uros je napisal: |
kupi si raje corimine gumice... |
tomyboy2 je napisal: | ||
Pa z swissstop-om čimprej v smeti... |
cviljenje nebo nehalo nikoli na karbonskih obrocih.. ce hoces da se ustavis mej swisstop dalje.. ce hoces da ti zavira zelo slabo pa vzami corima.. zavedaj se da ko bo malo mokro ti nebo zaviralo cisto nic..
kvaliteten obroc se nebo unicil z swisstop
@swicak: Mater eni nakladate in filozofirate o teh zavornih oblogah ter zavornih površinah(karbon), kot da je samo tisto res, kar ste izkusili vi ...
Bo potrebno kdaj prebrati tudi kakšen strokoven članek na tuji spletni strani in ne brati zgolj neko nakladanje na forumih.
In sploh ni res, da so Corima tako zanič. Verjamem pa, da je kdo od vas imel že slabe izkušnje z njimi. Kar se tiče mojih izkušenj, je tako, da na začetku so mi zelo cvilile, vendar je bil razlog ta, da ko sem menjaval obloge in prenastavljal čeveljčke, se je kot spremenil. Enostavno sem stvar rešil tako, da sem med oblogo in zavor. površino vtaknil 2mm debel trd karton in stisnil zavoro, da sem nastavil kot zavorne obloge oz. čeljusti.
Corima zavirajo na karbon. obročih podobno klasičnim oblogam za alu. zavor. površino, celo malo bolje. In ne vem čemu bi na treningih ali nekih maratonih za navadne smrtnike drajsal obroče z nekimi agresivnimi zavornimi oblogami, nesmisel.
V mokrem pa tudi klasične zavorne obloge campagnolo za alu, ne primejo nič, ampak to samo na začetku in enako velja za Corimo. In, da ne prime takoj je razlog ta, ker se obroči ne segrejejo tako hitro kot s katerimi drugimi gumicami, karbon se pa itak hitreje segreje za razliko od aluminija, razen če uporabljaš Corimo, je pa potrebno zgolj več časa, da "izbije" vso tisto vodo stran in s tem tudi segreva počasneje, potem pa prijema normalno. No, malce slabše seveda, vsekakor pa ne nič.
edin pameten komentar danes
jah nekaj casa da spere vodo.. dej kaj si kaskader? potrebujes najmanj 50m da zacne prijemat.. v teh 50m si lahko v jarku al pa v riti komu.. sam uporabljam CARBON BRAKE PADS od mavica za karbon feltne pa za alu..
Nisem vedel, da ne znaš oceniti vsaj "50 m" do realnega zaviranja pred ovinkom.
Če pa sledi "več ovinkov zaporedoma", ti potem ni potrebno "raztegniti pamet" na "50 m", da zavore pričnejo opravljati svojo funkcijo.
Sicer pa pretiravaš za kakih "49,99 m".
Jaz sem lani prešaltal na karbonske obroče (FFWD 4R) in Corrima red in priznam, da me je bilo prav strah voziti z njimi, ker sem toliko prebral, kako je zaviranje slabše, da v dežju ne primejo nič...
In potem prva vožnja, normalno da je bilo mokro, pritisnem zavoro in pričakujem da se ne bo zgodilo nič, pa se čisto normalno ustavim... In tako je bilo celotno sezono oz. 8000km. Potem sem za konec sezone dal nazaj aluminij in vsaj jaz ne opazim neke razlike. Mogoče pri Corrimi res malo močneje pritisnem, da se ustavim, vendar se ustavim enako hitro kot pri navadnih zavorah, se mi pa zato zdi, da je pri Corrimi boljša modulacija...
Ali pa sem samo jaz čuden.
Saj pravim. Pri meni celo bolje prime kot klasičen alu(Campa). Res, da se oprijem celo spreminja(včasih prime bolje, včasih malce slabše-povprečno boljše od alu), kar je značilno za karbonske obroče(o tem so večkrat tudi govorili strokovni komentatorji dirk). Je pa tudi odvisno od obroča do obroča in seveda same teže kolesarja.
a kdo pozna tole zadevo....super lahek set za lahko ceno :)
zerocx.com/en/carbon-road-bik e-wheels-zero-rival/26-tubular -carbon-road-bike-wheels-zero- rival-50mm.html
boljši od zipp 404???
Kot navadno komercialni trik, ki ima malo zveze z lastnostmi. Če hočeš, da se dolgo vrti v prosto obtežiš obroč z dodatno maso in izpereš mast iz ležajev.
Bi mogl naredit test z zadnjimi feltnami. Ne bi rabil čakat skoraj 5 minut. zipp bi se ustavil prej kot v minuti. So znane po počasnih račnah.
@Merlin:Kot navadno komercialni trik, ki ima malo zveze z lastnostmi. Če hočeš, da se dolgo vrti v prosto obtežiš obroč z dodatno maso in izpereš mast iz ležajev.
Vem, da je enkrat že bila zanimiva debata na to temo (o prostem vrtenju obročev), vendar o ležajih ni bilo govora. Daj napiši kaj več, zakaj bi mast iz ležajev spral. A je za kratek čas boljše brez masti?
www.rouesartisanales.com/arti cle-4934445.html
poglej pod interija. Boljše je če se zaustavijo prej, ker pomeni, da imajo shranjene manj energije in z tem bolj odzivne.
Torej, če hočemo, da se v prazno dolgo vrtijo obroč obtežimo (recimo nalijemo vodo v zračnice) in izperemo iz ležajev mast in namesto nje ležaj podmažemo z finim strojim oljem. Na ta naćin v ležaju zmanjšamo duženje ležaja. Kolo se bo garant dolgo vrtelo....
@Merlin:www.rouesartisanales.com/arti cle-4934445.html
poglej pod interija. Boljše je če se zaustavijo prej, ker pomeni, da imajo shranjene manj energije in z tem bolj odzivne.
Torej, če hočemo, da se v prazno dolgo vrtijo obroč obtežimo (recimo nalijemo vodo v zračnice) in izperemo iz ležajev mast in namesto nje ležaj podmažemo z finim strojim oljem. Na ta naćin v ležaju zmanjšamo duženje ležaja. Kolo se bo garant dolgo vrtelo....
Hvala za odgovor.
Tisto o obteženju je dokaj smiselno, ja. Malo manj pa, da mast iz ležaja odstraniš, če hočeš, da se vrti
Sicer sem pa mislil na tole debato. Tudi ZeroCx:
ZeroCx obroči | Forum | Bicikel.com
Mast je gostejša in ima večjo viskoznost od olja. Zato je trenje v ležaju večje.
Ne zemnjevati gostote pa viskoznosti!
Voda ima vecjo gostoto kot olje, vendar ima voda manjso viskoznost kot olje.
Za lezaje se ne uporablja olje ali pa wd40 ker tekocina stece ven. Mast je v bistvu zeloo viskozna tekocina, ki ima visoko zacetno viskoznost, ko pa se kolo zacne vrteti (strizne sile) pa se viskoznost zmanjsa in je taksna kot ce bi imeli v lezajih olje. Skratka mast ne stece ven pri vrtenju pa ima taksne znacilnosti trenja kot olje.
ce so bli dobri leta 2010 so 2015 tudi.. zdej pa poglej kaksna je razlika v ceni novih in starih modelov..
Torej jasno je, da je viskoznost olja manjša od masti. Zato ležaj teče z manj trenja podmazan z oljem. Zato nekateri proizvajalci namesto masti uporabljao gele. Ki so nekje vmes. Problem olja je da steče ven in ne drži dolgo.
prosim za kakšen nasvet.