L'Eroica

Domov > Forum > L'Eroica

L'Eroica

SORTIRAJ PO:
_BraneK 04.03.2011 20:26


L'Eroica ali Kolesarski casovni stroj - revija bicikel.com 10/2010



Prijav e za oktober 2011 ze potekajo!

The Outtakes

Da sem dobil predstavo, kaj me caka sem si prebral naslednja porocila:

http://www.r oadcyclinguk.com/rides-feature s/leroica-cyclosportive-ride-r eport/2708.html (2007)
http://www.pashle y.co.uk/guvnor/eroica.html (2008 )
http://eisenschweinkad er.org/?s=eroica (2008 in 2009) :lol:

Statistika in graf

Vse skupaj je trajalo 13 ur in 42 minut, od tega približno 2 uri in pol za hranjenje in popravila. 205km, 6900 kcal, povprecna hitrost 18,6km/h. Na posnetku manjka nekaj kilometrov, ker se je med menjavami tabularjev GPS izklopil.



ESK izvedba leta 2008



Privaja nje na 2005 specialko

Po nekaj tednih se vrnem na svoje kolo. Uf, kako sem raztegnjen. Takoj mi postane jasno, da bi s tem kolesom bistveno težje plezal po makadamu. Ko bi na vzponu vstal na pedala, bi imel težišce 15 do 20 centimetrov bolj naprej in bi se mi zadnje kolo hitreje zavrtelo v prazno.
Ko menjam, z roko pogosto zaidem na spodnjo cev, a sem pomirjen. Saj je prestavljanje z modernimi rockami bolj varno, ker lahko roki ves cas ostaneta na krmilu.

Tako. Dobil sem kar nekaj lekcij. Priporocam!

Obvezna oprema:
- LED luc/reflektor za nocni start
- najmanj 2 zracnici
- resna pumpa
- obleka - oktobra je lahko ponoci temperatura tudi okrog nicle!
- za izotonik sem izbral isostar v tabletah, da sem ga mesal s chiantijem na postojankah ;)

>> album





Last, but not least, and again: Hvala Fausto in ATX!
ANQUETIL 04.03.2011 21:36
Vrhunsko!!!

Ko bi le lahko enkrat šel.....
Riki_ 04.03.2011 23:53
Tu je pa nujno potrebno dodati zraven ustrezno glasbo:

http://www.you tube.com/watch?v=LSni_-an7O8&a mp;feature=related
_BraneK 28.09.2011 18:21
Brooks blog
_BraneK 22.11.2011 21:20
giovanni 22.11.2011 21:46
Hudoooo,.....enkratno,sem ti fouš!

Zelo dobre fotke, pohvalno.
_BraneK 06.10.2014 18:32

FNG se je ocitno preselil...

www.fngmagazine.com/topic/ler oica/

_BraneK 06.10.2014 18:37

Da ne bom sam plozal, se je se kdo od nasih nazrl prahu po strade bianche? :)

Glede na to, koliko ljudi je bilo v mestecu, ne verjamem, da sem bil edini.

_BraneK 09.10.2014 21:52

sposojeno od @donaplhonso...

image

 

image

spust z gradu Brolio

 

image

 

image

_BraneK 15.10.2014 08:06

Dober raport... None other than Bike Snob NYC :)

blog.brooksengland.com/wps/so metimes-the-best-rides-are-the -most-delicious-ones/

_BraneK 06.03.2015 22:02

Preden me načne alchajmerica bi morda bilo dobro, da malo obnovim vtise iz oktobra 2014 - s flashbacki na izvedbo leta 2009.
Prihod v mestece Gaiole in Chianti je en majhen šok. Veliko ljudi, vsepovsod pločevina. Še dobro, da sem rezerviral prostor v "kampu" ob nogometnem igrišču. Avtodome parkiramo kot sardine v konzervi.
Naslednji dan se sprehodimo po ulicah in osrednjem trgu. Mesto poka po šivih. Sejem se je zelo razširil, a zaradi gneče nisem imel pravega veselja brkljat za staro opremo, ki mi manjka. Precej podjetij je zavohalo denar. Prireditev je izgubila nedolžnost. Leta 2009 sem imel srečo, da sem padel noter ravno ob času, ko so omejili udeležbo le na stara kolesa, pred l.1987.
Pri prevzemu številke ugotovim, da je prijavljenih najmanj dvakrat toliko kot pred petimi leti. Ljudi pa je petkrat toliko, se mi zdi. Tudi slovenska udeležba se podvojila. Tokrat bova na štartu dva.
Razmišljam, da bi šel v nedeljo na 135km, a mi misel, da je le 205 pravih, ne da miru. Seveda, to pomeni zgoden start. Očitno pa je tako razmišljalo več soudeležencev. Mnogo več soudeležencev. Ob petih zjutraj, dve uri pred sončnim vzhodom, je glavni trg nabit s kolesarji. Kljub temu, da je startna štampiljka zgolj ceremonialnega značaja. Dvomim, da so bili vsi za 'tadolgo' varianto. L.2009 smo bili na trgu ob 5:30 trije kolesarji in dva 'komisarja'...
Po startu se hitro oblikuje grupica in se družno zapodimo v gluho noč. V zraku je polno pozitivne energije in ekstrovertirani Italijani si dajejo duška z glasnim klicanjem in vriskanjem ter nepazljivo vožnjo. Kmalu se tega naveličam in malo bolj pritisnem z nekaj somišljeniki, ker bi se rad naužil tihote speče pokrajine, ki jo moti le nežno rožljanje verižnikov.
Romantično, s svečami osvetljen vzpon do gradu Brolio je hitro za nami. Sledi spust po strmem makadamu, ki je precej manj stresen kot prvič, po zaslugi mnogo boljše svetilke na kolesu. Z Američanom, sicer na začasnem delu v Dubaju, prehitevava kot za stavo. On glasno poskrbi za 'prostor', jaz pa se zahvaljujem.
Conti GP4000 gume (verjetno 1. generacija) delujejo odlično na pesku. Precej bolje kot (pol cenejše) Vittoria Rally. Tudi defekta ni bilo nobenega do konca ob precej bolj ambiciozni vožnji.

tbc

mv 06.03.2015 23:11

Bi ne "c" kar še nocoj, Brane?smeh

_BraneK 08.03.2015 22:58

...

Načrt je bil, namreč, da tokrat pridem v cilj še podnevi. Ne samo to, zdaj me je čakala še družina. In pa še precej neugodno dejstvo, da moramo kamper vrniti že v ponedeljek zjutraj.

Ob prvem nastopu sem za (stacionarno) prehranjevanje in dve menjavi tabularjev porabil več kot dve uri. Tokrat sem porabil manj kot pol ure in prišel naokoli v slabih dvanajstih urah. Postanke sem opravil v nekaj minutah. Le toliko, da sem dobil žig, natočil bidon, v usta zbasal kanape s pršutom in v roko še en posladek potem pa spet gas. Samo na zadnji postojanki 50km do cilja, v Castelnuovo Berardegna, ko je bil glikogen blizu ničle, sem si privoščil daljši, 20-minutni postanek. Za slow-food gurmanski cikloturizem bo še čas...

image

Po zelo hitrem začetku (~50km) sem začutil, da se v takem tempu ne bo izšlo do konca. Tudi moje klancarske sposobnosti se bi težko še naprej kosale s profilom trase s prestavnim razmerjem 42/21. Nekaj dolgih in težkih klancev v drugi polovici sem zato prepešačil. V vročini poldneva je bilo to več kot smiselno. Zanimivo pri tem je, da kolikor so pravila stroga glede izvedbe koles, pedal, zavor in obrocev, so hkrati zelo popustljiva do predelave zobniskega razmerja. Opazil sem precej takih domačih, 'šlosarskih' predelav. Teh pred petimi leti ni bilo. Triple, ki so izgledale čudno, smešno in, po mojem mnenju, neprimerno. Če ne zmoreš obrniti v klancu, greš pač peš.

Hecno je bilo še, ko sta se naši razvlečeni karavani pridružila še dva padalca. Prvi na karboncu, drugi pa s polno-vzmetenim MTBjem. Najprej sem mislil, da se naše poti slučajno križajo, vendar sta vztrajno vozila z nami. Oh, kako naj opišem slab občutek? Patetično, obsceno.

Vdrugo sem dobro vedel, kaj me čaka in nisem imel nobene (bonk) krize. Zadnjih 50km je precej zahtevnih, kjer je potrebno narediti še skupno okrog 1500vm vzpona.

Vrnitev v Gaiole, spet nepregledna množica kolesarjev in gledalcev. To kar sem mislil, da bo olajšanje in najlažje opravilo, priti do zadnjega žiga, se zdaj kaže kot še dodaten podvig in preizkus potrpljenja. Po dvanajstih urah na kolesu mi nikakor ni dišalo čakati v vrsti za stotinjami kolesarjev.

Nenadoma, zaslišim nekoga klicati, "due cento cinque!" Bil je eden od prirediteljev, oblečen v starodobno obleko - vendar se ni kaj dosti razlikoval od ostalih. Saj se je celo mesto prestavilo za petdeset let v preteklost. Angel v preobleki. "Due cento?", vprašam in kar naenkrat se prelevim v V.I.P., ko dela prostor pred menoj ob ogradi na desni in odganja 'požeruhe' s takratkih variant. Sledi podium shot in predaja zaslužene nagrade. Posebna poslastica za tiste, ki izbirajo prireditve po vsebini vrečke. L'Eroica meilenstein, priložnostni Chianti ter panforte. Vse, kar bi si sodobni romar lahko poželel.

image

image 

Ponudnik fotografij s prireditve je fotoeventi.com. Neverjetno, da v 21. stoletju, v dobi računalnikov ostajajo v kameni dobi in zapravljajo čas udeležencem z zamudnim brkljanjem med tisočimi komaj razpoznavnimi fotkami. Steve Jobs se verjetno obrača v grobu. Ni čudno, da so jih v Dolomitih odslovili.

Nekaj statistike,
2009: 206.1km, 4078vm, 11:37 moving time, 13:42 total time
2014: 210.8km, 4277vm, 11:27 moving time, 11:54 total time

Prireditev je dobila neverjeten zagon, kar dokazuje množičen obisk. Ne preseneča, da se zapovrstjo odpirajo franšize po celem svetu. Anglija, Španija, Kalifornija, Japonska. Dodali pa so še spomladanski termin.

www.eroica.cc/
www.eroicacalifornia.com/ 12.4.2015
www.eroicaprimavera.it/ 3.5.2015
www.eroicajapan.cc/ 17.5.2015
www.eroicahispania.cc/ 7.6.2015
www.eroicabritannia.co.uk/ 21.6.2015
www.eroicagaiole.com/ 4.10.2015

Zahvala gre Janiju in njegovemu očetu, ki sta mi posodila kolo. Omeniti pa velja tudi podjetnega Nizozemca, ki je pred tremi desetletji kolo pripeljal s seboj na dopust, z jasnim namenom - prodaje. To so bili drugačni časi.

Hvala še kriminalni theclassicsexperience.com združbi za včeraj. Za organizacijo, skrb, za d'ekspirijens. :)

 

_BraneK 16.08.2017 16:59

Poslovil se je Luciano Berruti. Poosebljenje vrednot L'Eroice in vecni Numero 1. Skromen, prijazen, odlocen in mozakar poln energije.

image

FB1: www.facebook.com/photo.php?fb id=2009661422599197 &set=a.1502627416635936.10 73741830.100006660764177 &type=3 &theater
FB2: www.facebook.com/Luciano-Berr uti-Museo-della-bicicletta-di- Cosseria-305741789483068/

Ko sem ga maja srecal, je govoril kot dez. Prekolesaril je tudi bivso Jugo. Mdr. se mu je vtisnil v spomin 'megalitski' napis TITO pri Titogradu.

image

Mislim, da se se vedno zbira denar za dokoncanje filma o njem, L'Eroico. Ce kdo hoce, lahko prispeva. Nekaterih nagrad, zal, ne bodo mogli izpolniti.
www.triboom.com/eroica/projec t/berruti

n3o 16.08.2017 17:42
@Brane

lepo te je spet prebrat....lepo res lepo...


RIP Luciano Berruti
_BraneK 02.01.2019 17:55

Paolo Martelli: Eroica, Italy. The first climb of the 200km ride.

1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI