STARE SPECIALKE

Domov > Forum > STARE SPECIALKE

STARE SPECIALKE

SORTIRAJ PO:
armstrong_rules 14.02.2009 10:31
Stare specialke so se do sedaj pojavljale v razno-raznih temah v različnih kontekstih. Morda ne bo odveč še posebna tema, ki bo poleg ljubiteljev starih specialk (takih, ki jo že imajo, jo imajo v načrtu ali jih zgolj občudujejo), pritegnila tudi ostale. Dobrodošle so fotke starih specialk in raznih delov, ki jih imate ali boste imeli, razna mnenja, tudi konstruktivne kritike itd.

Za začetek bom podal samo eno fotko, ki predstavlja detajl ene od mojih raritet-COLNAGO MASTER iz leta 1984 in malce provokativno misel, da imajo stare specialke svojo "dušo" tako kot na primer stari Ferrariji, medtem ko za novodobne zverine z okleščeno kilažo kaj takega ne moremo trditi.

Foxy lady 14.02.2009 11:01
@ armstrong_rules; Zanimiva tema in hkrati naj pohvalim starodobnika, ki si ga dodal, saj izgleda, da je odlično ohranjen! :D
Zajebanec 14.02.2009 11:44
Super armstrong_rules ta tvoj Colnago Master,upam,da še pozneje vidimo kako fotko tega lepotca tudi iz druge perspektive.
Zame moram napisat,da me te stare specialke,ko jih občudujem po netu totalno prevzamejo.
Vedno sem bil nekako bolj zagret za staro specialko,pa nikakor nisem uspel nabavit nekaj starejšega,ko sem začel kolesariti.
Takrat sem kupil aluminijastega Peugeota,pozneje sem nabavil čigumi karbonca (tako eni pravijo).
Zdaj pa sem ugotovil definitivno,da hočem klasičen bicikl,bicikl kateri ima dušo.
Ker po domače povedano,vsa ta napihovanja s temi karbonci in njihovo težo mi gredo na k....,boli mene,če bo imel moj deset kil.
Mislim tudi,da ko se zapelješ z kako tako starino,mora biti poseben občutek,enkrat bi se rad vsedel na kaj takega kot je spodaj na sliki.
Casati Gold 1981
jo-jo 14.02.2009 12:53
Zajebani, verjetno si pregledal to temo :
http://www.bicikel.com /sl/forum/?thread_id=8712
>
Moje mnenje : ta stari so bolj samo za gledat, vozit jih ni fajn ( geometrija) , sploh, ko probaš kakšnega novega ...
armstrong_rules 14.02.2009 17:11
jo-jo je napisal:

Moje mnenje : ta stari so bolj samo za gledat, vozit jih ni fajn ( geometrija) , sploh, ko probaš kakšnega novega ...


Starodobniki niso samo za gledat, pravi užitek se je z njimi tudi zapeljat, še posebej, če ob taki priložnosti oblečeš še dres iz tistega obdobja, na glavo pa si natakneš čelado, kateri smo včasih rekli hrenovke. Mimogrede, s tako čelado smo imeli velik hec na eni od Barjank, ko sta v klanec za stavo vozila BOSS in CHEF :lol: .

Glede udobnosti starodobnikov, pa trdim iz lastnih izkušenj, da niso zaradi geometrije prav nič manj udobni od današnjih specialk. Tudi na fotografiji, ki jo je prilepil Zajebanec se vidi, da je razlika v višini med sedežem in vrhom balance precej majhna, kvečjemu 5-6 cm, kar vse doprinese k manj bolečemu hrbtu.

Že lansko leto sem dal v neko temo fotko INDURAINOVE (zmagovalec petih TOUR-ov) specialke z visoko nastavljeno pozicijo balance, kar je v precejšnjem nasprotju z današnjim trendom čimboljše aerodinamike:


armstrong_rules 14.02.2009 20:29
Dodajam nekaj fotk in link do albuma za COLNAGO MASTER-ja iz leta 1984.

Še prej pa nekaj podatkov o kolesu:
- cevi Columbus
- oprema Campagnolo Super Record, razen pest, ki so O.M.A.S.http://www.classi crendezvous.com/Italy/OMAS.htm
- obroči Mavic GP4
- veriga in zadnji 7-redni zobnik Regina EXTRA CX-S
- balanc in fajfa 3TTT
- trak na krmilu BIKE RIBON
- usnjen trak na pedalih Alfredo Binda z vgravuro Colnago
- sedež San Marco, model Turbo
- teža: nepomembna :lol:





Link do albuma: http://www.moj-album.com/ uredi/armstrong-rules/14927342 /?os=14927600

Enkrat kasneje pa pride za predstavitev na vrsto Pinarrello:
-scapin- 14.02.2009 21:03
Jaz imam doma Wilierja iz leta 1983.Narejen pa je iz Columbosovih cevi.
Slike še pridejo :D
armstrong_rules 14.02.2009 21:17
-scapin- je napisal:
Jaz imam doma Wilierja iz leta 1983.Narejen pa je iz Columbosovih cevi.
Slike še pridejo :D


To scapin :D ! Najbrž je cel kromiran v bakrenem odtenku barve?
duck 14.02.2009 21:43
Evo še mojega Wiliera. Nekoč je dobro služil, zdaj pa počiva. Imam samo to slikco. Bom se kaj poslikal pa naknadno dodal.
LP.

http://sur ina1.myphotoalbum.com/view_pho to.php?set_albumName=album01&a mp;id=wili
Boštjan. 14.02.2009 22:56
http://picasaweb.google.si /medvedboss/ColnagoOgledTovarn e?authkey=wmcEUyl8E0o#

nekaj slik iz tovarne Colnago kjer so za javnost v nedostopni kleti (ne vem zakaj tako,..) shranjeni lepi in zanimivi okvirji/kolesa. Leta 72 so izdelali kolo za Mercx-a ki je imel samo 5,4 kg in s katerim je postavil svetovni rekord v enourni vožnji (oranžno kolo). V začetku osemdesetih je imel Colnago že narejeno prvi karbonsko kolo s karbonskimi obročniki in hidravličnimi zavorami, vse lastne proizvodnje (rdeče kolo z belimi obročniki in čevlji na pedalih)!!!
V sami proizvodnji pa žal ne dovolijo slikati, zato tudi ni posnetega veliko. V kleti je kar nekaj zanimivih koles in res škoda je, da jih nikljer ne razstavijo.
-scapin- 15.02.2009 08:42
Kromirane ima sprednje vilce in del zadnjih.Kolo je srebrne barve.
Odločil sem se da ga bom prenovil pa me zanima kam bi lahko nesel kromirat sprednje vilce? :D
FAUSTO 15.02.2009 08:56
Boštjan. je napisal:
http://pi casaweb.google.si/medvedboss/C olnagoOgledTovarne?authkey=wmc EUyl8E0o#

nekaj slik iz tovarne Colnago kjer so za javnost v nedostopni kleti (ne vem zakaj tako,..) shranjeni lepi in zanimivi okvirji/kolesa. Leta 72 so izdelali kolo za Mercx-a ki je imel samo 5,4 kg in s katerim je postavil svetovni rekord v enourni vožnji (oranžno kolo). V začetku osemdesetih je imel Colnago že narejeno prvi karbonsko kolo s karbonskimi obročniki in hidravličnimi zavorami, vse lastne proizvodnje (rdeče kolo z belimi obročniki in čevlji na pedalih)!!!
V sami proizvodnji pa žal ne dovolijo slikati, zato tudi ni posnetega veliko. V kleti je kar nekaj zanimivih koles in res škoda je, da jih nikljer ne razstavijo.


Tale album je pa Zlata vreden!!!!
Boštjan. 15.02.2009 11:34
indurainovo kolo za krono,... mogoče ne spada pod stare-klasične,...:
htt p://picasaweb.google.si/medved boss/SejemKolesMilano04?authke y=uT8qHv-KL6o#5302972283605977 890

moserjeva kronometrca za enourni rekord na pisti:
http://picasaweb. google.si/medvedboss/SejemKole sMilano04?authkey=uT8qHv-KL6o# 5302972017214250802

Sar onni-jev Master:
http://picasaweb .google.si/medvedboss/SejemKol esMilano04?authkey=uT8qHv-KL6o #5302972093471882946

Ba rtali je zmagoval s temle:
http://picasaweb. google.si/medvedboss/SejemKole sMilano04?authkey=uT8qHv-KL6o# 5302971870486170386

cop pi pa s temle:
http://picasaweb. google.si/medvedboss/SejemKole sMilano04?authkey=uT8qHv-KL6o# 5302971560412843410

spr edaj ima "roštilj" za pečenje kostanja:
http://picasaw eb.google.si/medvedboss/SejemK olesMilano04?authkey=uT8qHv-KL 6o#5302972658868202498

in še mnogo takih in podobnih se najde. Razstava koles naj bi bila tudi v tehniškam muzeju v Bistri. Gospod, ki jo je pripravil, ima kar nekaj lepih starih primerkov.
ZigaK 15.02.2009 11:48
Krasne slike. :) :D
Škoda da nimaš komentarjev v albumu ob slikah. S komentarjem je slika takoj 100% več vredna.
Boštjan. 15.02.2009 11:53
bom uredil :?
najprej moram naložiti še kar nekaj slik, poslikati stare drese, torej najprej pospraviti garažo,..
LP,
armstrong_rules 18.02.2009 19:13
Da ne bo pomote, ne delam reklamo za prodajo, tu je samo primer starodobnika FONDRISST v originalnem stanju, ki je na prodaj v Sloveniji: http://www.bolha.com/ogla s382672836/cestna-in-treking-k olesa-cestna-in-treking-kolesa
SODROVC 17.12.2009 14:21
Stare specijalke so všeč tudi meni. Sem pa pred časom naredil neumnost, ker sem "posodobil" popolnoma novo "retro specijalko" Iride Special, ki je imela popolnoma nove starodavne komponente.
Na ogled pa je par slik:
http://album.sliko mat.com/pic.php?u=2862OqWaO&am p;i=42583
http://albu m.slikomat.com/pic.php?u=2862O qWaO&i=42585
http ://album.slikomat.com/pic.php? u=2862OqWaO&i=42586
>http://album.slikomat.com/p ic.php?u=2862OqWaO&i=42584

V kratkem bom dobil skoraj 30 let starega Pianellota od starejše gospe (krepko preko 50 let), ker so ji primorski kanci s prestavnimi razmerji 53/42/12-24, 6 prestav, že dolgo pretežki in si je nabavila mtb.

Tale Bataglin je pa od kolega, ki bi se ga pa rad rešil:
http://album.sli komat.com/pic.php?u=2862OqWaO& amp;i=42587
http://al bum.slikomat.com/pic.php?u=286 2OqWaO&i=42582
ht tp://album.slikomat.com/pic.ph p?u=2862OqWaO&i=42579
>http://album.slikomat.com /pic.php?u=2862OqWaO&i=425 80
-sulc- 17.12.2009 18:28
Zajebanec 04.04.2010 20:51
Zajebanec je napisal:

Vedno sem bil nekako bolj zagret za staro specialko,pa nikakor nisem uspel nabavit nekaj starejšega,ko sem začel kolesariti.
Zdaj pa sem ugotovil definitivno,da hočem klasičen bicikl,bicikl kateri ima dušo.
Mislim tudi,da ko se zapelješ z kako tako starino,mora biti poseben občutek,

Torej se mi je želja končno izpolnila,da sem uspel nabavit eno starejšo specialko in se zapeljati z njo.Mislim,da sem res imel veliko srečo,da sem dobil kaj takega.
Torej... :arrow:
Bottecchia Sprinter 1990.










Pa še malo večje slike. :P
> >
> >
Ori ginalna 9 cm fajfa.
armstrong_rules 04.04.2010 21:17
Saj pravim, ti bicikli imajo svojo dušo.

Vse čestitke-vidim, da si zamenjal originalno 9 cm CINELLI fajfo z daljšo iste firme. Pohvalno. Naklon balance si si verjetno prilagodil, pred leti je bila največkrat spodnja krivina skoraj vodoravno. Bicikel izgleda kot nov in kar je najvažnejše v originalnem stanju.

Mimogrede, s takim okvirjem in z CAMPAGNOLO opremo je za profi ekipo Malvor-Bottechia pred leti vozil tudi Vinko Polončič.

Če sem pravilno preštel gre za 7-redni zobnik. Kakšno je število zob? Ali ima desna prestavna ročka zvezno delovanje ali index-na klik.
Kekec_ 04.04.2010 21:49
Zajebanec je napisal:
Zajeban ec je napisal:

Vedno sem bil nekako bolj zagret za staro specialko,pa nikakor nisem uspel nabavit nekaj starejšega,ko sem začel kolesariti.
Zdaj pa sem ugotovil definitivno,da hočem klasičen bicikl,bicikl kateri ima dušo.
Mislim tudi,da ko se zapelješ z kako tako starino,mora biti poseben občutek,

Torej se mi je želja končno izpolnila,da sem uspel nabavit eno starejšo specialko in se zapeljati z njo.Mislim,da sem res imel veliko srečo,da sem dobil kaj takega.
Torej... :arrow:
Bottecchia Sprinter 1990.









Pa še malo večje slike. :P
< ;/a></span> <span class="bb-url">& lt;a rel="external" href="http://www.shrani. si/?36/hs/4YgBB1tx/5b.jpg" ; title="http://www.shrani .si/?36/hs/4YgBB1tx/5b.jpg&quo t;>
<span class="bb-url">& lt;a rel="external" href="http://www.shrani. si/?2F/13k/2yXKdo1W/7b.jpg&quo t; title="http://www.shrani .si/?2F/13k/2yXKdo1W/7b.jpg&qu ot;></a></sp an><span class="bb-url">& lt;a rel="external" href="http://www.shrani. si/?2u/Gb/3GKZmrsX/9b.jpg" ; title="http://www.shrani .si/?2u/Gb/3GKZmrsX/9b.jpg&quo t;></a></spa n>
Originaln a 9 cm fajfa.

>

tole preprosto mora bit še na tej strani:D da bodo ljudje vidli kaj je lep bicikel, ne pa tisti karbonski vesolskih oblik:P

pa zadnje bremze naštimaj, malo krivo stojijo ;)
Zajebanec 04.04.2010 21:50
armstrong_rules je napisal:
Saj pravim, ti bicikli imajo svojo dušo.

Vse čestitke-vidim, da si zamenjal originalno 9 cm CINELLI fajfo z daljšo iste firme. Pohvalno. Naklon balance si si verjetno prilagodil, pred leti je bila največkrat spodnja krivina skoraj vodoravno. Bicikel izgleda kot nov in kar je najvažnejše v originalnem stanju.

Mimogrede, s takim okvirjem in z CAMPAGNOLO opremo je za profi ekipo Malvor-Bottechia pred leti vozil tudi Vinko Polončič.

Če sem pravilno preštel gre za 7-redni zobnik. Kakšno je število zob? Ali ima desna prestavna ročka zvezno delovanje ali index-na klik.

Tako je,gre za 7-redni zobnik:13-15-17-20-23-26-28,s predaj pa šajba 52/39.
Ročka dela na "klik".Na biciklu nisem zamenjal sam nič,vse je bilo tako kot je na slikah.Kolo je vlito name,edino sem razmišljal,če bi dal nazaj 9 cm fajfo,ampak tudi ta mi vleže,ki je gor.
S kolesom sem naredil probnih 50 km pa lahko povem,ko se s tem kolesom pelješ lahko samo uživaš.
Bicikel je res super očuvan,sam pa bom skrbel za to,da bo tudi,ko še bo 1x toliko star izgledal prav tako.Dobil ga bo namreč vnukec,ki je že zdaj nor na dedijeve bicikle,če pa bo imel veselje do kolesarstva,pa mu bom tega z veseljem zapustil,da ga bo čuval naprej. :D
Kekec_ 04.04.2010 22:18
jaz starega jeklenega konjička uporabljam kar za redno uporabo, gre za colnago master olympic letnik 1994, s katerim je Franc Kekec (moj ded) osvojil točno 90 pokalov v 10 letni karieri, s tekmovanji se je začel ukvarjati šele po njegovem 60tem letu, potem ko je pa izvedel da kupujem specjalko mi je pa to kolo podaril za rojstni dan, če ga ne bom lepo čuval mi ga pa vzame xD

nekaj slikc, nekaj pa še prihaja... gotovo jutri

traktor.mtb 04.04.2010 22:22
Upam, da je to prava tema.

Lahko samo rečem to so lepa kolesa z dušo, vsa čast lastnikom teh koles.

Že nekaj let imam željo, da restavriram očetovo cestno kolo in sicer gre za Bottecchio. Za letnik sicer nisem prepričan tam nekje od 1980 do 1987.

Kolo je bilo vmes malo spremenjeno, kar se tiče obročnikov ter gumic na zavorah ter trak na balanci. Balanca pa je bila počena (3T).

Zato bi rabil kakšen nasvet oziroma kdo in kje bi mi lahko pomagal spraviti kolo v prvotno stanje. Na kolesu je bilo narejenih max. 2000 km od samega začetka.

Vesel bom vsakega nasveta in se zahvaljujem že vnaprej.
Ich 04.04.2010 22:31
Vsekakor zanimiva tema!
Zanima me, če bi lahko nekdo v besedi in sliki("sam svoj mojster" stile) predstavil restavriranje starega kolesa?? To bi bilo vsekakor zanimivo spremljat potek;)

P.s:Bo treba jit malo po Rožni dolini pogledat, če je kje kaka zanimiva solidno ohranjena specialka, pa jo odkupt;) :mrgreen:
SODROVC 05.04.2010 08:33
Meni so ostali tile deli za 7-redno redno specijalko: gonilka Off-Mega 53/42, 7-redni zobnik na novem ležaju Tiagra, zavorne ročke Shimano 105, 7-redni index na klik, pa 3t balanca, kromirane vilice in pa zavorne gumice. Za zavore bi moral pa še pogledati. Zadeve so večinoma nove, le zavorne ročke in index so bili že rabljeni, so pa zelo lepo ohranjeni. Če kdo želi kupiti, naj mi javi.
Kekec_ 05.04.2010 09:01
tole restavriranje je zanimivo ja, res bi lahko kdo pokazal celoten postopek in vse komentriral

@traktor.mtb: lahko prilepiš kakšno sliko tega tvojega bicikla?

enkrat moramo res naredit eno skupno turo, samo jaz zase nevem če spadam čisto med stare specjalkarje ker imam vse živo zamenjano na kolesu, original mislim da je le okvir, ker kolo ima že malo morje kilometrov( krepko čez 100.000)
armstrong_rules 05.04.2010 20:49
Kekec_ je napisal:
jaz starega jeklenega konjička uporabljam kar za redno uporabo, gre za colnago master olympic letnik 1994, s katerim je Franc Kekec (moj ded) osvojil točno 90 pokalov v 10 letni karieri, s tekmovanji se je začel ukvarjati šele po njegovem 60tem letu, potem ko je pa izvedel da kupujem specjalko mi je pa to kolo podaril za rojstni dan, če ga ne bom lepo čuval mi ga pa vzame xD



Kekec, vse čestitke tvojemu dedku za osvojene pokale. To vsekakor daje tvojemu Colnagu, s katerim je dedek tekmoval, še posebno vrednost in dragocenost.

Lepo ga čuvaj in uživaj v vožnji z njim.
armstrong_rules 05.04.2010 20:56
traktor.mtb je napisal:
Upam, da je to prava tema.

Lahko samo rečem to so lepa kolesa z dušo, vsa čast lastnikom teh koles.

Že nekaj let imam željo, da restavriram očetovo cestno kolo in sicer gre za Bottecchio. Za letnik sicer nisem prepričan tam nekje od 1980 do 1987.

Kolo je bilo vmes malo spremenjeno, kar se tiče obročnikov ter gumic na zavorah ter trak na balanci. Balanca pa je bila počena (3T).

Zato bi rabil kakšen nasvet oziroma kdo in kje bi mi lahko pomagal spraviti kolo v prvotno stanje. Na kolesu je bilo narejenih max. 2000 km od samega začetka.

Vesel bom vsakega nasveta in se zahvaljujem že vnaprej.


Svetujem ti, da za začetek kolo fotografiraš in opišeš (firme sestavnih delov). Tako ti bomo lažje svetovali.
1 2 3 ... 38
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI