Obroči: Karbonski ali top alu?

Domov > Forum > Obroči: Karbonski ali top alu?

Obroči: Karbonski ali top alu?

SORTIRAJ PO:
Il Pirata 19.04.2011 08:50
Pozdravljeni,

odločam se o nakupu novih obročev. V igri sta dve varianti: karbonski tabularji 4ZA in top alu klinčerji (Fulcrum racing zero ali 1, Ksyrium sl, Dura ace cl 7850 c24).

Obroče bi imel za vsakodnevno vožnjo, tako za treninge kot dirke razen pozimi. Naj še povem, da sem rekreativec ;) in nastopam na dirkah UDACE v ITA in na kašnem mediofondu ter vzponu.

Favoriti so karbonski obroči, vendar me malo skrbi kako se obnesejo oziroma koliko so vzdržljivi za vsakodnevno uporabo. S tem, da je bolj praktično na cesti menjati zračnico kot tabular v primeru predrtja. Kako je z vzdrževanjem obeh variant. Koliko časa (km) zdržijo karbonski tabularji, ker ne bi rad, da so po eni sezoni za stran :roll:

Cena bi bila za obe varianti približno enaka saj so obroči 4za nekoliko cenejši od recimo Fulcrum zero, vendar bi moral dokupiti še tabularje tako, da bi bil na koncu nekje na istem.

lp
andrejl 19.04.2011 09:34
meni se tudi škoda dobrih karbonskih obročev za vsakodnevno vožnjo.

no, še dobrih alu se mi zdi škoda.

jaz bi na tvojem mestu kupil dobre karbonske za dirke, za trening pa ene slabe alu.

lp, andrej
ANQUETIL 19.04.2011 09:39
Top alu.
miha- 19.04.2011 09:41
andrejl je napisal:
meni se tudi škoda dobrih karbonskih obročev za vsakodnevno vožnjo.

no, še dobrih alu se mi zdi škoda.

jaz bi na tvojem mestu kupil dobre karbonske za dirke, za trening pa ene slabe alu.

lp, andrej


Po mojem je manjša verjetnost, da bo na vsakodnevnih vožnjah razbil obroče, kakor pa ne eni UDACE tekmu ;)

Mislim, da je ravno obratno, za tekme ene navadne in za lepe vsakodnevne vozje ene karbonske :D
Il Pirata 19.04.2011 10:09
Trenutno na žalost (zaradi budgeta) ni opcija, da bi imel dvojne. Mogoče bi si pa lahko na jesen oz. zimo lahko zrihtal en poceni wheelset za treninge... tko da bi mel karbonske samo to sezono ves čas potem bi jih pa lahko začel malo šparat:)
ANQUETIL 19.04.2011 10:20
Alu F0, MKSL vs 4ZA karbon
+ : vzdržljivost, teža, boljše zaviranje v mokrem (dirke - dež), manj občutljive na stranski veter
- : aerodinamika, izgled

Bi pa na tvojem mestu kupil F0 - tabular.
uros 19.04.2011 10:45
fulcrum zero, se lahk po performansih skrijejo proti karbonskim (tabular), pri pospeševanju, hitrosti...
nimam pa karbonskih za vsak dan... ;)
andrejl 19.04.2011 10:48
miha- je napisal:


Po mojem je manjša verjetnost, da bo na vsakodnevnih vožnjah razbil obroče, kakor pa ne eni UDACE tekmu ;)


nisem mislil na to, katere je lažje razbiti. na dirkah pač "rabiš" boljše obroče, na treningih pa nima veze.

za trening so dobri tudi obroči za 100e.

lp, andrej
ANQUETIL 19.04.2011 10:50
uros je napisal:
fulcrum zero, se lahk po performansih skrijejo proti karbonskim (tabular), pri pospeševanju, hitrosti...
nimam pa karbonskih za vsak dan... ;)


Se strinjam če gre za obroče ranga Campa Bora, Shimano carbon, Mavic ultimate, LW..., ne pa 4ZA.
tacto 19.04.2011 10:59
ANQUETIL je napisal:
uros je napisal:
fulcrum zero, se lahk po performansih skrijejo proti karbonskim (tabular), pri pospeševanju, hitrosti...
nimam pa karbonskih za vsak dan... ;)


Se strinjam če gre za obroče ranga Campa Bora, Shimano carbon, Mavic ultimate, LW..., ne pa 4ZA.

no pa povej kaj je slabšega na 4ZA obročih?
tbostjan 19.04.2011 11:09
Jaz imam 4ZA obroče, resda klinčerje. ampak sem zaenkrat ful zadovoljen res, nimam pripomb. res morš kupit druge zavorne ploščice (une priložnene od FSAja niso vredne nič...) in stvar deluje ful dobr. Na začetku sm imel problem ker s emi je po 250 kmjih zadnji obroč čist odtegnil, ampak ta problem je zdaj rešen in res vse deluje kot urca...
4strong 19.04.2011 11:11
tacto je napisal:
ANQUETI L je napisal:
uros je napisal:
fulcrum zero, se lahk po performansih skrijejo proti karbonskim (tabular), pri pospeševanju, hitrosti...
nimam pa karbonskih za vsak dan... ;)


Se strinjam če gre za obroče ranga Campa Bora, Shimano carbon, Mavic ultimate, LW..., ne pa 4ZA.

no pa povej kaj je slabšega na 4ZA obročih?


Recimo v grobem to, da so več kot 0,5 kg težji, slabši materiali...

Ko sem prvič vozil Bora 2, verjeti nisem mogel kakšna razlika je to napram prejšnim Gigantexovim in pa Cosmicom SL. Pa ne gre tu za neko placebo razliko v občutkih, ampak merljivo v času, hitrosti...

Za moje pojme so zdajšni top alu klinčerji že tako dobri, da se mi nabava kakih težkih visokih obročev ala cosmic sl, gigantex in razni 4za in podobno ne zdi najbolj smiselna, edina če niso namenjeni izključno za ravnino in hočeš biti malo šminkast, pa iščeš nekaj takega za to ceno...
cunego 19.04.2011 11:13
tacto je napisal:
ANQUETI L je napisal:
uros je napisal:
fulcrum zero, se lahk po performansih skrijejo proti karbonskim (tabular), pri pospeševanju, hitrosti...
nimam pa karbonskih za vsak dan... ;)


Se strinjam če gre za obroče ranga Campa Bora, Shimano carbon, Mavic ultimate, LW..., ne pa 4ZA.

no pa povej kaj je slabšega na 4ZA obročih?


n koštajo 1500 eur :idea:
uros 19.04.2011 11:20
ANQUETIL je napisal:
uros je napisal:
fulcrum zero, se lahk po performansih skrijejo proti karbonskim (tabular), pri pospeševanju, hitrosti...
nimam pa karbonskih za vsak dan... ;)


Se strinjam če gre za obroče ranga Campa Bora, Shimano carbon, Mavic ultimate, LW..., ne pa 4ZA.

vozu sm gigantexe, F0, se prot njim lahk skrijejo...
zdej vozm Eastone, so še mal boljši od gigantexov, ni pa niti približno take razlike kot med alu in carbon feltno...
tacto 19.04.2011 11:23
4strong je napisal:
tacto je napisal:
ANQUETI L je napisal:
uros je napisal:
fulcrum zero, se lahk po performansih skrijejo proti karbonskim (tabular), pri pospeševanju, hitrosti...
nimam pa karbonskih za vsak dan... ;)


Se strinjam če gre za obroče ranga Campa Bora, Shimano carbon, Mavic ultimate, LW..., ne pa 4ZA.

no pa povej kaj je slabšega na 4ZA obročih?


Recimo v grobem to, da so več kot 0,5 kg težji, slabši materiali...

Ko sem prvič vozil Bora 2, verjeti nisem mogel kakšna razlika je to napram prejšnim Gigantexovim in pa Cosmicom SL. Pa ne gre tu za neko placebo razliko v občutkih, ampak merljivo v času, hitrosti...

Za moje pojme so zdajšni top alu klinčerji že tako dobri, da se mi nabava kakih težkih visokih obročev ala cosmic sl, gigantex in razni 4za in podobno ne zdi najbolj smiselna, edina če niso namenjeni izključno za ravnino in hočeš biti malo šminkast, pa iščeš nekaj takega za to ceno...

a ti veš kolk vagajo 4ZA obroči in kolk npr Shimanovi? Mislim da ne..
tacto 19.04.2011 11:24
cunego je napisal:
tacto je napisal:
ANQUETI L je napisal:
uros je napisal:
fulcrum zero, se lahk po performansih skrijejo proti karbonskim (tabular), pri pospeševanju, hitrosti...
nimam pa karbonskih za vsak dan... ;)


Se strinjam če gre za obroče ranga Campa Bora, Shimano carbon, Mavic ultimate, LW..., ne pa 4ZA.

no pa povej kaj je slabšega na 4ZA obročih?


n koštajo 1500 eur :idea:

seveda itak! Nazadnje je use pr istmu kitajcu narejeno
maticek 19.04.2011 11:28
Ko menjate obroče, a poj tud gumice za bremze vsakič menjate? A so karbonske gumice dobre tud za alu? Hvala!
cunego 19.04.2011 11:33
Il Pirata je napisal:
Pozdravljeni,

odločam se o nakupu novih obročev. V igri sta dve varianti: karbonski tabularji 4ZA in top alu klinčerji (Fulcrum racing zero ali 1, Ksyrium sl, Dura ace cl 7850 c24).

Obroče bi imel za vsakodnevno vožnjo, tako za treninge kot dirke razen pozimi. Naj še povem, da sem rekreativec ;) in nastopam na dirkah UDACE v ITA in na kašnem mediofondu ter vzponu.

Favoriti so karbonski obroči, vendar me malo skrbi kako se obnesejo oziroma koliko so vzdržljivi za vsakodnevno uporabo. S tem, da je bolj praktično na cesti menjati zračnico kot tabular v primeru predrtja. Kako je z vzdrževanjem obeh variant. Koliko časa (km) zdržijo karbonski tabularji, ker ne bi rad, da so po eni sezoni za stran :roll:

Cena bi bila za obe varianti približno enaka saj so obroči 4za nekoliko cenejši od recimo Fulcrum zero, vendar bi moral dokupiti še tabularje tako, da bi bil na koncu nekje na istem.

lp


Kupi 4ZA ( FORZA) in dej gor kontinental kompetišn tabular. Za Udače je to odlična kombinacija.
Ne rabiš poslušat drugih o teži in materialih... Sej nisi profi!

Važno je, da je tabular odličen in pa da ga ni treba pumpat pred vsako furo ala Vittoria Corsa evo cx...

Samo pozimi pa le kupi še en trening set. Več kot Fulcrum 7 al pa Mavic aksium ne rabiš.
tacto 19.04.2011 11:33
je pa tudi res to, da imam sam 4ZA obroče z najboljšimi špicami in sfriziranimi pestami..Kljub temu, ko sem jih kupil so bili še vedno težki 1450g kar v nobenem primeru ni pol kila težje od drugih bistveno dražjih felten.
Če jih jaz v soboto razbijem, pa mi grejo na 1000 koščkov, bom še vedno za nove dal 600 eur, prijateljčki z Zippi, Boro in podobnimi pa naj praznejo denarnice za brez zveze.
Vzdrževanje 4ZA je bistveno lažje od kakih drugih, če mi gre ležaj grem v trgovino po novga, če mi gre špica jo menjam brez čakanja na novo 1 mesec...Razmislite mal o nakupu in dejte tud mal ekonomike upoštevat. No če imate keš potem pa Voila!
ps: jaz grem rajš pohajat za razliko v dnarju
tacto 19.04.2011 11:34
maticek je napisal:
Ko menjate obroče, a poj tud gumice za bremze vsakič menjate? A so karbonske gumice dobre tud za alu? Hvala!

dobiš kombinacijo za oboje ali pa posamično za ene in druge.
Sam menjam pred dirko, ti ne vzame več kot 5min..
cunego 19.04.2011 11:35
aja.. pa glede menjave tubularja...

Takoj k daš tabular na obroč dej noter tud mleko! To delajo tud profiji, pa čeprov imaš pole nevem cca. 40 g več.. :!:
miha- 19.04.2011 11:35
maticek je napisal:
Ko menjate obroče, a poj tud gumice za bremze vsakič menjate? A so karbonske gumice dobre tud za alu? Hvala!


Kakor jaz vem, lahko uporabljaš potem tudi za alu obroče. Edino ne smeš potem dati nazaj karbonskih obročev.
Meni je bilo razloženo, da se v gumice opilki od alu obročev zažrejo in lahko poškodujejo karbonski obroč.

Ne vem, kako je pri pluti.

lp
tacto 19.04.2011 11:40
miha- je napisal:
maticek je napisal:
Ko menjate obroče, a poj tud gumice za bremze vsakič menjate? A so karbonske gumice dobre tud za alu? Hvala!


Kakor jaz vem, lahko uporabljaš potem tudi za alu obroče. Edino ne smeš potem dati nazaj karbonskih obročev.
Meni je bilo razloženo, da se v gumice opilki od alu obročev zažrejo in lahko poškodujejo karbonski obroč.

Ne vem, kako je pri pluti.

lp

res je vsaj malo spucat jih moraš z brus papirjem ali pilo preden rabiš ponovno karbonski obroč. Tudi po kakšni dirki z veliko zaviranja je dobro gumice mal spucat
Smuk_007 19.04.2011 11:52
maticek je napisal:
Ko menjate obroče, a poj tud gumice za bremze vsakič menjate? A so karbonske gumice dobre tud za alu? Hvala!


Jih stalno menjam!

Dobiš pa pri Čerinu univerzalne zavorne gumice.
Il Pirata 19.04.2011 11:58
Kolk pa kaj zdržijo tabulari (npr conti competition)? Kaj pa defekti? Več ali manj defektov kot z klinčerji?
4strong 19.04.2011 12:01
tacto je napisal:
4strong je napisal:
tacto je napisal:
ANQUETI L je napisal:
uros je napisal:
fulcrum zero, se lahk po performansih skrijejo proti karbonskim (tabular), pri pospeševanju, hitrosti...
nimam pa karbonskih za vsak dan... ;)


Se strinjam če gre za obroče ranga Campa Bora, Shimano carbon, Mavic ultimate, LW..., ne pa 4ZA.

no pa povej kaj je slabšega na 4ZA obročih?


Recimo v grobem to, da so več kot 0,5 kg težji, slabši materiali...

Ko sem prvič vozil Bora 2, verjeti nisem mogel kakšna razlika je to napram prejšnim Gigantexovim in pa Cosmicom SL. Pa ne gre tu za neko placebo razliko v občutkih, ampak merljivo v času, hitrosti...

Za moje pojme so zdajšni top alu klinčerji že tako dobri, da se mi nabava kakih težkih visokih obročev ala cosmic sl, gigantex in razni 4za in podobno ne zdi najbolj smiselna, edina če niso namenjeni izključno za ravnino in hočeš biti malo šminkast, pa iščeš nekaj takega za to ceno...

a ti veš kolk vagajo 4ZA obroči in kolk npr Shimanovi? Mislim da ne..


Tudi ti lahko zveš v 5min, če malo poguglaš. :lol:
miha- 19.04.2011 12:05
Il Pirata je napisal:
Kolk pa kaj zdržijo tabulari (npr conti competition)? Kaj pa defekti? Več ali manj defektov kot z klinčerji?


Jaz ne bi vzel tubularjev. Sranje če se ti zgodi defekt, dražji so, limat moraš...

ne vidim nekih prednosti za rekreativnega kolesarja.
Razen če ti tok pomeni, da boš ponosno rekel >>jaz imam pa tubular<<, če te bo kdo vprašal :lol:
pene 19.04.2011 12:15
Če še koga zanima vrhunski klinčer (+ tubeless ready) za vrhunsko ceno http://www.rczbikeshop.co m/englishue/dt-swiss-011-wheel set-rr-1450-tricon-shimano-whi te.html

Jaz svoj par že nestrpno čakam.
JC29 19.04.2011 12:23
uros 19.04.2011 12:33
miha- je napisal:
Il Pirata je napisal:
Kolk pa kaj zdržijo tabulari (npr conti competition)? Kaj pa defekti? Več ali manj defektov kot z klinčerji?


Jaz ne bi vzel tubularjev. Sranje če se ti zgodi defekt, dražji so, limat moraš...

ne vidim nekih prednosti za rekreativnega kolesarja.
Razen če ti tok pomeni, da boš ponosno rekel >>jaz imam pa tubular<<, če te bo kdo vprašal :lol:


si jih že kdaj vozu?
v 3x letih še nism mel defekta...
daš odzadaj vittoria pit stop, pa nafilaš, če maš defekt...

da bi rabu rezervni tabular limat? ni treba, do doma bo zdržal brez lima...
1 2 3 ... 5
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI