Kolesa in oprema
12.01.2025
Kolesa Gusto
Ob 18:48, sixsl
dogma je napisal: |
OJ Če delaš 12000 km je tako kolo nesmisel rabiš kolo vsaj za 2000? ultegra bo dovolj,lah tud kaj drugega,centauer al po force,bi ti pa priporoču top opremo če se odločiš za cestaka. Sicer pa če ne veš če ti cestak ugaja pol je mogoč res pametn kupit en pocen kolo de vidiš,je pa res da je razlika med takini kolesi velika pa te lah to odvrne od nakupa. |
specialist je napisal: | ||
komplet ultegro dobiš tudi že na specialki za 1000? tako da, zakaj bi dajal 2000, a zato da bo scott gor pisalo ? |
dogma je napisal: | ||||
mislu sem tud karbonski okvir |
specialist je napisal: |
In zakaj misliš da bi blo potrebno imeti nekemu začetniku karbonski okvir, kaj vendar ne veš da že dolgo vrabci na vejah čivkajo da razliko med alu in carb v togosti opazijo samo profiji |
specialist je napisal: | ||||||
In zakaj misliš da bi blo potrebno imeti nekemu začetniku karbonski okvir, kaj vendar ne veš da že dolgo vrabci na vejah čivkajo da razliko med alu in carb v togosti opazijo samo profiji, pa še to le takrat ko v klancu vstanejo na noge in z vso silo delujejo na okvir. Torej kje je logika ? Imho je daleč največja prednost karbonske specialke to, da so izjemno lepe, potem ni dolgo nič in potem šele pridejo na vrsto kao performensi, pa še od tega ej pol v glavi, je ni alu specialke ki bi bila lepša od najgrše karbon specialka, |
dogma je napisal: |
Verjetno ni začetnik če nažge 12000 km z gorcu,verjetno bi marsikoga na specialki nažgal! |
specialist je napisal: | ||||||
In zakaj misliš da bi blo potrebno imeti nekemu začetniku karbonski okvir, kaj vendar ne veš da že dolgo vrabci na vejah čivkajo da razliko med alu in carb v togosti opazijo samo profiji, pa še to le takrat ko v klancu vstanejo na noge in z vso silo delujejo na okvir. Torej kje je logika ? Imho je daleč največja prednost karbonske specialke to, da so izjemno lepe, potem ni dolgo nič in potem šele pridejo na vrsto kao performensi, pa še od tega ej pol v glavi, je ni alu specialke ki bi bila lepša od najgrše karbon specialka, |
Rumbler je napisal: |
Pozdravljeni! Hvala za vse vaše odgovore...sem videl, da se je pogovor kar razvil ![]() Predvsem razmišljam v to smer, da bi si kupil za začetek alu okvir...saj kakor sem razbral iz vaših postov, je okvir tudi najpomembnejši, šele nato pride oprema. Zdaj pa, katero znamko bi mi pa priporočili...oz. ali se bi dalo dobiti kolo za cca. 700 EUR ( novo ali rabljeno ), ki bi služilo za moje namene, ali je za tako ceno nesmiselno kupovati kolo. Moj priznati, da sem študent in se zaenkrat še ne 'kopljem' ravno v denarju. ![]() p.s. upam, da ne sprašujem butastih stvari ![]() |
Rumbler je napisal: |
Zdaj pa, katero znamko bi mi pa priporočili...oz. ali se bi dalo dobiti kolo za cca. 700 EUR ( novo ali rabljeno ), ki bi služilo za moje namene, ali je za tako ceno nesmiselno kupovati kolo. Moj priznati, da sem študent in se zaenkrat še ne 'kopljem' ravno v denarju. ![]() |
tomyboy je napisal: |
Letos z njim prevozil ca 3k km, sedaj ga ima DOGMA kot drugo kolo in oba nimava skoraj nobene slabe besede glede tega kolesa. Če se odločiš za novo kolo, se bo sigurno našla kakšna številka 58 in seveda sedaj konec sezone 20% dol od redne cene tako da računaj ceno okoli 1000 EUR. Vozi ga tudi an_ze in je z njim prav tako zelo zadovoljen. Mene je edino motila grupa Tiagra, ker enostavno ni možno zadeve tako fino nastavit, kot v višjih grupah.Pa še deset redna ni. Lahko si uporabljal samo kakšne 4 zobnike pogojno dokler ni začela veriga drsati po sprednjem menjalniku. Ampak dobro to so malenkosti. ![]() Nakup tega kolesa sem ti tudi sam mislil predlagat. |
gepard je napisal: |
1: Focus 2: Cube 3: Ktm Moj izbor ![]() |
lukapav je napisal: |
@Rumbler: Su per je bilo prebrati tole temo. Sva na istem, kajti tudi jaz se prvič podajam na cesto s cestno specialko. Do sedaj sem bil le v hribih in preračunano bom tudi jaz na cesti najbrž naredil preko 10 000 km. Sem se pa pustil poučiti kar nekaj ljudem, ki jih cenim, in vedo kaj govorijo. Od prijaznih trgocev sem pozimi kolesa dobil tudi na testiranje, mogoče bi ti svetoval enako; se da vse zmenit. Še posebej sedaj pozimi, ko smo na kolesu res najbolj zagriženi ![]() Pri meni je bilo takole: pred testiranji sem bil skeptičen, kako bo. Nenazadnje sem z gorcem, opremljenim s tankimi gumami, delal tudi 260 km dolge ture. Ampak povem ti: ko sem sprobal cestaka, me je uročil in sedaj sploh ni več dvoma ali je ali ni to zame. Skratka: kar pogumno. Kolo, ki ga kupujem pa sem že izbral: to bo Merida Road Racing 905-com (Ultegra). Mislil sem že iti po njega v tujino, pa so me pri Trgoavtu lepo presenetili, saj letos to kolo prodajajo za 1000 EUR. Preko meje pa se da dobiti tudi letnik 2008 za cca. 800 EUR. Merido poznam iz gorskega kolesa, ki sem ga vozil kar 3 leta, bil sem fantastično navdušen. Tako da sem prepričan, da bo pri cestaku enako. Vozi to kdo? Izkušnje? Ne bom mimo brcnil, ne? ![]() Še ena možnost zate: Za 930 EUR pri Frestylu ponujajo letos tudi Giant-a Defy 0 (original cena naj bi bila 1500 EUR... kao). Ultegra SL. Kakorkoli že, mene pri tem kolesu moti, da je triple, pa še geometrija ni tako izrazito agresivna. Za budget nakup pa bi ti priporočal, da se oglasiš v Bike Centru, kjer imajo Ideal Stage 20, letnika 2007, za slabe 700 EUR. Komplet oprema 105. Mogoče bi se še dalo kaj poglihati. Kolo sem videl, ga pobožal, in je prav prijetna živalca. Ampak ker mi tišijo Merido pod nos za 1000 EUR... Pravzaprav se še nisem odločil, ker 300 EUR na koncu koncev ni tako malo. Ne mi pol jokat, ko ti bom tistega Ideala pred nosom odpeljal ![]() Ko sem se že tako razpisal... Pa mogoče še (ponovno, nočem netiti svete vojne) aluminij vs. karbon. Razlike v teži ne bomo vlačili naprej. Imam po navadi več od te razlike v želodcu... Poleg teže imajo karbonci še eno veliko prednost: togi so. Imajo pa tudi 2 veliki slabosti: so krhki, občutljivi. Aluminiju kak udarec tu in tam ne pomeni dosti, karbon pa ni tako trpežen. Kak padec se tud prav lahko konča s 1500 EUR škode... Druga slabost: dragi so. OK, za tekmovalce je normalno, da vozijo karbonce. Mi, navadni smrtniki, ki kolesa kupujemo sami, kolo vozimo tudi po 3, 4, 5 let, pa še tipično nismo ravno bogati (kakor kdo), bi torej rekel da je aluminij kar OK. Če dobiš kje kakega rabljenega karbonca poceni seveda kupi. Občutek na karboncu je fenomenalen. Lepota. Glavni na vasi si na karboncu. Ko pa pomisliš racionalno, pa je aluminij 100% prava izbira. Razen, če denar po cesti pobiraš ![]() Kaj naj rečem: dobro kupi! Pa poprosi trgovce naj ti posodijo kako kolo za kak dan. Se da vedno zmenit. |
Nameravam kupiti specijalko.
Do sedaj sem kolesaril na gorskem kolesu vendar večinoma samo po cesti s cestnimi gumami, sedaj pa bi presedlal na cestno kolo.
Na leto bi naredil približno od 10.000-12.000 km ( preračunal sem glede na moje kilometre z gorskim kolesom ).
Zanima me predvsem kateri rang opreme naj gledam, je npr. Shimano Ultegra predobra zame oz. katero opremo mi priporočate ( lahko je tudi Capagnolo ali Sram ).
Še to naj povem, da ne nameravam zapraviti veliko denarja za cestno kolo, cca. do 700 EUR, saj bi najprej rad ugotovil če mi tak način kolesarjenja ustreza...kasneje pa bi po potrebi kupil boljše kolo.
Zato me tudi zanima, ali mi priporočate naj kupim novo cestno kolo ali se naj raje odločim za rabljeno? Kakšno imate tudi mnenje o kolesih, ki so bila že obnovljena ( se pravi, da so bile že menjane komponente )?
LP