tubularji- prva pomoč

Domov > Forum > tubularji- prva pomoč

tubularji- prva pomoč

SORTIRAJ PO:
bruno 24.04.2010 20:24
Zdravo!!

Čist na frišno mam tubularje, pa bi zato prosil za kak preverjen nasvet: kaj priporočate kot preizkušeno prvo pomoč za met zraven na turi pri npr. malih defektih, da nebi rabil rezervnega zraven tovorit??
+ opcija za kak trpežnejši plašč??

Tenks!!
kolesko 24.04.2010 20:36
TUFO Tire Sealant + pumpica.
bruno 24.04.2010 20:40
>

super, pol lahko verjetno tud s co2 nafilaš?
bruno 24.04.2010 20:40
kolesko je napisal:
pumpica.
>

super, a pol lahko tud s co2 nafilaš?
kolesko 24.04.2010 20:47
Rajši mej pumpico, tekočina more prvo zafilat luknjo, da ti ne bo tačas izpraznilo bombice.
Če hočeš met čimmanj s sabo, je lahko kaka takšna pumpa, pa še do 11 barov gre, dolga 16cm in težka 60g.
B4jk3r 24.04.2010 21:47
Če prou razumem je tale TUFO set namenjen za flikanje tabularjev če ti slučajno na turi poči?

Že neki cajta razmišlam, da bi si nabavu tubular obroče, ampak si jih lih zato ne nabavm ker sm mislu, da če ti tabular poč na turi, lahko samo še do doma hodiš in tam zamenjaš cel tabular :cry:
kolesko 24.04.2010 22:01
kolesko je napisal:
pumpica.
B4jk3r je napisal:
Če prou razumem je tale TUFO set namenjen za flikanje tabularjev če ti slučajno na turi poči?

Že neki cajta razmišlam, da bi si nabavu tubular obroče, ampak si jih lih zato ne nabavm ker sm mislu, da če ti tabular poč na turi, lahko samo še do doma hodiš in tam zamenjaš cel tabular :cry:


Ja, ne služi kot preventiva ampak za po tem ko že dobiš defekt. S tem, da če imaš visokoprofilno felno, ti ne bo nič pomagalo, če imaš standardni ekstender ventilčka, moreš met od Tufo (kolikor sem zasledil ima edini tak ekstender), ki podaljša cel ventil (moreš zgornji del ventila odšraufat, da lahko dobiš tekočino v plašč).

bruno 25.04.2010 15:17
Kaj pa kaka relativno uspešna varianta preventive??
specialist 25.04.2010 16:03
mobitel :lol:
Joao 25.04.2010 16:19
Pa sej to mleko u tabularju je preventiva. Če prepikneš ti lukno zafila in se strdi, pol morš pa sam dopumpat. Če le lukna ni prevelika.
Drgač pa beri odgovor višje. :D
specialist 25.04.2010 16:38
Pa še nekaj da ti povem. Če imaš bel trak na balanci povit, potem te itak samo mobitel ali hoja reši, ker v nasprotnem primeru zasvinaš trak. Pa ne mi reči da se da defekt zrihtat, brez da si umažeš/zašmiraš roke. Sploh če je zadnje kolo, primeš ketno vsaj malo.
um_etnik 26.04.2010 01:45
Jaz imam bel trak na balanci in je po popravilu gumi defekta še vedno bel. Imam pa vedno 2 taki stvari s seboj :lol:

http://www.mimovrste. com/artikel/1480194027/rokavic e-ruck-latex-2915802#pictures >
fiti 26.04.2010 08:40
Vittoria PitStop...uporabil enkrat in je delovalo.....je pa seveda odvisno kako velika je luknja....

http://www. peloton.si/index.php?productID =2641
_PRoDiGY_ 26.04.2010 10:09
Ce vzames kak ozji tabular (npr. Vittoria Rally ali kaj podobnega) niti ni tako velik za nositi s sabo, in ce imas dva nosilca za bidone, en star bidon na vrhu odrezes in das notri vse kar rabis: pumpo ter rezervni tabular in si 100% ziher da prides do doma ce bi imel defekt. ;)
KAVITATOR+ 26.04.2010 10:40
jaz dam za majhne luknjice FRM mleko že v nov tubular...po ga čimveč vrtiš da se na stene prime in to je to.
vsake tolk časa mal dofilam z mlekom da je sveže
hopla 26.04.2010 13:52
Prva pomoč je pod sedežem. Dodatni tabular zadaj v žepu.
Če ne pomaga "pena" za tabular enostavno vzameš tabular dol in gaš gor novega. Nafilaš ga pa z bombico.





>

Domov prideš v vsakem primeru.

Eni preveč komplicirate.
~Speed 26.04.2010 15:41
hopla je napisal:


Domov prideš v vsakem primeru.

Eni preveč komplicirate.


Kje si kupu CO2, prosim?
Ga je v bombici za čez 11barov?

LP
s.
hopla 26.04.2010 16:04
Bombica napolni do 8 barov. Komot prideš domov pa naj si 100 km od doma.
bruno 26.04.2010 16:07
hopla je napisal:
Prva pomoč je pod sedežem.

Od katere firme PitStop je ona rumena doza??

+ katero mleko je torej za nabavit?
++kak je zdaj z ekstenderjem ventilčka- to velja za mleko al Tufo set al mora bit generalno Tufotov ekstender?

hvala vsem tud v imenu moje punce, da nebo rabla bit AMZS :D
kolesko 26.04.2010 18:06
bruno je napisal:
hopla je napisal:
Prva pomoč je pod sedežem.

Od katere firme PitStop je ona rumena doza??

+ katero mleko je torej za nabavit?
++kak je zdaj z ekstenderjem ventilčka- to velja za mleko al Tufo set al mora bit generalno Tufotov ekstender?

hvala vsem tud v imenu moje punce, da nebo rabla bit AMZS :D


Ma ga tudi Continental
uros 26.04.2010 21:02
ko daš pit stop noter, morš pol vseeno še pumpat?
Mad_one 26.06.2011 18:22
Misli, da tole spada v to temo, da ne bom nove odpiral ...

Uporabljam "Tufo sealant standard" - rumenkasta tekočina.
Zadeva v primeru (manjše) luknjice deluje; da sem imel defekt opazim šele po svinjariji na okvirju bicikla.
Tudi pri večjih luknjah se "pride skozi" z dodatno uporabo izolirnega traku (McGyver system).

Zdaj pa k problemu:

Po nekaj dneh tako "zakrpan" tubular "spusti". Še posebej, če je mesto predrtja obrnjeno navzdol. Takrat poleg tega izteče še vsa tekočina.

Kako je glede obstojnosti tega "flikanja". Bi moral po defektu pustiti, da "STANDARD" izteče iz tubularja in ga potem "zaflikati" z "EXTREME - temno" tekočino?

Bo tak postopek nudil večjo trajnost rešitve ?

Sicer bo počasi postala vožnja s tubularji dražja od vožnje z avtom ... :evil:
fiti 26.06.2011 19:49
Katere tubije pa imaš?

Continental je precej trpežen. Sam imam sprinterje in mi po 3k še ni šla Baje je Competition tudi izjemen, kar se tega tiče..

LP
Merlin 26.06.2011 20:18
Mad_one_ je napisal:
Misli, da tole spada v to temo, da ne bom nove odpiral ...

Uporabljam "Tufo sealant standard" - rumenkasta tekočina.
Zadeva v primeru (manjše) luknjice deluje; da sem imel defekt opazim šele po svinjariji na okvirju bicikla.
Tudi pri večjih luknjah se "pride skozi" z dodatno uporabo izolirnega traku (McGyver system).

Zdaj pa k problemu:

Po nekaj dneh tako "zakrpan" tubular "spusti". Še posebej, če je mesto predrtja obrnjeno navzdol. Takrat poleg tega izteče še vsa tekočina.

Kako je glede obstojnosti tega "flikanja". Bi moral po defektu pustiti, da "STANDARD" izteče iz tubularja in ga potem "zaflikati" z "EXTREME - temno" tekočino?

Bo tak postopek nudil večjo trajnost rešitve ?

Sicer bo počasi postala vožnja s tubularji dražja od vožnje z avtom ... :evil:

Kamalu boš spoznal resnico ;)
KAVITATOR+ 26.06.2011 20:30
corratec.de 26.06.2011 20:39
KAVITATOR+ je napisal:
http://ww w.youtube.com/watch?v=UXoNE14U _zM
:lol: :lol: :lol:
Mad_one 27.06.2011 11:28
fiti je napisal:
Katere tubije pa imaš?LP

Tufo hi-composite carbon za klinčerje.

@Merlin ... hvala, ker si me prežel z optimizmom :mrgreen:
Paternina 27.06.2011 12:21
A jest to pravilno razumem:
Imaš 50mm karbon klinčer feltne in na njih voziš Tufo tabularje za klinčerje? :lol: :lol:
Pa ti ni prišlo na misel da si življenje (kolesarjenje) rahlo kompliciraš na ta način??
Mad_one 27.06.2011 13:27
Paternina je napisal:
Pa ti ni prišlo na misel da si življenje (kolesarjenje) rahlo kompliciraš na ta način??

Dokler se niso začele eksplozije zračnic na spustih - NE.
Od tebe sem pričakoval kakšno pametno, ne pa sol za po glavi ... :roll: :P
Paternina 27.06.2011 13:36
Pametno ti je dal že Fiti...sam zate ne pride v poštev. Ker tabularje za klinčerje dela samo Tufo. ;)
Jst sem drugač s sprinterji glede vzdržljivosti zelo zadovoljen, sam to ti pač ne pomaga veliko...tko da bom ostal pri soli :lol:
Lahko dodam pa še kakšno...recimo: manj bremzi na spustih pa ne bo pokal :!:

Ok, ppa da ne bo stalo samo pri tem: a si mogoče poskusil z PIT stopom? Jst sem ga prvič zelo nespretno uporabil in je šla večina po meni in ne v tabular, pa je bil tabular po 24h ko se pena vulkanizira vseeno uporaben in je držal 11 barov brez problema. Je pa res da sem ga po dveh dneh vseeno menjal tko da na dolgi rok nimam izkušenj.
1 2 3
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI