DOS 2011

Domov > Forum > DOS 2011

DOS 2011

SORTIRAJ PO:
benqo 08.10.2010 14:11
počasi bo treba začet trenirat :D
jeti 08.10.2010 14:29
blackblox me ne navdaja z optimizmom.
DJZIZI 09.10.2010 14:30
benqo je napisal:
počasi bo treba začet trenirat :D


Greš??
benqo 21.10.2010 18:42
DJZIZI je napisal:
benqo je napisal:
počasi bo treba začet trenirat :D


Greš??

od visno od € € €
Riki_ 22.10.2010 02:17
benqo je napisal:
DJZIZI je napisal:
benqo je napisal:
počasi bo treba začet trenirat :D


Greš??

od visno od € € €


Tole bo premalo, bo potrebno € € € €.
romanV 22.10.2010 07:43
Pa zakaj tok nabijajo cene :evil: Ok, če bi človek za to kaj dobil...
Truplo 22.10.2010 08:05
romanV je napisal:
Pa zakaj tok nabijajo cene :evil: Ok, če bi človek za to kaj dobil...


"Nabil i" so ceno za 100 evrov oz. niti ne, če si lani plačal po določenem datumu, kot prvo.

Če je komu 100 evrov tista meja, gre ali ne gre, potem že vnaprej vem, da mu manjka še sto drugih stvari.

Drži pa, da je lepo, če ti na koncu 100 evrov ostane, namesto, da si v minusu, he, he...

Pa tudi ni res, da nič ne dobiš! Veliko dobiš, tudi v materialu, ampak... na koncu če zvoziš, dobiš vse nazaj stokratno! :P Če ne zvoziš, dobiš nazaj izredno voljo, da še probaš! :roll:
romanV 22.10.2010 08:15
ja se se mal strinjam, sam a veš kaj vse si js za 100€ prvoščm... ;)
sej zastopm, en denar mora bit, sej majo fantje delo, sam če zmnožiš ceno X udeležence... + sponzorji, pol si rečeš da je štartnina za amaterja (pre)draga in da kar dobr zaslužijo...
Morda je res, da se tako dela kao cenzura slabših, samo dober kolesar je po moje v povpreču bolj finančno bogi, ker nima časa delat, sponzorji so pa.... sej veš :P. Ma sej bomo našparal, ob pogoju da bomo natreniral sevede :?
mszs 22.10.2010 08:17
Bravo Truplek, enostavno, brez filozofije! A gre, ali ne gre! Če ne poskusiš, ne veš!
Truplo 22.10.2010 08:47
mszs je napisal:
Bravo Truplek, enostavno, brez filozofije! A gre, ali ne gre! Če ne poskusiš, ne veš!


Nisem ravno napisal oz. mislil tako, da je na vsakem, gre ali ne gre v zvezi s štartnino. O tem se da diskutirati in nisem pristaš npr. nekega ultimata s strani organizatorjev kakšnih prireditev češ, komu ni kaj všeč, naj ne pride.

Samo trdim, da se štartnina v bistvu ni povečala, da še vedno ni tako visoka, predvsem pa, da teh 100 evrov ne more biti največji razlog za ne/udeležbo.

Moj proračun za DOS 2011 bi moral biti tam nekje 2.000 evrov ali kakšen navzgor (dol sigurno ne) in 100 evrov je 5% tega zneska!
benqo 22.10.2010 14:30
Truplo je napisal:
romanV je napisal:
Pa zakaj tok nabijajo cene :evil: Ok, če bi človek za to kaj dobil...


"Nabil i" so ceno za 100 evrov oz. niti ne, če si lani plačal po določenem datumu, kot prvo.

Če je komu 100 evrov tista meja, gre ali ne gre, potem že vnaprej vem, da mu manjka še sto drugih stvari.

Drži pa, da je lepo, če ti na koncu 100 evrov ostane, namesto, da si v minusu, he, he...

Pa tudi ni res, da nič ne dobiš! Veliko dobiš, tudi v materialu, ampak... na koncu če zvoziš, dobiš vse nazaj stokratno! :P Če ne zvoziš, dobiš nazaj izredno voljo, da še probaš! :roll:

ni štos v teh 100 €,jih je treba še mnogo več euronov skupaj nabrat :D :D
romanV 22.10.2010 21:18
Jah nič, začnimo šparat, kej češ druzga... 8)
Truplo ti si bil ane? Dej povej plis kok je kaj avtodom nujna zadeva? Se splača razkirat keš za to al se preživi brez?
Truplo 22.10.2010 21:31
romanV je napisal:
Jah nič, začnimo šparat, kej češ druzga... 8)
Truplo ti si bil ane? Dej povej plis kok je kaj avtodom nujna zadeva? Se splača razkirat keš za to al se preživi brez?


Kakor kdo, ni pravila... Je pa bolje, da ga imaš!
Web 22.10.2010 23:21
Se da tudi brez avtodoma - ni tako velik luksuz, toda če smo mi letos brez večjih problem zvozili v takem vremenu, kot smo ga imeli. Mislim da se da brez težav v normalnem vremenu zvozit DOS samo s kombijem.

Je pa res, da je veliko potem odvisno od iznajdljivosti ekipe in pa, kot sem že napisal, trpi luksuz. :)
chenlee 23.10.2010 10:46
Poleg tega, da trpi luksuz, trpi tudi spanje posadke. Dremanje na sedežih je premalo. Lani in letos (no letos nismo končali) smo progo zvozili s kombijem.
Če je le možno avtodom. Seveda je pač malo večji strošek.
slavko1 23.10.2010 12:23
Če se bom slučajno jaz kdaj lotil tega podviga, nebom za ekipo priskrbel le avtodoma, ampak tudi kakšno maserko. :mrgreen: Treba je vedeti, za ekipo le najboljše. Kajti brez nje kolesar ne more nič. 8) No sej to verjetno ve vsak. :D
Truplo 23.10.2010 17:34
chenlee je napisal:
Poleg tega, da trpi luksuz, trpi tudi spanje posadke. Dremanje na sedežih je premalo. Lani in letos (no letos nismo končali) smo progo zvozili s kombijem.
Če je le možno avtodom. Seveda je pač malo večji strošek.


Leta 2008 so podrli spremljevalci dva kolesarja, neuradno celo štiri. Pa dvomim, da so bili spočiti? Toliko o luksuzu, stroških... In če se komu gre hudikamano za čas, bodo težko kaj toplega še kuhali med vožnjo, tako, da je zelo dobro, če imaš dve vozili, najmanj en osebni in zraven vsaj kombi, ki pa ni nujno, da se vozi po trasi, ampak te lahko čaka na vsakih npr. 200 km... s kakšno toplo hrano in drugimi potrebščinami?
galoper 27.10.2010 20:59
GPS navigacijo sem urejal in v Mozirju se je pokazalo, da bi morala ekipa peljati po enosmernem odseku v napačno smer, uporabljal sem zemljevid TS05-TS06 Radmirje - Kamnica?
Naprej od Radenskega vrha, trasa teče po cesti od Paričnjaka proti Kapelskemu vrhu, po 200 metrih je proge - ne ceste, konec, ker se spet obrne nazaj do križišča in od križišča zavije desno proti Zgornjemu Kocjanu. Zemljevid TS06-TS07 Kamnica - Moravske Toplice.
Bi znal Truplek kaj o tem?
Truplo 28.10.2010 00:20
galoper je napisal:
GPS navigacijo sem urejal in v Mozirju se je pokazalo, da bi morala ekipa peljati po enosmernem odseku v napačno smer, uporabljal sem zemljevid TS05-TS06 Radmirje - Kamnica?
Naprej od Radenskega vrha, trasa teče po cesti od Paričnjaka proti Kapelskemu vrhu, po 200 metrih je proge - ne ceste, konec, ker se spet obrne nazaj do križišča in od križišča zavije desno proti Zgornjemu Kocjanu. Zemljevid TS06-TS07 Kamnica - Moravske Toplice.
Bi znal Truplek kaj o tem?


Ne vem, kaj mi to za čudes pišeš.... Paričjaka ne smeš niti videti, da se razumemo, pa tudi do Kacjana ne smeš, ker prej na Kapelskem vrhu zaviješ levo... Načeloma pusti zemljevid in se na samem DOS-u drži Potovalne knjige... To je še najbolj zanesljivo, čeprav se tudi tam notri najde kakšna cvetka. Letos smo jih nekaj z druženimi močmi popravili tako, da jih bo drugo leto valjda manj.

Še vedno upam, da se popravi tista zadeva pred ostrim zavojem za Pomjan... Tu sem zašel in še sedaj trdim, da ne ravno po lastni krivdi!
galoper 28.10.2010 09:17
Hvala Truplek, spremembe prog so že uradno napovedane.
chenlee 08.11.2010 11:51
Sem ravno prebral na DOS strani. Novost je ta, da se kot sledno vozilo ne bo smelo uporabljati avtodoma. Jeba bo to za tiste, ki so to nameravali.
Ajde, saj ima organizator prav, kar se tiče ozkih delov, vendar to je samo na začetku, na primorskih hupserjih.
irmaex 08.11.2010 13:00
Jaz pa mslim, da ni to samo zaradi ozkih delov na začetku. Tudi ovira v prometu kjerkoli je večja avtodom kot kombi.
Sicer pa ne vem, koliko pa je bilo takih, ki so imeli spremstvo samo z avtodomi?
chenlee 08.11.2010 13:04
Imaš prav, kar se tiče ovire. Je težje prehiteti široki avtodom, kot pa kombi ali avtomobil.
Tudi ni bilo veliko tistih, ki so imeli samo avtodom za spremstvo. Se bojo ostali že znašli z kombiji.
Riki_ 08.11.2010 13:22
irmaex je napisal:
Jaz pa mslim, da ni to samo zaradi ozkih delov na začetku. Tudi ovira v prometu kjerkoli je večja avtodom kot kombi. ...


chenlee je napisal:
Imaš prav, kar se tiče ovire. Je težje prehiteti široki avtodom, kot pa kombi ali avtomobil. ...


Ne bi rekel in se ne strinjam. Gre bolj za psihološki efekt kot za realno stanje zadeve. Z avtom nimaš kaj početi na levi strani ceste razen kadar prehitevaš. Prehitevanje pa je bolj odvisno od tega kako dolgo vozilo prehitevaš kot pa od tega kako široko je prehitevano vozilo. In koliko daljši je avtodom od npr. nekega poovprečno velikega kombija, mogoče en meter.

V vseh primerih ali prehitevaš npr, skupino 8 ali 10 kolesarjev, ki vozijo v dvojicah vzporedno ali prehitevaš kombi ali avtodom moraš to narediti na varen način, torej samo takrat, ko je za to čas in prostor, širina prehitevancev tu ne igra velike vloge.
jeti 08.11.2010 13:28
mislim da tudi za to obstaja odgovor za tvoje razmišljanje. če je kolona za tekmovalcem se vozilo mora umakniti, je tako?
Riki_ 08.11.2010 13:45
jeti je napisal:
mislim da tudi za to obstaja odgovor za tvoje razmišljanje. če je kolona za tekmovalcem se vozilo mora umakniti, je tako?


Ta odgovor res obstaja samo bi moral biti namenjen bolj razmišljanju tistima dvema katerima sem odgovarjal kot pa meni.
In jaz nisem govoril o koloni vozil zadaj, ampak o prehitevanju. To pravilo, da se kolono za seboj spusti naprej pa ni posebnost pravil DOS-a ampak je tudi del cestno prometnih predpisov.
Skyman 08.11.2010 13:57
Širina prehitevanega vozila (ali prehitevancev) res ne igra vloge, če govorimo o "normalno širokih voznih pasovih (na levi in desni strani), kar pa za slovenske este gotovo ne velja povsod. Če mora torej tisti, ki prehiteva, zaradi preozke ceste in upoštevanja varnega prehitevanja, čakati na ustrezno širino, da ne bi zapeljal na bankino ali v jarek na levi strani, potem...
Riki, ne mi reč, da je isto prehitevat npr. kombi, tovornjak ali dva kolesarja, ki se vozita dug ob drugem.

Sicer pa, saj niso prepovedali uporabo avtodoma.
DusanK 08.11.2010 14:11
Novost je tudi PROLOG na dan tekme ! Če prav zastopim ... s časovnim pribitkom še predno bo štart. :?
Riki_ 08.11.2010 14:25
DusanK je napisal:
Novost je tudi PROLOG na dan tekme ! Če prav zastopim ... s časovnim pribitkom še predno bo štart. :?


Ta prolog in bonifikacije, to je NEUMNOST!!!
Skyman 08.11.2010 14:36
Riki_ je napisal:
DusanK je napisal:
Novost je tudi PROLOG na dan tekme ! Če prav zastopim ... s časovnim pribitkom še predno bo štart. :?


Ta prolog in bonifikacije, to je NEUMNOST!!!


Se strinjam.
1 2 3 ... 51
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI