Titan

Titan

SORTIRAJ PO:
_BraneK 05.12.2007 09:45
Disclaimer

Tukaj se ne kregamo ali govorimo en čez drugega (pravzaprav pišemo en pod drugega) o podjetju Titan Kamnik. Ampak, o spojini Titana, Aluminija in Vanadija, stranskem pojavu Tekme za Vesolje: TiAl3V2.5 in malo trši TiAl6V4, premečkani za potrebe posebnih užitkov.


Tale košček iz zadnjega Toura mi je tako simpatičen, da ga moram prepisat'.
Citat:
Stacy iz fabrike v Tennesseeju se zdi švasanje titanovih okvirjev enostavno, ker je zelo podobno šivanju. Trenutno je edina v Ooltewahu privajena tej umetnosti. Tako, da če Stacy zboli, tisti dan Litespeed ne dobavlja okvirjev Archon.


Nekaj splošnih info iz dela članka Cycling Weekly 2007: Bike Buyers Guide UK - download the PDF. Tabelce na dnu pa ni treba gledat'.

Nekaj primerkov:
povezava
povezava
povezava
povezava
povezava
povezava
povezava
povezava
Dodaj, kar so izpustili.
bio 05.12.2007 10:54
Material oz. točneje zvarek različnih materialov, je dober. Predpostavljam, da se bomo počasi naveličali karbona, zgodilo se bo identično kot je bilo z aluminijem. nekateri bodo še vedno prisegali na karbon, vendar bo med tistimi, ki imajo kolo za športni rekvizit in ne za prevozno sredstvo, odšteli nekaj več za okvir.

Sicer pa cena ni več tak problem, en orenk karbonski okvir stane reci piši tolk kot titan.

Tudi vozil sem ze bicikle iz t.i. "titana". Sicer sem ze 3 leto na karbonu, na cesti in mtb, prej na AL, vendar je tale zvarek nekaj popolnoma drugega.

Ko se kdaj pa kdaj useden na tak bicikl, mi gre po glavi samo: mehkost. Okvirji so togi, med vožnjo pa mehki.

Kvalitetna izdelava pa je itak svoje poglavje. Tako lepo šivanih okvirjev ne dobiš iz katerega drugega materiala.

Za sladokuace. me pa moti ena zadeva pri titan okvirjih. ko sem kolesaril in sem imel seveda potne roke in rokavice, nato pa sem moral nekajkrat tudi nesti kolo, in sem ga prijel za stange. No, kombinacija pota in titana, prbližno taka kot če bi vohal 30 let star vagon vlaka. Titan sicer ne rjavi, vonj na roki pa je bil podoben.

To je to.
KAVITATOR+ 05.12.2007 12:38
men so tut všeč teli titan gešteli ...sploh povezava
ker jih v komori švasajo...in še na Giru so jih fural
Fausto bo mel kmal kej za povedat pomojem...ko Van Nicholasa domov prvleče 8O in da gor Ventuxe.
Večini so grdi teli titan ker pač ni lepe oblika "fency"...so pa taki surovi in z malimi detajli najlepši.Pa še titan se ne opraska in ne rjavi :mrgreen:
Uni Litespeed so že preveč poštrihani in popisani
Cowboy 05.12.2007 12:58
KAVITATOR+ je napisal:
men so tut všeč teli titan gešteli ...sploh povezava
ker jih v komori švasajo...in še na Giru so jih fural


zakaj imalo pa vilice iz karbona??

to je pa res tanartabolš stvar da titan ne rjavi :D
KAVITATOR+ 05.12.2007 15:41
karbonske vilice so pač boljše od alu...titan pa še nisem nikjer vidu.
Cowboy 05.12.2007 16:03
verjamem da so bolš kot al.

sam zanima me zakaj niso iz titana!?!
ker titan naj bi bil kao 'najbolši'
KAVITATOR+ 05.12.2007 18:52
pomojem jih še noben ni naredu :lol:
titan gešteli so sešvasane cevi v obliko...vilica bi morala biti vlita in vem kaj še 8O
najbolši je izmed kovin ker je zelo trd in žilav.Zato lahko nardijo cevi z zelo tanko steno -majhno težo ...iz tega pa geštele.
Eden najlažjih Titan geštelov je Litespeedov Ghisallio(700-800gramov)
tu ni nil zakovic in vijakov...vsi nosilčki bovdnov in menjalnika so zašvasani na geštel- en kos. Sam pa košta...tale Ghisallio geštel starih 1.000.000SIT 8)
ZEBRA 05.12.2007 19:02
Ko je Hvastja še pri Alessio-Bianchi ekipi vozil,sezono 2004,so jim dali za dirko Pariz-Roubiaix titan Bianchije.V pogovoru dve leti kasneje je dejal,da v življenju še ni vozil boljšega kolesa.Namreč ,po dirki je prosil,da so mu kolo pustili do konca sezone in ga je še dodatno sprobal.Pa verjetno je v svoji karieri preizkusil nekaj koles.....
Toaster79 05.12.2007 19:30
Titan je trd in žilav, kakor je bilo že napisano, okvirji so togi, se ne zvijajo, hkrati pa lahki. Pravtako je do neke mere tudi karbon, vendar kot sami ugotavljate, da so nekateri okvirji bolj, drugi manj trdi, trdni in togi. Eni se ne vdajo, drugi pa se zvijajo kot "čigumi", kar pomeni da vsak karbon ni enak. Pri titanu je, vsaj po mojem, manj razlik. Torej karbonska vilica zato, da je "mehkejša" in s tem absorbira nezaželjene vibracije in udarce, hkrati pa ne spoka, seveda če vzamemo v račun da je bil pač postopek izdelave temu primeren. To je pač moje skromno mnenje. Mogoče se lepega dne pojavijo na trgu celo titanovi okvirji s karbonskim zadnjim trikotnikom.
ZEBRA 05.12.2007 19:58
So se že..Bianchi,titan/karbon
Toaster79 05.12.2007 20:02
Evo, pa smo tam.
Ernesto 05.12.2007 21:43
Toaster79 je napisal:
Mogoče se lepega dne pojavijo na trgu celo titanovi okvirji s karbonskim zadnjim trikotnikom.

ZEBRA je napisal:
So se že..Bianchi,titan/karbon

Colnago jih je že nehal proizvajati. Model CT1, če se ne motim je bil na trgu že pred Mileniumom. :mrgreen:
MINIme 05.12.2007 21:50
Na ebay se prodaja okvir narejen iz ostankov podmornice Kursk! 8O
KolesarLenuh 05.12.2007 22:17
Mene čudi to, da se na tujih forumih bere kako se Ghisallo zvija. Najbrž res nimajo pojma :roll:
makaron 05.12.2007 22:25
Kaki titan,to je kolo Colnago Ferrari CF60/2008. ;)
FAUSTO 05.12.2007 22:57


Erekcion!!
GT dancer 06.12.2007 00:13
Da se mal pohvalim in naredim reklamo :) , pri Akrapoviču v Ivančni bo stala prav kmalu livarna za Titan, za ulivanje določenih delov za avspuhe 8)

Pomoje, da se koles nebomo nikdar lotili, premal gnara :mrgreen:, Porsche pa zihr 8)
KAVITATOR+ 06.12.2007 00:29
Titan/karbon gešteli se kare dost delajo...kombinacija cevi.
Sam to so že prave lepotne mojstrovine ;) na spoju teh dveh materialov cele umetnine delajo...na učinkovotost to nima vpliva ima pa na vrhunski (ljubiteljski) izgled in pa CENO :mrgreen:

Akrapovič pa kr svojo livarno...dobr mu laufa oz vam laufa GT :P
_BraneK 06.12.2007 09:34
Popravljeni povezavi: Merlin in Wiesmann.

FAUSTU je tole blizu. Zato bom začel tu. Pa še Miklavž je. ;)

van Miklavž Veter




Miklavževa razprodaja











Tattoo your bike





Čakalna lista pri Wiesmannu.

Pri Neviju je kaj videt', varjenje v komori, water-cutter...
KAVITATOR+ 06.12.2007 11:53
un ko ima water mašino za rezat je zame car...bolš ko laser
m_boy 06.12.2007 12:28
Kavi...to bi teb mogl dat testirat :twisted:
KAVITATOR+ 06.12.2007 13:10
kr nej...se ne bi branu :lol:
krawl 06.12.2007 14:22
Za pogledat še: Airborne , Titus, Seven, .... zelo dobro se prodajajo v Dubaju ( zakaj le?)

Nevi ima najcenejši okvir za okoli 1.400 eur - brez vilic seveda.
FAUSTO 06.12.2007 23:03
Paduano!!

Van Nicholas nima integrirane zic štange!! :?
FAUSTO 06.12.2007 23:04


PADUANO
ProfiMehanik 06.12.2007 23:51
Svaka čast Faustu

To je stil, glejte in se učte!!! Oziroma še bolje glejte in šparajte in mogoče nekega dne ko ste ločeni in so otroci odrasli.
Malo šale.
Prfektno kolo

Vem da je v preteklosti nekaj projev prisegalo na Titan, prvi ki mi pade na pamet je sigurno Michele Bartoli, ki je vedno imel titan Colnagota, potem je tu ekipa Fastina v času koles Look ko sta JaJa in Zulle vozila titan model a je biu to pravzaprav Litespeed, ki je kasneje celo sponzoriral ekipo Lotto z Titan kolesi. Sem se pa tudi sam parkrat spraševau zakaj ni tega več. Sem pa videl par portotipov iz titana v fabriki Specialized že dve leti nazaj samo noben ni hotel kaj dosti povedati kaj je s tem.

to je to kr imam za povedat o tem

lp, Filip
KAVITATOR+ 07.12.2007 00:04
sje vem da se lahk ućim od Faustota....ventux na temlu bo sekal 8)
pomoj je za manj titan geštelov pač komerciala kriva ker titan so vsi višji cenovni razred karbonska pa so cenej....tko da ljudstvo tut večina karbon kupuje...razlika v vožnji pa je???
ProfiMehanik 07.12.2007 03:22
Težko pirmerljiva je vožnja ker gre za stvar posameznika in prioritet posameznika, se pravi za kaj se kolo uporablja za šprint, klanec gor ali klanec dol ali mogoče za kocke... če se primerja karbon in titan je v veliko pogledih titan močnejši in čvrščejši in .... toda vem pa to oz so me podučili da se karbonski okvir v določenih situacijah kot je špirnt bolje odziva in je čvrščejši kot pa titan ker gre za kratke intervale obremenitve in menjanje vektorjev po okvirju ali nekaj takega če se prav spomnim Marka Schroderja inžinirja iz Specija. Se pravi ni tiste prave prednosti enega ali drugega materijala.
FAUSTO 07.12.2007 09:36
Kako ni prave prednosti?
Največja prednost je v tem, da je titan okvir neprimerno lepši od karbonskega :lol:
ZigaK 07.12.2007 10:44
Če se pogovarjamo o lepoti, potem bi tvoj bicikel lahko vozu samo Lepi, pa mogoče Kralj :mrgreen:
1 2 3
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI