud ne .....no lep se jim bo pa vseeno zdel.
:twisted:
Truplo 04.12.2007 21:08
:D Franklin ni ravno začetnik, to si spregledal, he, he...
Nsimo 04.12.2007 21:14
povprečen rekrativc na specialki ne naredi 3000km letno! Kr drugač sm jst profi s svojimi kilometri... jst bi reku da je za povprečno treba met med 6000-10000km... in pol ni noben problem dt 2000 eurov za bicikl. Če pa delaš manj kot 3000 pa ali nisi resn ali pa nisi v pravem športu.
tris 04.12.2007 21:38
Truplo:
on res ni začetnik(po km) ampak kjub temu , na specialki bo začetnik(predvidevam) , kaj npr. če se mu specialka ne bo "sedla" tako kot MTB? Je potem 2000+ € še tako smiselno?

Nsimo:
"povprečen" ....ok tu se lahko kregamo do smrti......ampak recimo da vzamemo vse tiste ki gredo npr. na Franjo....misliš da jih jima povprečen "Franjaš" 6000-10000km.....malo-morgen, niti pod razno ne.Ampak to so VSI rekreativci.
Če jih delaš 6-10000 potem ti svaka čast in si med resnejšimi rekreativci , lahko bi rekel da treniraš....da "zbiraš km", se ti gre za boljše čase,....
Ne moreš pa reči za tiste, ki se vozijo zato ker jim je fajn , neke časovne omejitve pa so jim zadnja briga na tem svetu , naredijo recimo (po tvoje) manj kot 6000km/leto , da niso resni rekreativci....Kdo sploh je resen kolesar.....od 6000+ navzgor.... ???? .....kakor za koga.
Po mnenju nekoga drugega bi spet lahko bili "resni" samo tisti , ki so za to plačani in od tega živijo, torej profesionalci.
PA še tistih jih je veliko "neresnih" ker se pumpajo s tabletkami, pa iglami v žilo,.....(no ja saj se tudi folk na raznih rekreativnih tekmah.........in ti so zame bolj neresni kot uni ki naredi recimo 4000km/leto)....ampak pustimo to je že druga tema.

In , ja, Nsimo, če narediš 6000-10000km/leto potem ti bicikel nad 2000€ takorekoč "pripada"....se strinjam, ne strinjam pa se da vsemu folku 2000€ ni problem.Žal. :cry:
ole 04.12.2007 22:31
Nsimo je napisal:
Če pa delaš manj kot 3000 pa ali nisi resn ali pa nisi v pravem športu.


:? :roll: :roll:
FrenkM 04.12.2007 22:47
Bok,
Berem, da se je prav zanimiva debata odprla na temo km, oprema, EUR. Imam se za povprečnega rekreativca z lani prevoženimi 2500 km. Nekdo reče malo- moja žena pa, da sm skoz na biciklu. Vozil sem trekinga letos pa mi je milkavž pripeljal GHOSTa EBS race tako da marca začnem vozit tudi cestaka. Plačal ga bom pod 1000 EUR in že zdaj verjamem, da bom z njim zelo zadovoljen. Kaj več denarja se mi v moji situaciji ne zdi smiselno vlagati v to, ker prvo tudi ostala oprema nekaj stane in pa ostali life. Vsak, ki pa da ( lahko ali težko) za kolo 2000 EUR in več pa kapo dol. Ali ga res potrebuje, ali je pun para ali pa ma komplekse in mu je to edina stvar v življenju. Na koncu pa bom tud jaz pogledal ta bike in rekel bravo.Vsem skupaj pa želim veseli december.
lp.
tomy 04.12.2007 22:55
Nsimo je napisal:
Če pa delaš manj kot 3000 pa ali nisi resn ali pa nisi v pravem športu.

Ti nisi resen, ker takšne traparije pišeš! Misliš, da imajo vsi toliko časa kot ti ali nekateri drugi, katerim je bicikl najbolj pomemben v lajfu !? :roll:
coki 04.12.2007 23:10
za 1500€ dobiš že zelo dober bicikl,če pa si bolj zagnan daš gor boljše sete pa te pride recimo 1800€ kar je dovolj za vsaj 95% rekreativcev
1 2 3
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI