Diski ali v brake zavore ??

Domov > Forum > Diski ali v brake zavore ??

Diski ali v brake zavore ??

SORTIRAJ PO:
Johny77 30.04.2010 12:48
Živjo, kupujem gorca, mam pa sledeče vprašanje, kako je z diski (zanima me vzdrževanje, stroški, kako se obnese v realnosti )
Zanima me tud kaj bolj priporočate diske ali v brake zavore.
hvala za odgovore, vidm pa da dons za pameten dnar ni lih simpl bicikla kupovat.
100% 30.04.2010 13:20
svetujem ti v brake zavore
za stroške pa primer iz resničnega življenja:
nekdo je kupil kolo zn diski za 2000 eurov, in je moral že po 120 km zamenjati ploščice na diskih(55eur), nato pa je čeprav ni močan v nogah še 3x utrgal verigo;
njegova žena je kupila avto za 3000 eur in za nove ploščice na bremzah odštela 25 eur :lol: :lol: :lol: in z njimi naredila 40.000km
diski niso dobri tudi zato ker se hitro ukrivijo, in slabo primejo v dežju, ter zato ker če na njih kapne le kapljica olja ne primejo
fischer 30.04.2010 13:23
100% je napisal:
svetujem ti v brake zavore
za stroške pa primer iz resničnega življenja:
nekdo je kupil kolo zn diski za 2000 eurov, in je moral že po 120 km zamenjati ploščice na diskih(55eur), nato pa je čeprav ni močan v nogah še 3x utrgal verigo;
njegova žena je kupila avto za 3000 eur in za nove ploščice na bremzah odštela 25 eur :lol: :lol: :lol: in z njimi naredila 40.000km
diski niso dobri tudi zato ker se hitro ukrivijo, in slabo primejo v dežju, ter zato ker če na njih kapne le kapljica olja ne primejo


Ne delit nasvetov, če nimaš pojma. :roll:
scottscale 30.04.2010 13:26
@ 100% ....ma ti si 100% brihten a?

povej kolk imaš ti izkušenj z diski da take mečeš vn?
kdo pravi da se ukrivijo?
kdo pravi da slabo primejo v dežju?
edino glede olja imaš prav... in to je skupaj 33,3333%

pa tudi kakšne ploščice je menjal da je dal 55?...swisstop lightweihgt world cup champion limited carbon....edition???

Johny ... odvisno za kak denar kupuješ kolo...če imaš namen kupiti kolo za cc300 ?... vzemi V brake, vse kar je nad 500? pa se splača že malo premislit.
namreč na biciklu ranga 500? in naprej so gor najmanj shimano Deore disk zavorni sistemi.- in to je že relativno dobra zavora, za rekreacijo. ;)
Mogo 30.04.2010 13:32
100% je napisal:
svetujem ti v brake zavore
za stroške pa primer iz resničnega življenja:
nekdo je kupil kolo zn diski za 2000 eurov, in je moral že po 120 km zamenjati ploščice na diskih(55eur), nato pa je čeprav ni močan v nogah še 3x utrgal verigo;
njegova žena je kupila avto za 3000 eur in za nove ploščice na bremzah odštela 25 eur :lol: :lol: :lol: in z njimi naredila 40.000km
diski niso dobri tudi zato ker se hitro ukrivijo, in slabo primejo v dežju, ter zato ker če na njih kapne le kapljica olja ne primejo



S katerga planeta si pa ti padu??? :roll:

Johny, scottscale ti je lepo napisal.
pitch 30.04.2010 13:33
Od kdaj pa dežuje olje? V-brejki v vodi odpovejo... Mislim, da ni več dileme al diski ali v-zavore.

Stroški so definitivno večji z diski, ampak normalen rekreativec kupi tako zavoro, če je prvi servis dober, drži ohoho. Vsaj eno leto. Ploščice pa tako kot pri v-zavorah: če bramzaš ko fuknjen, pol hitro skuriš. Glede svinjarija, olja in to pa samo pošpricaš z brake cleanerjem ali pa razmastiš z nitro rezredčilom, pa je.

Kar se pa tiče delovanja... Pa če si ful zadovljn z v-brejki, ne morš bit toliko, kot pa z diski!! Prime zmeraj in povsod, kontrola kolesa je 100x boljša, ma vse je boljše. Samo dražje je, jebiga...
Kreativc 30.04.2010 13:50
Ma saj ne moreš imeti diskov no, če je pa uni 3x utrgal verigo! :lol:
Johny77 30.04.2010 14:09
kupujem kolo za cca 1000 eur tam enk 200 gor rajši, mi je pa en dal ponudbo v loki za gorca, kombinacija carbon aluminij, vsa oprema shimano xt za vzmet lih točn nevem, bi me koštal z v brake 1200 eur z diski pa 1500 eur kva se zdej splača. *
crntulipan 30.04.2010 14:31
Nakupa si se lotil na napačnem koncu!

Raje se vprašaj kaj, kje in kako hitro se misliš voziti.

Če boš imel gorsko kolo za "mučenje" po asfaltu in lepem makedamu, potem diskov ne potrebuješ.

Če se boš vozil po gozdnih potkah oz trailih, pri vožni navzdol kolesu res pustiš malo več svobode in te je mal v jajcih, potem kupi diske.

Diski : Zakaj DA?

1. Boljša zavorna moč.
2. Boljši nadzor nad zaviranjem (dodajanje in popuščanje zavorne moči)
3. tudi če skriviš feltno, se boš lahko dokaj normalno vozil, ker pri v brakih če skriviš obroč, se to čuti pri rahlem zaviranju, če pa malo bolj zviješ obroč se ti pa tudi že pri spušćeni zavori obroč zabije v gumico, potem pa moraš odšponat zajlo in je smotano se vozit, ker moraš kar precej stiskat ročko.

NE?
1. Dražja investicija.
2. Dražje vzdrževanje in težje vzdrževanje v domači delavnici.
3. Dražji potrošni deli (ploščice, olje, servis)
4. Cinglanje oz drgnjenje diskov ob ploščice te lahko spravijo ob živce

Če boš gorsko kolo res uporabljal za namen za katerega je namenjen potem kupi kolo z diski.

PS: čisto ok zavorne ploščice dobiš po 15 eur komad, diski se res lahko zvijejo, ampak je manj moteče kot pa skrivljena feltna in v brajki,...
scottscale10 30.04.2010 20:02
Pozdravljeni,
Ja tale 100% me je pa spravil v smeh:-D

Bi dodal še tole, da je danes zelo težko kupit novo kolo ranga okrog 1500 eur z v-brake zavorami, če že potem je to kaka leva trgovina, ki prodaja po 3 in več let stare modele koles. Okvirji in amortizerji zgoraj omenjena ranga danes nimajo več opcije v-brake!


:mrgreen: :mrgreen:
slavko1 30.04.2010 20:08
Pomojem vas tale 100%, mal špona. :mrgreen: :mrgreen:
Kekec_ 30.04.2010 20:50
če je možno kupi rotorje velike 180 ali več, 160 je premalo. jaz imam take pa po daljših klancih kar smrdet začne in se segrejejo že zelo hitro, po parih močnejših zaviranjih pred ovinkom začnejo cvrčat če pljunem na njih. za 1000? ali več seveda diski zmagajo, nimaš kaj razmišljat.

jaz bi do 800? gledal kolesa z v braki, naprej pa z diski.
copi 30.04.2010 20:54
Johny77 je napisal:
Živjo, kupujem gorca, mam pa sledeče vprašanje, kako je z diski (zanima me vzdrževanje, stroški, kako se obnese v realnosti )
Zanima me tud kaj bolj priporočate diske ali v brake zavore.
hvala za odgovore, vidm pa da dons za pameten dnar ni lih simpl bicikla kupovat.



Odvisno za kaj boš rabil gorca
Če boš dirkal xc in se tudi vozil po blatu in dežju kupi kolo z diski
če ne boš počel nič od zgoraj omenjenega kupi V-brake manj komplicirano nič ne cinglja preprosteje za vzdrževati, ker ni nobene hidravljike(olja) zadovoljiva zavorna moč :idea:

Uff zdaj se bo najbrž usulo ven iz bicikel.com filozofov tako, da raje grem iz foruma :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
DJZIZI 30.04.2010 21:03
Nimaš kaj za spraševat DISKE strogo. ;)
maligor 30.04.2010 23:37
Diski sj prednosti so ti napisali pa slabosti tudi ,kar se pa tistega cinglanja tiče je pa tk 1-3min. dela odvisno kk smotan si(fajn je če maš enga zravn da ti stisne premzo ti pa sam odšraufaš dva vijaka na distančniku da se ploščice prilagodijo na disk, zategneš tista dva vijaka nazaj in ne cinglja več)
alesm66 01.05.2010 00:08
Sem bil sam v podobni dilemi pred pol leta. Potem sem se odločil za eno kolo s popustom, ki je pač imelo diske, čeprav mi to ni bilo pomembno in sem bil prej zadovoljen z V-zavorami. Najprej je bilo malo problemov in sem rabil nekaj časa, da sem se navadil. Občasno res malo zaškripajo in je treba zadevo malo nastavit. Zdaj mi ni žal za diske. Po ca 12.000 višincev na 20 turcah (ca 800 km) ni videti kakšne omembe vredne obrabe ploščic in diskov. Sprednji disk se je obrabil za ca 0,1 mm, dovoljeno pa je ca 0,35 mm. Sicer imam 72 kg. Predvidevam, da bo zdržalo najmanj sezono. Zavore pa so Avid Elixir R z rotoji 160 mm. Odzračevat še ni bilo treba.

Torej če se odločaš za nakup kolesa v rangu 1.000 eur in več, nimaš kaj razmišljat. Diski obvezno.
uros 01.05.2010 00:41
ker so bli vsi bajki z diski, sem si pa sestavu karbonca z v-braki...

dela super, je lažji, nič ne škripajo diski, ne skrbi te kak bo delalo ko kolo dol snameš...

je pa res da v dežju pa to diski bol primejo, sam ne rabim tega..
mazho 01.05.2010 08:30
dolgi in strmi spusti, blato, dež ---> diski
nezahtevni spusti, suhi pogoji ---> v-brake
Nejcc 01.05.2010 10:42
Če se mislš vozt tm k ne rabš diskov poj kup specjalko al pa treking.
presna 01.05.2010 13:54
Mene dol s Kuma so bolela zapestja za znoret z v- break , zdaj ko imam diske je pa milina , zaviram z dvema prstoma .
shark1 01.05.2010 14:52
Ko smo že pri tem,bi imel eno specifično vprašanje: kaj pa če je teža kolesarja večja (nad 100 kg),kako se pri diskih "obnesejo" špice? Noben od vas nikjer ne omenja tega,je pa fizikalno dejstvo,da so pri diskih močno obremenjene špice in da zna biti to problem.Ker imam nekaj nad 110 kil,mi je serviser svetoval nakup V-brakov,predvsem zaradi možnih težav s špicami,problem pa naj bi lahko bil tudi segrevanje diskov,ki se težko hitro ohladijo oz.celo pregretje olja,in s tem povezano slabšo učinkovitost zaviranja.V mislih imam seveda daljša močnejša zaviranja,naprimer spust z Vršiča ali Mangarta. Vaša mnenja o tem?
Toaster79 01.05.2010 15:02
Če imaš zadosti velik rotor, ne boš imel problemov s pregrevanjem, kar se ti pri obročnih zavorah lahko pojavi. Kar se pa naper tiče, pa še nisem slišal, da bi jih komu potrgalo pri zaviranju. Pač vzameš set koles z 32 ali 36 naperami, da boš siguren. Drugače imam pa sam z opremo vred okoli 90kg, pa set koles z 18 in 20 naperami, pa nimam nekih problemov, pa je od tega en set teže okol 1500g. ;)
jankokocevje 01.05.2010 15:40
shark1 je napisal:
Ko smo že pri tem,bi imel eno specifično vprašanje: kaj pa če je teža kolesarja večja (nad 100 kg),kako se pri diskih "obnesejo" špice? Noben od vas nikjer ne omenja tega,je pa fizikalno dejstvo,da so pri diskih močno obremenjene špice in da zna biti to problem.Ker imam nekaj nad 110 kil,mi je serviser svetoval nakup V-brakov,predvsem zaradi možnih težav s špicami,problem pa naj bi lahko bil tudi segrevanje diskov,ki se težko hitro ohladijo oz.celo pregretje olja,in s tem povezano slabšo učinkovitost zaviranja.V mislih imam seveda daljša močnejša zaviranja,naprimer spust z Vršiča ali Mangarta. Vaša mnenja o tem?


Kolk si mel fiziko, ko jo pa tako rad omenjaš. Poglej malo ročico pri v zavorah in pri diskih. Disk je pri pesti, v zavora pa mal višje a ne? Cena vzdrževanja je definitivno v prid V zavoram, vse ostalo pa v prid diskov. Sam nisem lahek in nimam problemov s špicami
as1978 01.05.2010 16:18
A ni bolš gonit, da bicikel leti, kot pa bremzat..??!!??

Sploh ne vidim problema v bremzah...
hooger 01.05.2010 16:36
as1978 je napisal:
A ni bolš gonit, da bicikel leti, kot pa bremzat..??!!??

Sploh ne vidim problema v bremzah...


S klanca dol pa kolo v avto in proti domu? :roll:
Kekec_ 01.05.2010 16:50
hooger je napisal:
as1978 je napisal:
A ni bolš gonit, da bicikel leti, kot pa bremzat..??!!??

Sploh ne vidim problema v bremzah...


S klanca dol pa kolo v avto in proti domu? :roll:


ne ne, tebe v rešilca pa proti zdravstvenemu domu
shark1 01.05.2010 17:11
jankokocevje je napisal:
shark1 je napisal:
Ko smo že pri tem,bi imel eno specifično vprašanje: kaj pa če je teža kolesarja večja (nad 100 kg),kako se pri diskih "obnesejo" špice? Noben od vas nikjer ne omenja tega,je pa fizikalno dejstvo,da so pri diskih močno obremenjene špice in da zna biti to problem.Ker imam nekaj nad 110 kil,mi je serviser svetoval nakup V-brakov,predvsem zaradi možnih težav s špicami,problem pa naj bi lahko bil tudi segrevanje diskov,ki se težko hitro ohladijo oz.celo pregretje olja,in s tem povezano slabšo učinkovitost zaviranja.V mislih imam seveda daljša močnejša zaviranja,naprimer spust z Vršiča ali Mangarta. Vaša mnenja o tem?


Kolk si mel fiziko, ko jo pa tako rad omenjaš. Poglej malo ročico pri v zavorah in pri diskih. Disk je pri pesti, v zavora pa mal višje a ne? Cena vzdrževanja je definitivno v prid V zavoram, vse ostalo pa v prid diskov. Sam nisem lahek in nimam problemov s špicami


Ne vem kaj mi hočeš povedat s tem (fizika...) ?
Ti bom razložil po domače,ker vidim da ne razumeš: pri zaviranju z V-brake na napere ne deluje nobena sila,ker je ročica pač 0 cm (razen sile,ki pri zaviranju sili kolesarja navzdol in obremenjuje celotno sprednje kolo,ampak recimo da to tukaj zanamarimo,ker ni tema pogovora).
Večji kot je vzvod,se pravi razlika oz.razmerje med razdaljo od pesta do obroča,večja sila deluje na napere.Teoretično bi bilo najbolje,če bi lahko imel disk velikosti obroča (npr.26 col),ki bi bil vpet direktno vzporedno na obroč.Tedaj bi bila sila na napere pri zaviranju enaka 0! Manjši,kot je disk oz.bolj kot gre točka vpetja proti pestu,večja sila deluje na napere.
Še vedno nejasno? 8)
as1978 01.05.2010 17:50
shark1---- Predlagam ti, da greš malo bicikel gonit, da pozabiš na fiziko o bremzah. S tem se ukvarjajo v podjetjih, kjer proizvajajo zavore za kolesa...!!!

Verjetno imaš preveč prostega časa, da ti roji bremzna fizika po glavi..gonit, gonit, gonit pa sploh bremze ne rabiš...
mazho 01.05.2010 19:29
Nima veze velikost rotorja direktno s naperami. Večji kot je pojemek --> večje sile na napere. Guma prej zdrsne, preden bi bila sila tolikšna, da bi polomila špice (razen mogoče na asfaltu)
Darel 02.05.2010 00:25
shark1 je napisal:
jankoko cevje je napisal:
shark1 je napisal:
Ko smo že pri tem,bi imel eno specifično vprašanje: kaj pa če je teža kolesarja večja (nad 100 kg),kako se pri diskih "obnesejo" špice? Noben od vas nikjer ne omenja tega,je pa fizikalno dejstvo,da so pri diskih močno obremenjene špice in da zna biti to problem.Ker imam nekaj nad 110 kil,mi je serviser svetoval nakup V-brakov,predvsem zaradi možnih težav s špicami,problem pa naj bi lahko bil tudi segrevanje diskov,ki se težko hitro ohladijo oz.celo pregretje olja,in s tem povezano slabšo učinkovitost zaviranja.V mislih imam seveda daljša močnejša zaviranja,naprimer spust z Vršiča ali Mangarta. Vaša mnenja o tem?


Kolk si mel fiziko, ko jo pa tako rad omenjaš. Poglej malo ročico pri v zavorah in pri diskih. Disk je pri pesti, v zavora pa mal višje a ne? Cena vzdrževanja je definitivno v prid V zavoram, vse ostalo pa v prid diskov. Sam nisem lahek in nimam problemov s špicami


Ne vem kaj mi hočeš povedat s tem (fizika...) ?
Ti bom razložil po domače,ker vidim da ne razumeš: pri zaviranju z V-brake na napere ne deluje nobena sila,ker je ročica pač 0 cm (razen sile,ki pri zaviranju sili kolesarja navzdol in obremenjuje celotno sprednje kolo,ampak recimo da to tukaj zanamarimo,ker ni tema pogovora).
Večji kot je vzvod,se pravi razlika oz.razmerje med razdaljo od pesta do obroča,večja sila deluje na napere.Teoretično bi bilo najbolje,če bi lahko imel disk velikosti obroča (npr.26 col),ki bi bil vpet direktno vzporedno na obroč.Tedaj bi bila sila na napere pri zaviranju enaka 0! Manjši,kot je disk oz.bolj kot gre točka vpetja proti pestu,večja sila deluje na napere.
Še vedno nejasno? 8)


Tole, kar si ti napisal nima ne repa ne glave. :lol:
Še enkrat izračunaj sile, ki delujejo pri v-brejkih. Vilica potiska pesto naprej, obroč pa je zaviran. Kako ne deluje sila na špice???

In ne kompliciraj preveč, temveč kupi diske. V brejki gredo počasi v zgodovino (na MTB)
1 2 3 4
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI