Mam eno težavo, in sicer z nastavitvijo prestav. Vse skup sem v bistvu sam zaj***, ko sem se pred parimi dnevi peljal s peciklom pa je tko čist mičken ružilo pa sem jaz genijalec za foro obrnil pri prestavni ročki za kakšen obrat in dva pa je blo še slabš pa sem še mal sukal in je šlo vse skup v tri krasne.
No zdaj sem pa iskal navodila za shimano xt prestave zadnji menjalnik pa sem na njihovi strani našel različna navodila za različne serije menjalnikov in tu je težava, saj ne vem kaj točno sploh jaz imam. V glavnem sem ugotovil, da različna navodilakažejo pri enih, da se nastavlja pri prestavni ročki pri drugi verziji pa spodaj pri menjalniku, ko pride zajla v menjalnik. No in zdaj me zanima kje je boljše nastavlat, zgoraj ali spodaj ???
Nima veze kje nastavljaš. Gledaš le na to, da recimo vijak na balanci ni do konca odvit (zajla napeta), medtem ko je vijak na menjalniku še razmeroma privit. Na balanci je možna nastavitev zato, da se lahko menjalnik nastavlja tudi med vožnjo.
Kje v Ljubljani je mehanik, ki nastavi zadnji Campagnolo Veloce menjalnik "v nulo". Z "v nulo" mislim predvsem na to, da kolo po opravljeni nastavitvi v živo preizkusi, se zapelje nekaj 100 m in izroči stranki delujoče kolo.
postavi kolo nekam, in začni obračat tisti gumb pri prestavah in opazuj zadnji menjalnik ali gre gor ali dol.
in potem vidiš kje je težava. gumb vrti toliko časa da bo kolešček menjalnika poravnan z zobnikom na katerega naj bi menjalnik takrat prestavil. potem se vsedi na kolo in prestavljaj. Če ti ne prestavi OK minimalno premikaj gumb dokler ne boš zadovoljen. ne pa kar neki vrtet gumba v prazno.
Zanimivo, hvala za linke youtoube. Meni tudi nekaj zeza in mi meče iz prestav na specialki . In to ko imam spredaj na manjšem zobniku in zadaj nekje na vmesnih zobnikih. A se na način , ki je prikazan v videu nastavlja v bistvu samo na enem zobniku ( spredaj) in potem bi moralo delati povsod ( na obeh zobnikih ali treh - če jih imaš)? Vidim, da se v glavnem štela samo z zajlo. Vijaka na menjalniku sta samo za omejevanje do kam gre ketna na zgornjem in spodnjem koncu.
Meni se je to začelo dogajati, ko sem čistil ketno in sem morda malo premočno po njej vleke s krpo.
Tako nekako. Sicer ti lahko povem za MTB menjalnik, verjetno je cestni podoben, le malo bolj natančno ga je treba nastavit.
Pomik kletke menjalnika je določen z prestavno ročico. Če z napetostjo zajle določiš, kje je nična pozicija menjalnika, bi moralo delovati v celem rangu brez problema. vijaki so varovalo ki omejijo hod menjalnika do skrajnih točk.
Stvar je preprosta, vendar pa včasih zahteva kar nekaj mini popravkov.
Uspešno ste se registrirali. Na vnešen e-mail naslov smo vam posredovali povezavo za potrditev registracije.
Registracija uspešno zaključena. Samodejno ste bili prijavljeni v portal.
Forum komentiranje
Trenutno še nimate dovoljenja za komentiranje objav na forumu. Za aktiviranje posredujte uporabniško ime na info@bicikel.com.
Mali oglasi
Trenutno še nimate dovoljenja za dodajanje in komentiranje malih oglasov. Za aktiviranje posredujte uporabniško ime na info@bicikel.com.
Mali oglasi
Uporabniku omogočamo istočasno objavo največ 3 malih oglasov. V primeru, da bi želeli imeti objavljenih več malih oglasov istočasno, je potreben vpis na vročo stran. Za več informacij nam lahko pišite na info@bicikel.com.
Komentiranje novic
Trenutno še nimate dovoljenja za komentiranje novic. Za aktiviranje posredujte uporabniško ime na info@bicikel.com.
Mam eno težavo, in sicer z nastavitvijo prestav. Vse skup sem v bistvu sam zaj***, ko sem se pred parimi dnevi peljal s peciklom pa je tko čist mičken ružilo pa sem jaz genijalec za foro obrnil pri prestavni ročki za kakšen obrat in dva pa je blo še slabš pa sem še mal sukal in je šlo vse skup v tri krasne.
No zdaj sem pa iskal navodila za shimano xt prestave zadnji menjalnik pa sem na njihovi strani našel različna navodila za različne serije menjalnikov in tu je težava, saj ne vem kaj točno sploh jaz imam. V glavnem sem ugotovil, da različna navodilakažejo pri enih, da se nastavlja pri prestavni ročki pri drugi verziji pa spodaj pri menjalniku, ko pride zajla v menjalnik. No in zdaj me zanima kje je boljše nastavlat, zgoraj ali spodaj ???
Aja če kaj pomaga mam tule link, kjer so podatki o mojem peciklu: http://www.torpedo7.com.a u/products/GHBMAM7S6#
A ja pa prosim ne mi uletet z serviserji, ker se mi res ne da za vsako malenkost vozit k njim sicer pa se motrem enkrat naučit