Nakup šotora

Domov > Forum > Nakup šotora

Nakup šotora

SORTIRAJ PO:
Sencurjan 12.04.2009 15:37
Zdravo!

Ne vem, če je vprašanje najbolj na mestu za ta forum, a se mi zdi, da smo kolesarji vseeno bolj v stiku z naravo od enega povprečneža in se bo našel kak strokovnjak z izkušnjami ... ;)

Kupujem šotor za kampiranje v dvoje, ni izključeno, da ga kdaj vzamem s sabo tudi na kakšno kolesarsko potovanje, a izbor ne bo podrejen temu ... želim, da bi bil čim bolj praktičen, če tudi bo imel kakšno kilco več. ;-)

Zanima me, kje je najbolje kupovati te zadeve?
Izbiram med Hervisom in kako spletno trgovino na eni strani ter Iglu športom na drugi, kjer pa so cene precej višje. Verjetno kvaliteta tudi ... ;)

Koliko se pozna cena na kvaliteti oziroma udobju bivanja štora?

Hvala in LP,
Boštjan
brincelj 04.06.2009 20:33
Tudi jaz zadnji teden izbiram med kopico šotorov, ki bi bili primerni za na kolo.

Trenutno se odločam med:

Ferrino Lightent 2 in pa Vango Banshee 200.

Ima kdo kake izkušnje?
blum 04.06.2009 21:17
Kupi Ferrino. Tale model je zelo primeren za kolesarska popotovanja. :)
JakaKk6933 04.06.2009 21:18
Vsekakor se za šotor splača dati malo več denarja za višji kakovostni razred. To se lepo pokaže ob kakšnem neurju, ko nimaš skrbi, da bo kaj odneslo, strgalo, zalilo...

Jaz sem dve leti kampiral šotorom podobnim Ferrino OUTDOOR EXPERT - Ural 3. Brez neurja seveda ni šlo. Šotoru se sploh ni poznalo, medtem ko pri drugih ni bilo ravno vse tako kot mora bit. Občutek v šotoru pa je bil, kot da se zunaj nič ne dogaja. Tretje leto v enem xyz šotoru je bilo pa veselo...

Podaljšane stranice do tal so zame skoraj nuja. Dobra zaščita proti dežju v vse smeri ter vetru. Lahko jih še dodatno obložiš, če je treba. V šotor nič ne piha in ne pride nobena voda, kar za tiste brez, še posebej cenejše ne morem reči. Ko celo noč v cheap šotoru piha čez tebe to hitro ugotoviš. :D

Glede na željeno udobje si pa izbereš dovolj velik šotor. Glede na izkušnje se je šotor za tri osebe (180x200cm) za dva stanovalca izkazal kot idealna rešitev. Dovolj prostora za ležanje in prtljago. Kako bi se trije s tremi nahrbtniki drenali v šotoru, kjer na osebo pride 60x200cm površine si pa ne znam predstavljat.
Predprostor zna biti praktična zadeva, ponavadi majhen a zelo uporaben prostor . Ob neurju se je odlično izkazal za shrambo mokrih cunj in obutve, v suhem času pa idealno mesto za nepreveč dišeče čevlje. :D
Janja 04.06.2009 22:34
Odvisno za kaj rabiš. Za kampiranje na morju in v prijazni klimi, posebno, če je še kak avto zraven, je čisto OK tudi šotor iz Hoferja. Do sedaj - 3 sezone zdržal brez puščanja - res so pa palice bolj švoh - kar pomeni, da pri postavljanju ne smeš biti len - tisti štriki niso samo za okras. Predlani se je taka lenoba končala s polomljenimi palicami. Lepo mirno vreme, navsezgodaj sva odšla na turo, ko sva se vrnila pa je bil šotor na tleh (pa pol ostalih tudi). Letos je pa kar spodoben veter - to pot v redu postavljen - brez problema zdržal.
Za kakšne bolj resne razmere (Irska, Islandija) ali ko si dalj časa samozadosten (Kirgizija) bi pa vseeno vzela kaj boljšega.
Za udobno kampiranje glej da ima vsaj 1500 mm vodnega stlpca in velikost za eno osebo več, kot jih normalno misli kampirat.
Recimo High Peak -minilite z deklariranimi 600 mm drži roso, kaj več pa ne.

Ferrino - je kvaliteten šotor, a mi ta model osebno ni všeč, ker ni samostoječ (iglujčka lahko v dežju sestaviš pod streho, da notranjost ostane suha) in pa, da moraš pri postavljanju tlačiti palice v "cevi" iz blaga.
Vanga ne poznam, me je pa presenetil podatek, da je čas postavlanja 10 min.
areh 05.06.2009 05:37
Če ga ne boš velik rabu, si rabljenega kupi. Na bolhi jih je veliko..
lpA
zmaj24 05.06.2009 06:41
Jaz bi ti poleg ostalih svetoval, da šotor, če se le da, vidiš predno ga kupiš! Namreč gre za to, da vidiš kako "stojijo" glavne stranske plahte na šotoru, ki imajo ponavadi največjo površino. To je važno predvsem v primerih dežja in pa tudi v krajih z veliko jutranjo vlažnostjo. Namreč, če se zunanja plast, na kateri se nabere vlaga na notranji strani, pritiska ob tisto znotraj šotora, sta mokri obe poleg tega pa še ti v šotoru če se slučajno pritiskaš ob te stene. Ob deževju se zadeva samo še stopnjuje in to tako, da voda priteče v šotor.

Tako, da šotor je fino videti preden ga nabaviš, sploh pa to naj ne bi bil problem pri vseh teh specializiranih štacunah pri nas.
gut 05.06.2009 06:53
Razmisli tudi o samopostavljivih šotorih, npr. znamke Quechua. Lani sem kampiral s Quechuo in že zgoraj omenjenim Uralom 3, ko je v Grčiji meltemi (na odprtem morju devet boforov) cefral šotore. Oba šotora sta se obnesla odlično. Minus za Quechuo je transport na kolesu (zračni upor), razen, če bi ga uspel navezati ob strani na kakšno torbo.
brincelj 07.06.2009 08:48
Hvala za nasvete.

Pozabil sem dopisat, da bom sam na kolesu in da gledam šotor za dva že zaradi prtljage, ki bo poleg notri. Pa oba imata 3000 mm, kar mi je zlo pomembno. Sta si zelo podobna.
Tale Quechua odpade - paket fi 62 cm ne morem nikamor dat.
Vango ima napisano, ja, da se postavlja 10 min - Lightent 2 pa nič - samo to je po moje kr podobno.
Iglu je samostoječ, kar je dobro, je pa zato visok in bolj občutljiv na veter - mam slabe izkušnje, pa še velik in težak je.
SODROVC 07.06.2009 09:08
Jaz imam Lightent 2. Glede na to, da cerada ni podaljšana, je kar zračen. Je bolj za lepo vreme, se mi zdi. Notranja mreža je dokaj občutljiva (seveda, saj je šotor lahek). Če bi še enkrat kupoval, bi si kupil močnješega, makar od Mc Kinnleya (Interšport). Ja, idealno je imeti enega lahkega in enega trpežnješega, pol pa izbiraš, glede na to, kdaj in kam greš. ;) Pa podloga za spanje je tud OK, sam ne jo preveč napihnit.
MartinM 22.06.2015 13:41

Tule sem napisal kratek vodič za nakup šotora. O konstrukcijah, palicah, materialih, ... 

Maratonac 01.07.2015 00:47

Šotor z nazivom za 2 je za eno osebo in razvrščeno opremo iz bisag. Tak šotor je tam do 2.5kg in ga lahko pelje seboj 1 oseba z ostalo prtljago. Šotor z nazivom za 3 osebe , je v resnici za 2 osebi in razvrščeno prtljago , če ima pa še velik strešni podaljšek kot moj , gresta pa pod streho in ključ še kolesi. Tak šotor vaga 4.5kg in ga samo ena oseba ne more gont sabo ampak dve , ki si razdelita palice-plahto in pride na osebo zopet teža,  kot da seboj po teži vozita vsak samo svoj šotor za dva.

Vodnih 1000 zadostuje , kajti če je ta prav dež , greš pod pravo streho v kempu in počakaš da gre nevihta mim. Za jutranjo roso in kratek naliv je pa v redu , sploh če imaš seboj tudi polivinil za prekrivanje pohištva pri barvanju in ti ni treba čakati tam do 11h , da se šotor od rose posuši, ampak samo odgrneš polivinil , vržeš v smeti , šotor je pa suh.

Moj za dva je en tak  vodnih 1000 za 22 € ,high peak minipack , tisti za 3 je pa vodnih 2000 bil pa okol 49€ ima pa podaljšano streho in garažo za 2 kolesi. Slednji je lansko leto doživel tri nalive , pa nismo plaval in bili mokri.

 

To je ta :

tabornik.com/product_info.php ?products_id=180 &osCsid=28f2fbae6507efd2fa 0124dce16073f0

 

Imam pa še enega za 3 z vodnih 4000 za 90€ , samo nimaš kam s kolesi,  ker nima tako podaljšane in s zadrgami zaprte podaljšane strehe .

Pa pr men si alarm za bicikel  kupi , če ga boš imel že pred šotorom , kajti po naporni vožnji spiš kot top in ti skoraj lahko ukradejo tudi šotor v katerem spiš. Potujoč kolesar brez kolesa , je pa ravno tako otovorjen ,  kot kavboj , ki mu je v prečkanju puščave crknil konj!

Ja pa blazina-podloga je skoraj najbolj važna stvar . V BTC hala A imajo črne napihljive , skoraj takšne kot za na morje - rebraste za 10 € , ki so pa neprimerno boljše kot pa tiste ravne za 50€ , kajti držijo te višje od tal in imajo večjo federacijo. Neprimerno udobnejše od dražjih ! Na teh lahko ležiš tudi na boku , pa ne prideš do tal , na dražjih pa samo na hrbtu.

kuki12 01.07.2015 06:54

L

@Maratonac:

Šotor z nazivom za 2 je za eno osebo in razvrščeno opremo iz bisag. Tak šotor je tam do 2.5kg in ga lahko pelje seboj 1 oseba z ostalo prtljago. Šotor z nazivom za 3 osebe , je v resnici za 2 osebi in razvrščeno prtljago , če ima pa še velik strešni podaljšek kot moj , gresta pa pod streho in ključ še kolesi. Tak šotor vaga 4.5kg in ga samo ena oseba ne more gont sabo ampak dve , ki si razdelita palice-plahto in pride na osebo zopet teža,  kot da seboj po teži vozita vsak samo svoj šotor za dva.

Vodnih 1000 zadostuje , kajti če je ta prav dež , greš pod pravo streho v kempu in počakaš da gre nevihta mim. Za jutranjo roso in kratek naliv je pa v redu , sploh če imaš seboj tudi polivinil za prekrivanje pohištva pri barvanju in ti ni treba čakati tam do 11h , da se šotor od rose posuši, ampak samo odgrneš polivinil , vržeš v smeti , šotor je pa suh.

Moj za dva je en tak  vodnih 1000 za 22 € ,high peak minipack , tisti za 3 je pa vodnih 2000 bil pa okol 49€ ima pa podaljšano streho in garažo za 2 kolesi. Slednji je lansko leto doživel tri nalive , pa nismo plaval in bili mokri.

 

To je ta :

tabornik.com/product_info.php ?products_id=180 &osCsid=28f2fbae6507efd2f a 0124dce16073f0

 

Imam pa še enega za 3 z vodnih 4000 za 90€ , samo nimaš kam s kolesi,  ker nima tako podaljšane in s zadrgami zaprte podaljšane strehe .

Pa pr men si alarm za bicikel  kupi , če ga boš imel že pred šotorom , kajti po naporni vožnji spiš kot top in ti skoraj lahko ukradejo tudi šotor v katerem spiš. Potujoč kolesar brez kolesa , je pa ravno tako otovorjen ,  kot kavboj , ki mu je v prečkanju puščave crknil konj!

Ja pa blazina-podloga je skoraj najbolj važna stvar . V BTC hala A imajo črne napihljive , skoraj takšne kot za na morje - rebraste za 10 € , ki so pa neprimerno boljše kot pa tiste ravne za 50€ , kajti držijo te višje od tal in imajo večjo federacijo. Neprimerno udobnejše od dražjih ! Na teh lahko ležiš tudi na boku , pa ne prideš do tal , na dražjih pa samo na hrbtu.

Lepo napisano in vidi se, da iz izkušenj. Popolnoma se strinjam z vsem le, da jaz dam pleskarski polivinil tudi pod šotor.

Cvika 01.07.2015 10:28

Beri zgoraj napisano (o vodnih stolpcih, kako je dovolj 1000), če hočeš senčnik in varovalo pred prahom.
Šotor po moji definiciji mora zdržati tudi dež. High peak -a sem šenkala z namenom, da ne bo metal stran za novega (dobila sem sicer čokolado, čeprav sem povedala, da je niti slučajno ni vreden) naprej z opozorilom, naj ga sigurno postavi doma in preizkusi. Po rosi ga je bilo treba sušit, v dežju - pa niti ne nevem kako hudem nalivu je bil not bazenček.
Bil pa je take vrste:
www.enaa.com/oddelki/sport/iz d_1629_snf10052_sotor_high_pea k_minilite, jah zavedla me je teža in kompaktost.
Variante z dodatnim polivinlom na šotoru delujejo v brezvetrju in tam, kjer je nizka vlaga - drugače ravno tako šotor sušiš, ali pa je zvečer "prijetno" žmohten.
Za caa 2x ceno in kakšen kg več dobiš res šotor. Je pa žal tako, da pri Šotorih nizko težo plačaš. Jaz stolpca pod 2000 mm vode, raje ne bi gledela. Tako, da za takega verjamem, da je zdržal, meni Hoferjev tudi že par let in nekaj nalivov.
Aja pozabljam, da znajo eni načrtovati kolesarjenja brez dežja. 

gampo 02.07.2015 14:05

Daleč najboljši šotor ki sem ga imel je ta: www.robens.de/en/Products/Ten ts/Trail/Lodge2.aspx
Dovolj prostora je za dva odrasla moška in veliko opreme. Če je sila spravim v predprostor kolesarsko prikolico in dva kolesa. Vodni stolpec je 10000 mm, palice so zelo trde in močne. Zdržal je veter že več kot 110km/h. Postavim ga sam v treh minutah. Če je lepo vreme si lahko postaviš samo notranji šotor proti komarjem. Garantirano mrčes bo otal zunaj. Imel sem že šotor highpeak in podobni in ni niti približno primrjave. Slabost je edino ta da je malo dražji. Šotor ni potrebno fiksirati s klini če ni močnega vetra. Skratka idi si ga pogledati in razmisli če se splača privarčevat nekaj denarja na tako pomembni opremi. NIKAKOR NE KUPOVAT TE OPREME V HERVISU KE IMAJO SAMO SRANJE IN PREVISOKE CENE.

Maratonac 02.07.2015 21:54

Kuki @ Jaz tudi pa še v predprostor , da ne nosim svinjarije v kabino , ampak po predprostoru hodimo bosi.

Je pa razlika , ker gredo eni na dopust  s šotorom v znani kraj , kjer imajo šotor postavljen cel dopust in od tu delajo izlete , pa mora biti spalnica stalno npr. vseh 10 dni suha , medtem ko jaz govorim o popotovalnem šotoru , ki se vsak dan pospravi in postavi v drugem kraju ali pa tudi ne , če kaže na dež ali že dežuje, ampak se vedri pod bližnjo streho, dokler neurje ali dež ne mine. Poleti dežuje 15 min in to je vse. Če padeš pa v  v fronto, greš pa v privat sobo ali pa jo preskočiš z vlakom . Jaz obakrat nisem prišel nazaj grede do Đenove , ampak sem pred dežjem zbrisal na vlak 60km pred njo in dež gledal skozi okno vlaka. Razlike med vandrovci in pa tistimi stacioniranim na enem mestu je ogromna,  ker je ta razlika izražena v kg in gabaridih teže šotora. Oni prtljago samo pripeljejo do kampa , potem kolesarijo brez nje , jaz jo pa vsako minuto vozim sabo. Jaz sem palice šotora zavezal zadaj med pokončno cevjo c-c  in zadnjim kolesom , ker tako dolge nisem imel kam drugam dati , da si ne porušim ravnotežja pri 60km/h, sin je vozil pa plahto . Če bi šel pa do Portoroža za 10 dni , bi si jih pa lahko tudi na hrbet zavezal, bi že potrpel tistih 5 ur. Še boljše za take je , da si tistega Indupplati Jarše za 5 oseb in 20kg , dajo pripeljati do kampa z hitro pošto .

Pa majhna sicer neopazna razlika je tudi v zgodbi s kolesarskega dopusta. Ja , smo šli v Umag  s kolesi  za 10 dni , medtem ko jaz lahko rečem samo : sem šel do ... in bil na poti 10 dni.  Dve popolnoma različnI stvari v tehničnem in  izvedbenem  smislu.

Janja 03.07.2015 08:48

Ah, saj nima smisla...

Maratonac 05.07.2015 00:28

Kaj vam  ni jasno ? Popotnik nikoli ne ve,  do kam bo prišel tisti dan in v katerem kampu bo končal , pa si lahko delaš ne vem kakšne vnaprej plane. Poruši ti ga prvi dež , ker vedriš  .  Men je čista zamuda časa , postavljati rastavljati, napihovati , odpihovati ,razlagati in zopet tlačiti nazaj stvari v torbe in  pospravljati šotor vsak dan . Kaj šele da bi ga postavljal , če diši na dež . Pri vsem tem je najbolj smotrno voziti ponoči , če res hočeš kam priti , spiš za dve urce na klopci , greš naprej in spiš čez dan na plaži . Spet je drugače če potuješ po notranjosti . In spet so drugačne potrebe če taboriš 10 dni. Za popotnika kolesarja , ki se stalno premika in pa ostane v kampu dokler je lepo vreme , dež pa čaka pod streho , je čisto zadosti 2000 , zaradi same razlike v teži šotora. Za 10 dnevno taborjenje na enem mestu , ti pa na portalih , ki nimajo v centru koles ampak kamp opremo ,  predlagajo  šotor z 10000 .Imam 4 šotore , 3 nove , tist z 4000 še ni bil v uporabi in starega Jarše. Ker debatiramo na Bicikel . com govorim o dveh primernih za kolesarje , na portalu Kamp . com , bi se pogovarjal pa o tistih dveh primernih za kampiste. Pa ne mi zdaj tle govort o Islandu ,Kavkazu , Pamirju , za to imate Alpinizem.com.

No dejmo se pogovarjat o spalki, pa boste ugotovili , da mešate jabuke in hruške. Jaz imam v bisagah tisto najlažjo in najtajnšo, za poletne vročine. Zdaj pa naj nekdo skoči in reče , da je to premal , ker so na Islandu veliko nižje temparature. Jabuke in hruške. Od spalk se mi pa v omarah drek dela , ker je sin en general pri tabornikih. Še vojaško JNA imam !

Z eno univerzalno opremo , tisto za vse variante , pa z njo na kolesu, ne boš daleč prišel .

K vidim popotnike s torbami spredaj , pa na balanci,  pa zadaj , pa na štangi  ne razumem kaj vozijo še s sabo ? A frak za obisk opere in  smokinge za v igralnico !.

Vsi dresi 4 kompleti zadostujejo z windom in vetrovko nogavčki in rokavčki , kot nadomestilo za bundo v slučaju "mrzlega ali ohladitve " vremena. Ja če moraš pa sabo vleči make up in komplet za v disco , pa komlet za po kampu , pa komplet za v mesto nisi biciklist , ampak šmejker .

Sam čakam da nekdo postavi vprašanje , šel bi na Pag in ga biksal 10 dni po Zrću  . Kakšno opremo rabim . Moj odgovor , : športni kabriolet in kopalke , vse drugo imajo bejbe !

Tele nočne so res dolgočasne

SODROVC 05.07.2015 18:48

Po eni strani se čist strinjam s tabo. Tako sva že delala s kolegom, minimalistično. 600 g spalka, ampak huda! Viseča mreža, alpinistična. Gore ponjava z neti z lukjnicami, da se jo da z 2 mm vrvico spremeniti v neke vrsto prevleko za spalko. Lahko pa služi kot streha šotora. Za kuhat nič, zato pa pršut, rio mare in skuše. Power barov nisva jedla, ker je v Gorskem Kotaru in na Velebitu pomanjkanje vode. Za zvečer za oblečt pa Polar Powerstrech ipd. 
Podnevi vroče, ponoči hladno. Konec maja so bili okoli Zavižana še zameti, cesta neprevozna. Ampak, alpinisti smo še mal večji ekstremisti, kot kolesarji. Kombinacija je pa itak mal "aut".presenečen

Maratonac 05.07.2015 20:01

Pri vsem tem je hec , da jaz sploh ne vem kakšno imam seboj , sam vem , da ko jo zložim pride med prste dlani  z 6cm razmaknjenimi rokami. Mislim da 600g , če ne obstaja še manjša.  , ker si z 900g že smešen,  ker je še enkrat večja  , čeprav se zdi zopet majhna proti tistim normalnim , če se npr. furaš že na biciklu za 1000 €. Ta moja ,  poleti zagotavlja takšno toploto , da se ponoči tudi odkriješ , čeprav spiš npr. gol. A te kdo tera da spiš na Vršiču , namesto v KG ali Bovcu. 

Ja minimalistično , sam jaz znam vse sam pošraufat , se pravi orodje imam seboj, rez. dele tudi , kompresor, kar je 2.5kg. Blagor tistim , ki nič ne znajo in namesto tega res seboj lahko furajo 5kg šotor, sam do kam , se pa ne vprašajo. Meni so edini  jemalci prostora in teže 2x2bandaže in 4 brisačke za dodatne bandaže, kar drugi verjetno ne potrebujejo. Če tega ne bi imel seboj  , bi imel prostora ohoho.  No pa bodo , slej ko prej.

Isto je s kuhinjo . Lahko si kuhaš sam obilno , po želji in potrebi , za kar rabiš kuhalnik , pa posodo , pa pribor sol, šugo, špagete in čarli - 2kg,  ali pa ješ pice zunaj al pa kotlete v hotelu A kategorije. Postregel te bodo tudi če si v dresu in to rade volje. Sam plun €. K se je ta mal usedu in jaz za njim , ko sva prej prislonila kolesa na drog tende,  ta rdeče restavracije v St. Tropezu , je bil zopet pokonc naslednjo desetinko sekunde , ko je videl ceno pira 12€ . Tolk stane vožnja TS- Benetke,

Velik jih rine na Vršič in ostale hribe. Kolko njih ima seboj rezervno ta dolgo zajlo za bremze ? Z hriba dol ne moreš z eno bremzo , no lohka , če si nor. Kdo te bo pa vzel popotovalno natovorjenega v avto , da te bo pripeljal v dolino ? Edin očččiii , mmmammaama pomagaj !  Sam če si ti oći al pa mama , sam sebe ne moreš klicati, zlasti pa nekje z nekega hriba 500km stran. Veliko manj boleče in problematično je biti zmočen in moker od dežja do kosti vsaj poleti  , kot pa da ti poči zajla na vrhu hriba ali pa explodira zračnica , ali pa poči ketna , nimaš pa nič od tega seboj. Če je prostora pod streho samo za enega , bo pod streho moj kolo jaz pa na dežju .  Vem da nekaterim to ni razumljivo , ampak tako je pr men.

Krajše povedano, ne računajoč ženski del ampak samo moški , pri  vsakem  se vidi ali je bil nekdo v vojski ali ne, ker tam nikoli ni bilo niti bo maamami  ooočččiii pomagaj ampak samo imaš seboj ali pa nimaš in će nimaš , crken!

Če ste pa vaš buđet za 14 dnevno potovanje napolnili sami ali starši tam do višine 1500 €,  pa pozabite na vse to napisano. Sam na kolo se vsedte in gasa !

Maratonac 05.07.2015 23:10

Potovanje s kolesom :

 

Pridete prvi dan v kemp. Po 12h. Postavite šotor in to čimbolj v senco , da se ne bo tako segrel in boste lažje spali. Greste na plažo- izlet. Prenočite v šotoru in naslednji dan mislite nadaljevati pot. E mal ste se zahebal , ker se vam do 12h šotor suši , ni važen 1000, 2000, 3000 ,  ker ste ga postavili v senco , mora pa biti suh , da sledeči večer zdrži roso. Ko ste ga zložili,  si še pripravite kaj za pojest,  na za to postavljenih mizah , spakirate vse in ob 14h nadaljujete pot. Kako , pa zunaj je 40 v senci. Pomeni do prve plaže. Tu se kopate tam do 18h, ko pade sonce. Sedaj greste naprej , vsako uro so boljši pogoji in bolj hladen zrak in leti k svija. Ja pa sej morate v kamp postavit šotor . Kdaj ? Ja po eni uri kolesarjenja , da boste ujeli še dnevno svetlobo in razpakiranje. Kolk ste naredil v 1 uri. 15- 20km. Ja , saj se praktično niste nikamor premaknil . Kaj, a boste za 100km porabili 5 dni , pa tako je lepo vozit v večernem hladilnem vetrčku. No in ko vas užitek premaga in vozite naprej , je ura polnoči , ko se zaveste , da vas je to ugodje dobro zaneslo. Ni kampa in tudi če je , ni vhoda do zjutraj , se pravi gremo naprej dokler bomo zdržali . Prej okrasite bic z vsemi lučkami , ki jih imate seboj . Ob 3.h postanete zaspani . Ni problem,  prva klopca v spalko , zbudijo vas prvi sončni žarki ob 7.h. Spakiraš in sedaj začneš razmišljati , vozil bom do 10-11 pol pa v najbližji kamp. Naredili ste 100km in preskočili eno rastovaranje, sušenje in pospravljanje, plačilo kampa in to vam preide v način potovanja. Postavite šotor, še prej pogledate v nebo in vr. napoved , kajti če se pripravlja na dež , se šotor NE POSTAVLJA spi za mizami in na kopanje, spanje na plaži , zvečer pa v mesto na ogled kraja. Tako zgleda potovanje s kolesom ob morski obali. Jaz se tako v eni noči premaknem za 130-200km. Spustim in ne vidim krajev ? Ne , viidm jih v vsem blišču luči , nazaj grede pa v take interesantne  kraje  po istem sistemu pridem podnevi. Sposoben sem pa tudi 44okm narediti z 2urnim spanjem.

Bi kdo mogoče izbral tisto vsakodnevno varianto z dnevnim 1h premikom 20km ali pa po soncu , ki vam drugi  dan speče roke , da potem tudi spat ne morete.

Kampiranje cel dopust na enem mestu , je pa popolnoma drugačna stvar  in od tega zgoraj povedanega ne velja nič, niti z bicikel.com nima nobene zveze.

Če se pa kdo pripravlja prvič na kakšno potovanje , mu pa rade volje svetujem oz. povem,  kako in kaj , ter kaj vse rabi nujno seboj , da gre vse v 13.5kg prtljage.

Janja 06.07.2015 15:19
@SODROVC:

Po eni strani se čist strinjam s tabo. Tako sva že delala s kolegom, minimalistično. 600 g spalka, ampak huda! Viseča mreža, alpinistična. Gore ponjava z neti z lukjnicami, da se jo da z 2 mm vrvico spremeniti v neke vrsto prevleko za spalko. Lahko pa služi kot streha šotora. Za kuhat nič, zato pa pršut, rio mare in skuše. Power barov nisva jedla, ker je v Gorskem Kotaru in na Velebitu pomanjkanje vode. Za zvečer za oblečt pa Polar Powerstrech ipd. 
Podnevi vroče, ponoči hladno. Konec maja so bili okoli Zavižana še zameti, cesta neprevozna. Ampak, alpinisti smo še mal večji ekstremisti, kot kolesarji. Kombinacija je pa itak mal "aut".presenečen

A z g. Groznim?

SODROVC 06.07.2015 18:50

Grozni (Tomo?) je alpinist? Ne, ne z njim. Z mladostnim prijateljem in soplezalcem. Zdaj je bolj spustaš oz. freerider. Žvau, za gpr in za dol. Z nim ne grem več u gmajno, se bojim "razkantat". zarečeni kruh 4-dnevna tura, že nekje tu gor opisana. kam je pa fimček naložil, pa ne vem več. Ga pa imam doma na compu.

Janja 07.07.2015 08:33

Ja, tudi on je šel ultralahko čez Velebit, mislim, da celo brez spalke...

gampo 07.07.2015 09:57

Maratonac. Z velikim delom napisanega se strinjam s tabo. Spoh kar se tiče orodja in rezervnih delov. Sam sem že bil na nekaj potovanjih in vem kako se stvari streže. Če greš na kakšno dolgo potovanje odpade nočna vožnja uniči ritem in vedno si zaspan, razen če nisi človek ki zaspi kjerkoli v pol sekunde. HEHE. Sam vozim ponoči vendar ne vedno. Mogoče 2x na teden ko sem na turi. Glede šotora se ne strinjam. Če podrem šotor zjutraj ob 6:00 in do sedmih zajtrkujem in se pripravim na vožnjo je šotor suh. seveda ob lepem vremenu. Kar se tiče opreme sem tudi sam minimalist. Vendar če nimaš veliko denarja moraš imeti vedno nekaj več opreme in tako ni mogoče prit pod 15 kg tovora. sem človek ki gre na ziher in je pripravljen na vsako okvaro oz poškodbo ki se lahko zgodi. Vem da se da tukaj razpravljeti še in še vendar mora vsak poiskati mejo koliko in kaj vzeti s seboj da se ne bo ustrašil dežja in drugih motečih stvari ter da bo užival v vožnji.

SODROVC 07.07.2015 12:08
@janja:

Ja, tudi on je šel ultralahko čez Velebit, mislim, da celo brez spalke...

Midva sva začela na Notranjskem, nadaljevala po Gorskem Kotarju, skoraj do Krivog puta. Prespala v gmajni. Drugi dan do zavižana in še naprej, prespala pri enem spomeniku, kjer je žičnica. Potem Srednji Velebit, Baške oštarije, Lika. Prespala v minskem polju, kot sva zjutraj ugotovila. Na Južni Velebit in spust v Dalmacijo, do kampa v kraju Stari grad.Paklenica.

SODROVC 07.07.2015 12:10

@ gampo: Maratonac dela nočne, zato ga to ne moti preveč. Jaz bi crknu. v zadregi

gampo 07.07.2015 19:10

Pri sebi sem opazil da na dolgi rok ponoči vozit ni dobro. Je pa res da je ponoči veliko lažje in tudi napreduješ bolj hitro.

Maratonac 07.07.2015 20:47

A bi ti ali si in če si ali bil v JNA in te šibnejo na stražo za 14 dni tud rekel , da ne boš , ker ti nočne mal ritem pokvarjo ?  Druže kapetane,  ja nisam navikao na kišu a kamoli nju  u 4sata ujutro ! Zgleda , da sem jaz za vas komandos  , al ste pa nekateri iz cukra !To,  da sem napisal , da ob 3h zjutraj postaneš zaspan , sem mislil na vas , jaz zaspan ratam ob 10. zjutraj. Zjutraj pa je vsak šotor moker totalka zaradi rose  , kakor tudi bicikel , če ni v šotoru , zunaj pa dobro prekrit v polivinilu . Rose ni edino  če piha veter. Men komplet oprema od z 0.5kg špageti in šugom do nohtarice tehta 14kg. Ko poješ , kupiš nov paket . Z mano je lepo potovati , ker vas jaz vahtam , ko odremate jutranje ure na klopci in zjutraj dobite še fruštek - nimam kaj drugega za početi - , pol pa vi mene vahtate na plaži. Po tem sistemu , voziš vsako drugo noč, vsako prvo pa preživiš v kampu in vsak dan v  kopanju.  Sem že kuhal v Veroni v parku pred Areno, pa v Mentonu na glavni promenadi, pa v Cannesu na plaži , pa v Nici na promenadi , pa na kolesarki pred S. Remom, skratka povsod , kjer je štirna zraven, sin je pa spal na klopci. 

Se je takoj ušaltal v moj ritem . Kolesa so pa zadaj osvetljena kot  božično drevo, brez tega  pa ponoč ne gre , je prenevarno!7 rdečih luči in utripajočih trakov , da ne bi kdo brez tega probal delat nočne!Zdaj sem nabavil še laserske luči  s črto, ki jo pa pritrdiš tudi spredaj in si v popolni svoji , v vednost vsem ,ograjeni špuri . Tle je zopet hec. Na forumu postavljajo vprašanja : kakšno naglavno luč uporabljate  in se eni hvalijo z reflektorjem za 100 € , še nobden pa ni vprašal : Kakšno zadnjo luč uporabljate , pa je ta ne 2x bolj važna , ampak življensko bolj važna. Moja prednja je zglihana pr Kitajcu na 8 € .

Spet je pa ogromna  razlika ali sta na potovanju 2 ali več ali pa si sam. Polovico teže prtljage-kuhalnik , hrana, orodje , rez.deli  za enega ~ 6kg, se tako porazdeli na 2 ali pa še več.

 Kar se pa tiče ziheraštva sva pa na isti strani. Če nekaj nimaš seboj , pa bi moral , je isto ,tudi pride te skoraj isto v € , kot da bi po AC vozil brez vinjete.

Kaj je že bla tema ? A ja šotor . HI HI HI -nasmehkaže jezik

gampo 07.07.2015 23:51

Tudi jaz sem vozil lani od Gibratarja do Genove in kar nekajkrat ponoči. Kar se tiče osvetljenosti pravim vsem ki gredo zraven mene da moraš bit viden bolj kot semafor ;). Kar se pa tiče dežja sem pa tak. Ko pade in če pade dež uporabim dežna oblačila :) zato jih tovorim s seboj. Če je prehudo nekje vedrim ali si postavim šotor. Tudi jaz sem že kuhal in spal povsod tudi na peronu v Franciji, na pločniku itd. Enostavno mi je vseeno kar si ljudje mislijo. Da je le legalno. Mislim pa da vsak ki gre na takšno pot in jo zaključi dokaže iz kakšnega testa je. S tem ko sem rekel da ne morem vozit več dni ponči imam v mislih če greš na pot ki traja 1 mesec ali več. Enkrat sigurno pride utrujenost za tabo. Sicer pa spremljam tvoj post kadar greš po azurni obali. Tam sem tudi sam vozil ponoči in je res lepo, sploh od Saint-Raphaël do Savone. No meni je všeč Francoski del. V JNA pa nisem bil imam 24 let tako da na 14 dnevni straži nisem bil :).

1 2
Zadnji komentarji v kategoriji "DRUGI ŠPORTI"
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI