Tubularji

Domov > Forum > Tubularji

Tubularji

SORTIRAJ PO:
wrx555 15.05.2010 09:44
Po dolgem premisleku bom tudi jaz vstopil v svet tubularjev in visokih karbonskih obročev.
Znima me pa nasledje:
Katere tubularje dati na obroče,ni potrebno da so najlažji in najhitrejši,bolj mi je pomembno da ne po kar naprej defektov?
Kaj vse rabim za montažo,slišal sem za nekakšen obojestranki lim za gume,in pa mleko,pa kakšen podaljšek ventilčka(obroči 50 mm)
Pa kakšne gumice(shimano)

lp robi
tedi 15.05.2010 10:14
Se ne splača, preveč težav za navadne rekreativce...razen, če veš kaj počneš in imaš dovolj znanja in denarja o tem...
vrhi 15.05.2010 10:50
Če imaš pa mal sportske sreče ,pa ne kaj dost defektov, je pa občutek v vožnji z tabularjem ZELOOOO drugačen-boljši ,tako da odvisno kolk si "odvisn " od kolesarjenja. :lol:
Pa še ena ;

http://www.youtube.c om/watch?v=hSjI3Z5pqOE

P.S. trak je zakon,čeprav se vsi ne strinjajo.
8O
amritaya 15.05.2010 10:51
Continental, Schwalbe, Vittoria in Veloflex naj bi bli top...
Vbistvu se tubolarje splača imet za tekmovanja, treningi so malo rizični....ni spremljevalnega vozila v primeru defekta! Meni je mehanik strogo priporočal lepilo, ker boljše prime od tistega lepljivega traku, pač vsak dela po svoje :D
vrhi 15.05.2010 10:59
amritaya je napisal:
Continental, Schwalbe, Vittoria in Veloflex naj bi bli top...
Vbistvu se tubolarje splača imet za tekmovanja, treningi so malo rizični....ni spremljevalnega vozila v primeru defekta! Meni je mehanik strogo priporočal lepilo, ker boljše prime od tistega lepljivega traku, pač vsak dela po svoje :D


Ne razumen tiste kateri striktno zagovarjajo lepilo,pa saj si ga nismo zmislili eni loleki , so menda velike firme za tem po moje ŽE VEDO KAJ DELAJO,vrjetno so tudi "mal stestirali. Probaj dol dobit tabulak če ga zalepiš z trakom,al pa z lepilom ,si ga sam lepim in menjam ,pa sem uporabljal OBOJE ,pa boš videl razliko.

TRAK JE ZAKON. :mrgreen:
porto 15.05.2010 11:08
ko enkrat dobis "grip" pri snemanju tubularjev je mala malica! cist lepo grejo dol.. drugace ce si rekreativec jih jst osebno nebi uporabljal..
ANQUETIL 15.05.2010 11:53
Kdo pa ni rekreativec na tem forumu?
zalar1 15.05.2010 12:01
Prav vsi so. Je pa veliko takih, ki hočejo ali mislijo, da so nekaj več. :mrgreen:
simeon 15.05.2010 12:06
ANQUETIL je napisal:
Kdo pa ni rekreativec na tem forumu?


M. Baloh, R. Vrečer, J. Brajkovič,...
Aja ne to so samo tisti, ki mislijo, da niso rekreativci. :mrgreen:
wrx555 15.05.2010 12:12
Tele tubularje sem gledal ,jih je gdo že probal?

http://www.con ti-online.com/generator/www/de /en/continental/bicycle/themes /race/tubularroad/giro/gironeu _en.html

Kakšne rabim pa podaljške ventilčkov,pa gumice,swiss stop?
Katero mleko je najbolj uporabno?
ANQUETIL 15.05.2010 13:13
Za katero ekipo pa vozi Baloh?
ANQUETIL 15.05.2010 13:18
Prav teh ne, staro verzijo, niso kaj prida. Saj sprinter vzemi, če že ne competition.Pa ne jih raztegovat z nogo tko, kot na tistem videu.Na Contijih je še posebej opozorjeno na to.

Podaljške vzami takšne, da gredo v obročevo luknjo in so dovolj dolgi - sam imam Continentalove.Swissstop ne priporočam, raje Corima.
porto 15.05.2010 13:28
ANQUETIL je napisal:
Za katero ekipo pa vozi Baloh?


Mislim da si tu lahko samo tiho.. malo si preberi kdo je MarkoBaloh pa potem tu imej take izjave
ANQUETIL 15.05.2010 13:32
Marka osebno poznam, vse , kar počne je poleg službe.
Tako, da to je rekreacija.
porto 15.05.2010 14:04
ANQUETIL je napisal:
Marka osebno poznam, vse , kar počne je poleg službe.
Tako, da to je rekreacija.


vem ampak ne mores rect da je rekreativec.. to pa ne bo drzalo
wrx555 15.05.2010 14:22
Kje pa se dobijo corima gumice?
uros 15.05.2010 14:25
porto je napisal:
ANQUETI L je napisal:
Marka osebno poznam, vse , kar počne je poleg službe.
Tako, da to je rekreacija.


vem ampak ne mores rect da je rekreativec.. to pa ne bo drzalo

če to dela za sebe je rekreativec...
eni pač veš v to vložijo..
uros 15.05.2010 14:25
wrx555 je napisal:
Kje pa se dobijo corima gumice?

energija domžale jih nima na zalogi, mogoč jih ma čerin..
fiti 15.05.2010 14:53
wrx555 je napisal:
Tele tubularje sem gledal ,jih je gdo že probal?

http://www.con ti-online.com/generator/www/de /en/continental/bicycle/themes /race/tubularroad/giro/gironeu _en.html

Kakšne rabim pa podaljške ventilčkov,pa gumice,swiss stop?
Katero mleko je najbolj uporabno?


Ne kupuj teh tubularjev ker jih je izredno težko centrirati in vožnja z njimi ne bo nič kaj prijetna. Lahko ti Kavitator več pove, ker mislim, da jih je nekaj časa uporabljal.

Sam sem najprej probal Vittorio evo CX, ki je sicer super tubular (hiter) vendar je zaščita proti predrtju po mojem mnenju zelo slaba. Meni sta šla oba na prvi vožnji (verjetno tudi malo smole).

Potem sem nabavil Contnental Sprinter, cena podobna kot klinčer, zaščita proti predrtju po mojem mnenju odlična. Po cca. 500 km nobenih težav.....nimajo pa latex zračnice, zato ni tistega praveg občutka, ki ga sicer nudi latex tubular....
Jurcy1 15.05.2010 14:55
Zanimivo. Jaz pa ravno z Corimo nisem zadovoljen.
Cvilijo kot prašič, ki čaka na klanje (original zavorne obloge niso cvilile). :)

In ja, za "vse stranski" tubular vzami Continental Sprinter, po 1000km nikakaršnih vreznin. Pa so videli tudi malo makedama.
vrhi 15.05.2010 15:15
Tabularji z latex zračnico so za en d***k, zakaj ker počasi spuščajo in ko prideš z daljše vožnje se ti zdi ,da se po praznem voziš domov , obvezno jih pa moraš pumpat naslednji dan.Pa bo kdo rekel ,ja pa bom pumpal vsak dan preden se usedem na kolo, ja v redu na začetku se ti to še zdi zanimivo ,sam čez en čas ti pa že začne pošteno presedat. :mrgreen:
Merlin 15.05.2010 15:18
vrhi je napisal:
Tabularji z latex zračnico so za en d***k, zakaj ker počasi spuščajo in ko prideš z daljše vožnje se ti zdi ,da se po praznem voziš domov , obvezno jih pa moraš pumpat naslednji dan.Pa bo kdo rekel ,ja pa bom pumpal vsak dan preden se usedem na kolo, ja v redu na začetku se ti to še zdi zanimivo ,sam čez en čas ti pa že začne pošteno presedat. :mrgreen:


Točno tako. Občutek pa ni nič boljši kot na drugih top tubolatji. ;) .

Giro, sem vozil silom prilike. Problemov z njimi ni bilo. So pa težki.
Nsimo 15.05.2010 15:57
še moje mnenje o tubularjih (po nekih 4kkm):
-so res malce bolj udobni od klinčer gum- verjetno zato ker se tubular obnaša kot eno, medtem ko imaš na klinčerju zračnico in gumo, ki se lahko gibljeta neodvisno
-v ovinkih tubular dosti bolj predvidljivo drži, ker ima bolj enakomeren stik s podlago popolnoma pravilen krog (v prerezu) kot pa klinčer ki je nekoliko bolj oglat oziroma v obliki črke U
-tubular ob predrtju dostikrat počasi spusti, kar je dobro za varnost
-prenese večji pritisk, čeprav to ne pomeni da ima nižji kotalni upor od klinčer pnevmatik. Pravzapav sem nekje bral študijo da so klinčerji prav tako hitri kot tubularji!
-nižja teža niti ne igra vloge ker moraš s sabo imeti rezerven tubular, ki je težji kot rezervna zračnica- tako da si na koncu celo težji
-problematično popravilo- tisto z mlekom ni fajn ker ni za stalno (ponavadi drži za max 3 mesce pa še vprašanje če lahko gumo potem nabutaš na 12 barov)- poleg tega se ti mleko notr strdi na enem mestu in uniči ravnovesje gume. Edina sprejemljivo popravilo je ročno- samo moraš vedt kaj počneš
-defekti so ful odvisni od sreče- lahko uničiš top tubular na prvi vožnji, pa naj bo ta še tolk bulletproof. Naše ceste so narjene za traktorske gume in če se boš vozil striktno po robu lahko kr pozabiš tubularje.
-Continental Giro je tubular za rezervo- meni jih je uspelo uničit 4 komade v manj kot 2000km (pa se znam furat okoli lukenj in kamnov). Priporočil bi Continental Sprinter Gatorskin ki je verjetno najbolj neprebojen tubular, čeprav mi je enega pobralo že po kakih 500 km.
-tist trak, ki naj bi nadomestil lepilo je bolj za triatlonce. Sicer ga sam nisem nikoli uporabljal, je pa vprašanje kako se obnese na daljših strmih spustih ko se feltna segreje.
vrhi 15.05.2010 17:47
-tist trak, ki naj bi nadomestil lepilo je bolj za triatlonce. Sicer ga sam nisem nikoli uporabljal, je pa vprašanje kako se obnese na daljših strmih spustih ko se feltna segreje.

Iz Mangarta v dolino B.P. 8)
wrx555 15.05.2010 19:00
No smo že malo bliže,dobra pomoč.

Hvala
bimbolin 15.05.2010 19:36
"prenese večji pritisk, čeprav to ne pomeni da ima nižji kotalni upor od klinčer pnevmatik. Pravzapav sem nekje bral študijo da so klinčerji prav tako hitri kot tubularji!"

Tole mi ni najbolj logično. Imaš mogoče kakšen link do te študije?
Nsimo 16.05.2010 19:32
bimbolin, tukaj imaš link ki dobro pojasni performans različnih gum (zanimivi sta spodnji tabeli z dejanskimi klinčerji in tubularji)
http://www.ro uesartisanales.over-blog.com/a rticle-1503651.html
in še
http://www.sheldonbrown .com/tires.html
tisto s pritiskom tudi meni ni najbolj jasno- verjetno je mišljeno da pnevmatika izgubi tisto idealno obliko če jo preveč napumpaš.
madmax 16.05.2010 21:54
Glede lepilnega traka
Ko tabular enkrat nalepišnanj in ga potem snameš imaš vedno del lepila na obroču ali na tabularju ,kar pa jev zelo teško očistit in pride pri ponovnem lelenju do izboklin.Jih ne uporabljam vedč in jih raje lepim.
Glede tabularjev ne kupim nič več drugega kot continental competition,8000 brez difekta,pa čeprav so ven gledala vlakna.
Ventili so bolši kot pri ostalih in ni potrebno preverjat pritisk vsak dan.
porto 17.05.2010 15:00
si bom malo sposodil temo.. ima kdo kaj izkusenj z centriranjem carbonskih obrocev.... namrec nima zunaj "niplov" pod tabularjem pa ima kot na nek imbus ampak imbus se vrti v prazno.. je potreben kak poseben kljuc ali kako vi to centrirate? lp
1 2 3 ... 5
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI