Nasvet za nakup specijalke

Domov > Forum > Nasvet za nakup specijalke

Nasvet za nakup specijalke

SORTIRAJ PO:
Rumbler 26.10.2008 08:09
Pozdravljeni!

Nameravam kupiti specijalko.
Do sedaj sem kolesaril na gorskem kolesu vendar večinoma samo po cesti s cestnimi gumami, sedaj pa bi presedlal na cestno kolo.
Na leto bi naredil približno od 10.000-12.000 km ( preračunal sem glede na moje kilometre z gorskim kolesom ).
Zanima me predvsem kateri rang opreme naj gledam, je npr. Shimano Ultegra predobra zame oz. katero opremo mi priporočate ( lahko je tudi Capagnolo ali Sram ).
Še to naj povem, da ne nameravam zapraviti veliko denarja za cestno kolo, cca. do 700 EUR, saj bi najprej rad ugotovil če mi tak način kolesarjenja ustreza...kasneje pa bi po potrebi kupil boljše kolo.
Zato me tudi zanima, ali mi priporočate naj kupim novo cestno kolo ali se naj raje odločim za rabljeno? Kakšno imate tudi mnenje o kolesih, ki so bila že obnovljena ( se pravi, da so bile že menjane komponente )?

LP
migaj 26.10.2008 08:36
Če boš res delal 10-12 tisoč na leto, rabiš dobro kolo.
Takega novega za 700 EUR ne boš dobil.
Ultegra zate v tem primeru vsekakor ni predobra zate.
Priporočam rabljenega karbonca.
tomyboy 26.10.2008 08:42
Kar se tiče obnovljenih koles, sploh ne vem zakaj temu pravite tako.
Jaz menjam komonente gor in dol slabše boljše mesečno, Pač en dodaten hobi in učenje, da si lahko marsikaj sam popraviš in sestaviš. :)
Tako da to sploh nima veze, če so bile komponente menjane ali ne.
Če ne veš ali ti bo cestno kolo ustrezalo, potem je bolje da vzameš kakšno rabljeno kolo z 10 redno kombinacijo, oprema ni važna ali 105 ultegra ali Campagnolo, samo da boš dal čim manj denarja.
Ker če ti ne bo odgovarjalo, potem pač prodaš.
Razen če bi imel kakšno možnost, da sprobaš kakšno cestno kolo za nekaj časa, če ti bo zadeva odgovarjal, ti nakup 700 EUR vredne specijalke nikakor NE priporočam, ker boš menjal v roku ene sezone 100% .

LP
dogma 26.10.2008 09:48
OJ

Če delaš 12000 km je tako kolo nesmisel rabiš kolo vsaj za 2000? ultegra bo dovolj,lah tud kaj drugega,centauer al po force,bi ti pa priporoču top opremo če se odločiš za cestaka.

Sicer pa če ne veš če ti cestak ugaja pol je mogoč res pametn kupit en pocen kolo de vidiš,je pa res da je razlika med takini kolesi velika pa te lah to odvrne od nakupa.
specialist 26.10.2008 10:01
dogma je napisal:
OJ

Če delaš 12000 km je tako kolo nesmisel rabiš kolo vsaj za 2000? ultegra bo dovolj,lah tud kaj drugega,centauer al po force,bi ti pa priporoču top opremo če se odločiš za cestaka.

Sicer pa če ne veš če ti cestak ugaja pol je mogoč res pametn kupit en pocen kolo de vidiš,je pa res da je razlika med takini kolesi velika pa te lah to odvrne od nakupa.

komplet ultegro dobiš tudi že na specialki za 1000? tako da, zakaj bi dajal 2000, a zato da bo scott gor pisalo ?
dogma 26.10.2008 10:07
specialist je napisal:
dogma je napisal:
OJ

Če delaš 12000 km je tako kolo nesmisel rabiš kolo vsaj za 2000? ultegra bo dovolj,lah tud kaj drugega,centauer al po force,bi ti pa priporoču top opremo če se odločiš za cestaka.

Sicer pa če ne veš če ti cestak ugaja pol je mogoč res pametn kupit en pocen kolo de vidiš,je pa res da je razlika med takini kolesi velika pa te lah to odvrne od nakupa.

komplet ultegro dobiš tudi že na specialki za 1000? tako da, zakaj bi dajal 2000, a zato da bo scott gor pisalo ?


mislu sem tud karbonski okvir
tomyboy 26.10.2008 10:22
Ti predvsem misliš na samo pozicijo na kolesu in vožnji specijalke če ti bo ustrezale ne?
To je pa vseeno kaj boš vzel karbon ali alu.
Vendar pazi, če se boš slučajno zagrel za to vrsto kolesa, obvezno glej da bo to boljši okvir.
Bolje vzeti oprema 105, ki dela odlično in boš proti ultegri težko opazil razliko, kot pa slabši okvir.
Razlika je tudi če vzameš en dober alu okvir priznane znamke in pa kakšen lev pogojno "mehak" karbonski okvir.
Ko boš vedel kaj hočeš, če ti cestah sploh ustreza, ti bomo lahko pa svetovali kakšen okvir vzeti, to je za začetek bolj pomembno, kot kakšna oprema ali je to 105 ULTEGRA ali DURA ACE.
specialist 26.10.2008 10:45
dogma je napisal:
special ist je napisal:
dogma je napisal:
OJ

Če delaš 12000 km je tako kolo nesmisel rabiš kolo vsaj za 2000? ultegra bo dovolj,lah tud kaj drugega,centauer al po force,bi ti pa priporoču top opremo če se odločiš za cestaka.

Sicer pa če ne veš če ti cestak ugaja pol je mogoč res pametn kupit en pocen kolo de vidiš,je pa res da je razlika med takini kolesi velika pa te lah to odvrne od nakupa.

komplet ultegro dobiš tudi že na specialki za 1000? tako da, zakaj bi dajal 2000, a zato da bo scott gor pisalo ?


mislu sem tud karbonski okvir

In zakaj misliš da bi blo potrebno imeti nekemu začetniku karbonski okvir, kaj vendar ne veš da že dolgo vrabci na vejah čivkajo da razliko med alu in carb v togosti opazijo samo profiji, pa še to le takrat ko v klancu vstanejo na noge in z vso silo delujejo na okvir. Torej kje je logika ?
Imho je daleč največja prednost karbonske specialke to, da so izjemno lepe, potem ni dolgo nič in potem šele pridejo na vrsto kao performensi, pa še od tega ej pol v glavi, je ni alu specialke ki bi bila lepša od najgrše karbon specialka,
tomyboy 26.10.2008 10:55
specialist je napisal:

In zakaj misliš da bi blo potrebno imeti nekemu začetniku karbonski okvir, kaj vendar ne veš da že dolgo vrabci na vejah čivkajo da razliko med alu in carb v togosti opazijo samo profiji

No malo bolje preberi, ko je tekla dobate o tem, razlike naj ne bi opazil med določenimi karbonskimi modeli.
Čeprav ne vem zakaj moraš biti profi, da opaziš razliko tudi med karbonskim okvirjem za 1500 EUR in za 3.000 EUR. Sam sem opazil razliko ta vikend ko sem premenjal opremo, na bistveno bolj togi karbonski okvir v zgoraj omenjenih cenovnih razredih.
Tako da o razlikah med alu in karbonskim okvirjem, raje ne bi spet debatiral, ker sem letos prevozil celo "paleto"okvirjev in še jih bom za drugo leto. ;)
Lahko pa si delate utvare in živite z mislijo, da nima veza ali voziš alu okvir za 300 EUR ali pa karbonski za 3.000 EUR. :mrgreen:
dogma 26.10.2008 12:01
specialist je napisal:
dogma je napisal:
special ist je napisal:
dogma je napisal:
OJ

Če delaš 12000 km je tako kolo nesmisel rabiš kolo vsaj za 2000? ultegra bo dovolj,lah tud kaj drugega,centauer al po force,bi ti pa priporoču top opremo če se odločiš za cestaka.

Sicer pa če ne veš če ti cestak ugaja pol je mogoč res pametn kupit en pocen kolo de vidiš,je pa res da je razlika med takini kolesi velika pa te lah to odvrne od nakupa.

komplet ultegro dobiš tudi že na specialki za 1000? tako da, zakaj bi dajal 2000, a zato da bo scott gor pisalo ?


mislu sem tud karbonski okvir

In zakaj misliš da bi blo potrebno imeti nekemu začetniku karbonski okvir, kaj vendar ne veš da že dolgo vrabci na vejah čivkajo da razliko med alu in carb v togosti opazijo samo profiji, pa še to le takrat ko v klancu vstanejo na noge in z vso silo delujejo na okvir. Torej kje je logika ?
Imho je daleč največja prednost karbonske specialke to, da so izjemno lepe, potem ni dolgo nič in potem šele pridejo na vrsto kao performensi, pa še od tega ej pol v glavi, je ni alu specialke ki bi bila lepša od najgrše karbon specialka,


zarad mene če naklamfa 15000 km na železnem okvirju!

je pa neumna če ne opaziš razlike v materialu.
pol bi vsi vozli neke kripe,sej smo vsi amaterčki a ne?
smešno :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
dogma 26.10.2008 12:04
Verjetno ni začetnik če nažge 12000 km z gorcu,verjetno bi marsikoga na specialki nažgal!
Rumbler 26.10.2008 16:04
Pozdravljeni!

Hvala za vse vaše odgovore...sem videl, da se je pogovor kar razvil :P
Predvsem razmišljam v to smer, da bi si kupil za začetek alu okvir...saj kakor sem razbral iz vaših postov, je okvir tudi najpomembnejši, šele nato pride oprema.
Zdaj pa, katero znamko bi mi pa priporočili...oz. ali se bi dalo dobiti kolo za cca. 700 EUR ( novo ali rabljeno ), ki bi služilo za moje namene, ali je za tako ceno nesmiselno kupovati kolo. Moj priznati, da sem študent in se zaenkrat še ne 'kopljem' ravno v denarju. :mrgreen:

p.s. upam, da ne sprašujem butastih stvari :ups:

@tomboy: Ja, predvsem me skrbi sama drža na kolesu.
uros 26.10.2008 16:07
rabljeno nabav, boš dobu dost več ko pr novem..
Steel 26.10.2008 17:15
dogma je napisal:
Verjetno ni začetnik če nažge 12000 km z gorcu,verjetno bi marsikoga na specialki nažgal!
:lol: :lol: :lol: :lol:
migaj 26.10.2008 18:49
specialist je napisal:
dogma je napisal:
special ist je napisal:
dogma je napisal:
OJ

Če delaš 12000 km je tako kolo nesmisel rabiš kolo vsaj za 2000? ultegra bo dovolj,lah tud kaj drugega,centauer al po force,bi ti pa priporoču top opremo če se odločiš za cestaka.

Sicer pa če ne veš če ti cestak ugaja pol je mogoč res pametn kupit en pocen kolo de vidiš,je pa res da je razlika med takini kolesi velika pa te lah to odvrne od nakupa.

komplet ultegro dobiš tudi že na specialki za 1000? tako da, zakaj bi dajal 2000, a zato da bo scott gor pisalo ?


mislu sem tud karbonski okvir

In zakaj misliš da bi blo potrebno imeti nekemu začetniku karbonski okvir, kaj vendar ne veš da že dolgo vrabci na vejah čivkajo da razliko med alu in carb v togosti opazijo samo profiji, pa še to le takrat ko v klancu vstanejo na noge in z vso silo delujejo na okvir. Torej kje je logika ?
Imho je daleč največja prednost karbonske specialke to, da so izjemno lepe, potem ni dolgo nič in potem šele pridejo na vrsto kao performensi, pa še od tega ej pol v glavi, je ni alu specialke ki bi bila lepša od najgrše karbon specialka,

karbon bolj pobira neravnine - je bolj ergonomičen in ti na naših cestah ne pretrese vseh kosti in sklepov :D
pajzbar 26.10.2008 19:05
Rumbler je napisal:
Pozdravljeni!

Hvala za vse vaše odgovore...sem videl, da se je pogovor kar razvil :P
Predvsem razmišljam v to smer, da bi si kupil za začetek alu okvir...saj kakor sem razbral iz vaših postov, je okvir tudi najpomembnejši, šele nato pride oprema.
Zdaj pa, katero znamko bi mi pa priporočili...oz. ali se bi dalo dobiti kolo za cca. 700 EUR ( novo ali rabljeno ), ki bi služilo za moje namene, ali je za tako ceno nesmiselno kupovati kolo. Moj priznati, da sem študent in se zaenkrat še ne 'kopljem' ravno v denarju. :mrgreen:

p.s. upam, da ne sprašujem butastih stvari :ups:



Pošlji povpraševanje na tale naslov: <a href="mailto:info@3xtrem e.si">[email protected]& lt;/a> ; http://www.3xtreme.si
možno, da bi našel kaj zase.

Na voljo so verjetno ta kolesa: http://www.jbs-trading.co m/index.php?id=863&no_cach e=1&L=3 (str. 5)

lp
(le še eno mnenje)
kolesar64 26.10.2008 20:47
Jaz pa mislim, da se da kar solidno peljati z alu okvirjem, zanje in sprednje vilice karbon, oprema je pa skoraj vsaka dobra ( 105, Veloce, centauer ...) Tako kolo se da ugodno dobiti in dobro se boš vozil. Obroči so pa dobri Axium ali kaj podobnega.
matejk 26.10.2008 21:47
Rumbler je napisal:

Zdaj pa, katero znamko bi mi pa priporočili...oz. ali se bi dalo dobiti kolo za cca. 700 EUR ( novo ali rabljeno ), ki bi služilo za moje namene, ali je za tako ceno nesmiselno kupovati kolo. Moj priznati, da sem študent in se zaenkrat še ne 'kopljem' ravno v denarju. :mrgreen:


Evo, tukaj na bicikel.com imas nakaj super in ugodnih specijalk za tak budget. Ker nisi podal velikosti pac prilagam nekaj linkov s tega foruma..

Specialized Allez z opremo Centaur - velikost 58, 700 EUR
http://www.bicikel.c om/sl/forum/?thread_id=23226

Fuji Roubaix PRO, oprema Shimano 105 - velikost 58, 500 EUR
http://www.bicikel.c om/sl/forum/?thread_id=22614

BH, oprema Dura Ace - velikost 56, 800 EUR
http://www.bicikel.c om/sl/forum/?thread_id=21897

Fuji Roubaix, oprema Shimano 105 - velikost 56, 650 EUR
http://www.bicikel.c om/sl/forum/?thread_id=23329

Scott Speedster S30, oprema Shimano105, velikost 56, 550 EUR
http://www.bolha.com /oglas3689965/cestmo-kolo-scot t-speedster-s-30-shimano105 >
Rumbler 26.10.2008 22:01
matejk hvala za linke!

Ja, seveda velikost...velikost 58 rabim :D

...moram reči, da si že kar nekaj časa ogledujem Specialized Allez. Samo kakor vidim, se to kolo prodaja že kar slabi dve leti, pa bi zdaj kar na tem mestu vprašal ali je s tem kolesom kaj narobe ( je previsoka cena ali je vzrok v čem drugem )? ...ker moram priznati, da na cestna kolesa se pa res bolj slabo spoznam in bi me lahko kdorkoli okrog prinesel. Tako, da za vsak nasvet bom bil zelo hvaležen.
tomyboy 26.10.2008 22:52
Letos z njim prevozil ca 3k km, sedaj ga ima DOGMA kot drugo kolo in oba nimava skoraj nobene slabe besede glede tega kolesa.
Če se odločiš za novo kolo, se bo sigurno našla kakšna številka 58 in seveda sedaj konec sezone 20% dol od redne cene tako da računaj ceno okoli 1000 EUR.
Vozi ga tudi an_ze in je z njim prav tako zelo zadovoljen.
Mene je edino motila grupa Tiagra, ker enostavno ni možno zadeve tako fino nastavit, kot v višjih grupah.Pa še deset redna ni.
Lahko si uporabljal samo kakšne 4 zobnike pogojno dokler ni začela veriga drsati po sprednjem menjalniku.
Ampak dobro to so malenkosti. :)
Nakup tega kolesa sem ti tudi sam mislil predlagat.
Steel 26.10.2008 23:32
tomyboy je napisal:
Letos z njim prevozil ca 3k km, sedaj ga ima DOGMA kot drugo kolo in oba nimava skoraj nobene slabe besede glede tega kolesa.
Če se odločiš za novo kolo, se bo sigurno našla kakšna številka 58 in seveda sedaj konec sezone 20% dol od redne cene tako da računaj ceno okoli 1000 EUR.
Vozi ga tudi an_ze in je z njim prav tako zelo zadovoljen.
Mene je edino motila grupa Tiagra, ker enostavno ni možno zadeve tako fino nastavit, kot v višjih grupah.Pa še deset redna ni.
Lahko si uporabljal samo kakšne 4 zobnike pogojno dokler ni začela veriga drsati po sprednjem menjalniku.
Ampak dobro to so malenkosti. :)
Nakup tega kolesa sem ti tudi sam mislil predlagat.
Sam dobeden ni bil hiter z njim. :lol: :lol: :lol: :lol:
Rumbler 10.02.2009 14:07
Ponovno odpiram to temo.
Katero kolo mi priporočate med temi, ki so sedaj v mojem ožjem izboru:

KTM STRADA 3000
Okvir: Aluminij 7005
Vilice: Karbon KTM
Oprema: Shimano Ultegra
Zavore: Shimano Ultegra
Ostale komponente: Ritchey Comp
Obroči: Mavic Aksium

CUBE AGREE GTC PRO
Okvir: karbon GTC monokok
Vilice: Deddacciai Black Blade
Oprema: Shimano Ultegra
Zavore: Shimano Ultegra
Ostale komponente: Syntace
Oboroči: Fulcrum Racing 7

FOCUS CAYO
Okvir: karbon
Vilice: karbon
Oprema: Shimano Ultegra ice
Zavore: Shimano Ultegra ice
Oboroči: Easton Vista SL

p.s. vsa kolesa so približno enake cene!

LP
gepard 10.02.2009 14:10
1: Focus
2: Cube
3: Ktm
Moj izbor :mrgreen:
scottscale 10.02.2009 14:16
gepard je napisal:
1: Focus
2: Cube
3: Ktm
Moj izbor :mrgreen:


enako :lol:
lukapav 10.02.2009 14:55
@Rumbler:
Super je bilo prebrati tole temo. Sva na istem, kajti tudi jaz se prvič podajam na cesto s cestno specialko. Do sedaj sem bil le v hribih in preračunano bom tudi jaz na cesti najbrž naredil preko 10 000 km.
Sem se pa pustil poučiti kar nekaj ljudem, ki jih cenim, in vedo kaj govorijo. Od prijaznih trgocev sem pozimi kolesa dobil tudi na testiranje, mogoče bi ti svetoval enako; se da vse zmenit. Še posebej sedaj pozimi, ko smo na kolesu res najbolj zagriženi :) Zakaj kupovati, pa potem ugotoviti da to ni to...?
Pri meni je bilo takole: pred testiranji sem bil skeptičen, kako bo. Nenazadnje sem z gorcem, opremljenim s tankimi gumami, delal tudi 260 km dolge ture. Ampak povem ti: ko sem sprobal cestaka, me je uročil in sedaj sploh ni več dvoma ali je ali ni to zame.
Skratka: kar pogumno.

Kolo, ki ga kupujem pa sem že izbral: to bo Merida Road Racing 905-com (Ultegra). Mislil sem že iti po njega v tujino, pa so me pri Trgoavtu lepo presenetili, saj letos to kolo prodajajo za 1000 EUR. Preko meje pa se da dobiti tudi letnik 2008 za cca. 800 EUR. Merido poznam iz gorskega kolesa, ki sem ga vozil kar 3 leta, bil sem fantastično navdušen. Tako da sem prepričan, da bo pri cestaku enako. Vozi to kdo? Izkušnje?
Ne bom mimo brcnil, ne? ;) Odlično kolo za pošteno ceno.

Še ena možnost zate: Za 930 EUR pri Frestylu ponujajo letos tudi Giant-a Defy 0 (original cena naj bi bila 1500 EUR... kao). Ultegra SL. Kakorkoli že, mene pri tem kolesu moti, da je triple, pa še geometrija ni tako izrazito agresivna.

Za budget nakup pa bi ti priporočal, da se oglasiš v Bike Centru, kjer imajo Ideal Stage 20, letnika 2007, za slabe 700 EUR. Komplet oprema 105. Mogoče bi se še dalo kaj poglihati. Kolo sem videl, ga pobožal, in je prav prijetna živalca. Ampak ker mi tišijo Merido pod nos za 1000 EUR... Pravzaprav se še nisem odločil, ker 300 EUR na koncu koncev ni tako malo. Ne mi pol jokat, ko ti bom tistega Ideala pred nosom odpeljal :)

Ko sem se že tako razpisal... Pa mogoče še (ponovno, nočem netiti svete vojne) aluminij vs. karbon.
Razlike v teži ne bomo vlačili naprej. Imam po navadi več od te razlike v želodcu...
Poleg teže imajo karbonci še eno veliko prednost: togi so. Imajo pa tudi 2 veliki slabosti: so krhki, občutljivi. Aluminiju kak udarec tu in tam ne pomeni dosti, karbon pa ni tako trpežen. Kak padec se tud prav lahko konča s 1500 EUR škode... Druga slabost: dragi so.
OK, za tekmovalce je normalno, da vozijo karbonce. Mi, navadni smrtniki, ki kolesa kupujemo sami, kolo vozimo tudi po 3, 4, 5 let, pa še tipično nismo ravno bogati (kakor kdo), bi torej rekel da je aluminij kar OK.

Če dobiš kje kakega rabljenega karbonca poceni seveda kupi. Občutek na karboncu je fenomenalen. Lepota. Glavni na vasi si na karboncu.
Ko pa pomisliš racionalno, pa je aluminij 100% prava izbira. Razen, če denar po cesti pobiraš ;)

Kaj naj rečem: dobro kupi! Pa poprosi trgovce naj ti posodijo kako kolo za kak dan. Se da vedno zmenit.
lukapav 10.02.2009 14:58
Aja, pa še to: kakšne so cene Focusa, Cube-a in KTM-a? Ali se mi samo zdi, ali so dosti dražja od tvoje prvotne namere? :)

Je bila božičnica vmes, ne :) :) :)
Nsimo 10.02.2009 15:11
lukapav, aluminij je tog- vendar se z leti ta material dosti bolj utrudi kot karbon. Se pravi če hočeš imeti togo aluminijasto kolo še po 3+ letih glej da kupiš dober aluminij (predvsem toplotno obdelan: oznaka za to je T in številka- višja kot je, bolje je). V vsakem primeru pa je na dolgi rok boljši karbon.
copi 10.02.2009 15:26
Zelo dobro se obnesejo (glede voznih lastnosti in življenske dobe) tudi okvirji kombinacija aluminij karbon (zadnja vilica in sprednja karbon)pa cenovno so tudi kar sprejemljivi.
Poce 10.02.2009 15:31
Cube je pri Vebu 1300 Eur, si prepričan da tudi Focusa dobiš za tako ceno?
Moj glas gre Cube.
LD
_darko_ 10.02.2009 15:44
lukapav je napisal:
@Rumbler:
Su per je bilo prebrati tole temo. Sva na istem, kajti tudi jaz se prvič podajam na cesto s cestno specialko. Do sedaj sem bil le v hribih in preračunano bom tudi jaz na cesti najbrž naredil preko 10 000 km.
Sem se pa pustil poučiti kar nekaj ljudem, ki jih cenim, in vedo kaj govorijo. Od prijaznih trgocev sem pozimi kolesa dobil tudi na testiranje, mogoče bi ti svetoval enako; se da vse zmenit. Še posebej sedaj pozimi, ko smo na kolesu res najbolj zagriženi :) Zakaj kupovati, pa potem ugotoviti da to ni to...?

Pri meni je bilo takole: pred testiranji sem bil skeptičen, kako bo. Nenazadnje sem z gorcem, opremljenim s tankimi gumami, delal tudi 260 km dolge ture. Ampak povem ti: ko sem sprobal cestaka, me je uročil in sedaj sploh ni več dvoma ali je ali ni to zame.
Skratka: kar pogumno.

Kolo, ki ga kupujem pa sem že izbral: to bo Merida Road Racing 905-com (Ultegra). Mislil sem že iti po njega v tujino, pa so me pri Trgoavtu lepo presenetili, saj letos to kolo prodajajo za 1000 EUR. Preko meje pa se da dobiti tudi letnik 2008 za cca. 800 EUR. Merido poznam iz gorskega kolesa, ki sem ga vozil kar 3 leta, bil sem fantastično navdušen. Tako da sem prepričan, da bo pri cestaku enako. Vozi to kdo? Izkušnje?
Ne bom mimo brcnil, ne? ;) Odlično kolo za pošteno ceno.

Še ena možnost zate: Za 930 EUR pri Frestylu ponujajo letos tudi Giant-a Defy 0 (original cena naj bi bila 1500 EUR... kao). Ultegra SL. Kakorkoli že, mene pri tem kolesu moti, da je triple, pa še geometrija ni tako izrazito agresivna.

Za budget nakup pa bi ti priporočal, da se oglasiš v Bike Centru, kjer imajo Ideal Stage 20, letnika 2007, za slabe 700 EUR. Komplet oprema 105. Mogoče bi se še dalo kaj poglihati. Kolo sem videl, ga pobožal, in je prav prijetna živalca. Ampak ker mi tišijo Merido pod nos za 1000 EUR... Pravzaprav se še nisem odločil, ker 300 EUR na koncu koncev ni tako malo. Ne mi pol jokat, ko ti bom tistega Ideala pred nosom odpeljal :)

Ko sem se že tako razpisal... Pa mogoče še (ponovno, nočem netiti svete vojne) aluminij vs. karbon.
Razlike v teži ne bomo vlačili naprej. Imam po navadi več od te razlike v želodcu...
Poleg teže imajo karbonci še eno veliko prednost: togi so. Imajo pa tudi 2 veliki slabosti: so krhki, občutljivi. Aluminiju kak udarec tu in tam ne pomeni dosti, karbon pa ni tako trpežen. Kak padec se tud prav lahko konča s 1500 EUR škode... Druga slabost: dragi so.
OK, za tekmovalce je normalno, da vozijo karbonce. Mi, navadni smrtniki, ki kolesa kupujemo sami, kolo vozimo tudi po 3, 4, 5 let, pa še tipično nismo ravno bogati (kakor kdo), bi torej rekel da je aluminij kar OK.

Če dobiš kje kakega rabljenega karbonca poceni seveda kupi. Občutek na karboncu je fenomenalen. Lepota. Glavni na vasi si na karboncu.
Ko pa pomisliš racionalno, pa je aluminij 100% prava izbira. Razen, če denar po cesti pobiraš ;)

Kaj naj rečem: dobro kupi! Pa poprosi trgovce naj ti posodijo kako kolo za kak dan. Se da vedno zmenit.



Vse pohvale za to razmišljanje.Še več takih in bi bil ta forum na visokem nivoju!
Bravo! :D
1 2 3
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI