Nakup nove "specialke"

Domov > Forum > Nakup nove "specialke"

Nakup nove "specialke"

SORTIRAJ PO:
Konstruktor 30.04.2011 12:09
Pozdravljeni.
Sem zbral pogum, da se obrnem še na vas. Namesto Scotovega treking kolesa bi kupil novo cestno kolo. Tam nekje do 1500 evrov, 100 gor dol. Ob prebiranju raznih člankov in forumov postajam vedno bolj neodločen, da ne rečem kar bojazniv, saj sem spoznal, da sem popolnoma neveden, na kaj moram paziti. Bojim se tudi, da me bodo v trgovini kot nevedneža lažje pirnesli naokrog in mi prodali kakšen "klump". Sem visok 180cm, imam okrog 100 kg ( na kar nisem najbolj ponosen, a se moram pohvaliti, da sem jih 10 že spravil dol). Mislim, da mi je razlika med Alu in karbonom vsaj malo jasna (teža), ampak kako naj kot laik vem, kaj je dober Alu okvir in kaj slab karbon? Prav tako sem opazil, da je oprema Ultegra boljša, kot 105 - če ne zaradi druzga, zaradi cene. Glede prestavnih razmerij mi pa ni preveč jasno. Prav tako sem zasledil, da moram biti tudi pri obročih previden - kako naj vem, kaj bi blo za mojo težo primerno? Verjetno je pa še mnogo drobnih stvari, o katerih se mi niti ne sanja.
Verjamem, da sem koga s svojo nevednostjo nasmejal, vendar vseeno prosim za pomoč. Lp
lukkka 30.04.2011 12:20
u zadnjem poletu so imeli test specialk... mislim, da je še najbolj smotrn nakup zate in za marsikoga tudi FUJI, full carbon, ultregra oprema - cena je bila mislim da ene 1600€

lahko pogledam... pa ti najdem prodajalca, če je napisan zraven, samo moram mal pobrskat za to revijo
Konstruktor 30.04.2011 12:49
Ja, sem bral ta Polet. V tem testu me je malo zbegala tako odlična ocena kolesa Genesis Corsa - Alu okvir za 1700evrov - a je to tako dober Alu, da je dražji od karbona, ali pa je karbon bolj vprašljive kvalitete?
Mili vanly 30.04.2011 12:52
Mislim ,da bi bila tole zate idealna izbira, zaradi teže mogoče boljša varianta z Elite obroči.
Oziroma, če boš hitro izgubljal težo tudi z visokimi obroči.

http://www.bi cikel.com/forum/?thread_id=381 77
samocd 30.04.2011 14:20
Konstruktor je napisal:
Pozdravljeni.
Sem zbral pogum, da se obrnem še na vas. Namesto Scotovega treking kolesa bi kupil novo cestno kolo. Tam nekje do 1500 evrov, 100 gor dol. Ob prebiranju raznih člankov in forumov postajam vedno bolj neodločen, da ne rečem kar bojazniv, saj sem spoznal, da sem popolnoma neveden, na kaj moram paziti. Bojim se tudi, da me bodo v trgovini kot nevedneža lažje pirnesli naokrog in mi prodali kakšen "klump". Sem visok 180cm, imam okrog 100 kg ( na kar nisem najbolj ponosen, a se moram pohvaliti, da sem jih 10 že spravil dol). Mislim, da mi je razlika med Alu in karbonom vsaj malo jasna (teža), ampak kako naj kot laik vem, kaj je dober Alu okvir in kaj slab karbon? Prav tako sem opazil, da je oprema Ultegra boljša, kot 105 - če ne zaradi druzga, zaradi cene. Glede prestavnih razmerij mi pa ni preveč jasno. Prav tako sem zasledil, da moram biti tudi pri obročih previden - kako naj vem, kaj bi blo za mojo težo primerno? Verjetno je pa še mnogo drobnih stvari, o katerih se mi niti ne sanja.
Verjamem, da sem koga s svojo nevednostjo nasmejal, vendar vseeno prosim za pomoč. Lp


Moj prijatelj, podobnih gabaritov, si je pred dvema tednoma kupil Orbeo Onix. danes zjutraj pa je ves navdušen krenil s kolesom proti Krku... poglej na http://www.orbea.si

pa dober nakup :)
mb81 30.04.2011 16:30
Pozdravljeni. Da ne odpiram nove teme me zanima vaše mnenje o kolesih Orbea. Zanima me predvsem Onix-Ultegra. Na forumu ni veliko podatkov o teh kolesih. Zanimajo me zlasti dobre in slabe lastnosti teh koles ker na nobenem forumu ne zasledim ničesar. Hvala za odgovore.
mattoo 30.04.2011 16:38
orbee so predrage, edino če dobiš vsaj 25% pol bi pa ze mal razmišljal o njih
mb81 30.04.2011 16:45
Orbea Onix 2011, Ultegra za 2000 EUR, drugače so cene cca. 2500???
mattoo 30.04.2011 17:03
http://www.orbea.si/ceniki /C_Carbon_Onix.pdf
tuki je 2500. Drugač bi pa jest za ta denar trenutno kupil felta F4 al pa canondejla super six. dobiš več za ta denar
StaraKost 30.04.2011 18:07
....za enkrat ta ponudba nima konkurence.....http://www .bicikel.com/forum/?thread_id= 38177
performer 30.04.2011 18:30
Stara kost ti je dal odlično ponudbo, skoraj nov bicikl z dobro opremo.Povrhu vsega pa še točno za tvoje mere ( v centimetrih in eurih ) 8)
samocd 30.04.2011 18:50
mb81 je napisal:
Pozdravljeni. Da ne odpiram nove teme me zanima vaše mnenje o kolesih Orbea. Zanima me predvsem Onix-Ultegra. Na forumu ni veliko podatkov o teh kolesih. Zanimajo me zlasti dobre in slabe lastnosti teh koles ker na nobenem forumu ne zasledim ničesar. Hvala za odgovore.


največ boš zvedel, če se odpraviš v trgovino in ti bodo fantje v živo vse povedali. mislim pa, da imajo celo 2 lanski rabljeni na zalogi...to sta kolesi, s katerima so MTB tekmovalci nabirali kilometrino...
mb81 01.05.2011 07:07
Sem že bil v trgovini. Dobil informacije. Jim kar verjamem ker se mi zdi, da je res ena prava kolesarska trgovina, kjer se stranki posvetijo. Me pa pač zanimajo še izkušnje morebitnih uporabnikov koles Orbea.
Konstruktor 01.05.2011 10:29
Živijo!
Moram rečt, da sem presenečen nad odzivom. Za Orbeo sem že slišal, same pohvale, tko da bom verjetno jih kar obiskal. Se bojim samo, da bom moral krepko presečt limit. Mi je pa Scottov Adict kar všeč, ampak sem malo nezaupljiv pri rabljenih zadevah, če ne poznam osebe, ki jo je uporabljala.
Za enkrat hvala. Zdej grem en krog, upam, da me ne napere, tko kot me je včeraj.
Konstruktor 01.05.2011 10:37
Še nekaj. Ko kupim nov bicikel, bi zdajšnjega "Skotija" prepustil moji boljši polovici, ki do sedaj nima kakšnih hudih izkušenj s kolesarjenjem. Ali je lahko kaj narobe, če bi moja draga vozila moško treking kolo. Višina kolesa ustreza, kilc tudi nima tolko, kot jaz (Skoti bi bil verjetno hvaležen...), pa vseeno - ali ima kdo, predvsem predstavnice nežnejšega spola, s tem kakšne izkušnje.
Mili vanly 01.05.2011 10:42
Konstruktor je napisal:
Živijo!
Mor am rečt, da sem presenečen nad odzivom. Za Orbeo sem že slišal, same pohvale, tko da bom verjetno jih kar obiskal. Se bojim samo, da bom moral krepko presečt limit. Mi je pa Scottov Adict kar všeč, ampak sem malo nezaupljiv pri rabljenih zadevah, če ne poznam osebe, ki jo je uporabljala.
Za enkrat hvala. Zdej grem en krog, upam, da me ne napere, tko kot me je včeraj.


Greš pogledat Scotta in vidiš, pri teh kilometrih nimaš kaj zgrešiti. Je pa razmerje cena/oprema res idealno. Novo kolo s tako opremo je bilo verjetno vredno nekje med 2.500 ( Elite obroči) in 3.700 Euri (Bora obroči).
Če ima kolo dejansko te kilometre, kar boš videl že na pogled, bi bilo nesmiselno dajati več denarja za novo kolo s slabšim okvirjem in opremo. Odločitev pa je seveda tvoja.
TEX 01.05.2011 11:14
Tudi jaz navijam za rabljenega scotta.Če si vsaj malo pozoren boš hitro uvidel da je kolo vredno nakupa,se najdejo pedantneži ki imajo kolesa kot nova cena pa dosti nižja.Rajši ostanek denarja porabiš za drago morebitno dodatno opremo ( čevlji ,oblačila,.. )
lp
dumr 01.05.2011 13:43
tudi jaz za scotta navijam, je kvalitetno kolo, kvalitetna oprema. Mislim da nebi smelo bit težav. Če bi imel trenutno 1400 öjrov na razpolago bi ga kupu ker bo treba počas tut mojga zamenat. Sam to šele pride na vrsto druh let :cry:
Konstruktor 03.05.2011 21:34
Vsem hvala za pomoč. Sem spoznal, da je ta Scott verjetno zame zaenkrat še prezahtevno kolo. Predvsem me skrbita samo dva sprednja zobnika, saj gre že sedaj v klance v stilu "počas se daleč pride" in moram kar pošteno pritiskat. Vem pa sedaj mnogo več stvari, za katere se mi pred enim tednom še sanjalo ni.
dumr 03.05.2011 23:43
kej lažjega od kompakta težko dobiš, edino tripla, samo to je bv. Zadej daš gor 12-25 ali pa 12-27 al kok so že pa se da povsod pridt, itak se pa navadš po parih furah. Jst sm mel tut hude pomisleke pred joštom pri Kranju kjer so klanci 18% pa imam triplo ter v najlažjem prenosu 30-23 pa pridem z mal napora skozi. Problem sta samo dva komadna klanca, z lahkoto bi lahko šaltal na kompakt, pa nisem ravno niti blizu zgledu kolesarja :mrgreen: . Sicer je pa res da kaj bolj strmega kot jošt in šmarjetna še nisem vozil :ups: , ali pa sem samo se ne spomnim. Nisem imel pa nikoli problemov na nobenem klancu zaradi pretežkega prenosa. Še vseeno če bi kupoval bicikel zdej bi nabavu 50-34 pa zadaj 11-23 oziroma 12-25 najbrž slednjega.
marko55 04.05.2011 08:18
Konstruktor je napisal:
Vsem hvala za pomoč. Sem spoznal, da je ta Scott verjetno zame zaenkrat še prezahtevno kolo. Predvsem me skrbita samo dva sprednja zobnika, saj gre že sedaj v klance v stilu "počas se daleč pride" in moram kar pošteno pritiskat. Vem pa sedaj mnogo več stvari, za katere se mi pred enim tednom še sanjalo ni.


Pred mesecem dni sem imel enake pomisleke. Na koncu sem kupil compacta z zadnjo kaseto 11-27, in se peljem v klance enako težko (težko je itak zmeraj :lol: ) kot s trekingom z najnižjo prestavo 26-32.

Zaenkrat bi mi bili problem le klanci kjer je naklon večji od 10%, ampak tudi ta meja se bo verjetno s treningom višala. Ampak ti klanci bi mi bili enak problem tudi s trekingom.
macscott 04.05.2011 08:44
..nova shimano 105 ima zobnik 11-28, resda malo velik razpon, a manjši zobniki so bolj skupaj....za probat...druga rešitev - samo vozi miško.... :mrgreen:
Konstruktor 04.05.2011 20:17
Sej vem, da bom izpadu precej ....., sam a mi lahko eden razloži, kaj točno pomenijo oznake11-28,26-32...Sej verjetno je ena čist preprosta razlaga, sam.....
Konstruktor 04.05.2011 20:20
dumr je napisal:
kej lažjega od kompakta težko dobiš, edino tripla, samo to je bv. Zadej daš gor 12-25 ali pa 12-27 al kok so že pa se da povsod pridt, itak se pa navadš po parih furah. Jst sm mel tut hude pomisleke pred joštom pri Kranju kjer so klanci 18% pa imam triplo ter v najlažjem prenosu 30-23 pa pridem z mal napora skozi. Problem sta samo dva komadna klanca, z lahkoto bi lahko šaltal na kompakt, pa nisem ravno niti blizu zgledu kolesarja :mrgreen: . Sicer je pa res da kaj bolj strmega kot jošt in šmarjetna še nisem vozil :ups: , ali pa sem samo se ne spomnim. Nisem imel pa nikoli problemov na nobenem klancu zaradi pretežkega prenosa. Še vseeno če bi kupoval bicikel zdej bi nabavu 50-34 pa zadaj 11-23 oziroma 12-25 najbrž slednjega.


Ma sej ravno to me skrbi - z mojim trekingom v najlažji prestavi komaj prisopiham na vrh Šmarjetne, na Jošt si pa letos sploh še nisem upal, sam do Čepul - ampak res, bolj strmega klanca od tazadnjega ovinka na Jošt jest tud še nisem vidu.
milkivoj 04.05.2011 20:58
marko55 je napisal:

Zaenkrat bi mi bili problem le klanci kjer je naklon večji od 10%, ampak tudi ta meja se bo verjetno s treningom višala. Ampak ti klanci bi mi bili enak problem tudi s trekingom.


Naklona do 10% sploh ne moreš imenovati klanec. :!:
Klanci v pravem pomenu besede se pri teh procentih šele začnejo. :|

Za tiste, ki tega ne vejo, številke 11/28 in 50/34 ter podobno pomenijo število zob na najmanjšem in največjem zobniku, ki ga premore kolo zadaj ali spredaj. Manjša števila označujejo razmerje pri zadnjem zobniku, večja pa pri sprednjem.
Mislim pa da z malim zobnikom spredaj na compactu (50/34) in z nekoliko večjim največjim zobnikom zadaj (27, 28 ali 29) lahko prepelješ vsak še tako strm klanec, ki je namenjen tudi avtomobilom.
dumr 04.05.2011 21:35
Konstruktor je napisal:
dumr je napisal:
kej lažjega od kompakta težko dobiš, edino tripla, samo to je bv. Zadej daš gor 12-25 ali pa 12-27 al kok so že pa se da povsod pridt, itak se pa navadš po parih furah. Jst sm mel tut hude pomisleke pred joštom pri Kranju kjer so klanci 18% pa imam triplo ter v najlažjem prenosu 30-23 pa pridem z mal napora skozi. Problem sta samo dva komadna klanca, z lahkoto bi lahko šaltal na kompakt, pa nisem ravno niti blizu zgledu kolesarja :mrgreen: . Sicer je pa res da kaj bolj strmega kot jošt in šmarjetna še nisem vozil :ups: , ali pa sem samo se ne spomnim. Nisem imel pa nikoli problemov na nobenem klancu zaradi pretežkega prenosa. Še vseeno če bi kupoval bicikel zdej bi nabavu 50-34 pa zadaj 11-23 oziroma 12-25 najbrž slednjega.


Ma sej ravno to me skrbi - z mojim trekingom v najlažji prestavi komaj prisopiham na vrh Šmarjetne, na Jošt si pa letos sploh še nisem upal, sam do Čepul - ampak res, bolj strmega klanca od tazadnjega ovinka na Jošt jest tud še nisem vidu.


po pravici povedano je šmarjetna hudič, sploh ker 2 km skos klanec špona. Mi je pa lažje pridt na jošta kot na šmarjetno, ker na joštu so 3je klanci ki ti poberejo moč, ostali so pač tm k morjo pač bit tm :mrgreen: . Če ne pa na začetku malo borbaš navadne ceste in manjše strmine pa se pol spraviš na kaj hujšega. Jst sm recimo lanskoleto tut za jošta ko sem začel malo bolj kolesarit spravil iz ene ure 10 min na 45 - 50 min. Je pa lažje ko že prideš enkrat gor da je v naslednjo lažje :mrgreen:
milkivoj 04.05.2011 21:59
Dumr: Jst sm recimo lanskoleto tut za jošta ko sem začel malo bolj kolesarit spravil iz ene ure 10 min na 45 - 50 min.

Za spodoben rezultat na Jošta boš moral svoj izboljšani rezulrat ravno prepoloviti. :ups:
slavko1 04.05.2011 23:07
@dumr, kaj je pa bilo lani z Šenturško goro pol? :lol:
dumr 04.05.2011 23:12
ja nč, takt k sva šla :mrgreen: , toj blo to. Morš štekat da sm skor skos sam na jošta pa šmarjetno gonu :mrgreen: takt sva pa nardila že 65 prej pa še tja gor pol :mrgreen: . Valda dam crknu :mrgreen:
1 2 3 4
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI