Kolesa in oprema
16.04.2024
Popravilo - varjenje jeklenega okvirja
Ob 14:01, ive
Mogoce ti bo lahko kdo svetoval, ce bos navedel se vse ostale parametre, ki vplivajo na ustrezno dolzino verige:
- st. zob velikega zobnika
- razdalja med gonilno osjo in zadnjo osjo
- razdalja med zobnikoma kletke menjalnika in st. zob, ki jih imata
- razdalja med zadnjo osjo in osjo zgornjega zobnika menjalnika
... ;)
@biserSmiselno je za tiste , ki nimajo pojma v katerem prenosu vozijo oz kje se jim nahaja ketna med vožnjo ! Daš na največji prvi , najmanjši zadnji zobnik kasete in kletka naj bi bila v položaju navpično . Potem pa greš navzgor 3 ali 4 brzine če imaš triplo ,na kaseti in kletka mora požreti oz. držati verigo še napeto s tem , da ne drsa sama po sebi . Isto narediš s srednjim in pa malim pogonskim zobnikom na ostalih pripadajočih brzinah kasete .. Če kletka požira -drži ketno napeto ,na vseg treh ali dveh pogonskih zobnikih je število členkov pravilno . če pa kletka oz ketna drsa v katerokolem položaju od treh , skrajšaj za en členek , pa če še ni v redu še za enega itd, s tem da ti kletka potem v najvećji brzini ne bo več navpično . Verjetno veš , da tripla , dovoljuje uporabo po 3-4 pripadajoče brzine na kaseti , pri dveh pogonskih šajbah pa polovico zobnikov na kaseti + 1 oz.- 1
Kaj pa pri tadolgi kletki iz zadnjem zobniku 12-32 je smiselno devat gor tadolgo verigo z več kot 116 členi?
lp A