Obvezen servis zaradi garancije

Domov > Forum > Obvezen servis zaradi garancije

Obvezen servis zaradi garancije

SORTIRAJ PO:
Nile 08.01.2011 14:17
Ob nakupu kolesa mi je prodajalec rekel, da moram pri njih opravit vsaj 1 servis zaradi garancije na karbon...a morda kdo ve kaj na bi to vse zajemalo, ker je ta servis zastonj. A samo mal pritegnejo vijake, namažejo verigo in zobnike, ali tukaj tudi spada menjava plašča, zavornih blazinic, itd...

hvala
amritaya 08.01.2011 14:23
Jaz sem doživel tak servis 1 doooosti časa nazaj in zakrat so samo malo zatisnili določene vijake, malo podmazali stvari in konec
specialist 08.01.2011 16:52
Če je kolo skupaj dano tako kot je treba, nimaš kaj dodatno zategovati vijakov, sej tudi avta ne rabiš po pol leta vozit nazaj, da ti malo vijake zategnejo. :roll:
bambi kolesar 08.01.2011 16:55
V večini trgovin se temu reče "prvi servis". Bistvo servisa je, da se po nekaj km uporabe (200-300 km), kolo še enkrat pregleda in da se zategne vse vijake, nacentrira obroče in v splošnem pregleda ter odpravi napake.
V ta servis (brez doplačila) ne spadata menjavi plaščev in gumic, ker naj se ne bi ob normalni uporabi v 200km ne bi tako močno obrabila da bi bili potrebni menjave. Pa tudi, če "zližeš" plašč, ti ga bodo zamenjali in zaračunali, ker je velika možnost da je zanič po tvoji krivdi ("žlajfanje";).
bambi kolesar 08.01.2011 16:57
specialist je napisal:
Če je kolo skupaj dano tako kot je treba, nimaš kaj dodatno zategovati vijakov, sej tudi avta ne rabiš po pol leta vozit nazaj, da ti malo vijake zategnejo. :roll:


Kolo se ob uporabi malo "raztegne", prav tako obroči, tako da je potrebno malo priviti vse skupaj. Ne pa vedno. V tem se kolo in avto razlikujeta.
Sergej_Pomurje 08.01.2011 17:27
Bistvo "nultega" servisa je v ponovni nastavitvi menjalnikov in zavor, saj se pletenice malo raztegnejo. Zelo pomembno je tudi centriranje obročev. Vijaki se pregledajo samo preventivno.
V praksi je to tudi priložnost za kratek klepet o izkušnjah o kolesu in svetovanju.
1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI