Pomoč pri nakupu - prva specialka

Domov > Forum > Pomoč pri nakupu - prva specialka

Pomoč pri nakupu - prva specialka

SORTIRAJ PO:
matejg 13.07.2009 22:25
Pozdrav vsem na forumu! Do sedaj sem bil bolj le bralec portala oz. foruma, zdaj pa sem še sam pred dilemo...

Zadnje 4 leta recimo) sem se vozil oz. se vozim na gorcu FELT z deore opremo, vendar v bistvu med poletnimi meseci vozim 95% po cesti z najtanšimi 1.0 plašči.

O specialki premišljujem seveda kot prvo zaradi višjih hitrosti in prestavnega razmerja na gorcu, kjer mi sfali višjih prestav in pri hitrostih tam okoli 40 že poganjam skoraj da v prazno, so mi pa všeč "zelo lahke" nižje prestave za strmino...

A se da tako na grobo reči koliko približno bi profitiral na hitrosti po ravnini v %? Bi se dalo imeti na specialki takšno prestavno razmerje, da bi najlažja prestava bila še vedno približno lahka najlažji na gorcu, hkrati pa bi lahko normalno pedaliral pri 40+ hitrostih?

Se bi dalo za recimo cca. 1200-1350? že dobiti neko spodobno kolo za moje potrebe? Imate kakšen predlog katerega?

Na leto naredim okoli 4500-5000 km...

:)
uros 13.07.2009 22:38
pejd pogledat kaj se ti dopade...
dobi že kakega poceni karbonca, ki je kar udoben..

vzameš triplo pa zadih 27-12 pa ne boš trpel v klanc..
matejg 14.07.2009 00:24
karbonc, alu... ma kaj je res v praksi takšna razlika v udobju, "škripanju" in podobno, da se mi bi znalo po karboncu še fajn kolcat?

Cube ima pri gorcih dobro cena/ponudba razmerje, tako da predvidevam da tudi pri cestnih pa še estetsko so mi špica.

Recimo tale je sicer alu, ampak ima ultegra povsod:

http://www.veb -company.si/cestna_kolesa/cube 09/cube_09_streamer.php

>27-12 ima, vendar nikjer ne vidim al je tripla al kompakt?

tale je pa nekaj dražje in je karbon, ampak ima slabšo opremo:

http://www.veb -company.si/cestna_kolesa/cube 09/cube_09_agree-gtc-pro.php
matejg 14.07.2009 00:30
aha ja, to da streamer triplo, se vidi pri gonilki.

Je tale streamer več kot dovolj za začetek?

a ultegra je nekje rang XLS pri gorcih?
JakaKk6933 14.07.2009 06:07
Če si v dobri kondiciji in si sposoben prevozit po 100km naenkrat, ne kupovat triple, ampak kompakt (50/34)! Vedi, da je način vožnje in uporaba prestavnih razmerij na cestnem kolesu drugačna kot pri gorcu. Na cestnem kolesu lažjega prenosa kot 1:1 ne rabiš. Pa glede na to, da misliš prevozit do 5kkm, to je kar veliko, klance se pa tudi da natrenirat.
Torej kompakt (50/34) spredaj in 12-25 ali 27 ali kaj več zadaj. Ti bo izziv in boš napredoval.
Pa alu okvir, karbonskega novega z dobro opremo trenutno za ta denar ne boš dobil. Poglej tega Focusa. Ultegra, kompakt, 12-27 zadaj.
Poglej si razne firme, kolesa in opremo, ter seveda cene. Boš videl kako nekje za enak denar dobiš več kot drugje.

Najbolj se pa splača kupovati kolesa jeseni in pozimi, takrat dobiš največ za nek denar, saj znajo bit popusti za modele preteklega leta kar veliki.
Ban 14.07.2009 06:21
Sem bil v podobni situaciji pred leti, ko sem ravno tako prešaltal iz gorca na cestnga. Na koncu sem se odločil za kompakt in mi ni niti malo žal. Do sedaj sem še vse klance zvozu. Glede okvirja, pravjo da je boljš met dober aluminij kot slab karbon, tako da za tak denar bi vzel alu/carbon kombinacijo, recimo jst mam neki tazga.
http://www.peloto n.si/index.php?productID=3065 >
apotekar 14.07.2009 06:48
Moje skromno mnenje... preveč se debatira o opremi, carbon/alu, compakt/tripla... Mislim, da je prva stvar pravilna izbira velikosti okvirja... niso vsi okvirji iste št. tudi isto "veliki", so razlike, ki mislim, da so prva stvar, ki bo pripomogla k dobremu počutju na kolesu...
Prvo kar bi moral naredit je, da se kvalitetno premeri po navodilih fit kalkulatorja (competitive cyclist npr.) in se s podatki, ki ti jih da, posvetovat z nekom, ki ima izkušnje, kateri okvir(dolžina zgornje cevi, dolžina podsedežne cevi,itd) bi naj bolj ustrezal... potem pa kot bombonček oprema in ostalo...

lp

p.s.:samo moje mnenje, lahko da se motim ;)
user_trek 14.07.2009 06:52
matejg je napisal:


A se da tako na grobo reči koliko približno bi profitiral na hitrosti po ravnini v %?

:)


po mojh izkušnjah bolj malo, če že sedaj imaš 1.0 na bajku. Sam sem imel MTB-ja naštimanega: 1.0 gume, trda karbon vila, teža cca. 9kg, itak športni položaj itd. pa saj je še vedno razlika, samo ni tako huda, kot si človek predstavlja. Nekateri mislijo, da bo kar letelo s specialko po 45-50 povprečno z malo truda:lol: Zračni upor ima VELIK FAKTOR! (precej se pozna tam od 30 naprej)
krawl 14.07.2009 07:54
V cenovnem razredu do 1.500 eur je bolje izbrat alu kolo z dobro opremo in obroči kot cenenega karbonca.

Tripla ali kompakt z 12/27 kaseta - skoraj enako, za zares težke kolesarje je tripla še vedno nujna izbira.

Bolj kot modrovanje do nezavesti je pomembno da kolo pred nakupom temeljito probaš (kar v hervisu ne moreš...) in da ga trgovci priredijo tvojim proporcam: po potrebi zamenjajo fajfo, sedež....ipd.
flisenator 14.07.2009 08:07
user_trek je napisal:
matejg je napisal:


A se da tako na grobo reči koliko približno bi profitiral na hitrosti po ravnini v %?

:)


po mojh izkušnjah bolj malo, če že sedaj imaš 1.0 na bajku. Sam sem imel MTB-ja naštimanega: 1.0 gume, trda karbon vila, teža cca. 9kg, itak športni položaj itd. pa saj je še vedno razlika, samo ni tako huda, kot si človek predstavlja. Nekateri mislijo, da bo kar letelo s specialko po 45-50 povprečno z malo truda:lol: Zračni upor ima VELIK FAKTOR! (precej se pozna tam od 30 naprej)


razlika je precejšnja. Sem imel gorca, poizkušal sem razno kot je omenjeno (se vozim najraje po asfaltu), sedaj pa imam specialko in leti kot raketa.
mark 14.07.2009 08:13
Hundey je napisal:
Če si v dobri kondiciji in si sposoben prevozit po 100km naenkrat, ne kupovat triple, ampak kompakt (50/34)! Vedi, da je način vožnje in uporaba prestavnih razmerij na cestnem kolesu drugačna kot pri gorcu. Na cestnem kolesu lažjega prenosa kot 1:1 ne rabiš. Pa glede na to, da misliš prevozit do 5kkm, to je kar veliko, klance se pa tudi da natrenirat.
Torej kompakt (50/34) spredaj in 12-25 ali 27 ali kaj več zadaj. Ti bo izziv in boš napredoval.
Pa alu okvir, karbonskega novega z dobro opremo trenutno za ta denar ne boš dobil. Poglej tega Focusa. Ultegra, kompakt, 12-27 zadaj.
Poglej si razne firme, kolesa in opremo, ter seveda cene. Boš videl kako nekje za enak denar dobiš več kot drugje.

Najbolj se pa splača kupovati kolesa jeseni in pozimi, takrat dobiš največ za nek denar, saj znajo bit popusti za modele preteklega leta kar veliki.

Res ne vem, zakaj naj tripla ne bi bila dobra izbira in zakaj ste vsi "izkušeni" kolesarji tako nastrojeni proti njej. Morda samo zato, ker je ne uporabljajo profiji? Po moje tripla omogoča večjo izbiro prestav in lažji prehod med verižnicama spredaj, ker je razlika manjša. Pravih pomanjkljivosti ne vidim, moram pa priznati, da nisem resneje vozil še niti triple niti kompakta.
JakaKk6933 14.07.2009 09:45
Tripla ima res več prestav, a jaz ne vidim večje uporabnosti. Če primerjaš kompakt in triplo, 50 zobnik je pri obeh 34 pa nadomesti kombinacijo 30/39. Jaz vidim predvsem hec v tem, da je manj prestavljanja in iskanja prestav. Ni vedno res, da je več boljše.
Mnogo lažje je prilagajat prestavno razmerje zadaj, kot menjat spredaj. Poleg tega sta zobnika pri kompaktu bolj na sredini in ketna lepše teče, pa še več zobnikov na zadnji kaseti lahko uporabljaš z vsakim spredaj (najmanj 8 pri 10 redni na zobnik), da ketna lepo teče in ne drgne ob recimo menjalnik.

mark, pa večina kolesarjev ti bo svetovala kompakt namesto triple ter večina, ki vozi triplo, bi si na kolesu želela kompakt. Preverjeno. :D

In če bi vozil kompakt, bi videl, da popolnoma zadostuje. Če ti je pa 25 zadaj premalo, daš pa 27, 28 ali pa 29 gor, pa je.
migaj 14.07.2009 10:08
krawl je napisal:
V cenovnem razredu do 1.500 eur je bolje izbrat alu kolo z dobro opremo in obroči kot cenenega karbonca.

ali pa raje kupiš solidenega karbonca z nekoliko cenejšo opremo (ultegra, Mavic aksium obroči ipd).
Kasneje si še vedno lahko nabaviš boljše kotače, dobra pedala, dobre pnevmatike...)
_darko_ 14.07.2009 10:11
Hunday ma prav,če vzameš recimo campo maš možnost imet kaseto 13/29 kar povsem zadostuje za začetnika.
Tko da če nisi prepričan vase vzemi 13/29 pa boš reču stvar.
Ko postaneš bolši pa zamenjaš kaseto zadi pa je.
andro1 14.07.2009 10:12
Hundey je napisal:
Tripla ima res več prestav, a jaz ne vidim večje uporabnosti. Če primerjaš kompakt in triplo, 50 zobnik je pri obeh 34 pa nadomesti kombinacijo 30/39. Jaz vidim predvsem hec v tem, da je manj prestavljanja in iskanja prestav. Ni vedno res, da je več boljše.
Mnogo lažje je prilagajat prestavno razmerje zadaj, kot menjat spredaj. Poleg tega sta zobnika pri kompaktu bolj na sredini in ketna lepše teče, pa še več zobnikov na zadnji kaseti lahko uporabljaš z vsakim spredaj (najmanj 8 pri 10 redni na zobnik), da ketna lepo teče in ne drgne ob recimo menjalnik.

mark, pa večina kolesarjev ti bo svetovala kompakt namesto triple ter večina, ki vozi triplo, bi si na kolesu želela kompakt. Preverjeno. :D

In če bi vozil kompakt, bi videl, da popolnoma zadostuje. Če ti je pa 25 zadaj premalo, daš pa 27, 28 ali pa 29 gor, pa je.

To, da bi vsi radi šli iz triple na compact, preveč posplošuješ ;).
JakaKk6933 14.07.2009 10:22
Ok, večina ravno ne, bom pa raje rekel "marsikdo", kar še vedno nekaj pomeni.

Pa nisem napisal "vsi", ravno zato, ker pri takšnih stvareh ne moreš posploševati na vse.
migaj 14.07.2009 10:30
Hundey je napisal:
Tripla ima res več prestav, a jaz ne vidim večje uporabnosti. Če primerjaš kompakt in triplo, 50 zobnik je pri obeh 34 pa nadomesti kombinacijo 30/39. Jaz vidim predvsem hec v tem, da je manj prestavljanja in iskanja prestav. Ni vedno res, da je več boljše.
Mnogo lažje je prilagajat prestavno razmerje zadaj, kot menjat spredaj. Poleg tega sta zobnika pri kompaktu bolj na sredini in ketna lepše teče, pa še več zobnikov na zadnji kaseti lahko uporabljaš z vsakim spredaj (najmanj 8 pri 10 redni na zobnik), da ketna lepo teče in ne drgne ob recimo menjalnik.
mark, pa večina kolesarjev ti bo svetovala kompakt namesto triple ter večina, ki vozi triplo, bi si na kolesu želela kompakt. Preverjeno. :D
In če bi vozil kompakt, bi videl, da popolnoma zadostuje. Če ti je pa 25 zadaj premalo, daš pa 27, 28 ali pa 29 gor, pa je.

Preverjeno praviš?
Sam sem vozil triplo(52/42/30,12-27).
Seda j vozim compact (50/34,12-27) in moram poovedati, da si v daljše brege nad 12% velikokrat zaželim še lažjega prenosa, takega, kot ga je imela tripla. Prav tako si pri daljših hitrejših spustih pri hitrosti nad 56km/h zaželim, da bi zadaj še na trše šaltal, saj ne morem več tako hitro vrteti. Delna rešitev pri compactu je dodatna zamenjava zadnjega verižnika za 11-28.
Dokler proizvajalci/prodajalci koles ne bojo na kolesu ponudili kompactov (npr:50/34,11-32) bo tripla še vedno primerna rešitev za nekatere kolesarje in predvsem kolesarke. Pa še tripla bi morala imeti zadaj vsaj 12-27 ali 11-28, da je smiselna izbira. Kdor ne verjame naj kako težjo žensko vpraša, kako je s compactom(50/34,12-25) peljat recimo na Vršič.
andro1 14.07.2009 10:48
migaj je napisal:
Hundey je napisal:
Tripla ima res več prestav, a jaz ne vidim večje uporabnosti. Če primerjaš kompakt in triplo, 50 zobnik je pri obeh 34 pa nadomesti kombinacijo 30/39. Jaz vidim predvsem hec v tem, da je manj prestavljanja in iskanja prestav. Ni vedno res, da je več boljše.
Mnogo lažje je prilagajat prestavno razmerje zadaj, kot menjat spredaj. Poleg tega sta zobnika pri kompaktu bolj na sredini in ketna lepše teče, pa še več zobnikov na zadnji kaseti lahko uporabljaš z vsakim spredaj (najmanj 8 pri 10 redni na zobnik), da ketna lepo teče in ne drgne ob recimo menjalnik.
mark, pa večina kolesarjev ti bo svetovala kompakt namesto triple ter večina, ki vozi triplo, bi si na kolesu želela kompakt. Preverjeno. :D
In če bi vozil kompakt, bi videl, da popolnoma zadostuje. Če ti je pa 25 zadaj premalo, daš pa 27, 28 ali pa 29 gor, pa je.

Preverjeno praviš?
Sam sem vozil triplo(52/42/30,12-27).
Seda j vozim compact (50/34,12-27) in moram poovedati, da si v daljše brege nad 12% velikokrat zaželim še lažjega prenosa, takega, kot ga je imela tripla. Prav tako si pri daljših hitrejših spustih pri hitrosti nad 56km/h zaželim, da bi zadaj še na trše šaltal, saj ne morem več tako hitro vrteti. Delna rešitev pri compactu je dodatna zamenjava zadnjega verižnika za 11-28.
Dokler proizvajalci/prodajalci koles ne bojo na kolesu ponudili kompactov (npr:50/34,11-32) bo tripla še vedno primerna rešitev za nekatere kolesarje in predvsem kolesarke. Pa še tripla bi morala imeti zadaj vsaj 12-27 ali 11-28, da je smiselna izbira. Kdor ne verjame naj kako težjo žensko vpraša, kako je s compactom(50/34,12-25) peljat recimo na Vršič.

Za daljše strme vzpone meni tudi zelo ustreza tripla, vsekakor prej kot compact.
AndrejaT. 14.07.2009 11:05
Sem ena švoh, stara kolesarka. Na štartni listi Alpe Adria maratonov piše, da sem stara 104 leta. Prej sem imela triplo, sedaj compact. Tako so mi svetovali. Kjer sem se prej matrala po klancih s triplo, se sedaj s compactom. Lani in predlani s triplo nisem prevozila najstrmejših odsekov Korenskega sedla iz avstrijske smeri, letos s compactom sem, vse v enem kosu na 130 km podlage torej..... Sploh ne čutim kakšne bistvene razlike, razen, da je pri tripli malo več šaltanja, kar me pa ni motilo. Saj itak na kolesu nimam drugega dela, kot da gonim in šaltam. Na zobe se ne spoznam, zato jih vsake toliko časa preštejem, da izpadem poznavalsko, če me že kdo vpraša. 27 jih je zadaj, isto kot na tripli, torej........ni bistvene razlike!
JakaKk6933 14.07.2009 11:10
Pa smo zasvinjali še eno temo z večno dilemo, dupla/kompakt/tripla.

Sem pa v mojem prvem odgovoru jasno napisal pod kakšnimi pogoji mu priporočam kompakt. Naj pove kaj si o tem misli.

Od sedaj naprej bi se lahko raje fokusirali svetovanje avtorju teme, da bo izbral tisto, kar je najboljše zanj.

Kdor bi pa rad še debatiral na splošno, klik.
laksikon 14.07.2009 11:28
specialkarjev ne bom nikoli razumel...


non stop se samo kregate zaradi te triple.

sorry, ker je offtopic


VOZI IN UŽIVAJ!!!

:)
migaj 14.07.2009 11:32
Hundey je napisal:
Pa smo zasvinjali še eno temo z večno dilemo, dupla/kompakt/tripla.
Sem pa v mojem prvem odgovoru jasno napisal pod kakšnimi pogoji mu priporočam kompakt. Naj pove kaj si o tem misli.
Od sedaj naprej bi se lahko raje fokusirali svetovanje avtorju teme, da bo izbral tisto, kar je najboljše zanj.
Kdor bi pa rad še debatiral na splošno, klik.

Če mi gre kaj na k....., je trditev nekaterih 'zelo dobrih' rekreativcev in še posebej nasveti drugim,češ kako se ne rabi lažjega prenosa kot npr: 34/25 oz.i težjega kot je npr: 50/12 ipd.
Zdi se mi, da samo hočete povedat kako lahko vse dolge strme klance z lahkoto prevozite.
Še bolj mi gre na k.... trditev, da kolesar ki hoče lažje prenose, pa že ne rabi težjega prenosa kot je 50/12 ali celo 50/13, češ saj tega itak ne more gnat. Po ravnini gotovo ne, po daljših klancih navzdol pa gre.
Moj nasvet odpiralcu teme je, da si kupi karbonski okvir s slabšo opremo z maksimalnim razponom prestavnih razmerij.
Prepričan sem, da je vse, kar sem napisal v kontekstu teme, za razliko od nekaterih postov, katerih avtorji se čutijo poklicane za administratorje in sodnike na tem forumu.
HOWGH :twisted:
lone_rider 14.07.2009 11:40
Ko pride pravi klanec, si vsak želi še dodatne prestave. Tisti s klasično gonilko, tisti s kompaktom in tisti s triplo.
mark 14.07.2009 13:48
Hundey je napisal:
Tripla ima res več prestav, a jaz ne vidim večje uporabnosti. Če primerjaš kompakt in triplo, 50 zobnik je pri obeh 34 pa nadomesti kombinacijo 30/39. Jaz vidim predvsem hec v tem, da je manj prestavljanja in iskanja prestav. Ni vedno res, da je več boljše.
Mnogo lažje je prilagajat prestavno razmerje zadaj, kot menjat spredaj. Poleg tega sta zobnika pri kompaktu bolj na sredini in ketna lepše teče, pa še več zobnikov na zadnji kaseti lahko uporabljaš z vsakim spredaj (najmanj 8 pri 10 redni na zobnik), da ketna lepo teče in ne drgne ob recimo menjalnik.

mark, pa večina kolesarjev ti bo svetovala kompakt namesto triple ter večina, ki vozi triplo, bi si na kolesu želela kompakt. Preverjeno. :D

In če bi vozil kompakt, bi videl, da popolnoma zadostuje. Če ti je pa 25 zadaj premalo, daš pa 27, 28 ali pa 29 gor, pa je.

Dober odgovor-prepričljiv. Jaz sem si predstavljal, da je ravno s triplo manj prestavljanja na sprednjih šajbah. Večino časa si itak v vsakem primeru na večji šajbi. Ker je srednja šajba na tripli bolj allround kot mala na kompaktu in si lahko dalj na njej, ko bi pri kompaktu že moral skakati z ene na drugo. Srednja šajba se mi tako zdi zelo uporabna pri klancih s spreminjajočim naklonom. Najmanjšo šajbo triple bi uporabil samo izjemoma pri daljših zares ekstremnih klancih, ko abzicanje ne bi zadoščalo. Če pa lahko pri kompaktu uporabljaš bolj skrajne zobnike kot pri tripli (kot ti pišeš), pa moje teoretiziranje ne zdrži, oziroma bi moral malo preračunati, kaj se bolj splača. Mora že res nekaj biti na kompaktu, da ga vsi tako priporočate tudi za rekreativce.
matejg 14.07.2009 13:57
No, saj prav da ste rekli še nekaj o kompakt/tripla dilemi, ker je to ena izmed mojih največjih skrbi, da bi ostal brez lahkih prestav pri prehodu, tako da se mi zdi, da bi tripla bila najbolj primerna, sploh ker imam ob svojih 187cm 91kg(atletska postava) in sem za moje pojme kar dobro natreniran(recimo na Črnivec imam iz Črne, kjer je ponavadi štart dirke, rekord 29:40, v Kamniško B. pa izpred gostilne dobrih 15min) bi vseeno rad triplo, četudi na račun tistih nekaj dodatnih gramov in ostalega...

Zdaj dilema je očitno samo še kolo za ta denar - ali karbonca z 105, ali pa alu z ultegra opremo? Kot vidim ste tukaj glede mnenj deljeni, sam pa tudi ne vem in dvomim da bi si bil glede tega kaj bolj na jasnem, ko bi se s kolesom v "štacuni" peljal tistih 100m za preizkus?
mark 14.07.2009 14:00
Aja, pa še moje mnenje pri prvotni temi. Meni, kot kolesarju, ki je začel svoje kolesarjenje na starih bremzah in menjalnikih, se zdi, da za povprečnega rekreativca pri opremi koles od serije 105 navzgor ni kakšne posebne razlike. Meni se vse zdijo dovolj dobre. Razlika pa je zame občutna pri ležajih, okvirjih, feltnah in predvsem pri gumah. Pa sploh ne pomeni, da mi dražje vedno tudi bolj ustreza.
tomz3 14.07.2009 15:14
to al tripla al compact je definitivno odločitev vsakega posameznika. glede kolesa pa tud jst...tako kot že nekdo drug prej priporočam wilier la triestina....preverjeno dobra zadeva....nadgradnja evasiona, ki sem ga prej sam tudi vozil in sicer s centaur grupo....brez problemov tako glede grupe in okvirja....
JakaKk6933 14.07.2009 19:25
mark, tako je. Če imaš dva zobnika spredaj je manj prestavljanja spredaj, zadaj pa že najdeš ustrezen zobnik, jih je vsaj 8 za vsakega na voljo. Prednost triple je le v 30 zobniku, ki pride prav samo v hude klance.

matejg, jaz imam ob enaki višini še 4kg več, pa sem do sedaj vse prevozil s kompakt in 12-25 zadaj. Lahko bi imel zadaj večje zobnike, pa sem ugotovil, da niti ne potrebujem. Ravno danes sem prevozil klanec na Javor z Besnice in na Repče iz Podlipoglava (oba nekaj časa 20%), pa je šlo z 34/25. Lažji prenos bi bil mogoče ok zame, samo je tale do nekje 13% povsem dovolj, da lahko rečem, da se ne matraš.
Glede na tvojo natreniranost in čase pa res ne razumem zakaj si tako želiš 30 zobnika spredaj, daj raje 27 ali več zadaj pa si na istem.

Če pa hočeš, ti pa lahko posodim kolo (pasat ti skoraj mora), da vidiš kako se pelje v klanec (čevlji so 46), samo v Ljubljano pridi. Greš odpeljat na Rašico, pa je.
JakaKk6933 14.07.2009 19:30
Pa še to. Če pogledaš razmerje 30/25 in recimo 34/28. Prvi je 1.2, drugi pa 1.21 (sram kaseta 11-28 ). Pa si praktično na istem.

Da bi imel ob tripli zadaj 28 bi bilo pa dokaj nenavadno. To bi dal gor, če bi šel vozit Zoncolan, za slovenske ceste pa po mojem mnenju tega ne rabiš.
maratonc 14.07.2009 19:45
moje mnenje je pa takole :D
sem mel triplo pa vozil 2leti , samo zato ker sem mislil da bom tako lahko lepo vozil,figoo ;) ,se kaj hitro zašaltaš in zviješ zadni menlanik zaradi kotov ketne ,ker mimo grede pozabiš kje imaš postavljeno prestavno razmerje(na maratonih al pa na rundi) .vsaj men se je to nekajkrat zgodilo,je pa res ,da je za izijjj varijante je res dobr,
potem je tuki še mešo ,ne gre ga pozabittt :D ,potem sem zaradi tekem presedlal na kompakt ,SUPER (tripla je v stvari majhna potuha,ko se ti ne daa enostavno prestavič na najlažje in greš naprej)ne zamenjam več za trplo,zamenjaš zobnike po želji in to je to-11-28,12-27 itd 13-28 :D :D jet bi vsekakor vzel compakt . :arrow:
1 2
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI