Polar senzorji!

Domov > Forum > Polar senzorji!

Polar senzorji!

SORTIRAJ PO:
simeon 14.08.2008 12:26
Lepo pozdravljene prijateljice in prijatelji kolesarstva!

Uporabniki Polarja veste, da senzor hitrosti ali kadence ne omogoča menjave baterije. Kar je velik minus za Polar! :evil:

Ravno v teh dneh je meni prenehal delovati senzor kadence. Moja radovednost glede tehnike ne pozna meja in se odločil, da pogledam v notranjost senzorja.
Najprej sem pripravil orodje: Oster nož, zaščitno desko in kot glavno senzor.



Sledilo je odpiranje senzorja. Z nožem sem zarezal po vdolbini (okoli celotnega senzorja), ki jo ima senzor.





In prikazala se je notranjost:



Po odstranitvi tiskanega vezja na katerem je vsa elektronika sem prišel do potrditve predvidevanj, da se v ohišju skriva baterija! 8O :o :lol: 8)





Gre za klasično baterijo, ki jo premorejo trgovine. Tip baterije: CR 2032

Predvidevam, da gre v senzorju hitrosti za enako baterijo. Sedaj pa spretni uporabniki Polarjevih senzorjev, predvsem imam v mislih tiste, ki imate še kakšen nedelujoč senzor. Preizkusite, če zadeva funkcionira.
Za zaprtje ohišja pa uporabite lepilo ali pa najbolje silikon, ker je bolj prožen in se s temperaturnimi spremembani lepo krči in širi.

Prosil bi, če kakšen rezultat zapišete na forumu!

P.S.: Upoštevajte varstvo pri delu, da vam ne zmanka prstov na roki!
simeon 14.08.2008 12:30
Še to. Ni potrebno, da ga odpirate na enak način kot jaz. Sedaj ko se vidi iz slike lahko približno na tem mestu naredite izvrtino tako, da vzamete samo baterijo iz ohišja.

Domišljija je vaša! Rešitve pa dobrodošle!
DJZIZI 14.08.2008 12:41
Čudno,kaj imaš to senzor star več kot 4 leta???
Na mojem 2 leti starem se da normalno baterija zamenjat. 8O
PingWin 14.08.2008 12:57
Jaz jih menjam vsako leto... (2 kompleta)
CHEF 14.08.2008 13:13
Da nisi ti malo narobe razumel tega.

Jaz že od nekdaj normalno menjam baterije v senzorjih, res pa je, da se včasih ni dalo odpret pasu za utrip. Tudi to je danes rešeno z wear-linkom.

Ti pa nisi povedal nič novega, haha.
ted75 14.08.2008 13:52
Meni je danes tudi serviser zagotovil, da se da zamenjati baterijo, brez tvojega postopka ;)

Zdaj boš pa sam štel obrate :lol:
simeon 14.08.2008 14:13
Super! Izpal sem budalo, ker ne znam zamenjati baterije. Ampak k sreči ni šla baterija, ker če tudi zamenjam baterijo zadeva ne deluje.
andrejl 14.08.2008 15:13
simeon je napisal:
Ampak k sreči ni šla baterija, ker če tudi zamenjam baterijo zadeva ne deluje.

bolje rečeno "na žalost". sedaj, ko si zadevo odprl, ti je tudi ne bodo zamenjali pod garancijo...
KAVITATOR+ 14.08.2008 16:42
ka tole je čist pohvalno! jest sem nekak tkole prvi Polar pas za pulz rešval...ok po sem mu dal 2xLiIon batriji skor tolk velki kot za daljinca (Mignon) mal je grdo zgledal pa neudobno blo...sam sem pa prišparu 10 al 20 jurju :D
Zdej se da v senzorjih menjat, prav tko v pasu.
DusanK 14.08.2008 17:09
@simeon, kontakte na tiskanini, kjer se stika z baterijo, očisti z radirko, da odstraniš morebitno oksidacijo in da bo dober stik. Lahko tudi malenkost ukriviš tist pleh, da bo kontakt na tiskanino močnejši.
Več kot to in zamenjat baterijo (upam, da si pazil na polariteto :P ) ne moreš nardit.
Pa da gre magnetek dovolj blizu tega senzorja.
simeon 14.08.2008 18:06
@dusank kar se tiče polaritete ni problem sem pazil, pa tudi če bi zamenal ni nič hudega, stvar pač nebi delala uničlo jo pa ne bi, gre namreč le za 3V. (nekaj elekričarskih izkušenj imam)

Me pa vseeno zanima kako vi zamenjate baterijo. Na videz je senzor zalit v plastiko. Take odprtine pa tudi nima kot jo ima Wearlink. Bi prosil za kaj več informacij, da ne bom še naprej idiot ter hkrati še komu pomagal, ki tega ne ve.
_BraneK 14.08.2008 18:54
Meni je crknil Polar S Speed senzor po ~2 letih. To je tak z vijakoma, tako da pozabite na tezko mehanizacijo. Logicno, sem najprej zamenjal baterijo. No, izkazalo se je, da je crknilo magnetno stikalo (reed switch), pri tebi, levo od tuljave v steklenem ali plasticnem ohisju. Malo sem pobrskal po predalih in nasel enega v 20 let stari zalogi.
Kot je Dusan opozoril, se splaca paziti na cistoco kontaktov.
razkolnikov 14.08.2008 21:11
Glede polarja, mislim da ga ni potrebno dati na servis zaradi menjave baterij.

Pri mojem polarju S725x, kupljen ravno 2 leti nazaj, so letos sle prav vse baterije. Ze pozimi je nehal delati senzor za hitrost. Ta senzor se da cisto lepo odpreti in menjava baterije je res enostavna. Pas wearlink je nehal delati spomladi - tu je menjava baterije se bolj enostavna. Prejsni mesec pa je sla se ura - ni nehala delat, samo upload datoteke na racunalnik ni bil vec mogoc - zaslon je postal prazen. Tu sem se tudi odlocil, da bom kar sam zamenjal baterijo in je slo brez vecjih posebnosti. Odsraufas une 4 vijake zadi in se ura lepo odpre, da lahk kamot zamenas baterijo.

Edino pazljiv moras biti pri nakupu nove baterije, ker so prav vse baterije (senzor, pas, ura) razlicne. Pac preberes uno 4 mesno stevilko na bateriji in gres po novo..
simeon 14.08.2008 21:20
Sedaj pa ne razumem o kakšnih vijakih vi govorite. Predvidevam, da imajo senzorji S serije vijake. Kaj pa na CS senzorjih, ki ga imam jaz? Nikjer ni sledu o vijakih.


@_BraneK Dobro, da si me opozoril na magnetno stikalo. Se jutri poigram, da vidim ali deluje.
KAVITATOR+ 14.08.2008 21:39
men je tut guznu na 710i speed senzor po tem ko sem pri kakih 60km/h zapelu v eno ornk udarno jamo...na sumu je tale "reed" stikalo...morm mal pošraufat.
Za CS wind senzorje pa mislm da se ne da menjat baterije...al se pa motim :roll:
ted75 14.08.2008 21:40
Simeon nima wind, ampak klasični CS :arrow:
KAVITATOR+ 14.08.2008 21:45
a ...sm mislu da majo vsi CS wind senzorje
simeon 15.08.2008 14:25
Da malo dvignem temo.

Sej je že našel kakšen junak ali junakinja, ki bi mi povedal/a kako menjava baterijo na CS senzorju hitrosti ali kadence (navadnem ne wind)?
DusanK 15.08.2008 15:33
simeon je napisal:
@dusank kar se tiče polaritete ni problem sem pazil, pa tudi če bi zamenal ni nič hudega, stvar pač nebi delala uničlo jo pa ne bi, gre namreč le za 3V. (nekaj elekričarskih izkušenj imam)

Me pa vseeno zanima kako vi zamenjate baterijo. Na videz je senzor zalit v plastiko. Take odprtine pa tudi nima kot jo ima Wearlink. Bi prosil za kaj več informacij, da ne bom še naprej idiot ter hkrati še komu pomagal, ki tega ne ve.


Ne gre se tu za velikost napetosti ampak za polariteto.Še tako majhna enosmerna napetost (če ni pravilno polarizirana v vezje) ti lahko naredi škodo, seveda pa ne, če vezje vsebuje zaščito proti napačni polariteti.

Če ni vijakov ali zatičev (in če je izven garancije :P) pač nardiš tako kot ti. Olfa in gija.
Tisti vijaki, ki so jih omenili so bili mišljeni pri menjavi baterije v sami uri, ki ima 4 vijake.

Reed rele (tuljava navita okoli reed switcha-stikala) lahko sprobaš s kakim magnetkom ali magnetnim izvijačem. Mora pa bit res tih prostor kjer to delaš in ko se približaš z magnetkom tuljavi naj bi zaslišal en "tk" vsakokrat, ko se dovolj priblišaš reed stikalu.
Včasih je bil dovolj malo večji udarec po cevki reed stikala (pa ne s kladivom ampak frc s prstom) pa se je stikalo prebudilo in zopet začelo funkcionirat. Tu okoli reed stikala je navita tuljava in ko skozi njo steče štrom ustvari magnetno polje in taktat se sklene reed stikalo, ki je kot en pulz za naprej.
Drugače pa, če si električar pa z ohm-metrom preveri kontakt reed releja in stikala.
KAVITATOR+ 15.08.2008 16:18
ta stikal se sliš lepo tut če ni odprt senzor...jest tko probam če dela.Gledaš magnet in takrt si pozorn če šklocne.
Ne vem pa če deluje kot si DušanK napisal...
Una tuljava pomojem nima veze z stikalom.Ko gre magnet mim senzorja je al pa ni kontakt na stikalu...tuljavca je pa del oddajnika
1 2 3 ... 6
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI