ZeroCx obroči

Domov > Forum > ZeroCx obroči

ZeroCx obroči

SORTIRAJ PO:
jappster 30.05.2011 15:17
ima kdo? so res tolk dobre, kot kaže posnetek?

http://www.y outube.com/watch?v=Y_KnP_FhOGA &feature=related
maticek 30.05.2011 15:21
To bo Kavitator povedal! ;)
Merlin 30.05.2011 15:22
Čisto zavajanje.

Z inercijo imajo ležaji zelo malo veze. Največjo vlogo ima teža obroča ;)
simeon 30.05.2011 16:21
Merlin je napisal:
Z inercijo imajo ležaji zelo malo veze.


Ležaji polni masti so zelo dušeni. In ker so zelo dušeni je učinek ?

Kateri ležaj se bolj vrti popolnoma nov ali tisti, ki ima za seboj nekaj delovnih ur in še ni fizično poškodovan?
[email protected] 30.05.2011 16:34
Merlin je napisal:
Čisto zavajanje.

Z inercijo imajo ležaji zelo malo veze. Največjo vlogo ima teža obroča ;)


se popolnoma strinjam...teza samega obroca je pri zerocx v primerjavi recimo z Zipp vsaj po videu sodec visja. Tam okrog 1:10 minute se vidi, da tisti aluminijasti vstavek v obrocu zippki da konkreten pospesek potem ko se na vrhu ustavi. pri zeroCX obrocu pa se teza tega vstavka sploh ne pozna kaj prevec.

nocem povedat, da je zerocx slabsi obroc, ampak na podlagi tega testa pac ne mores rect, da je ta hitrejsi
tekavect 30.05.2011 16:51
jappster je napisal:
ima kdo? so res tolk dobre, kot kaže posnetek?

http://www.y outube.com/watch?v=Y_KnP_FhOGA &feature=related


S tem so po moje naredili predvsem primerjavo glede trenja v ležajih in deloma aerodinamičnost, ker so to počeli pri majhni hitrosti, ki se v realnosti dosega le v klancih, kjer ima največjo prednost teža, ne pa trenje v ležajih in aerodinamičnost.

Po moje bi bil boljši poskus takšen, da bi vsa kolesa zavrteli npr. s hitrostjo 40 ali 50 km/h in merili, kateremu kasneje pade hitrost za npr. 5 km/h.

Za merjenje odziva na pospeševanje bi bilo bolje, če bi merili energijo, potrebno za povečanje hitrosti za X km/h v Y sekundah, ampak za to rabiš pa že precej boljšo merilno opremo.
vrhi 30.05.2011 17:09
Če pogledaš na njihovi strani teža cena itd , vse je na strani teh obročev , je pa res kako pa to deluje v praksi . Definitivno se jih ne bi branil ,samo če se ne zvijajo kot kakšen čigumi . :?
KAVITATOR+ 30.05.2011 18:25
brezvezen video

gotov majo novatec peste in gigantex obroče...vzdržljiva in poceni roba
Merlin 30.05.2011 19:37
Boljše je, če se prej zaustavi. Jasno z dobrimi ležaji.

Kaj se dolgo vrti? Vztrajnik ;)
tekavect 30.05.2011 21:39
Merlin je napisal:
Boljše je, če se prej zaustavi. Jasno z dobrimi ležaji.

Kaj se dolgo vrti? Vztrajnik ;)


Dobra pripomba. Bi pa morali res potem imeti vsi enake ležaje, da bi rezultat kaj povedal.
topno1 30.05.2011 22:19
pa kaj je te boljš, da se vtrijo al ne ? :roll:
dumr 31.05.2011 00:27
jah nevem, tko kot je že en prej napisal, vztrajnik, kar pomeni večja teža felg
Merlin 31.05.2011 06:49
Merlin je napisal:
Boljše je, če se prej zaustavi. Jasno z dobrimi ležaji.

Kaj se dolgo vrti? Vztrajnik ;)


Izgleda, da nekateri ne veste. Torej ponavljam. Za večino voženj je bolje, če bi se prej zaustavile, ker to pomeni manjšo maso obroča. Manjša masa pa pomeni lažje pospeševanje in s tem večjo odzivnost.
Izjema je vožnja na čas, kjer je star in cilj na enaki nadmorski višini. Tam je lahko dodatna masa prednost, ker deluje kot vztrajnik in omogoča bolj tekočo vožno.
jappster 31.05.2011 20:47
katere obroče potem izbrati, za pretežno hribovit teren, ter tudi slabše ceste, ter seveda teža kolesarja koli 100kg.. cena naj nebi presegala 1500€, ter da zgledajo fajn, kot recimo bora, in podobni.. :lol:
Joao 31.05.2011 20:56
Bora in podobni!
jappster 01.06.2011 10:13
kolk kg imajo omejitve ti cestni obroči?
StaraKost 01.06.2011 10:49
.....tisti, ki ima 100 kg nima kaj za razmišljati o teži obročev. Edina briga mu mora biti, da izbere tiste, ki ga nahko brez težav nesejo :D :mrgreen: .
jappster 01.06.2011 11:33
StaraKost je napisal:
.....tisti, ki ima 100 kg nima kaj za razmišljati o teži obročev. Edina briga mu mora biti, da izbere tiste, ki ga nahko brez težav nesejo :D :mrgreen: .


saj ravno to sem vprašal, koliko kg omejitve imajo cestni obroči... ;)
StaraKost 01.06.2011 12:04
...to je odvisno od obroča do obroča. Kar nekaj jih je, ki zdržijo tudi težko kategornike.
sakala75 03.06.2011 12:26
KAVITATOR+ je napisal:
brezvezen video

gotov majo novatec peste in gigantex obroče...vzdržljiva in poceni roba


Dej Kavitator, ti kot doktor karbonskih feltn, bolj definiraj tale post. A je za kupit al se bo razpadl po enem mescu :D
KAVITATOR+ 04.06.2011 10:21
ne vem...ke si doktorja videl :lol:

za tako ceno bi jaz kaj drugega vzel. Nisem zasledil kakih debat na internetu in ocen (sicer sem tut komi kaj na internetu)

Sam če pogledamo da so FFWD solidne feltne ki so zelo podobne tem (če ni celo enak obroč- za pesta ne vem kaj tile notr dajo) je feltna vredu.

Če pa pogledaš ceno dobiš z cca 500eur podobno feltno (recimo planet x itd)

Drugo je kako zavirajo, kok so špice napete itd
KAVITATOR+ 04.06.2011 10:24
glede vrtenja pod neobremenjenim ležaji se mi zdi brezveze gledat.
Racimo Mavic Cosmic SL ki veljajo za hitre in trde feltne se kar hitro ustavijo v frej laufu (kljub visoki teži obroča)
In pa novi ležaji potrebujejo nekaj k m da se začnejo sukat (ne vsi)
men so Strike zadihal šele po nekaj 100km...prej se je pa skor ustavlo če nisi poganjal. Pesta so novatec in gotov so mele velik masti notr..zdej se rolajo lepo kot morajo
KAVITATOR+ 04.06.2011 11:57
sicer pa ker ma cajt mal pogoogla...izbrskaš in dobiš smernice.

http://www.g oogle.si/#q=zerocx+wheels& hl=sl&prmd=ivns&ei=xv_ pTdKEHNDCswbD-_TnCg&start= 10&sa=N&bav=on.2,or.r_ gc.r_pw.&fp=18855d49b92147 b9&biw=1280&bih=668 >

pa feltne se na kupuje ker so pač zuni ene nove ...kupiš jih ko veš kaj želiš in za kaj jih boš imel
1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI