Vertigo je napisal: |
Bravo! Lepo! A je to namenoma, da je na fotkah samo en avto? Če dodaš še opis npr. v http://ridewithgps.com > ali http://www.bikemap.net/ bo potopis popoln! lp |
Nikola Tesla je napisal: |
- višinska razlika vzponov 1.536m, - višinska razlika spustov 1.838m |
Citat: |
Ob 14h33 sva v Kozini katero prevoziva in se po klancu spustiva navzdol. Pod avtocesto se cesta zopet vzpenja do avtocestnega nadvoza na desni in to je zagotovo eden najnevarnejših odsekov na celotni trasi. Cesta je veliko preozka kamionarji pa dejansko divjajo ko nori in se sploh ne ozirajo na kolesarja. Ko se kamionu ni izšlo prehitevanje kljub temu da sva se umaknila na bankino je zabremzal, da se je kadilo od gum. Noro, zares noro. Kje so policaji ali pa odgovorni, da razširijo cesto na klancu. |
Šele sedaj sem odkril ta prispevek. Kot so že rekli zgoraj, ODLIČNO.
Me pa zanima kakšne gume imata na biciklih. Videti je da so kar gladke. Na mojem trekingu imam Schwalbe Smart Sam in se mi zdijo za te vrste poti kot si jo opisal pregrobe.
Lep pozdrav.
Gume so Schwalbe Racing Ralph. Bo treba menjat zadnje. Madonca so kar drage 44€. Morda veš kje se splača pogledat.
Tak je profil. Ampak v nasprotju s prvim vtisom lahko rečem, da so gume zelo "hitre" in imajo zelo malo kotalnega trenja.
LP NT
@Nikola Tesla:Gume so Schwalbe Racing Ralph. Bo treba menjat zadnje. Madonca so kar drage 44€. Morda veš kje se splača pogledat.
Tak je profil. Ampak v nasprotju s prvim vtisom lahko rečem, da so gume zelo "hitre" in imajo zelo malo kotalnega trenja.
LP NT
Sedaj ko sem to prebral mi je kar malo žal, da se jaz nisem nikoli znal na tak način nekam popeljat. Vedno je potrebno tiščat skoraj do dile in se razburjati na tistega, ki je najšibkejši v skupini, kako, da ne zmore več in ga je potrebno ves čas čakati. Odločil sem se, da se bom vsaj enkrat tudi jaz, v temu primerni družbi lepo brez hitenja popeljal na podoben izlet.
Kot so že pred menoj napisali je vse lepo in prav, se pa tudi jaz pridružujem mnenju, da bi ne glede na ugodni kotalni upor gume zamenjal z gladkimi, ki so za takšna potovanja (če tudi vmes po makadamu) primernejše.
Veliko veselja na kolesu vama želim tudi v bodoče
Sedaj so že skoraj gladke, ko so tolko znucane.
mene samo zanima ali je tesko najti pot ce je ne poznas kajti z prijateljem se tja odpravljava v soboto in me zanima ali rabiva kako karto ali je lahko priti do obale iz ljubljane hvala
@damirkovacic:mene samo zanima ali je tesko najti pot ce je ne poznas kajti z prijateljem se tja odpravljava v soboto in me zanima ali rabiva kako karto ali je lahko priti do obale iz ljubljane hvala
Smešen post.. Se pravi s prijateljem sta se pač odločila it iz Lj v Izolo in to je to. Zdej pa pred računalnikom čakaš, da ti ena dobra dušca pove, kje zavit levo pa kje desno. Pa dej odpri kšn bikemap al pa kej tazga pa se mal pozanimej, no.
Jest, k sm že bil, ti lahko odgovorim, da je lahko, nekdo ti bo reku, da samo slediš spremembam vegetacije in vonju po morju pa boš tam, spet en ta tret ti bo pa reku, da na Brezovci zaviješ na AC pa sam slediš najprej tablam za Koper, ko boš v Kopru pa tablam za Izolo...
Recimo ena do Kopra:
@kink-konk:@damirkovacic:mene samo zanima ali je tesko najti pot ce je ne poznas kajti z prijateljem se tja odpravljava v soboto in me zanima ali rabiva kako karto ali je lahko priti do obale iz ljubljane hvala
Smešen post.. Se pravi s prijateljem sta se pač odločila it iz Lj v Izolo in to je to. Zdej pa pred računalnikom čakaš, da ti ena dobra dušca pove, kje zavit levo pa kje desno. Pa dej odpri kšn bikemap al pa kej tazga pa se mal pozanimej, no.
Jest, k sm že bil, ti lahko odgovorim, da je lahko, nekdo ti bo reku, da samo slediš spremembam vegetacije in vonju po morju pa boš tam, spet en ta tret ti bo pa reku, da na Brezovci zaviješ na AC pa sam slediš najprej tablam za Koper, ko boš v Kopru pa tablam za Izolo...
Recimo ena do Kopra:
www.bikemap.net/sl/route/2640 74-lj-kp/
Samo po stari cesti in nimaš kaj falit.
Najbolj neumno in dolgočasno je če gledaš kak bikemap. Glede na to, da je preprosto z malo domišljije si ustvariš sam s prijateljem svojo progo.
Uvod
Ta pot je primerna tudi za rekeativce in tiste, ki so na kolesu samo občasno. Na forumu(ih) sem pogrešal za to turo točne podatke, zato sem se potrudil in Vam jih pripravil, da bo odličitev tudi za starejše rekreativce lažja. Da na tem forumu ni najkvalitetnejših prispevkov pa botruje predvsem dejstvo, da je vmesnik brez predogleda uporabnikovi popravki pa so (bili, ne vem ali so še) omejeni. Zares škoda, da je forumski vmesnik in iskalnik tako siromašen.
Obračun poti: slike in ostali podatki so na koncu (slika poti)
- Dolžina celotne poti od Lj do Izole 135Km po števcu in 125Km po GPSu (GPS seka ovinke).
- višinska razlika vzponov 1.536m, povprečna strmina 2% (maks. 9,2%)
- višinska razlika spustov 1.838m, povprečna strmina 2,3% (maks. 12,7%)...
Že več let sva planirala turo vendar je vedno nekaj prišlo vmes. Želja je bila, vremenska napoved je bila odlična... Zakaj pa ne? Pojdiva jutri. Pade ideja.
Zvečer sem pripravil kolesa in naslednje jutro 22. septembra ob 7h30 se odpraviva od doma
Pot naju vodi skozi mesto na Tržaško cesto po kateri nadaljujeva v megli mimo Agrotehnike na Viču, kjer gasilci še vedno čistijo poplavljeno področje med Tržaško in železniško progo. V Vrhniko prispeva ob 8h49. Pot nadaljujeva skozi staro mestno jedro in po klancu navzgor proti Logatcu. Klanca se malce bojiva, ker ga še nisva prej nikoli prevozila. Kmalu ugotoviva da so bile govorice ki sva jih slišala o tem klancu malce pretirane. Prepeljeva ga z lahkoto. Pot naju vodi ob gozdu na desni in železnici na levi. Še vedno je megleno. Kondenzirane kapljice kapljajajo z roba čelade. Prispeva do Napoleonovega drevoreda in nadaljujeva po razrukani cesti do Logatca kamor prispeva ob 9h37. Še dobro, da imava amortizerje na prednjem kolesu.
Na križišču v Kalcah zavijeva levo proti Planini.
Po krajšem postanku ob 9h56 nadaljujeva pot proti Planini. Še vedno je bilo megleno.
Navzdol po klancu ...
in proti morju
Ustaviva se ob Planinskem jezeru in narediva nekaj fotk. Pokaže se že tudi sonce.
V vasi Planina zavijeva desno proti Strmici mimo znamenitih dirkaških Kačjih rid, da se izogneva prometu. V Planino sva prispela ob 10h27.
Na koncu vasi zavijeva levo proti Predjami čez Lohačo
Predno se podava v strmi klanec pomalicava. Držala sva se priporočil, da se je tu dobro okrepčati, ker je pred nama najtežji del celotne ture. Med potjo dava v usta še košček čokolade, vendar kljub temu na tretjini klanca omagava. Klanec je enostavno prestrm in za nama je že kar lep kos poti. Vrhniški klanec je bil mala malica proti temu. Ker nočeva pretiravati greva zadnji kilometer in pol klanca peš. Sicer pa nisva na tekmi in se nama nikamor ne mudi. Navsezadnje kolesariva zase in v tem uživava.
Ob 11h22 prispeva na vrh klanca v Lohači.
Lepa hišica z mizico je idealen kraj za postanek. Če bi vedela prej, bi ga načrtovala za malo daljši počitek. Spodaj pa samo kratek postanek z obveznim okrepčilom v obliki čokolade ali kaj podobnega, da ti da energije za v klanec.
Odpre se nama lep pogled na okoliške hribe in tudi ogrelo se je precej. Zaradi spusta si oblečeva anorake in se zapodiva po klancu navzdol saj ni potrebno kaj dosti bremzat, ker je cesta zelo lepa.
Studeno
Priključiva se regionalni cesti in nadaljujeva v smeri proti Razdrtem. Vsakič ko zapeljeva pod avtocesto je za podvozom krajši klanec. Brez težav jih zvoziva le hitrost nama pade na 12km/h. Ob 12h44 se ustaviva na avtobusni postaji pri Razdrtem in se okrepčava s čokolado ter malo počijeva, ker naju čaka daljši klanec od Razdrtega do kamnoloma pred Senožečam. V klanec zagrizeva in ga prevoziva brez zaustavljanja vsak v svojem tempu.
Od kamnoloma naprej se spustiva in kar padeva v Senožeče. V vožnji v najvišji prestavi uživava in voziva po cesti rahlo navzdol celo do 45km/h. Ob 13h15 prevoziva Senožeče. Čaka naju senožeški klanec.
Tale
Od konca Senožeškega klanca poletiva proti Divači.
Voziva zelo tekoče z izredno visoko povprečno hitrostjo, števec mi je pokazal maksimalno hitrost 62,5Km/h.
Ob 13h37 pred Divačo prečkava avtocesto
Od Divače nadaljujeva po stari cesti proti Kozini. Na odcepu za Rodik zavijeva levo, ker kot pravijo od tam dalje velja prepoved za kolesarje, čeprav znaka nisem opazil. Pot se od odcepa dalje rahlo dviga in preide v dolg klanec mimo Kačič
Kačiče
Konč no konec klanca pri Rodiku. Prispeva ob 14h23.
Ob 14h33 sva v Kozini katero prevoziva in se po klancu spustiva navzdol. Pod avtocesto se cesta zopet vzpenja do avtocestnega nadvoza na desni in to je zagotovo eden najnevarnejših odsekov na celotni trasi. Cesta je veliko preozka kamionarji pa dejansko divjajo ko nori in se sploh ne ozirajo na kolesarja. Ko se kamionu ni izšlo prehitevanje kljub temu da sva se umaknila na bankino je zabremzal, da se je kadilo od gum. Noro, zares noro. Kje so policaji ali pa odgovorni, da razširijo cesto na klancu. V Petrinjah zavijeva levo na cesto proti Črnokalskem kamnolomu. Vzpenjava se počasi, vendar brez večjih težav. Imam še dosti prestav rezerve, ker sem že prebrodil krizo je tudi hitrost v klanec solidna. Cesta na vrhu je zelo dolga in ravna. Pravi užitek se je peljati po njej. Ob cesti je polno šipka. Najdeva en lep grm in se okrepčava z naravno porcijo C vitamina. Zrel šipek je odličnega okusa.
Ravna cesta na vrhu hriba
Na koncu ravne ceste
Od križišča za Podgorje se desno spustiva mimo kamnoloma do regionalne ceste in na tem delu tudi prvič vidiva morje.
Spustiva se po Črnokalskem klancu in pred Viki burgerjem zavijeva levo kot to priporočajo kolesarji. Izkazalo se je da je to ena večjih neumnosti na tem delu, ker je spust tako strm, da brez odličnih bremz nimaš kaj iskat. Klanec navzdol je bil tako strm, da če bi to vedel prej bi šel raje po regionalni cesti. Bližnjica se konča za gostilno Žerjul, ki je znana po jedeh na žlico. Tudi tokrat je dišalo. Ob 15h20 prečkava cesto.
Poti ne nadaljujeva po regionalni cesti temveč zavijeva desno proti Krnici.
Pogled nazaj proti Krpanu. Cesta proti Krnici se nad vasjo zelo strmo spusti.
Pot po slemenu je zares fantastična in obkrožajo naju vinogradi in prelepa narava. Ustaviva se in si privoščiva par fig z drevesa, ki ga očitno nihče ne obira.
Po spustu prispeva v Rižano in mimo Cepkov nadaljujeva pot do Rižanskega vodnega zajetja od koder se oskrbuje obala s pitno vodo. Prispeva ob 15h49
Do Dekanov ni več daleč in pred tovarno Lama ostro zavijeva levo na traso stare železnice Parenzane, ki je sedaj preurejena v kolesarsko stezo. Med njivami naju pot vodi vse do regionalne ceste po kateri nadaljujeva pot do nadvoza nad avtocesto. Kolesarska pot tukaj ni dobro označena in sva v dvomih, če sva ubrala pravo pot. Zavijeva proti Bertokom in za trgovino Scarbo na desni zavijeva na nadvoz čez avtocesto in takoj za mostom zopet levo nazaj na Parenzano. Prispeva v Koper in komaj najdeva pot v mesto, kar sploh ni bilo lahko, saj so vse ceste popolnoma razrite zaradi del v okolici stadiona in kolesarske poti niso prevozne. Ob 16h33 prispeva na obalo, kjer se slikava.
Na obali si privoščiva dober sladoled in uživava na soncu
Najina pot pa še ni zaključena saj sva namenjena v Izolo, kjer bova tudi prespala. Najprej se zapeljeva v mestni mandrač in tako zaključiva najino pot od Ljubljane do Izole
Prevozila sva 135km z povprečno hitrostjo 18,5Km/h kar sploh ni slabo za rekreativca na uživaškem potepu.
Odpraviva se v marino Izola. Po slikanju in pogovoru z mornarji Janja na barki pripravi odlično večerjo katero zalijeva z buteljko malo prej kupljenega refoška. Bilo je odlično in ko je zmanjkalo refoška je kmalu tudi naju. ZZzzzz
Naslednje jutro greva k prijatelju na kavo v Koper kjer nakupiva še nekaj malenkosti za barko in nazaj v Izolo.
Odpraviva se na vlak. Izola
V podvozu pri Kopru srečava veliko kačo
Nova kolesarska steza pod Markovcem
Odhod vlaka iz Kopra je ob 14h45. Prej kupiva karte (10€ na osebo ter 3€ za kolo)
Kolesa z ključavnico pritrdim na žičnato pregrado in jih zaščitim s kartonom.
Pelje nas vlak v daljave...
Na poti je polno lepih prizorov
Slavnik
Cesta pri Rodiku katero sva prejšnji dan prekolesarila
Diva ča
V smeri proti Pivki so dolgi zaščitni zidovi pred burjo. V Avstroogrski so že vedeli kako se temu streže.
Podpeč na Ljubljanskem barju
Še malo in bo potrebno izstopiti
To je bila najina prva tura Ljubljana Izola
PODATKI O POTI:
- Dolžina celotne poti od Lj do Izole 125Km po GPSu, realno po števcu 135Km.
- višinska razlika vzponov 1.536m, povprečna strmina 2% (maks. 9,2%)
- višinska razlika spustov 1.838m, povprečna strmina 2,3% (maks. 12,7%)...
- Na poti sva bila 8h in od tega vozila skupaj 6h30.
POVEČAJ SLIKO
Podatki Vrhniški klanec. POVEČAJ SLIKO
Klikni na link za sliko in podatke o klancu.
Vrhniški klanec: dolžina 4,26Km, višinska razlika 177m, povprečna strmina 4,1%, maks. 7,6%
Klanec Lohača: dolžina 2,55Km, višinska razlika 167m, povprečna strmina 6%, maks. 9,7%
klanec Predjama: dolžina 767m, višinska razlika 55m, povprečna strmina 6,1%, maks. strmina 9,3%
klanec Razdrto: dolžina 1,72Km, višinska razlika 103m, povprečna strmina 5,7%, maks. strmina 8,6%
klanec Senožeče: dolžina 1,45Km, višinska razlika 45m, pov. strmina 3,1%, maks. strmina 5,9%
klanec Rodik: dolžina 2,24Km, višinska razlika 82m, povprečna strmina 3,4%, maks. strmina 7,4%
klanec Petrinje: dolžina 1,52Km, višinska razlika 52m, povprečna strmina 2,8%, maks. strmina 6,1%
klanec Črni Kal: dolžina 8,5Km, višinska razlika 441m, pov. strmina -5,5%, maks. strmina -12,7%
Popis in graf vseh klancev v SLO.
Ljubljana, 23.9.2010
Nikola Tesla