TEŽKE NOGE

Domov > Forum > TEŽKE NOGE

TEŽKE NOGE

SORTIRAJ PO:
cvalenti 21.06.2004 18:57
živjo imam resen problem ki ne vem kaj naj temu vzroku pripisujem.sem amaterček ki naredi 10000 na leto in do sedaj je bilo vse ok kar naenkrat pa v klance nisem in nisem mogel več voziti saj so me bolele mišice.imel sem počitke razpelavanja en dan na izi drug dan počitek tret dan na izi četrt dan malo bolje ko pa sem šel v klanec pa spet noge pa jem amino imam maže ob mrazu imam rokavčke in nogavčke tako da ne morem reči da se noga ne ogreje vem da imate tudi vi probleme a pa ima kdo takšne lepo bi vas prosil za mnenje ker odgovor zdravnika je POČITEK po njegovem bi en dan vozu 5 dni počival

HVALA ZA ODGOVORE

RESEN POMOČI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Piston 21.06.2004 20:07
jžš 8O jst sem imel podobne tezave, pa sm tut bil pri zdravniku in mi je ravno tako svetoval pocitek, in en mesec sm prakticno pocival, pa ni bilo nic bujš, zato sm se nazaj lotil gonit kolkor je pac slo :) , se mi je pa zadeva vlakla potem se skori 4 mesce. :evil: Grozno.
upam pa da se mi to nebo vec ponavljalo. usaka šola nekaj stane :D
honda2 21.06.2004 21:20
Zelo verjetno si nekaj mesecev vozil na polno in se je vse skupaj nabiralo...ne mores pricakovat, da zdej bos pa petih dneh to odpravil. Pretreniran si...to je vec kot ocitno.

Dokler ne bos cikliziral treninga se ti bo zelo verjetno dogajalo isto. Dej povej kako priblizno zgleda tvoj povprecni teden na kolesu.
Svetujem tut mal vec hrane in pijace, pa mal treninga moci tut najbrz ne bi skodovalo.
borutbiker 21.06.2004 21:50
A delas streching po vsakem treninguč Mogoce je to lahko problem.
energy 21.06.2004 22:52
ja jes sm mel tud ze tak problem...
zej sm se pa ze navadu :)
prvo probaj pit! pa ne pit, pit! vodo mislm.mislm ne cisto vodo. pij izotonike. mogoce nelit umesan notr. pij cimvec take pijace. no ne se nacejat. po malem pa po malem, tako da se ti cez dan fino nabere par litrov tekocine popite. ce bos sel parkat na dan vec lulat nc sekirat. rajsi to kot tezke noge. po drugi strani pa tezje ko so noge, vecja sila je na pedal :D
no, probaj to z pitjem. men se je zmeri obrestovalo vredu. ze po kasnih parih dneh cutis razliko, kako so noge bolj prpravlene delat... vsaj pr men je tko.
Urednik 21.06.2004 23:23
streching, streching, streching (savna tut ne bi bla odveč)
cvalenti 21.06.2004 23:24
moj trening je približno tako da vozm ravnino 2-3 ure do 150 pulza max drug dan kšn klanc potem tret mal razpelavam četrt 2-3 klance spet 2-3 ure vožne pa spet mal u izi več al mn vozm ranine sej ni trening to je bol tko ampak povem po pravic kaj naj pa naredim da dobim moč nog
vin 21.06.2004 23:32
tak kot pravi boss-streching.
sem imel obdobje ko so me misice bolele.mazal sem jih potem s sixttus olji pa vseeno ni blo boljse cisto dokler se nisem zacel razstegovat po treningu.
cvalenti,za moc nog pa tudi mene zanima kaj pravijo ta pravi kolesarji jaz sem bolj univerzalec.
cvalenti,rocke cinelli se vedno imam sem ti poslal zasebno.
cvalenti 21.06.2004 23:47
ej vin jaz bi tole zadevo kupu kolk maš ceno sam jz sm iz kamnika ali lahko kdo pove trening moči nog baje g.Baloh bivši ramovec tud po forumu skače in bi blo fino da nam to on pove če on ne ve potem res ne kdo bo MAAAARKOOOOO prosim javi se nam in nam pomagaj
Delgado 22.06.2004 07:45
Živjo someščan - Kamničan. Praviš amaterček in prevoziš 10.000km. To si že skoraj profi. Za moč nog moraš delati že pred sezono , torej pozimi v pripravljalnem obdobju. Takrat se to počne predvsem z utežmi, in tudi hojo v hrib. Med sezono pa večinoma z vožnjami v klanec, nizka kadenca, srednji pulz. Pobrskaj po forumu, na to temo je bilo že marsikaj napisanega, ni nobenih skrivnosti.
cvalenti 22.06.2004 14:51
delgado pozim sem bil več v hribih in v fitnesu kot doma domačin pa nč nis napisu k sm prašu če naredimo tedenske turce pa da se začnemo zbirat vsak kraj po slo se zbirajo enkrat tedensko se odločijo dolžino krej kamor koli že na koncu pa najslajše PEEEEEEEER!!!!!!!!!!!

govoril sm z dobrimi kolesarji in so mi povedali strečing in malo bremzanja s kolesom in da naj hodim 2x tedensko plavat

HEJ VSI KI STE MI POMAGAL TENKS SEJ ČE MATE ŠE NASVETE KAR PIŠITE DRGAČ PA VESELO NA KOLO PA SE VIDMO NA FRANJI
Uporabnik ne obstaja. 22.06.2004 16:06
Pomojem maš ful nizk laktaten prag 8)
cvalenti 22.06.2004 16:22
ej tirol kva pa to pomen
CHEF 22.06.2004 19:37
Cvalenti, pretiravaš!

Sam praviš da si amater! A je potem res tako težko za en ali dva meseca malo zabremzatč OK, lepo vreme je in vse to, ampak zdravje je pomembnejše.
Zdaj te bolijo noge, čez dva tedna te bo začela glava, slabo boš spal, tečen boš, popadljiv...
Pozabi tiste, stisni zobe, veliko pij, bo že minilo, ali se boš pa navadil... Neumnost! Treba se je zabremzat! 10000 kilometrov letno je zelo veliko in hitro lahko prteraš kot si to naredil sam.

Ti pa zdaj še: "se vidimo na Franji". Pa kaj ti je č

Počitek, počitek, počitek, pamet v glavo in v noge !!!

Niti ni treba povsem prenehat z biciklom, malo se voziš, uro ali uro in pol parkrat na teden, počasi, regeneracijsko. Malo greš v hribe (počasi) in tako dalje.

Ni hujšega kot pretreniranost, to ti bo vsak lahko povedal, simptome sem pa zgoraj naštel! Vsak pameten trener ti bo povedal, da napreduješ s počitkom!!! A ti povem koliko dni v tednu jaz počivamč Tri!!! Kar pomeni, da grem na bicikel za eno uro in to počasi! Potem pa še dirka, dva dni težjega treninga in en počasnejši in to je to! Samo tako ostaneš spočit!!!
cvalenti 22.06.2004 22:43
ej chef hvala za tole ampk mi ni jasn kva si s tem mislu dva mesca počitka dva mesca brez kolesa al dva mesca v izi vozt k če dva mesca brez kolesa jz si ne predstavlam en tedn brez ampak šele zdele mal nazaj gledam in vidm da sm res velik vozu pa premal počivu in jedu
energy 22.06.2004 23:18
ocitno se je chef v zadnem mesecu dosti naucil o treningu :)
CHEF 23.06.2004 07:54
Energy, jaz to vem že kar dolgo, ne vem zakaj bi se kaj nauču v zadnjem mesecu...

Cvalenti, dva mesca aktivnega počitka !!! No, ali pa en mesec, OK, saj pravim, parkrat na teden se greš malo razpeljat, če ne boš prevozil 2000 km mesečno, te ne bo pobralo. Po enemu mescu malo probaj prtegnt, če bo bolje, lahko počasi spet začneš, seveda z občutkom.
Delgado 23.06.2004 08:02
Če hočeš pametno trenirat potem treniraš pretežno sam. Skupinski trening je tudi pomemben ampak samo takrat, ko ti to paše. Jaz načeloma pozimi treniram sam, ker vem kako in kdaj mi paše. Če se pa hočem malo rasturat grem pa s skupino ali pa tudi kar sam, mi ni problem.
Anonimni 23.06.2004 08:44
Prevelika zagnanost in malo počitka vodi do pretreniranosti, to pa ti lahko uniči sezono. Se matraš, te vse boli, bi rad peljal pa ne moreš, ni svežine.
Z primerno količino načrtovanega treninga in seveda obveznega počitka se izogneš tem težavam (razen kakšna bolezen). Poznam rekreativce, ki se vsedejo na kolo, pa po gasu na ful. En čas to gre, pol pa noge zapečejo. Če se grem peljat na izi se tako peljem, pa čeprav bi me takrat vsaka mama prehitela.
:D
lp
cvalenti 23.06.2004 14:53
chef vidm da stvar obladaš lej ti povem to je moje četrto leto na bajku in drugo na cestaku teče tretje leto in sem mislil da sedaj že dovolj vem o treningih in vožnji pa vidm da se človk res cel življenje uči dej bod dec pa mi pošl loh tud na osebn mail trening kako in kaj in koliko časa če jih išeš po netu so samo za tekmovalce to pa jaz nisem
CHEF 23.06.2004 17:20
Ni treba bit ne vem kok pameten, da veš, da nismo vsi taki norci kot Robič.

Ti kdaj kaj na hitrico sestavim, morda jutri, danes pa nimam cajta.
StaraKost 23.06.2004 17:59
Mislim, da si prehitro sprejel dejstvo, da gre pri tebi za pretreniranost. Počitek od dva meseca v nobnem primeru ni upravičen.

Pretreniranost ugotovimo če: kljub treningu stagniramo, če smo utrujeni, slabo spimo, gubimo apetit. Zelo pomemben pokazatelj je tudi do 5-6 udarcev povišan srčni utrip zjutraj, par dni zaporedoma.

Če misliš, da je to tvoj problem potem za dva tedna zmanjšaj kilometražo na polovico. Treninge izvajaj na max 65%MSU s lahkimi prenosi. Spi vsaj 8 ur dnevno. Obvezno nabavi dobre multivitaminske tablete.

Potem začni s pametnim tedenskom planom treninga. Vsaj prva dva tri tedna imej samo en "težki dan" na teden. Po treh trednih, če se dobro počutiš, dodaj še en "težki dan". Upoštevaj balans, ki sem ga opisal v temi Zasvojenost s treningom.

To je to. Čez dva meseca boš spet tisti "stari" s eno dobro izkušnjo za naprej.
cvalenti 23.06.2004 21:55
chef po štirih dnevih na kolesu sem šel za urco pa pol do 125 pulza max k en upokojenc se mi je zdelo da se mi moj kolo smeji no mal resnosti kar uredu mi gre CHEF sam v kranju sem mogel v 1 km klanček sej sm u izi ampak čutu sm jih pa pa če prav sem vrtel v 1 prestavi pa sam do 135 pulza drgač pa ravnina zlo v izi pa itak sem se zdele nafilov vitaminov mineralov dej chif resno en trening za kripla sestav kako bi ti začel po taki piz..... s kolesom
FAUSTO 24.06.2004 07:52
Zaka pa pravjo, da če se na treningu ne peleš 37km/h...je vseglih, če doma ležiš na kavččč

Ja kuko pa nej se pelem 37km/hčč
CHEF 24.06.2004 08:13
Cvalenti, jst sem se cel november in december vozu na 125 pulza, pa mislim da sem mlajši kot ti, pa ni blo čist nč narobe, tistim bedakom, ki so padal mem 35 na uro, sem se loh pa sam smejou. To je hitrost 25 na uro, boli te patak, to so najbolj pomembni treningi.
KROF1 24.06.2004 08:35
FAUSTO je napisal:
Zaka pa pravjo, da če se na treningu ne peleš 37km/h...je vseglih, če doma ležiš na kavččč

Ja kuko pa nej se pelem 37km/hčč


Se strinjam Fausto.
Najboljši so pa uni k pravjo, da trenirajo 4- 6 ur NA DAN al pa podobne oslarije.
Joao 24.06.2004 09:11
Fausto, tak kot od Kranja do Murske Sobote... 8)
Delgado 24.06.2004 13:11
CHEF je napisal:
Cvalenti, jst sem se cel november in december vozu na 125 pulza, pa mislim da sem mlajši kot ti, pa ni blo čist nč narobe, tistim bedakom, ki so padal mem 35 na uro, sem se loh pa sam smejou. To je hitrost 25 na uro, boli te patak, to so najbolj pomembni treningi.


Se ZELO strinjam s Šefom, to so najbolj pomembni treningi. Razumem pa tudi, da je potrebno veliko treninga in še več treninga, da prideš na tako raven, ko zares treniraš pametno in najbolj racionalno za čas, ki ga imaš na razpolago. Kaj sem s tem mislilč Enostavno, ''slabšim'' se redno dogaja, da hočejo biti kar naenkrat dobri, da ne govorim najboljši in trenirajo preveč že od vsega začetka (npr. november, december) in še naprej na full. Vendar pa je že dolgo znano, da ne gre tako hitro. IN1059 je lepo napisal kako se napreduje.
cvalenti 24.06.2004 14:51
ŠEFE to pomeni če vzamem povzetek tebe Delgadota TT-ja Joaota in KROF1 moji treningi 4-5 na teden 2 v tednu na moč oz. hitrost 2-3 urce od tega je eden sobotna dirka s kolegi oz. v nedeljo maraton Vmes razpelavanja 1-2 urce do max 135 pulza vitamini veliko pijače reden strečing aminokisline Vmes med vožnjo pa kakšna frutabela ali gel pa bodo noge bi se temu rekl ALALENC
Kislica 25.06.2004 20:21
Zanimivo je brati tele resne debate o treningih...

Je pravi način za napredovanje oz., da vsaj ne nazaduješ, en dan treninga in en dan počitka. Bi to bilo v reduč Sem še bolj začetniški in motivacija za treniranje je precejšnja in ne bi rad kaj zamočil.
1 2
Zadnji komentarji v kategoriji "ZDRAVJE IN TRENINGI"
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI